» »

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom

RejZoR ::

Prejle sem videl prispevek na SLO3 in sem se takoj spomnil na tole temo. Tušmobilovci so eni težki pezdetki. Tle jih je treba zblatiti do amena, da se bojo mal zamislili. Ker kar sem videl v prispevku se je tisti sluzavec ven vlekel s samimi butastimi izgovori. 1500 min ni neomejeno. Naj pa oglašujejo 1500 minut. Je to tolk težko? Kr udri po njih. Za zgled ostalim.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

kuglvinkl ::

100000 evorv poslovne škode :) Da ne bi takim kljukcem nasedal.

mat xxl ::

Ali ima kdo link od oddaje sem pozabil gledati.....

šernk ::

In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

feryz ::

OFF:
Zanimiva izbira besed voditeljice:
"Med njimi (nategnjenimi) je tudi naš gledalec, ki je slep..."

bond007 ::

@nokia6310: lahko vprašam, koliko sedaj plačuješ pri Simobilu in koliko minut dobiš v druga omrežja?

Jst ne vidim skoraj nobenega problema. Oglaševali so neomejeno, BILO je neomejeno, kasneje so spremenili splošne pogoje, dodali omejitev/pojasnilo 1500 minut in to je to. Zakaj pojasnilo? Že pri (prvotnih) splošnih pogojih iz. 1.9. so se nekoliko (mogoče nespretno) zaščitili in napisali takole:



Splošni pogoji so javno dostopni na njihovi spletni strani in tušmobilu jih je dovoljeno spreminjati, kot je potem tudi stranki dovoljeno odstopiti od pogodbe zaradi spremembe pogojev. To ne more biti sporno, saj je bilo v preteklosti ogromno primerov, ko so se pogoji ponudbe spremenili v škodo stranke - recimo đabest omejitev prenosa podatkov iz 1GB na 100MB, pa podražitev simobilovih paketov,...

Kar je lahko malo sporno je, da mu je tušmobil blokiral storitve že v decembru, čeprav še novi splošni pogoji niso stopili v veljavo. Ampak tudi po starih pogojih so imeli neka (sicer bolj loose, subjektivna) varovala notri!

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

Pithlit ::

'Zame sem jaz povprečni uporabnik. Vsi ki porabite več od mene morate to primerno plačat!'

Jaz si tisto tvojo slikco takole predstavljam. Kličem pa manj kot uro na mesec. Pošljem _mogoče_ 10 sms-ov in točno 0 mms-ov.

Tisto zgoraj ni samo 'loose'. Tisto zgoraj je _nemogoče_ vsaj približno pravilno interpretirat. Kako naj nekdo kar ve da je omejitev 1500 minut če pa tam tega niti pod razno ne piše.

Mah ja... kaj sploh bluzim. Pejd prebrat temo. Pa mogoče tist prispevek pogledat. Pa se pol oglašaj.
Life is as complicated as we make it...

bond007 ::

'Zame sem jaz povprečni uporabnik.'

Kaj si ti predstavljaš pod povprečni uporabnik nikogar ne zanima. Važno je, kaj si pod tem predstavlja Tušmobil. In če kaj ni bilo jasno v pogojih, bi pač pred podpisom lahko zahteval pojasnilo (še najbolje pisno). Plus kolikor vem do uvedbe novih pogojev Tušmobil ni nobenemu težil, razen tisti teden ali dva pred uvedbo novih pogojev - edino to bi lahko bilo sporno!
Vsi ki porabite več od mene morate to primerno plačat!

Moral? Zakaj bi moral več plačati? Nič več ne plačaš - samo ob prekoračitvi ti blokirajo klice.LAHKO se odločiš za drug paket, LAHKO pa tudi spokaš k drugemu operaterju. Nihče te ne sili - to so njihovi pogoji, lahko jih sprejmeš ali pa ne.
Tisto zgoraj ni samo 'loose'. Tisto zgoraj je _nemogoče_ vsaj približno pravilno interpretirat. Kako naj nekdo kar ve da je omejitev 1500 minut če pa tam tega niti pod razno ne piše.

Omejitve 1500 minut prej ni bilo! Šele z novimi pogoji je nastopila - pa še to mislim, da lahko prekoračiš, če imaš tudi zadostno količino dohodnih klicev...

Pithlit ::

bond007 je izjavil:

Važno je, kaj si pod tem predstavlja Tušmobil.

Res je. Sam ker nismo jasnovidni pač to ni bilo mogoče. Ti pa, seveda, karikature nisi razumel.

bond007 je izjavil:

In če kaj ni bilo jasno v pogojih, bi pač pred podpisom lahko zahteval pojasnilo.

Saj ga je. Pa so mu vsi zatrjevali da je neomejeno. Dokler ga pač niso odklopili.

Če pa misliš da se motimo pa pejdi na APEK po dodatna pojasnila. Saj ni problem. Itak se vsi kar nekaj brezveze pritožujejo, ane? Pa postopki so uvedeni tudi zarad lepšega.

Mja... ne da se mi.
Life is as complicated as we make it...

bond007 ::

Sam ker nismo jasnovidni pač to ni bilo mogoče. Ti pa, seveda, karikature nisi razumel.

Ne rabiš bit jasnoviden, samo pozanimat se je treba - pa ne pri luštni študentki za šalterjem/po telefonu ampak tako, da če pride do česa, imaš nek konkreten dokaz/pisni odgovor. Prej ko se to naučiš, lepše ti bo življenje... Tvoje "karikature" pa so malo neposrečene oz. sej vidim, da sam veš - pač bluziš:)

Saj ga je. Pa so mu vsi zatrjevali da je neomejeno. Dokler ga pač niso odklopili.

Kdo vsi? Jst že ne. A si mu ti kaj rekel? Še enkrat - pisni odgovori, ker kaj so ti enkrat pred pol leta eni tam rekli, boš težko dokazal..

Če pa misliš da se motimo pa pejdi na APEK po dodatna pojasnila. Saj ni problem. Itak se vsi kar nekaj brezveze pritožujejo, ane? Pa postopki so uvedeni tudi zarad lepšega.

Jst ne rabim nobenih pojasnil in zakaj bi kam hodil, ne nori no :) Tudi vsi se ne pritožuejo - zelo posplošuješ in dramatiziraš, je pa res verjetno kakih max par % uporabnikov tega free40, ki lahko, da so bili tisti mesec prizadeti in se jim splača vsaj probat s kako (skupinsko) (pri)tožbo. Ampak kaj več kot december pomoje ne more biti sporen, se strinjaš?

Reycis ::

Precej beden prispevek za katerega sta bile obe strani slabo pripravljeni. Slepi uporabnik izpade kot en jokavcek, ki mu je grozni Tusmobil ravno sredi veselega decemba blokiral odhodne klice in ubogemu slepcu povsem onemogocil zivljenje. Gospod Pohar iz apek se v kamero neposredno zlaze, ko rece da iz pogojev ni razvidno, da je mozna posledica odklop. Tudi Mirana iz trznega inspektorata ne pozabi veckrat napacno ugotoviti, da je paket free40 po pogodbi neomejen. Tusmobil pa tudi ni uspel pojasniti zakaj je to storil. Manjka samo se tozba. Bilo bi zabavno gledat tusmobilov crno na belem vs apeliranje na socialisticni cut sodnika by "oskodovani uporabniki".

Bottom line: Tusmobil ni korektno oglaseval paketa. Ampak zaradi tega se vedno ni dobrodelna ustanova zaradi cesar bi moral ubogim slepim uporabnikom iz svojega zepa financirat ekcesna zakljucevanja klicev v druga omrezja.

Furbo ::

bond007 je izjavil:

@nokia6310: lahko vprašam, koliko sedaj plačuješ pri Simobilu in koliko minut dobiš v druga omrežja?

Jst ne vidim skoraj nobenega problema. Oglaševali so neomejeno, BILO je neomejeno, kasneje so spremenili splošne pogoje, dodali omejitev/pojasnilo 1500 minut in to je to. Zakaj pojasnilo? Že pri (prvotnih) splošnih pogojih iz. 1.9. so se nekoliko (mogoče nespretno) zaščitili in napisali takole:



Morda ti bereš vsak dan nove splošne pogoje, kot kak dnevni časopis, večini pa to ni ravno dnevna praksa.
Lahko bi poslali vsaj SMS vsem naročnikom paketa, da so naredili omejtive ali spremenili splošne pogoje.
Lp,f

kmetek ::

1500 minut je 50 minut dnevno vsak dan...ni malo veliko? Jaz še 100 minut nimam mesečno ;((
Verjetno ne kličeš vedno ti ven, včasih te nekdo pokliče itd?. To pomeni fuflung uro na dan in več?

Je pa krivda absolutno na strani Tušmobila, vsaj normalne klice nad 1500 minut po rednem ceniku bi lahko omogočil, če že free40 ni popolnoma "neomejen".

Poldi112 ::

Pogledal prispevek. O kakšnih skupinskih tožbah govori gospa? A ni tako, da pri nas to ni možno? In kako to, da niso omenili, da naj bi novi pogoji nastopili šele januarja?

Pa še malo offtopic, kaj si mislite o bumbarju, ki se je zbunil, ker mu niso izdali računa za hranjenje jakne? Meni se zdi idealen bodoči birokrat za durs. :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

sparklyslo ::

Majk

Precej beden prispevek za katerega sta bile obe strani slabo pripravljeni. Slepi uporabnik izpade kot en jokavcek, ki mu je grozni Tusmobil ravno sredi veselega decemba blokiral odhodne klice in ubogemu slepcu povsem onemogocil zivljenje....



Se ne strinjam. Pa še precej nesramno napisano.
Nokia6310 je bil zaveden z oglaševanjem neomejeno. V nasprotnem primeru sploh ne bi pristopil k Tušmobilu.
Torej namen Tušmobila je bil privabiti uporabnike z laskavo ponudbo in to jim je uspelo.

Nokia6310 - tebi bi pa rad samo rekel, da občudujem tvojo voljo.

RejZoR ::

Tud ni mi jasno kako je dovoljeno za take stvari enostransko spreminjat pogodbo, ki povozi podpisano? Povsod drugje velja, kar podpišeš velja do izteka omenjene pogodbe. Ko slednja poteče ali greš drugam ali pa sprejmeš nove pogoje. Tle pa najprej veselo napišejo neomejeno, dobijo kup naročnikov, nakar povozijo to z neko butasto omejitvijo čeprav se je človek zavezal za nekaj čist tretjega. Seveda tega nikjer ne oglašujejo ker bi bil to za njih bad PR. Kdo pa spremlja stran neke firme vsak dan, da opaziš take spremembe, ki jih mogoče navedejo na njihovi strani?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

nokia6310 ::

bond007 je izjavil:

@nokia6310: lahko vprašam, koliko sedaj plačuješ pri Simobilu in koliko minut dobiš v druga omrežja?

Jst ne vidim skoraj nobenega problema. Oglaševali so neomejeno, BILO je neomejeno, kasneje so spremenili splošne pogoje, dodali omejitev/pojasnilo 1500 minut in to je to. Zakaj pojasnilo? Že pri (prvotnih) splošnih pogojih iz. 1.9. so se nekoliko (mogoče nespretno) zaščitili in napisali takole:



Splošni pogoji so javno dostopni na njihovi spletni strani in tušmobilu jih je dovoljeno spreminjati, kot je potem tudi stranki dovoljeno odstopiti od pogodbe zaradi spremembe pogojev. To ne more biti sporno, saj je bilo v preteklosti ogromno primerov, ko so se pogoji ponudbe spremenili v škodo stranke - recimo đabest omejitev prenosa podatkov iz 1GB na 100MB, pa podražitev simobilovih paketov,...

Kar je lahko malo sporno je, da mu je tušmobil blokiral storitve že v decembru, čeprav še novi splošni pogoji niso stopili v veljavo. Ampak tudi po starih pogojih so imeli neka (sicer bolj loose, subjektivna) varovala notri!

Lahko 19,20 evra za paket Preprosto zame, v katerem imam 999 minut v druga omrežja. Še vedno ceneje, kot pri tušmobilu. Kar se pa splošnih pogojev tiče je pa najbolj sporno to, da so dali možnost da v primeru da se splošni pogoji spremenijo odstopimo od pogodbe, brez pogodbene kazni. Meni pa ravno s tem grozijo. Tko so si nasprotni, da to ni res! Samo največja ironija je v tem, da se tega še sami ne zavedajo. V enem stavku rečejo nekaj, kar v drugem že zanikajo! Niso imeli niti enega pametnega argumenta, ki bi bbil na njihovi strani. Samo dokazali so, kakšni lažnjivci so, in kako nategujejo naiven folk!

Grey ::

Odvzet jim te stolpe in jih dat državi sposobnemu in humanemu upravitelju. Banda prokleta!

nokia6310 ::

Reycis je izjavil:

Precej beden prispevek za katerega sta bile obe strani slabo pripravljeni. Slepi uporabnik izpade kot en jokavcek, ki mu je grozni Tusmobil ravno sredi veselega decemba blokiral odhodne klice in ubogemu slepcu povsem onemogocil zivljenje. Gospod Pohar iz apek se v kamero neposredno zlaze, ko rece da iz pogojev ni razvidno, da je mozna posledica odklop. Tudi Mirana iz trznega inspektorata ne pozabi veckrat napacno ugotoviti, da je paket free40 po pogodbi neomejen. Tusmobil pa tudi ni uspel pojasniti zakaj je to storil. Manjka samo se tozba. Bilo bi zabavno gledat tusmobilov crno na belem vs apeliranje na socialisticni cut sodnika by "oskodovani uporabniki".

Bottom line: Tusmobil ni korektno oglaseval paketa. Ampak zaradi tega se vedno ni dobrodelna ustanova zaradi cesar bi moral ubogim slepim uporabnikom iz svojega zepa financirat ekcesna zakljucevanja klicev v druga omrezja.

Nisem jaz novinar, niti režiser, in ne montažer, da bi prispevek pripravljal, zato tudi nisem imel vpliva na to, kako bo izgledal. Jaz sem povedal samo dejstva takšna, kot so bila. Pa še to nisem bil edini, ki so ga odklopili. Glede na to da so rekli da bodo zgodbi sledili, me bo lahko ti drugič bolje pripravil če meniš, da zdaj ni bilo v redu. Posneta celotna izjava, je bila dolga 25 minut. Odklopili pa so me že 16.12.2011.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Kaj si ti predstavljaš pod povprečni uporabnik nikogar ne zanima. Važno je, kaj si pod tem predstavlja Tušmobil. In če kaj ni bilo jasno v pogojih, bi pač pred podpisom lahko zahteval pojasnilo (še najbolje pisno).


glej daj mi 1000€/mesec in ti obljubljam da bom zate opravil neomejene nakupe seveda povprečnega uporabnika. prvi mesec boš prišel do 450€ porabe, drugi mesec pa je december in boš že 15. v mesecu dosegel 500€ in od takrat naprej jaz ne opravljam več nakupov, ker si zahteven uporabnik. nokia je sklenil pogodbo za neomejeno v pogojih ni bilo nikjer omenjena omejitev...no bila je neka iz tušmobilove glave, toliko kot se direktorju sprdne v tistem mesecu? saj smo imeli podobno temo ko simobil ni odgovarjal za "informativni" števec prenosa podatkov, in je po pritisku apeka moral popustit.

Pa še malo offtopic, kaj si mislite o bumbarju, ki se je zbunil, ker mu niso izdali računa za hranjenje jakne? Meni se zdi idealen bodoči birokrat za durs. :)


pravilno da se zaveda svojih pravic, sem pred letom dni storil podobno z enim od ljubljanskih klubov zaradi vstopnine. če mi v lokalnem baru frendica mora izdati račun, čeprav ga od nje ne zahtevam, mi ga morajo tudi v večjem klubu in mi je dal prispevek odlično idejo za novo zaposlitev TIRSa. ne prijavljam zadev za lepo videt, vendar če ni odnosa, takšne pa z velikim veseljem prijavim, da se naučijo, da imajo oni službo zaradi potrošnikov8-)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kunigunda ::

Furbo je izjavil:

bond007 je izjavil:

@nokia6310: lahko vprašam, koliko sedaj plačuješ pri Simobilu in koliko minut dobiš v druga omrežja?

Jst ne vidim skoraj nobenega problema. Oglaševali so neomejeno, BILO je neomejeno, kasneje so spremenili splošne pogoje, dodali omejitev/pojasnilo 1500 minut in to je to. Zakaj pojasnilo? Že pri (prvotnih) splošnih pogojih iz. 1.9. so se nekoliko (mogoče nespretno) zaščitili in napisali takole:



Morda ti bereš vsak dan nove splošne pogoje, kot kak dnevni časopis, večini pa to ni ravno dnevna praksa.
Lahko bi poslali vsaj SMS vsem naročnikom paketa, da so naredili omejtive ali spremenili splošne pogoje.

Sej mislim da so poslali SMS teden prej, ne vem pa vsebine SMS-a.

nokia6310 ::

Ja, res so mi ga poslali 13.12.2011. Vsebina, pa je nasleddnja: Spoštovani! V tem mesecu ste presegli primerno porabo minut klicev v druga omrežja zato prosimo da v skladu s PPU vašo porabo omejite. Vaš tušmobil. Tu se še enkrat potrjuje to, kar že ves čas trdim kakšni lažnjivci so, in kako zavajajo javnost! Nikjer niso zapisali, da mi bodo v primeru če porabe ne omejim, da mi jo bodo omejili oni. Poleg tega zame omejiti pomeni zmanjšati, ne pa prenehati z uporabo, kar je spet zavajanje v smislu jasno definirane besede, želijo prekvalificirati v nedoločne in zavajujoče. Čez tri dni 16.12.2011, pa sem od Tušmobila, dobil sms sporočilo, z naslednjo vsebino: Spoštovani, zaradi kršitev pravil primerne uporabe kljub opozorilu smo vam do konca meseca omejili uporabo odhodnih storitev, Tušmobil. V prispevku ste lahko videli, da nobena prošnja ni pomagala, in da sem bil tako do 28.12.2011 brez možnosti opravljanja odhodnih storitev. Nočem da bi mi kdorkoli, dal karkoli zastonj. Zahtevam pa, da mi nekdo nudi tisto, k čemer se je pisno zavezal, da mi bo dve leti zagotavljal takšno storitev! Še vedno pa raje ispadem kot ne vem kdo kot pa, da bi ispadel lažnjivec!

Zgodovina sprememb…

kunigunda ::

Ce prov sklepam, so ze pri prvem sms-u vedeli da te bodo izklopili ne glede na to a bos se kak klic naredu al ne :)

nokia6310 ::

kunigunda je izjavil:

Ce prov sklepam, so ze pri prvem sms-u vedeli da te bodo izklopili ne glede na to a bos se kak klic naredu al ne :)

Če do konca leta nebi naredil niti enega odhodnega klica v drugo omrežje, me nebi izklopili, ker za to nebi imeli nobene podlage. Izvedel sem, da imajo na apeku obravnavajo dva takšna primera, v katerih so uporabnikoma poslali ta prvi opozorilni sms. Ampak ker jih dejansko niso izklopili, na apeku niso mogli narediti nič. Moram pa popravit objavo v enem izmed prejšnjih sporočil. Gospodu ki me je klical še med prispevkom, ni nastala škoda v višini 100000 evrov, ampak bi mu lahko nastala, kakor mi je pojasnil danes. Mu je pa nastala manjša škoda zaradi tega. A se splača it v skupinsko tožbo?

Zgodovina sprememb…

Poldi112 ::

šernk je izjavil:



Pa še malo offtopic, kaj si mislite o bumbarju, ki se je zbunil, ker mu niso izdali računa za hranjenje jakne? Meni se zdi idealen bodoči birokrat za durs. :)


pravilno da se zaveda svojih pravic, sem pred letom dni storil podobno z enim od ljubljanskih klubov zaradi vstopnine. če mi v lokalnem baru frendica mora izdati račun, čeprav ga od nje ne zahtevam, mi ga morajo tudi v večjem klubu in mi je dal prispevek odlično idejo za novo zaposlitev TIRSa. ne prijavljam zadev za lepo videt, vendar če ni odnosa, takšne pa z velikim veseljem prijavim, da se naučijo, da imajo oni službo zaradi potrošnikov8-)


Mater si smotan, kot da ni situacija zaradi birokratekov že dovolj zarukana in se ne spravljajo že dovolj na male, morajo že smotane stranke težiti s prijavami k inšpektorju zgolj iz maščevanja. Primitivno.

In ko boš potem 2x dlje čakal na oddajo plašča boš pa klel, ker so počasni?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

amigo_no1 ::

A se splača it v skupinsko tožbo?

No such thing in Eu.

Pithlit ::

Nardiš društvo... pa naj društvo pol toži.
Life is as complicated as we make it...

kuglvinkl ::

Na unga strica pozabi. Resno.

roli ::

Ah tale Tušmobil. Sem imel danes priložnost v živo videti kako poteka sklepanje naročniškega razmerja pri njih, ker je k njim šel moj oče. Včeraj se je šel pozanimat tja na njihov center kako in kaj. Takrat je tudi vprašal, če lahko trenutno številko prenese na Tušmobil, na trenutni paket pri Mobitelu pa prenese eno drugo številko iz predplačniškega paketa. Tam mu je uslužbenec povedal, da ni problema in da lahko oni to vse uredijo brez težav. Danes se je potem po premisleku odločil, da bo šel na Tušmobil in je pač šel v njihov center kjer sta pač z drugim uslužbencem začela postopek (tudi ta mu je zatrdil, da lahko to vse oni uredijo). Oče je doma pozabil PUK kodo zato je je šel iskat domov, pride nazaj (tokrat sem bil poleg še jaz) in neka druga uslužbenka nadaljuje s postopkom. Sredi vse kolobocije ugotovimo, da to pri njih ni mogoče naredit in bo moral jit še na Mobitel uredit za prenos tiste druge številke (čeprav so prej zatrjevali, da lahko pri njih vse to uredijo). To je sicer logično ampak zatrjevali so pa da to lahko opravijo pri njih zato jim je oče verjel. In na koncu ugotovimo še, da preklete PUK kode katero je prišel iskat domov sploh ne rabi.

Podpis pogodbe je izgledal pa nekako takole. List, podpišite tukaj, fertik, ..., en izvod za vas bla bla bla, ... Na koncu, ko smo se iz centra odpravili je dobil pa še zloženko z cenikom in splošnimi pogoji. Kar je tukaj meni hecno je tole - splošni pogoji niso navedeni v sami pogodbi in za prebrat jih je dobil šele potem, ko je pogodbo že podpisal. Tisto prvo razumem, tisto drugo mi je pa zelo zabavno.
http://www.r00li.com

nokia6310 ::

roli je izjavil:

Ah tale Tušmobil. Sem imel danes priložnost v živo videti kako poteka sklepanje naročniškega razmerja pri njih, ker je k njim šel moj oče. Včeraj se je šel pozanimat tja na njihov center kako in kaj. Takrat je tudi vprašal, če lahko trenutno številko prenese na Tušmobil, na trenutni paket pri Mobitelu pa prenese eno drugo številko iz predplačniškega paketa. Tam mu je uslužbenec povedal, da ni problema in da lahko oni to vse uredijo brez težav. Danes se je potem po premisleku odločil, da bo šel na Tušmobil in je pač šel v njihov center kjer sta pač z drugim uslužbencem začela postopek (tudi ta mu je zatrdil, da lahko to vse oni uredijo). Oče je doma pozabil PUK kodo zato je je šel iskat domov, pride nazaj (tokrat sem bil poleg še jaz) in neka druga uslužbenka nadaljuje s postopkom. Sredi vse kolobocije ugotovimo, da to pri njih ni mogoče naredit in bo moral jit še na Mobitel uredit za prenos tiste druge številke (čeprav so prej zatrjevali, da lahko pri njih vse to uredijo). To je sicer logično ampak zatrjevali so pa da to lahko opravijo pri njih zato jim je oče verjel. In na koncu ugotovimo še, da preklete PUK kode katero je prišel iskat domov sploh ne rabi.

Podpis pogodbe je izgledal pa nekako takole. List, podpišite tukaj, fertik, ..., en izvod za vas bla bla bla, ... Na koncu, ko smo se iz centra odpravili je dobil pa še zloženko z cenikom in splošnimi pogoji. Kar je tukaj meni hecno je tole - splošni pogoji niso navedeni v sami pogodbi in za prebrat jih je dobil šele potem, ko je pogodbo že podpisal. Tisto prvo razumem, tisto drugo mi je pa zelo zabavno.

Točno tako, je bilo tudi pri meni s tem, da zloženke s splošnimi pogoji, sploh nisem dobil! Pithlit ok sem za, da naredim društvo. Na facebooku sem že naredil skupino nategnjenih tušmobilovih uporabnikov. Te bom vzel za namestnika predsednika, ali pa tajnika, če boš hotel. Mora se zbrati dovolj veliko število tistih, ki so nas odklopili, pa naredimo kaj.

Zgodovina sprememb…

cholt45 ::

Glej če bi imel interes brati splošne pogoje bi si jih priskrbel, zato ker imaš usta pa poveš da ti jih dajo.
V meni najbližjem tuš centru imajo splošne pogoje na vsaki mizi in si jih lahko vzameš 5 če hočeš, pa ti sploh ni treba sklenit nič.
So pa res precej šalabajzerski zaposleni očitno, sem bil na tušu tudi sam pred letoma. Sem si hotel dodati bonus 5€ za klice k svoji naročnini in je na koncu s tega nastalo kar nekaj, čeprav sem 3x ponovil kaj hočem. Za 2 dni pa dobim papir, da sem naročil nevemkaj, sem nato porabil 2 dni da sem uredil zadevo. En bolj zmeden od drugega.

Pithlit ::

nokia6310 je izjavil:

Te bom vzel za namestnika predsednika, ali pa tajnika, če boš hotel. Mora se zbrati dovolj veliko število tistih, ki so nas odklopili, pa naredimo kaj.

Sori. Sem srečna uporabnica simobila odkar se je ta pojavil na našem trgu.
Life is as complicated as we make it...

kunigunda ::

@rolih, verjetno je na mobitelu imel aneks kaksen, katerga prej ni omenil. Dokler ne dajo zahtevo preko web-a o prenosu,
oni ne morejo vedeti, ker gre to na Mobitel, in jim Mobitel nazaj odgovori z informacijo ali lahko prenese ali ne (seveda vse avtomatika).

nokia6310 ::

Pithlit je izjavil:

nokia6310 je izjavil:

Te bom vzel za namestnika predsednika, ali pa tajnika, če boš hotel. Mora se zbrati dovolj veliko število tistih, ki so nas odklopili, pa naredimo kaj.

Sori. Sem srečna uporabnica simobila odkar se je ta pojavil na našem trgu.

Hvala enako, tudi jaz sem po novem srečni uporabnik Simobila. Ampak to še ne pomeni, da bom Tušu to kar oprostil. Kar se splošnih pogojev tiče mi jih nikoli niso dali za prebrat šele potem, ko sem podpisal pogodbo, so se na to obesili. Tako da tudi če bi zahteval splošne pogoje, verjetno tega v njih nebi našel, ker sem bil kot mnogi drugi uporabniki zaveden.

Pithlit ::

Samo informativno... ne se čudit če tudi simobilu 'uspe' kakšen podoben podvig. Čeprav... sem še ne dolgo tega uporabljala smart paket ki pa ga simobil ne ponuja že par let. In to po pogojih ki so bili lepo zapisani v pogodbi. Tudi ob menjavi telefona me nihče ni silil zamenjati paket.
Life is as complicated as we make it...

s1m0n ::

Tudi SiMobil ni to kar je bil jaz sem plačeval 4€/mesečno zdaj je 7€/mesečno kar sami so spremenili paket brez, da moraš kaj podpisat...

Seti5000 ::

"Hoteli smo samo biti bolj transparentni, bolj pregledni." (Razlaga Tušmobila zakaj so "dodali pojasnitev" v Splošne pogoje kaj za njih pomeni neomejena uporaba, t.j. 1500 minut na mesec). Naknadno spreminjanje splošnih pogojev, ki velja za nazaj (EDIT: v škodo uporabnika)??? Čestitam, uspelo vam je odvrniti potencialnega naročnika in to za trajno.

Isto je pred časom uspelo Mobitelu, ki mi je paket *d-grda spačenka-t* samovoljno in v nasprotju s pogodbo (pred iztekom le-te) spremenil v drug paket. Bye bye!

Tudi Simobilovi opomini in neke obvezne nepotrebne plačljive storitve so tudi zelo zanimive, ampak se mi še niso zgodile. T-2 že čaka.

Dobre poslovne prakse naših mobilnih operaterjev si pametni uporabniki zapomnijo, za dolgo časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Seti5000 ()

nokia6310 ::

Seti5000 je izjavil:

"Hoteli smo samo biti bolj transparentni, bolj pregledni." (Razlaga Tušmobila zakaj so "dodali pojasnitev" v Splošne pogoje kaj za njih pomeni neomejena uporaba, t.j. 1500 minut na mesec). Naknadno spreminjanje splošnih pogojev, ki velja za nazaj (EDIT: v škodo uporabnika)??? Čestitam, uspelo vam je odvrniti potencialnega naročnika in to za trajno.

Isto je pred časom uspelo Mobitelu, ki mi je paket *d-grda spačenka-t* samovoljno in v nasprotju s pogodbo (pred iztekom le-te) spremenil v drug paket. Bye bye!

Tudi Simobilovi opomini in neke obvezne nepotrebne plačljive storitve so tudi zelo zanimive, ampak se mi še niso zgodile. T-2 že čaka.

Dobre poslovne prakse naših mobilnih operaterjev si pametni uporabniki zapomnijo, za dolgo časa.

Točno tako je! Pa sem prepričan, da s tem niso izgubili samo enega uporabnika, ampak kar lepo število, čisto po lastni krivdi! Če bi bili malo diplomatski, bi me pustili priklopljenega, o tem da so se spremenili splošni pogoji se nebi niti zanimal, in bi me s spremembo lepo zaj***. Potem pa bi res moral plačati pogodbeno kazen, če bi hotel iti stran od njih. Tako pa si oni krojijo zakon po svoje s tem, ko namerno dodajajo določila, katera prvotno niso zapisana v zakonu. S tem, sami sebi delajo škodo in odganjajo potencialne stranke.

kunigunda ::

Pithlit je izjavil:

Samo informativno... ne se čudit če tudi simobilu 'uspe' kakšen podoben podvig. Čeprav... sem še ne dolgo tega uporabljala smart paket ki pa ga simobil ne ponuja že par let. In to po pogojih ki so bili lepo zapisani v pogodbi. Tudi ob menjavi telefona me nihče ni silil zamenjati paket.

Mnogo frendov se je cudilo ker so dobili decembra racune po par sto eurov, baje neka sprememba v drobnem tisku o prenosu podatkov bla...

Pithlit ::

A to je tisto "sm mislu de je zastonj"? Drugač pa link prosim.

Se mi zdi prekleto zanimivo da se mi take stvari ne dogajajo.
Life is as complicated as we make it...

smash ::

Zheegec je izjavil:

Aja, neomejen z zvezdico ("neomejen*") je pa lahko omejen. Torej je najbolj omejeni paket brez vseh ugodnosti pa "neomejen**".
Ta isti najbolj omejeni paket, kjer pa še tvoji interni organi postanejo last podjetja Tušmobil in se z njimi lahko finančno okoristijo je pa "neomejen***".

Mercator bo pa oglaševal "zastonj*" kruh za 2€ na Kg, kruh boljše znamke bo pa "zastonj**" in bo 4€ na Kg.

Neomejen mora biti pač popolnoma neomejen, če pa ni je pa ali nekaj narobe z le-tem paketom, ali pa z definicijo besede "neomejen" v slovarju.


heh..zdaj sem dobil asociacijo na nože z doživljenjsko garancijo :)

nokia6310 ::

Pri Simobilu deluje preverjanje porabe, katera se osvežuje trikrat dnevno. Meni je zaenkrat paket Preprosto zame všeč.

Pithlit ::

nokia6310 je izjavil:

Pri Simobilu deluje preverjanje porabe, katera se osvežuje trikrat dnevno. Meni je zaenkrat paket Preprosto zame všeč.

Včasih ne deluje. Ne se zanašat na tisto...
Life is as complicated as we make it...

amigo_no1 ::

Preverjanje porabe deluju bp po mojih izkušnjah pri Mobitelu in Tušmobilu.
Šitmobilovo "preverjanje porabe" ni vredno pol žlice mrzle vode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

roli ::

kunigunda je izjavil:

@rolih, verjetno je na mobitelu imel aneks kaksen, katerga prej ni omenil. Dokler ne dajo zahtevo preko web-a o prenosu,
oni ne morejo vedeti, ker gre to na Mobitel, in jim Mobitel nazaj odgovori z informacijo ali lahko prenese ali ne (seveda vse avtomatika).

Ja pri mobitelu ima en aneks, ki ga je omenil - ampak ni bil problem v tem aneksu. Tisto stevilko je on komot prenesel (in pustil pri mobitelu razmerje odprto - samo brez stevilke). Problem je, ker je on hotel potem na mobitel prenesti drugo stevilko - to pa oni ne morejo naredit (kar je logicno) ampak so mu zatrjevali, da lahko.
http://www.r00li.com

jusv ::

Gre za pravila prekomerne porabe in v pogojih tudi piše da je do 1500 min limit. Poleg tega ti to povejo v centru ko skleniš naročnino na FREE40 kot tudi z obveščanjem na SMS da se bližaš te številki zato jaz ne vidim problemov. Kdo pa kliče v druga omrežja več kot 1500min? Če pa kateri presega to kvoto (ala mu vera)pa naj vzame paket Brezmejnih X, kjer se ti dodatne minute obračunavajo po ceniku, pa je na koncu paket brezmejni še vendo najbolj ugoden. Če pa gre za dva ki se kličeta vsak dan po več kot uro iz Tušmobila v drugo omrežje pa je najboljša rešitev da si tudi on omisli Tušmobilovo številko (magar prepaid) in bosta klepetala lahko tudi 24 ur brezplačno, če se že družit ne moreta al kaj?

Glede oglaševanja pa itak vemo, da vsi operaterji znajo naredit tako da pač uporabniki nasedamo. Simobil je imel tudi reklamo "Vse za 0" in potem na koncu nismo dobili računa 0EUR. To so marketinški prijemi in drobni tiski, vendar na koncu če pogledaš se mi zdi Tušmobil še vedno najbolj ugoden pri teh velikih paketih. Mobitel in Simobil ponujata takšen paket (vključi teh 1500 min) za več kot 100 eur.

lopov ::

@jusv -- nisi bral teme od začetka do konca? 1500 minut je v splošnih pogojih po novem, v času, ko je OP sklenil naročnino je ni bilo, zato je "neomejeno" relevantno. Pa prispevek poglej ...

_koki_ ::

Saj pa "neomejeno" oglašujejo vsi operaterji od prvega do zadnjega, pa ti ponujajo 1000 minut, kar je za navadne smrtnike res neomejeno, za take ki pa preživijo 2 uri ali več dnevno na telefonu, pa lahko rečem samo to - get a life!!!

Manu ::

Avtor prispevka je slep.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Beli_Zajcek ::

_koki_ je izjavil:

Saj pa "neomejeno" oglašujejo vsi operaterji od prvega do zadnjega, pa ti ponujajo 1000 minut, kar je za navadne smrtnike res neomejeno, za take ki pa preživijo 2 uri ali več dnevno na telefonu, pa lahko rečem samo to - get a life!!!


Get a brain!!!111!1!!11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Free2Go neomejeno

Oddelek: Mobilne tehnologije
317587 (5260) hojnikb
»

Tušev Svetovni premium (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5514954 (11549) Lonsarg
»

tušmobil - nov paket najbližji 1500 (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
6316286 (10001) Filipko
»

TUŠMOBIL - paketi FREE (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
18537479 (26209) OChack
»

Paket All Inclusive pri Tušmobilu

Oddelek: Mobilne tehnologije
305043 (3787) Lonsarg

Več podobnih tem