» »

T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet

T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet

1 2 3
4
»

trnvpeti ::

Ne rabijo novega podpisa.
Bistvene spremembe zahtevajo pa drugacen postopek.
V tujini si tega ne dovolijo, pri nas pa je drugace.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Ena vrstica na računu naj si pogledam nove pogoje nekje na internetu ali v njihovi poslovalnici ne bi smelo bit dovolj.

Ampak je.

Sicer ne vem kako točno to T-2 dela. Ampak če gledam po drugih ponudnikih... Siol pošlje zraven položnice kar lepo opozorilo kdaj in kaj imajo namen spreminjat. Prav tako Simobil. Pa Triglav. Pa NKBM. Pa Abanka. Pa Hypo. Pa Komunala. In Elektro... Malo dvomim da je T-2 pa tako grozno velika izjema.

Za bolj natančne informacije ti pa obisk spletne strani/poslovalnice ali pa klic na helpdesk ne uide.

Če pa ti rabiš nekoga da ti pride na dom težit za vsako malenkost... se po mojem tudi da zrihat. Sam poklicat bo pa vseeno treba in zahtevat predstavnika. Zakaj bi v naših cajtih to hotel pa ne vem. Vidim pa ogromno folka ki se pritožuje ko nekaj v tem tisočletju ne morejo postoriti prek neta... ko je šansa poenostavit zadeve pa v jok in na drevo (zato ker je treba vsake tolko celo nekaj prebrat in sprejet odločitev).

Jaz sem čez Siol pizdila ker mi niso hotli poslat računa direkt na online banko namesto da mi tiste papirje pošiljajo. Pa pizdim vsakič ko moram svojo rit na upravno enoto spravit (namesto da bi na spletni strani par checkbox-ov odkljukala). In pizdila bi tudi vsakič ko bi morala dajat pisno soglasje k vsaki spremembi pogojev dodajat.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Sej jaz se bi tudi pizdil, če bi mi stalno nekdo domov hodu. Ampak zame bi bila to majhna cena, za njih pa zelo velika, zato pogojev enostavno ne bi spreminjali. In to je moj cilj, ne da mi nekdo domov hodi.

Pithlit ::

trnvpeti je izjavil:

Bistvene spremembe zahtevajo pa drugacen postopek.
V tujini si tega ne dovolijo, pri nas pa je drugace.

Ja sam sprememba cenika ni neka grozno bistvena sprememba. Te pač obvestijo in to je to.

Bistvena sprememba bi bila sprememba komplet paketa. Recimo. Ali pa ukinitev neke storitve.

Kolikor se spomnim se nihče ni pritoževal ko je siol dvigal hitrosti. Pa je sprememba bolj bistvena kot tista postavka o odklopu. In, kolikor se spomim, je siol o tem obvestil uporabnike (zraven položnice, pa drugje tudi)... zraven pa tudi dodal opozorilo da lahko odpovedo (uporabniki) sodelovanje ako se s tem ne strinjajo. Kje so pa takrat bili junaki ki bi vpili kako jih siol nateguje? Pa kako ni fer da jim osebno ne dostavijo aneksa na dom?

Ko so spremembe dobre itak ni treba niti obveščat, ane? Ko so slabe se je pa treba najmanj z zlato kočijo pripeljat do stranke.

Utk je izjavil:

Ampak zame bi bila to majhna cena, za njih pa zelo velika, zato pogojev enostavno ne bi spreminjali.

Aja. Ti bi rad da imajo oni vedno več stroškov s tabo. Oziroma da se do konca sveta ne bi nič spremenilo. Kaj šele 'podražilo'... Jebeš inflacijo, jebeš investicije, jebeš izboljšave, jebeš vzdrževanje...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Manu ::

St235 je izjavil:

Od kje tebi ideja, da je tvoja pravica, da dostopaš do interneta neodvisno od pogojev ponudnika? Torej če se jaz odločim, da hočem brezplačen internet je moja pravica, da mi ga zagotovijo?

Univerzalna storitev niti pod razno pomeni nekaj kar mi morajo brezpogojno in brezplačno zagotovit.

Nisem napisal, da imam pravico neodvisno od pogojev ponudnika. O brezplačnosti pa sploh nisem pisal, tega niti nisem imel v mislih.

Vprašal sem, da če se osebno ne strinjam s pogoji (kakor mnogi radi napišejo, da če se ne strinjaš s pogoji pač ali ne podpišeš pogodbe ali pa prekineš pogodbo ob njihovi spremembi), kako potem naj pridem do interneta še posebej glede na to, da mi zakon daje pravico do univerzalne storitve (torej država priznava internet kot nekaj pomembnega)?

Na kar sem namigoval je to, da si kot potrošnik v podrejenem položaju. Nimaš drugih možnosti, kakor da sprejmeš pogoje (pa se strinjaš z njimi ali ne), če hočeš uporabljati storitve podjetij. Komentatorji tukaj gor pozabljajo na to, čeprav dajejo vtis, kot da je potrošnik v nekem enakopravnem ali celo nadrejenem položaju v odnosu do ponudnikov storitev.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

trnvpeti ::

Bistvena sprememba je tocno dolocena po dolocilih EU.
Cena iz 0 na 20 eur je bistvena sprememba!
Vidim, da ti ni jasno.
Enostransko spreminjanje splosnih pogojev, ki ne ustrezajo dolocilam EU je kaznjivo.
Če jih nihče ne prijavi ali pa če so kazni premajhne je pa druga stvar.

Utk ::

Aja. Ti bi rad da imajo oni vedno več stroškov s tabo. Oziroma da se do konca sveta ne bi nič spremenilo. Kaj šele 'podražilo'... Jebeš inflacijo, jebeš investicije, jebeš izboljšave, jebeš vzdrževanje...

Tu ni problema. Naj napišejo na prvo pogodbo, da se cena usklajuje z inflacijo. Vzdrževanje mora itak bit v ceni. Investicije so njihov problem. Izboljšav ne rabim...če imam pogodbo za to in to, recimo 3g, me ne zanima kaj bojo oni izboljšali drugim, dodali še 4g, 5g ali karkoli. Naj naredijo nov paket, pa bom podpisal novo pogodbo, če bom hotel izboljšavo. Danes pa res ni problem imet magari za vsakega posebej določeno kaj točno uporablja za kakšno ceno.

Pithlit ::

Mi lahko linkaš to direktivo? Jaz najdem le 92/50...

Poleg tega tu nikakor ne gre za enostransko spreminjanje pogojev... saj ti je omogočeno da od pogodbe odstopiš v kolikor s s spremembo ne strinjaš. Ne glede na vezavo.
Life is as complicated as we make it...

trnvpeti ::

Če se pogoji spreminajo, lahko dvoje:
- odstopis od pogodbe
- obstaja pa se drug mehanizem, ki je zgoraj napisan, ne morejo enostransko spreminjati splosnih pogojev,ki niso v skladu z EU

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Izboljšav ne rabim...če imam pogodbo za to in to

Mhm. Seveda se izboljšav na vse kriplje braniš in zahtevaš prekinitev pogodbe vsakič ko ti kakšno podarijo.

Ne ti mene farbat samo zato da svoj point furaš do onemoglosti.

Investicije so njihov problem praviš? A zato tolk folka joka kako njihov sosed ima optiko, sami pa na ubogem ADSL-u vegetirajo? Dejmo kar v jamah ostat, ja. Najbolš.

trnvpeti je izjavil:

Če se pogoji spreminajo, lahko dvoje:
- odstopis od pogodbe
- obstaja pa se drug mehanizem, ki je zgoraj napisan, ne morejo enostransko spreminjati splosnih pogojev,ki niso v skladu z EU

Dej, resno prosim za link do te direktive... ki natančno opiše kaj je bistvena sprememba. Ker 92/50 pravi da sprememba cenika ni bistvena sprememba.

*edit* še več, pravi celo da sprememba ponudnika ni bistvena sprememba. Ampak ta direktiva govori o javnih naročanjih... ne o nas ubogih fizikalcih.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

trnvpeti ::

Obstaja tudi direktiva, da mora SLO zagotoviti sirokopasen dostop do interneta do določenega št.prebivalcev do določenega leta. Tako, da optike in adslja ne polagajo samo v velikih mestih.

Pithlit ::

trnvpeti je izjavil:

Obstaja tudi direktiva, da mora SLO zagotoviti sirokopasen dostop do interneta do določenega št.prebivalcev do določenega leta. Tako, da optike in adslja ne polagajo samo v velikih mestih.

To vem. Jaz bi rada videla direktivo o ki pravi kaj natančno je (ali ni) bistvena sprememba.
Life is as complicated as we make it...

trnvpeti ::

Člen 7 Direktive določa:

,,1. Države članice zagotovijo, da v interesu potrošnikov in konkurentov obstajajo ustrezna in učinkovita sredstva za preprečevanje nadaljnje uporabe nedovoljenih pogojev v pogodbah, ki jih s potrošniki sklenejo prodajalci ali ponudniki.

še verjetno obstaja kaksen mehanizem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

St235 ::

fosil je izjavil:

Če spreminjajo pogoje to ne pomeni, da bi moral vsi podpisovat anekse.
Novi pogoji lahko veljajo za nova razmerja.
Stari pogoji pa dokler se ti ne izteče vezava.

Saj to je tudi že sicer ustaljena praska.
V raznih akcijah ponujajo pakete, ki so na voljo samo določen čas, potem pa ne več.
Ampak tisti, ki ta paket naročili v času akcije, ga imajo še naprej.

Bi bilo zanimivo videt ali bi trenutno obstoječ sistem aneksov brez soglasja druge stranke zdržal presojo na ustavnem sodišču.


kaj pa kadar ne gre za vezave? Podpišem pogodbo za mobitel in so mi dolžni nadaljnjih 100 let pod enakimi pogoji nudit storitev? Ali pa elektro, internet itd... Pri tem nima veze kako se spreminjajo razmere na trgu in kam gre razvoj tehnologije. Ker imam pač podpisano pogodbo so dolžni to izvajat neomejeno časa.

Mislim, da je vsem jasno da tak sistem ne bi zdržal.

Kaj ima pa ustavno sodišče s tem, pa si res ne znam predstavljat. Oni namreč preverjajo ali je skladnost obstoječe zakonodaje, ne pa ali so določena pogodbena določila pogodbe skladna z zakonom ali ne.

trnvpeti je izjavil:

Člen 7 Direktive določa:

,,1. Države članice zagotovijo, da v interesu potrošnikov in konkurentov obstajajo ustrezna in učinkovita sredstva za preprečevanje nadaljnje uporabe nedovoljenih pogojev v pogodbah, ki jih s potrošniki sklenejo prodajalci ali ponudniki.

še verjetno obstaja kaksen mehanizem


? in to da plačaš 20€ stroškov odklopa po tvoje ustreza definiciji nedovoljenih pogojev v pogodbi?

Manu je izjavil:

St235 je izjavil:

Od kje tebi ideja, da je tvoja pravica, da dostopaš do interneta neodvisno od pogojev ponudnika? Torej če se jaz odločim, da hočem brezplačen internet je moja pravica, da mi ga zagotovijo?

Univerzalna storitev niti pod razno pomeni nekaj kar mi morajo brezpogojno in brezplačno zagotovit.

Nisem napisal, da imam pravico neodvisno od pogojev ponudnika. O brezplačnosti pa sploh nisem pisal, tega niti nisem imel v mislih.

Vprašal sem, da če se osebno ne strinjam s pogoji (kakor mnogi radi napišejo, da če se ne strinjaš s pogoji pač ali ne podpišeš pogodbe ali pa prekineš pogodbo ob njihovi spremembi), kako potem naj pridem do interneta še posebej glede na to, da mi zakon daje pravico do univerzalne storitve (torej država priznava internet kot nekaj pomembnega)?

Na kar sem namigoval je to, da si kot potrošnik v podrejenem položaju. Nimaš drugih možnosti, kakor da sprejmeš pogoje (pa se strinjaš z njimi ali ne), če hočeš uporabljati storitve podjetij. Komentatorji tukaj gor pozabljajo na to, čeprav dajejo vtis, kot da je potrošnik v nekem enakopravnem ali celo nadrejenem položaju v odnosu do ponudnikov storitev.


tole je podoben logičen fail kot tisti, ko nekateri trdijo, da bi morala država zagotovit vsakemu službo zato ker je v ustavi zapisano, da ima vsak pravico do dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

diNero ::

4 strani užiganja, a še zdej niste odgovorili uporabniku na vprašanje, kako naj se izogne plačilu 20€ za odklop storitve, ker ni prebral splošnih pogojev oz. spremembe le teh, s tem ko se je strinjal s svojim podpisom z njimi oz. možnimi spremebami.. :)

trnvpeti ::

Ima moznosti:
-plača in pozabi
-ne plača in da zavrnitev, in ne dobi izvrsbe, ali pa dobi izvrsbo, in gre na sodisce, ce ima strica za odvetnika
- plača in prijavi akosu
- odpre fb account kot v primeru simobila, ki se je potem moral opravicit, kazen je pa dobil minimalno

St235 ::

v bistvu se temu ne more izognit. Lahko poskusi z prijavo na APEK ali z civilno tožbo, samo IMO ne bo nič dosegel.

Pithlit ::

trnvpeti je izjavil:

Člen 7 Direktive določa

Dej ne se zdej francoza delat. Tole rabim:

trnvpeti je izjavil:

Bistvena sprememba je tocno dolocena po dolocilih EU.

Kje je 'bistvena sprememba' točno določena? Ker jaz najdem le to da sprememba cenika ni bistvena sprememba.

In ne, te ne zajebavam. Če je to dejansko kje res točno določeno, potem hočem to vedet. Če zaradi drugega ne pač le zato da se izognem mlatenju prazne slame po forumih.
Life is as complicated as we make it...

trnvpeti ::

ce bi imel link, bi ga ze prilepil

ko pa ti najdes link, pa prilepi!

lahko se posluzis se ene prakse
t2 je reklamiral brez vezave,brez stroskov in to jim je bilo kljucno
ne mores se opirat na nicnost pogodbe, na nicnost dolocenih sklepov pa lahko

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

St235 ::

ce bi imel link, bi ga ze prilepil


Z drugimi besedami Trnvpeti si si trditev Bistvena sprememba je tocno dolocena po dolocilih EU gladko izmislil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Pithlit ::

Lej, jaz sem povedala da linka ne najdem. Da najdem le direktivo 92/50 (guglaj, če ne verjameš). In jaz nisem tista ki pravi da je v neki direktivi točno določeno kaj je bistvena sprememba.

Ja, so reklamiral. Tko kot marsikdo, marsikaj reklamira. Pa pol pogruntajo da to ni to, in spremenijo pogoje. Seveda o spremembi obvestijo stranke in jim dajo možnost da odstopijo od pogodbe. Kaj je tu spornega? To da se folku ne lušta brat? Al pa ukvarjat s svojimi pravicami (in dolžnostmi)? Ker ponudnik (v primeru OP) je storil popolnoma vse kar je bilo potrebno!
Life is as complicated as we make it...

trnvpeti ::

St235 je izjavil:

ce bi imel link, bi ga ze prilepil


Z drugimi besedami Trnvpeti si si trditev Bistvena sprememba je tocno dolocena po dolocilih EU gladko izmislil?

Kaj pomeni bistvena sprememba v splosnih pogojih boš imel napisano,razlozeno in bos potem lahko sam interpretiral. Kje to pise oz linka ti pa ne morem prilepit.

St235 ::

Kako lahko trdiš Bistvena sprememba je tocno dolocena po dolocilih EU, če za to nimaš nobenega vira?

In potem bo nekdo s to neumnostjo šel zavračat račun od T2 in bo po možnosti še izvržbo fasal. Vsaka blodnja, ki si jo izmisli naključni uporabnik foruma pač nima veze z realnim svetom.

trnvpeti ::

St235 je izjavil:

Kako lahko trdiš Bistvena sprememba je tocno dolocena po dolocilih EU, če za to nimaš nobenega vira?

tudi osebne izkusnje ne morem linkat

St235 ::

Kdo pa govori o osebnih izkušnjah? Ti trdiš,da obstajajo določila EU, ki točno določajo kaj je bistvena sprememba. Določila EU so mogoče lahko stvar tvoje blodnje, nikakor pa ne tvojih osebnih izkušenj.

Pithlit ::

Ja. Ampak noben tukaj se ne pretvarja da je osebna izkušnja kar dejstvo.

Če pa izjaviš: "v direktivi EU piše!" pol se pa pripravi da te bo nekdo izzval.
Life is as complicated as we make it...

trnvpeti ::

Tukaj ti nimam kaj oporekat.

Pithlit je izjavil:


Bistvena sprememba bi bila sprememba komplet paketa.

Lahko tole linkas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: trnvpeti ()

Pithlit ::

Ne. Pravzaprav me je ves ta govor o EU direktivi spravil dvomit tudi v to da je sprememba paketa bistvena... Zakaj?
Life is as complicated as we make it...

trnvpeti ::

Tezko bo karkoli linkat.

aleksuu ::

trnvpeti je izjavil:


t2 je reklamiral brez vezave,brez stroskov

Ko si prišel na T-2, ti niso zaračunali odklopa. Če bi se takrat odjavil, ti tudi nebi zaračunali nič. Ampak ljudje so bili škrti, in ko so hodili na morje za teden ali dva so odjavili vse storitve, in ko so se vrnili sklenili na novo. Pa tega ni bilo malo. Zato je T-2 sploh uvedel "odjavnino".

Manu ::

St235 je izjavil:

tole je podoben logičen fail kot tisti, ko nekateri trdijo, da bi morala država zagotovit vsakemu službo zato ker je v ustavi zapisano, da ima vsak pravico do dela.


Saj država zagotavlja dostop do interneta v smislu da je lastnica Telekoma, ki internet ponuja.

Ampak to ni bila moja poanta. Moja poanta je v tem, da je potrošnik v podrejenem položaju glede sprememb splošnih pogojev. Če se ne strinjaš z njimi lahko prekineš pogodbo brez posledic, ampak potem boš ostal brez interneta.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

AndrejO ::

Manu je izjavil:

Saj država zagotavlja dostop do interneta v smislu da je lastnica Telekoma, ki internet ponuja.

Po tej logiki ti ga, kot delničar Telekoma Slovenije, zagotavljam tudi jaz. Ali to pomeni, da lahko v kratkem pričakujem obisk vseh tistih, ki jim dostopa nisem omogočil?

TS je tisti, ki prodaja storitev. Ne "zagotavlja". Prodaja. Zagotovljeno jo imaš, dokler za njo plačuješ. Enako tudi T-2, Amis, Tuš ali kdorkoli je trenutno v tem poslu. RS je samo en izmed delničarjev, ki je lastnik zato, da plemeniti kapital, ne pa da izvaja socialno politiko.


Manu je izjavil:

Ampak to ni bila moja poanta. Moja poanta je v tem, da je potrošnik v podrejenem položaju glede sprememb splošnih pogojev. Če se ne strinjaš z njimi lahko prekineš pogodbo brez posledic, ampak potem boš ostal brez interneta.

To se ti lahko zgodi tudi z vodo in elektriko za katere je upam, da vsem jasno, da so za normalno življenje bistveno bolj pomembne dobrine, kot pa internet. Daj najprej postavi stvari v perspektivo in reši ta dva problema za tiste, ki nimajo teh osnovnih stvari urejenih, potem pa se začni posvečati pravici do "univerzalnega dostopa do interneta v lastnem domu".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Manu ::

Z uporabo besede 'univerzalna storitev' sem hotel nakazati, da država zakonsko priznava vsakemu pravico dostopa do interneta. Kar pomeni, da jo smatra za nek pomemben element v življenju. Enako se tega zaveda tudi EU, saj investirajo kapital v izgradnjo optičnega omrežja tudi in predvsem za tiste bolj oddaljene kraje.

Seveda da je za življenje bolj pomembna hrana, bivališče in zdravstveno varstvo kot internet. O tem sploh nisem razpravljal, niti ni bil moj namen o tem razpravljati. To je popolnoma druga tema in v tem kontekstu out of topic.

Moj namen je bil pokazati, da je potrošnik v podrejenem položaju v nasprotju kakor določeni komentarji skušajo pokazati, da pač prekineš pogodbo, če se ne strinjaš s spremembami splošnih pogojev. Če prekineš pogodbo, ker se ne strinjaš s spremenjenimi pogoji samo pomeni, da boš ostal brez interneta. Internet pa je kar pomemben element v življenju (in zato sem uporabil univerzalno storitev, ker tudi država priznava pomembnost interneta, samo to in nič drugega).
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

joze67 ::

Skleneš pogodbo s konkurenco.

Pithlit ::

joze67 je izjavil:

Skleneš pogodbo s konkurenco.

Ampak on se boji da imajo vsi enake (žleht, nategunske, odiralske...) pogoje. Tko da pod njegovo premiso konkurenca sploh ne obstaja.

Ampak... free market in to. Če ti pogoji nobenega ISP-ja niso všeč... ti prav nihče ne brani ustanovit svojega. Pa ga ponujat povsem zastonj in še anonimno za povrhu.

Pa lahko bi že nehal s tem. Neke ekstreme na dan vlečt samo zato da se prikažemo kot neki ubožčki ki jih vsi povsod nategujejo (od odzadi, na suho).
Life is as complicated as we make it...

AndrejO ::

Manu je izjavil:

Z uporabo besede 'univerzalna storitev' sem hotel nakazati, da država zakonsko priznava vsakemu pravico dostopa do interneta. Kar pomeni, da jo smatra za nek pomemben element v življenju. Enako se tega zaveda tudi EU, saj investirajo kapital v izgradnjo optičnega omrežja tudi in predvsem za tiste bolj oddaljene kraje.

Za "funkcionalen dostop do interneta", kar je edino, kar na to temo spada pod pojem "univerzalna storitev" je določena hitrost 28.000 bitov/s. To lahko dobiš na predplačniškem mobilnem telefonu, spotoma ko kupuješ pralni prašek.

Brez vezave, brez registracije, brez zaračunavanja odklopov, brez pogodbe.

Manu je izjavil:

Seveda da je za življenje bolj pomembna hrana, bivališče in zdravstveno varstvo kot internet. O tem sploh nisem razpravljal, niti ni bil moj namen o tem razpravljati. To je popolnoma druga tema in v tem kontekstu out of topic.

Ko začneš opletati z nekimi "pravicami, ki jih daje država", je bolje ne opletati preveč. Ker ti minimalne pravice, ki ti jih država zagotavlja očitno ne zadoščajo. Kar je samo po sebi OK, nima pa zveze s tvojim občutkom upravičenosti do luksuza.

Manu je izjavil:

Če prekineš pogodbo, ker se ne strinjaš s spremenjenimi pogoji samo pomeni, da boš ostal brez interneta. Internet pa je kar pomemben element v življenju (in zato sem uporabil univerzalno storitev, ker tudi država priznava pomembnost interneta, samo to in nič drugega).

Internet lahko dobiš (brezplačno) v lokalni knjižnici ali (po dogovoru) šoli. Lahko ga dobiš skoraj zastonj za osnovno uporabo (poiskati informacijo ali dve). Kar boš izgubil je relativno poceni širokopasovni dostop do množice zabavnih vsebin, vključno s to stranjo.

Kar pa se mi ne sešteje pod "pravice".

Manu ::

Pithlit je izjavil:

joze67 je izjavil:

Skleneš pogodbo s konkurenco.

Ampak on se boji da imajo vsi enake (žleht, nategunske, odiralske...) pogoje. Tko da pod njegovo premiso konkurenca sploh ne obstaja.

Ampak... free market in to. Če ti pogoji nobenega ISP-ja niso všeč... ti prav nihče ne brani ustanovit svojega. Pa ga ponujat povsem zastonj in še anonimno za povrhu.

Pa lahko bi že nehal s tem. Neke ekstreme na dan vlečt samo zato da se prikažemo kot neki ubožčki ki jih vsi povsod nategujejo (od odzadi, na suho).

Jaz se nič ne bojim. Hotel sem samo pokazati, da si kot potrošnik bolj v podrejenem položaju, kot pa kaj drugega.

Pa to ne pomeni, da smo neki ubožčki. Kar je res, je res. Takih pravic, kot jih hočeš prikazati pač v praksi niso tako izvedljive. In to ni noben ekstrem.

Res je, da lahko ustanoviš svoj ISP, ampak priznaj, da to le ni tako enostaven korak, kot se sliši. Sicer si svoboden in bi to lahko naredil, ampak je ta svoboda v praksi čisto nekaj drugega, kot pa se lepo sliši napisana v komentarju.

Drugače si mi ti kot nekdo, ki komentira zelo všeč, ampak mislim, da si tu malo preveč teoretična. Saj veš: vedno obstaja razkorak med zagotovljenimi pravicami ter svoboščinami in med praktično izraženo svobodo.

Zato poudarjam, da si žal kot potrošnik kar se tiče sprememb pogojev po že podpisani pogodbi bolj v podrejenem položaju*. Kar pa ta tema in avtorjevo nezadovoljstvo potrjuje.

* Sicer pa smo potrošniki le nekaj dosegli v primeru Simobila in tistega pavšala, ki so ga hoteli zaračunati (ali nekaj takega). Torej, da se, ampak mora biti dovolj velik moment s strani potrošnikov, da se kaj doseže.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Manu ::

@AndrejO

Ja, tistih 28.000 bitov/s je še iz predpotopnih časov. Vemo pa kako zakonodaja zaostaja za realnim življenjem. Postavi se vprašanje o funkcionalnosti dostopa s to hitrostjo. Še posebej, če je tvoja služba odvisna od interneta. S to hitrostjo in z knjižnico si v tem primeru lahko bolj malo pomagaš.

Ampak žal si ponovno spregledal bistvo mojega komentarja. Hotel sem poudariti, da država priznava internetni dostop kot nekaj kar si zasluži biti kot pravica v zakonodaji. Na drugi strani pa sem pokazal kako je v resnici s potrošnikom in njegovo "svobodo in pravico". V praksi se te pravice srečajo z raznimi preprekami.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

AndrejO ::

Manu je izjavil:

* Sicer pa smo potrošniki le nekaj dosegli v primeru Simobila in tistega pavšala, ki so ga hoteli zaračunati (ali nekaj takega). Torej, da se, ampak mora biti dovolj velik moment s strani potrošnikov, da se kaj doseže.

Najprej moraš samo ravnati kot dober gospodar svojega premoženja. To, da se je Si.mobilu preprečilo nadaljnje kršitve zakona, še ne pomeni, da je prišlo do kršitve zakona tudi tam, kjer nekdo zelo verjetno ne bere obvestil, ki mu jih operater pošilja na dom.

Če jih T-2 pošilja ali ne, ne vem. Za nekatere druge operaterje se jih spomnem, da sem jih bral in dvomim, da bi bil T-2 tukaj neka huda izjema. Prijava na AKOS (APEK) bi bila koristna v temu, da se bi ugotovilo, kako točno T-2 obvešča in, če je ta način obveščanja ustrezen.

Manu je izjavil:

Postavi se vprašanje o funkcionalnosti dostopa s to hitrostjo. Še posebej, če je tvoja služba odvisna od interneta. S to hitrostjo in z knjižnico si v tem primeru lahko bolj malo pomagaš.

Če delaš od doma, to ni "biti potrošnik". Ne rini posla v zakonodajo, ki v osnovi ureja pravice potrošnikov.

Manu je izjavil:

Ampak žal si ponovno spregledal bistvo mojega komentarja. Hotel sem poudariti, da država priznava internetni dostop kot nekaj kar si zasluži biti kot pravica v zakonodaji.

Bistvo tvojega komentarja je, da pričakuješ, da ti bo iz pipe teklo mleko, ker zakonodaja pravi, da lahko dobiš vodo, če lahko za njo plačuješ.

Manu je izjavil:

Na drugi strani pa sem pokazal kako je v resnici s potrošnikom in njegovo "svobodo in pravico". V praksi se te pravice srečajo z raznimi preprekami.

Se, seveda se. Samo tvoje primerjave in izpeljave tega ne potrjujejo. Pusti zakonodajo pri miru in raje poveja kako sta konkurenca in konkurenčnost omejena na trgu z omejenim številom igralcev in storitev.

Morda ti bo potem "potegnilo" tudi zakaj je npr. zadnja zgodba z dražbo frekvenc v obraz kričeč primer kako se lahko sicer dobronamerna regulacija izrodi v zatiranje konkurence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Pithlit ::

Manu je izjavil:

Takih pravic, kot jih hočeš prikazati pač v praksi niso tako izvedljive. In to ni noben ekstrem.

Menjat internetnega ponudnika pa res ni neka grozna znanost. Tko kot menjat štrom. Ali plin... al pa tankat na MOL namesto na Petrol.

Edini ponudnik ki ga je praktično nemogoče zamenjat je komunala. Zaenkrat.

Manu je izjavil:

Res je, da lahko ustanoviš svoj ISP, ampak priznaj, da to le ni tako enostaven korak, kot se sliši. Sicer si svoboden in bi to lahko naredil, ampak je ta svoboda v praksi čisto nekaj drugega, kot pa se lepo sliši napisana v komentarju.

Ja šment, če bi bilo enostavno bi to počeli vsi. Ampak če hočeš imeti neke čisto svoje pogoje in nisi pripravljen na kompromise... ti pa ostane edino da rataš sam svoj ISP. Pa si, mimogrede, zrihtaš še čisto svoj internet3 (da kakšen žleht FB ne bo slučajno si drznil te spraševat po imenu in priimku...), pa eno nuklearko ali dve za infrastrukturo furat. Pa lastno komunalo... No, konec koncev boš potreboval svojo državo.

Če gremo v ekstreme nas mercator (recimo) nategne čisto vsakič ko dvigne ceno piksne monsterja brez da bi nam aneks molili pod nos za podpisat.

Manu je izjavil:

ampak mislim, da si tu malo preveč teoretična.

Heh... misliš, ja. Ampak nisem:

Manu je izjavil:

vedno obstaja razkorak med zagotovljenimi pravicami ter svoboščinami in med praktično izraženo svobodo.

Absolutno... ampak le za tiste ki se ne znajo/upajo postavit zase. Ali pa se jim ne da (dotični primer tukaj). Ostali pa vemo da morajo tudi drugi igrati po pravilih, ne samo mi (in obratno... nekaterim tukaj se zdi normalno da oni lahko izigravajo sistem, in da jih nekdo ki deluje po pravilih... nateguje).

Manu je izjavil:

Zato poudarjam, da si žal kot potrošnik kar se tiče sprememb pogojev po že podpisani pogodbi bolj v podrejenem položaju

Kako točno? Imaš možnost prekinit pogodbo? Ja. Kje za boga milega je problem? Aja:

Manu je izjavil:

Kar pa ta tema in avtorjevo nezadovoljstvo potrjuje.

Nad lastno nemunostjo mora biti vsak nezadovoljen. Če ni, potem je z njim nekaj hudo narobe. Povedano že n-krat: OP si je čisto sam kriv. Bil je obveščen. Pravočasno. Imel je vse možnosti prekinit sodelovanje... pa ga ni. Zdaj pa zaradi tisti 20€ joka.

A naj grem jaz jokat ker mi je siol za ušive 3 dni ponovno vklopil internet in to celo zaračunal? A naj grem jokat ker od elektro distributerja ne morem dobit povišanja moči na odjemnem mestu ker imam omarico v bajti (ker se je pač ne da postavit na fasado)? A naj grem jokat ker je bil danes kruh 0,85€, včeraj pa 0,8€? A naj grem jokat še za 1000 drugih stvari? Od katerih me _nihče_ ne obvešča, ampak moram to izvedeti 'the hard way'.

Lej, imam denarnico. Njeno vsebino lahko namenim tistemu ki mi najbolj paše. Pa za razliko od OP nisem lena (niti ne zganjam galame) ampak se usedem, razmislim, raziščem in najdem rešitev. Včasih je rešitev trivialna (grem drugam po kruh), drugič je potrebnega malo aktivnega sodelovanja (poslati kak dopis)... tretjič se pa v kakšno tožbo spustit.

Manu je izjavil:

Torej, da se, ampak mora biti dovolj velik moment s strani potrošnikov, da se kaj doseže.

Ja. Da se. Ampak to da rabiš velik moment je pa glupost. Hint: Pithlit vs. Slovenija... 2:0 (ne ti meni da 'ni enostavno', prekleto dobro vem točno kolk enostavne so nekatere stvari). Imam še Pithlit vs. ZZZS... 2:1, Pithlit vs. UKCLJ... 1:1, Pithlit vs. Komunala 0:2...
Life is as complicated as we make it...

mojca ::

V informacijo. Danes slučajno na računu, ki se plačuje na trajnik (in redko preberem drobni tisk) opazim:
Vse naročnike storitve Amis Telefonija obveščamo, da s 1.4.2014 stopi v veljavo spremenjen cenik za govorni promet ter spremenjene cene klicev na premijske številke. Dodatne informacije in pojasnila glede sprememb posameznih tarif ter pravic naročnikov so na voljo na www amis net ali na tel ...


Nagradno vprašanje: poišči nove cenike brez uporabe googla. Uporaba internega iskalnika je dovoljena. Pa srečno.

Roko na srce ... zdi se mi, da je T-2 vsaj nekako vidno objavljal spremembe cenikov. Pri AMIS-u pa potrebuješ že vohunske spretnosti, da najdeš cenik. Klici v slovenska stacionarna omrežja se dražijo za 87%, klici v bivšo jugo za 40%.

Surprize, surprize ...
Administrativni strošek prekinitve naročniškega razmerja - 13,12 EUR

Invictus ::

Pithlit je izjavil:


Pa lahko bi že nehal s tem. Neke ekstreme na dan vlečt samo zato da se prikažemo kot neki ubožčki ki jih vsi povsod nategujejo (od odzadi, na suho).

Saj mogoče pa je tak.

Upam da ima veliko zalogo lubrikanta ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostalo
7117374 (12161) M-XXXX
»

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
30060036 (48551) Lonsarg
»

GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe? (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
5515281 (13168) mojca
»

Džabest od jutri 19€ in samo 100MB vključenega prenosa (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
674222568 (190028) šernk

Več podobnih tem