» »

GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe?

GVO-jevo zavajanje novih naročnikov ali kaj si dolžan, če ne podpišeš pogodbe?

1
2
»

St235 ::

Glede uporabe ali neuporabe pa: kaj točno bi rešila s tem, če storitve ne bi uporabljala? Od Telekoma bi prav tako dobila položnico in oni bi imeli z mano natančno enako stroškov in od mene terjali enak znesek, četudi bi dokazala, da ni bilo prometa. Vse, kar bi lahko naredila drugače, bi bila odpovedana storitev takoj prvi dan, vendar sem takrat tudi še upala, da bom od GVO-jevcev dobila njihov interni cenik in zahtevala oglaševano ceno. Še vedno me vsaj malo srbijo prsti, da bi v nabiralnikih pustila listke, naj se javijo ostali, ki so bili na podoben način zavedeni. Ne verjam, da sem bila edina.


V primeru sodnega postopka bi bilo zgornje pomembno pri ugotavljanju tega ali obstaja pogodbeno razmerje ali ne. Kot bi bilo slednje pomembno pri tem ali bi bilo treba plačat račun. Če si ti n mesecev normalno uporabljala storitev potem ne glede na obstoj pogodbe storitev moraš plačat. Vprašanje bi bilo samo koliko. Če pa ti storitve nebi koristila, niti ne bi podpisala pogodbe pa telekom nima nikakršne osnove za karkoli zaračunat.

MosquitoB ::

Stvar je po moje sledeča; GVO je izvajalec del za Telekom in je verjetno pobiral nekakšna prednaročila od strank, ker če tega prednaročila nima, potem se optični kabel ne vleče do hiše (včasih se je, zdaj pa je čas recesije in je treba tud mal "šparat"). Verjetno na tem prednaročilu pa ni napisane nobene cene, ker cena storitev je takšna, kakršna pač je pri Telekomu oz. Siolu. Verjetno pa ti je predstavnik GVO bolj na brzino razložil cene storitev (internet, tf, tv). Ti kot stranka si pač po svoje razumela ceno. Mislim, da je cena golega interneta že kar nekaj časa 33 eUR in ne 22, možno pa je da ti dajo popust na naročnino za dobo treh mesecev in takrat plačaš "net" samo 22 EUR;
Recimo k meni je pogodbo prinesel Telekomovc in tudi vse priklopil, tako kot treba (cena na pogodbi je 33 EUR in ne 22 EUR); je pa spodaj pisalo popust na mesečno naročnino in tudi na prvi položnici je bilo napisano 22 EUR (seveda so mi zaračunali priključnino 35 EUR, to so mi že pri prodaji povedali, da bom to moral plačati), naslednji mesec pa sem plačal samo 22 EUR;
Kdorkoli te je že zavedel, verjetno tega ni storil zlonamerno, vsaj meni se tako zdi, sicer bi pa lahko odklonila vse skupaj, vendar mislim, da je bila to tvoja edina možnost, da prideš do dobrega "neta" (če sem prav razumel, druge možnosti nisi imela), verjetno pa je bil to tvoj prvotni cilj;
Uživaj na T-2, dokler pač lahko;

joze67 ::

mojca je izjavil:


Saj so bili T2-jevci pred leti tudi vsaj desetkrat pri meni v roku pol leta (na drugi lokaciji), pa niso bili oni krivi za to. Težave so se rešile šele, ko smo sami menjali 100 metrov telefonskega kabla (preko celotnega dvorišča), popolnoma zdelanega od strele. Prav zabavno je bilo gledati Telekomovce, ko so prišli na T2-jev ukaz (v T2-jevem zapisniku je točno pisalo, na katerih mestih - koliko metrov od telefona - so težave), in zaključili, da so kabli popolnoma v redu in da njihova oprema ne zazna nobenih nepravilnosti.

To se ne izključuje nujno. Telekom zagotavlja - vsaj pred leti je - prenos podatkov do vrtoglavih 28.800 (ali nekaj takega) bps. In pa glas. T2 je hotel/potreboval več. Zato kabel po standardih in za namene T2 ni bil OK, po standardih in za namene T1 pač.

mojca ::

MosquitoB je izjavil:

Verjetno pa ti je predstavnik GVO bolj na brzino razložil cene storitev (internet, tf, tv).

Ne. Vsaj trikrat sem se z njimi po telefonu pogovarjala cca. pol ure in jih vsaj sedemkrat vprašala po ceni in kako je možno, da je ta cena. Tudi po tem, ko sem videla pogodbo, je tržnik povedal, da je on promoviral to ceno, pa ne za 3 mesece. Torej je bil še dva meseca po promociji prepričan, da nam je prodal net za 22 EUR.
(To, da je priključnina, so sicer tudi "pozabili povedati", vendar so vsaj odgovorili še pred priklopom, ko smo jih vprašali.)

Kdorkoli te je že zavedel, verjetno tega ni storil zlonamerno, vsaj meni se tako zdi, sicer bi pa lahko odklonila vse skupaj, vendar mislim, da je bila to tvoja edina možnost, da prideš do dobrega "neta" (če sem prav razumel, druge možnosti nisi imela)

Ne vem, ali je bilo namerno ali ne, ampak več kot očitno so poganjali vodo na svoj mlin. Po mojem mnenju ta, ki je prodajal, niti ni vedel, kaj prodaja, ampak tudi njegov šef nam je večkrat povedal isto ceno. Privzeto so te kar vezali za 2 leti, četudi nisi vzel nobene opreme, pogojev ni znal povedati nihče ipd.
Ni pa bila to edina možnost za internet. Imeli smo mobilni internet za 14,90 EUR na mesec (še prej za 10 EUR). Res je, da kljub nazivni hitrosti 7/2 ni bil ravno pasje hiter, predvsem je hitrost zelo nihala, nekako med 200kb and 2Mb, je bil pa popolnoma zadovoljiv za vsakodnevne potrebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: mojca ()

mojca ::

Samo update. Telekom na pritožbo, vloženo 11. januarja še ni odgovoril, APEKovo mnenje je bilo sledeče:

Glede sklenitve same pogodbe pa vam svetujemo, da Telekom pozovete, da pove, na kakšni osnovi vas terja in pošilja mesečne položnice. Med uporabniki in operaterji mora biti vedno sklenjena pogodba, v kateri so navedene naročene storitve, ki so kasneje tudi temelj za zaračunavanje. Sam cenik in splošni pogoji pa so objavljeni na spletni strani operaterja in se lahko (ob prehodni objavi) tudi spreminjajo.

V kolikor menite, da vas je podjetje GVO zavajalo, pa se obrnite na Tržni inšpektorat Republike Slovenije, ki je pristojen za reševanje tovrstnih zahtevkov.


Če zdaj prav razumem, lahko vložim predlog za rešitev spora na APEK:
- NAJVEČ 15 dni po prejemu (negativnega) odgovora od Telekoma
- NAJMANJ 30 dni po vložitvi lastne pritožbe, če Telekom ne odgovori v 15-ih dneh.

mojca ::

Update: Telekom je v celoti zavrnil ugovor na račun, na APEK-ovo posredovanje pa se je "omehčal" in odgovoril naslednje:
/.../ V arhivu ne razpolagamo z izvodom podpisane pogodbe, prilagamo pa izpis pogodbe iz informacijskega sistema. /.../

Nadalje pojasnjujemo, da je iz poslanih računov številka: /.../ (med drugim naveden račun za februar, ko niti opreme nismo imeli več) /.../ razvidno, da je naročniško razmerje obstajalo, saj sicer predlagateljici ne bi mogli izvesti prekinitve navedenega naročniškega razmerja z upobaniškim imenom xxx, na podlagi poslanega pooblastila za odjavo obstoječega internetnega priključka s strani družbe T-2, d.o.o in podane vloge xxx.

Ker so bile informacije o možnosti sklenitve naročniškega razmerja ob oddaji Predloga vloge za storitve SiOL dane preko prodajnega kanala, ne moremo v celoti izključiti možnosti nerazumevanja podane informacije o ceni mesečne naročnine, zato smo se odločili, da predlagateljici ponudimo izdajo dobropisa v skupnem znesku 35,27 EUR z DDV, ki predstavlja razliko med akcijsko in redno ceno za izbrani paket v računih za mesec november in december 2011 in januar 2012. V kolikor se s tem predlogom predlagateljica strinja, bomo takoj po prejemu dokazila o plačilu 65,63 EUR izdali dobropis.

V želji, da bo s tem predlogom nastali spor v obojestransko zadovoljstvo dokončno rešen, vas lepo pozdravljamo.


Apek je pripisal, da je potrebno v petih dneh odgovoriti, ali se strinjamo, sicer sledi ustna obravnava.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Omrežja in internet
1958609686 (1576) Mr.G.
»

RUNE Rural optika na vašem naslovu (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Omrežja in internet
1156239809 (1605) _Denny_
»

Telekom proti Telemach (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
11949234 (19474) solatko
»

Nov priklop - drug ponudnik na Telekomovi optiki

Oddelek: Pomoč in nasveti
277877 (7064) cegu
»

T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Omrežja in internet
19152556 (48044) Invictus

Več podobnih tem