Forum » Omrežja in internet » T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet
T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet
Blazz ::
Zdravo,
pred cca 4 leti sem pri T-2 podpisal pogodbo in vzel nek xyz paket. Zraven sem dobil splošne pogoje itd...
Pred tedni sem odjavil naročnino zaradi prehoda na drugega operaterja. T-2 mi je gladko zaračunal 20 eur za odjavo, češ da je to v splošnih pogojih in njihovem ceniku. Žal tega nisem vedel in se nisem strinjal, saj v splošnih pogojih, ki jih imam še izpred 4 let tega ni.
Podal sem zavrnitev računa z razlogom, da nisem bil pisno (priporočeno) obveščen o novih pogojih in da naj to postavko (20 eur za odklop) odstranijo z računa.
Danes sem prejel odgovor, da moram vse plačati, ker so pač taki pogoji in cenik.
Nato še tole
"Obveščamo vas, da je s tem odgovorom podana končna odločitev operaterja o zadevi. Pravni pouk: Zoper to odločitev je dopustno v petnajstih (15) dneh od vročitve vložiti predlog za rešitev spora na APEK RS."
Torej vpr:
1. ali imam kakšne možnosti sploh v tem procesu, al so naši zakoni naštimani tako, da se lahko operater kar izmisli neko postavko in jo lepo da na cenik brez neke pisne obvestitve in možnosti prekinitve
2. kako se sploh lotim vložitve spora na APEK? me to kaj stane, al samo napišem pritožbo in s potrjeno tja pošljem?
any suggestion , razen tega, da plači 20 eur, sej je to malenkost....
pred cca 4 leti sem pri T-2 podpisal pogodbo in vzel nek xyz paket. Zraven sem dobil splošne pogoje itd...
Pred tedni sem odjavil naročnino zaradi prehoda na drugega operaterja. T-2 mi je gladko zaračunal 20 eur za odjavo, češ da je to v splošnih pogojih in njihovem ceniku. Žal tega nisem vedel in se nisem strinjal, saj v splošnih pogojih, ki jih imam še izpred 4 let tega ni.
Podal sem zavrnitev računa z razlogom, da nisem bil pisno (priporočeno) obveščen o novih pogojih in da naj to postavko (20 eur za odklop) odstranijo z računa.
Danes sem prejel odgovor, da moram vse plačati, ker so pač taki pogoji in cenik.
Nato še tole
"Obveščamo vas, da je s tem odgovorom podana končna odločitev operaterja o zadevi. Pravni pouk: Zoper to odločitev je dopustno v petnajstih (15) dneh od vročitve vložiti predlog za rešitev spora na APEK RS."
Torej vpr:
1. ali imam kakšne možnosti sploh v tem procesu, al so naši zakoni naštimani tako, da se lahko operater kar izmisli neko postavko in jo lepo da na cenik brez neke pisne obvestitve in možnosti prekinitve
2. kako se sploh lotim vložitve spora na APEK? me to kaj stane, al samo napišem pritožbo in s potrjeno tja pošljem?
any suggestion , razen tega, da plači 20 eur, sej je to malenkost....
LJ4L ::
1. Poglej pogodbo, ki si jo dobil. Kaj piše notri glede odjave?
2. Easy way: plači 20 eur, sej je to malenkost
2. Easy way: plači 20 eur, sej je to malenkost
LP from LJ
rfmw ::
Samo res, takrat pred leti, ko smo vsi navalili k T-2, so ravno s takimi propagirali, češ brez obveznosti, prekinitev kadarkoli in brez stroškov... evo, pa so nas spet nategnili...
Legendary 8RDA+ (reCAPed ;), XP1700+ 2108 @ 1.84 V, SLK900A AS3 @ 2500 rpm
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5
1,5GB Samsung DDR333+Geil DDR400+SuperTalent DDR400 @ DC 200 MHz @ 6-3-3-2.5
Utk ::
Na apek pošlji email s skenirano pogodbo, pogoji, vse kar imaš, stane te ne nič. Čez kak mesec boš dobil odgovor, da plačaj 20 evrov, ker oni lahko spremenijo cene in pogoje kadarkoli. Razen če v tvojih piše drugače.
LJ4L ::
In kaj piše v pogodbi? Nekaj v stilu: "Dobrodošli pri T2! Najcenejšem in najboljšem operaterju v Sloveniji!" V drobnem tisku pa: "Dobrodošli pri T2! S podpisom te pogodbe se strinjate, da vas lahko kadarkoli nategnemo."
LP from LJ
MaterVola ::
Mogoče če počakaš na kakšno spremembo splošnih pogojev, ki se tiče tvoje naročnine. Takrat lahko prekineš brez kazni :)
Blazz ::
Pogodbo sem že prekinil, ko je prišel zadnji račun, sem šele izvedel za 20 eur. V pogodbi samo piše : da sem seznanjen s splošnimi pogoji, ki so objavljeni na spletu in jih sprejemam kot del pogodbenega razmerja. Vprašanje pa je, kako to zgleda pravno. Jaz sem namreč sprejel takratne pogoje in ne današnjih....
Poldi112 ::
Striktno laično, verjetno je v takratnih pogojih, objavljenih na spletu (ki jih verjetno nimaš) pisalo kaj v smislu, da jih lahko kadarkoli spremenijo z objano na svoji strani in če se z novimi ne strinjaš lahko do nekega datuma odpoveš razmerje po starih pogojih.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
BlaY0 ::
No to je ena taka reč, ki je meni tudi precej sporna in sem sam že nekaj ukrepal na to temo (sicer pri banki) in na nek način tudi uspel (kar me je presenetilo, še posebej ker je šlo za banko).
Gre pa za to:
Ko podpišeš takšno ali podobno pogodbo, je notri skoraj vedno določilo, ki določa, da so del pogodbe tudi splošni pogoji poslovanja ter cenik oziroma tarife. Potem je tud še določilo, ki pravi, da se splošni pogoji ali cenik lahko spreminjajo in da so te vsakokratne spremembe hrati tudi spremembe pogodbe. Piše še, da če se z novimi pogoji (ki jih enostransko poskušajo uveljaviti) ne strinjaš, lahko odstopiš od pogodbe brez "pogodbene kazni". Če se v predpisanem roku ne zjasniš o odstopu se šteje, da se strinjaš z "novo" pogodbo. To spreminjanje splošnih pogojev in tarif lahko smatraš tudi kot nov aneks k pogodbi vsakič ko se to zgodi.
Zdaj pa problem:
V sami pogodbi je ponavadi tudi določilo, ki pravi, da so veljavni pogoji vedno dostopni na nihovih spletnih straneh. No in tu se jaz s tem ne strinjam in sem mnenja, da bi moralo biti takšno določilo nično če pa to ne pa vsaj sporno. Zakaj? Zato, ker gre za javno obveščanje o pogojih in tarifah, ki je namenjeno predvsem tistim ki "hodijo mimo" in slučajno to vidiji, se pravi potencialnim novim strankam. Mnenja sem, da bi te morali (glede na to da si njihov naročnik) o vsakokratni spremembi teh pogojev ali cenikov osebno obvestiti in ti poslati tudi kopijo le teh, saj gre za spremembo pogodbe med tabo in njimi, ne pa med javnostjo in njimi. Zakaj bi ti moral viseti na njihovi javni spletni strani in čakati na to kdaj bodo pripopali gor nove pogoje, da si jih boš ti potem lahko prebral? Če ne drugega, sem mnenja, da bi morali naročnikom vsaj omogočiti dostop do vseh sprememb splošnih pogojev in cenikov, ki so se zgodili med trajanjem pogodbe in to v zasebnem delu njihovih spletnih strani, se pravi v vašem spletnem računu.
Zdaj zbiram pravna mnenja za nadaljnje ukrepe na to temo in nekaj pozitivnih sem že dobil. Prav tako sem recimo uspel pri banki, da so me na moja večkratna prigovarjanja/opozarjanje na to problematiko, da gre pač za pogodbo med mano in njimi, zato naj me tretirajo kot enakovrednega partnerja in me na ta način tudi obveščajo, tudi že delno upoštevali. Vedno sem jim pod nos pomolil vprašanje kako bi recimo oni reagirali, če bi jaz svojo namero recimo o odstopu od pogodbe objavil na svoji spletni strani ali pa na oglasni deski društva upokojencev Spodnji Duplek, se pravi na javnem mestu. Tako so recimo zdaj že uvedli (pri tej banki seveda), da se vsakokratni splošni pogoji hranijo tudi znotraj tvojega računa spletne banke in imaš v vsakem momentu možnost vpogleda vanje, tudi za nazaj. Uspel sem celo v tem, da so v vsakokratnih novih pogojih obarvana določila, ki so bila spremenjena ali dodana.
Jaz sem mnenja da je tak način edino pravilen in pošten, jasno je pa na nas potrošnikih, da pritisnemo najprej na svoje ponudnike takšnih in drugačnih storitev, nato pa še na ustrezne inštance nadzora, da se takšna praksa uveljavi kot edina pravilna.
Gre pa za to:
Ko podpišeš takšno ali podobno pogodbo, je notri skoraj vedno določilo, ki določa, da so del pogodbe tudi splošni pogoji poslovanja ter cenik oziroma tarife. Potem je tud še določilo, ki pravi, da se splošni pogoji ali cenik lahko spreminjajo in da so te vsakokratne spremembe hrati tudi spremembe pogodbe. Piše še, da če se z novimi pogoji (ki jih enostransko poskušajo uveljaviti) ne strinjaš, lahko odstopiš od pogodbe brez "pogodbene kazni". Če se v predpisanem roku ne zjasniš o odstopu se šteje, da se strinjaš z "novo" pogodbo. To spreminjanje splošnih pogojev in tarif lahko smatraš tudi kot nov aneks k pogodbi vsakič ko se to zgodi.
Zdaj pa problem:
V sami pogodbi je ponavadi tudi določilo, ki pravi, da so veljavni pogoji vedno dostopni na nihovih spletnih straneh. No in tu se jaz s tem ne strinjam in sem mnenja, da bi moralo biti takšno določilo nično če pa to ne pa vsaj sporno. Zakaj? Zato, ker gre za javno obveščanje o pogojih in tarifah, ki je namenjeno predvsem tistim ki "hodijo mimo" in slučajno to vidiji, se pravi potencialnim novim strankam. Mnenja sem, da bi te morali (glede na to da si njihov naročnik) o vsakokratni spremembi teh pogojev ali cenikov osebno obvestiti in ti poslati tudi kopijo le teh, saj gre za spremembo pogodbe med tabo in njimi, ne pa med javnostjo in njimi. Zakaj bi ti moral viseti na njihovi javni spletni strani in čakati na to kdaj bodo pripopali gor nove pogoje, da si jih boš ti potem lahko prebral? Če ne drugega, sem mnenja, da bi morali naročnikom vsaj omogočiti dostop do vseh sprememb splošnih pogojev in cenikov, ki so se zgodili med trajanjem pogodbe in to v zasebnem delu njihovih spletnih strani, se pravi v vašem spletnem računu.
Zdaj zbiram pravna mnenja za nadaljnje ukrepe na to temo in nekaj pozitivnih sem že dobil. Prav tako sem recimo uspel pri banki, da so me na moja večkratna prigovarjanja/opozarjanje na to problematiko, da gre pač za pogodbo med mano in njimi, zato naj me tretirajo kot enakovrednega partnerja in me na ta način tudi obveščajo, tudi že delno upoštevali. Vedno sem jim pod nos pomolil vprašanje kako bi recimo oni reagirali, če bi jaz svojo namero recimo o odstopu od pogodbe objavil na svoji spletni strani ali pa na oglasni deski društva upokojencev Spodnji Duplek, se pravi na javnem mestu. Tako so recimo zdaj že uvedli (pri tej banki seveda), da se vsakokratni splošni pogoji hranijo tudi znotraj tvojega računa spletne banke in imaš v vsakem momentu možnost vpogleda vanje, tudi za nazaj. Uspel sem celo v tem, da so v vsakokratnih novih pogojih obarvana določila, ki so bila spremenjena ali dodana.
Jaz sem mnenja da je tak način edino pravilen in pošten, jasno je pa na nas potrošnikih, da pritisnemo najprej na svoje ponudnike takšnih in drugačnih storitev, nato pa še na ustrezne inštance nadzora, da se takšna praksa uveljavi kot edina pravilna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
LJ4L ::
Z zgornjim postom se strinjam. Ne morejo (po zdejšni logiki lahko) kar tako spreminjati sp. pogojev.
LP from LJ
trnvpeti ::
splosni pogoji morajo biti skladni z EU
v splosnih pogojih ne more biti cena pri odstopu bistveno drugacna kot je bila takrat pri sklenitvi
to je bistvena sprememba, in ne velja
v splosnih pogojih ne more biti cena pri odstopu bistveno drugacna kot je bila takrat pri sklenitvi
to je bistvena sprememba, in ne velja
BlaY0 ::
Z zgornjim postom se strinjam. Ne morejo (po zdejšni logiki lahko) kar tako spreminjati sp. pogojev.
Lahko spreminjajo, ni problema, samo te morajo o tem obvestiti in ti spremembe tudi poslati, ker gre za del pogodbe. Tvoja pravica je, da imaš vedno na vpogled celotno pogodbo v vsakem momentu časa trajanja.
splosni pogoji morajo biti skladni z EU
v splosnih pogojih ne more biti cena pri odstopu bistveno drugacna kot je bila takrat pri sklenitvi
to je bistvena sprememba, in ne velja
Saj ne vemo. Mogoče so pa to ceno postopoma dvigovali. Najprej je bil odstop zastonj, potem 5 centov, potem 30 centov.... in na koncu 20 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
trnvpeti ::
sploh lahko dajo ceno odpovedi v splosne?
v parih letih od 0-20 ne morejo priti
ce so sproti spreminjali ceno, se to da dokazati, je tako?
v parih letih od 0-20 ne morejo priti
ce so sproti spreminjali ceno, se to da dokazati, je tako?
BlaY0 ::
Ja, ampak če nimaš na razpolago vseh cenikov od začetka do konca je to malo težko. Zato pa moj apel zgoraj vsem uporabnikom, naj na tak način kot sem jaz, začnejo težiti. To njihovo prakso obveščanja prek javnih medijev je treba sesut.
Kot rečeno, ko so dali v cenik tarifo za plačilo odstopa, bi ti lahko odstopil od pogodbe. Ker nisi, se je smatralo da se s tem strinjaš.
Kot rečeno, ko so dali v cenik tarifo za plačilo odstopa, bi ti lahko odstopil od pogodbe. Ker nisi, se je smatralo da se s tem strinjaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
fosil ::
Če nekaj piše v pogojih to še ne pomeni da je zakonito.
Jaz bi se vsekakor obrnil na apek.
Ker če se ne motim je tudi pri bankah sedaj tako, da ti ne smejo računat zaprtja računa.
Drugače bi verjetno tudi mobilni operaterji zaračunaval visoke zneske za odjave.
Jaz bi se vsekakor obrnil na apek.
Ker če se ne motim je tudi pri bankah sedaj tako, da ti ne smejo računat zaprtja računa.
Drugače bi verjetno tudi mobilni operaterji zaračunaval visoke zneske za odjave.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
[D]emon ::
Striktno laicno, ce je v pogodbi navedeno, da je penale za prekinitve le-te s strani uporabnika 20 eur, ti pa si to podpisal ... pripisi sebi.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
SaXsIm ::
Meni je pa tukaj druga stvar bolana. Sam sem se v mesecu oktobru selil, in sem želel priključek prenesti iz enega naslova na drugega, pa ni šlo, in sem tako pač moral požreti tistih 20 EUR + čas, ki ga potrebujejo za obdelavo pogodbe. Hkrati sem izgubil tudi vse ugodnosti, ki sem jih kot dolgoletni naročnik pridobil (T-2 klub).
SaXsIm
[D]emon ::
#DealWithIt #YOLO
Taki so pogoji pogodbe. Either take it or don't. But don't bitch about it. Prenos prikljucka je prekinitev stare pogodbe in sklenitev nove.
Taki so pogoji pogodbe. Either take it or don't. But don't bitch about it. Prenos prikljucka je prekinitev stare pogodbe in sklenitev nove.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
AndrejO ::
... snip ...
V sami pogodbi je ponavadi tudi določilo, ki pravi, da so veljavni pogoji vedno dostopni na nihovih spletnih straneh. No in tu se jaz s tem ne strinjam in sem mnenja, da bi moralo biti takšno določilo nično če pa to ne pa vsaj sporno. Zakaj? Zato, ker gre za javno obveščanje o pogojih in tarifah, ki je namenjeno predvsem tistim ki "hodijo mimo" in slučajno to vidiji, se pravi potencialnim novim strankam. Mnenja sem, da bi te morali (glede na to da si njihov naročnik) o vsakokratni spremembi teh pogojev ali cenikov osebno obvestiti in ti poslati tudi kopijo le teh, saj gre za spremembo pogodbe med tabo in njimi, ne pa med javnostjo in njimi.
... snip ...
Od tukaj naprej je tvoje razmišljanje odrezano, ker več ni pomembno.
Večji operaterji že leta svoje stranke obveščajo o vsakokratni spremembi splošnih pogojev tudi skupaj z računom. Tako, kot dobiš dostavljen račun, tako dobiš dostavljene tudi "pomembne informacije".
Torej to, kar ti zahtevaš, se že tako ali tako počne.
Lahko pa se zmrduješ nad tem, da so večino časa računom priložene reklame, ne pa samo za naročnika resnično pomembna obvestila. Potem pa se naročniki navadijo to "solato" metati stran, ne da bi jo pogledali.
mojca ::
Ni nujno, toda s pritožbo na APEKu ti morda uspe doseči, da ti odklopnine ne bodo zaračunali. Izgubiti nimaš kaj, če se pritožiš. Plačaj nesporni del zneska, pošlji pritožbo na APEK in poročaj. Z APEK-om imam pozitivne izkušnje (po tem, ko nas je SiOL/Telekom zavajal, je APEK odločil nam v prid).
V začetnih letih niso računali odklopnine in verjetno je v pogodbi, ki ste jo podpisali, res ni bilo nikjer omenjene. Meni se s tem ni dalo ukvarjati, bi pa - roko na srce - lahko v ceniku imeli napisano vsaj nekaj v smislu, da odklopnino računajo samo pri naročniških razmerjih, krajših od X. Če ne drugega, bi morda lahko dosegel, da odklopnine ne bi zaračunali nikomur od naročnikov, ki so pogodbo sklenili pred 1.1.2011 (verjetno so takrat začeli zaračunavati odklopnino).
(Mi smo včasih imeli še mobilni internet, za katerega nismo plačali priklopnine. Po kakšnem letu so se na lepem spomnili in začeli zaračunavati priklopnino. Vsem tistim, ki priklopnine niso plačali, pa odklopnino. Po nekem čudnem naključju so nam račun za odklopnino takrat pozabili izstaviti.)
V začetnih letih niso računali odklopnine in verjetno je v pogodbi, ki ste jo podpisali, res ni bilo nikjer omenjene. Meni se s tem ni dalo ukvarjati, bi pa - roko na srce - lahko v ceniku imeli napisano vsaj nekaj v smislu, da odklopnino računajo samo pri naročniških razmerjih, krajših od X. Če ne drugega, bi morda lahko dosegel, da odklopnine ne bi zaračunali nikomur od naročnikov, ki so pogodbo sklenili pred 1.1.2011 (verjetno so takrat začeli zaračunavati odklopnino).
(Mi smo včasih imeli še mobilni internet, za katerega nismo plačali priklopnine. Po kakšnem letu so se na lepem spomnili in začeli zaračunavati priklopnino. Vsem tistim, ki priklopnine niso plačali, pa odklopnino. Po nekem čudnem naključju so nam račun za odklopnino takrat pozabili izstaviti.)
Blazz ::
Mojca,
torej predlagaš, da plačam razliko (nesporni del zneska) ali raje zahtevam nov račun brez tega ali pa sploh ne plačam in samo naredim pritožbo? Na APEK pa, če me nič ne stane, bom vložil pritožbo v upanju na ugodnen razplet in precedens za ostale. (verjetno moram o tem obvestiti tudi t-2? - da bom plačal nesporni del in podal pritožbo)
Imam pisne splošne pogoje, ki so veljali ob podpisu pogodbe in nikjer ni omenjen strošek odklopa.
torej predlagaš, da plačam razliko (nesporni del zneska) ali raje zahtevam nov račun brez tega ali pa sploh ne plačam in samo naredim pritožbo? Na APEK pa, če me nič ne stane, bom vložil pritožbo v upanju na ugodnen razplet in precedens za ostale. (verjetno moram o tem obvestiti tudi t-2? - da bom plačal nesporni del in podal pritožbo)
Imam pisne splošne pogoje, ki so veljali ob podpisu pogodbe in nikjer ni omenjen strošek odklopa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blazz ()
AndrejO ::
Kar je veljalo ob podpisu, se je lahko že n-krat spremenilo.
Ob vsaki spremembi bi moral biti naročnik tudi neposredno obveščen - običajno je obvestilo o spremembi priloženo k mesečnem računu cca. mesec dni pred spremembo.
Če bo T-2 pokazal, da je to tako storil, potem je naročnik tisti, ki je glede teh 20 EUR v zmoti. Napaka je bila pač na njegovi strani, če je ta obvestila spregledal.
Ne glede na zgornje, lahko preveriš roke (da ne boš kakšnega zamudil) in na APEK pošlješ predlog za posredovanje. To pomeni, da moraš še vedno pravočasno plačati nesporen del računa (torej račun zmanjšan za spornih 20 EUR). V času trajanja spora, ti spornega dela zneska ni potrebno plačati.
Če boš plačal vse v celoti, se bo to štelo, da si se z računom strinjal. Možnost enostavnega posredovanja APEK-a boš s tem izgubil.
Vse, kar boš z vložitvijo predloga izgubil, je nekaj poštnine za priporočeno pošiljko (če imaš kvalificirano d.p., uporabi tega in pošlji predlog preko e-pošte) in čas, ko boš razmišljal kaj je s tvojim predlogom. Dodatno boš tvegal eno več bančno provizijo za nakazilo.
Ob vsaki spremembi bi moral biti naročnik tudi neposredno obveščen - običajno je obvestilo o spremembi priloženo k mesečnem računu cca. mesec dni pred spremembo.
Če bo T-2 pokazal, da je to tako storil, potem je naročnik tisti, ki je glede teh 20 EUR v zmoti. Napaka je bila pač na njegovi strani, če je ta obvestila spregledal.
Ne glede na zgornje, lahko preveriš roke (da ne boš kakšnega zamudil) in na APEK pošlješ predlog za posredovanje. To pomeni, da moraš še vedno pravočasno plačati nesporen del računa (torej račun zmanjšan za spornih 20 EUR). V času trajanja spora, ti spornega dela zneska ni potrebno plačati.
Če boš plačal vse v celoti, se bo to štelo, da si se z računom strinjal. Možnost enostavnega posredovanja APEK-a boš s tem izgubil.
Vse, kar boš z vložitvijo predloga izgubil, je nekaj poštnine za priporočeno pošiljko (če imaš kvalificirano d.p., uporabi tega in pošlji predlog preko e-pošte) in čas, ko boš razmišljal kaj je s tvojim predlogom. Dodatno boš tvegal eno več bančno provizijo za nakazilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
lambda ::
Torej, če bi oni spremenil splošne pogoje, da v primeru odjave pa moraš plačat 200 eur ali pa 2000 eur, bi bilo tudi ok in bi rekli "don't bitch about it".
To so svinjske prakse, kakorkoli obrneš. Morda zdržijo pravno presojo, ampak upam, da zaradi tega izgubijo (oz. ne dobijo) kakega naročnika. Sem skeptičen, da se jim to pod črto splača. Imel sem namen letos menjati internet ponudnika na T-2 in bom sedaj nalašč vseeno poslal povpraševanje, ko prispe pogodba, pa jih bom obvestil, da zaradi teh 20 eur (v kolikor bodo notri) ne mislim podpisat.
To so svinjske prakse, kakorkoli obrneš. Morda zdržijo pravno presojo, ampak upam, da zaradi tega izgubijo (oz. ne dobijo) kakega naročnika. Sem skeptičen, da se jim to pod črto splača. Imel sem namen letos menjati internet ponudnika na T-2 in bom sedaj nalašč vseeno poslal povpraševanje, ko prispe pogodba, pa jih bom obvestil, da zaradi teh 20 eur (v kolikor bodo notri) ne mislim podpisat.
...:TOMI:... ::
Naj ti bo šola za naslednjič, da menjaš operaterja takrat, ko je sprememba cen ali splošnih pogojev. Takrat lahko brez stroškov (če nimaš vezav) prekineš pogodbo oziroma skleneš pogodbo pri drugem operaterju ter novi operater v tvojem imenu prekine trenutno pogodbo. Sicer pa imajo vsi operaterji te nategunske administrativne stroške, kot je recimo to, ko prekineš pogodbo, menjava paketa, itd.
Tomi
lambda ::
Težava je v tem, da ima večina ljudi v življenju mnogo drugih prijetnejših opravil, kot prebirati vseskozi spreminjajoči se drobni tisk ponudnika interneta, mobilnega operaterja, elektro distributerja, dobavitelja plina, banke, zavarovalnic itd.
Računaš na dobre poslovne prakse. Trenutno je tako, da če teh ni, druge izbire nimaš, kot da razkurjen iz principa greš drugam in se jih ne pritakneš več. Pa zraven še kdaj komu namigneš kakšni prasci so, če že ravno razmišlja, da bi šel k njim.
Računaš na dobre poslovne prakse. Trenutno je tako, da če teh ni, druge izbire nimaš, kot da razkurjen iz principa greš drugam in se jih ne pritakneš več. Pa zraven še kdaj komu namigneš kakšni prasci so, če že ravno razmišlja, da bi šel k njim.
Invictus ::
Težava je v tem ker veliko ljudi podpisuje kar ne prebere, potem pa tu jamra kaki prasci so.
Počasi se bo potrebno zavedati da je pogodba pravno zavezujoč dokument.
Drugič pa še zahtevajte da se splošni pogoji natisnejo, priložijo pogodbi in parafirajo ...
Počasi se bo potrebno zavedati da je pogodba pravno zavezujoč dokument.
Drugič pa še zahtevajte da se splošni pogoji natisnejo, priložijo pogodbi in parafirajo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fosil ::
Eni ste pa res čudni. Vi bi kar vse plačali.
Če bi bilo v pogojih da je odjava 1 mio, bi tudi kar plačali?
Ne smejo kar zaračunavati nekih stroškov, če za to nimajo utemeljenega razloga.
Pa če to piše v pogojih ali ne.
Tudi banke po novem zaračunajo zapiranje računa samo, če si imel odprtega manj kot eno leto.
Če si ga imel dalj, ne plačaš nič.
In tega gotovo ne počnejo ker so tako prijazne, ampak so jih verjetno enkrat v zvezi s tem dobile po zobeh.
Očitno bo moralo biti enako tudi z T2.
Če bi bilo v pogojih da je odjava 1 mio, bi tudi kar plačali?
Ne smejo kar zaračunavati nekih stroškov, če za to nimajo utemeljenega razloga.
Pa če to piše v pogojih ali ne.
Tudi banke po novem zaračunajo zapiranje računa samo, če si imel odprtega manj kot eno leto.
Če si ga imel dalj, ne plačaš nič.
In tega gotovo ne počnejo ker so tako prijazne, ampak so jih verjetno enkrat v zvezi s tem dobile po zobeh.
Očitno bo moralo biti enako tudi z T2.
Tako je!
trnvpeti ::
splosni pogoji se morajo skladati z EU
in se bistveno se ne smejo spremeniti (iz 0.00 na 0.01 je bistvena sprememba)
pogodbo sklenes z trenutno veljavnimi splosnimi pogoji
in se bistveno se ne smejo spremeniti (iz 0.00 na 0.01 je bistvena sprememba)
pogodbo sklenes z trenutno veljavnimi splosnimi pogoji
...:TOMI:... ::
Pa saj so vsi operaterji prasci. Malo si oglejte cenike in splošne pogoje. Vse je isto, samo ime firme je drugo, ter cene so malo drugačne.
Tomi
Utk ::
Težava je v tem ker veliko ljudi podpisuje kar ne prebere, potem pa tu jamra kaki prasci so.
Počasi se bo potrebno zavedati da je pogodba pravno zavezujoč dokument.
Drugič pa še zahtevajte da se splošni pogoji natisnejo, priložijo pogodbi in parafirajo ...
Vsi imajo iste pogoje. In v vseh piše da se lahko kadarkoli spremenijo. Nobeno branje ti tu nič ne pomaga. A bi kdo menjal ISP-ja, ki doda naenkrat 20 evrov za odjavo? Kot da drugi ne bo tega naredil, če slučajno ni že. Če je podpisana pogodba veljaven dokument, zakaj ga ena stran lahko kadarkoli spremeni, druga pa ne more?
Dokler so vsi ponudniki, teh par kar jih je, približno enake "barabe", ni nobene pomoči.
trnvpeti ::
lahko se spremenijo 1x mesecno
in en mesec prej morajo obvestiti
tudi ti lahko spremenis pogodbo, in jim das svojo v podpis
ce bodo podpisali, je druga stvar
in en mesec prej morajo obvestiti
tudi ti lahko spremenis pogodbo, in jim das svojo v podpis
ce bodo podpisali, je druga stvar
AndrejO ::
Torej, če bi oni spremenil splošne pogoje, da v primeru odjave pa moraš plačat 200 eur ali pa 2000 eur, bi bilo tudi ok in bi rekli "don't bitch about it".
Glede na to, da:
a) si o temu obveščen najmanj 30 dni pred spremembo; in
b) lahko v primeru spremembe brez pogodbene kazni odstopiš od te pogodbe.
Potem velja točno to. Don't bitch about it. Če ne želiš sprejeti novih pogojev, potem lahko brez škode razdreš pogodbo. Če ne bereš obvestil, potem pač ostaneš v blaženi nevednosti.
To so svinjske prakse, kakorkoli obrneš.
Ignoriranje obvestil in potem jokanje kako je to grdo je pa kaj?
Najprej je potrebno ugotoviti, da T-2 svojih uporabnikov ni obvestil o spremembi, potem lahko govoriš o svinjskih praksah.
Imel sem namen letos menjati internet ponudnika na T-2 in bom sedaj nalašč vseeno poslal povpraševanje, ko prispe pogodba, pa jih bom obvestil, da zaradi teh 20 eur (v kolikor bodo notri) ne mislim podpisat.
Kot prvo, seveda bo notri, saj je na ceniku, cenik pa je del pogodbe. Kot drugo, ali misliš, da tvoj trenutni ponudnik ni v zadnjih letih že n-krat spremenil pogodbo, vsebino storitev in/ali cenike na identičen način?
...:TOMI:... ::
Ko oni spremenijo pogoje, imaš ti čas, da brez stroškov zate odstopiš od pogodbe, če nimaš kakih vezav.
Tomi
Pšenični ::
Sem šel z T-2 pred enim letom, morda nekaj več..... Na Amis, so pač bolj ugodni. Ko sem se pred precej leti od njih odklopil, mi niso nič računali-mislim Amis.
Sem moral plačat stroške odklopa pri T-2 - mislim da je blo ene 16 evrov.
Nisem niti trznil, sem plačal. Jbg. Sem si misli, sem spet nekaj spregledal......
Ampak na T-2 mene ne bodo več videli. Če se bo le dalo.
Torej dvigajo ceno odklopa, to si zapomnite.
S takimi fintami si delajo medvedjo uslugo.
Sem moral plačat stroške odklopa pri T-2 - mislim da je blo ene 16 evrov.
Nisem niti trznil, sem plačal. Jbg. Sem si misli, sem spet nekaj spregledal......
Ampak na T-2 mene ne bodo več videli. Če se bo le dalo.
Torej dvigajo ceno odklopa, to si zapomnite.
S takimi fintami si delajo medvedjo uslugo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
trnvpeti ::
tudi cenika ne smejo kr poljubno spremeniti
drzava bi morala tukaj veliko narediti
in bi morala kaznovati velike firme v taksnih primerih
drzava bi morala tukaj veliko narediti
in bi morala kaznovati velike firme v taksnih primerih
...:TOMI:... ::
Dvigajo vse cene, to si zapomnite. Stiskajo na vseh področjih, če, slučajno še niste opazili. Če slučajno nič ne podražijo, pa podražitev zapakirajo v malo drugačen celofan, recimo sprememba obračunskega intervala. Pravno gledano niso spremenili cen klicev, praktično gledano pa so zvišali cene zaradi minutnega intervala. Tudi recimo cene sms-a niso dvignili, so pa uvedli "novo storitev", dodatek na sms v tujino.
Zakaj ne? Ali smo v planskem gospodarstvu, prejšnjem režimu? Cene se lahko spremenijo, kadar oni želijo. Je pa regulacija, ki je sedaj s strani države škodljiva za uporabnike in za konkurenco.
tudi cenika ne smejo kr poljubno spremeniti
drzava bi morala tukaj veliko narediti
in bi morala kaznovati velike firme v taksnih primerih
Zakaj ne? Ali smo v planskem gospodarstvu, prejšnjem režimu? Cene se lahko spremenijo, kadar oni želijo. Je pa regulacija, ki je sedaj s strani države škodljiva za uporabnike in za konkurenco.
Tomi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ...:TOMI:... ()
lambda ::
AndrejO > Ignoriranje obvestil in potem jokanje kako je to grdo je pa kaj? Najprej je potrebno ugotoviti, da T-2 svojih uporabnikov ni obvestil o spremembi, potem lahko govoriš o svinjskih praksah.
Sem ravno razložil, da nimam vsak mesec nekaj ur časa za to, da bom bral in preučeval spremembe pogojev vseh storitev, ki jih uporabljam. Smatram, da ko podpišem pogodbo za določen čas, da bistvenih sprememb ne bo. Če pa bodo, me bodo pa na to izrecno in jasno opozorili. In tole o čemer je debata v tej temi, je bistvena sprememba. Če so bili o tem uporabniki jasno pisno opozorjeni, potem je vse ok. Če pa gre le za kako objavo na spletni strani, je pa to zame že netransparentno obveščanje oz. takšno za katerega želijo, da bi mu ljudje namenjali čimmanj pozornosti.
Pogosto je tudi tako, da rečejo, da so spremenili pogoje uporabe in ti pošljejo 12 strani drobnega tiska. A je tako težko napisat povzetek kje in kaj se je spremenilo? Ni težko, je pa v primeru poslabšanj pogojev bolje, če se ne, ker potem marsikdo ne prebere zadeve.
In še enkrat - ni problem sprememba pogojev, kot pa to, da je težko slediti vsem spremembam. In to predvsem iz razloga, da pri ponudnikih storitev ni volje, da bi svojim strankam to poenostavljali.
Sem ravno razložil, da nimam vsak mesec nekaj ur časa za to, da bom bral in preučeval spremembe pogojev vseh storitev, ki jih uporabljam. Smatram, da ko podpišem pogodbo za določen čas, da bistvenih sprememb ne bo. Če pa bodo, me bodo pa na to izrecno in jasno opozorili. In tole o čemer je debata v tej temi, je bistvena sprememba. Če so bili o tem uporabniki jasno pisno opozorjeni, potem je vse ok. Če pa gre le za kako objavo na spletni strani, je pa to zame že netransparentno obveščanje oz. takšno za katerega želijo, da bi mu ljudje namenjali čimmanj pozornosti.
Pogosto je tudi tako, da rečejo, da so spremenili pogoje uporabe in ti pošljejo 12 strani drobnega tiska. A je tako težko napisat povzetek kje in kaj se je spremenilo? Ni težko, je pa v primeru poslabšanj pogojev bolje, če se ne, ker potem marsikdo ne prebere zadeve.
In še enkrat - ni problem sprememba pogojev, kot pa to, da je težko slediti vsem spremembam. In to predvsem iz razloga, da pri ponudnikih storitev ni volje, da bi svojim strankam to poenostavljali.
broken/link ::
Sem moral plačat stroške odklopa pri T-2 - mislim da je blo ene 16 evrov.
Torej dvigajo ceno odklopa, to si zapomnite.
S takimi fintami si delajo medvedjo uslugo.
prištej še davk pa boš na 20eur. ena sama sprememba je bila, in to je bila iz "zastonj odjave" na "plačaj 20eur ob odjavi".
...:TOMI:... ::
Moj ISP me obvesti, da so spremenili pogoje, to napiše na račun, pod obvestila. Ja, glede na to, da imajo nekateri operaterji zelo veliko reklam povsod po medijih in tudi zraven računov, bi si lahko vzeli čas in napisali kak stavek tudi o tem, ter obvestili uporabnika na pisni način. Kot vedno, je to stvar, ki ne prinaša denarja, zato tega ne počno. Reklama pa prinaša denar, zato bodo še naprej bombardilrali s svojo bolj ali amnj ugodno ponudbo.
Tomi
lambda ::
Če bi nekdo spisal za raznorazne storitve ponudnikov interneta, mobilnih operaterjev, distributerjev električne energije ipd. nekaj takega: TOSDR ... potem bi se morada stvari kaj spremenile. Do takrat bo pa cilj samo izmozgati čimveč denarja na kakršenkoli način že.
In ne, AndrejO, se ne strinjam s tem, da to niso svijske prakse. To bi lahko zaračunali kot priključnino. 'Nesvinjska' storitev je zame tista, ki mi lahko že v tistih nekaj alinejah v reklami pojasni vse bistvene elemente pogodbe. Volje za to običajno ni.
In ne, AndrejO, se ne strinjam s tem, da to niso svijske prakse. To bi lahko zaračunali kot priključnino. 'Nesvinjska' storitev je zame tista, ki mi lahko že v tistih nekaj alinejah v reklami pojasni vse bistvene elemente pogodbe. Volje za to običajno ni.
mojca ::
torej predlagaš, da plačam razliko (nesporni del zneska) ali raje zahtevam nov račun brez tega ali pa sploh ne plačam in samo naredim pritožbo? Na APEK pa, če me nič ne stane, bom vložil pritožbo v upanju na ugodnen razplet in precedens za ostale. (verjetno moram o tem obvestiti tudi t-2? - da bom plačal nesporni del in podal pritožbo)
Ja, nesporni del zneska plačaj takoj (če ne plačuješ ravno po priloženi položnici na pošti, plačati drugačen znesek kot naračunu verjetno ni problem). Itak ne verjamem, da ti bodo izdali nov račun, razen če bi šlo za kako pomoto, ki bi jo sami takoj priznali in popravili. Ne, da se tega bojim, a če bi se stvar predolgo vlekla, bi ti lahko naložili plačilo obresti ipd. Tega zneska ne bi plačal samo v primeru, da bi želel iz nevemkakšnega razloga izpodbijati tudi preostali znesek v stilu "deset dni zaradi izpada elektrike ali okvarjenega omrežja ni bilo moč uporabljati storitve" ali kaj drugega v tem stilu. Če poravnaš zdaj, bo samo manj problemov v prihodnosti. Edino, kar profitiraš, če počakaš, je ena provizija na položnici manj, če pritožbi ne bo ugodeno.
Na APEK lahko pišeš tudi po e-mailu. Vsaj meni so odgovorili zelo hitro. Šele ko sem morala nekaj pošiljati/podpisovati ipd. sem se poslužila odmrlih dreves, če se dobro spomnim.
@telebanc: misilim, da se strinjam z broken/link-om. Če greš gledat T-2 forum, je že tam omenjena cena 20 EUR. Verjetno si res gledal ceno brez davka.
AndrejO ::
...:TOMI:... je izjavil:
Pritožba na AKOS je vredna natanko nič.
Stane te praktično nič.
Vredna je pa toliko, kolikor so tvoji argumenti trdni. Če bo argumentacija "pred X leti so bili pogoji drugačni", bo to bolj švoh. Če bo argumentacija "T-2 me ni obvestil in v pogodbi ni ničesar o temu, da moram sam kaj brskati", bo stvar že boljša.
Pšenični ::
@telebanc: misilim, da se strinjam z broken/link-om. Če greš gledat T-2 forum, je že tam omenjena cena 20 EUR. Verjetno si res gledal ceno brez davka.
Ja, ne spomnim se točno. Vem le da sem plačal iz ljubega mira, kaj se mi ni dalo drkat z temi na T-2, kaj mam bolj važno delo, kot se zajebavat z takimi. Majo pa zdej pri meni eno veliko črno piko. Zelo veliko. Na maram nategunov.
Pri Amisu sem se odjavil pred leti, so bli fer. Sem tud jim povedal zakaj, ker majo ponudbo, ki mi ne odgovarja.
Ker so bli pošteni do mene, in niso najedali z drobižem pri odklopu, sem se ko so spremenili ponudbo vrnil k njim. Pri T-2 pa ostane grenak občutek, da te še na koncu malo "nategnejo".
Sicer je moje mnenje da dolgoročno "nategujejo" sebe. S takim poslovanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
Pšenični ::
To je znak, da jim gre na slabse.
Ja,to itak. Sam to mene ne zanima. Za zgrešeno vodenje majo svoj managment, pa naj njim izstavijo račun.
Sam si želim, da Amis ostane tak, ko je bil. No, lahko je še boljši. Najboljši "ambasador" vsakega podjetja, sploh v današji dobi interneta so zadovoljne stranke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pšenični ()
diNero ::
se vam ne zdi da malo pretiravate? kot da vas ostali operaterji ne nategujejo na kakšen drugačen način? ( takoj mi pade na pamet ISDN ).
pravtako verjamem, da ni podjetja (resnega), ki bi iz nič postavilo neko spremembo cene in ste/smo definitivno bili tako ali drugače obveščeni o tej storitvi (priznam, tudi sam nisem vedel oz. vržem stran vse razen računa, kar dobim po pošti).
in pa še, ko je nekdo omenil 12 strani drobnega tiska..to je ravno zaradi tega da pokrijejo vse "luknje", ki jih uspete na forumih naumiti "poznavalci".
pravtako verjamem, da ni podjetja (resnega), ki bi iz nič postavilo neko spremembo cene in ste/smo definitivno bili tako ali drugače obveščeni o tej storitvi (priznam, tudi sam nisem vedel oz. vržem stran vse razen računa, kar dobim po pošti).
in pa še, ko je nekdo omenil 12 strani drobnega tiska..to je ravno zaradi tega da pokrijejo vse "luknje", ki jih uspete na forumih naumiti "poznavalci".
BlaY0 ::
Torej to, kar ti zahtevaš, se že tako ali tako počne.
Očitno niso dobro prebral. Napisal sem, da sem mnenja, da ti morajo tako ali drugače pred spremembo seznaniti z novimi pogoji IN ceniki. Tako in drugače pomeni, da ti oboje pošljejo po pošti ali pa da imaš do tega vedno dostop prek svojega spletnega računa in to tudi za nazaj do momemta, ko si z njimi sklenil pogodbo. To, da te obvestijo, da si lahko na njihovem javnem spletnem mestu ogledaš nove pogoje in nov cenik, je premalo.
Če tebe obveščajo tako kot sem zgoraj napisal mi prosim prilepi en scan, ker ti nekako ne verjamem.
...:TOMI:... je izjavil:
Moj ISP me obvesti, da so spremenili pogoje, to napiše na račun, pod obvestila.
Ja, točno tako, samo obvesti te in nič drugega. Novih pogojev in cenika pa ti ne pošlje ampak ti pove, da se nahajajo na njihovi javni spletni strani. To je zame premalo s stališča enakopravnosti pogodbenih strank premalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
lambda ::
diNero > se vam ne zdi da malo pretiravate? kot da vas ostali operaterji ne nategujejo na kakšen drugačen način?
Jaz se trudim svoj denar dajat tistim, ki me ne. Pa ne govorim o tem, da sedaj vedno iščem najcenejše storitve. Iščem fer storitve, take kjer je vse transparentno in brez množice raznih zank, tudi če to stane kak € več že v osnovi. Že leta ne kupujem več mobilnih telefonov v akciji pri operaterju - ker v drobnem tisku ponavadi napišejo astronomske 'redne' cene naprav, ki so daleč od realnih tržnih. Tako si v primeru enostranskih sprememb pogojev iz strani operaterja stisnjen v kot. Rečejo, da lahko seveda pogodbo prekineš brez stroškov, ampak plačati pa boš moral delež ugodnosti pri nakupu naprave (torej razliko med akcijsko in njihovo napihnjeno redno ceno).
Pri operaterjih torej sklepam le še vezave, ki ti prinesejo nekaj mesecev popusta na računu. V kolikor enostransko spremenijo pogoje, lahko prekineš in izgubiš le del tega popusta. In jasno vsakič greš od enega operaterja k drugemu, ker strankam, ki preidejo od konkurence, dajo običajno boljše pogoje, kot svojim zvestim.
Jaz se trudim svoj denar dajat tistim, ki me ne. Pa ne govorim o tem, da sedaj vedno iščem najcenejše storitve. Iščem fer storitve, take kjer je vse transparentno in brez množice raznih zank, tudi če to stane kak € več že v osnovi. Že leta ne kupujem več mobilnih telefonov v akciji pri operaterju - ker v drobnem tisku ponavadi napišejo astronomske 'redne' cene naprav, ki so daleč od realnih tržnih. Tako si v primeru enostranskih sprememb pogojev iz strani operaterja stisnjen v kot. Rečejo, da lahko seveda pogodbo prekineš brez stroškov, ampak plačati pa boš moral delež ugodnosti pri nakupu naprave (torej razliko med akcijsko in njihovo napihnjeno redno ceno).
Pri operaterjih torej sklepam le še vezave, ki ti prinesejo nekaj mesecev popusta na računu. V kolikor enostransko spremenijo pogoje, lahko prekineš in izgubiš le del tega popusta. In jasno vsakič greš od enega operaterja k drugemu, ker strankam, ki preidejo od konkurence, dajo običajno boljše pogoje, kot svojim zvestim.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kakšno nadomestila naj operater povrne končnemu uporabniku ob nedelovanju ali slabši (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostalo | 17952 (12739) | M-XXXX |
» | Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 61754 (50269) | Lonsarg |
» | GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 15852 (13739) | mojca |
» | Džabest od jutri 19€ in samo 100MB vključenega prenosa (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 226294 (193754) | šernk |