» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
8 / 15
»»

krneki0001 ::

Ja bencin je že zadnjih 25 let cenejši (po nabavni ceni) kot dizel. In tukaj se pozna, da je nafta subvencionirana. Kaj pa je nižja trošarina drugega kot pa subvencioniranje? Naj postavijo enako trošarino kot na bencin, pa boš videl, da bo 100 oktanec cenejši kot liter dizla. Samo tega pa ne upajo, ker se bodo velikim proizvajalcem avtomobilov zamerili, namreč do sedaj so v evropi vsi rinili dizla v ospredje (jasno cenejše gorivo), sedaj ko nam pa dizla primankuje, si pa ne upajo cene zvišat, ker bi doživel revolucijo.

To o subvencioniranju dizla je pa še iz časov, ko je bil avto luksuz in si moral pač višjo trošarino plačevat na gorivo (takrat dizlov pač ni bilo veliko). Dizel je bil pa v prvi vrsti namenjen delovnim strojem in tovornjakom ter zato subvencioniran.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: 3furious ()

-valvoline- ::

Ne bi reku glih subvencioniranje dizla, ampak neupraviceno preveilko obdavcevanje bencina.

M-XXXX ::

http://vignette4.wikia.nocookie.net/pla...

Ne res nimam boljšega odgovora. Prosim admina, da pobriše vse kar sem se matral, ker določenim ljudem pač ne potegne...

bambam20 ::

tx-z je izjavil:

opel corsa 1.2 75km gre po ravnini v 5i komot 180. po klancu navzdol pa 195.



Logično, če ima merilnik odstopanja :).

-valvoline- ::

Taprava cena bi bila 1e za liter benza ali nafte.Sploh k se je nafta na borzi tolk pocenila. Vse kar je cez je navadna rdecekmerska lopovscina in ozemanje ljudstva s strani vladnih komunajzerjev. Mislim da je efektivna obdavcitev 100% vec kot prevec.

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

Ma pri rabljenih so cene avtomobila dizel/bencinar dokej tam tam.
Pri novem se še nekako splača premislit, pri rabljenem je pa dizel že na 15k km hitro cenejši.

Sam sem 2007 kupu Golf IV TDI 1999 90KM s 146kkm za 5800eur.
Primerljiv bencinar bi bil kake 500eur cnej oziroma bi dobil kako leto mlajšega s ene 50k km manj.
Po enem letu sm ga peljal na servis in reku nej menja vse kar bi blo mogoče za menjat in naredu res über servis. Po tistem sm mel dokej mir.

Na leto naredim bogih 12k km.
Do sedaj sem naredil 100k km.

Primerljiv bencinar bi pil okol 2 litra več, torej do sedaj 2000 litrov ali okoli 2500eur.
To so bli stroški. Z bencinarjem bi mel praktično iste.
2007 junij Gume letne 320
2007 junij Registracija 780
2007 september Olje/filtri 60
2008 junij Registracija 780
2008 junij Desni volanski končnik 20
2008 julij Generalni servis 1080
2008 oktober Olje/filtri 60
2009 januar Akumulator 80
2009 maj Diagnoza + Rele računalnika 30
2009 junij Registracija 700
2009 avgust Barvanje zadnje haube 120
2009 september Servis olje/filtri 100
2009 oktober Gume zimske 210
2010 januar Menjava grelnih svečk 50
2010 marec Šponer od klime+jermen 120
2010 junij Registracija 620
2011 februar Letne gume 270
2011 marec Servis+menjava gum 140
2011 april Menjava zadnje haube+barvanje 290
2011 junij Levi volanski končnik 20
2011 junij Registracija 670
2012 januar Menjava sprednje šipe 0
2012 marec Servis 250
2012 marec optika podvozja 35
2012 junij Registracija 550
2012 oktober Struženje sprednjih diskov 45
2013 marec Servis 230
2013 junij Registracija 450
2014 april Veliki servis 450
2014 april optika 30
2014 maj zadnja desna čeljust, ploščica 100
2014 junij registracija 425

Tko da bi mi mogl še neki konkretnega crknit ( tolk da bi avto raj za dele prodal), da bi se mi splačal bencinar.
Pa sm mel kr neki mestne vožnje (sedaj mam celo po 500m obvoznico in potem vožnje 15 min do šihta). Glih se mi ogreje pa je že konc.
Ampak še kr vse dela in bo še delal en lep cajt.

bambam20 ::

za 90 konjski avto plačuješ 700€ avtomobilskega zavarovanja? DObro te skubijo.

facepalm ::

Jaz pa menim, da se ravno pri rabljenih splaca benzin. Dizel ce nima 100% znane zgodovine sploh ni za kupovat. V vsaj v najboljsi slovenski drzavi slovenije ne:)

Ti dam primer (pri nas zelo pogost):
Imas budget 3000eur za nakup rabljenega vozila.
in pogledas oglase:
- 2800eur renault megane, l 04/05, 140000km 1.6 16v (1. lastnik)
- 3000eur renault megane, l 04/05, 160000km 1.9dci (2. lastnik)

Pri pregledu dokumentacije ugotovis, da ima prvi zelo verjetno prave kilometre (100% ne more biti niti bog),
drugo vozilo pa ima 1. lastnika nekje v italiji in je zgodovina nepreverljiva. In seveda bo 10let star dizel iz tujine imel le 160kkm.

Skratka, jaz ce kupim se kdaj dizla, bo ta iz trgovine. Rabljene se prepogosto dobi z zbitimi vsaj 100 do 150kkm.

krneki0001 ::

Steinkauz je izjavil:

bla bla bla
2008 julij Generalni servis 1080
...


Kaj si tole plačal? Za toliko jaz namreč vsakih par let avto kupim. Reci, da so menjal vsaj pol mašine, vse zavore in še amortizerje za ta denar?

facepalm je izjavil:

Jaz pa menim, da se ravno pri rabljenih splaca benzin. Dizel ce nima 100% znane zgodovine sploh ni za kupovat. V vsaj v najboljsi slovenski drzavi slovenije ne:)

Ti dam primer (pri nas zelo pogost):
Imas budget 3000eur za nakup rabljenega vozila.
in pogledas oglase:
- 2800eur renault megane, l 04/05, 140000km 1.6 16v (1. lastnik)
- 3000eur renault megane, l 04/05, 160000km 1.9dci (2. lastnik)

Pri pregledu dokumentacije ugotovis, da ima prvi zelo verjetno prave kilometre (100% ne more biti niti bog),
drugo vozilo pa ima 1. lastnika nekje v italiji in je zgodovina nepreverljiva. In seveda bo 10let star dizel iz tujine imel le 160kkm.

Skratka, jaz ce kupim se kdaj dizla, bo ta iz trgovine. Rabljene se prepogosto dobi z zbitimi vsaj 100 do 150kkm.


Že to je napaka. Budget imaš že 3000 evrov, kje je pa zavarovanje vkalkulirano , en veliki servis (ker vsi prodajalci lažejo) in kje so nove gume?

Moje mnenje je tako:
Če kupuješ avto za 3000 evrov, se sprijazni, da ga boš kupil za 1500 evrov, 500 dal za zavarovanje, 500 za nove gume in 500 za en velik servis, ki ti bo povedal pri čem si in da ne boš imel že takoj problemov na cesti, ker bi te avto na cesti pustil.
Mogoče da bi zavarovanje dal na obroke, pa potem kupuješ za 2000 evrov, čeprav ga sam raje vedno plačam z gotovino, ker dobim še dodatne dopust.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Steinkauz ::

bambam20 je izjavil:

za 90 konjski avto plačuješ 700€ avtomobilskega zavarovanja? DObro te skubijo.


Ti si kaj manj kot mlad voznik ? Dej datume poglej pa kot vidiš letno pada.
Pa tist je zavarovanje + regisracija.


krneki0001 je izjavil:


Kaj si tole plačal? Za toliko jaz namreč vsakih par let avto kupim. Reci, da so menjal vsaj pol mašine, vse zavore in še amortizerje za ta denar?


Narjen je bil glavni servis ( jermeni, vodna pumpa, filtri olja, ...), vsi diski in vse ploščice, roka (140eur), spodnja platika mašine (50eur), neki na avspuhu pa še en kup zadev. Je bil kr konkreten list, sam se ne spomnim čist kaj vse je blo menjano. Delov je blo za 900eur, samo delo pa 180eur.
Takrat sem dal precej, sem pa potem dokej bolj lagano pršu čez.
Je pa res da sem kupil dokej star avto in je stroškov več :). Najbolj me motijo karoserijska dela. Ampak 1 leto mlajši bencinar golf nebi bil kej manj stroškov. Sploh s kakšno problematično 1.4 mašino.

facepalm ::

krneki0001 je izjavil:


Že to je napaka. Budget imaš že 3000 evrov, kje je pa zavarovanje vkalkulirano , en veliki servis (ker vsi prodajalci lažejo) in kje so nove gume?

Moje mnenje je tako:
Če kupuješ avto za 3000 evrov, se sprijazni, da ga boš kupil za 1500 evrov, 500 dal za zavarovanje, 500 za nove gume in 500 za en velik servis, ki ti bo povedal pri čem si in da ne boš imel že takoj problemov na cesti, ker bi te avto na cesti pustil.
Mogoče da bi zavarovanje dal na obroke, pa potem kupuješ za 2000 evrov, čeprav ga sam raje vedno plačam z gotovino, ker dobim še dodatne dopust.


Poanta ni v temu kako razporedis finance ampak v temu, da za nek nizek budget, dobis neprimerljivo boljsega bencinca kot pa dizla.

bambam20 ::

Komur poraba 6 -7 litrov pri bencinarju pomeni previsok strošek na približno 15.000 prevoženih si naj raje omisli kolo.

Enostavno ni računice vzet dizla, samo zato ker ima porabo med 4.5 on 5.5...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Utk ::

Ampak 1 leto mlajši bencinar golf nebi bil kej manj stroškov. Sploh s kakšno problematično 1.4 mašino.

Ja če ne vidiš naprej od volkswagna, potem res. Če bi kupil za isti denar bencinara, ne nujno golfa, bi ti odpadlo vsaj pol tistih servisov.

menjalnik ::

nekoman je izjavil:

Če bi sam imel bencinarja bi verjetno bankrotiral. Z enim tankom z dizlom nardim pozimi 1400km poleti pa 1500km+ ker je topleje.
poraba pozimi 3.9L poleti pa 3.4L/100km, starost avta 10 let
če primerjaš ceno goriva vidiš kje si. z njim naredim na leto okoli 20000km


Ti čist verjamem veš, sem na lastni koži testiral in sem mislil, da je kazalec za gorivo pokvarjen, ker se praktično ne premika:PSeveda redno servisiran, kaki zjahani imajo ponavadi probleme potem je pa Renault kriv, ker lastnik ne zna skrbet zanj.

Moj glas gre sodobnemu bencinskemu turbo motorju, dizli so že skoraj "preteklost";)

pirat ::

krneki0001 je izjavil:

Steinkauz je izjavil:

bla bla bla
2008 julij Generalni servis 1080
...


Kaj si tole plačal? Za toliko jaz namreč vsakih par let avto kupim. Reci, da so menjal vsaj pol mašine, vse zavore in še amortizerje za ta denar?


Nebivedu, cist vsi na slo-tech ze vemo, da imas fetis na subaru foresterje in da kupujes izkljucno stare avte za eno tvojo placo. Cool zate, ce ti to funkcionira, ampak daj si dopovej, da ce to funkcionira zate, ni nujno, da bo tudi za ostale. Za moj osebni okus je namrec tvoj avto tako vizualno grd, da se mi se to kar placas zanj zdi prevec. Pa verjamem, da je ostalim vsec se manj... :)

Mr.Nice ::

Poraba mislim, da za bencinarja od 6 do 7 litrov je nekaj normalnega.

Dizla bi jaz osebno edino imel, če bi imel res pod havbo zverino in težak avto oziroma bi mogoče raje predelal zverino na plin, v primeru bencinskega motorja.

Je pa tudi res, da sam osebno ne vem, če bom kdaj kupil nov avto. Najbolj se splača kupiti takšnega ,če imaš srečo, 2 ali tri leta starega. Tisti imajo najverjetneje še garancijo....
Dont worry.......be happy!!!:)

nekoman ::

facepalm je izjavil:

Jaz pa menim, da se ravno pri rabljenih splaca benzin. Dizel ce nima 100% znane zgodovine sploh ni za kupovat. V vsaj v najboljsi slovenski drzavi slovenije ne:)

Ti dam primer (pri nas zelo pogost):
Imas budget 3000eur za nakup rabljenega vozila.
in pogledas oglase:
- 2800eur renault megane, l 04/05, 140000km 1.6 16v (1. lastnik)
- 3000eur renault megane, l 04/05, 160000km 1.9dci (2. lastnik)

Pri pregledu dokumentacije ugotovis, da ima prvi zelo verjetno prave kilometre (100% ne more biti niti bog),
drugo vozilo pa ima 1. lastnika nekje v italiji in je zgodovina nepreverljiva. In seveda bo 10let star dizel iz tujine imel le 160kkm.

Skratka, jaz ce kupim se kdaj dizla, bo ta iz trgovine. Rabljene se prepogosto dobi z zbitimi vsaj 100 do 150kkm.


Osebno sem tako storil pri prvem nakupu svojega avta in bom tudi v prihodnje ko bo prišlo do tega:

avta nikoli ne kupuj iz kakšne avto hiše, kupi ga od fizične osebe, poleg vseh papirjev je treba se zmenit da greš lepo k njemu domov ti avto prevzet (vsaj pa enem ogledu) da lepo vidiš ali ima človek še deset drugih škatel okoli bajte:) da ni kak šalabajzerski švercer...
pol veš koliko je ura..npr

D3m ::

Mr.Nice je izjavil:

30000 km je servisni interval, francozi menda imajo vsi tako. Ajde liter ravno ni bil, mogoče 8dc. No, tudi v navodilih piše to, da popije nekje toliko na servisni interval, tako da....ne vem, do zdaj deluje vse ok pa sem z njim naredil 35 000 km.


Naš C4 (dizel) ima servisni interval 20.000 km. Če se ne motim so dve opciji na servisu ali navadni 20k interval ali daljši 30k z daljšimi nimam izkušenj in ne vem kakšno olje dajo za tako dolgi interval.
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

pirat je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Steinkauz je izjavil:

bla bla bla
2008 julij Generalni servis 1080
...


Kaj si tole plačal? Za toliko jaz namreč vsakih par let avto kupim. Reci, da so menjal vsaj pol mašine, vse zavore in še amortizerje za ta denar?


Nebivedu, cist vsi na slo-tech ze vemo, da imas fetis na subaru foresterje in da kupujes izkljucno stare avte za eno tvojo placo. Cool zate, ce ti to funkcionira, ampak daj si dopovej, da ce to funkcionira zate, ni nujno, da bo tudi za ostale. Za moj osebni okus je namrec tvoj avto tako vizualno grd, da se mi se to kar placas zanj zdi prevec. Pa verjamem, da je ostalim vsec se manj... :)


Nimam fetiša na subaru foresterja, ampak na trpežne, vzdržljive in kvalitetno narejene avte, ki samo malo manj pokvarljivi od kmetavzmobilov, ki jih vozi velika večina slovenije. In subaru je pač znamka, ki tukaj izstopa.

Poleg tega, noben subaru ni lep avto, tisti, ki ga zaradi lepote kupuje je malo čuden. Niti nisem en izmed tistih, ki kupujejo avtomobile zaradi lepote. Jaz jih kupujem zaradi trpežnosti, vzdržljivosti in namembnosti. Koliko je pa drugim všeč moj avto, me pa niti ne zanima, upam da nobenemu ali pa čim manjšemu številu kupcev, da jih bo na izbiro več boljših zame ostalo.

In če te še vedno kaj moti, pa naj te.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

pirat je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Steinkauz je izjavil:

bla bla bla
2008 julij Generalni servis 1080
...


Kaj si tole plačal? Za toliko jaz namreč vsakih par let avto kupim. Reci, da so menjal vsaj pol mašine, vse zavore in še amortizerje za ta denar?


Nebivedu, cist vsi na slo-tech ze vemo, da imas fetis na subaru foresterje in da kupujes izkljucno stare avte za eno tvojo placo. Cool zate, ce ti to funkcionira, ampak daj si dopovej, da ce to funkcionira zate, ni nujno, da bo tudi za ostale. Za moj osebni okus je namrec tvoj avto tako vizualno grd, da se mi se to kar placas zanj zdi prevec. Pa verjamem, da je ostalim vsec se manj... :)


Nimam fetiša na subaru foresterja, ampak na trpežne, vzdržljive in kvalitetno narejene avte, ki samo malo manj pokvarljivi od kmetavzmobilov, ki jih vozi velika večina slovenije. In subaru je pač znamka, ki tukaj izstopa.

Poleg tega, noben subaru ni lep avto, tisti, ki ga zaradi lepote kupuje je malo čuden. Niti nisem en izmed tistih, ki kupujejo avtomobile zaradi lepote. Jaz jih kupujem zaradi trpežnosti, vzdržljivosti in namembnosti. Koliko je pa drugim všeč moj avto, me pa niti ne zanima, upam da nobenemu ali pa čim manjšemu številu kupcev, da jih bo na izbiro več boljših zame ostalo.

In če te še vedno kaj moti, pa naj te.

Vse lepo in prav, ampak kar se tice japoncev se posebej subarujev je to da po 12-13 letih uporabe se pleh zacne razpadat zarad rje. Brez izjem. Edino ce mas sreco da dobis ksnega ohranjenega z primorskega konca.

Zgodovina sprememb…

69charger ::

-valvoline- je izjavil:


Vse lepo in prav, ampak kar se tice japoncev se posebej subarujev je to da po 12-13 letih uporabe se pleh zacne razpadat zarad rje. Brez izjem. Edino ce mas sreco da dobis ksnega ohranjenega z primorskega konca.


Tudi drugi avtomobili začnejo po 12 letih rjavet, razni BMWji, Renaulti itd. Pač treba se je pazit avta pa če se kje pojavi rja jo porihtaš in se voziš naprej. Kupil sem 2000 letnik Civica, malo površinske rje, vložil 100€ in zrihtal+zaščitil vse in sem naredil že 8k kilometrov od marca.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Vse lepo in prav, ampak kar se tice japoncev se posebej subarujev je to da po 12-13 letih uporabe se pleh zacne razpadat zarad rje. Brez izjem. Edino ce mas sreco da dobis ksnega ohranjenega z primorskega konca.


Ne parkirat svojega avta zraven, da ne bo rja preskočila, ker v tihi noči jo slišiš kako žre pleh. :))

No ni tako hudo kot na starih oplih ali suzukijih, ampak če redno skrbiš za avto tudi pleh po 16ih letih še nič ne začne razpadat, če ga ti sam ne obtolčeš ali opraskaš (do pleha), da bi imel možnost gnit.
Edina stvar so koloteki, ki pa gnijejo povsod in na vsakem avtu (ker pri nas pač naravo zastrupljamo kar s soljo iz cest), ampak za zaščito kupiš dinitrol 447, ki ima primesi cinka. En sprej je dovolj za dva koloteka, tako da vsako jesen porabim 6 sprejev za vse 3 domače avtomobile, pa imam mir.

Drugače pa sodelavčev 5 let star mercedes A - pregnit spodji rob vrat, luknja v vratih. Ker niso bili vsi servisi opravljeni na uradnem servisu, garancije ne priznavajo, ker drugače bi oni to že "kao" opazili in sanirali. Servisa sta bila 2 vmesna narejena pri popoldancu (menjava olja).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

kot da se subaruju kej takega ne more zgodit da gnije
http://www.nbcnews.com/business/autos/s...
tvoj sodelavec je eden, tle subarujev imaš 660 tisoč
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

krneki0001 ::

Blinder je izjavil:

kot da se subaruju kej takega ne more zgodit da gnije
http://www.nbcnews.com/business/autos/s...
tvoj sodelavec je eden, tle subarujev imaš 660 tisoč



To se lahko vsakemu naredi, brez problemov, samo subaru vsaj vpokliče pa to popravi, kaj pa ostali, sej imajo enake lajtnge?

Preveri na Googlu mercedes + rust (odgovor bo grd: Mercedes = Rust)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

nebivedu
Uporabljaš kaj takega http://www.tri-krone.si ?

Znak 3 krone lahko vidiš tudi na kakem priklopniku, gre za enako zadevo ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

krneki0001 ::

GTX970 je izjavil:

nebivedu
Uporabljaš kaj takega http://www.tri-krone.si ?


krown misliš. Ne, samo dinitrol, ker krown izdelki so bili predragi, ko sem se z uvoznikom pogajal za ceno. Zdržijo pa kako leto dlje kot zaščita od dinitrola. Sem pa slišal letos, da so 3krone malo pocenile vse skupaj, tako da se splača tja peljat avto na zaščito.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

s51as ::

Jaz sem si ravno kupil Opel Corso 1.4 bencinar za v službo, približno 12 km v vsako smer. Poleg tega jo imam še za po opravkih in včasih za razvoz otrok po dejavnostih. Zaenkrat jo imam 2 meseca in se super obnese, sem pa navajen malo močnejših mašin in mi je tale s 100 konji precej lena ampak se počasi navajam da pač vozim po AC na desni strani :)

Za bencinarja sem se odločil zaradi nižje nabavne cene, nižjih stroškov pri dajatvah, nižjih stroško na servisu, ker bom predvidoma delal max 15k na leto in všeč mi je tiho delovanje motorja.
Poraba je nekje 6.5 l / 100 km, z lahkoto bi bila tudi nad 7 ampak kar precej mirno vozim, tako da poraba sigurno ni majhna. Poleg corse imam še zafiro (7 leto - 190k), ki je dizel in porabi okoli 6.1 l dizla na 100 km, ampak z njo delamo okoli 25k na leto, razen rednih servisov, sem enkrat menjal nekaj na klimi (magnet se mi zdi), enkrat EGR-ventil in enkrat alternator (obnova), stalna "napaka" je da moram včasih precej dolgo verglat, da vžge, ampak vžge pa vedno (menda se da to programsko uredit).

Na splošno se mi zdi, da tamalim avtomobilom bolj paše bencin, tavelikim kravam pa pač dizel :)
It's just me myself and I

Blinder ::

motorji so vsi bencinski, tovornjaki vsi diesel, avtomobili nekje vmes, 50-50. Dostavniki v europi 100% diesel ampak ne povsod po svetu.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SumTingWong ::

Kateri motor najbolj priporočate pri nakupu novega avta, ter kateri bi bil največji napredek k zdajšnemu 1.4 16V (98KM - Renault Clio) :
- 1.4 CVVT (109KM) / Hyundai
- 1.0 EcoBoost (125KM) / Ford
- Energy TCe 90 (116KM) / Renault

Gre se za mestno vožnjo z občasnimi daljšimi (150km) potepi.

PS : Kateri mesec/obdobje je najboljši za nakup avta? Zdajle vidim kar velike popuste na 2014 modele.

krneki0001 ::

Koliko je višina budgeta?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

SumTingWong ::

Tam okoli 15k€. Motor ne rabi bit močen, le da je močnejši od zdajšnega, bolj pomembna je oprema.

GrimReaper ::

1.4 CVVT ne vem kje si našel pri novem, sam najdem samo i30 2010-2012. Kakorkoli že, sam bi se Korejcev in Japoncev izogibal, ker so še vsi atmosferski, se pravi bo nadgradnja nična.
TCe 90, ki je v Cliu, ima pa 90 konj, edino če si mislil Megana TCe 115.

Clio II 1.4 16V je kar poskočen avto, tako da bi bile primerne zamenjave:
Renault Clio 1.2 TCe 120 GT
Renault Megane 1.2 TCe 130
Citroen DS3 1.2 PureTech 110
Citroen DS4 1.2 PureTech 130
Peugeot 208 1.2 PureTech 110
Peugeot 308 1.6 THP 125 (stare zaloge)
Peugeot 308 1.2 PureTech 130
Opel Corsa 1.4 Turbo 120 (star model)
Opel Corsa 1.0 Turbo 115 (2015 model)
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125
Volkswagen Polo 1.2 TSI 110 (prihaja tudi bolj varčen trivaljni 1.0 TSI 110)
Škoda Fabia 1.2 TSI 110

Pač vsekakor nekaj med 110 in 130 turbinskimi konji.
Če bi sam zdaj kupoval novega, bi vzel ali Corso 1.4 ali 308 1.6, oba dobiš za 14kEUR, to pa zato, ker imata še veliko rezerve in greš po potrebi lahko tudi čipat, prvega na 160KM, drugega pa na 160-190KM.
Seveda se da tud ostale, ampak bolj za 20 kot 40KM.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

SumTingWong ::

Izmed naštetih sta mi najbolj v oko padla DS3 in 208, ter seveda Fiesta. Glede oblike in cene. Za Corso ne velja več, da je ležeren avto? Ali ravno zato "potrebno" čipiranje? Polo pa pri Highline opremi in 110KM pride že čez 18k€.
Avto je za mater in ni želje po menjavi za tem avtom. Ne vem, tale Fiesta res špica zgleda, pa nikoli nisem bil za američane. Plus 145KM ter 240 navora (after tuning) se mi zdi za tak majhen avto dobro (pa je?). Govorim v svojem imenu, saj ona nima pojma, jaz pa se še tudi poučujem. Kupil 2.4 dizelaša, ravno zaradi logike, ker manj porabi na avtocesti, pa ker je dizel cenejši, potem se pa po mestu furam 8-O.
Bo treba urediti testno vožnjo. No, pa je spet vprašanje. Kako je s tesnimi vožnjami? Moraš imeti karkoli, da se lahko prijaviš ali se lahko vsak?

TL;DR : EcoBoost in PureTech so dobri motorji? Notranjost pa to bomo pa že še sprobali.

3furious ::

SumTingWong je izjavil:

Kateri motor najbolj priporočate pri nakupu novega avta, ter kateri bi bil največji napredek k zdajšnemu 1.4 16V (98KM - Renault Clio) :
- 1.4 CVVT (109KM) / Hyundai
- 1.0 EcoBoost (125KM) / Ford
- Energy TCe 90 (116KM) / Renault

Gre se za mestno vožnjo z občasnimi daljšimi (150km) potepi.

PS : Kateri mesec/obdobje je najboljši za nakup avta? Zdajle vidim kar velike popuste na 2014 modele.


Najboljši motor s prostornino pod 1l je zadnja 3 leta Fordov 1.0 EcoBoost, vsi ga hvalijo kot zelo prožnega, varčnega in živahnega.
In the age of information, ignorance is a choice.

SumTingWong ::

Hvala, to sem rabil. Čeprav ne vem koliko mi pomaga "pod 1l prostornine", ampak je dovolj da je "prožen, varčen in živahen". Predvsem, ker se najbolj nagibam k Fiesti trenutno.

5 vrat 1.0 EcoBoost 92 kW (125 KM), 5-stopenjski ročni menjalnik "15.010€" Titanium X, torej polna oprema. Tole se mi zdi wunderbar.

-valvoline- ::

Za 12-13kE se prodajajo citroen c elysee 1.6hdi 90km ful oprema + zimske gume gratis. Poraba 4l na 100km preverjeno. Za ta denar boljsega avta ne dobis. Res top ponudba.
Evo ga tule za 11400e:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

krneki0001 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Vse lepo in prav, ampak kar se tice japoncev se posebej subarujev je to da po 12-13 letih uporabe se pleh zacne razpadat zarad rje. Brez izjem. Edino ce mas sreco da dobis ksnega ohranjenega z primorskega konca.


Ne parkirat svojega avta zraven, da ne bo rja preskočila, ker v tihi noči jo slišiš kako žre pleh. :))

No ni tako hudo kot na starih oplih ali suzukijih, ampak če redno skrbiš za avto tudi pleh po 16ih letih še nič ne začne razpadat, če ga ti sam ne obtolčeš ali opraskaš (do pleha), da bi imel možnost gnit.
Edina stvar so koloteki, ki pa gnijejo povsod in na vsakem avtu (ker pri nas pač naravo zastrupljamo kar s soljo iz cest), ampak za zaščito kupiš dinitrol 447, ki ima primesi cinka. En sprej je dovolj za dva koloteka, tako da vsako jesen porabim 6 sprejev za vse 3 domače avtomobile, pa imam mir.

Drugače pa sodelavčev 5 let star mercedes A - pregnit spodji rob vrat, luknja v vratih. Ker niso bili vsi servisi opravljeni na uradnem servisu, garancije ne priznavajo, ker drugače bi oni to že "kao" opazili in sanirali. Servisa sta bila 2 vmesna narejena pri popoldancu (menjava olja).

Fakt je da japonci najbolj rjavijo. pa golf3 :) ne pomaga noben dinitrol. Dostikrat jih rja napade na kriticnih mestih kjer so prsravfani amortizerji,roke, nosilci motorja in podobno.

hojnikb ::

-valvoline- je izjavil:

Za 12-13kE se prodajajo citroen c elysee 1.6hdi 90km ful oprema + zimske gume gratis. Poraba 4l na 100km preverjeno. Za ta denar boljsega avta ne dobis. Res top ponudba.
Evo ga tule za 11400e:
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

bravo, on kupuje bencinarje (mestna vožnja pa to) in ma hkrati tudi dizla, ti mu pa porineš tega francoza z dizlom... C'mon people.
#brezpodpisa

-valvoline- ::

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
To pa je prakticno zastojn. Je pa mal podhranjen motor za 2015 letnik.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

to je ja še slabše k kak 60KM punto...
OP hoče boljši avto (1.4 16v clio) ne slabši..
#brezpodpisa

GTX970 ::

Pri novih vozilih je problem povečana masa, kjer nimaš potem z 50-60 KM motorji kaj početi., razen če imaš ogromno časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Mr.Nice ::

Avto mora imeti vsaj 100KM, kar je manj je podhranjeno in še bolj pije, če je teža in prostornina motorja v nesorazmerju.
Dont worry.......be happy!!!:)

krneki0001 ::

SumTingWong je izjavil:

Hvala, to sem rabil. Čeprav ne vem koliko mi pomaga "pod 1l prostornine", ampak je dovolj da je "prožen, varčen in živahen". Predvsem, ker se najbolj nagibam k Fiesti trenutno.

5 vrat 1.0 EcoBoost 92 kW (125 KM), 5-stopenjski ročni menjalnik "15.010€" Titanium X, torej polna oprema. Tole se mi zdi wunderbar.


Škoda, ker se je daihatsu umaknil iz Evrope: http://www.genspot.com/video-19141/novi...

V sloveniji jih je prodajala avtohiša ahčin, je pa daihatsu firma pod okriljem toyote, včasih so bili pa samostojni, dokler jih toyota ni kupila.
Avto je zanesljiv, trpežen, vzdržljiv, mašine ne crknejo tudi če jih uporablja bedak (doma imamo takega bedaka, ki pri -12 vžge avto, nabije gas do podna in potem celo ulico rikverc odpelje s sklopko, potem pa polnim gasom na obvoznico in 160 proti morju, pa avto še kr dela, čeprav to počne že leta z njim), samo redno ga je pa treba servisirat.
Motor je 1.0 ali 1.3 DVVT, oba sta dovolj prožna.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

D3m ::

GTX970 je izjavil:

Pri novih vozilih je problem povečana masa, kjer nimaš potem z 50-60 KM motorji kaj početi., razen če imaš ogromno časa.


Lahko podaš dokaz? Ker v avto industrij strmijo k lažjimi alternativnim materiali vključno z motorji.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

krneki0001 ::

-valvoline- je izjavil:

Fakt je da japonci najbolj rjavijo. pa golf3 :) ne pomaga noben dinitrol. Dostikrat jih rja napade na kriticnih mestih kjer so prsravfani amortizerji,roke, nosilci motorja in podobno.


Na mestih, ki so ključna za avto, ne boš videl prav veliko rje pri subaruju, razen, če je bil zaleten v tisti del. Tisti deli so namreč močno ojačani.

Itak naj bi se pa amortizerji menjali na par let, samo tega nihče ne dela. (enako kot ne menja vode v sistemu, ne menja se termostata, ne menja se zavorne tekočine na 2 leti, kakor je predpisano). In če bi se zadeve menjale tako kot je predpisano, bi vsakič mehanik moral še tisti del preveriti, po možnosti pa še odstranit rjo in na novo zaščititi nosilce. In potem bi bilo tega rjavenja veliko manj, če bi se delalo z avtom tako kot je predpisano za servisiranje.
Na žalost pa tega nihče ne počne, ker to se ne vidi, da je bilo kaj narejeno, če ga daš pa spolirat, pa sosedje vidijo...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

GTX970 ::

D3m je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Pri novih vozilih je problem povečana masa, kjer nimaš potem z 50-60 KM motorji kaj početi., razen če imaš ogromno časa.


Lahko podaš dokaz? Ker v avto industrij strmijo k lažjimi alternativnim materiali vključno z motorji.

Izberi poljuben aktualni model in primerjaj maso z onim izpred 5-10 let.

SuperVeloce ::

In če bi se zadeve menjale tako kot je predpisano, bi vsakič mehanik moral še tisti del preveriti, po možnosti pa še odstranit rjo in na novo zaščititi nosilce.

In ravno to se ne dela. Preverjeno na večih uradnih servisih različnih avto znamk. Izgovori pa padejo na ogromno gužvo in/ali premalo mehanikov. Cene pa ubijalske. Kje je logika, da bom moral sam iskati URADNI servis, ki je vreden tega naziva in svojih cen... Ni to moje delo.

Zato pa "ko jih j***", sem imel malo sreče in našel enega priznanega mehanika, ki dela tudi izven delovnega časa in takšne stvari po defaultu zrihta.

krneki0001 ::

D3m je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Pri novih vozilih je problem povečana masa, kjer nimaš potem z 50-60 KM motorji kaj početi., razen če imaš ogromno časa.


Lahko podaš dokaz? Ker v avto industrij strmijo k lažjimi alternativnim materiali vključno z motorji.


subaru impreza se je zredila v 22 letih iz 1220 na 1394kg. Pa pozna se ji tudi na merah, ker tazadnje so bile 10cm širše in 25cm daljše, sedaj jo je pa nasledil XV, ki pa je še 10cm višji, 10cm daljši, 10cm širši in nekaj 10kg težji.

Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Sriple Tix ::

GrimReaper je izjavil:

1.4 CVVT ne vem kje si našel pri novem, sam najdem samo i30 2010-2012. Kakorkoli že, sam bi se Korejcev in Japoncev izogibal, ker so še vsi atmosferski, se pravi bo nadgradnja nična.

Primer: http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=......

S tem, da ima novi 100KM in ne več 109. Smo pa ljudje različni, sam sem prav iskal klasičnega atmosferca brez turbine in še kakšnih dodatnih vrtečih se delov in tako bo najbrž tudi v prihodnje, kajti ne potrebujem nikakršnih nadgradenj, saj že v osnovi kupim tisto, kar si želim oziroma potrebujem :).

LeQuack ::

Jaz tudi sem načrtno kupil atmosferca, dosti bolj udobna vožnja brez turbo luknje ter morebitnih težav s turbino v prihodnosti. Niti ne gledam na bencin, ko ga zmanjka tankam in to je to.
Quack !
««
8 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109890 (68772) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27167105 (47569) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528770 (24572) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15532868 (30223) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8626918 (24586) amigo_no1

Več podobnih tem