» »

Zakaj sploh bencinarja?

Zakaj sploh bencinarja?

««
6 / 15
»»

Olórin ::

MadMax je izjavil:

Izjemno slabo?
A niso časi starih Zastavinih avtov mimo?
Tistih konzerv, ki so v nekaj letih zgnile s soljo ali brez?
Če ga dve leti prej vzame vrag, naj trpim in zmrzujem 10 let?


Za takšne imamo poseben izraz. Ženska.

Trpiš in zmrzuješ. jao, bog se te usmili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

trololo2 ::

Olórin je izjavil:


Za takšne imamo poseben izraz. Ženska.

Trpiš in zmrzuješ. jao, bog se te usmili.


No no, a zdaj je že narobe če stremiš proti udobju. Seveda je velik plus če se lahko zjutraj usedeš v topel avto, pa tudi za mašino je bolje če štarta iz 15C, kot pod nulo. Če ni ko prideš domov premraz, pa tudi večino soli lahko spereš.

Olórin ::

aha, da nastane tole



Skratka kar se izrednega mraza tiče je bencinar dosti boljši. Ni prav nobene potrebe po radiatorju v garaži zato da avto normalno dela tudi pri temperaturah pod -20*C.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

gruntfürmich ::

če se zjutraj na -15 ne vsedeš s kratko majco v tak avto in potem na stežaj ne odpreš šip da lahko lepo kadiš nisi pravi moški!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: SkIDiver ()

-valvoline- ::

Dizel tudi, z primernim akujem in izpravnim zaganjacem.

trololo2 ::

Olórin je izjavil:

aha, da nastane tole


*C.


Dokler je nad nulo ga bp operes nato pa v garazo. Naslednje jutro pa se lepo usedes v topel avto in odpeljes. Luksuz. Ti se pa kar tolazi z svojimi "pravi moski" forami.

Spajky ::

... nekoč v davnih časih ;) sem videl v enem dokumentarcu, da so si eni skandinavci dodali v avto švoh el.grelec in malo el.pumpo v tokokrog vode motorja. Ko so parkirali v garaži, so odprli haubo in priklopli štrom na timer ... dugo jutro so sedli v ogret avto/motor in štartali BP in tudi gretje je delalo takoj ... za tistih par L vode v sistemu pa na 50° segret tudi ne gre dosti štroma ... ;) ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

d4vid ::

Olórin je izjavil:

RejZoR je izjavil:

d4vid je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Ogrevana garaža je najbolje stran vržena energija.


Avto imam v garaži, v kateri je tudi centralna kurjava, zaradi česar ima garaža cel čas 15 stopinj. Hja, nekaj je stran vržene energije, ampak vsaj zame je kar nekaj plusov, vsedem se v topel avto ter ko skidam sneg ali pridem iz hleva, se preoblečem v čista oblačila na toplem :)


Ko odpreš vrata pa shladiš pol hiše...


da ne govorimo kako izjemno slabo je za avto da ga mrzlega, nabitega z ledom in soljo pripelješ v garažo segreto na 15*C, kjer se sol in voda lahko lepo stopita in razžirata karoserijo in barvo. Odtečt tak nima kam ker je na vozilu premalo tekočine in preveč umazanije, tako da vse kar si s tem naredil je to, da vsak večer uničuješ avto.

Garaža mora imeti isto temperaturo kot je zunaj, s tem da zelo koristi če je kakšno okno garaže odprto da se avto zrači in suši.


Ne shladim pol hiše, ker imam mogoče kakšna vrata v garaži?

Zdaj naj se sekiram še za pleh? Če hoče, naj rjavi. Če v 11 letih ni prerustal, mislim, da tudi v naslednjih 4-5 letih ne bo preveč kritično. Če ga bom seveda imel toliko časa.

Za mene kot lastnika je najboljše met avto v garaži, ki ima temperaturo v +. Da ne zmrznem, ko se vsedem v njega, v bundi mi je pa neudobno vozit.
Za avto najboljše je pa po moje pod kozolcem - je pod streho in hkrati zunaj.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

D3m ::

Jaz sem Golfa 1 zaganjal s fenom.
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

@d4vid
Ker stene pa totalno nič ne prenašajo toplote/mraza ane?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mesar ::

Mogoče ima one pri garaži dodatni izolirane :))
Your turn to burn!

nekoman ::

Če bi sam imel bencinarja bi verjetno bankrotiral. Z enim tankom z dizlom nardim pozimi 1400km poleti pa 1500km+ ker je topleje.
poraba pozimi 3.9L poleti pa 3.4L/100km, starost avt 10 let
če primerjaš ceno goriva vidiš kje si. z njim naredim na leto okoli 20000km

hojnikb ::

1.5dci ?
#brezpodpisa

GTX970 ::

Prej kakšen lupo 3l. če ga vozi počasen upokojenec.

Ciklamen ::

Ne rabiš bit upokojenec, da imaš nizko porabo :) Le znat moraš vozit (dizla ali bencinca).
- End of the Post ->

GTX970 ::

bmw serije 3
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 6,69l , vzorec 4355 vozil

ford mondeo
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 6,82l , vzorec 1904 vozil

mb c razred
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 6,59l , vzorec 1741 vozil

r laguna
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 7,10l , vzorec 485 vozil

vw golf tdi
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 5,72l , vzorec 5966 vozil

vw lupo 3l
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 3,71l , vzorec 219 vozil

vw passat tdi
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...
povprečna poraba 6,51l , vzorec 3974 vozil


Statistika ni tebi v prid za tako nizko porabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Ciklamen ::

Jaz ne morem pomagat ljudem, ki se zaganjajo za drug avto, da potem bremzajo kot zmešani, potem pa pospešujejo kot bedaki :) Jaz za sebe vem, da si pustim ene 3 dolžine avta razmaka do avta pred menoj, ravno iz razloga da ne rabim toliko bremzat (in posledično pospeševat).

Pa jebeš statistiko, ta ti ne pove celotne slike.
- End of the Post ->

Wisor ::

Ker tule že vsak pametuje, ki je na parkirišču videl parkiranega dizla in bencija, vam bom jaz razložil kako je.

Osebno drugega, kot dizla sploh ne bi kupoval.

Kot prvo imamo turbo dizla in turbo bencinarja v VW primeru sta to TDI in GTI.

Skratka, vsi vemo da so dizli v štartu dražji in to nas posledično tudi odvrne od samega nakupa avtomobila.

Ampak če uzamemo v roko računalo ugotovimo, da ob NORMALNI vsoti prevoženih kilometrov, dobimo investicijo prej ali slej povrnjeno.

Kot normalni sem misli ljudi, ki naredijo po par 10km dnevno, ne pa dedke in babice, ki naredijo 5000km letno.

Ob samem nakupu je dizel ponavadi dražji za 2 ali 3 jurje. Upoštevati moramo tudi dražjo registracijo saj imajo ponavadi te več kubikov in konj.

Stroški samega avta so načeloma isti kot pri bencinu. Trenutno vozim Fiat grande Punta 1.3 Mjet 75HP. Imam prevoženih 202.000KM in nisem imel nobenega večjega problema z avtomobilom. Sklopka je POPOLNOMA enaka kot pri bencinskem motorju in stane 370€ brez menjave (obnovljena) na uradnem servisu, novo sachsovo pa je mogoče dobiti za 140€ pri nas ali pa za slabih 100€ na ebayu,s tem da gre za sklopko boljše kvalitete ne pa "marelijevo". Bremze, ležaji, končniki.... so enaki kot pri bencinskem motorju. S tem hočem povedat, da verjetno sklopka za BMW 318 ali mečko boljše serije verjetno ne stane 2000 ali podobne bedarije iz prejpnih straneh.
Sicer se pa vsako sklopko da obnovit, ker ponavadi se znucajo (ali pa poči) samo lamela. Za tiste posebne osle na cesti, pa je mogoče kupiti granitno sklopko, ki je pa žal ob normalni in ponavadi "ekstremni uporabi" ni mogoče uničiti.

Da se uničijo šobe, ventili in podobne pri dizelskem motorju... verjetno bi se tudi pri bencinskem pri takih kilometrih mar ne ?
Sicer pa vsak ve kaj toči v svoj avto.

SDI (super dizel, ne turbinarji) motorji so neuničlivi. V njih lahko točite kar želite. Res, da je avto "mrtu" (nima nič navora) zato ima tudi 2.0 motor in 60HP, kar je za pričakovat. Samo ne mi pisat, da avto nikamor ne gre. Če boste kupili citroena C1 z 1.0 bencinskim motorjem, vas osebno tudi na avtocesto ne bi spustil, ob enem pa boste imeli porabi 6L, kar je še zmeraj več kot pri navadnem dizlu, avto pa res nikamor ne bo šel. Popolnoma razumem, da kupi tak avto neka oseba, ki bo naredila 5000km letno.

TDI (turbo dizel) je za moje pojme najboljša izbira. Kot ste ugotovili ima avto turbino. To ponavadi pomeni, da ima avto zelo veliko navora, kar pa posledično tudi vpliva za moje pojme na NORMALNO VOŽNJO. To pomeni, da se lahko v easy peljemo 60 s 1200 obratov, poraba je na minimumu (pri meni od 3 do 3,6L). Stroški so ponavadi enako kot z bencinskim motorjem. Moram pa omenit, da imajo vsi dizli ogrevalne svečke, ki pa velikokrat (na par let) crknejo in je potrebno menjav VSE. Cena se giblje nekje med 15 in 30€ po komadu. Ni nič narobe, če avto javi napako, dokler avto vže je vse vredu. Moram tudi omenit, da dizelski avtomobili potrebujejo močnejši akomulator, kar je načeloma tudi tistih par 50€ vsakih 5 let.

Največja slabost dizlov je to, da rabijo kar nekaj časa, da se segrejejo. Novejši avtomobili imajo to slabost rešeno z inverterjem, kar je pa ubistvu "klima, ki deluje kotra" (notri greje, zunaj hladi). Vsaka bolj priznana znamka pa nam ponudi sistem vebasto (ali pa kaj podobnega).

Omenit moram tudi, da PRI VSAKEM TURBO avtomobilu DIZLU in BENCINU, avta NIKOLI NE SMEMO ugasnit iz velikih obratov. To pomeni, če se vozimo po avtocesti in se ustavimo na pumpi, AVTA NIKOLI TAKOJ NE UGASNEMO. Če se da, se do pumpe pripeljemo z normalno vožnjo, počakamo, da ubrati upadejo in potem avto ugasnemo.

Kar se tiče mestne vožnje ima vsak drugi dizel danes STOP&START, ne bom razlagu, naredite domačo nalogo... in je avto tudi primern za krajše relacije.

Če bi jaz kupoval danes avto (pa ga ne), bi sigurno kupil 2000CCM dizel motor s turbino (v rangu do 100HP), prvič zaradi same vzdržljivosti, zaradi kubikov imajo avti tudi v večini variabilne turbine, večina avtomobilov ima tudi 6 brzino, kar pomeni, da se s 1500 obrati vozim 120 po avtocesti, kar je super za normalno vožnjo, poraba je minimalna, je pa res, da je malo dražje zavarovanje in registracija, kar se pa načeloma ne bi sekiral.

Glavni faktor pri nakupu je pa tudi denar. Če ni denarja je temu tudi avto primern.
Ne obtožujem nobenga, če kupi bencinski motor za 9.000€, enako opremljen avto v dizel izvedbi bi pa stal recimo 13000€.

Se vsekakor splača usesti za mizo in potegnit črto, kdaj bi investicija bila povrnjena.
Pri mojem nakupu obžalujem samo to, da nisem uzel 90HP 1.9Mjet motor, namesto 1.3Mjet 75HP z enako opremo. Pridobil bi variabilno turbino, šesto brzino in na vsakih 100KM avtoceste, bi prihranil 1.5L nafte, avto bi bil pa v štartu dražji za slabih 1000€

Wisor ::

Naj povem še vse stroške, ki sem jih imel:

- Sekundarni potisni cilinder za sklopko na menjalniku (original je plastičen in je puščal)- TRW 37EUR
- Iz preventive menjan pogonski jermen in šponar CONTINENTAL 20EUR (ebay)
- Menjana oba zadnja ležaja FAG 35EUR po komadu
- Menjan prednji killer, original fiatovi zelo radi spustijo, nisem ga popravljal, kupil drugega na ebayu za 70EUR
- Menjana sklopka SACHS 137EUR

Robo kupujem pri potokarju, eurotonu.... tisto kar je pa iz ebaya, sem pa pripisal (so enaki deli tudi za 50% cenejši)

Povedat pa moram tudi, da pod stroške nisem štel, bobnov, pakn, diskov, ležajev, manšet, tekočin. filtrov.... kar je pa pri 200.000KM tudi za pričakovat in jih štejem pod navadni servis. Vodno pumpo menjam šele na 300.000KM oz. ko zaslišim ropotanje ketne (pri bencinu bi menjal pumpo že 2X, ena menjava je pa malo pod 1000EUR na "uradnem" servisu, deli so pa okoli 200EUR (neoriginal))


Menjano vse doma, kar pa prvotno nisem znal, sem pa našel tule: http://www.fiatforum.com/guides/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wisor ()

Konlov ::

Pa dizel v vrhniški klanec bolje vleče.(navor, veste):))
Povprečen slovenski voznik gre tam 1,2 krat letno.
Pa še o porabi okoli 3 litre, o kateri se govori:
Brez doplačila caa. 5K€ za motorno izvedenko, porabi družinski dizel 5-6, bencinar pa 8-10 litrov/100km.

Reycis ::

Meni se zdi, da bencinar pije kar krepko več kot dizel. Mnogi pišete o razliki 1l. Je pa po mojih izkušnjah najmanj 2.

Jaz sem sicer rad imel dizlaše ko so to bile še lene toge ampak močne mašine. Všeč mi je bilo da ko sem pritisnil gas da je trajalo nekaj časa preden se je motor odzval in ni mašina takoj skočila v visoke obrate. Zato sem bil tudi pripravljen plačati več čeprav ni bilo ravno ekonomično. Žal so sodobni dizli po voznih lastnostih precej bolj podobni bencinarjem.

GTX970 ::

Wisor
SDI (super dizel, ne turbinarji)

SDI je čisto navaden dizel, take je delal npr citroen leta 1989 za model bx (motor 1.9 68 KM).

nekoman ::

hojnikb je izjavil:

1.5dci ?



je ja 1.5 dci:) 82 km

GTX970 ::

Ga ima bližnji sorodnik (clio 1.5 dci 82 KM) in niti približno nima take porabe, vozi se 100 km/h po AC v službo 100 km dnevno.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

bambam20 ::

GTX970 je izjavil:

Ga ima bližnji sorodnik (clio 1.5 dci 82 KM) in niti približno nima take porabe, vozi se 100 km/h po AC v službo 100 km dnevno.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...


In kakšno ima porabo? Ob tako nizki hitrosti več kot 4.5l sploh ne sme imet.

mirancar ::

če narediš nekih normalnih 10.000 na leto je gorivo z 2l višjo porabo ene 300€ dražje - kar se mi glede na ceno samega avta, registracije, servisov itd ne zdi veliko

sodelavec ima eno Seat Cordobo diesel (brez turbine) iz leta 1994, poraba nekje 5,5L po AC, mislim da je nekaj takega najbolj ekonomičen avto ko potegneš črto skozi vse - sam avto je vreden ene 700€ na avto.net, ekonomična poraba in nobenih servisov, nižja registracija/zavarovanje

nekoman ::

GTX970 je izjavil:

Ga ima bližnji sorodnik (clio 1.5 dci 82 KM) in niti približno nima take porabe, vozi se 100 km/h po AC v službo 100 km dnevno.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...


odvisno je kako ga vozi...

GTX970 ::

bambam20 je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Ga ima bližnji sorodnik (clio 1.5 dci 82 KM) in niti približno nima take porabe, vozi se 100 km/h po AC v službo 100 km dnevno.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...


In kakšno ima porabo? Ob tako nizki hitrosti več kot 4.5l sploh ne sme imet.

Od 5 dalje.

nekoman
odvisno je kako ga vozi...

Pospeši na 100 in se pelje...Kakšno znanost bi tu delal ?

FlyingBee ::

jype je izjavil:

gruntfürmich> če živiš v 'garaži', potem to nekako po definiciji ni več garaža...

A ni definicija garaže, da je not prevozno sredstvo?

a, če je prevozno sredstvo v hiši pa ta več ni to?
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

nekoman ::

GTX970 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Ga ima bližnji sorodnik (clio 1.5 dci 82 KM) in niti približno nima take porabe, vozi se 100 km/h po AC v službo 100 km dnevno.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich...


In kakšno ima porabo? Ob tako nizki hitrosti več kot 4.5l sploh ne sme imet.

Od 5 dalje.

nekoman
odvisno je kako ga vozi...

Pospeši na 100 in se pelje...Kakšno znanost bi tu delal ?


jaz imam relacijsko vožnjo izven mesta, avto je pa megane

GrimReaper ::

GTX970 je izjavil:

Od 5 dalje.
Pospeši na 100 in se pelje...Kakšno znanost bi tu delal ?

Če bi bil sam tako šparoven in bi imel tako dobre živce, bi vsekakor naredil eno pot z normalno vožnjo (to pomeni pospeševanje vsaj do 3500 pri tem motorju in hitrost vsaj 130km/h) in potem še z zgodnejšim prestavljanjem v višjo in hitrostjo 100km/h (WTF, sam grem na regionalkah na nekaterih odsekih hitreje, zamisli si zdaj to hitrost na AC, to je kot bi stal, nekje enakovredno 60km/h na regionalki in 30km/h v naselju).
Potem pa bi primerjal porabljen čas in porabo, in naredil zaključek, če se res splača cijazit vsak dan nadaljnjih 30 let.

Glede motorja se pa strinjam da je ok, če delaš 100km na dan. Eden v naši firmi se tudi vozi iz LJ 50km v eno smer, in ima Clia II 1.5 dCi, še en drugi pa A4 2.0 TDI, pač kolikor si pripravljen vložit za udobje v vožnji. Priznam da bi se v tem primeru tudi sam moral ozret za dizli, ali pa vsaj kak 1.2 TCe 130 v novem Meganu. Zdajšnja poraba 9l je vsekakor preveč za te km.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

GTX970 je izjavil:

Wisor
SDI (super dizel, ne turbinarji)

SDI je čisto navaden dizel, take je delal npr citroen leta 1989 za model bx (motor 1.9 68 KM).


SDI je čisto navaden TDI, samo da nima turbine. Je vseeno precej novejša stvar kot ta citroenov motor ki si ga omenil.

Je pa po zmogljivostih, zanesljivosti in mogoče tudi hrupu primerljiv z starejšimi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

-valvoline- ::

Sdiju odstranis katalizator in ga zamenjas z primernim dusilcem, filter za zrak zamenjas z neko bl sportno varijanto, pa se da racunalnisko tudi vbrizg malo povecat-cipat da prleze do enih 80 konjev.
:D

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

Kako fajn, da eni ne razumejo, da je dizel ultimativna mašina...tako lahko tisti, ki se zavedamo tega, zaradi manjšega povpraševanja dobimo odlične par let stare avtomobile za smešno ceno...pa država se tudi smeji, ko več denarja od davščin na gorivu dobi.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

LeQuack ::

Zakaj pa potem Ferraije in podobne ultimativne avte ne poganja dizel?
Quack !

francek1 ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj pa potem Ferraije in podobne ultimativne avte ne poganja dizel?

Ker jih kmeti in geji kupujejo. Si pa lahko pogledaš, kdo zadnja leta zmaguje na 24 ur Le Mansa....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Blinder ::

Ker dizel ni toliko športen kot bencinski.

lol s kje si pobral le mans. kaj pa ima sploh veze tista dirka. tam doočijo zmagovalca za mizo pred prireditvijo ko se odločajo naprimer koliko velik rezervar goriva lahko ima bencinski pa dizelski avto..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

Aston_11 ::

Blinder je izjavil:

Ker dizel ni toliko športen kot bencinski.
Vse kar ima manj kot 700 KM, je itak nepremičnina in mora folk zvok nadoknaditi z zvočniki in počenimi auspuhi.

francek1 ::

Blinder je izjavil:

Ker dizel ni toliko športen kot bencinski.

lol s kje si pobral le mans. kaj pa ima sploh veze tista dirka. tam doočijo zmagovalca za mizo pred prireditvijo ko se odločajo naprimer koliko velik rezervar goriva lahko ima bencinski pa dizelski avto..

Imaš prav...Le mans je ena zakotna obrobna dirkica brez tradicije in teže...

Aston_11 je izjavil:

Blinder je izjavil:

Ker dizel ni toliko športen kot bencinski.
Vse kar ima manj kot 700 KM, je itak nepremičnina in mora folk zvok nadoknaditi z zvočniki in počenimi auspuhi.

Seveda da...to je nepremičnina...

Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Blinder ::

prav dva poznavalci so se javili ja...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

francek1 ::

Za tiste normalne pa tale link.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Blinder ::

na teh "best engine award" pa itak vedno nagradijo nov motor, ki ima največjo specifično moč in je po možnosti tehnološko zelo napreden.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

GTX970 ::

Blinder je izjavil:

GTX970 je izjavil:

Wisor
SDI (super dizel, ne turbinarji)

SDI je čisto navaden dizel, take je delal npr citroen leta 1989 za model bx (motor 1.9 68 KM).


SDI je čisto navaden TDI, samo da nima turbine. Je vseeno precej novejša stvar kot ta citroenov motor ki si ga omenil.

Je pa po zmogljivostih, zanesljivosti in mogoče tudi hrupu primerljiv z starejšimi.

LAhko da je novejša tehnologija (aka tdi brez turbine in intercoolerja), vendar zmore čisto enako konjev in navora.Sem vozil oba in je bil na bx precej boljši, verjetno avto ker je bil avto lažji in imel malo krajše prestave.


edit: sdi zmore 3 KM več in doseže 190 kmh 1x v neskončnosti :)):
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski...
PSA XUD @ Wikipedia

ps
izvedba XUD9 A je zmogla 71 KM (od 96 dalje), torej več od super nemške tehnologije :)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Veron ::

Wisor je izjavil:

- Iz preventive menjan pogonski jermen in šponar CONTINENTAL 20EUR (ebay)

Kako si pa menjal pogonski jermen pri motorju, ki ima (pogonsko) verigo? :)

Sicer pa sam vozim 3.2 v6 in se ne sekiram :)) v klanc gre tud dobr :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Veron ()

krneki0001 ::

Dizel kljub vsem filtrom, ki jih vgrajujejo vanj, še vedno bolj onesnažuje okolje od bencinarja z normo EURO1. V sloveniji, ko pa se dpf filtre blindira, katalizatorje odstranjuje, ker so predragi, je pa verjetno onesnaževanje še bolj hudo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

LeQuack ::

Ne pozabit da se še tiste možake na tehničnih pregledih podkupuje, da lahko gredo te polizdelki od avta čez tehničnega.
Quack !

M-XXXX ::

Dizel kljub vsem filtrom, ki jih vgrajujejo vanj, še vedno bolj onesnažuje okolje od bencinarja z normo EURO1

Info za tole. Resno mislim.

krneki0001 ::

LeQuack je izjavil:

Ne pozabit da se še tiste možake na tehničnih pregledih podkupuje, da lahko gredo te polizdelki od avta čez tehničnega.


Nekje mogoče še, pri večini pa ne. Ne upajo zaradi inšpektorjev. Kolega dela na tehničnih in je bilo prvo vozilo zjutraj, ko so odprli, od inšpektorja (tega niso vedeli do uradnega pisma, ki so ga dobili par dni kasneje). U bistvu je imel kolega več sreče kot pameti, ker je bil ta inšpektor zelo aroganten in zajedav, si je kolega vzel čas in avto res podrobno pregledal, da bi našel vse napake. Na koncu ga je vrgel na plinih, zavorah, nepravilno nastavljenih lučeh, ter mu povedal da ima 3 dni časa. Čez dan je tipček še 3x prišel v delavnico, če se da "kej zment". So pa dobili potem čez par dni uradno obvestilo o tem dogodku.

Kr nekaj tehničnih so pa oglobili za težke denarje, ker so take zadeve delali.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

zato pa imas po cesti potem jajcarje, ki z neizpravnimi vozili delajo kolone...sneg, dez, megla...vazno da imajo "prilagojeno" hitrost in ne zapadejo v statistiko >:D

MadMax ::

krneki0001 je izjavil:

Dizel kljub vsem filtrom, ki jih vgrajujejo vanj, še vedno bolj onesnažuje okolje od bencinarja z normo EURO1. V sloveniji, ko pa se dpf filtre blindira, katalizatorje odstranjuje, ker so predragi, je pa verjetno onesnaževanje še bolj hudo.

Daj mi razloži, kako se blindira dpf?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
««
6 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101869 (60751) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162337 (42801) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525895 (21697) krneki0001
»

Bencinar ali dizel-pomoč (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15530048 (27403) WarpedGone
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8625364 (23032) amigo_no1

Več podobnih tem