Forum » Mobilne tehnologije » Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom
Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom
Beli_Zajcek ::
Potem ko pa pridobiš možgane (tudi policajski so dobri v tvojem primeru), pa pojdi prebrat temo, ker očitno ne razumeš zakaj se gre. Predvsem se pa vzdrži komentiranja kaj je normalna in primerna poraba podatkov za eno osebo. Navsezadnje je vse porabljeno avtor teme pošteno plačal.
_koki_ ::
Mater ste eni BEDAKI, mislite da vam operater nebi rad zagotovil vse to kar se oglašuje, najlažje je pljuvat po operaterjih, največji bedaki so pa na APEK-u, njih bi bilo treba stisniti prve v vrsti, ker zaradi njih prihaja vso to sranje glede omejitev pogovorov, prenosa podatkov in vsega ostalega...
Osebno se mi pa zdi, če res rabiš neomejene pogovore, pa najlažje da greš na simobil in vzameš njihov paket, kjer ni v drobnem tisku minutnih omejitev, nato nakupiš še par simpl paketov s telefoni in klicariš cele dneve in noči, če te je kdo pripravljen poslušati cele dneve in noči in se res imaš toliko za zmeniti!
Osebno se mi pa zdi, če res rabiš neomejene pogovore, pa najlažje da greš na simobil in vzameš njihov paket, kjer ni v drobnem tisku minutnih omejitev, nato nakupiš še par simpl paketov s telefoni in klicariš cele dneve in noči, če te je kdo pripravljen poslušati cele dneve in noči in se res imaš toliko za zmeniti!
lopov ::
Pithlit ::
Za skype na telefonu rabiš data paket ...
Resnici na ljubo... tist pa je neomejen. Čist resnično. Sam hitrost ti omejijo na 128kbps. Kar pa je za skype vrh glave dovolj.
Si torej preprosto omisliš najcenejši data paket (ki ti pač ponuja to da je po porabi zakupljenih podatkov nadaljna uporaba zastonj, le hitrostno omejena) in furaš lepo vse čez skype.
Sam še vse frende moraš prepričat naj storijo enako. Kjer se pa, ponavadi, pojavijo nepremostljivi problemi.
Ni skype nek realen nadomestek. Žal. Od vseh ki jih poznam (torej širši krog znancev) jih le kakih 5 uporablja skype. Pa še te je treba pred klicem obvestit ("ej, zajaufaj skype da te pokličem!").
Life is as complicated as we make it...
_koki_ ::
Ampak, če uporabljaš telefon za pogovor takrat ko si zdoma, je 1500 minut vrh glave dovolj, ko si pa doma, si pa tako preko računalnika nastaviš skype, pa imaš povrhu še obe roki fraj za kaj bolj pametnega počet, kot držat telefon na glavo...
Poldi112 ::
Nekoč boš ugotovil, da nimamo vsi identičnih navad kot ti. Da boš pa lažje prišel do te ugotovitve ti pa predlagam, da se vprašaš, zakaj obstaja toliko različnih paketov?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
šernk ::
Ampak, če uporabljaš telefon za pogovor takrat ko si zdoma, je 1500 minut vrh glave dovolj, ko si pa doma, si pa tako preko računalnika nastaviš skype, pa imaš povrhu še obe roki fraj za kaj bolj pametnega počet, kot držat telefon na glavo...
kje pa karkoli piše da moraš držati telefon v roki med telefoniranjem? ko sem v avtu je vedno na stojalu, doma je pogosto kar pred monitorjem...obstaja kvaliteten zvočnik.
tušmobil je oglaševal neomejeno in ni neomejeno, poleg tega je pa še ljudi izklopil ker so presegli 1500min, kar ni pisalo nikjer decembra! 1500min je pa 50min dnevno. kličeš dveh po 20 min in si tam. se tudi meni zdi veliko 1000min, a ko gledam konec meseca stanje...hja...zelo malo kličem pa pokurim 300-400min mesečno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Izaso ::
Mislim, da problema tukaj ne bomo rešili in se lahko v nedogled pametujemo kako in kaj, pa ne bo nič s tega. Kar se oglaševanja tiče je to narejeno vedno tako da uporabnika pritegne in potem veliko ljudi nasede. Sej tud Simobil je oglaševal paket "vse za 0€", pa dvomim da je kdo dobil konec meseca računa za 0€. Tako da so takšne stavri zelo relevantne če mene vprašate. Pa vsak operater ima svoje finte...
Valvoline ::
Doslej nimam nobene pripombe na Tušmobil,sam pa zdi se mi nategunsko to da če smsov pošiljaš v tujini se to posebej plača.Sramotno in nesprejemljivo. Ko sem podpisal pogodbo tega res nisem vedel,mam paket free 20 oz neomejeno brezplačnih sms,pa zdele vidim da ni tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
RejZoR ::
To bi pa lahko že vedel, da vsi posebni pogoji in ugodnosti veljajo samo znotraj omrežja operaterja razen če ima izrecno kakšne akcije, ki vključujejo tud tujino. Npr kot so bili lansko poletje, ko je imel mobitel pol cenejše klice iz hrvaške ob določenih urah. Drugače pa se vse VEDNO plačuje posebej oz po običajnih cenah.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Valvoline ::
Računajo ekstra za pošiljanje sms iz Slovenije v tujino,to sem mislu. xD Res nenavadno in lopovsko. xD
Za roaming v tujini se itak plača,to že vem.
Za roaming v tujini se itak plača,to že vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
kremenko1 ::
barakus ::
A kdo ve kako poravnam račun, ki ga nisem prejel? Namreč na sms sem dobil opomin, da nisem plčal računa, samo računa nikoli ni bilo...
MisterR ::
Osebno se zglasiš v tuš centru in plačaš na licu mesta.
P.S.
Preveri kateri naslov imajo na kuverti IN položnici. Meni so pošiljali na naslov na katerem ne živim že cca 13 let. Seveda sem bil kriv jaz(kao), ker sem ob sklenitvi pogodbe predložil 123424 let star osebni dokument s katerega so prepisali ta naslov.
Tuš uporablja neko čudno bazo podatkov in se to rado dogaja....
P.S.
Preveri kateri naslov imajo na kuverti IN položnici. Meni so pošiljali na naslov na katerem ne živim že cca 13 let. Seveda sem bil kriv jaz(kao), ker sem ob sklenitvi pogodbe predložil 123424 let star osebni dokument s katerega so prepisali ta naslov.
Tuš uporablja neko čudno bazo podatkov in se to rado dogaja....
nevone ::
Mater ste eni BEDAKI, mislite da vam operater nebi rad zagotovil vse to kar se oglašuje,
Več kot očitno ne.
Sicer imam tudi veliko lepega za povedat o korporacijah, ampak da so pa kar po naravi poštene pa seveda ne drži.
najlažje je pljuvat po operaterjih, največji bedaki so pa na APEK-u, njih bi bilo treba stisniti prve v vrsti, ker zaradi njih prihaja vso to sranje glede omejitev pogovorov, prenosa podatkov in vsega ostalega...
APEK odlično opravlja svoje poslanstvo. Potrošnik rabi zaščito pred močnimi korporacijami, ki si zaradi pridobljene (materialne) premoči, lahko privoščijo prevare kupcev.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
RejZoR ::
APEK bi moral edino malo bolj agresivno nastopit, da si firme niti ne bi upale posegat po takih svinjskih metodah, ne da jih šele kasneje mal okregajo in to je to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
nevone ::
Nihče ne more vnaprej preprečit vsega, zato je povsem zadovoljivo, da se APEK primerno odziva na nastale kršitve. Edino, kar bi še lahko naredil je to, da bi vsako novonastalo kršitev z novim pravilnikom preprečil naslednjim kršiteljem tako, da bi določil dovolj visoko kazen, ki se nikomur ne bi izplačala.
Recimo s temi neomejenimi paketi so bile težave pri vseh ponudnikih. Že ko je prvi ponudnik na ta način nategnil kupce, bi lahko uvedli pravilo, da neomejeno oglaševanje paketov, ki to niso, ni dovoljeno in se kaznuje.
o+ nevone
Recimo s temi neomejenimi paketi so bile težave pri vseh ponudnikih. Že ko je prvi ponudnik na ta način nategnil kupce, bi lahko uvedli pravilo, da neomejeno oglaševanje paketov, ki to niso, ni dovoljeno in se kaznuje.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jusv ::
Se strinjam, te zadeve so počeli vsi mobilni operaterji. Na začetku ni bilo neke panike ko je vse obvladoval Mobitel, potem ko se je pa vsula konkurenca z boljšimi pogoji in nižjimi cenami pa je zagustilo in že takrat bi morali postaviti določena rešitve in pogoje in teh problemov ne bi bilo. tako da TM tukaj ni nobena izjema, se je že prej na konkurenci dogajalo še več podobnih kršitev oz. so bili konkretni nategi tudi pri oglaševanju. sedaj smo zadevi prišli do dna in naj sedaj to poštimajo in to besedo neomejeno uredijo tako kot je prav.
gslo ::
čist off the record, apek se je meni danes javil po 8 mesecih od prijave, da sem pozabil pripet header spam maila neke občine, ki si že leta noče dopovedat, da želim leteti dol iz njihove mail liste. in nikoli se nisem prijavil. res, neverjetna odzivnost. :D
nokia6310 ::
Pozdravljeni! Mislim, da vam lahko v tem postu napišem same dobre novice. 1. Obravnave na apeku ni bilo, ker ta zaradi pozitivno rešenega reklamacijskega zahtevka s strani Tušmobila, ni bila več v pravnem interesu. Tušmobil me je oprostil plačila celotne naročnine, in mi v skladu z mojim reklamacijskim zahtevkom po sorazmernemu znižanju naročnine za obdobje dejanske porabe zaračunal samo čas, ko sem bil dejansko priključen, to je 15 dni.
2. Tušmobil me je oprostil plačila naročnine za mesec januar za obdobje od 01.01.2012, do 04.01.2012, ko sem številko prenesel k drugemu operaterju.
3. Tušmobil me je oprostil plačila prenosa številke. Vse to so anredili zaradi dobrega imena Tušmobila. Mislim, da sem s takšnim razpletom, lahko zadovoljen. Plačal sem teh 15 evrov za obdobje, kolikor sem dejansko odhodne storitve uporabljal tako, da je zame zadeva zaključena. Zoper Tušmobil, pa je bil uveden tudi inšpekcijski postopek.
2. Tušmobil me je oprostil plačila naročnine za mesec januar za obdobje od 01.01.2012, do 04.01.2012, ko sem številko prenesel k drugemu operaterju.
3. Tušmobil me je oprostil plačila prenosa številke. Vse to so anredili zaradi dobrega imena Tušmobila. Mislim, da sem s takšnim razpletom, lahko zadovoljen. Plačal sem teh 15 evrov za obdobje, kolikor sem dejansko odhodne storitve uporabljal tako, da je zame zadeva zaključena. Zoper Tušmobil, pa je bil uveden tudi inšpekcijski postopek.
nokia6310 ::
Čestitam za vztrajnost in ugoden razplet.
Hvala, hvala. Pravzaprav, gre glavna zahvala javnosti, novinarjem in rtv Slovenija, ki je prispevek objavila. Res je da ni to moj način, ampak nažalost, ni šlo drugače. Tušmobilu sta očitno bolj pomembna ugled v javnosti in dobro ime, kot pa zadovoljena stranka. Zato, se jim niti ne mislim zahvaljevat. Upam pa, da se komu drugemu ne bo kaj takega zgodilo nikoli več! Mimogrede, omogočili so preverjanje porabe za pakete free 40, kar bi morali narediti že zdavnaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
šernk ::
Tušmobilu sta očitno bolj pomembna ugled v javnosti in dobro ime, kot pa zadovoljena stranka.
to je na žalost vsem, dokler se ne dvigneš si ti kot stranka njihova zadnja skrb.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
floyd1 ::
Da ne bom odpiral nove teme - ker smo lani debatirali o nezakonitem zaračunavanju stroškov opomina pri Simobilu - tudi Tušmobil dela čisto enako, znesek pa je 1,67 EUR. Sem že "spesnil" reklamacijo računa - princip pač. Zgleda da je pri naših operaterjih to nacionalni šport ali kaj?
Mobitel?
Mobitel?
ZaphodBB ::
Da ne bom odpiral nove teme - ker smo lani debatirali o nezakonitem zaračunavanju stroškov opomina pri Simobilu - tudi Tušmobil dela čisto enako, znesek pa je 1,67 EUR. Sem že "spesnil" reklamacijo računa - princip pač. Zgleda da je pri naših operaterjih to nacionalni šport ali kaj?
Mobitel?
Meni so enkrat začasno odklopili telefonski priključek - eno položnico sem založil in pozabil plačat.
Na rit me je vrglo, ko sem ugotovil da je 60€ samo strošek začasnega izklopa in ponovnega priklopa. Banda hudičeva monopolistična.
floyd1 ::
Meni so sicer poslali SMS in še opomin. Seveda sem takoj po SMS-u plačal. Tega stroška pa ne bom, nenazadnje je enako kot pri Simobilu in je torej nezakonito.
Mogoče je res že čas, da naredim malo večji red pri položnicah (ali pa spet menjam operaterja ).
Mogoče je res že čas, da naredim malo večji red pri položnicah (ali pa spet menjam operaterja ).
floyd1 ::
Tušmobi mi je zavrnil reklamacijo za nerazumno visoke stroške opominjanja, ker oni temu pravijo "strošek upravljanja s terjatvami" in to menda zaračunajo pri vsakem opominjanju. Ok, napaka je moja - pozabil plačat, ampak - še vedno pa to ni v skladu s tu tolikokrat omenjenim ZVP. Ali se motim? Pri simobilu je bilo pač bolj očitno, ker je to pisalo na položnici (stroški opomina) a po mojem gre tu za identično stvar. Torej, pravniki - je tušmobil pogruntal, kako obiti zakon ali le računa na naivnost strank?
St235 ::
Tako je, pošlji prijavo na APEK in Tržni inšpektorat. Stroški izdaje opomina so lahko največ v višini zamudnih obresti. Pa ni važno v kak celofan zadevo zavijejo.
Company ::
Nimate prav. Strošek opomina je napisan v njihovem ceniku, kjer je navedeno, da:
- Strošek opomina je v višini zamudnih obresti na dolgovani znesek****
- **** vendar največ do zneska dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina v višini 1,83 EUR. Obrestno mero zamudnih obresti z uredbo
dvakrat letno objavlja Ministrstvo za finance RS
S cenikom se ti strinjaš (če se ne bi, ne bi uporabljal njihove storitve).
LP!
- Strošek opomina je v višini zamudnih obresti na dolgovani znesek****
- **** vendar največ do zneska dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina v višini 1,83 EUR. Obrestno mero zamudnih obresti z uredbo
dvakrat letno objavlja Ministrstvo za finance RS
S cenikom se ti strinjaš (če se ne bi, ne bi uporabljal njihove storitve).
LP!
thramos ::
Ampak ker je slovenska zakonodaja nad njihovim cenikom:
je takšno zaračunavanje pomoje, kakorkoli ga že poimenujejo, nezakonito. Simobil ti na pritožbo sicer vrne znesek, tudi zakonite zamudne obresti, vendar potem nadaljuje z zaračunavanjem ... Zato proti njemu že kar nekaj časa teče postopek na TIRSu.
27. čl. ZVPot-UPB2: "(2) Stroški opomina, ki ga izda podjetje, v primeru zamude plačila potrošnika kot pogodbene stranke, ne smejo presegati dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti."
je takšno zaračunavanje pomoje, kakorkoli ga že poimenujejo, nezakonito. Simobil ti na pritožbo sicer vrne znesek, tudi zakonite zamudne obresti, vendar potem nadaljuje z zaračunavanjem ... Zato proti njemu že kar nekaj časa teče postopek na TIRSu.
St235 ::
Tole samo kaže na to, da pri tušmobilu ne znajo brat. Strošek opomina je sestavljen iz dejanskih obresti in stroškov, ki so s tem povezani. Pri čemer zakon jasno pravi, da stroški izdelave in pošiljanja NE SMEJO bit višji od zamudnih obresti. Dodaten pogoj pa je, kadar so zamudne obresti visoke, da pa stroški pošiljanja ne smejo bit večji od dejanskih stroškov. Šele v tem primeru velja vrednost napisana v ceniku.
Če je recimo obresti za 20 centov, potem so stroški pošiljanja in priprave max 20 centvo. Če pa so recimo obresti 10€, potem pa so stroški lahko samo 1,83€kot piše v ceniku.
Edini, ki pravilno in racionalno zaračunavajo zamudne obresti so pri RTV slovenija. Tam lepo pri naslednjem računu dobiš zaračunane dejanske zamudne obresti in ne nategujejo s pošiljanjem dodatnih opominov in ne vem čim samo zato, ker je bil račun prepozno plačan.
Torej, plačaj račun kolikor si dolžan ostalo pa ne in podaj prijavo na TIRS in APEK. Tušmobilu pa pošlji dopis, da si podal prijavo, hkrati pa jim kopiraj še omenjeni člen.
Če je recimo obresti za 20 centov, potem so stroški pošiljanja in priprave max 20 centvo. Če pa so recimo obresti 10€, potem pa so stroški lahko samo 1,83€kot piše v ceniku.
Edini, ki pravilno in racionalno zaračunavajo zamudne obresti so pri RTV slovenija. Tam lepo pri naslednjem računu dobiš zaračunane dejanske zamudne obresti in ne nategujejo s pošiljanjem dodatnih opominov in ne vem čim samo zato, ker je bil račun prepozno plačan.
Torej, plačaj račun kolikor si dolžan ostalo pa ne in podaj prijavo na TIRS in APEK. Tušmobilu pa pošlji dopis, da si podal prijavo, hkrati pa jim kopiraj še omenjeni člen.
floyd1 ::
Hvala za vse odgovore.
Tudi meni se je tako zdelo, sploh potem, ko so mi na čisto jasno vprašanje glede 27a člena ZVPot napisali, da oni to pač zaračunajo vsakemu zamudniku. Sem jih pa tudi jaz potem vprašal še samo to, od kdaj so njihovi splošni pogoji lahko mad zakonom?
Tudi meni se je tako zdelo, sploh potem, ko so mi na čisto jasno vprašanje glede 27a člena ZVPot napisali, da oni to pač zaračunajo vsakemu zamudniku. Sem jih pa tudi jaz potem vprašal še samo to, od kdaj so njihovi splošni pogoji lahko mad zakonom?
krneki ::
Zanimivo. Jaz sem isto reč reklamiral pri Tušmobilu za adsl (par dni prepozno plačal in so takoj naslednjič nabili +2EUR z ddv) in so mi par dni nazaj ugodno rešili reklamacijo.
nokia6310 ::
Hvala za vse odgovore.
Tudi meni se je tako zdelo, sploh potem, ko so mi na čisto jasno vprašanje glede 27a člena ZVPot napisali, da oni to pač zaračunajo vsakemu zamudniku. Sem jih pa tudi jaz potem vprašal še samo to, od kdaj so njihovi splošni pogoji lahko mad zakonom?
Če si pameten, jih prijavi na Tirs in tudi na Apek. Pozabil sem napisat samo še to, da so me oprostili tudi pogodbene kazni, ki bi bila sicer okrog 210 evrov. Iz Apeka pa so mi sporočili, da bom po pošti dobil obvestilo, kako se je prekrškovni postopek zaključil, in ali so jih oglobili. Upam, da ji bodo.
floyd1 ::
Šele zdaj sem videl odgovore, se opravičujem.
Sem jih prijavil na TIRS. Odgovor je bil, da že od začetka 2011 proti njim poteka postopek, a še žal ni končan. Seveda pa so napisali, da je po njihovem to zaračunavanje v nasprotju z zakonom in torej imam prav.
Torej, jaz jim zdaj tega nisem plačal in sem tudi povedal zakaj. Ostalo (nesporni del) sem plačal. Ta država je res v dreku. Velike firme ravnajo v nasprotju z zakonom, se tega zavedajo, a to vseeno lahko delajo, dokler se pritožujejo... Višek ignorance. Le kako bi to človek spravil v medije? Dokler plačujejo za reklame v teh istih medijih, verjetno no-go situacija.
krneki: Zanimivo, jaz sem jim poslal čisto "kulturno" reklamacijo a so jo zavrnili. Brez da bi sploh odgovorili na moje vprašanje glede ZVPot. Še to - s plačilom sem zamudil prvič, zdaj bom verjetno še večkrat... Ali pa tudi ne, nisem vezan in bom spet malo pogledal po konkurenci.
Sem jih prijavil na TIRS. Odgovor je bil, da že od začetka 2011 proti njim poteka postopek, a še žal ni končan. Seveda pa so napisali, da je po njihovem to zaračunavanje v nasprotju z zakonom in torej imam prav.
Torej, jaz jim zdaj tega nisem plačal in sem tudi povedal zakaj. Ostalo (nesporni del) sem plačal. Ta država je res v dreku. Velike firme ravnajo v nasprotju z zakonom, se tega zavedajo, a to vseeno lahko delajo, dokler se pritožujejo... Višek ignorance. Le kako bi to človek spravil v medije? Dokler plačujejo za reklame v teh istih medijih, verjetno no-go situacija.
krneki: Zanimivo, jaz sem jim poslal čisto "kulturno" reklamacijo a so jo zavrnili. Brez da bi sploh odgovorili na moje vprašanje glede ZVPot. Še to - s plačilom sem zamudil prvič, zdaj bom verjetno še večkrat... Ali pa tudi ne, nisem vezan in bom spet malo pogledal po konkurenci.
Killermode ::
Še vedno sem vsako položnico, ki je prišla z opominom plačal brez stroškov opomina in niso nikol težil. Plačal sem pač original vrednost.
zuz3k ::
Moj prispevek, bo ta petek 20.01.2012 v oddaji Posebna ponudba, ki bo na sporedu na tv slo 1 17:20.
Še link od prejšnje oddaje, v kateri je tudi napovednik za naslednjo.
http://tvslo.si/#ava2.125871666;;
ej super, svaka čast!
si jim dal vetra, tisti napihnjeni šef na tv se je praw us*** ni znal povedat niti
stavka, samo nekaj skratka itd.. njegov govor mi je deloval, kot govor naših politikov
ki ne znajo nič povedat, pa se sklicujejo na te "zakomplicirane" govore
Life is a psychological game.
Tralala999 ::
Čestitam ti nokia6310 za vztrajnost in ugoden razplet.
Glede tušmobila, A-M-A-T-E-R-J-I. Dobro ime, ki so ga želeli ohraniti je pomoje že zapravljeno. Namesto, da bi na začetku zadevo uredili.... AMATERJI 2x
Izgleda, da bomo potrebovali odvetnika poleg vsake malenkosti, ki jo podpišemo. Sam, priznam, sem rahlo paranoičen, kar se raznih pogodb tiče:), in zadeve močno premislim in preberem, kadar kaj podpišem.
Prav je, da imamo konkurenco, saj vsi želimo nižje cene. Tudi sam sem premišljeval o zamenjavi operaterja (Mobitel je malce dražji), vendar ko pomislim, da že 10 let nisem imel nobenih težav, vsaj mislim da vem zakaj.
Jaz gledam, na vsak evro (pač taki časi), ampak, spet slikovit opis:), če grem na kavico in me natakar/ica vljudno postreže ali nasprotno, če mi dobesedno vrže kavo na mizo, bom pač bolj užival ob pitju kave (pa čeprav je enaka), ki je postrežena lepo.
Nakratko, ne samo proizvod, cenim tudi storitve in odnos s stranko. Res je mogoče dražje, vendar če pomislite na čas, je odločitev preprosta.
Bravo nokia6310 še enkrat. Upam, da se ti takšne težave ne ponovijo.
LP
Glede tušmobila, A-M-A-T-E-R-J-I. Dobro ime, ki so ga želeli ohraniti je pomoje že zapravljeno. Namesto, da bi na začetku zadevo uredili.... AMATERJI 2x
Izgleda, da bomo potrebovali odvetnika poleg vsake malenkosti, ki jo podpišemo. Sam, priznam, sem rahlo paranoičen, kar se raznih pogodb tiče:), in zadeve močno premislim in preberem, kadar kaj podpišem.
Prav je, da imamo konkurenco, saj vsi želimo nižje cene. Tudi sam sem premišljeval o zamenjavi operaterja (Mobitel je malce dražji), vendar ko pomislim, da že 10 let nisem imel nobenih težav, vsaj mislim da vem zakaj.
Jaz gledam, na vsak evro (pač taki časi), ampak, spet slikovit opis:), če grem na kavico in me natakar/ica vljudno postreže ali nasprotno, če mi dobesedno vrže kavo na mizo, bom pač bolj užival ob pitju kave (pa čeprav je enaka), ki je postrežena lepo.
Nakratko, ne samo proizvod, cenim tudi storitve in odnos s stranko. Res je mogoče dražje, vendar če pomislite na čas, je odločitev preprosta.
Bravo nokia6310 še enkrat. Upam, da se ti takšne težave ne ponovijo.
LP
nokia6310 ::
Tralala999 je izjavil:
Čestitam ti nokia6310 za vztrajnost in ugoden razplet.
Glede tušmobila, A-M-A-T-E-R-J-I. Dobro ime, ki so ga želeli ohraniti je pomoje že zapravljeno. Namesto, da bi na začetku zadevo uredili.... AMATERJI 2x
Izgleda, da bomo potrebovali odvetnika poleg vsake malenkosti, ki jo podpišemo. Sam, priznam, sem rahlo paranoičen, kar se raznih pogodb tiče:), in zadeve močno premislim in preberem, kadar kaj podpišem.
Prav je, da imamo konkurenco, saj vsi želimo nižje cene. Tudi sam sem premišljeval o zamenjavi operaterja (Mobitel je malce dražji), vendar ko pomislim, da že 10 let nisem imel nobenih težav, vsaj mislim da vem zakaj.
Jaz gledam, na vsak evro (pač taki časi), ampak, spet slikovit opis:), če grem na kavico in me natakar/ica vljudno postreže ali nasprotno, če mi dobesedno vrže kavo na mizo, bom pač bolj užival ob pitju kave (pa čeprav je enaka), ki je postrežena lepo.
Nakratko, ne samo proizvod, cenim tudi storitve in odnos s stranko. Res je mogoče dražje, vendar če pomislite na čas, je odločitev preprosta.
Bravo nokia6310 še enkrat. Upam, da se ti takšne težave ne ponovijo.
LP
Hvala za čestitke. Glede problemov pa, bi skoraj moral odpreti novo temo. Ampak, bom na hitro razložil tu. Verjetno ste že slišali za Bob? V redu paket Big Bob za 9,90 evrov. Edini resnejši problem je ta, da moraš klicati ko postaneš naročnik na 090 številko, ker ti na brezplačni številki stanja porabe minut nočejo povedati. Pred kakim mesecem, sem podal prijavo na apek in tirs. Odgovorili so mi, da to ni sporno, saj je tak način zapisan v splošnih pogojih Simobila, in v posebnih pogojih Bob. Ampak za čuda, od takrat naprej stanje spet deluje. Nedopustno se mi zdi namreč, da moraš za preverjanje porabe porabljenih minut plačevati po en evro na minuto, da ti ga povejo. Je pa Bob definitivno trenutno najcenejši ponudnik mobilne telefonije v Sloveniji.
MisterR ::
Se vam zdi to smiselno?
Obvestilo o spremembi cen30.03.2012
Uporabnike storitev družbe Tušmobil d.o.o. obveščamo, da bodo z dnem 01.05.2012 stopile v veljavo spremembe cenika v naslednjih točkah:
1. Sprememba klicev v tujino:
o Svetovna tarifa
- stara cena: 0,33 EUR/min
- nova cena: 0,43 EUR/min
o Ostali svet
- stara cena: 0,99 EUR/min
- nova cena: 1,35 EUR/min
2. Ponovni vklop (po prisilnem izklopu zaradi neplačevanja obveznosti)
- stara cena: 15,00 EUR
- nova cena: 20,00 EUR
3. Dokončni izklop zaradi neplačil
- nova cena: 30,00 EUR
Cenik bo objavljen na spletni strani družbe in dostopen na vseh prodajnih mestih. Za dodatne informacije in pojasnila lahko pokličete tudi na številko Centra za pomoč uporabnikom 070 700 700.
Vse zgoraj navedene cene vključujejo DDV.
Od objave sporočila o spremembi cene do njene uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.
floyd1 ::
Jaz sem s Tušmobilom končal, številka je že "v prenosu."
Meseci iskanja odgovora o zakonitosti njihovega zaračunavanja "stroškov upravljanja terjatev" so obrodili le...
[b]Danes so me iz TM klicali in celo vprašali, zakaj sem zamenjal operaterja.[/b] Me je kar "zalapnilo", mrak na oči pa to... :doh: Sem pojasnil, da je bil osnovni problem v 1,67 EUR, in da kljub 4-mesečnim "naporom" nisem dobil [b]nobenega[/b] odgovora o zakonitosti tega njihovega zaračunavanja, dobil sem le to, da je to v njihovih splošnih pogojih. To sem seveda vedel od vsega začetka in tega niti nisem spraševal. Ne vem, zakaj me imajo za idiota. Če se pa nekomu splača krasti 1,67 EUR in izgubiti (ja, vem - eno teeeeečno) stranko, pa naj presodi vsak sam. Meni se zdi, da se vseeno ne splača, pred tem smo lepo sodelovali brez problemov in pošiljanja reklamacij. Mogoče pa sem bil "prešvoh" uporabnik in so se me hoteli zato rešiti. Mesečno sem od zakupljenih 2 GB porabljal povprečno pod 200 MB .
PS: Že ves čas sem ugotavljal, da mogoče govorimo "rahlo" drugačen jezik in se pač enostavno ne razumemo. In včeraj sem dobil potrditev. Njihov (e-mail) s pojasnilom, da so mi že 4.4. poslali odgovor na mojo reklamacijo. Jaz sem jim to reklamacijo poslal 22 dni kasneje (26.4.), torej... Jasnovidost? Na odgovor še čakam...
Meseci iskanja odgovora o zakonitosti njihovega zaračunavanja "stroškov upravljanja terjatev" so obrodili le...
[b]Danes so me iz TM klicali in celo vprašali, zakaj sem zamenjal operaterja.[/b] Me je kar "zalapnilo", mrak na oči pa to... :doh: Sem pojasnil, da je bil osnovni problem v 1,67 EUR, in da kljub 4-mesečnim "naporom" nisem dobil [b]nobenega[/b] odgovora o zakonitosti tega njihovega zaračunavanja, dobil sem le to, da je to v njihovih splošnih pogojih. To sem seveda vedel od vsega začetka in tega niti nisem spraševal. Ne vem, zakaj me imajo za idiota. Če se pa nekomu splača krasti 1,67 EUR in izgubiti (ja, vem - eno teeeeečno) stranko, pa naj presodi vsak sam. Meni se zdi, da se vseeno ne splača, pred tem smo lepo sodelovali brez problemov in pošiljanja reklamacij. Mogoče pa sem bil "prešvoh" uporabnik in so se me hoteli zato rešiti. Mesečno sem od zakupljenih 2 GB porabljal povprečno pod 200 MB .
PS: Že ves čas sem ugotavljal, da mogoče govorimo "rahlo" drugačen jezik in se pač enostavno ne razumemo. In včeraj sem dobil potrditev. Njihov (e-mail) s pojasnilom, da so mi že 4.4. poslali odgovor na mojo reklamacijo. Jaz sem jim to reklamacijo poslal 22 dni kasneje (26.4.), torej... Jasnovidost? Na odgovor še čakam...
Lonsarg ::
Se strinjam, so prasci, ker kradejo z temi terjatvami.
Samo iskreno upam da nisi šel na Simobil, ki je glede teh terjatev ŠE HUJŠI, ker potem si šel iz dežja pod kap, pa še dražje boš imel najbrž. So teme mislim da tle na slo techu, kako Simobil dela z temi stvarmi. Za Tušmobil nisem vedel da enako dela, bodisi že skoz, bodisi je sam pobral idejo Simobilu, ker zgleda pridejo denarci tle notr pa večina ludi pusti..
Edino Mobitel je tak, ki dejansko lahko zamudiš do naslednjega roka, pa te pride strošek zamudnine 0€, sam kaj ko drugje več plačaš:)
Samo iskreno upam da nisi šel na Simobil, ki je glede teh terjatev ŠE HUJŠI, ker potem si šel iz dežja pod kap, pa še dražje boš imel najbrž. So teme mislim da tle na slo techu, kako Simobil dela z temi stvarmi. Za Tušmobil nisem vedel da enako dela, bodisi že skoz, bodisi je sam pobral idejo Simobilu, ker zgleda pridejo denarci tle notr pa večina ludi pusti..
Edino Mobitel je tak, ki dejansko lahko zamudiš do naslednjega roka, pa te pride strošek zamudnine 0€, sam kaj ko drugje več plačaš:)
floyd1 ::
Ne, sem vzel "povezani 2000" na Mobitelu. 3 EUR več, imam sicer 4x manj podatkov (itak sem jih pri Tušu porabil manj kot 200 MB mesečno, dovolj za običajno www "delo" in pa pošto), pa več pogovorov.
Na Simobilu pa sem bil in vem, kako so nas poleg tega hoteli še s tistimi 10 EUR za NikoliJihNisemRabil storitve posilit. Iz Simobil zgodbe sem se naučil tudi, da se več ne vežem. In je že prišlo prav.
Na Simobilu pa sem bil in vem, kako so nas poleg tega hoteli še s tistimi 10 EUR za NikoliJihNisemRabil storitve posilit. Iz Simobil zgodbe sem se naučil tudi, da se več ne vežem. In je že prišlo prav.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Free2Go neomejenoOddelek: Mobilne tehnologije | 9327 (7000) | hojnikb |
» | Tušev Svetovni premium (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 19335 (15930) | Lonsarg |
» | tušmobil - nov paket najbližji 1500 (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 20790 (14505) | Filipko |
» | TUŠMOBIL - paketi FREE (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 45838 (34568) | OChack |
» | Paket All Inclusive pri TušmobiluOddelek: Mobilne tehnologije | 6052 (4796) | Lonsarg |