» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
7 / 15
»»

krneki0001 ::

M-XXXX je izjavil:

Dizel kljub vsem filtrom, ki jih vgrajujejo vanj, še vedno bolj onesnažuje okolje od bencinarja z normo EURO1

Info za tole. Resno mislim.


EURO 6 norma predpisuje (za avtomobile pod 2,5 tone in manj od 9 sedežev)
CO: 500
NOx: 80
HC+NOx: 170
PM: 5.0

2.5 bencinar vs 1.8 turbodizel (legacy je bil 2001 narejen, zato je takrat spadal v euro2 normo, če bi ga danes testirali kot nov avto, bi padel v EURO 6).

Subaru Legacy 2.5 (2001) - kombinirana poraba 9,3 l/100 km
- CO: 380 mg
- NOx: 0 mg
- HC+NOx: 79 mg
- PM: 0 mg
- EURO 2

Ford Focus 1.8 TDCi (2001) kombinirana poraba 5,4 l/100 km
- CO: 347 mg
- NOx: 489 mg
- HC+NOx: 531 mg
- PM: 44 mg
- EURO 3


Pa še primerjava 2.0 bencin vs 2.0 dizel

subaru forester 1998 letnik 2.0, 122km
CO: 218 mg
NOx: 0
HC+NOx: 120

VOLKSWAGEN Golf 2.0 TDI 150PS 5 door (letnik 2010)
CO: 106 mg
NOx: 125
HC+NOx: 149

Pa ne glej CO2, ker co2 je še najmanj škodljiv od vseh izpustov.



MadMax je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Dizel kljub vsem filtrom, ki jih vgrajujejo vanj, še vedno bolj onesnažuje okolje od bencinarja z normo EURO1. V sloveniji, ko pa se dpf filtre blindira, katalizatorje odstranjuje, ker so predragi, je pa verjetno onesnaževanje še bolj hudo.

Daj mi razloži, kako se blindira dpf?


Ne blindira se ga, odstrani se ga, izhod za dpf pa se blindira, bo to bolj razumljivo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Če bo kdo rad kaj več podatkov o svojem avtu, jih lahko dobi tukaj:
http://carfueldata.dft.gov.uk/search-ne...

Audi A4 quattro 2.0 TDI
CO: 159
NOx: 136
HC+NOx: 161
PM: 0.3
Euro Standard 5
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Wisor ::

GTX970 je izjavil:

Wisor
SDI (super dizel, ne turbinarji)

SDI je čisto navaden dizel, take je delal npr citroen leta 1989 za model bx (motor 1.9 68 KM).


Kot sm tgori omenu, po domače supr dizl oz. Suction Diesel Injection

Blinder je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Wisor
SDI (super dizel, ne turbinarji)

SDI je čisto navaden dizel, take je delal npr citroen leta 1989 za model bx (motor 1.9 68 KM).


SDI je čisto navaden TDI, samo da nima turbine. Je vseeno precej novejša stvar kot ta citroenov motor ki si ga omenil.

Je pa po zmogljivostih, zanesljivosti in mogoče tudi hrupu primerljiv z starejšimi.



Dal sem samo primer, pa SDI motor ima 3/4 manj reči na motorju kot TDI. Tudi manjše stroške popravila lahko pričakujemo...

Sicer pa lahko uzamemo za primer toyotine terence. Uporabljajo enake motorje, kot toyote izpred 50 letih, s tem da imajo novejši dodane malo eletronike. Tudi skoraj vsi deli za strarejše modele pašejo ..... isto je pri jeepu in land roverju....

Veron je izjavil:

Wisor je izjavil:

- Iz preventive menjan pogonski jermen in šponar CONTINENTAL 20EUR (ebay)

Kako si pa menjal pogonski jermen pri motorju, ki ima (pogonsko) verigo? :)

Sicer pa sam vozim 3.2 v6 in se ne sekiram :)) v klanc gre tud dobr :))


dobro veš kaj sem mislil

francek1 ::

Zdaj kaj; ko je bencinašem zmanjkalo drugih argumentov, ste pa na ekologijo navalili? No, pa imate odgovor na vprašanje teme. Kupite bencinarja, da bo narava zadovoljna (medtem, ko se multinacionalkam in kitajcem jebe zanjo)!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Buggy ::

z ekologijo smo navalili ze takrat, ko vsak TB na plin pelje scat vsakega TD s primerljivimi KW v ekonomiji, da v uporabnem obmocju motorja raje ne govorim. Win-Win, dizeli smrdlivi boste itaq subvecije zgubil, tako da kar zivite se naprej v svojem prepricanju...poglej projekcijo razlike cene v bencinu in dizlu za 10 let nazaj pa primerjaj porabo z novo razvitimi TB bencinarji v porabi. "Kako je lepo biti glup"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

mimogrede: ko se za kaksnim dizlom dalj casa v koloni vozim moram prestaviti na notranjo cirkulacijo, ker mi slabo rata (pa imam ogljen filter za kabino). Hvala bogu da imam mocnega TB in se tem govnarjem izognem za salo :)

Reycis ::

Lahko bi tudi upošteval varnostno razdaljo

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

z ekologijo smo navalili ze takrat, ko vsak TB na plin pelje scat vsakega TD s primerljivimi KW v ekonomiji, da v uporabnem obmocju motorja raje ne govorim. Win-Win, dizeli smrdlivi boste itaq subvecije zgubil, tako da kar zivite se naprej v svojem prepricanju...poglej projekcijo razlike cene v bencinu in dizlu za 10 let nazaj pa primerjaj porabo z novo razvitimi TB bencinarji v porabi. "Kako je lepo biti glup"

Razlika je se vedno 2-5 litrov na 100km. Nic se ni spremenilo. Sodobni turbobencinarji svinjajo podobno kot sodobni dizli saj se uporablja podobna CR tehnologija.

Buggy je izjavil:

mimogrede: ko se za kaksnim dizlom dalj casa v koloni vozim moram prestaviti na notranjo cirkulacijo, ker mi slabo rata (pa imam ogljen filter za kabino). Hvala bogu da imam mocnega TB in se tem govnarjem izognem za salo :)

Tudi to ni res,malo starejsi bencinarji ponavadi papcajo olje, ki ponavadi smrdi in kadi vec kot kakrsenkoli dizelski izpuh. Povprecen dizel proizvaja 2-3x manj CO2 kot bencinar,v prostem teku pa 10x manj.
Ce bi vladi bilo mar za ekologijo bi ze mel CNG pumpo na vsakem vogalu, najbolj ekolosko,cisto in poceni gorivo. pa vozila na LPG in CNG bi bila delno ali v celoti oproscena placevanja cestne takse, tako kot je to v bolj naprednih drzavah. Pa se predelava bi tudi bila delno ali 100% subvencionirana. In kaj od tega imamo v Slo? Nic.

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Hyundai ima prototip bencinskega motorja ki deluje brez sveck, torej popolnoma enako delovanje kot pri dizlih.
http://www.autonews.com/article/2013111...

Brane22 ::

Ampak ta zadeva bo imela najbrž enake probleme kot dizel zaradi kompresije in načina vžiga...

-valvoline- ::

Brane22 je izjavil:

Ampak ta zadeva bo imela najbrž enake probleme kot dizel zaradi kompresije in načina vžiga...

Sej to hocem povedat, CR(GDi) vbrizg pri bencinarjih pomeni nizja poraba ampak tudi povecanje NOx,SOx,trdih delcev itn. Popolnoma enako kot pri dizlih. In razvoj bencinskih motorjev gre v tej smeri. Dejansko brez katalizatorja bi GDi svinjal veliko vec kot povprecen atmosferski bencinar.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Reycis je izjavil:

Lahko bi tudi upošteval varnostno razdaljo



v koloni ti genij?

Razlika je se vedno 2-5 litrov na 100km. Nic se ni spremenilo. Sodobni turbobencinarji svinjajo podobno kot sodobni dizli saj se uporablja podobna CR tehnologija.


Primerjaj magari VAG-ov 1.2TSI in 14TDI, navkljub temu da ima TDI manj moci, pa porocaj ce je se zmeraj 2-5 litrov razlike ... kar nekaj klamfat v tri krasne zna vsak, pa menda ne govorimo o 20 let starih jajcih s podkupljenimi tehnicnimi pregledi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

-valvoline- ::

1.2tsi 77kw
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/go...

Kraftstoff
Benzin
Verbrauch komb.
5,7 l/100 km
Verbrauch Stadt
7,1 l/100 km
Verbrauch außerorts
4,9 l/100 km
CO2-Ausstoß
134 g/km
Schadstoffklasse
EU5

1.6tdi 77kw
http://autokatalog.autoscout24.de/vw/go...

Kraftstoff
Diesel
Verbrauch komb.
4,2 l/100 km
Verbrauch Stadt
4,7 l/100 km
Verbrauch außerorts
3,9 l/100 km
CO2-Ausstoß
109 g/km
Schadstoffklasse
EU5

Povprercna poraba razlika 1.5l mestna pa 2.5l

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Buggy je izjavil:

Reycis je izjavil:

Lahko bi tudi upošteval varnostno razdaljo



v koloni ti genij?

Razlika je se vedno 2-5 litrov na 100km. Nic se ni spremenilo. Sodobni turbobencinarji svinjajo podobno kot sodobni dizli saj se uporablja podobna CR tehnologija.


Primerjaj magari VAG-ov 1.2TSI in 14TDI, navkljub temu da ima TDI manj moci, pa porocaj ce je se zmeraj 2-5 litrov razlike ... kar nekaj klamfat v tri krasne zna vsak, pa menda ne govorimo o 20 let starih jajcih s podkupljenimi tehnicnimi pregledi.

Baj d vej, a bi se ti fural z tvojim bencinarjem ce ne bi imel opcijo LPG? hehe.
:D

m0LN4r ::

Kolk pa ma kaj obratov 1.2 bencinar na AC pri recimo 130-140 na kazalcu?
Koliko tisti z 6. prestavo in koliko tisti z 5. prestavo?
Pa kako glasno je to?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

-valvoline- ::

Navor je za to najbolj pomemben. ker dizel ima najmanj 50% vec navora zato lahko ima daljse prestave, in tudi kruzas lahko po mestu z zelo nizkimi obrati. Navor je najvecja prednost dizelasev.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Kolk pa ma kaj obratov 1.2 bencinar na AC pri recimo 130-140 na kazalcu?
Koliko tisti z 6. prestavo in koliko tisti z 5. prestavo?
Pa kako glasno je to?



Proti koncu so obrati tpi 130-140, ker je pri bencinarjih z atmosferskim motorjem končna pri 1.2 motorju nekje med 150 in 165 km/H.

Dejmo pustit bencinarje z turbinskim motorjem , ker jih vseeno ni toliko. Imajo pa seveda višje končne hitrosti ( polo 1.2 tsi ima nekje 190 km/h končno)...

Manjko 6.te predstave se pozna na višino obratov, višjo porabo, manjše udobje... Večina 1.2 pa nima 6. prestave...

Buggy ::


Povprercna poraba razlika 1.5l mestna pa 2.5l


torej si le ugotovil, da je pri najbolj prodajanem VAG modelu po tehnicnih podatkih razlike dobrega litra...to meni ne deluje 5 litrov. Zdaj pa to stvar preveri se v praksi pa bos videl, da je razlika bolj kot ne minimalna in ne kar pavsalno 2-5 litra, kot ti trdis.

Baj d vej, a bi se ti fural z tvojim bencinarjem ce ne bi imel opcijo LPG? hehe.


S trenutnim sem na bencin delal prvih 110Kkm, pa s prejsnim avtom 200Kkm tudi, pa se s prejsnim..... in to 120km na dan...zakaj?

Navor je za to najbolj pomemben. ker dizel ima najmanj 50% vec navora zato lahko ima daljse prestave, in tudi kruzas lahko po mestu z zelo nizkimi obrati. Navor je najvecja prednost dizelasev.


zgornje dva modela, ki si jih izpostavil sta zelo blizu kar se navora tice

-valvoline- ::

bambam20 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kolk pa ma kaj obratov 1.2 bencinar na AC pri recimo 130-140 na kazalcu?
Koliko tisti z 6. prestavo in koliko tisti z 5. prestavo?
Pa kako glasno je to?



Proti koncu so obrati tpi 130-140, ker je pri bencinarjih z atmosferskim motorjem končna pri 1.2 motorju nekje med 150 in 165 km/H.

Dejmo pustit bencinarje z turbinskim motorjem , ker jih vseeno ni toliko. Imajo pa seveda višje končne hitrosti ( polo 1.2 tsi ima nekje 190 km/h končno)...

Manjko 6.te predstave se pozna na višino obratov, višjo porabo, manjše udobje... Večina 1.2 pa nima 6. prestave...

Ker nima navora.

Buggy je izjavil:


Povprercna poraba razlika 1.5l mestna pa 2.5l


torej si le ugotovil, da je pri najbolj prodajanem VAG modelu po tehnicnih podatkih razlike dobrega litra...to meni ne deluje 5 litrov. Zdaj pa to stvar preveri se v praksi pa bos videl, da je razlika bolj kot ne minimalna in ne kar pavsalno 2-5 litra, kot ti trdis.

Baj d vej, a bi se ti fural z tvojim bencinarjem ce ne bi imel opcijo LPG? hehe.


S trenutnim sem na bencin delal prvih 110Kkm, pa s prejsnim avtom 200Kkm tudi, pa se s prejsnim..... in to 120km na dan...zakaj?

Navor je za to najbolj pomemben. ker dizel ima najmanj 50% vec navora zato lahko ima daljse prestave, in tudi kruzas lahko po mestu z zelo nizkimi obrati. Navor je najvecja prednost dizelasev.


zgornje dva modela, ki si jih izpostavil sta zelo blizu kar se navora tice

V praksi razlika bo najmanj 3 litra, ce je dost mestne voznje.
Grem stavit da ce ne bi imel opcijo LPG da bi tudi ti zdele fural ksnega turbodizla.
ps
175nm vs 250nm blizu? To je razlika 40%. kajsele ce bi primerjal z ksnim navadnim atmosfercem. TDi tistih 250nm doseze pri zelo nizkih obratih, ko pa bencinar na precej precej visjih.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

-valvoline- je izjavil:

Navor je za to najbolj pomemben. ker dizel ima najmanj 50% vec navora zato lahko ima daljse prestave, in tudi kruzas lahko po mestu z zelo nizkimi obrati. Navor je najvecja prednost dizelasev.


Za mene je slab dizel, če začne vleč iz 2000 obratov. Dizl, če je dober vleče iz 1.500 -1700 obratov ...

Zmotno je razmišljanje, da vsi bencinarji delujejo na visokih obratih, kar seveda ni res. Tudi vsi bencinraji nimajo dolgoh prestavnih razmerij.

BMW-ji bencinraji so poćrešni ravno zato, ker motorji delajo pod visokimi obrati, imajo pa dolga prestavna razmerja in visoke končne.

Ravno pri BMW-ju se recimo vidi razlika ( recimo serija 3 ) bencinar -dizel.. Misim, da je ta rzalika z novo serijo f30 se moćno znižala, ampak prejšnji seriji e90 in e46 sta imela pa zelo požrešne bencinske agregate.

Tam je razlika BP v korist dizla in to 3 litre.

Blinder ::

bambam20 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kolk pa ma kaj obratov 1.2 bencinar na AC pri recimo 130-140 na kazalcu?
Koliko tisti z 6. prestavo in koliko tisti z 5. prestavo?
Pa kako glasno je to?



Proti koncu so obrati tpi 130-140, ker je pri bencinarjih z atmosferskim motorjem končna pri 1.2 motorju nekje med 150 in 165 km/H.


proti koncu je tvoje znanje na to temo. nebi raje bil tiho kot pa da pišeš laži?
večina teh 1.2 kant doseže ja tistih 150-165 km/h, ampak v 4. prestavi. 5. prestavo imajo dolgo kot avtomobili z 1.6, 2.0 motorjem..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

DV_cam ::

Sem lastnik 1.2 tsi s 6 prestavami. Najprej naj povem da uradni podatki ne držijo povsem. Lahko pa povzamem da imam nekje povprečno porabo 3/4 meste vožnja 1/4 relacijske (90 km/h) nekje 5,8. Avto nomalno začne vleči nekje pri 1600 obrati in vleče neprekinjeno do 5000 obratov. Sam ga vozim večinoma med 1500 - 2000 obrati razenj kadar gre za prehitevanje + večina časa če je le možno uporabljam tempomat. Motor nikakor ni glasen.

LPS
DV_cam

bambam20 ::

Blinder je izjavil:



proti koncu je tvoje znanje na to temo. nebi raje bil tiho kot pa da pišeš laži?
večina teh 1.2 kant doseže ja tistih 150-165 km/h, ampak v 4. prestavi.


Večina 1.2 avtomobilov komaj prileze do tako visoke hitrosti v 5. prestavi. Malce več realnosti ti ne bo škodovalo.

-valvoline- ::

DV_cam je izjavil:

Sem lastnik 1.2 tsi s 6 prestavami. Najprej naj povem da uradni podatki ne držijo povsem. Lahko pa povzamem da imam nekje povprečno porabo 3/4 meste vožnja 1/4 relacijske (90 km/h) nekje 5,8. Avto nomalno začne vleči nekje pri 1600 obrati in vleče neprekinjeno do 5000 obratov. Sam ga vozim večinoma med 1500 - 2000 obrati razenj kadar gre za prehitevanje + večina časa če je le možno uporabljam tempomat. Motor nikakor ni glasen.

LPS

Polo ali golf? Za bencinarja vseeno odlicna poraba.

bambam20 ::

-valvoline- je izjavil:

DV_cam je izjavil:

Sem lastnik 1.2 tsi s 6 prestavami. Najprej naj povem da uradni podatki ne držijo povsem. Lahko pa povzamem da imam nekje povprečno porabo 3/4 meste vožnja 1/4 relacijske (90 km/h) nekje 5,8. Avto nomalno začne vleči nekje pri 1600 obrati in vleče neprekinjeno do 5000 obratov. Sam ga vozim večinoma med 1500 - 2000 obrati razenj kadar gre za prehitevanje + večina časa če je le možno uporabljam tempomat. Motor nikakor ni glasen.

LPS

Polo ali golf? Za bencinarja vseeno odlicna poraba.


Nimajo vsi bencinarji 9-10 litrov porabe in gor. Malce več ozaveščenosti ne bi škodovalo. Ravno tako nimajo vsi dizli porabo med 4 in 5 litri :).

Sriple Tix ::

Santa Fe 2.2 CRDi sem zaradi več razlogov (otroka se skoraj več ne vozita z mano, obetana menjava službenega mesta bližje domu ...), za drobiž doplačila zamenjal za malega bencinskega karavana i30 (takšen, le da je CW http://www.avtomobilizem.com/testi/hyun... ). Zaenkrat med potjo v službo še vedno premagujem 1000 višinskih metrov, poraba 100 oktanskega OMV bencina se mi je ustavila na 6.5 litra/100km. Navor je na voljo že zelo nizko, kajti pri nekako 2000 rpm mi začne na displayu težiti, naj prestavim višje in nasploh se večina mestne vožnje odvija v območju pod temi obrati. Ne bom navijal za dizel niti za bencin, kajti oba načina sta v določenem trenutku odlično opravljala (oravljata) svoje poslanstvo, naštel sem le nekaj opažanj glede "švoh" bencinarja.

Ko, oziroma če, bom kupoval avto z močjo severno od 2000 ccm2, pa bo zanesljivo spet dizel.

Mr.Nice ::

Da odgovorim na prvotno vprašanje. Bencinarji danes več ne pijejo toliko kot so včasih. Imel sem Škodo Octavio z 1.2 TSI z 105KM in lahko rečem vse pohvale tej tehnologiji, kosa se lahko z 1.9 TDI pri pospeških. Ker začne vleči že od 1500 obratov naprej. Porabo pa sem imel od 6.0 do 6.5 l/100km.

Skratka zelo zadovoljen, tudi servisi so bili poceni. Pod garancijo sem dal menjati še pogonsko verigo, ker je bila serijska napaka motorjev še tedaj, slabi materiali pri napenjalcu in sami verigi.

Sedaj imam C4 letnik 2012 1.6 Vti 120KM, poraba nekje med 6.5 do 7.0, večina magistralna cesta in nekaj mestne vožnje. Je pa navaden atmosferski motor, ki pa ga moraš zagnati v visoke obrate, da čutiš moč 120 konjev.
Tudi olje rad popije, kak liter na servisni interval ampak ni hudo in je normalno za te vrste motorjev.

Sam delam 25000+ km letno in si raje kupim bencinarja, zdi se mi, da dizli več ne pijejo toliko manj in vzdrževanje je dosti dražje ter cena avta je dražja v začetku kot bencinar.

Moj glas je za bencinarja.

lp
Dont worry.......be happy!!!:)

PandaFlow2 ::

Tudi olje rad popije, kak liter na servisni interval ampak ni hudo in je normalno za te vrste motorjev.


Mene bi skrbelo, če bi mi nov avto (2 leti) pil 1L olja na 20.000 km / 1 leto. But that's just me... Meni 10 let stara (dizelska) kanta ni pila toliko, da bi moral dotakati med servisi.

Mr.Nice ::

30000 km je servisni interval, francozi menda imajo vsi tako. Ajde liter ravno ni bil, mogoče 8dc. No, tudi v navodilih piše to, da popije nekje toliko na servisni interval, tako da....ne vem, do zdaj deluje vse ok pa sem z njim naredil 35 000 km.
Dont worry.......be happy!!!:)

DV_cam ::

bambam20 je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

DV_cam je izjavil:

Sem lastnik 1.2 tsi s 6 prestavami. Najprej naj povem da uradni podatki ne držijo povsem. Lahko pa povzamem da imam nekje povprečno porabo 3/4 meste vožnja 1/4 relacijske (90 km/h) nekje 5,8. Avto nomalno začne vleči nekje pri 1600 obrati in vleče neprekinjeno do 5000 obratov. Sam ga vozim večinoma med 1500 - 2000 obrati razenj kadar gre za prehitevanje + večina časa če je le možno uporabljam tempomat. Motor nikakor ni glasen.

LPS

Polo ali golf? Za bencinarja vseeno odlicna poraba.


Nimajo vsi bencinarji 9-10 litrov porabe in gor. Malce več ozaveščenosti ne bi škodovalo. Ravno tako nimajo vsi dizli porabo med 4 in 5 litri :).


Škoda, več kot zadovoljen.
DV_cam

SuperVeloce ::

Koliko olja pije, je v prvi vrsti odvisno od načina in relacije vožnje. Ne glede na mašino in olje so tukaj razlike. Tisti avti ki imajo servise nad 15k km ponavadi začnejo "piti" olje proti koncu servisnega intervala, ko je notri namesto olja viskozna voda s kavno godljo...

8deci na 30k km je daleč od tega, da bi te skrbelo. Sam pa ne vem, če bi menjal olje na 30k km, tudi če bi bil redni servis na takšno relacijo. Mogoče, če bi se vozil relacije in uizi po avtocesti, mesto in kakšni napori pa zagotovo ne. Daš po 15k km fušarju da ti menja olje za drobiž, potem pa ga pelješ na uradni po 30kkm (če ga sploh vozite, jaz ne več, ker imam dobrega serviserja, ki končno zrihta kot je treba, ampak ni zaposlen tam kjer bi za garancijo koristilo).

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

francek1 je izjavil:

Zdaj kaj; ko je bencinašem zmanjkalo drugih argumentov, ste pa na ekologijo navalili? No, pa imate odgovor na vprašanje teme. Kupite bencinarja, da bo narava zadovoljna (medtem, ko se multinacionalkam in kitajcem jebe zanjo)!



Ne gre samo za ekologijo, gre še za druge zadeve, recimo to da imamo v evropi premalo plinskega olja D2 (nafta za dizelska vozila) in kerozina (nafta za avione) in moramo to uvažati iz amerike, bencina pa imamo preveč in ga izvažamo pod ceno v ameriko.

Trenutno ima Evropa presežke bencina in nam drastično primanjkuje dizla in kerozina, zato bi močno razbremenili rafinerijo in uvoz iz ZDA, če bi več osebnih vozil uporabljalo bencin. Zato kar pričakuj določene spodbude bencinu v naslednjih letih oz. kakšno restrikcijo EURO2,3,4 dizlom v mestih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mr.Nice ::

SuperVeloce se strinjam z Vami.
Jaz sem ga sedaj uradno moral voziti na uradne servise 30kkm, ker sem imel dve leti garancije. Zdaj, izven garancije, ga bom vozil na zasebni servis in menjaval olje na cca 20kkm, ker tisti strošek olja je minimalen napram temu, da mi kakšen del odpove prej oziroma se zrabi, v najslabšem primeru pa motor "zariba".
Dont worry.......be happy!!!:)

tx-z ::

opel corsa 1.2 75km gre po ravnini v 5i komot 180. po klancu navzdol pa 195.
tx-z

-valvoline- ::

tx-z je izjavil:

opel corsa 1.2 75km gre po ravnini v 5i komot 180. po klancu navzdol pa 195.

Hehe, pri 150kmh+ je pa tolk glasna da si misles da si noter v kasnem jet fighterju. 5ta prestava je obcutno prekratka.
:D

krneki0001 je izjavil:

francek1 je izjavil:

Zdaj kaj; ko je bencinašem zmanjkalo drugih argumentov, ste pa na ekologijo navalili? No, pa imate odgovor na vprašanje teme. Kupite bencinarja, da bo narava zadovoljna (medtem, ko se multinacionalkam in kitajcem jebe zanjo)!



Ne gre samo za ekologijo, gre še za druge zadeve, recimo to da imamo v evropi premalo plinskega olja D2 (nafta za dizelska vozila) in kerozina (nafta za avione) in moramo to uvažati iz amerike, bencina pa imamo preveč in ga izvažamo pod ceno v ameriko.

Trenutno ima Evropa presežke bencina in nam drastično primanjkuje dizla in kerozina, zato bi močno razbremenili rafinerijo in uvoz iz ZDA, če bi več osebnih vozil uporabljalo bencin. Zato kar pričakuj določene spodbude bencinu v naslednjih letih oz. kakšno restrikcijo EURO2,3,4 dizlom v mestih.

V bistvu so trosarine na dizel precej nizje kot so trosarine na bencin. Brez dajatev je dizel drazji.
All in all nafta in bencin sta ratal predragi, LPG in CNG je prava pot.

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

Glasna je tako kot vsi mali jajčki.
6 prestav in in 1,2 motor 75KM ? Se vam res da prestavljati vsakih 5 sekund ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

-valvoline- ::

GTX970 je izjavil:

Glasna je tako kot vsi mali jajčki.
6 prestav in in 1,2 motor 75KM ? Se vam res da prestavljati vsakih 5 sekund ?

Ne vem ce obstaja avto z 6 prestav ku ima manj k vsaj 90km,sploh pa ce je bencinar. Brezveze.

nekoman ::

in potem pridem pri branju te teme do zaključka da sem sam zmagovalec z dizlom ki ima sedaj zimsko porabo 3.8l/100km.
:D8-)

-valvoline- ::

Mam bratranca ki ima citroen c3 novejsi model l.2011 1.4hdi prisega da ma kombinirano porabo pod 3.5l na 100km. Evo to se splaca. Al pa uni elysee 1.6hdi so tudi izjemno varcni.

Mr.Nice ::

Verjamem ampak pri hitrosti 60km/h in po ravnini. Me zanima, če bi prišel na takšno porabo v mojih krajih, kjer so bregi :)
Dont worry.......be happy!!!:)

GTX970 ::

nekoman je izjavil:

in potem pridem pri branju te teme do zaključka da sem sam zmagovalec z dizlom ki ima sedaj zimsko porabo 3.8l/100km.
:D8-)

To je poraba po računalniku ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

M-XXXX ::

V bistvu so trosarine na dizel precej nizje kot so trosarine na bencin. Brez dajatev je dizel drazji.

Dajte že nehat z bedarijami no.

95 oktanski: prispevek 0.004 ove 0.008 trošarina 0.56, CO2 dajatev :0.03, DDV 0.23= 0,83
diezel : prispevek 0.001 OVE 0.009 trošarina 0.46, CO2 dajatev: 0.04, DDV 0.22= 0,73

0.1EUR razlike pri ceni 1.25EUR (ajde rečmo sredina med bencinom in dizlom) predstavlja 8%. In zate je 8% precej nižje? Heh

Potem pa še kakšne večjo bedarijo prebereš: da je dizel bolj SUBVENCIONIRAN kot bencin te pa res na glavo prebrne. Kako je lahko ena ali druga zadeva, z dejansko ceno pod 0.5EUR/l in prodajno ceno približno 1.25EUR SUBVENCIONIRANA? Kdorkoli mi to logiko razloži mu grem natankat, po subvencionirani ceni, da bo on plačal zgolj 1.5EUR na liter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

GTX970 ::

Koliko je proizvodna cena bencina/d2 dizla oz kateri je bolj zahteven za proizvodnjo iz surove nafte ?

-valvoline- ::

Proizvodna cena dizla 45c bencina pa 50c. najbolj fer in pravicno bi bilo ce bi se prodajna cena benza in nafte izenacila. v ZDA je nafta drazja kot bencin.

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

GTX970 je izjavil:

Koliko je proizvodna cena bencina/d2 dizla oz kateri je bolj zahteven za proizvodnjo iz surove nafte ?

Kaj ima to veze? Koliko košta proizvodnja Iphone 5C pa Iphone 5S pa One +1. Koliko kater stane? A to pomeni, da uporabniki Iphoneov subvencionirajo One +1? Cena telefona je taka kot pač je. So pač različne marže.
Proizvodna cena dizla 45c bencina pa 50c. najbolj fer in pravicno bi bilo ce bi se prodajna cena benza in nafte izenacila. v ZDA je nafta drazja kot bencin.

To spet ni res. Taka je prodajna cena. Kakšna je proizvodnja pa odvisno od rafinerije do rafinerije. Od optimizacije procesa, koliko so dal za vrtino/oziroma pridobivanje nafte, koliko za prevoz, koliko plačajo delavcu,... Ni pa seveda niti približno 50c.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

-valvoline- ::

M-XXXX je izjavil:

V bistvu so trosarine na dizel precej nizje kot so trosarine na bencin. Brez dajatev je dizel drazji.

Dajte že nehat z bedarijami no.

95 oktanski: prispevek 0.004 ove 0.008 trošarina 0.56, CO2 dajatev :0.03, DDV 0.23= 0,83
diezel : prispevek 0.001 OVE 0.009 trošarina 0.46, CO2 dajatev: 0.04, DDV 0.22= 0,73

0.1EUR razlike pri ceni 1.25EUR (ajde rečmo sredina med bencinom in dizlom) predstavlja 8%. In zate je 8% precej nižje? Heh

Potem pa še kakšne večjo bedarijo prebereš: da je dizel bolj SUBVENCIONIRAN kot bencin te pa res na glavo prebrne. Kako je lahko ena ali druga zadeva, z dejansko ceno pod 0.5EUR/l in prodajno ceno približno 1.25EUR SUBVENCIONIRANA? Kdorkoli mi to logiko razloži mu grem natankat, po subvencionirani ceni, da bo on plačal zgolj 1.5EUR na liter.

Razlika je 5e na 50 litarski tank kar pa ni tako malo.

Ker v ZDA ni trosarin, so cene najbolj merodajne. Tam je dizel cca 1/3 drazji kot bencin.
http://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

Zgodovina sprememb…

M-XXXX ::

Ker v ZDA ni trosarin, so cene najbolj merodajne. Tam je dizel cca 1/3 drazji kot bencin.
http://www.eia.gov/petroleum/gasdiesel/

Cene v sloveniji BREZ DAVKA, BREZ DAJATEV, ter BREZ TROŠARIN so:

Qmax95: 0.45
Qmax100: 0.48
Dizel: 0.495

Kar nekako se ne sklada s tvojim razmišljanjem. Kaj imajo v zda je čisto drugo in nima kaj veliko veze z Evropo.

nekoman ::

GTX970 je izjavil:

nekoman je izjavil:

in potem pridem pri branju te teme do zaključka da sem sam zmagovalec z dizlom ki ima sedaj zimsko porabo 3.8l/100km.
:D8-)

To je poraba po računalniku ?


realna poraba pri kombinirani vožnji; relacijska vožnja prevladuje, smo pa na 400m nadmorske višine pa mamo lih tko sam gor pa dol po klancih, če znaš predvidit kaj te čaka 100metrrov pred tabo se da privarčevat ne glede al maš dizlarja al pa bencinarja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nekoman ()

-valvoline- ::

Moje razmisljanje sploh ni pomembno. Na linku so trenutne cene v ZDA, tam ze vedo zakaj so cene taksne kot so.
Jaz trenutno nisem ne za dizla(prevec carinskih kontrol za cvicek,draga registracija) ne za bencinarja(vecja poraba,drazje gorivo) ampak samo LPG (pa cimprej saltam na metan ko bo/ce bo to mogoce v SLO).
:D

bambam20 ::

Mr.Nice je izjavil:

Verjamem ampak pri hitrosti 60km/h in po ravnini. Me zanima, če bi prišel na takšno porabo v mojih krajih, kjer so bregi :)


V tvojih bregih bo imel pa porabo 3.8 litra. Kaj misliš da bo imel porabo 6 litrov ali kaj.
««
7 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446112382 (71264) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27168463 (48927) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14529697 (25499) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15533652 (31007) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8627337 (25005) amigo_no1

Več podobnih tem