Forum » Na cesti » Formula 1 2016
Formula 1 2016

Nikec3 ::
Dajte no mir. To pravilo je navadna bedarija. Rosberg je bil oškodovan že zaradi težave na dirki sami, potem še birokratska kazen, potem pa še ena kazen, ker bo moral menjati menjalnik? Praktično trojna kazen zaradi ene napakice. Pa kje je logika v tem?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Jst ::
Kaj ti je bilo prej bolj všeč, ko so vsakemu dirkaču govorili skoraj za vsak ovinek kako naj ga odpeljejo in kaj naj prestavijo na volanu?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

theBill ::
Morali bi najti vmesno pot ;)
Sej so jo našli, dobil je samo 10 sekund pribitka namesto diskvalifikacije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()

billy ::
Ampak je razlika če nekdo zgublja nekaj desetink na krog, ali pa odstopi iz dirke, ker mu ne morejo iz boksov sporočit "kako popraviti napako".
Bojda je drugo sporočilo sporno, kjer so rosbergu dejali, da naj preskakuje 7. prestavo. Tisto, da naj resetira sistem, ni problematično, ker je bil takrat stucked v 7. prestavi in bi skoraj sigurno sledil odstop če ne, pa bi nevarno bilo nadaljevati po stezi samo v 7. prestavi.
Tu je tudi merc malce nerodno izpeljal zadevo, lahko bi enostavno pri drugem sporočilu malce bolj zakodirano povedali kako in kaj, ali pa vsaj v stilu "we are not allowed to say that, nico", bi že skužil on sam kako in kaj
Aja, mi pa nekaj ni jasno...ne sme se povedat dirkaču kako rešiti tehnično težavo, ki je direktno povezana z njegovo hitrosti na stezi.
Ampak lahko pa se mu reče, da naj pazi na gume, ker se bo očitno šlo do konca z njimi.
Jaz tu ne vidim razlike, oz se mi druga izjava zdi veliko bolj sporna...
Bojda je drugo sporočilo sporno, kjer so rosbergu dejali, da naj preskakuje 7. prestavo. Tisto, da naj resetira sistem, ni problematično, ker je bil takrat stucked v 7. prestavi in bi skoraj sigurno sledil odstop če ne, pa bi nevarno bilo nadaljevati po stezi samo v 7. prestavi.
Tu je tudi merc malce nerodno izpeljal zadevo, lahko bi enostavno pri drugem sporočilu malce bolj zakodirano povedali kako in kaj, ali pa vsaj v stilu "we are not allowed to say that, nico", bi že skužil on sam kako in kaj
Aja, mi pa nekaj ni jasno...ne sme se povedat dirkaču kako rešiti tehnično težavo, ki je direktno povezana z njegovo hitrosti na stezi.
Ampak lahko pa se mu reče, da naj pazi na gume, ker se bo očitno šlo do konca z njimi.
Jaz tu ne vidim razlike, oz se mi druga izjava zdi veliko bolj sporna...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

MaterVola ::

win64 ::

pirlo ::
Jaz razumem to pravilo tako, da ti lahko povedo samo, če vpliva na varnost. Se pravi lahko ti rečejo, da menjalnik ne dela, da so zavore pregrete in je nevarnost da ostaneš brez njih, da so gume pri koncu in lahko eksplodirajo,... Ne smejo pa ti reči kaj naj narediš. Če ti povedo da so zavore pregrete pač sam ugotavljaš kaj naredit z balance-om ali kaj drugega, če so gume pri koncu prilagodiš stil vožnje ali jih menjaš... za menjalnik pa pač sam probaš nekak rešit kakor veš in znaš ali pa pač parkiraš. Ta pomoč se mi zdi hudo kršenje pravila. Če Nico ne ve kako rešit težave bi pač odstopil. Kot da je to ne vem kaj, da ne končaš dirke.
Mam občutek, da noben ne bo več upošteval tega pravila, ker je kazen premila. Se splača to kazen dobit.
Mam občutek, da noben ne bo več upošteval tega pravila, ker je kazen premila. Se splača to kazen dobit.

billy ::
Jaz nisem imel v mislih "hammertime", to me ne moti...smo videli v AT kakšen fail je hammertime ko je skoraj končal ob stezi, pa zdaj v angliji je tudi imel srečo...
So pa med dirko ravno lojzi sporočili po radiu da naj ima v mislih do konca brez postanka, to pa me moti in mi ni jasno zakaj je dovoljeno. Pa nisem kaj takega slišal prvič...
So pa med dirko ravno lojzi sporočili po radiu da naj ima v mislih do konca brez postanka, to pa me moti in mi ni jasno zakaj je dovoljeno. Pa nisem kaj takega slišal prvič...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: billy ()

pirlo ::
So pa med dirko ravno lojzi sporočili po radiu da naj ima v mislih do konca brez postanka, to pa me moti in mi ni jasno zakaj je dovoljeno. Pa nisem kaj takega slišal prvič...
Zakaj ne bi bilo? To so informacije o taktiki. Se mi zdi enako kot, da te pokličejo v bokse na menjavo gum. Ali pa ti povedo, da bo dež,...
Prepovedano je podajanje navodil za spreminjanje parametrov formule. Se pravi katero stikalo in na katero pozicijo spremeniti. Vsaj jaz razumem tako pravilo.

billy ::
Saj ne pravim, da ni tako v pravilih, kot ti misliš, pravim samo da mi je to bedarija.
Čisto nekaj drugega, spet za mene osebno, je pa to, da pač rečejo da zaradi pregrevanja zavor spremeni razmerje iz 80 na 70%, recimo.
Ampak, ironično, je drugo prepovedano, prvo pa dovoljena. Jaz osebno bi naredil obratno :) Kaj pa vemo kolikokrat letos bi lahko bile bolj zanimive dirke, če ne bi dirkači šparali material, ko so z enim kompletom odpeljali veliko več, kot je pirelli svetoval, ker so jim moštva tako lepo dajala informacije, če se katera guma bolj pregreva kot druga in so pač posledično priredili stil vožnje in jo ohranili pri življenju.
Čisto nekaj drugega, spet za mene osebno, je pa to, da pač rečejo da zaradi pregrevanja zavor spremeni razmerje iz 80 na 70%, recimo.
Ampak, ironično, je drugo prepovedano, prvo pa dovoljena. Jaz osebno bi naredil obratno :) Kaj pa vemo kolikokrat letos bi lahko bile bolj zanimive dirke, če ne bi dirkači šparali material, ko so z enim kompletom odpeljali veliko več, kot je pirelli svetoval, ker so jim moštva tako lepo dajala informacije, če se katera guma bolj pregreva kot druga in so pač posledično priredili stil vožnje in jo ohranili pri življenju.

springfield ::
Jaz razumem to pravilo tako, da ti lahko povedo samo, če vpliva na varnost.
Lahko mu se javijo, kaj naredit, ce je nevarnost odstopa, kar je v tem primeru bila. Zato prvo sporocilo ni zmotilo komisarjev.
Jih je pa zmotilo, po moje povsem upraviceno, ko je vprasal, kako naj izpusti 7. prestavo, saj so mu dajali napotke kako vozit oz. upravljat bolid.
Kar je tudi bilo malo hecno, saj bi vrjetno vsi najprej pomislili, da pritisnes 2x za visjo prestavo - on ocitno ni


Modri dirkač ::
springfield je izjavil:
Jaz razumem to pravilo tako, da ti lahko povedo samo, če vpliva na varnost.
Lahko mu se javijo, kaj naredit, ce je nevarnost odstopa, kar je v tem primeru bila. Zato prvo sporocilo ni zmotilo komisarjev.
Jih je pa zmotilo, po moje povsem upraviceno, ko je vprasal, kako naj izpusti 7. prestavo, saj so mu dajali napotke kako vozit oz. upravljat bolid.
Kar je tudi bilo malo hecno, saj bi vrjetno vsi najprej pomislili, da pritisnes 2x za visjo prestavo - on ocitno ni![]()
Pa glih on ...
Everybody lies!

šernk ::
Kar je tudi bilo malo hecno, saj bi vrjetno vsi najprej pomislili, da pritisnes 2x za visjo prestavo - on ocitno ni >:D
kolk hitro lahko pritisneš gumb 2x zapored? si sposoben prehitet elektroniko v F1, da v 7 prestavo ne bo skočilo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

springfield ::
Njemu ni bilo receno, da more preskocit, ampak naj ne vozi v 7., torej kar se da hitro v 8.
Kar je potem tudi pocel, kot se je videlo na onboardu.
Kar je potem tudi pocel, kot se je videlo na onboardu.

pirlo ::
springfield je izjavil:
Lahko mu se javijo, kaj naredit, ce je nevarnost odstopa, kar je v tem primeru bila. Zato prvo sporocilo ni zmotilo komisarjev.
Jih je pa zmotilo, po moje povsem upraviceno, ko je vprasal, kako naj izpusti 7. prestavo, saj so mu dajali napotke kako vozit oz. upravljat bolid.
Kar je tudi bilo malo hecno, saj bi vrjetno vsi najprej pomislili, da pritisnes 2x za visjo prestavo - on ocitno ni![]()
Aja, to pa nisem vedel. To je pol bedarija od pravil. Vedno bolj sem prepričan, da tega sranja več ne bom gledal, ker ni več nobene logike.

billy ::
Sabotaža iz strani moštva, ker so vedeli, da bo kazen, so mu povedali...ko pa je pred kratkim lojza jokal po radiu naj mu povedo, kaj naj naredi da bo dobil full power, pa so ga lepo opomnili, da mu ne smejo povedat. Zakaj pa tega zdaj nicotu niso? Tako šlampasti že niso bili, da bi mislili da ne bo kazni, če je jasna kršitev pravil?

broken/link ::
mogoče so pa imeli samo 2 opciji:
- ali mu povedo in tvegajo kazen
- mu ne povedo in tvegajo odstop + okvaro menjalnika
za katero opcijo se bi ti odločil? Po mojem mnenju so se odločili pravilno.
- ali mu povedo in tvegajo kazen
- mu ne povedo in tvegajo odstop + okvaro menjalnika
za katero opcijo se bi ti odločil? Po mojem mnenju so se odločili pravilno.

billy ::
Zakaj pa mu ne bi mogli v malo bolj "čudnem" tonu odgovorit, "we are not allowed to say that, but drive smart"...bi že skužil...saj ni lojza...

billy ::
No, bomo videli, če se bo merc pritožil, namero so že izrazili....če je res bila odločitev o "življenju ali smrti", potem bodo dokazali to v pritožbi, če pa ne, pa nespametna poteza in bi lahko bila bolj elegantno rešena.
Zna pa to za sabo potegniti posledice, ko bodo začeli uporabljati kodirana sporočila med boksom in voznikom...kar bo šele beda. ali pa kakšne lučke na volanu...
Zna pa to za sabo potegniti posledice, ko bodo začeli uporabljati kodirana sporočila med boksom in voznikom...kar bo šele beda. ali pa kakšne lučke na volanu...

pirlo ::

billy ::
Edina fer kazen tu bi bila, da se mercu odvzame vse konstruktorske točke od rosberga, njemu pa pustijo.
Ker zajebalo ga je moštvo, na moštvu je izključna odgovornost, da ve kaj lahko in kaj ne sme glede pravil, ni to odgovornost voznika.
IMO.
Ker zajebalo ga je moštvo, na moštvu je izključna odgovornost, da ve kaj lahko in kaj ne sme glede pravil, ni to odgovornost voznika.
IMO.

TOP ::
Zakaj pa mu ne bi mogli v malo bolj "čudnem" tonu odgovorit, "we are not allowed to say that, but drive smart"...bi že skužil...saj ni lojza...
Kako naj ti povedo v malo čudnem tonu po tvojem.Kaj ti bi razumel kaj želijo.Fora je to so dirkači in ne mehaniki,kot MS ki so se razumeli tud v mehanske in elektronske dele.Fora je tudi da ti si koncetriran na dirko in voziš na limitu in nisi na nedeljskem izletu in ko se ti iznenada,nekaj takega zgodi te panika in ne veš kaj naredit in pač kličeš moštvo,čeprav lahko da jim celo moštvo pove za določene finte pred dirko.

BT52 ::

no comment ::
Kako naj ti povedo v malo čudnem tonu po tvojem.Kaj ti bi razumel kaj želijo.
- Crknala ti je 7 prestava!
- Kaj naj naredim?!!!
- Ne vozit v 7. prestavi!
- Kako naredim to?
- To ti ne smemo povedat, samo ne vozit v 7. prestavi!
- Če pa ne vem kako...
- Berim mi z ustnic, N-E V-O-Z-I-T V 7. P-R-E-S-T-A-V-I!
...
(in upaš, da bo skapiral prej kot v 10 sekundah)

TOP ::
Če bi bilo po tvojem potem,da ti je crknila 7 prestava ti nerabi moštvo da ti povej pač že opaziš.In to ko si napisal,da ti moštvo reče ne vozit v sedmi prestavi je že prekršek.Ni tako lahko ne pač bi jih morali učiti kot pilote kako se znajti če nastane določen problem.

Nikec3 ::
Zdej bo HAM treba nekak zj*b*t, zihr mu bo crknu dirkalnik...
Nekateri pač ne znate brez teorij zarote. Po vaše mora imeti vsaka okvara načrt in smisel. V resnici pa je zelo preprosto. Formule so dirkalniki, ki so narejeni, da delujejo na limiti zmožnosti in okvare se dogajajo. Na začetku sezone je imel več smole Hamilton, zadnje dirke pač Rosberg. Prvenstvo je na srečo zanimivo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Modri dirkač ::
Nimajo se kaj pritoževat, to je bilo že v nedeljo jasno, saj se na time penalties ne moreš pritožit.
Everybody lies!

pirlo ::

AvtoR ::

billy ::
Če ne bo, bo to samo na račun tehničnih okvar, vettel je konkrento hitrejši v dirkah, če gre vse po načrtih.

billy ::
http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb...
Ekipa: "Ne uporabljaj sedme prestave, Nico. Ne uporabljaj sedme prestave."
Rosberg: "Kaj naj to pomeni? Ali naj preklapljam?"
Ekipa: "Potrjeno Nico. Moraš preklapljati. Potrdi, da moraš preklapljati."
Ta izjava ekipe, da sedme prestave - v kateri je Rosberg pred tem obtičal - ne sme uporabljati, je bila dovoljena. Kajti bila je še vedno del informacije, kako obvarovati dirkalnik pred okvaro in s tem pred odstopom. Ampak izjava oziroma navodilo, da mora preklapljati in s tem ne uporabljati sedme prestave, je vodila do kazni. Tukaj je namreč šlo za očitno in jasno navodilo, kako naj Rosberg konča dirko. Namesto da bi uporabljal le še prvih šest prestav, mu je ekipa neposredno večkrat sporočila, da osma prestava deluje.
Mislim WTF, zakaj pa tokrat niso rekli "we cannot say that nico", zadnič lojzi pa so? To vedno bolj smrdi...lahko da so skušali preveriti, kako bo odreagirala FIA, kakšna bo kazen, do kod lahko gredo, kje so meje, ipd?
Ekipa: "Ne uporabljaj sedme prestave, Nico. Ne uporabljaj sedme prestave."
Rosberg: "Kaj naj to pomeni? Ali naj preklapljam?"
Ekipa: "Potrjeno Nico. Moraš preklapljati. Potrdi, da moraš preklapljati."
Ta izjava ekipe, da sedme prestave - v kateri je Rosberg pred tem obtičal - ne sme uporabljati, je bila dovoljena. Kajti bila je še vedno del informacije, kako obvarovati dirkalnik pred okvaro in s tem pred odstopom. Ampak izjava oziroma navodilo, da mora preklapljati in s tem ne uporabljati sedme prestave, je vodila do kazni. Tukaj je namreč šlo za očitno in jasno navodilo, kako naj Rosberg konča dirko. Namesto da bi uporabljal le še prvih šest prestav, mu je ekipa neposredno večkrat sporočila, da osma prestava deluje.
Mislim WTF, zakaj pa tokrat niso rekli "we cannot say that nico", zadnič lojzi pa so? To vedno bolj smrdi...lahko da so skušali preveriti, kako bo odreagirala FIA, kakšna bo kazen, do kod lahko gredo, kje so meje, ipd?

Jst ::
Dvoličnost:
Na prejšnji dirki so bile zavore Pereza pred odpovedjo. Force India je vprašala komisarje, če mu lahko to sporočijo. Odgovor je bil ne in par krogov zatem je Perez končal dirko.
Na prejšnji dirki so bile zavore Pereza pred odpovedjo. Force India je vprašala komisarje, če mu lahko to sporočijo. Odgovor je bil ne in par krogov zatem je Perez končal dirko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::
Ma, to je res, tukaj bi, če že, morali kaznovati ekipo, ne dirkača. Inženir ima bistveno več miselne kapacitete, da dirkaču ne pove, česar ne sme, kot pa dirkač, da ne sprašuje česar ne sme vedeti. Itak lahko ponesreči zajadra v prepovedano območje, obenem je pa na visoki temperaturi, pod adrenalinom, pod pritiskom zaradi tekme, itd. Ljudje pod pritiskom se lahko obnašajo precej drugače, kot običajno, kar sem v športu že videl na lastne oči. In kar sem že počel tudi sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()

Riff ::

billy ::
Saj je vedno bilo tako v F1, tudi tehnična pravila so takšna, da inženirji vedno iščejo "krivine". Zato pa so pač tu komisarji, ampak hudič je, ko se zgodi incident pred koncem in potem ni mogoče dovolj hitro izreči kazen, ki bi prišla v veljavo med dirko. Potem pač sledi kazen kasneje.
Meni je okoli vsega še vedno čudno to, da zadnič so lojzi lepo rekli da mu ne smejo pomagat, tokrat pa so nicotu takoj povedali kako in kaj.
Meni je okoli vsega še vedno čudno to, da zadnič so lojzi lepo rekli da mu ne smejo pomagat, tokrat pa so nicotu takoj povedali kako in kaj.

Jst ::
Samo Lojz je pač vozil potem počasneje, Perezu pa prejšnji teden niso smeli povedati, da mu bodo umrle zavore, kar je dosti bolj nevarno, kot pa če ti avto ostane v sedmi prestavi. Odstop zaradi umrlih zavor sredi hitrega ovinka bi lahko povzročil dosti večje posledice, kot pa če bi človek normalno lahko parkiral avto, ker pač ne more menjati.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::
Tole s perezom mi ni najbolj jasno ja, ziher je še kaj drugega? Ker glede na napisano to sodi v tipičen primer varnosti, oz nevarnosti...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2019 (strani: 1 2 3 4 … 30 31 32 33 )Oddelek: Na cesti | 191244 (125804) | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 288647 (184115) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137998 (96747) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186736 (149981) | WarpedGone |