» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
9 / 15
»»

hojnikb ::

ma sj ti novi turbaki z temi tiny turbinami nebi smel met neke turbo luknje. Kot bonus dobiš pa nižjo registracijo, porabo in velik več navora v lowend.
#brezpodpisa

LeQuack ::

Ča bi hotel šparati ne bi imel avta.
Quack !

hojnikb ::

Mah, ti mali atmosferski motorji nimajo kej več iskat dandanes, ker jih mini turbaki prekašajo v praktično v vsem. Tko kot je bla situacija z atmosferskimi dizli in turbaki pred časom.
#brezpodpisa

darkolord ::

Kakšne so pa te "morebitne težave s turbino"?

LeQuack ::

hojnikb je izjavil:

Mah, ti mali atmosferski motorji nimajo kej več iskat dandanes, ker jih mini turbaki prekašajo v praktično v vsem. Tko kot je bla situacija z atmosferskimi dizli in turbaki pred časom.


Zakaj pa potem v USA prevladujejo veliki atmosferci, a jim mogoče super razvita Slovenija ni povedala o magičnih turbo motorjih? Ali pa je mogoče to, da je pri nas bencin obdavčen 100+% (preveri in boš videl da je res), in da so ljudje revni in morajo pač šparati na vsak način?
Quack !

hojnikb ::

LeQuack je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Mah, ti mali atmosferski motorji nimajo kej več iskat dandanes, ker jih mini turbaki prekašajo v praktično v vsem. Tko kot je bla situacija z atmosferskimi dizli in turbaki pred časom.


Zakaj pa potem v USA prevladujejo veliki atmosferci, a jim mogoče super razvita Slovenija ni povedala o magičnih turbo motorjih? Ali pa je mogoče to, da je pri nas bencin obdavčen 100+% (preveri in boš videl da je res), in da so ljudje revni in morajo pač šparati na vsak način?


Zato ker amerikance boli kurac, kolk jim avto pije, ker je tam bencin napol zastonj. In tudi tam je vedno več avtomobilov z turboti.
Pač, njihovega trga in razmer nemoremo primerjat z našim..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

perci ::

Tudi mentaliteta je druga. Oni hočejo stvari imeti velike povsod. Avti so veliki, parkirišča so velika, ceste tut.

Če ima nekdo v US hibrida, ga ima zato, da pozira kot eko in bio in kar češ še zraven. Za bencin jih boli.

Pa tudi izven avtomobilizma je podobno.

Reycis ::

Avti so težji samo kolikor so se povečali. Sicer pa se sploh zadnje čase močno dela tudi na znižanju teže. Pred kratkim sem nadgradil iz 206 na 308. 308 im več konjev in skoraj 100 kg manj.

Buggy ::

od kdaj pa je US avtomobil referenca za karkoli? Najbolj neoptimirani motorji glede izkoristka, zastarela podvozja z neverjetno lego, vprasljiv design, lenobni avtomatski menjalnik za kruzanje max 55 milj na uro...:))

ja res se moramo po njih zgledovati...kot pri vsem ;((

Blinder ::

308 manj kil kot 206? kaj si skadil?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

bambam20 ::

Blinder je izjavil:

308 manj kil kot 206? kaj si skadil?


Verjetno se je zatipkal in je mislil 306.

GrimReaper ::

Ali pa 207, z enakim 1.6 THP 155 motorjem ima 207 1256kg, 308 pa 1140kg.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

LeQuack ::

Samo vi ne razumete, da čim manj bodo avtomobili porabili, toliko več bo država dvigala davke in trošarine na gorivo.
Quack !

hojnikb ::

ne, država bo dvigovala trošarine in dajatve samo na podlagi tega, koliko lahko izplene zaradi dolgov/finančne luknje. To da so avti vse bolj varčni ma bolj malo veze s tem..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Veron ::

hojnikb, kako že? bolj varčni avti porabijo manj goriva, torej za enako pot ta uporabnik kupi manj goriva, posledično manj prispeva v blagajno (trošarine). Kako to nima veze z višino pobranih davkov?

hojnikb ::

kako pa pojasneš potem nižanje goriva pri sosedih (hej, tudi njim avti porabijo manj in tudi rabijo dnar od trošarin)...

pa tudi cena končnega goriva se povečuje pri nas z velik večjo hitrostjo kot se niža povprečna poraba vozil..
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Veron ::

To ni bilo mišljeno na mikro ravni, ampak na makro ravni sigurno vpliva količina porabljenega goriva.
Na mikro ravni se cene oblikujejo drugače (vsaj v Sloveniji je regulativa) in ni tržno kot pri severnih sosedih.

SuperVeloce ::

tud na makro ravni je porabnikov goriva vse vec, tako da...

m0LN4r ::

Aixam porabi manj goriva, kot jype hrane/€.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

borisk ::

probaj fiesto 1.0 ecoboost. super avto, nasmeh do ušes zagotovljen. mislim da motor dajejo tudi v bmaxa

dzinks63 ::

Skoraj ni Forda v katerem ni tega motorja, Fiesta, Focus, Ford C-MAX, Grand C-MAX, Ford B-MAX, tudi v Mondeu se ga dobi, ta motor zaenkrat v svojem razredu nima konkurence, že par let je motor leta, prav tako tudi letos. Zadnja verzija je celo še bolj na steroidih, saj razvija kar 140KM.

Blinder ::

V njegovem razredu ga premaga TSI. ista poraba, boljši pospeški in navor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

TSI 4 celidrc z 1.2L
ne ravno isti razred...
#brezpodpisa

dzinks63 ::

Ocena Best Engine se pripenja motorju in ne avtomobilu kot takšnemu s tem motorjem.

A panel of 82 automotive journalists from 35 countries also named the 1.0-litre EcoBoost the “Best Engine Under 1.0-litre” for the third year in a row at the Engine Expo 2014, in Stuttgart.

Blinder ::

motor z največjo močjo in največjo specifično močjo v svoji kategoriji, zato zmaga. Imajo banalen način za presojanje motorjev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GTX970 ::

hojnikb je izjavil:

ne, država bo dvigovala trošarine in dajatve samo na podlagi tega, koliko lahko izplene zaradi dolgov/finančne luknje. To da so avti vse bolj varčni ma bolj malo veze s tem..

Tudi če pade cena goriva na borzi na 0 bo Slo še vedno 0,80 eur ;((.

hojnikb ::

Blinder je izjavil:

motor z največjo močjo in največjo specifično močjo v svoji kategoriji, zato zmaga. Imajo banalen način za presojanje motorjev.

sure...
#brezpodpisa

bambam20 ::

Blinder je izjavil:

V njegovem razredu ga premaga TSI. ista poraba, boljši pospeški in navor.


Problemi s ketnami.

hojnikb ::

pa še kej bi se našlo. TSI je pač eden izmed mnogih črnih ovac v VAGovi zgodovini..
#brezpodpisa

bambam20 ::

bambam20 je izjavil:

Blinder je izjavil:

V njegovem razredu ga premaga TSI. ista poraba, boljši pospeški in navor.


Problemi s ketnami, predčasno okvare turbin... to pišem za polote TSI.. niso ravno zanesljivi..

SuperVeloce ::

Ja načeloma so dobri motorji VAG skupine, ampak verige bi se pa res lahko šli kakšnemu Fordu naučit delat... al pa korejcem. Ko slišim, kako ružijo audiji V6 pri hladnem motorju, me kr mine.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

SuperVeloce je izjavil:

Ja načeloma so dobri motorji VAG skupine, ampak verige bi se pa res lahko šli kakšnemu Fordu naučit delat... al pa korejcem. Ko slišim, kako ružijo audiji V6 pri hladnem motorju, me kr mine.



Zelo lepo ružijo verige tudi pri BMW-jih bencinarjih 2.0 in dizlih 2.0 serije 3 med letniki 2007 in 2011 :).

Pero_SLO ::

Mi zna kdo povedati kako je pa z segretjem mašine pri 1.2 TSI motorju? Zanima me, ker sedaj imam turbo dizlaša in se mi pri mojih 12km do službe redko segreje. Namreč med zimskim obdobjem me v kabini vedno zebe in bi rad šel na bencinarja ravno iz tega razloga(da me nebi več zeblo)... Letno delam do 8000km, torej bencinar 100%.

Hvala in LP

-valvoline- ::

Pero_SLO je izjavil:

Mi zna kdo povedati kako je pa z segretjem mašine pri 1.2 TSI motorju? Zanima me, ker sedaj imam turbo dizlaša in se mi pri mojih 12km do službe redko segreje. Namreč med zimskim obdobjem me v kabini vedno zebe in bi rad šel na bencinarja ravno iz tega razloga(da me nebi več zeblo)... Letno delam do 8000km, torej bencinar 100%.

Hvala in LP

Preveri si mehanski termostat,ce se v 12ih km motor ne segreje je verjetno termostat odprt oz nekje pusca in tekocina skoz krozi.
Drgac pa manjsi kot je motor hitreje se bo ogrel. Verjetno downsized varijante so glede tega najboljse.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Buggy je izjavil:

od kdaj pa je US avtomobil referenca za karkoli? Najbolj neoptimirani motorji glede izkoristka, zastarela podvozja z neverjetno lego, vprasljiv design, lenobni avtomatski menjalnik za kruzanje max 55 milj na uro...:))

ja res se moramo po njih zgledovati...kot pri vsem ;((


Razen tega da ima AMERIŠKI Ford avtomobile z enimi najboljših motorjev in podvozji in voznimi lastnostmi, ki se vedno uporabljajo kot referenca za primerjavo drugih...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

M-XXXX ::

Razen tega da ima AMERIŠKI Ford avtomobile z enimi najboljših motorjev in podvozji in voznimi lastnostmi, ki se vedno uporabljajo kot referenca za primerjavo drugih...

Hm, daj si poglej the good the bad the ugly about american cars. Dejansko zelo dobro povedano na "top gear" način. Pa zakaj je pogojno ameriški avto dober. Definitivno ne zaradi amerike...

perci ::

Evropski modeli FORD so ameriški glih tolk k Nobel burek.

Buggy ::

Razen tega da ima AMERIŠKI Ford avtomobile z enimi najboljših motorjev in podvozji in voznimi lastnostmi, ki se vedno uporabljajo kot referenca za primerjavo drugih...


Resno? Kateri izmed teh avtomobilov ki se prodajajo v North America pa je dobil te laskave naslove? Ford Taurus? Ne mesat Ford EU in US...ker nekateri EU modeli (Fiesta, Focus) so se v US zaceli sele pred kratkim prodajati.

List of Ford vehicles @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

facepalm ::

perci je izjavil:

Evropski modeli FORD so ameriški glih tolk k Nobel burek.

in za Daewoo.. ups Chevrolet velja isto :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Daliborg ::

Jaz imam bencinarja BMW e60 2.0l , ker si ne morem privoščiti vzdrževati dizla. V 5ih letih 1x gume(ob nakupu dobil nove letne gume dokupil sem zimske), 2x olje, 2x filtri, 4x šipke na vseh 4 kolesih, 4x diski, 4x zavore, 2x brisalci za prevoženih 90k km vsega skupaj cca 2000EUR v petih letih stroškov vzdrževanja ( pač bi bilo še ceneje če bi prejšni lasnik zvozil še tistik 10k km in zamenjal diske sam :)
Lp
Edit: ali lahko nekdo ki ima cca 8 let starega dizla pove cca koliko je za vzdrževanje dal? v zadnjih 5 letih.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daliborg ()

darkolord ::

Edit: ali lahko nekdo ki ima cca 8 let starega dizla pove cca koliko je za vzdrževanje dal? v zadnjih 5 letih.
V 6 letih sem mislim da 3x menjal olje, filtre, enkrat diske, 2x ploščice, 1x polnil klimo, n-krat menjal brisalce.

1.4 HDi.

videc ::

Vsako leto redni servis na 20000km (filtri, olje) cca. 150€. Dvakrat diske + ploščice cca. 150€. Polnitev klime, brisalci 3x (original).

Buggy ::

Po zacetnih 60Kkm (po dveh letih ko sem ga kupil) sem zadnjih 160Kkm kar imam sam mojega TB v 5ih letih menjal 10X olje + filtri (menjam na 15Kkm),2x svecke, 2x komplet diski+ ploscice, komplet amortizerji, parkrat neke stabilizatorje na podvozju (spredaj zadaj/gor/dol)...je pa to seveda problem moje relacije, kjer imam tudi cudne in zbunkane ceste. Na motorju delano popolnoma nicesar, razen hladilnik klime, ki ga je preresetalo kamenje od zimskega posipanja ter neka elektronika pri klima kompresorju (120€). Pa en par gum prakticno vsako leto :)

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

Jaz imam bencinarja BMW e60 2.0l , ker si ne morem privoščiti vzdrževati dizla. V 5ih letih 1x gume(ob nakupu dobil nove letne gume dokupil sem zimske), 2x olje, 2x filtri, 4x šipke na vseh 4 kolesih, 4x diski, 4x zavore, 2x brisalci za prevoženih 90k km vsega skupaj cca 2000EUR v petih letih stroškov vzdrževanja ( pač bi bilo še ceneje če bi prejšni lasnik zvozil še tistik 10k km in zamenjal diske sam :)
Lp
Edit: ali lahko nekdo ki ima cca 8 let starega dizla pove cca koliko je za vzdrževanje dal? v zadnjih 5 letih.

O kaksnem vzdrzevanju ti to? Zamenjal 6-7 dizelasev vsi Vagovci vse z preko 200.000km. zadnji a4 1.9tdi l.96 sem prodal z 330.000km(kupu ga z 270.000k od prvega lastnika) je se vedno bil kot nov,notrajnost in motor. Na motorju se vse originalno in nic menjano, razen glavni in redni servisi. nekaj let prej sem imel audi 80 1.9tdi z katerim sem naredo prek 150.000km vmes le en veliki servis in to je to.

Zgodovina sprememb…

Daliborg ::

@darklord Cca stroškov? Moji zgoraj omejeni stroški so vsi razen benzina, registracije in kazni.
@videc koliko let? kaj pa glavni servis? Ker moj BMW tega nima menjaš kar ti računalnik reče da menjaš.
Sier pa dobri so tile vaši dizli očitno, še na pnevmatikah vidim da prišparajo? :B
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

-valvoline- ::

Daliborg je izjavil:

@darklord Cca stroškov? Moji zgoraj omejeni stroški so vsi razen benzina, registracije in kazni.
@videc koliko let? kaj pa glavni servis? Ker moj BMW tega nima menjaš kar ti računalnik reče da menjaš.
Sier pa dobri so tile vaši dizli očitno, še na pnevmatikah vidim da prišparajo? :B

BMWja kupis dizla ampak izkljucno 6+ cilinderc. Podobno velja za bencinarje. BMW ne zna naredit masino z manj k 6 valjev. 330d je prakticno neuniciva masina.
:D

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

-valvoline- je izjavil:

Pero_SLO je izjavil:

Mi zna kdo povedati kako je pa z segretjem mašine pri 1.2 TSI motorju? Zanima me, ker sedaj imam turbo dizlaša in se mi pri mojih 12km do službe redko segreje. Namreč med zimskim obdobjem me v kabini vedno zebe in bi rad šel na bencinarja ravno iz tega razloga(da me nebi več zeblo)... Letno delam do 8000km, torej bencinar 100%.

Hvala in LP

Preveri si mehanski termostat,ce se v 12ih km motor ne segreje je verjetno termostat odprt oz nekje pusca in tekocina skoz krozi.
Drgac pa manjsi kot je motor hitreje se bo ogrel. Verjetno downsized varijante so glede tega najboljse.


No, ta je malo bosa. 12 km pri nekem normalnem jutranjem mrazu (cca -5) nikakor ni dovolj, da se mapina segreje (niti hladilna tekočina, kaj šele olje), je pa res, da sodobni dizli z inverterjem pihajo toplo že po nekaj km.

Sam imam 2 dizla (staro Škodo Superb PD in novo Škodo Superb CR). Pri stari se sicer mapšina malce prej ogreje, ampak ker nima inverterja, te zebe vsaj 20 km. Pri novi je obratno, piha toplo že po par km, olje pa ne doseže 90 stopinj niti pa 20 km (in od tega 10 km avtoceste). In to je normalno.

-valvoline- ::

In kako so men vsi dizli pihali fajn toplo ze po cca 5 prevozenih km? vroce ne, toplo pa ja.

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

Kakšen inverter ? Grelec mora imeti (webasto, eberspacher).
Kolegu je na vw polo 1.4 benc po 2 minutah toplo pihalo ne glede na zunanjo temperaturo (ni bilo notri ne klime ne grelca).

Daliborg ::

@valvoline sem takoj rekel zakaj ne zelim dizla :) ker si ne privoščim vzdrževanja. Itak pa "troo" fani ne kupijo BMW dizla?!
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
««
9 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446103128 (62010) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27163148 (43612) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526292 (22094) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15530470 (27825) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8625637 (23305) amigo_no1

Več podobnih tem