» »

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom

papak ::

Jest sm pa na onem neuradnem TušMobil forumu zasledil, da dokler ni neke hude razlike med odhodnimi klici in odhodnimi, naj bi zadeva res bila neomejena. Se pa strinjam da oglasi pa res zavajajo. Sej če bi bla firma ornk firma, s pospravljenim podstrešjem, pa normalnim kadrom, se take bedarije ne bi dogajale. Tko je pa vse bolj na "japčk".

Reycis ::

Ne vem kdo je zavajal ljudi, da so klici neomejeni. Meni so na tusu ze, ko je paket prisel ven povedali, da klici dejansko niso neomejeni ampak, da so bile dolocene omejitve. Ceprav takrat se ni bilo konkretiziranih 1500min.

Osebno sem si kupil Ideosa zato, ker mi je izjemno prakticno imeti emaile vedno pri roki. Enako velja za google koledar za narocanje strank. Imam ga v rokah non stop in nimam drugega telefona. Enostavno mi ne gre v betico kako lahko nekdo klepeta 1500 + zastonj minute znotraj omrezja.
Prenos podatkov 2010 MB Na voljo še 1987 MB od 2010 MB
Zakupljene minute 2010 min Na voljo še 1994 min od 2010 min
Skupno število SMSov 2010 Na voljo še 2008 SMSov
Klici v tuja omrežja 210 min Na voljo še 204 min od 210 min

Se vseeno mislim, da bi tusmobil moral postopati drugace. Pac v naprej bi povedali da klici niso vec neomejeni, dali moznost placila dodatnih klicev, dali moznost vpogleda porabe. Jim pa dajem vso pravico, da ukinejo oz. omejujejo storitve s katerimi delajo izgubo. In taksni primeri kot si ti so za njih izguba in so veseli, da te ni vec.

Master_Yoda ::

kako lahko nekdo klepeta 1500 + zastonj minute znotraj omrezja.


Od kot tebi zastonj ? Vse to preplacas v narocnini.

Invictus ::

Preden kaj podpisujete, preberite pogodbo.

Če te omejitve v pogodbi ni, pa gas na urad za varstvo potrošnikov in klic na inšpekcijo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Reycis ::

Joj se opravicujem, ker sem ponesreci zamenjal besedo zastonj z besedo neomejen. Nekateri se res zapicujejo v traparije.

Ph4nt0m ::

Tudi ponudniki spletnih gostovanj oglašujejo neomejen prostor za gostovanje, ki je dejansko omejen pa se glede tega nihče ne pritožuje. Prav tako nihče ne bere drobnega tiska in se v drugačnih primerih spet ne pritožujejo... Če nekdo misli da bo za 40€ lahko telefoniral 24/7 brez omejitev pa se naj sam zamisli, zakaj je tako naiven.
www.kartusatoner.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ph4nt0m ()

kuglvinkl ::

Glede drobnega tiska sem prepričan, da ste si ogledali epsko epizodo Southparka. Če še niste, si jo pa dajte.

Poldi112 ::

Master_Yoda je izjavil:

kako lahko nekdo klepeta 1500 + zastonj minute znotraj omrezja.


Od kot tebi zastonj ? Vse to preplacas v narocnini.


Preplačaš? Jaz imam recimo v poslovni skupini brezmejnih 1000, kjer za €20 dobim 1000 minut kamorkoli + 1000 minut znotraj poslovne skupine.Jasno da niso zastonj, ampak so pa tudi svetlobna leta od preplačanih. Razen če imaš kje kakšno bolj ugodno ponudbo, ki meni ni znana.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

nevone ::

Glede pritožb čez mobilne operaterje sem na Apeku slišal, da se največ pritožujejo čez Tušmobil, naslednji je Mobitel, in daleč za njima še vsi ostali. Tako, da Simobil sploh ni tako salba izbira.


Ne boš verjel, ampak meni je pa ravno Simobil prodal neomejen paket za mobilni internet (pred cca. 2 leti), potem pa naknadno uvedel omejitev, in mi mastno zaračunal prekoračene byte. Pritožila sem se na APEK in s pritožbo uspela.

Se tudi strinjam, da tole zavajajoče oglaševanje neomejenih paketov bi morali pri APEK-u omejiti. Če že skrbijo za to področje, naj zrihtajo še to.

o+ nevone

Hočem rečt, ne verjemi na besedo nič, kadar gre za tvoj denar.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: nevone ()

Blinder ::

tušmobil ima tut free pakete, ki niso brezplačni :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Ryzen 1700 gtx 970 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

para! ::

Ja, ne smeš bit tok naiven, da nekaj pričakueš zastonj samo zato, ker nekje piše "free" :)

lp
Death before dishonor!

nokia6310 ::

para! je izjavil:

Ja, ne smeš bit tok naiven, da nekaj pričakueš zastonj samo zato, ker nekje piše "free" :)

lp

To me sploh ne zanima, to je njihov problem. Oni so oglaševali tak paket z namenom, da bi pridobili čimveč strank. Ko pa so videli, da sem njihova izguba, pa so me enostavno izklopili! Se pravi, da so iz neomejenega paketa naredili paket, v katerem so zaračunali vse minute, katerega sicer oglašujejo kot free! Naj povejo tako, kot je, pa ne bo za nobenega nobenih neprijetnih presenečenj. Ne tako, kot bi si oni želeli, da bi bilo! Ni potrebno da imaš doktorat da razumeš, da je NEOMEJENO, NEOMEJENO!

para! ::

Ni potrebno da imaš doktorat da razumeš, da je NEOMEJENO, NEOMEJENO!

V bistvu rabiš samo malo zdrave pameti, da ne verjameš vsega, kar oglašujejo. V pogodbi, ki si jo podpisal, je verjetno natančneje določeno kako si Tuš predstavlja "neomejeno uporabo" (očitno je neomejeno omejeno s povprečno porabo uporabnikov).

Reklame pač niso merodajne pri odločanju za nakup, to je menda jasno. Valjda ne misliš, da so reklame zato, da so potrošniki ustrezno informirani? :D

Zdaj, če je početje Tuša prepovedano, pa upam, da uspeš s pritožbami in dosežeš svoje.

lp
Death before dishonor!

šernk ::

zakon o varstvu potrošnikov:
III. OGLAŠEVANJE BLAGA IN STORITEV

12. člen

Oglaševanje blaga in storitev ne sme biti v nasprotju z zakonom, ne sme biti nedostojno ali zavajajoče.

Oglaševalska sporočila morajo biti v slovenskem jeziku, razen, če z drugim predpisom ni drugače določeno.

Nedostojno oglaševanje blaga in storitev pomeni oglaševanje, ki vsebuje sestavine, ki so žaljive ali bi lahko bile žaljive za potrošnike, bralce, poslušalce in gledalce, ali sestavine, ki nasprotujejo morali in je kot nedostojno oziroma zavajujoče opredeljeno v kodeksu Slovenske oglaševalske zbornice.

Zavajajoče oglaševanje pomeni kakršnokoli oglaševanje, ki na kakršenkoli način, vključno s predstavitvijo izdelka ali storitve, zavaja ali lahko zavaja potrošnika. Zavajajoče oglaševanje je zlasti oglaševanje, ki izkorišča ali bi lahko izkoriščalo potrošnikovo neizkušenost in neznanje v dobičkonosne namene, ki vsebuje nejasnosti, čezmerna pretiravanja ali druge podobne sestavine, ki potrošnika zavajajo ali bi ga lahko zavajale.


iz SSKJ:
neomejen -?na -o prid. (e?-e? e?-é) ki ni omejen
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

nokia6310 ::

para! je izjavil:

Ni potrebno da imaš doktorat da razumeš, da je NEOMEJENO, NEOMEJENO!

V bistvu rabiš samo malo zdrave pameti, da ne verjameš vsega, kar oglašujejo. V pogodbi, ki si jo podpisal, je verjetno natančneje določeno kako si Tuš predstavlja "neomejeno uporabo" (očitno je neomejeno omejeno s povprečno porabo uporabnikov).

Reklame pač niso merodajne pri odločanju za nakup, to je menda jasno. Valjda ne misliš, da so reklame zato, da so potrošniki ustrezno informirani? :D

Zdaj, če je početje Tuša prepovedano, pa upam, da uspeš s pritožbami in dosežeš svoje.

lp

saj ravno to je sporno, ker v moji pogodbi, ki sem jo podpisal še preden so stopili novi pogoji v uporabo, tega ni bilo nikjer zapisanega. Razen tega, ni bilo zapisano niti to, da si Tušmobil pridržuje pravico kadarkoli spremeniti splošne, ali katerekoli druge pogoje. Po tej logiki, bi šel tudi jaz lahko na njihovo finto in bi jim lahko plačeval 3 evre na mesec, ker je to zame "enako" kot 30! Sem pač v tem času ocenil, da ni 30 evrov vrednih več kot 3.

Robertos664 ::

po moje pa samo skrbijo za tvoje zdravje. telefonirat 100min na dan pusti slej ko prej posledice.

lp

šernk ::

lahko uporablja prostoročno pa imaš lahko telefon tudi v drugi sobi če si tako zrihtaš :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Reycis ::

Jaz sem malo pobrskal pogoje uporabe iz dne 1.9.2011 in notri pise, da si v primeru prekomerne uporabe pridrzujejo pravico opozoriti, omejiti hitrost, omejiti klice, odpovedati narocnino.

St235 ::

Nokia, jaz na tvojem mestu vidim dve rešitvi.

Eno ti je že predlagal odvetnik in sicer, da se z tušmobilom poskusiš dogovrit za "neomejeno" kvoto pogovorov, ki so sprejemljivi za obe strani.

Druga stvar, ki jo lahko storiš pa je, da zahtevaš opoved pogodbe zaradi spremembe splošnih pogojev poslovanja. Pri tem boš moral povrnit stroške, ki so nastali do sedaj zaradi aneksa. V konkretnem primeru razliko 10€ na mesec za že pretečeno obdobje. Ne boš pa plačal pogodbene kazni in podobno. Ne poznam točne dikcije v aneksih TUŠ tako, da ne vem kaj bi ti probal zaračunat.

nokia6310 ::

Lakotnik29 s Tušmobilom, se nimam kaj pogovarjat! Kako anj se poskusim kaj z njimi dogovorit, ko pa mi na mail še do danes niso odgovorili? Vsi so se sklicevali na svoje nadrejene, in mi svetovali, naj se pisno obrnem na njih, saj imajo oddelek za pisno komunikacijo s strankami. Obljubljali so mi da bodo moj primer uredili, pa ni bilo nič od tega! Iz tega razloga, sem se tudi obrnil na inšpekcije in medije. Pogodbo, pa sem že odpovedal dne 28.12.2011, in šel k Simobilu, kjer sem za 20 evrov vezl paket Preprosot zame, v katerem imam vključenih 999 minut v katerokoli omrežje, brez zahteve po uravnoteženosti. Glede na splošne pogoje, ki so veljali 01.09.2011 je še en razlog, da so namerno in zavestno zavajali uporabnike, ker me na njih niso opozorili! Ampak, so mi govorili ravno nasprotno, da je vse neomejeno! Večkrat sem potem ko sem sklenil naročniško razmerje poklical v njihov klicni center in jih vprašal, če je res vse neomejeno in so mi vedno rekli, da je!
Blokirani so bili vsi klici sms in mms sporočila, kakor tudi klici znotraj omrežja Tušmobil za katere trdijo, da so neomejeni, in tudi na 080 številke, ki so vključno v telekomovi domeni. Klice na te številke plača klicoči, in jih zato operater nima pravice blokirat. Iz tega razloga ne zdrži izgovor, da so klici na 080 številke, tudi klici v druga omrežja, in da morajo biti iz tega razloga blokirani. Sporna je tudi uravnotežena uporaba. Torej z uveljavitvijo novih posebnih pogojev se ne spremeni samo to, da je omejitev na 1500 minut klicev v druga omrežja ampak tudi to, da je potrebno storitve uporabljati v skladu z novimi posebnimi pogoji in s pravilnikom o pravični uporabi storitev. Glede klicev v druga omrežja, ni sporno, ker so postavljena jasna pravila. Sporno je, ker so ta pravila začeli izvajati še preden so ta stopila v veljavo. Z uveljavitvijo novih posebnih pogojev bo lahko v praksi prihajalo do tega, da bodo lahko nekoga izključili, če ne bo imel pribljižne uravnoteženosti v skladu s porabo. Tu pa je siva cona, katero lahko iskoriščajo. Če se jim bo nekdo zameril, se bodo lahko sklicevali na uravnoteženost pogovorov, in ga bodo odklopili zato, ker te uravnoteženosti ne bo dosegel. Četudi, bo uporabnik uporabljal klicne in podatkovne storitve v skladu z izbranim paketom ter novimi posebnimi pogoji, kateri bodo stopili v veljavo čez nekaj dni.
Tušmobil bi po mojem moral vse obstoječe naročnike, kateri so sklenili paket free 40 pred uveljavitvijo splošnih pogojev pustiti, da uporabljajo paket v skladu z naročniško pogodbo in pogoji, kakršni so veljali na dan sklenitve naročniškega razmerja, pa vse do konca vezave v primeru, da se je naročnik vezal za določeno obdobje. Tudi pri konkurenci, nikoli ne posegajo v pakete in storitve, katere so nekoč dali na trg. Predstavljajte si, da bi pri Mobitelu ali Simobilu ukinili moneto. Ali pa, da bi potem ko bi se naročniki za določeno obdobje vezali, spremenili tarifo klicev, ali pa znesek za moneto in bi rekli, da so se odločili da imajo z 09.01.201 vsi naročniki 30 evrov limita! Po mojem, bi Tušmobil lahko spremenjene posebne pogoje lahko uveljavljal samo pri novih naročnikih, kateri bi se odločili za free 40 paket. Vsem tistim, kateri so sklenili naročniško razmerje pred uveljavitvijo novih posebnih pogojev, pa bi morali pustiti storitve neomejene. To pomeni enake, kot so bile ob sklenitvi naročniškega razmerja in v enakem obsegu, v kakršnem so bile na dan sklenitve naročniškega razmerja. Če je bilo NEOMEJeNO, in če niso računali da to za nekatere lahko pomeni več kot so si oni predstavljali za uporabo povprečnega uporabnika, potem je to njihova napaka, za katero bi morali ob prekoračitvi njihovih domnev o količinah kakršne po njihovi oceni porabi povprečni uporabnik odgovarjati sami! Nikakor pa za to ne morejo okriviti obstoječih naročnikov, ki ta paket že uporabljajo. Če bi me kdo poklical in mi še pravočasno povedal o teh omejitvah bi bil sigurno najprej jezen. Ampak prepričan pa sem, da bi se dalo nekaj urediti samo, če bi bili v Tušmobilu pripravljeni na pogovor. Ne pa, da so se izmikali, me ignorirali in se sklicevali na nadrejene, in na nadrejene od nadrejenih. Sigurno nebi šel tako daleč s tem! Res ne vem kaj so v marketingu razmišljali ko so se odločili za to potezo, ker se na tak način stranke ne obdrži, ampak se jih prej odžene! Najbolj pa sem jim zameril to, ker so me hoteli v prodajnem centru v BTC-JU prepričati, da bi ostal njihov naročnik do konca februarja z namenom, da bi zamudil rok ko se bodo posebni pogoji spremenili in bi posledično plačal pogodbeno kazen, katere mi v primeru prekinitve naročniškega razmerja zaradi spremenjenih posebnih pogojev kot je v skladu z zakonom ne bo potrebno plačati. Pa tudi tu, zavajajo javnost, saj v zadnjem stavku obvestila nigirajo člen, kateri je veljaven po zakonu.
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja.
Dobra reklama, gre daleč. Ampak slaba, gre pa še trikrat dlje! Moj namen ni delati slabo reklamo, ampak seznaniti ljudi kaj se mi je zgodilo.

Lonsarg ::

nokia6310 je izjavil:


Tudi pri konkurenci, nikoli ne posegajo v pakete in storitve, katere so nekoč dali na trg. Predstavljajte si, da bi pri Mobitelu ali Simobilu ukinili moneto. Ali pa, da bi potem ko bi se naročniki za določeno obdobje vezali, spremenili tarifo klicev, ali pa znesek za moneto in bi rekli, da so se odločili da imajo z 09.01.201 vsi naročniki 30 evrov limita!


Njego kaj ne posegajo, meni so džabest iz 1000MB šli na 100MB, to je še huje kot kar so naredili tebi, ker sem dejansko 1GB tudi porabil! Moneto pa je Simobil vsem svojim uporabnikom brez da bi jih sploh obvestil vklopil, večina še zdaj ne va, da ima vkloplen 30€ monete, če niso izredno drugače rekli!

Kritiziraj tuš, ampak priznaj da ni konkurenca nič bolša kar se tiče spreminjanja paketov in pogojev.

nokia6310 je izjavil:


Po mojem, bi Tušmobil lahko spremenjene posebne pogoje lahko uveljavljal samo pri novih naročnikih, kateri bi se odločili za free 40 paket. Vsem tistim, kateri so sklenili naročniško razmerje pred uveljavitvijo novih posebnih pogojev, pa bi morali pustiti storitve neomejene. To pomeni enake, kot so bile ob sklenitvi naročniškega razmerja in v enakem obsegu, v kakršnem so bile na dan sklenitve naročniškega razmerja.


Problem je, ker ta blokada, ki so ti jo naredili bazira na prejšnih pogojih, novi pogoji sploh nimajo veze z tvojim primerom. Z pogoji, ki si jih podpisal v drobnem tisku na dan sklenitve, ker so jih napisali tako splošne, da ti to lahko naredijo.
V bistvu dobro zate, da so zdaj pogoje spremenili, ker zdaj lahko po naših zakonih brez pogodbene kazni greš od njih stran, sam par 10€ kot si dobil popusta plačaš. Vprašanje pa je, kolk daleč moraš iti, da boš to dosegel, če bi bli fer bi en pogovor z nekom visokim moral to zrihtat, sam očitno zaposleni nimajo nikakršnih navodil za te primere, groza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

bajsibajsi ::

Azgard pa se zaracunavanje so enostransko spremenili takrat (prvotna cena je bila 15 evrov, ce se prav spomnim in nato 19).

Tilen ::

Mobitel ima sedaj (imo) boljso ponudbo kot je Itak Đabest za 19 EUR n sicer ;

Paket 2012 za samo 20,12 evra vsebuje:
o 503 minute pogovorov v Mobitelovem omrežju,
o 503 minute v ostala slovenska omrežja,
o 503 sporočil SMS/MMS in
o 503 MB prenosa podatkov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Lonsarg ::

Sicer ni to tema debate, ampak to je akcija in ne stalni paket, pa kmalu jo bo konec, če niste vezani, pa rabte nujno Mobitel, ker živite v rovtah pohitite.

nevone ::

nokia6310,

Strinjam se s tem, da ni fer, da so ti pri dodatnem iskanju informacij zagotavljali, da je paket neomejen. To je za moje pojme preprosto goljufija. Ti si pač vedel, kaj pričakuješ od njih in če bi vedel, da za tem neomejenim paketom stoji omejitev, se zanj ne bi odločil.

Isto se je zgodilo meni pri Simobilu (da ne boš misllil, da je konkurenca kaj boljša), ko so mi prodali neomejen mobilni internet, kasneje so ga pa omejili. Mene omejeni paket ni zanimal in se mi je zdela naknadna omejitev enostavno izigravanje. Jaz sem po pritožbi na račune, ki so bili vse prej kot spodobni, dobila denar povrnjen, sem pa istočasno od tega paketa odstopila, saj zame z novimi pogoji ni bil več primeren.

Pritoži se na APEK zaradi zavajanja, pri iskanju podrobnejših informacij o paketu, ker tu gre za direktno goljufijo. To pač ni več samo reklama. Zraven jih pa opozori še na to, da to reklamiranje neomejenih paketov, ki to niso povzroča novim naročnikom težave pri vseh operaterjih in da bi želel, da se to sistemsko reši v dobro vseh.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

T-Majo ::

Dragi Tuš Mobil!

1 izgubljena stranka + 1 slaba reklama + ena izgubljena stranka + pritožbe nad slabim signalom = počasen propad.

Ni čudno, da se Tuš Mobil že tako dolgo prodaja.

V Celju v Planet Tuš poslovalnici te obravnavajo z enakim zanimanjem, kot predlaski južni sneg.

borges ::

nokia6310 je izjavil:

Lakotnik29 s Tušmobilom, se nimam kaj pogovarjat! Kako anj se poskusim kaj z njimi dogovorit, ko pa mi na mail še do danes niso odgovorili?


Pogovarjati se je treba preko priporočenih pisem, po možnosti s povratnico. Telefonski klici in osebni razgovori žal niso dovolj.

mojca ::

Ph4nt0m je izjavil:

Tudi ponudniki spletnih gostovanj oglašujejo neomejen prostor za gostovanje, ki je dejansko omejen pa se glede tega nihče ne pritožuje.


V tem je malenkost razlike.

Prvič: pri mobilnih ponudnikih so minute pogovora po definiciji omejene. Več kot 45.000 minut klicev na mesec ne moreš opraviti, tako kot na megabitni liniji v enem mesecu ne moreš prenesti več kot 340 GB podatkov. Predstavljaj si, da bi ti ponudnik interneta ali kabelska TV sredi meseca prekinila signal, ker to pa res nikamor ne pelje, da več kot 8 ur na dan čepiš za računalnikom ali TV-jem. Samoumevno se ti zdi, da te zaradi tega ne bodo odklopili, četudi boš pretočil 200 GB podatkov.

Po drugi strani lahko na strežnik spletnega gostovanja spelješ pipico s podatki iz CERNa ali pa kar generator naključnih bitov. V Sloveniji imaš centre s petabajti diskovja. Tudi če bi pri njih zakupil "paket neomejeno", bi ga lahko pri gigabitni liniji za malo malico v celoti napolnil v nekaj dneh. Zdrava pamet pravi, da to ne more biti neomejeno. Ko naročiš ADSL/VDSL, se ne sprašuješ, če ne boš morebiti preveč downloadal. Pri "neomejenem" spletnem gostovanju, ki v pogojih napiše, da te lahko kadarkoli zaradi preveč prometa snamejo, se boš pa po zdravi pameti najprej pozanimal, če res lahko na njihovem strežniku za 3 EUR mesečno gostiš 5 TB fotografij.

Da ti po 1.500 minut pogovora po 40 EUR nepreklicno blokirajo telefon, pa ni ravno samoumevno. Mobitel za 19 EUR npr. ponuja 1.200 minut zastonj pogovorov.

roscha ::

Em, čist tko za vmes. Če sem prav dojel je Nokia6310 SLEP! In pomoje nekako NE MORE SAM prebrat drobnega tiska. Nekdo drug mu ga mora, prodajalec, prijatelj, kdorkoli. Tako da je tukajle še en dodaten kavelj69 pri seznanjanju stranke s pogodbo, a?

No pa vsi ostali mu tudi nehajte pametovat kaj naj prebere drobni tisk. V normalnem smislu branja tega ne more storit.

Lonsarg ::

Drobni tisk Free40 paketa, ki ga je on podpisal je tak, da ne moreš vedeti nič, zato tudi zdaj popravljajo z novim, ki pride 9.1. in bolj nazorno pove, da je omejitev 1500 kakor vem.
Sam kaj to pomaga tistim, ki niso tega videli še.

V drobnem tisku, ki ga je podpisal ni "omejitve 1500, če ni zadosti odhodnih klicev" pač pa je "če bomo menili da ste preveč bomo omejili" V bistvu so pa že vsezkozi odločeni, da bo omejitev 1500, če nimaš od odhodnih klicev. Taka nedorečena stvar nima v drobnem tisku kaj iskati, sodišče bi tak drobni tisk določilo ziher za neveljaven, ker je preveč v škodo naročniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

darkolord ::

Jaz bi sicer prisegel, da sem že vsaj par mesecev nazaj videl točno te številke v drobnem tisku... Mogoče se pa motim.

nokia6310 ::

Azgard, do sedaj še nisem imel takšnih izkušenj s konkurenco. Na apek in tržno inšpekcijo, sem jih pa že prijavil. Zadevo sem dal tudi v medije. se lahko še kam obrnem? Urad za izenačevanje možnosti? Zveza in urad za varstvo potrošnikov?

nokia6310 ::

mojca je izjavil:

Ph4nt0m je izjavil:

Tudi ponudniki spletnih gostovanj oglašujejo neomejen prostor za gostovanje, ki je dejansko omejen pa se glede tega nihče ne pritožuje.


V tem je malenkost razlike.

Prvič: pri mobilnih ponudnikih so minute pogovora po definiciji omejene. Več kot 45.000 minut klicev na mesec ne moreš opraviti, tako kot na megabitni liniji v enem mesecu ne moreš prenesti več kot 340 GB podatkov. Predstavljaj si, da bi ti ponudnik interneta ali kabelska TV sredi meseca prekinila signal, ker to pa res nikamor ne pelje, da več kot 8 ur na dan čepiš za računalnikom ali TV-jem. Samoumevno se ti zdi, da te zaradi tega ne bodo odklopili, četudi boš pretočil 200 GB podatkov.

Po drugi strani lahko na strežnik spletnega gostovanja spelješ pipico s podatki iz CERNa ali pa kar generator naključnih bitov. V Sloveniji imaš centre s petabajti diskovja. Tudi če bi pri njih zakupil "paket neomejeno", bi ga lahko pri gigabitni liniji za malo malico v celoti napolnil v nekaj dneh. Zdrava pamet pravi, da to ne more biti neomejeno. Ko naročiš ADSL/VDSL, se ne sprašuješ, če ne boš morebiti preveč downloadal. Pri "neomejenem" spletnem gostovanju, ki v pogojih napiše, da te lahko kadarkoli zaradi preveč prometa snamejo, se boš pa po zdravi pameti najprej pozanimal, če res lahko na njihovem strežniku za 3 EUR mesečno gostiš 5 TB fotografij.

Da ti po 1.500 minut pogovora po 40 EUR nepreklicno blokirajo telefon, pa ni ravno samoumevno. Mobitel za 19 EUR npr. ponuja 1.200 minut zastonj pogovorov.

Pri mobitelu, imaš kot dodatni paket večerni in vikend pogovori, v katerem imaš za 6 evrov! V njem, imaš vključenih 3000 minut znotraj mobitelovega omrežja, in 1000 minut v stacinarno omrežje. Mislim, da boljšega paketa od tega ni. Res pa je, da velja samo po sedmi uri zvečer, in čez vikende.

Robertos664 ::

nokia6310 je izjavil:

Azgard, do sedaj še nisem imel takšnih izkušenj s konkurenco. Na apek in tržno inšpekcijo, sem jih pa že prijavil. Zadevo sem dal tudi v medije. se lahko še kam obrnem? Urad za izenačevanje možnosti? Zveza in urad za varstvo potrošnikov?



lahko še probaš na sončno upravo. poln k.. mam takih ljudi, ki ob najmanjšem nesporazumu takoj letijo na inšpekcijo in kaj jaz vem kam vse. same jokice:)

roscha ::

Pun k*r*c mam nategunskih (pre)prodajalcev/ponudnikov, ki mislijo da so nad zakonom.

Zaradi česa že je TV3 začel pakirat kovčke? Podobna sranja.

V glavnem če so zakoni naj veljajo za vse, na pa samo za "reveže" ostali pa se lahko nanje požvižgajo.

Če v resnici v "stari" tušmobil pogodbi ni nobene omejitve ima Nokia6310 prav in hvala bogu da ta prav tudi uveljavlja. Ostali sralčki (kot npr Roberto664) pa nimate jajc ali pa ste tako polni €€€ da vas ne zanima če vas nekdo j*b* v glavo in vam puli denar iz žepov.

Duhec ::

@Robertos664 je napisal:
""lahko še probaš na sončno upravo. poln k.. mam takih ljudi, ki ob najmanjšem nesporazumu takoj letijo na inšpekcijo in kaj jaz vem kam vse. same jokice:) ""
@Robertos664, se ti vidi, da bereš samo nekaj zadnjih postov. Če bi prebral celotno vsebino, ne bi izpadel tak podpovprečnež s polnim K, pardon k.

@admin/moderator:"Zakaj ob takih postih ne vidim "Predlagaj izbris?"

@nokia6310, ker ti tem v konkretnem primeru žal ne morem pomagati, si samo srčno želim, da se uredi tebi v dobro.

Robertos664 ::

Duhec je izjavil:

@Robertos664 je napisal:
""lahko še probaš na sončno upravo. poln k.. mam takih ljudi, ki ob najmanjšem nesporazumu takoj letijo na inšpekcijo in kaj jaz vem kam vse. same jokice:) ""
@Robertos664, se ti vidi, da bereš samo nekaj zadnjih postov. Če bi prebral celotno vsebino, ne bi izpadel tak podpovprečnež s polnim K, pardon k.

@admin/moderator:"Zakaj ob takih postih ne vidim "Predlagaj izbris?"

@nokia6310, ker ti tem v konkretnem primeru žal ne morem pomagati, si samo srčno želim, da se uredi tebi v dobro.



govoriš kot da bi nokii6310 najmanj nogo vstran vtrgali. pa prebral sem celo temo in še vedno ostajam pri mojem. če bi obstajal ''predlagaj izbris'' bi morda kdo že probal pri prvem postu :) pa podpovprečen si ti in ostale jokajoče ovce.

šernk ::

poln k.. mam takih ljudi, ki ob najmanjšem nesporazumu takoj letijo na inšpekcijo in kaj jaz vem kam vse. same jokice:)


hvala bogu, da obstajamo takšni, ki se zavedamo pravic. če bi kaj prebral, bi videl da je poizkušal s pogovori, pa ga niso jeb****. in ker ima popolnoma prav in je bil zaveden, ne vidim razloga zakaj ne ustreznih inštitucij vključit notri, če se na lepo besedo ne da nič naredit?

mogoče se bodo pa počasi vsi navadili, da nad zakonom pač ne morejo biti brez posledic.

@nokia6310: mislim da sta APEK in TIRS dovolj, si pa dobil od njih že kak odgovor?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

@nokia6310: Če prav razumem si torej zadevo že zaključil in se sedaj malo po čes pritožuješ in obveščaš ostale?

Manu ::

St235 je izjavil:

@nokia6310: Če prav razumem si torej zadevo že zaključil in se sedaj malo po čes pritožuješ in obveščaš ostale?


Tudi Slo-tech je medij ;)
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

nokia6310 ::

St235 je izjavil:

@nokia6310: Če prav razumem si torej zadevo že zaključil in se sedaj malo po čes pritožuješ in obveščaš ostale?

Ja, zadevo sem res zaključil. Od Apeka in Tirsa, pa še nisem dobil nekega konkretnega odgovora. Mislim da imam vso pravico, da s tem seznanim javnost. Če so jo oni lahko zavajali imam tudi jaz pravico da jo szenanim o tem kako in na kakšen način, so jo zavajali! Zadeva bo zame zaključena, ko bom dobil neko odločbo iz katere bo razvidno za kakšne kršitve je šlo. Če bi vedel, da ibo Tušmobil splošne pogoje spremenil, in prvotno obljubljene neomejene klice naknadno omejil, bi še zdaj ostal pri njih. Če pa bi vedel, da bo prišlo do spremembe splošnih pogojev in omejili klice v drugo omrežje na 1500 minut, pa takšne pogodbe nikoli nebi sklenil! O tem da se lahko pogoji spremenijo, je izključna krivda zaposlenih na Tušmobilu, saj me o tem ob sklepanju naročniškega razmerja niso obvestili! Tu, pa je glavni in hkrati tudi največji problem. Če bi mi odgovorili na mail v osmih delovnih dneh kot so mi operaterji v klicnem centru obljubili, in se trudili, da bi nesporazum rešili v moj prid! Sploh pa nisem edini primer, ker so prejšnji mesec menda izklopili kar 70 uporabnikov, kar pa ni zanemarljiva številka! Veliko mi tudi pomeni 10 strani napisanih ravno o tej temi na njihovem forumu! Čeprav pa me po drugi strani čudi, da nihče razen mene, še ni podal nobene pritožbe na ustrezne institucije! Če pa že imajo "jajca" da koga kam prijavijo, pa to naredijo anonimno!To pa je isto, kot da jih nimajo! Vseeno sem o tem obvestil tudi zvezo potrošnikov slovenije. Kmalu pa bomo kaj bodo poročali mediji o tem.

kuglvinkl ::

Kako si rešil problem? Si odpovedal pogodbo? In če ja, s kakšnimi stroški?

Lonsarg ::

Če vas je bilo samo 70 potem takih primerov, potem je že to veliko, da se najde eden sploh, ki o tem piše.

nevone ::

Od Apeka in Tirsa, pa še nisem dobil nekega konkretnega odgovora.


Kaj pa si zahteval oziroma pričakoval od njih?

Ko sem jaz imela podoben problem, sem pač zahtevala neupravičeno zaračunan znesek nazaj in so mi ugodili, brez, da bi se morala tožarit po sodišču.

Ča pa nisi nič konkretnega zahteval, oziroma, če razen izključitve iz omrežja nisi utrpel nobene materialne škode, pa ne vem, kaj bi ti lahko pomagali.

Edino kar je, si jih seznanil s problematiko neomejenih paketov, in če bo pritisk dovolj velik tudi s strani koga drugega, bodo morda dopolnili pravila, ki veljajo za ta podjetja, morda pa tudi ne.

Vsekakor pa takšna tema ni odveč, saj naivkotov, ki zaupajo, ne manjka, to pa podjetja s pridom izkoriščajo. Če drugega ne, bo kakšen človek več postal bolj previden pri sklepanju pogodbe z mobilnim operaterjem.
Either we will eat the Space or Space will eat us.

nokia6310 ::

kuglvinkl je izjavil:

Kako si rešil problem? Si odpovedal pogodbo? In če ja, s kakšnimi stroški?

Pa jasno, da sem odpovedal pogodbo! Zdaj, sem pri Simobilu. Na srečo sem jo odpovedal še pred uveljavitvijo novih pogojev, kateri začnejo veljati jutri. Računa za pretekli mesec od Tušmobila, še nisem dobil tako, da trenutno še ne morem govorit o stroških. Sporna se mi zdi razlaga zakona o elektronskih komunikacijah s strani Tušmobila, saj v prvem stavku citirajo zakon. Že v naslednjem, pa ga nigirajo!
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Do tu, je vse v redu. Sporen je tale del, katerega so verjetno sami dodali ne glede na ta zakon ki je namenjen temu, da ščiti potrošnike!
Sporno nadaljevanje, se glasi: Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja. Kaj to pomeni da je naročnik dolžan plačati znesek katerega še ni koristil ali znesek, do dne od sklenitve naročniškega razmerja, in do njegove prekinitve? Kolikor jaz razumem ta zakon, naročnik ni dolžan v primeru spremembe splošnih pogojev s strani operaterja plačati nič! Ali je tudi drugi del stavka dejansko napisan v tem zakonu, ali pa je to dodatek Tušmobila?

Zgodovina sprememb…

Lonsarg ::

Dolžan si po zakonu toliko, za kolikor si dejansko manj keša jim dal. V tvojem primeru so ti dali 10€ na mesec.

nokia6310 ::

Lonsarg je izjavil:

Dolžan si po zakonu toliko, za kolikor si dejansko manj keša jim dal. V tvojem primeru so ti dali 10€ na mesec.

V primeru, da je ;len ki sem ga citiral v prej[njem postu v celoti napisan v zakonu ja, drugače pa ne! Ker, ;e je Tu[mobil po svoje dodal ta dodatek da ta pravica ne posega v siceršnje razmerje, potem so želeli sami uveljavljat svoj zakon! To je pa še stokrat hujše, kot pa spreminjanje splošnih pogojev!

St235 ::

Ni tako enostavno, eno je splošna pogodba, ki si jo sklenil drugo je pa aneks. Tako, da to da so spremenili splošne pogoje te ne razreši obvezosti aneksa. To smo dal čez že 100x kadarkoli smo govoril o prekinjanju pogodb (itak pred letom, simobil septembra...). Preko aneksa si dobil določene posebne ugodnosti, ki so vezane na trajanje pogodbe in omenjene stroške si dolžan pokriti, če prekineš pogodbo. Nisi pa seveda dolžan plačat penalov zaradi prekinitve osnovne pogodbe ali kazni, ki bi bile vezane na ankes. Nikakor pa nisi opravičen oprostitve že izkoriščenih ugodnosti.

Furbo ::

nokia6310 je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

Kako si rešil problem? Si odpovedal pogodbo? In če ja, s kakšnimi stroški?

Pa jasno, da sem odpovedal pogodbo! Zdaj, sem pri Simobilu. Na srečo sem jo odpovedal še pred uveljavitvijo novih pogojev, kateri začnejo veljati jutri. Računa za pretekli mesec od Tušmobila, še nisem dobil tako, da trenutno še ne morem govorit o stroških. Sporna se mi zdi razlaga zakona o elektronskih komunikacijah s strani Tušmobila, saj v prvem stavku citirajo zakon. Že v naslednjem, pa ga nigirajo!
Od objave sporočila o spremembi Pogojev do njihove uveljavitve imajo uporabniki pravico v skladu z določili 3. odst. 85. člena Zakona o elektronskih komunikacijah brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Do tu, je vse v redu. Sporen je tale del, katerega so verjetno sami dodali ne glede na ta zakon ki je namenjen temu, da ščiti potrošnike!
Sporno nadaljevanje, se glasi: Ta pravica ne posega v siceršnje lastnosti pogodbenega razmerja, ki določajo obveznost plačila sorazmernega zneska ugodnosti ob odpovedi pogodbe pred potekom minimalnega obdobja. Kaj to pomeni da je naročnik dolžan plačati znesek katerega še ni koristil ali znesek, do dne od sklenitve naročniškega razmerja, in do njegove prekinitve? Kolikor jaz razumem ta zakon, naročnik ni dolžan v primeru spremembe splošnih pogojev s strani operaterja plačati nič! Ali je tudi drugi del stavka dejansko napisan v tem zakonu, ali pa je to dodatek Tušmobila?


Od naročniške pogodbe lahko odstopiš brez problema. Če so ti pa oni dali ob sklenitvi kako subvencijo (telefon..) potem je pa jasno, da moraš to vrniti, če ne boš ostal do izteka pogodbe.
Ne vem kakšno ugodnost naj bi pa oni tebi dali, telefon očitno ne.
Lp,f

St235 ::

Tuš ima to ugodnost, da če vzameš telefona dobiš 25% popust na naročnino.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Free2Go neomejeno

Oddelek: Mobilne tehnologije
317587 (5260) hojnikb
»

Tušev Svetovni premium (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5514936 (11531) Lonsarg
»

tušmobil - nov paket najbližji 1500 (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
6316281 (9996) Filipko
»

TUŠMOBIL - paketi FREE (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
18537469 (26199) OChack
»

Paket All Inclusive pri Tušmobilu

Oddelek: Mobilne tehnologije
305042 (3786) Lonsarg

Več podobnih tem