» »

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP?

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP?

strani: « 1 2 3

Alencica ::

http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevo...

Tole je link do članka z rtvslo.
>Kopalni vlak odpelje iz Maribora vsak dan ob treh in 40 minut, v Koper pa prispe ob osmi uri in 35 minut.

Pet ur za vožnjo v letu 2014. In potem se čudimo, zakaj tovornjaki nočejo na vagone. Se mu tranzitni čas podaljša za en dan ...

Na koncu pa res češnja na vrhu torte, v kontekstu the Onion :D
>Kopalni vlak sicer vozi že več kot 15 let.

Gladi ::

Nič šokantnega glede na tehnologijo. Sicer se razmere lahko hitro ureduje, je pa potrebeno precej državnega dnarja, glede na to da je to državno podjetje. Tega pa trenutno ni.

Še bol smešno je, da je vlada vzela denar, ki ga je namenila za posodabljanje želetnic ter ga namenila za subvencije šolskega prevoza :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gladi ()

RockyS ::

Če imaš avto in izpit za avto se ti vlak pač ne splača.

Štart: MB
Cilj: KP
Nafta: 40-50€ (v obe smeri)
Čas: 4-6ur (po omejitvah, za obe smeri)
Hostel: 15-20€ (ena nočitev)

Zdaj si pa lahko vsak sam izračuna kaj se splača.

vorantz ::

"Veliko zanimanja"
To bi pa res rad vidu :D
Kakšne bakice kvečjemu...dokler ne bo kakšno pobralo v neklimatiziranih vagonih
Potem še njih zgubijo pa lahko samo ukinejo celo stvar

hojnikb ::

vlaki so ponavad klimatizirani...
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

fosil ::

Dolg čas potovanja bi človek še nekako prenesel, sploh mladi, če bi bila stvar res poceni.
Ampak ni, karta je prav nesramno draga.
18 EUR enosmerna, oziroma 25 EUR povratna čez vikend.
Razni kopalni avtobusi ti računajo skoraj pol manj.
Tako je!

RockyS ::

Tako je. Veolia (sedaj Arriva) je imela lani ceno mislim da 17€. Stalo pa se je v Mariboru, Celju in LJ.

trancer01 ::

Ko je še vozil pendolino med MB in KP, je trajala vožnja z njim približno 4 ure, kar je seveda še vedno mnogo preveč, a hkrati največ, kar naši vijugasti in izredno slabo vzdrževani tiri še prenesejo. Če bi proge prilagodili za vlake z nagibno tehniko, bi lahko s pendolinom od MB do KP prišel v okoli treh urah. Za kaj več pa bi bilo potrebno večino prog narediti povsem na novo. Treba je vedeti, da je po železnici od MB do KP 309 km, po avtocesti pa le 233 km. Glede na to, da se pri nas že desetletja v železniško infrastrukturo ne vlaga skoraj nič, so naši vlaki še relativno hitri, kar je žalostno, a resnično. Intercity vlaki na naših glavnih progah imajo povprečno potovalno hitrost(upoštevaje postanke) okoli 72 km/h, navadni lokalni potniški vlaki, ki ustavljajo ob vsaki hruški, pa okoli 55 km/h. V Švici in na Nizozemskem pa imajo IC vlaki povprečno potovalno hitrost 100 km/h, kar pomeni, da skoraj povsod vozijo s hitrostmi precej nad 100 km/h. Da bi spravili naše intercity vlake na povprečno 100 km/h, bi morali naše glavne proge nadgraditi za maksimalne hitrosti od 120 do 160 km/h, saj zdaj večinoma vozijo med 70 in 110 km/h, zato imajo tudi tako nizko povprečno potovalno hitrost. Še dosti slabša je situacija na regionalnih progah, ki so vse po vrsti enotirne in neelektrificirane, po njih vozijo večinoma stari neklimatizirani vlaki, potovalni časi pa so v primerjavi z vlaki na glavnih progah še občutno daljši, saj so med drugim tudi postaje in postajališča posejana še bolj na gosto, progovne hitrosti pa so še nižje, poleg tega pa tukaj sploh ne obratujejo hitrejši intercity vlaki.

zee ::

Za primerjavo: Lizbona-Porto, ~500 km v priblizno dveh urah in pol pri 220 km/h. Z vlakom.

Hec bi bil, ce bi se izkazalo, da so tiri spomenisko zasciteni. :))

5 ur za tako mizerno razdaljo v letu 2014 je sramota.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Nvidia Geforce GTX 1080

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

trancer01 ::

Sramota že mogoče, a glede na to, da v železnice nič ne vlagamo, je čudež, da niso še počasnejši. Sicer pa se stanje konstantno slabša in ne izboljšuje, da ne bo kdo slučajno narobe mislil. Ne moreš pa primerjati slabo vzdrževanih prog iz sredine 19. stoletja z novimi ali bistveno nadgrajenimi dobro vzdrževanimi za hitrosti 250 km/h in več. Ko bo država enkrat v železnice vložila toliko denarja kot v avtoceste, bodo vlaki kaj hitrejši, prej pa ne. Dokler pa ne vlagajo niti toliko, da bi vzdrževali obstoječe stanje, pa bodo hitrosti še naprej padale namesto rasle.

Aja, pa še to, da ne boste pretiravali. Od Lizbone do Porta je 314 km, kar je toliko kot po naših avstro-ogrskih tirih od MB do KP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

neon21 ::

Tako kot je trancer01 rekel. Denar za železnice je bil, mogoče še je ampak so se politični veljaki odločili ta denar dat nekam drugam tudi v svoj žep. Nekomu se nebo zdelo 5 urno potovanje do morja dolgo, če se mu seveda ne mudi, nekomu pa se bo pač zdelo katastrofalno dolgo. Realno stanje naših železnic je, da se ni vlagalo v tire in infrastrukturo že dolgo časa. V bivši jugi se še je dalo kaj porihtat, zdaj več ne. Res pa je, da bi se dosti ljudi odločilo za potovanje z vlakom, če bi le uredili proge ter skrajšali čas vožnje. Res pa je, da so naše proge postavljene tako, da tudi če se porihtajo proge ga z vlakom nebi mogli pičit 200 km/h saj konc koncev je slovenija kar hribovita država in so proge precej vijugaste. Sam, delam na sŽ in tako jaz kot drugi vidimo, da stanje v sŽ ni rožnato kaj se prog tiče ampak tukaj žal vidim da nimamo vpliva, saj je sŽ last države in danes država v lasti politike.

Več ljudi bi se vozilo z vlaki, če bi se le uredila infrastrukutra ter zmanjal potovalni čas. Potem mi nebi bilo škoda dat teh 25, 30 € za provratno karto do morja in nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

AndrejS ::

Problem v SŽ je tudi sam kader - mnogo preveč ljudi zaposlenih , ki skoraj nič ne dela in žere davkoplačevalski denar - kot javna uprava !

neon21 ::

AndrejS je izjavil:

Problem v SŽ je tudi sam kader - mnogo preveč ljudi zaposlenih , ki skoraj nič ne dela in žere davkoplačevalski denar - kot javna uprava !



Andrej , še večji problem pa vidim v izčrpavanju železnic s strani politike. Tukaj so lovke prepletene na vse strani. So bili tudi pogovori , da bi naj povdarek na NAJ SŽ prevzele Nemške Železnice bodi si kot partner bodi si kot kakšen delež lastništva. Ampak z zagotovostjo lahko trdim , da to ni mogoče saj potem politika nebi mogla izčrpavati železnice. Takšno je vsaj moje mišljenje . Tako pa dokler se ne bo spremenilo razmišlanje politike ter odstranil pohlep politike tako se tudi na SŽ nebo nič spremenilo kot se nebo tudi na DARS.u nič spremenilo , ker sta ti dve "podjetji" raj za izčrpavanje sredstev.

zee ::

AFAIK so bili dejansko pogovori, da bi se SZ povezale z DB, vendar je zagovornikom nacionalnega interesa uspelo zminirat pogajanja, predsednik vlade oz. resorni minister pa tudi ni imel dovolj poguma, da bi nadaljeval.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Nvidia Geforce GTX 1080

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

Matako ::

Da ne govorimo o tem, da je edina strategije posodobitve železnic nekakšen "drugi tir", ki je v resnici _en_ tir, ki bi dodantno servisiral Luko Luko zastonj. Slovenija potrebuje posdobotve in razširitve obstoječih tras, načrtuje se pa nove, ravno tako kilave.

Več je več!
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Mavrik ::

Železnice se trenutno sicer na veliko obnavljajo na trasi Pragersko - Hodoš, kjer se posodablja prehode, tire in elektrificira za večjo dovoljeno hitrost (sicer predvsem tovornih) vlakov.
The truth is rarely pure and never simple.

...:TOMI:... ::

zee je izjavil:

Za primerjavo: Lizbona-Porto, ~500 km v priblizno dveh urah in pol pri 220 km/h. Z vlakom.

Hec bi bil, ce bi se izkazalo, da so tiri spomenisko zasciteni. :))

5 ur za tako mizerno razdaljo v letu 2014 je sramota.


Ne govori prehitro.

Stran 21
http://www.vrhnika.si/datoteke/14944Nas...
Tomi

Šimpanz ::

Ma železnice bi že zdavnaj morali prodati nekomu, saj takšne kot so niso zanimive za uporabnike (mogoče za šolarje in študente). Pred ene 3 leti so se lotili obnove železniške proge Ljubljana Kočevje, amapak na tak način da so progo zaprli za dve leti in obnavljali ene 100 metrov na dva meseca. Zdaj so kao prišli do Ribnice. Še tiste uporabnike ki so jih imeli so do sedaj zgubili, ker so se v dveh letih privadili na druge možnosti (avto, vlak). Sploh pa je 1,5 ure preveč za pot Ribnica Ljubljana, ki jo prevozim v 45 minutah z avtom.
Aja ravno nekaj dni nazaj sem gledal na Discoveriju kako obnavljajo železniške proge v Nemčiji. Kompozicija, ki je dolga en kilometer avtomatizirano odšraufa tire, jih pobere z pragov, izkoplje pragove, odstrani stari gramoz nato položi nove betonske pragove, gor pritrdijo tračnice in zasujejo z novim gramozom. Vse je avtomatizirano hitrost pa je 250 metrov na uro.

krneki0001 ::

Ja nekaj podobnega sem tudi sam gledal. samo da so bili malo počasnejši - na dan malo več kot kilometer proge z eno mašino, imeli so pa 4 take mašine, 2 sta začeli na skrajnih koncih, dve pa na sredini in so se približevali drug drugemu, tako da so 250km dolgo progo končali v 60ih dneh.

Če bi pri nas zadeva enako delovala, bi imeli v pol leta vse proge v sloveniji nove, v dveh letih pa še drugi tir zraven.

Je pa zanimivo, da so kitajci hoteli vložiti 4 miljarde evrov v projekt drugi tir od kopra do madžarske. S tem bi luka koper dobila na veljavi in drugi tir bi bil narejen, pa se za kaj takega niso odločili. So se pa hrvatje in kmalu bo drugi tir od reke do madžarske kopčan. Potem bodo pa pomoje vse tja prestavili in luka koper se lahko poslovi od dela.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

...:TOMI:... ::

Tujci niso neumni. Če obstaja krava molznica, jo bodo tudi oni molzli. Ali pač misliš, da jo bodo kupili in nato bodo pomolzli manj, kot je dosedanji lastnik? Pomolzli bodo več. Enako bo z agrokorjem, na neprimičnine od mercatrorja bo dal hipoteko, pobral denar in krava molznica bo crknila zaradi preobremnitve.

Problem je, ker je struktura železnic že tako utečena, da tudi pod novim lastnikom ne bo nič bolje, ker je celotna firmo prerastel bršljan, ki se ovija iz vseh strani in črpa iz vseh por. Ne rabimo novih lastnikov, samo tega zajedalca je treba ostranit. Dokler bo zajedalec, se rane ne bodo zacelile. Če pa menjamo za novega zajedalca, pa nismo nič naredili.
Tomi

Jerry000 ::

RockyS je izjavil:

Če imaš avto in izpit za avto se ti vlak pač ne splača.

Štart: MB
Cilj: KP
Nafta: 40-50€ (v obe smeri)
Čas: 4-6ur (po omejitvah, za obe smeri)
Hostel: 15-20€ (ena nočitev)

Zdaj si pa lahko vsak sam izračuna kaj se splača.


Kok je pa sploh karta za vlak Mb-Kp? Se mi zdi da je vlak še vseeno ceneje, tako da se avto ne splača. Je pa res da ima avto več mobilnosti

Alencica je izjavil:

http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevo...

Tole je link do članka z rtvslo.
>Kopalni vlak odpelje iz Maribora vsak dan ob treh in 40 minut, v Koper pa prispe ob osmi uri in 35 minut.

Pet ur za vožnjo v letu 2014. In potem se čudimo, zakaj tovornjaki nočejo na vagone. Se mu tranzitni čas podaljša za en dan ...

Na koncu pa res češnja na vrhu torte, v kontekstu the Onion :D
>Kopalni vlak sicer vozi že več kot 15 let.


5ur, si pa pozabil da vlak stoji par minut na postaji. Če bi bil ICS bi bilo to 1x hitreje

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jerry000 ()

Glugy ::

Ne sj a veš politikom se fajn zdi k z audijem pa BMW-jem divjajo po avtocestah. Ker pa noben ne od njih ne hod na vlak jim je ta stranska nepomembna tema. Od železnic se vedno lahko še kaj prišpara pa kak denar pobere za razne prerazporeditve. Za subvencije za avtobusni prevoz pa ne ker bi potem starši začel govort kakšna država smo. Za vlak pa tako burnih odzivov ne bo nikol. In to izkoriščajo politiki (poleg tega da sami nimajo osebnih koristi od vzdrževanje železnic). Taktično.

stara mama ::

Za tja dol je ekonomsko najugodnejša rešitev prevoz.org
5EUR tja in 5EUR nazaj iz LJ
oz. 10EUR tja in 10EUR nazaj iz CE/MB

In je mucho mucho espresso...

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Gladi je izjavil:

Še bol smešno je, da je vlada vzela denar, ki ga je namenila za posodabljanje želetnic ter ga namenila za subvencije šolskega prevoza :D

Še bolj smešno pa je da vladne železnice plačujemo z registracijo avtomobilov. SŽ so pač jama brez dna.

RockyS je izjavil:

Če imaš avto in izpit za avto se ti vlak pač ne splača.

Štart: MB
Cilj: KP
Nafta: 40-50€ (v obe smeri)
Čas: 4-6ur (po omejitvah, za obe smeri)
Hostel: 15-20€ (ena nočitev)

Zdaj si pa lahko vsak sam izračuna kaj se splača.

TCO je mal drugačen. Obraba, zavarovanje, cestnine... Se kar nabere.
Life is as complicated as we make it...

Mavrik ::

Pithlit je izjavil:


Še bolj smešno pa je da vladne železnice plačujemo z registracijo avtomobilov. SŽ so pač jama brez dna.


Zakaj je pa to smešno? Ceste in železnice so osnovna infrastruktura.
The truth is rarely pure and never simple.

estons ::

Smešno je, da do KP še vedno potnike prevažajo avtobusi čeprav tovorni vlak vozi normalno. Torej tisti, ki nimajo avta in ne morejo na avtobus oz. jim je avtobus veliko bolj nepraktičen se lahko obrišejo pod nosom, npr. majhni otroci (ki bi se na busu lahko vozili le v otroškem avtosedežu, kar je po mojem totalni science fiction za avtobusarje, da jim prideš s tako idejo), invalidi, kolesarji itn.

Malajlo ::

Otroški sedež si na avtobus pač prineseš s seboj. ISOfixa ravno ni na vseh sedežih, varnostni pas se pa najde.
Je pa javni prevoz za familije precej dražja in časovno potratna izbira kot avto. Z vlakom smo sicer enkrat naredili pustolovščino iz Domžal v Atlantis (v LJ prestopiš, je vlak v BTC zaradi nas malo zamujal, so klicali iz Domžal in ga zadržali). Je trajalo skoraj uro in pol (v eno smer :), ampak so pa otroci lahko vozili vlak, dirjali po obeh vagonih (ker smo bili sami), jaz sem pa tudi po 20 letih videl, kaj je novega še v okolici železne ceste.

estons ::

Ja, pustolovščina je včasih prava beseda za poskus uporabe javnega prevoza.

detroit ::

javne nepremičnine;P
Skero

kitaj ::

Kitajci se v istem času pripeljejo iz Pekinga v Šanghaj (1.300km).

Malajlo ::

kitaj je izjavil:

Kitajci se v istem času pripeljejo iz Pekinga v Šanghaj (1.300km).

S tem da je proga večinoma na stebrih...

Alencica ::

Kje/kaj, konkretno, je ovira, da se recimo regio bus in regio vlak ne povezeta vertikalno?? Recimo vlak bi komot od Kranja/Domzal/Skofje Loke/... do Lj vozil brez ustavljanja - me zanima kdo bi z avtom rinil v Lj, ce bi bil z vlakom v centru v t < 15min.

Invictus ::

Alencica je izjavil:

Kje/kaj, konkretno, je ovira, da se recimo regio bus in regio vlak ne povezeta vertikalno?? Recimo vlak bi komot od Kranja/Domzal/Skofje Loke/... do Lj vozil brez ustavljanja - me zanima kdo bi z avtom rinil v Lj, ce bi bil z vlakom v centru v t < 15min.

V zaplankanosti Slovencev ...

In seveda tudi premajhni poseljenosti in razdrobljenosti same dežele.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

petrus ::

To bi bila dobra avantura za kakšnega ekstremnega kolesarja, prehitet ta vlak...

Na Tour de France je povprečna hitrost po ravnem 45km/h in če je avtoceste 100km manj se ravno izide.

Eno kamero na vlak, eno na avto kateri sledi kolesarju in imaš tv show!
stati inu obstati

ahac ::

Alencica je izjavil:

Kje/kaj, konkretno, je ovira, da se recimo regio bus in regio vlak ne povezeta vertikalno?? Recimo vlak bi komot od Kranja/Domzal/Skofje Loke/... do Lj vozil brez ustavljanja - me zanima kdo bi z avtom rinil v Lj, ce bi bil z vlakom v centru v t < 15min.

Kam-busa ne zanima furat ljudi samo do Domžal, če jih lahko do Ljubljane in dost več zaslužjo. Oni so tudi preprečil, da bi LPP fural do Domžal.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Orchestra ::

prevozi.org, 5€, slabih 90min, pa še kakšno luštno deklino srečaš.

Gandalfar ::

Verjetno niste opazili, sem dodal nov zavihek na prevozu, da lahko primerjaš z javnim prevozom. Za določene relacije so dosti nori časi (11 ur+).

s6c-gEL ::

Od MB do LJ prideš z vlakom relativno hitro, potem se začne ...

RockyS ::

M.B. ::

Pa še nekaj. To je trenutno Edini potniški vlak ki sploh vozi med borovnico in Postojno. Ostali so vmes na avtobusu.

Saj s strani železnic je trenutno stanje idealno. Dobijo subvencije za potniški prevoz. Potnike vozijo z avtobusi. Pa podirajo rekorde v transportu tovora, ker potniški vlaki ne delajo gužve.

Vlak je sicer moja najljubša oblika prevoza ampak se v Sloveniji zelo redko z njim vozim. V Avstriji pa večkrat. V Avstriji je celodnevna karta 35€ za 2-5 ljudi vikend cel dan, za med tednom pa od 9 ure naprej. Velja pa na regionalnih vlakih(ki tam vozijo tudi 100 km/h). Če pa vzameš še kolo je pa cena 44€. Kar pomeni 7€ oz 8.8 € na osebo.

Pri nas pa ko ugotoviš na kateri vlak lahko daš kolo. Si v milosti sprevodnika če ti dovoli kolo na vlak sploh dat.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Half-Saint ::

Malajlo je izjavil:

Otroški sedež si na avtobus pač prineseš s seboj. ISOfixa ravno ni na vseh sedežih, varnostni pas se pa najde.
Je pa javni prevoz za familije precej dražja in časovno potratna izbira kot avto. Z vlakom smo sicer enkrat naredili pustolovščino iz Domžal v Atlantis (v LJ prestopiš, je vlak v BTC zaradi nas malo zamujal, so klicali iz Domžal in ga zadržali). Je trajalo skoraj uro in pol (v eno smer :), ampak so pa otroci lahko vozili vlak, dirjali po obeh vagonih (ker smo bili sami), jaz sem pa tudi po 20 letih videl, kaj je novega še v okolici železne ceste.


Otroški sedež si prineseš s seboj? A ga daš v vrečko al v žep? Sedež za 2 letnika je tako okoren in nepraktičen za prenašat, da to ne pride v poštev. Poleg tega, kar sem videl naših avtobusov, noben ne premore varnostnega pasu, ki bi bil primeren za varno namestitev otroškega sedeža.
Moj blog: http://onlyageek.blogspot.com

Pithlit ::

Mavrik je izjavil:

Pithlit je izjavil:


Še bolj smešno pa je da vladne železnice plačujemo z registracijo avtomobilov. SŽ so pač jama brez dna.


Zakaj je pa to smešno? Ceste in železnice so osnovna infrastruktura.

Zato ker na račun te skrajno blesave ureditve (ko uporabniki cest plačujejo za železniško infrastrukturo, namesto za cestno) jaz, in verjetno velikanska večina ostalih, vozimo po cestah ki so še najbolj podobne zjahanim kolovozom. Kranjska Gora - Jesenice, recimo, je tak primer 'normalne' slovenske ceste. Imamo pa še precej hujše... pa tudi boljše.

Zakaj se železniška infrastruktura ne more financirat iz svoje dejavnosti? Zato ker se jo je predolgo pustilo propadat... zdaj je pa za na odpad. Škoda, ampak to je normalno stanje duha v sloveniji: nekaj se postavi (naj bo to bajta, avtocesta, fabrika, javni sektor, vlada...) in se potem pozabi na vzdrževanje - in pol jok in stok ko gre vse v tri pm. Po se pa vzame od tu da se poflika malo tam, pa še malo od tam da se poflika tod... in tako naprej se keš samo prelaga od enega projekta do drugega, naredi se pa nič (razen da je treba mešanje zraka plačat).
Life is as complicated as we make it...

Glugy ::

Ja in točno zato politiki nočejo da bi se sredstva zbirala z namenom. Hočjo da se vsi prihodki zberejo v proračun in da potem ko je denar skupaj da ga razporedijo ne upoštevajoč od kje pride. In zato marsikaj mislimo kaj plačujemo in zakaj ampak v resnici pa nihče ne ve kje točno bo ta denar pristal. Namenski davki so pač bav-bav. Politiki se pa po kmečko obnašajo in zato se plačuje z cestnimi davščinami in dars nalepkami posredno železnico. Moglo bi bit jasno na belem kam bo šel denar da državljan ve. Ne pa da ga sam skup ruknejo pol pa kokr se jim zazdi. To ni nč.

mitja73 ::

Vožnja traja tako dolgo tudi ker vsi mi želimo da vlak ustavi v vsaki vasi z vsaj 10 hiškami.
Draga država smo pa ker mora vsaka vas imeti svojo občino in svojo občinsko upravo, na kateri pa ne moreš ničesar urediti, večinoma moraš še vedno na tisto "staro" občino kot takrat ko je bilo ~60 občin.

...:TOMI:... ::

Zato pa mene skrbi, kaj bo z EU projekti. Povsod vidimo "sofinancirano iz EU skladov". Narediti je eno in to je skoraj najceneje, vzdrževati pa je dolgoročno drago. Če prevrtim čas naprej, bomo v roku 20-30 let te projekte, ki jih gradijo danes zaradi nevzdrževanja podrli in spet bo pritekel denar iz EU ter naredili bomo nove.

No, saj to gledam vsak dan, ko nekaj let staro cesto frezajo ven.
Tomi

jest10 ::

M.B. je izjavil:


Pa podirajo rekorde v transportu tovora, ker potniški vlaki ne delajo gužve.

V bistvu jih ne. Komaj zvozijo vso robo, ker so dizl lokomotive počasnejše od elektro, ter jasno tudi dražje pri obratovanju.

techfreak :) ::

Saj imajo tudi elektro lokomotive za prevoz tovora, vsaj kolikor sem videl.

...:TOMI:... ::

Ja, imajo jih, samo ne vem, če jih že lahko uporabljajo, ker so kabli še vedno potrgani na nekaterih koncih.
Tomi

Glugy ::

jz kokr sem slišal so proti Luki Koper že popravl električne vode za vlak. Ne me pa za besedo držat.

jest10 ::

techfreak :) je izjavil:

Saj imajo tudi elektro lokomotive za prevoz tovora, vsaj kolikor sem videl.

Med Postojno in Borovnico je le dizel vleka

Kot naročeno sveže slikce
(Je pa v besedilu napaka, dizelca ima 1.640kW moči)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Glasne diesel lokomotive na relaciji LJ-Koper

Oddelek: Loža
161722 (1085) misso
»

Predlog EU: Želijo omejiti hitrost na AC na 115 km/h (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27630167 (25577) Glugy
»

Open Transport Tycoon Deluxe

Oddelek: Igre
433085 (688) >JJ<
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37726067 (15445) jest10

Več podobnih tem