» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
10 / 15
»»

SuperVeloce ::

odvisno kje štartaš. Jaz, če vozim po mariboru, sem še pred avtocesto na ogrevanju. Če iz savinjske peljem proti avtocesti, rabi avto en lep cajt da se ogreje. Pa tudi precejšna razlika je med -5 in +5.

Aston_11 ::

Fizikalko je izjavil:

piha toplo že po par km, olje pa ne doseže 90 stopinj niti pa 20 km (in od tega 10 km avtoceste). In to je normalno.
Kaj ni to bolj zaradi električnega grelca?
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Golf-Mk5-2...

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

@valvoline sem takoj rekel zakaj ne zelim dizla :) ker si ne privoščim vzdrževanja. Itak pa "troo" fani ne kupijo BMW dizla?!

Kaksno vzdrzevanje? Podvozje je dokaj podobno ce ne enako benz vs dizel. Velki servis rabi dizel in bencinar, cenovno je servis tam-tam, celo drazji za bencinarja ker se ponavadi menjajo svecke in kabli katerih pr dizlu ni. Servisni intervali (za veliki servis) so pri dizlih ponavadi daljsi.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

Aston_11 je izjavil:

Fizikalko je izjavil:

piha toplo že po par km, olje pa ne doseže 90 stopinj niti pa 20 km (in od tega 10 km avtoceste). In to je normalno.
Kaj ni to bolj zaradi električnega grelca?
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Golf-Mk5-2...


To ma tudi, ja. Stari tega nima.

Glede inverterja mi je tako pojasnil mehanik, nisem pa 100%.

Bistveno, kar sem hotel reči, je, da po 12 km noben dizel ni segret in to vsekakor ni razlog za menjavo termostata.

Hehe, ko je pred novim letom pritisnil mraz na -15, se mapina ni segrela celotno pot v službo, to je cca 30 km, šele zadnjih par km je bilo olje nad 80. Hladilna tekočina pa je bila na 90 po cca. 10 km.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Fizikalko je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Fizikalko je izjavil:

piha toplo že po par km, olje pa ne doseže 90 stopinj niti pa 20 km (in od tega 10 km avtoceste). In to je normalno.
Kaj ni to bolj zaradi električnega grelca?
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-Golf-Mk5-2...


To ma tudi, ja. Stari tega nima.

Glede inverterja mi je tako pojasnil mehanik, nisem pa 100%.

Bistveno, kar sem hotel reči, je, da po 12 km noben dizel ni segret in to vsekakor ni razlog za menjavo termostata.

Na delovno temperaturo mogoce ne, ampak po 5ih kilometrih bi moglo pihat fajn toplo, ne pa hladno.
Sej pri bencinarju ni nic drugace, vecji kot je motor vec casa rabi da se segreje.

Zgodovina sprememb…

Daliborg ::

@valvoline Vzdrževanje= menjava obrabnih delov in menjava poškodovanih. 2x si me vprašal "kakšno vzdrževanje" upam da je moja razlaga bolj jasna sedaj? Pa prosim če me pravilno usmeriš kam lahko svojega BMW-ja peljem na "glavni servis"?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

-valvoline- ::

Majhni dizelcki 1.3 in 1.4 se segrevajo podobno hitro kot primerljivi bencinski mlincki.

Daliborg je izjavil:

@valvoline Vzdrževanje= menjava obrabnih delov in menjava poškodovanih. 2x si me vprašal "kakšno vzdrževanje" upam da je moja razlaga bolj jasna sedaj? Pa prosim če me pravilno usmeriš kam lahko svojega BMW-ja peljem na "glavni servis"?

Defininaj to. Jaz pravim da razlike ni, oz ce kupis pravega in preverjenega dizla bos ceneje prso skoz. turbina,sobe in bosch(CR) pumpa lahko zdrzijo tudi vec k 500.000km Jaz osebno turbine,sobe,pumpo itn se nikol nisem menjal.

Zgodovina sprememb…

Daliborg ::

kaj to pomeni "pravi in preverjeni dizel?". Aja a me lahko kdo dopolni ker vidim da pojma nimam o definiciji "vzdrževanje" zelo bom hvaležen.
lp
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

facepalm ::

menim, da glede stroskov vzdrevanja, ni neke bistvene razlike med bencincem in dizlom.
razlika se pojavi ob morebitnih okvarah.
dizli naj bi se vec kvarili (turbina, sobe, egr...). vse od nastetega je kar drago. ce upostevamo se sklopke (zaradi vecjega navora) in marsikje zaradi tega tudi dvomasni vztrajnik..
pri bencincu je pac manjsa verjetnost vecje (drazje) okvare.

to govorim seveda pod normalnimi pogoji in normalni voznji (brez dirkanja).
bencinc je enostaven: pali - vozi.. ko se segreje ga lahko tudi zenes.
dizel pa.. pali - vozi.. ko se segreje ga lahko zenes. s tem da moras paziti da ga ne vozis v prenizkih obratih (zapacanje egr ventila) ali pa v previsokih (obraba turbine)

Fizikalko ::

In da ga ne ugasneš popolnoma pregretega.

WarpedGone ::

Zakaj pa ne?
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

kaj to pomeni "pravi in preverjeni dizel?". Aja a me lahko kdo dopolni ker vidim da pojma nimam o definiciji "vzdrževanje" zelo bom hvaležen.
lp

Tisti za keterega se ve da se ne kvari. BMW 3.0d naprimer. 2.5d in 2.0d od BMWja je klump.
VWjev 1.9tdi 90 konjev(navadna VP crpalka), al pa 1.9tdi 105 konjev PD(zadnja serija pd motorjev).
Citroen/peugeot 1.4hdi, 2.0hdi (navadni ne 16v).
Zgoraj nasteto je vse prakticno neunicivo.

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

WarpedGone je izjavil:

Zakaj pa ne?


Ker se morajo ohladiti ležaji, sicer ti ode turbina.

V praksi to pomeni, da če ga turiraš 180 km/h po AC in priletiš na pumpo, ga pusti še kake pol minute v leru, preden ugasneš.

D3m ::

-valvoline- je izjavil:

Daliborg je izjavil:

kaj to pomeni "pravi in preverjeni dizel?". Aja a me lahko kdo dopolni ker vidim da pojma nimam o definiciji "vzdrževanje" zelo bom hvaležen.
lp

Tisti za keterega se ve da se ne kvari. BMW 3.0d naprimer. 2.5d in 2.0d od BMWja je klump.
VWjev 1.9tdi 90 konjev, al pa 1.9tdi 105 konjev PD.
Citroen/peugeot 1.4hdi, 2.0hdi (navadni ne 16v).
Zgoraj nasteto je vse prakticno neunicivo.


No neuničljivo. odvisno kdo ga dobi v roke :>
|HP EliteBook|R5 6650U|

Fizikalko ::

-valvoline- je izjavil:

Daliborg je izjavil:

kaj to pomeni "pravi in preverjeni dizel?". Aja a me lahko kdo dopolni ker vidim da pojma nimam o definiciji "vzdrževanje" zelo bom hvaležen.
lp

Tisti za keterega se ve da se ne kvari. BMW 3.0d naprimer. 2.5d in 2.0d od BMWja je klump.
VWjev 1.9tdi 90 konjev(navadna VP crpalka), al pa 1.9tdi 105 konjev PD(zadnja serija pd motorjev).
Citroen/peugeot 1.4hdi, 2.0hdi (navadni ne 16v).
Zgoraj nasteto je vse prakticno neunicivo.


Kolikor vem, med bullet proof mašine spada še 96kW TDI PD.

-valvoline- ::

D3m je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Daliborg je izjavil:

kaj to pomeni "pravi in preverjeni dizel?". Aja a me lahko kdo dopolni ker vidim da pojma nimam o definiciji "vzdrževanje" zelo bom hvaležen.
lp

Tisti za keterega se ve da se ne kvari. BMW 3.0d naprimer. 2.5d in 2.0d od BMWja je klump.
VWjev 1.9tdi 90 konjev, al pa 1.9tdi 105 konjev PD.
Citroen/peugeot 1.4hdi, 2.0hdi (navadni ne 16v).
Zgoraj nasteto je vse prakticno neunicivo.


No neuničljivo. odvisno kdo ga dobi v roke :>

Niti ne, bl ko ga teras, manj sans je da se kej pokvari, sploh ce ima varijabiljo turbino.:D najslabse je kupit rabljenega od babe.

Fizikalko je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Daliborg je izjavil:

kaj to pomeni "pravi in preverjeni dizel?". Aja a me lahko kdo dopolni ker vidim da pojma nimam o definiciji "vzdrževanje" zelo bom hvaležen.
lp

Tisti za keterega se ve da se ne kvari. BMW 3.0d naprimer. 2.5d in 2.0d od BMWja je klump.
VWjev 1.9tdi 90 konjev(navadna VP crpalka), al pa 1.9tdi 105 konjev PD(zadnja serija pd motorjev).
Citroen/peugeot 1.4hdi, 2.0hdi (navadni ne 16v).
Zgoraj nasteto je vse prakticno neunicivo.


Kolikor vem, med bullet proof mašine spada še 96kW TDI PD.

Ti imajo tezavo z odmicnimi,74,85 in 96kw euro3. Kar pa spet ni nek bav-bav zamenjas odmicno in fertik. Pri poznejsih euro4 77kw PD so to tezavo odpravil.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

No pol bo moj 1.9 TDI še dolgo delal.

1 mesec nazaj sem imel izredni servis. Zarustala garnitura kolesnega ležaja zadnji desni in 2 žarilni svečki.
|HP EliteBook|R5 6650U|

facepalm ::

-valvoline- je izjavil:


Niti ne, bl ko ga teras, manj sans je da se kej pokvari, sploh ce ima varijabiljo turbino.:D najslabse je kupit rabljenega od babe.


ce ga tolko teras pol izgubis edino racionalno stvar pri dizlu - nizko porabo:)

Daliborg ::

Jaz sem imel očitno zelo zelo slabe izkušje z dizli, ne vse ampak dovolj da ne grem več v nakup za osebno vozilo dokler je le to na moje stroške, ker delam malo kilometrov. Mene so vsi dizli do sedaj prišli predrago vsaj 1k €/let po računicah glede vzdrževanja.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

WarpedGone ::

Ker se morajo ohladiti ležaji, sicer ti ode turbina.
V praksi to pomeni, da če ga turiraš 180 km/h po AC in priletiš na pumpo, ga pusti še kake pol minute v leru, preden ugasneš.

Ta modrost izvira iz časov oljno hlajenih turbin.
Novejše turbine imajo vodno hlajenje, kjer zapekanje olja v razgretem ležaju ko se ugasne motor in s tem prekine obtok, naj nebi bil več problem.

The center hub rotating assembly (CHRA) houses the shaft that connects the compressor impeller and turbine. It also must contain a bearing system to suspend the shaft, allowing it to rotate at very high speed with minimal friction. For instance, in automotive applications the CHRA typically uses a thrust bearing or ball bearing lubricated by a constant supply of pressurized engine oil. The CHRA may also be considered "water-cooled" by having an entry and exit point for engine coolant. Water-cooled models use engine coolant to keep lubricating oil cooler, avoiding possible oil coking (destructive distillation of engine oil) from the extreme heat in the turbine. The development of air-foil bearings removed this risk.


Je pa vseen bolš bit previden kot reven. Delujoč motor se 'hladi' bol enakomerno kot ugasnjen.
Zbogom in hvala za vse ribe

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

Jaz sem imel očitno zelo zelo slabe izkušje z dizli, ne vse ampak dovolj da ne grem več v nakup za osebno vozilo dokler je le to na moje stroške, ker delam malo kilometrov. Mene so vsi dizli do sedaj prišli predrago vsaj 1k EUR/let po računicah glede vzdrževanja.

in kaj si mel zaen avto pa so ti se dizli tok zamerili? Pa kaksne okvare?

WarpedGone je izjavil:

Ker se morajo ohladiti ležaji, sicer ti ode turbina.
V praksi to pomeni, da če ga turiraš 180 km/h po AC in priletiš na pumpo, ga pusti še kake pol minute v leru, preden ugasneš.

Ta modrost izvira iz časov oljno hlajenih turbin.
Novejše turbine imajo vodno hlajenje, kjer zapekanje olja v razgretem ležaju ko se ugasne motor in s tem prekine obtok, naj nebi bil več problem.

The center hub rotating assembly (CHRA) houses the shaft that connects the compressor impeller and turbine. It also must contain a bearing system to suspend the shaft, allowing it to rotate at very high speed with minimal friction. For instance, in automotive applications the CHRA typically uses a thrust bearing or ball bearing lubricated by a constant supply of pressurized engine oil. The CHRA may also be considered "water-cooled" by having an entry and exit point for engine coolant. Water-cooled models use engine coolant to keep lubricating oil cooler, avoiding possible oil coking (destructive distillation of engine oil) from the extreme heat in the turbine. The development of air-foil bearings removed this risk.


Je pa vseen bolš bit previden kot reven. Delujoč motor se 'hladi' bol enakomerno kot ugasnjen.

Ne vem kak je izvedba hlajenja turbin, ampak slabsa resitev kot vodno hlajenje ne more bit. Prevec tveganja je da pride voda v kompresijski del in posledicno v samem motorju. Oz ce prepiha ksno tesnilo pa bo okvara podobna kot da je slo tesnilo glave in uhajal zrak v hladilnem sistemu. Olje vsaj podmazuje in ni panike ce turbo popije ksno kapljico. Turbo in voda... Aa.

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Daliborg je izjavil:

Jaz sem imel očitno zelo zelo slabe izkušje z dizli, ne vse ampak dovolj da ne grem več v nakup za osebno vozilo dokler je le to na moje stroške, ker delam malo kilometrov. Mene so vsi dizli do sedaj prišli predrago vsaj 1k €/let po računicah glede vzdrževanja.


Očitno premalo za dizel.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

2.5d in 2.0d od BMWja je klump.

2.5d mašina ne obstaj pri BMWjih. Obstaja 2.0 navita (biturbo) ki se označuje z *25d ali pa detunana 3.0.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

2.5d in 2.0d od BMWja je klump.

2.5d mašina ne obstaj pri BMWjih. Obstaja 2.0 navita (biturbo) ki se označuje z *25d ali pa detunana 3.0.

Psssttt....
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
2.5TD in kasneje 2.5D(common rail) je najbolj znan pri starejsih bmwejih in obenem najvecji klump od vseh.
2.0 je tudi vec varijant z starejso Td in novejso CR tehnologijo,so vsekakor boljsi kot 2.5 ampak dalec od vdrzljivosti 3.0 motorjev

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

hmm, zgleda da so res neki packal tudi z 2.5
Nevertheless, od 2007 naprej je to 3.0 mašina z detunom
525d 2007-2010 2,993 cc (182.6 cu in) I6 turbo (M57TU2D30UL) 197 PS (145 kW; 194 hp)@4000, 400 N?m (295 lb?ft)@1300-3250
#brezpodpisa

Bellzmet ::

Definitvno priporočam 1.2 TSI. Super mašinca. Novi nimajo več ketne. Tudi pri 0 stopinjah po 6 km že piha toplo.

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

hmm, zgleda da so res neki packal tudi z 2.5
Nevertheless, od 2007 naprej je to 3.0 mašina z detunom
525d 2007-2010 2,993 cc (182.6 cu in) I6 turbo (M57TU2D30UL) 197 PS (145 kW; 194 hp)@4000, 400 N?m (295 lb?ft)@1300-3250

Jah,verjetno so sami ugotovili da jim ne rata naredit masino z manj k 6 cilindrou, kot sem ze prej povedal.
:D
Ne verjamem da ne obstajajo varijante z 2.0 prostornino. Ampak izkusnje kazejo da je samo 3.0d tapravi BMW.

Ciklamen ::

Brat je nabavil Škodo Spaceback 1.2 mašinco s 100+ nekaj konji. Zelo poskočna zadevca, porabe pa to kaj se v službo vozi (~4-5km) 7.1l (večina mestne vožnje - semafor + krožišča itd.), avtocesta 5.5-6 (z lažjo nogo - torej ene 110-120).

EDIT: Bencinca, ne dizla :)
- End of the Post ->

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ciklamen ()

darkolord ::

Očitno premalo za dizel.
No such thing as premalo kilometrov.

Ta modrost izvira iz časov oljno hlajenih turbin.
Ko motor ugasneš, se turbina neha aktivno hladit, ne glede na to, ali je oljno, vodno ali zračno hlajena. Pasivno se pa hladi ZELO počasi.

krneki0001 ::

WarpedGone je izjavil:

Ker se morajo ohladiti ležaji, sicer ti ode turbina.
V praksi to pomeni, da če ga turiraš 180 km/h po AC in priletiš na pumpo, ga pusti še kake pol minute v leru, preden ugasneš.

Ta modrost izvira iz časov oljno hlajenih turbin.
Novejše turbine imajo vodno hlajenje, kjer zapekanje olja v razgretem ležaju ko se ugasne motor in s tem prekine obtok, naj nebi bil več problem.

The center hub rotating assembly (CHRA) houses the shaft that connects the compressor impeller and turbine. It also must contain a bearing system to suspend the shaft, allowing it to rotate at very high speed with minimal friction. For instance, in automotive applications the CHRA typically uses a thrust bearing or ball bearing lubricated by a constant supply of pressurized engine oil. The CHRA may also be considered "water-cooled" by having an entry and exit point for engine coolant. Water-cooled models use engine coolant to keep lubricating oil cooler, avoiding possible oil coking (destructive distillation of engine oil) from the extreme heat in the turbine. The development of air-foil bearings removed this risk.


Je pa vseen bolš bit previden kot reven. Delujoč motor se 'hladi' bol enakomerno kot ugasnjen.


Kje so pa te neumnosti spet pobral? Tudi če je vodno hlajena turbina, ležaji turbine so plavajoči in plavajo le v olju, voda nima mazalnih lastnosti. In če plavajo ležaji v olju, pomeni, da če turbina žari, ko ugasneš avto, da se bo nekaj "zapeklo". Torej je vseeno še potrebno malo počakat, da se stvari same ohladijo skupaj z motorjem. (zato je pa full uporabna zadeva turbotimer)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

jype ::

Daliborg> Edit: ali lahko nekdo ki ima cca 8 let starega dizla pove cca koliko je za vzdrževanje dal? v zadnjih 5 letih.

Redni servisi v evropi narejenega japonskega turbo dizla na pooblaščenem servisu so v 9 letih in 120.000 kilometrih stali približno 200 evrov na leto. Tam so zamenjali tudi ves potrošni material, ki je bil vsekakor dražji, kot če bi se kdo od nas sam ukvarjal z vozilom.

videc ::

Daliborg je izjavil:

@videc koliko let? kaj pa glavni servis? Ker moj BMW tega nima menjaš kar ti računalnik reče da menjaš.
Sicer pa dobri so tile vaši dizli očitno, še na pnevmatikah vidim da prišparajo? :B
Priznam, pozabil na veliki servis jermenov, sklopke in vztrajnika, kar je bilo 1000€, ja. Pnevmatike kupim na 3-leta. Upam, da bo še kakšno leto ali dve zdržal, potem bom razmišljal o čem novem.
Pri meni mehanik pogleda in pove, če je kaj opaznega, drugače tako sam vidim. Avto je v 11 letu, 1.8TDCI/74kW/100KM, ford focus.

Daliborg ::

@jype koool, zelo lepoo ohranjen mora biti ta tvoj avto, kaj to cca 10k km na leto in se ti isplača dizel?
Jaz že za svojega mislim da ga imam bolj kot ne za zelo zelo malo uporabo. Za v trgovino pa nazaj se mi ga 100% ne bi splačal imeti oz. 1-2x na leto na počitnice.
@videc na pa smo tam.
@valvoline tvoja izjava : " Ampak izkusnje kazejo da je samo 3.0d tapravi BMW. " je izterjala mojo ignoranco do tvojih postov. Sem ti skoraj verjel ampak tole pa ti v srednji šoli prodajaj. oz nekje kjer nimajo interneta, naprošam da popraviš ta stavek.
Aha še glede teh okvar, švercal sem z avtomobili cca 10 let in iz tega lahko samo naštejem znamke, opel, audi, citroen, renault, bmw, wv, rover, honda, mazda....povsod je bilo nekaj na dveh celo menjal celotno turbino. Pač takrat prišel do zaključka da dizla ne bi imel za svoje osebno vozilo, ker so mi vedno tudi na servisih rekli "če bi bil bencirnar bi bilo ceneje"(primer audi a6 cev za hladilnik za bencinarja 70€ za dizla 130€ ) v kolikor so pa te novejše od leta 2010 leta in naprej dizel mašine kaj boljš pa nevem. Zato sem tudi vprašal če mi lahko kdo "realno" pove koliko je imel stroškov zadnje 5 let da vidim povprečje. Ker glede bencinarjev imam mnenje da se lahko pomiriš takoj da ne bo sranja kasneje z vozilam če prevozi uspešno prvih 50k km .
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Stipex ::

-valvoline- je izjavil:

hojnikb je izjavil:

2.5d in 2.0d od BMWja je klump.

2.5d mašina ne obstaj pri BMWjih. Obstaja 2.0 navita (biturbo) ki se označuje z *25d ali pa detunana 3.0.

Psssttt....
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
2.5TD in kasneje 2.5D(common rail) je najbolj znan pri starejsih bmwejih in obenem najvecji klump od vseh.
2.0 je tudi vec varijant z starejso Td in novejso CR tehnologijo,so vsekakor boljsi kot 2.5 ampak dalec od vdrzljivosti 3.0 motorjev

Če je VAG imel probleme z 2.0 in 2.5 turbo dizli še ne pomeni da jih je imel tudi BMW ;) 525d (6 valjni) kot 330d/530d sta odlična motorja (vozim 525d e39 in dela brezhibno že 12 let)

jype ::

Daliborg> @jype koool, zelo lepoo ohranjen mora biti ta tvoj avto, kaj to cca 10k km na leto in se ti isplača dizel?

Seveda se ne splača. Kupljen je bil zato, ker je bilo treba zamenjat (18 let) star avto, pa je bil ta eden najmanj neugodnih glede na zahteve.

Daliborg ::

@jype
Toliko zanikanja,.. ti se zihr dobr z ženskam razumeš.
:B
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

-valvoline- ::

Mah, ozloglasene turbine tudi niso ksen poseben problem. Kupis rabljeno in jo zamenjas ce bo treba, dela je tolk k dab zamenjal starter ali alternator. Celo lazje k ti ni treba lezat pod avtom. Jaka muda.

Zgodovina sprememb…

Daliborg ::

Ja valvolivne potem pa povej kakšen je strošek osebne delavnice z vsemi orodji kot vidim ti meriš stvari kot da si mehanik, kar pa jaz nisem in si tega manevriranja ne morem privoščit ffs si še frčota ne morem ker ga nimam kam spravit-strošek hranjenja. AJA pa prosim svetuj mi že enkrat kam peljem svojega BMW-ja na "glavni servis"?
Menjave turbin sem pa plačal cca 2k€/ turbino +/- 100€. Pa takole posplošeno bi lahko rekli za vsako stvar "jah pač kupiš rabljeno in zamenjaš.." ?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

jype ::

Daliborg> Toliko zanikanja

Kje je kakšno zanikanje?

Ne moreš napisat, da je bil najbolj ugoden, ker ni bil niti približno ugoden.

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

Ja valvolivne potem pa povej kakšen je strošek osebne delavnice z vsemi orodji kot vidim ti meriš stvari kot da si mehanik, kar pa jaz nisem in si tega manevriranja ne morem privoščit ffs si še frčota ne morem ker ga nimam kam spravit-strošek hranjenja. AJA pa prosim svetuj mi že enkrat kam peljem svojega BMW-ja na "glavni servis"?
Menjave turbin sem pa plačal cca 2k€/ turbino +/- 100€. Pa takole posplošeno bi lahko rekli za vsako stvar "jah pač kupiš rabljeno in zamenjaš.." ?

Vrjetn vsak malo bl sposoben vaski mehanik. Sej pa ni space satl da ga ne zna zrihtat. Jaz sem z mehaniko tko bl amatersko zase :) Drgac pa autodata ma vse, kak se jermen menja, postopek montaze in demontaze itn. Nobene filozofije ni pr tem.
2k za turbino, a si ferajija rihtal al kej jbemti. Skoraj za vsak avto se da dobit rabljen turbo, ce ne pr nas pa iz tujine.
:D

M-XXXX ::

-valvoline- počasi bo treba dojet, da so standardi ljudi različni. Zame je recimo minimalno standard avta cca 150 konju, gretje sedežev, tempomat (po možnosti radarski), vsaj 2 conska klima, udobje, konkretno ozvočenje itd... Enim je važno, da prideš iz točke A v B. Eni hočejo imeti novo turbino enim je OK rabljena/obnovljena...

Point je, da težko sodiš, da so enega nategnili, če je plačal realno, pravično ceno.

jype ::

M-XXXX> vsaj 2 conska klima,

A to zato ker si ekološko osveščen in nočeš ogrevat tistega dela avtomobila, ki je vedno prazen?

M-XXXX ::

jype je izjavil:

M-XXXX> vsaj 2 conska klima,

A to zato ker si ekološko osveščen in nočeš ogrevat tistega dela avtomobila, ki je vedno prazen?

Ah kje pa. Hočem zaradi tega, ker če ponesreči peljem še koga zraven (drugače se trudim, da se vedno vozim sam, da gremo vsak s svojim avtom, ker na tak način lahko porabimo več goriva in zbijemo več kolesarjev), imam na 23C ne na nenormalnih 22C kot jih ima sopotnik!

jype ::

IMO se ti splača tisto polovico odrezat stran, ker boš tako prihranil polovico goriva!

hojnikb ::

poraba goriva ne pada linearno z padcem teže !
#brezpodpisa

M-XXXX ::

jype je izjavil:

IMO se ti splača tisto polovico odrezat stran, ker boš tako prihranil polovico goriva!

Pol ožji avto, pol manjša šansa, da zbijem kolesarja. >:D

-valvoline- ::

M-XXXX je izjavil:

-valvoline- počasi bo treba dojet, da so standardi ljudi različni. Zame je recimo minimalno standard avta cca 150 konju, gretje sedežev, tempomat (po možnosti radarski), vsaj 2 conska klima, udobje, konkretno ozvočenje itd... Enim je važno, da prideš iz točke A v B. Eni hočejo imeti novo turbino enim je OK rabljena/obnovljena...

Point je, da težko sodiš, da so enega nategnili, če je plačal realno, pravično ceno.

Jah res, na zalost. Ampak standard misljen po tem kolk cekinckov mas v denarnici. Ceb jaz mel varen siht z poslansko placo bi se tudi fural z ksnim touaregom 5.0tdi in sploh neb razmisljal kolk stane registracija in gorivo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

M-XXXX> Pol ožji avto, pol manjša šansa, da zbijem kolesarja. >:D

Ja, pa tut manjši zračni upor!

videc ::

@Daliborg: dejstvo je, da so popravila dizlov dražja, kar se tiče turbin, črpalk, itd. Če tega nimaš, si tam tam z bencinarjem. Kako do tega prit, je pa, mogoče, odvisno tudi od sreče. :D
Glede sklopke in vztrajnika pri mojem Focusu: prevoženi kilometri (300kkm+) naredijo svoje, pa raje menjaš, kot ostaneš nekje bogu za hrbtom z nevoznim avtom. ;)
Žena je imela C4, letnik 2010, 1.6Hdi (enak motor kot je v peugeot 307 in Ford Focusih), pa ni bilo nobenih težav. Ko ga je prodajala (pred enim mesecem), ga je prodajala 2 dni (objava oglasa in en ogled). :) Je pa res, da je imel avto 60kkm in je bil redno servisiran, pa še opremo je imel dobro.
Če bi trenutno kupoval bencinarja bi razmišljal o Ecoboost motorju, kakšnem tsi-ju (kolega ima Astro, do sedaj brez težav) ali kakšnem atmosfercu 2.0. Toliko o tem zaenkrat.

Se pa trenutno dobi nov Mondeo 2.0 tdci (150km) za 20-22kEUR, kar je solidna cena. Razlog je nov model, ki pride konec meseca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: videc ()

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

-valvoline- počasi bo treba dojet, da so standardi ljudi različni. Zame je recimo minimalno standard avta cca 150 konju, gretje sedežev, tempomat (po možnosti radarski), vsaj 2 conska klima, udobje, konkretno ozvočenje itd... Enim je važno, da prideš iz točke A v B. Eni hočejo imeti novo turbino enim je OK rabljena/obnovljena...

Point je, da težko sodiš, da so enega nategnili, če je plačal realno, pravično ceno.


Moč sicer ni tolk pomembna, ampak gretje prednjega stekla, gretje ogledal, gretje sedežev, webasto, klima, tempomat, vsaj štirje airbagi, šibedah čez pol strehe,... ,to pa so pomembne zadeve in jih je dobro imeti. Ampak to so imeli že 18 let nazaj malo bolj kvalitetni avtomobili pri nas. Moj 16 let star ima vse to že tovarniško.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
««
10 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102717 (61599) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162860 (43324) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526166 (21968) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15530323 (27678) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8625547 (23215) amigo_no1

Več podobnih tem