» »

Novi Net.Stik (Sparkasse web banka)

Novi Net.Stik (Sparkasse web banka)

««
13 / 13
»
»»

DePalmo ::

Predvidevam da če je "mednarodna", boš pač moral izbrati jezik. Jaz ga vedno, ampak uporabljam nemško kartico, kako je pri naših, ne vem oz. se ne spomnim.

Je pa sinhronizacija podatkov počasna. Ko sem si pred posodobitvijo prenakazal iz poslovnega na osebnega, je rabilo nekje slabo sekundo. Sedaj tudi pol ure ali več. Sklepam da je novi sistem oz. nova spletna banka še v beta in smo mi poizkusni zajčki. Vsaj občutek je tak.

gort je izjavil:

Ajpes je blagovolil objaviti revolut biz in danes zaprem sparkasse biz.

Em, kako? Saj to ni v Ajpesovi pristojnosti da ga požegnajo, ti ga moraš prijavit in je to to. A tega ne delaš preko eDavkov? Tam lahko dodaš račun in hkrati tudi izbereš da bo za poslovno rabo.

gort ::

Oj, zdaj bo manj ažurno pisanje zaradi enih aktivnosti. Seveda na FURS/DR-02-Račun prijaviš in v AJPES vidiš objavljeno po dnevu/dveh, prej nisem hotel vznemirjati partnerjev s spremembo, tako se pa spet ne mudi. Spk biz pač ne deluje več zanesljiv. Tudi na revolut pro so odprli - ne na ajpesov link ampak na en prastari zapuščen freelance profil :D

PS: Zahvalim še za objavo, da zna tudi N26 počasi 'dodati' poslovnost, sem jih nekaj spraševal nedavno :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gort ()

bisi ::

Edini problem, ki sem ga do zdaj imel s Sparkassejevim debetnim Mastercardom, je bil pri dodajanju kartice v Applov račun. Če bo še kdo naletel na težave pri plačilih Applovih storitev, se lahko obrne na uradno Applovo podporo (brezplačno na 080 080 321 - v angleškem jeziku), kjer v živo odpravijo blokado in lahko nato dodate kartico v Applov račun. Nisem pa še nič plačeval preko Microsoftovega računa s Sparkassejevim debetnim Mastercardom, morda je tudi tam kakšna blokada, saj sem imel v preteklosti tam probleme že s Sparkassejevim kreditnim Mastercardom, kar pa sem rešil preko spletnega klepeta na Microsoft Support.

Tekee ::

gort je izjavil:

Zgoraj - N26 osebnega ne bom šel razdirat, poslovni nima drugih ugodnosti kot DE* iban. So pa na sprehodu klicali iz SPK, transakcije iz prejšnjega meseca so menda že vsem anulirali, teh 30€ od 37€ pa bodo menda danes vrnili vsem, če niso že včeraj... Zanimivo časovno sovpadanje, a ne? Kakorkoli, banki, ki ne zna več računati in jo je potrebno nenehno preverjati pri obračunavanju stroškov, ni mogoče zaupati.


Hmm, je kdo preveril, ali so 7€ iz konca marca in 30€ iz aprila vrnili/anulirali?
Meni so najprej rekli, da bodo vrnili v obračunu konec aprila. Seveda niso vrnili, so pa zaračunali dodatnih 37e.
Ko sem oboje reklamiral, mi je svetovalka zatrdila, da bosta preveč zaračunana zneska stornirana 15.5.
Ker do danes storna ni bilo, sem jo povprašal in pravi, da bo vrnjeno konec maja ob obračunu. Ko sem ji omenil, da bom zaprl račun, če se to ne bo uredilo, pa je odvrnila, da lahko, a da mi bodo seveda zaračunali 35€ za zaprtje računa/odpoved pogodbe.

gort ::

Napravi, kot se ti zdi. Jaz sem tam rekel, da zaprem biz račun pri njih, četudi mi nakaže jurja iz svojega denarja. Neke morebitne dodatne vrnitve bodo, če sploh bodo kdaj, na otrr.

DePalmo ::

Ja, sem preveril in meni so vse stornirali in vrnili v parih dneh. Sedaj mi kaže kot da je bilo konec meseca zaračunano in konec meseca vrnjeno (torej isti dan kot so zaračunali, so tudi vrnili).

gort ::

Meni so nekaj vrnili, tistih 30 od 37€ pa ne, nimam niti upanja, pa lepo se imejte :D

Mimogrede, pri rezervaciji - ni nobene digitalne sledi/info za uporabnika ob sprostitvi/nevtralizaciji? Izgleda že tako...

gort ::

Popravek glede vrnitev na pravkar prejet obračun so se nekako iznihali stroški:
vodenje 7,25 + zapiranje 35,00 - provizija 7,00 - otvoritev 30,00 €

Trenutno preneseno na Revolut Pro+Biz LT*, ob priliki na N26 DE*

GupeM ::

Prekleti nesposobneži. Nekaj pred tretjo uro dobim sms:

Spoštovani,

sporočamo vam, da vas vaša nova kartica/PIN čaka v vaši matični enoti banke.

Lep pozdrav, Banka Sparkasse d.d.


Pridem 15:15 na banko. Gre iskat, išče 5 minut, potem pa vpraša kdaj sem dobil obvestilo. Mu povem, pa reče: "Aja, šele jutri ali pa v petek bo."

Mislim... Wtf???

Nikonja ::

No comment, lani ko sem dobil novo Mastercard sm moral it v poslovalnico po njo, prejšnji teden pa debetno Mastercard dobim po pošti???

kuglvinkl ::

Ja. To je drug produkt in vrocanje pri produktu A je drugace kot pri B... ali so ti razlogi sploh smiselni, je pa seveda prvo vprasanje, ki si ga niso zastavili.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

fiction ::

Ne vem, če je bilo že kje omenjeno, ampak Sparkasse s 1.8.2024 draži stare Udobne pakete. Zdaj bo 2,40 EUR + elektronsko bančništvo bo šlo iz 0,25 EUR na 0,70 EUR mesečno. Sem pričakoval, da bodo rekli ukinili bomo stare pakete in bi lepo premaknil vse na N26, tako pa počasi dvigajo cene.

Steinkauz ::

Kaj pa udobni pozitivni (uno nad 1000eur) ?

delavec44 ::

fiction je izjavil:

Ne vem, če je bilo že kje omenjeno, ampak Sparkasse s 1.8.2024 draži stare Udobne pakete. Zdaj bo 2,40 EUR + elektronsko bančništvo bo šlo iz 0,25 EUR na 0,70 EUR mesečno. Sem pričakoval, da bodo rekli ukinili bomo stare pakete in bi lepo premaknil vse na N26, tako pa počasi dvigajo cene.


Ne vem kaj si to gledal ampak netstik cenik se ne spreminja. Udobni bo pa 2,8€. To je novi paket, v starem ceniku ga ni.

fiction ::

Hm ja, moja napaka. Gledal sem https://www.sparkasse.si/sl/prebivalstv...
Sem mislil, da Sparkasse po novem vse legacy pakete razen študentskega šteje pod "Udobni račun". Je pa zgleda Udobni račun nekaj drugega kot Udobni pozitivni račun in ostali. No v glavnem pri prvem se cena povečuje iz 2,4 na 2,8 EUR.

Za Udobni pozitivni račun je pa treba gledati pod https://cdn0.erstegroup.com/content/dam... in tam ostaja (na srečo) vse enako.

DePalmo ::

Lahko rečem da so končno porihtali Pro.Stik in mi ta mesec niso dodatno zaračunali storitev kot prejšnja meseca. Ampak sem vmes že uspešno stestiral Revolut in celotno poslovanje prenesel tja, tako da sem ta mesec zaprl račun.

Sicer ko sem vlekel dol izpiske mi je spletna banka postala kar všečna, ampak me je zelo zmotilo da ne morem odpreti trajnikov, kot sem to lahko počel v prejšnji verziji. Tako da smo zaključili sodelovanje.

Patrik0 ::

Banka je nedavno zacela z posodabljanjem digitalnih kanalov. Mstik je bil ze prenovljen, tudi erstecard (sparkasse pay oz. Diners je prenovljen), klasicni stari poslovni stik bo scasoma popolnoma zamenjal novi prostik. Kmalu bo pa na voljo penovlen spletni stik za osebno bancnistvo.

Kako se vam drugace zdi tale novi mobilni stik?

gort ::

App je eno, napake v obračunavanju drugo storitev drugo. Torej?

delavec44 ::

Kaj pa je tako boljšega kot prej? Ima novi mstik kakšno novo funkcionalnost? Na lepotne popravke ne padam več.

MrStein ::

Hmm, v M.stik aplikaciji ni možno preklicati plačila v čakalnici?
Ali samo jaz ne najdem?

V web aplikaciji (net.stik) gre.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DePalmo ::

Načeloma mi prenove niso všeč ker to pomeni manj funkcionalnosti in slabša preglednost. Vse se usmerja v to da je manj stvari naenkrat na zaslonu, a so te večje, funkcije ki jih pa rabiš so pa nekje skrite. Tako da nisem ne navdušen in ne razočaran nad novim m.stikom (imam še vedno osebni račun pri njih), vsaj za kar ga jaz uporabljam. Pač je tam.
Nisem pa niti preverjal kako je sedaj, vem pa da je tako bilo v prejšnji verziji, pred posodobitvijo. Kontakti (za plačilo položnic) iz m.stika se niso prenesli na net.stik in obratno. Ravnotako sporočila. Katera sem poslal preko m.stika, jih nisem videl v net.stiku in obratno. Nevem kakšno logiko furajo glede tega in je bilo kar moteče.

delavec44 ::

Še predloge za hitra plačila so bile ločene. Sedaj pa še nisem testiral, ker ne bom plačeval provizij za UPN.

Tekee ::

DePalmo je izjavil:

Lahko rečem da so končno porihtali Pro.Stik in mi ta mesec niso dodatno zaračunali storitev kot prejšnja meseca. Ampak sem vmes že uspešno stestiral Revolut in celotno poslovanje prenesel tja, tako da sem ta mesec zaprl račun.

Sicer ko sem vlekel dol izpiske mi je spletna banka postala kar všečna, ampak me je zelo zmotilo da ne morem odpreti trajnikov, kot sem to lahko počel v prejšnji verziji. Tako da smo zaključili sodelovanje.


Sem odprl NLB Osebni račun za poslovno uporabo. Sprobal in zaenkrat vse OK.

Kakšen pa je postopek zapiranja poslovnega računa na Sparkasse? Se to lahko naredi online (npr. v Pro.Stiku)? Ali izključno osebno pri skrbniku svojega računa? Moja skrbnica se ni ravno izkazala s točnimi informacijami v zadnjih mesecih, ko sem ji reklamiral te napake/bremenitve, pa ji ne bi dal možnosti da zezne še zaprtje računa...

delavec44 ::

Boš moral kar tja iti. Ne vem sicer zakaj ravno k skrbnici, pojdi v kakšno drugo poslovalnico, če te ona moti.

DePalmo ::

Čestitke za odprtje računa na NLB. Ko sem bil jaz tam osebno v Škofji Loki, sem dobil močan občutek da se me samo hočejo znebit in nič drugega. Mislim da sem nekje celo pisal kako je vse skupaj potekalo, tako da se ne bom ponavljal.

Poslovni račun na Sparkasse sem zaprl na daljavo. Imam email od osebne referentke in sva kar preko emaila vse rešila. OK, imam skener da sem lahko podpisan obrazec poskeniral, drugače pa pač pošlješ po pošti. Glede na to kakšne težave imate tukaj nekateri, je očitno res zelo važno katero poslovalnico uporabljaš. Jaz sem bil v Šenčurju in nad odnosom nimam nobene pripombe, vedno vse urejeno, vedno na voljo za obrazložitev in vedno zelo prijazni.

delavec44 ::

Za zaprtje računa je potrebna identifikacija z osebnim dokumentom. Čudno, da so ti pustili preko maila ali pošte. Če že, bi moral mail podpisati z digitalnim potrdilom ampak dvomim, da so tako napredni.

DePalmo ::

Tega mi ni omenila, je pa res da sem vedno bil prijazen in odziven, tudi ko so nastale težave z njihove strani. Mogoče je to kaj vplivalo na odločitev.
Edino kar me je prosila je, da je obrazec lepo skeniran, drugače ga naj pošljem po pošti.

barakus ::

Ali kdo ve, če se da reklamirat flik transakcijo? V m.stik sem delal nakazilo in dobil sporočilo napaka v komunikaciji prosimo poskusite ponovno. Poskusil sem dvakrat in dvakrat enako sporočilo, zato sem mislil, da ni šlo skozi, sedaj pa vidim med transakcijami, da mi je poslalo dvakrat :-(

illion ::

Jaz se zmeraj ne razumem zakaj ne dodajo nazaj QR code scan opcije za potrjevanje POS transakcije. 2x rocno prepisovanje je nadlezno. Ali pa da bi dodali opcijo da transakcijo avtoriziras v app-u, namesto tega prepisovanja kod..
««
13 / 13
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28231714 (1761) WizzardOfOZ
»

Primerjava spletnih bank (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11919051 (893) delavec44
»

Katera banka? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
471146441 (3187) acookook
»

katera Banka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19054370 (3893) cortez
»

Izbira banke (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19453302 (30037) MrStein

Več podobnih tem