» »

Izkušnje s trgovino computer universe

Izkušnje s trgovino computer universe

««
10 / 17
»»

sheldon ::

mtosev je izjavil:

3-4dni, plačano s paypalom


Zanimivo. Pri meni že 4 dni pošiljajo paket iz CU. Naročil v sredo(prejšni teden), v petek so dobill denar. Danes poslali in sklepam, da pride v ponedeljek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sheldon ()

sheldon ::

Se mi je pripetilo, da sem naročil zadevo in plačal še le 10 dni po naročilu. Nakazilo sem izvedel naslednji delovni dan, nakar so mi še v istem dnevu naročilo preklicali.

Obvestil jih z email-om, vendar nobenega odgovora že 2 dni.

Je kdo od vas že imel podobno situacijo? Kaj ste naredili?

mtosev ::

pošlji jim prek facebooka sporočilo. baje, da se tam hitro oglasijo
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

sheldon ::

Hvala, sem poslal! Sporočim, ko odgovorijo.

sheldon ::

Odgovorijo, vendar počasi (cca. 2 dni na odgovor). Vse rešeno.

Morenov ::

Pred meseci sem pisal o moji negativni izkušnji s temi švabi, vendar takrat še ni bilo epiloga, ki se je izkazal za še bolj negativnega od cele zgodbe. Obnova:
- Julija 2015 sem kupil SSD Crucial MX200
- Avgusta 2016 je SSD crknil z vsem sranjem, ki ga to prinese, zato sem ga poslal na garancijsko popravilo nazaj na ComputerUniverse
- Po 46 dneh čakanja sem dobil kao nov SSD
- Naložil sem Windowse in programje, nakar je po 1 tednu pc začel zmrzovat
- Čeprav sem sprva mislil, da je problem drugje, sem znova ugotovil, da SSD crkuje, čeprav so mi poslali novega. Itak, da sem probaval svega boga, ker nisem mogel verjet, da je nov SSD defekten
- Znova sem kontaktiral ComputerUniverse in ker za vsak odgovor potrebujejo 1 teden, da nanj odgovorijo, sem po 1 mesecu odkar sem dobil nov SSD, le-tega poslal nazaj. Prej se s temi bedaki očitno ne da karkoli zmenit
- Po več kot 80 dnevih čakanja so mi poslali mejl, da so mi na moj ComputerUniverse račun nakazali 64€ (SSD je stal 100€). Sprva sem mislil, da so mi zaradi vseh fuckoffov, ki sem jih imel, častili 35€ in da je moj novi SSD na poti. Ker ni bilo ne duha ne sluha o mojem SSDju, sem jih poklical in povedali so mi, da je proizvajalec odobril vračilo 64€, 35€ pa odbil, ker je bil SSD rabljen. Torej za SSD, ki ima garancijo 3 leta (od tega 2 leti ComputerUniverse garancije), si tej klinčevi švabi dovolijo odšteti amortizacijo in ti vrniti samo delno vsoto. Od 15 mesecev rabljena SSDja (minus čakanje na popravilo oz. novega), so mi odbili 35% vrednosti. Zanimivo, da so mi, ko sem prvič poslal SSD, poslali nazaj novega, katerega sem imel vse skupaj 1 mesec in v bistvu zaradi tega enega meseca odbili 35€. Če to ni kraja, potem ne vem kaj je.

Nategnili so me ko prasca!!! Kaj lahko sploh storim?

Mato989 ::

Morenov je izjavil:

Pred meseci sem pisal o moji negativni izkušnji s temi švabi, vendar takrat še ni bilo epiloga, ki se je izkazal za še bolj negativnega od cele zgodbe. Obnova:
- Julija 2015 sem kupil SSD Crucial MX200
- Avgusta 2016 je SSD crknil z vsem sranjem, ki ga to prinese, zato sem ga poslal na garancijsko popravilo nazaj na ComputerUniverse
- Po 46 dneh čakanja sem dobil kao nov SSD
- Naložil sem Windowse in programje, nakar je po 1 tednu pc začel zmrzovat
- Čeprav sem sprva mislil, da je problem drugje, sem znova ugotovil, da SSD crkuje, čeprav so mi poslali novega. Itak, da sem probaval svega boga, ker nisem mogel verjet, da je nov SSD defekten
- Znova sem kontaktiral ComputerUniverse in ker za vsak odgovor potrebujejo 1 teden, da nanj odgovorijo, sem po 1 mesecu odkar sem dobil nov SSD, le-tega poslal nazaj. Prej se s temi bedaki očitno ne da karkoli zmenit
- Po več kot 80 dnevih čakanja so mi poslali mejl, da so mi na moj ComputerUniverse račun nakazali 64€ (SSD je stal 100€). Sprva sem mislil, da so mi zaradi vseh fuckoffov, ki sem jih imel, častili 35€ in da je moj novi SSD na poti. Ker ni bilo ne duha ne sluha o mojem SSDju, sem jih poklical in povedali so mi, da je proizvajalec odobril vračilo 64€, 35€ pa odbil, ker je bil SSD rabljen. Torej za SSD, ki ima garancijo 3 leta (od tega 2 leti ComputerUniverse garancije), si tej klinčevi švabi dovolijo odšteti amortizacijo in ti vrniti samo delno vsoto. Od 15 mesecev rabljena SSDja (minus čakanje na popravilo oz. novega), so mi odbili 35% vrednosti. Zanimivo, da so mi, ko sem prvič poslal SSD, poslali nazaj novega, katerega sem imel vse skupaj 1 mesec in v bistvu zaradi tega enega meseca odbili 35€. Če to ni kraja, potem ne vem kaj je.

Nategnili so me ko prasca!!! Kaj lahko sploh storim?


In potem naj še kdo kaj pisne čez kakšen Big Bang ali kaj podobnega lol....

Morenov ::

Mato989 je izjavil:

In potem naj še kdo kaj pisne čez kakšen Big Bang ali kaj podobnega lol....


BigBang je drag v primeru, da se izdelek ne pokvari, ko je še v garancijskem roku. Če pa se izdelek pokvari v garancijskem roku, potem ti oni vse lepo porihtajo. V bistvu v BigBangu plačaš poleg izdelka še storitev. Vprašanje, ki se ob tem poraja je zakaj se mora izdelek pokvariti v garancijskem roku, oz. zakaj je potrebno plačati še dodatno storitev v primeru, če se izdelek ne pokvari v garancijskem roku, ker od izdelka namreč pričakujemo, da se ne bo pokvaril tako hitro.

Kaj švabi imajo tudi to foro, da so ti po 45 dneh, v katerih je izdelek na servisu, dolžni dati nov izdelek, ki je vsaj toliko dober kot tisti, ki sim jim ga poslal?
Misite, da se lahko obrnem na zvezo potrošnikov Slovenije in mi oni kako pri tem pomagajo?

Mato989 ::

Morenov je izjavil:

Mato989 je izjavil:

In potem naj še kdo kaj pisne čez kakšen Big Bang ali kaj podobnega lol....


BigBang je drag v primeru, da se izdelek ne pokvari, ko je še v garancijskem roku. Če pa se izdelek pokvari v garancijskem roku, potem ti oni vse lepo porihtajo. V bistvu v BigBangu plačaš poleg izdelka še storitev. Vprašanje, ki se ob tem poraja je zakaj se mora izdelek pokvariti v garancijskem roku, oz. zakaj je potrebno plačati še dodatno storitev v primeru, če se izdelek ne pokvari v garancijskem roku, ker od izdelka namreč pričakujemo, da se ne bo pokvaril tako hitro.

Kaj švabi imajo tudi to foro, da so ti po 45 dneh, v katerih je izdelek na servisu, dolžni dati nov izdelek, ki je vsaj toliko dober kot tisti, ki sim jim ga poslal?
Misite, da se lahko obrnem na zvezo potrošnikov Slovenije in mi oni kako pri tem pomagajo?


Ja nekaj je pričakovati drugo pa realnost kot si opazil pri tem svojem primeru... seveda pa plačaš ti to storitev zato ker v Sloveniji prodajalec tebi ne more zavrnit uveljavljanje garancije ker pač po zakonu ni usposobljen ocenjevat tole, kaj pa to pomeni? To pomeni da MORA oz je DOLŽAN poslat izdelek na stroške servisa na servis ki pa lahko garancijsko popravilo zavrne in v tem primeru je to čisti MINUS za Big Bang in vse slovenske prodajalce, ker serviser pošlje izdelek nazaj na STROŠKE prodajalca!

Po domače povedano gre vsaj ene 5€ RVCja v smeti... in to se mora nekje pokrit :) Običajno v višjih cenah, ker obrne se premalo artiklov, da bi bile nabavne cene enake kot v Nemčiji.

Morenov ::

Imaš prav, ampak na srečo BigBanga je takih primerov malo sploh, če pomislimo, da se storitev plača na vsak izdelek.

Po tej švabski logiki se izdelek vreden 100EUR, ki ima 36 letno garancijo amortizira 2,77EUR na mesec. Torej, če pošlješ izdelek na servis po 35 mesecih (1 mesec pred iztekom garancije), ti servis namesto, da ti izdelek popravi oz. ga zamenja z novim, enostavno izplača samo 2,77EUR, ker se je ostalih 97,23EUR amortiziralo. To potem sploh ni garancija.

Na strani izdelka od ComputerUniverse piše:

Manufacturer Warranty 3 years warranty (24 months implied warranty by computeruniverse)

Torej 3 letna proizvajalčeva, od tega pa 2 letna CompUni garancija. Kaj to ne pomeni, da lahko kupec pošlje direktno pokvarjen izdelek na proizvajalčev servis?
Vprašal sem za kontakt serviserja in so mi rekli, da ga nimajo, da imajo samo ameriški kontakt. Me zanima kako potem vedo kam poslat, če nimajo kontakta... Vprašal sem tudi, če mi lahko vrnejo SSD, ki bi ga kasneje poslal direkt k serviserju in so mi odgovorili, da ga je proizvajalec (ali celo oni) že odvrgli. Diska sploh ne morem dobiti nazaj.

OvCa77 ::

Morenov je izjavil:

Pred meseci sem pisal o moji negativni izkušnji s temi švabi, vendar takrat še ni bilo epiloga, ki se je izkazal za še bolj negativnega od cele zgodbe. Obnova:
- Julija 2015 sem kupil SSD Crucial MX200
- Avgusta 2016 je SSD crknil z vsem sranjem, ki ga to prinese, zato sem ga poslal na garancijsko popravilo nazaj na ComputerUniverse
- Po 46 dneh čakanja sem dobil kao nov SSD
- Naložil sem Windowse in programje, nakar je po 1 tednu pc začel zmrzovat
- Čeprav sem sprva mislil, da je problem drugje, sem znova ugotovil, da SSD crkuje, čeprav so mi poslali novega. Itak, da sem probaval svega boga, ker nisem mogel verjet, da je nov SSD defekten
- Znova sem kontaktiral ComputerUniverse in ker za vsak odgovor potrebujejo 1 teden, da nanj odgovorijo, sem po 1 mesecu odkar sem dobil nov SSD, le-tega poslal nazaj. Prej se s temi bedaki očitno ne da karkoli zmenit
- Po več kot 80 dnevih čakanja so mi poslali mejl, da so mi na moj ComputerUniverse račun nakazali 64€ (SSD je stal 100€). Sprva sem mislil, da so mi zaradi vseh fuckoffov, ki sem jih imel, častili 35€ in da je moj novi SSD na poti. Ker ni bilo ne duha ne sluha o mojem SSDju, sem jih poklical in povedali so mi, da je proizvajalec odobril vračilo 64€, 35€ pa odbil, ker je bil SSD rabljen. Torej za SSD, ki ima garancijo 3 leta (od tega 2 leti ComputerUniverse garancije), si tej klinčevi švabi dovolijo odšteti amortizacijo in ti vrniti samo delno vsoto. Od 15 mesecev rabljena SSDja (minus čakanje na popravilo oz. novega), so mi odbili 35% vrednosti. Zanimivo, da so mi, ko sem prvič poslal SSD, poslali nazaj novega, katerega sem imel vse skupaj 1 mesec in v bistvu zaradi tega enega meseca odbili 35€. Če to ni kraja, potem ne vem kaj je.

Nategnili so me ko prasca!!! Kaj lahko sploh storim?

Vprašaj na EU potrošniškem centru. S čim si pa plačal, lahko bi reklamiral plačilo.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

Morenov ::

OvCa77 je izjavil:

Vprašaj na EU potrošniškem centru. S čim si pa plačal, lahko bi reklamiral plačilo.

Plačal sem preko spletne banke.

Mato989 ::

Morenov je izjavil:

Imaš prav, ampak na srečo BigBanga je takih primerov malo sploh, če pomislimo, da se storitev plača na vsak izdelek.

Po tej švabski logiki se izdelek vreden 100EUR, ki ima 36 letno garancijo amortizira 2,77EUR na mesec. Torej, če pošlješ izdelek na servis po 35 mesecih (1 mesec pred iztekom garancije), ti servis namesto, da ti izdelek popravi oz. ga zamenja z novim, enostavno izplača samo 2,77EUR, ker se je ostalih 97,23EUR amortiziralo. To potem sploh ni garancija.

Na strani izdelka od ComputerUniverse piše:

Manufacturer Warranty 3 years warranty (24 months implied warranty by computeruniverse)

Torej 3 letna proizvajalčeva, od tega pa 2 letna CompUni garancija. Kaj to ne pomeni, da lahko kupec pošlje direktno pokvarjen izdelek na proizvajalčev servis?
Vprašal sem za kontakt serviserja in so mi rekli, da ga nimajo, da imajo samo ameriški kontakt. Me zanima kako potem vedo kam poslat, če nimajo kontakta... Vprašal sem tudi, če mi lahko vrnejo SSD, ki bi ga kasneje poslal direkt k serviserju in so mi odgovorili, da ga je proizvajalec (ali celo oni) že odvrgli. Diska sploh ne morem dobiti nazaj.


Samo baje so švabi the best :P

Kakorkoli... ja sleparija, zato pa ponavadi raje plačam Big Bangu premium, ker vem da če v roku crkne bo garant rešeno... na Computer universe pač kupim to kar rečem, če crkne je pač adijo in s to logiko tudi grem v nakup.

Morenov ::

Bom se pozanimal pri zvezi potrošnikov Slovenije in EU potrošniškem centru.

Logika mi pravi, da če ti ne popravijo izdelka, ki je v garancijskem roku oz. ga zamenjajo, potem bi ti ga morali vsaj vrniti. ComputerUniverse mi je dolžan vrniti izdelek, ne pa da se zmislijo in mi plačajo 65% njegove vrednosti. Vprašanje je kako jih pripraviti do tega, da mi ga vrnejo. Še na Crucial se bom obrnil z mojo zgodbo, me prav zanima kaj bodo oni rekli, če sploh bodo.

V glavnem folk ne kupovat od ComputerUniverse, ker se bom v kratkem pridružil teroristični celici z namenom, da bom šel na švabsko vršt u luft njihovo firmo. There will be blood.

Lonsarg ::

Raje bi pokvarjen izdelek kot 65% denarja?

Je pa zgleda tukaj Nemška zakonodaja manj zaščitniška, ker dovoljuje firmi, da se odloči da namesto popravila vrne denar in ji je pri tem še dovoljeno vrniti manj v smislu padca cene rabljenemu izdelku.

Morenov ::

Lonsarg je izjavil:

Raje bi pokvarjen izdelek kot 65% denarja?

Je pa zgleda tukaj Nemška zakonodaja manj zaščitniška, ker dovoljuje firmi, da se odloči da namesto popravila vrne denar in ji je pri tem še dovoljeno vrniti manj v smislu padca cene rabljenemu izdelku.

Ne verjamem, da je nemška zakonodaja manj zaščitniška in sumim, da me enostavno hočejo nategnit, zato bi raje videl, da mi vrnejo izdelek, ki bi ga potem poslal direkt na servis. Naslov, kontakt serviserja kao ne vedo. Kako potem pošlješ na servis, ko poteče njihova 24 mesečna garancija in ostane še 12 mesecev garancije proizvajalca? Misterij. Predvidevam, da glede na to, da je iz Nemčije, lahko dam v popravilu samo nemškemu Crucial serviserju?

umetnic ::

'Malo' so se poslabšali, vsaj kar se ažurnosti tiče.
Nobeno od zadnjih dveh naročil (več izdelkov, skupno 500-1000eur) ni šlo gladko skozi. Praktično enaka izkušnja obakrat;
Vse naj bi bilo na zalogi, po plačilu pa kar naenkrat dveh ali treh izdelkov ni na zalogi (v trgovini so še vedno označeni kot na zalogi). Skrbno sem izbral samo izdelke na zalogi, z logičnim razlogom, da zadeve dobim v nekaj dneh in ne v nekaj tednih. Tako sem poklical gor in s prijazno gospo spremenil naročilo (vrgel ven izdelke, ki jih ni na zalogi). To je bilo v četrtek. Danes je sreda in naročilo je (po treh mailih brez odgovora) končno odposlano. Kaj so še čarali toliko časa vedo samo oni. Ker se je to zgodilo dvakrat zaporedoma v obdobju pol leta, očitno zavajajo z zalogami in še nekaj dodatno pacajo... ;/ Bom pa še kupoval pri njih zaradi ugodne poštnine in ker ne komplicirajo pri nakupih na podjetje...
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

Morenov ::

Poklical sem na Evropski potrošniški center, predstavil problem in dobil feedback, da me nategujejo s z njihovo amortizacijo. V Nemčiji je hierarhija sledeča:
1) popravilo oz. zamenjava izdelka z novim
2) izplačilo celotne kupnine
Izpolnil sem ustrezen obrazec, sedaj bo pa treba počakat na mojih 100€.
Na potrošniškem centru so mi javili, da bi mi švabi morali izplačati tudi stroške, ki so nastali med pošiljanjem na popravilo. Me prav zanima kaj bo iz tega.

shadeX ::


V Nemčiji je hierarhija sledeča:
1) popravilo oz. zamenjava izdelka z novim
2) izplačilo celotne kupnine


Se pravi isto kot v Sloveniji, če je izdelek v garanciji. Vsekakor poročaj kaj se bo izcimilo iz tega :)

Morenov ::

shadeX je izjavil:

Se pravi isto kot v Sloveniji, če je izdelek v garanciji. Vsekakor poročaj kaj se bo izcimilo iz tega :)
Ne, v Slo lahko baje izbiraš, da ti vrnejo odkupnino namesto da ti zamenjajo ali popravijo. Vsaj po besedah zapolsene na ECC je tako.

fireX88 ::

uh, potem so tudi mene nategnili, sicer že pred leti, ko sem grafično pošiljal na popravilo, so mi namesto 320€ vrnili 280€ in še nekaj drobiža.. ah, well, za drugič:(
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Morenov ::

fireX88 je izjavil:

uh, potem so tudi mene nategnili, sicer že pred leti, ko sem grafično pošiljal na popravilo, so mi namesto 320€ vrnili 280€ in še nekaj drobiža.. ah, well, za drugič:(

Ne bi smel pristati na to kar so ti ponudili. Prvo ti prodajo defektno robo, potem pa še odbijejo amortizacijo. Kraja. Če gremo po tej poti, bi potem moral posameznik doplačevati v primeru, da se izdelek ne pokvari v garancijski dobi. Plačaš 100€ za 3 leta, crkne ti po 6ih letih in opa, doplačaj še 100€. Se izmišljujem neumnosti, ampak po tej njihovi logiki bi šlo tako.

mtosev ::

jaz do sedaj nisem imel nikakršnih pripomb glede CUja
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

fireX88 ::

Morenov je izjavil:

fireX88 je izjavil:

uh, potem so tudi mene nategnili, sicer že pred leti, ko sem grafično pošiljal na popravilo, so mi namesto 320€ vrnili 280€ in še nekaj drobiža.. ah, well, za drugič:(

Ne bi smel pristati na to kar so ti ponudili. Prvo ti prodajo defektno robo, potem pa še odbijejo amortizacijo. Kraja. Če gremo po tej poti, bi potem moral posameznik doplačevati v primeru, da se izdelek ne pokvari v garancijski dobi. Plačaš 100€ za 3 leta, crkne ti po 6ih letih in opa, doplačaj še 100€. Se izmišljujem neumnosti, ampak po tej njihovi logiki bi šlo tako.


nisem o tem razmišljal, ker je bil ravno v tistem obdobju padec dolarja in sem za enako vrednosti (280€) dobil boljšo grafično, kot sem jo dal takrat na servis.. vsekakor bi pa drugače razmišljal danes!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

shadeX ::

mtosev je izjavil:

jaz do sedaj nisem imel nikakršnih pripomb glede CUja


Ja sej dokler se zadeva ne pokvari jih nima noben.

Machete ::

Očitno so podhranjeni glede kadra. Nazadnje so tudi meni rabili skoraj teden, da so poslali stvari na zalogi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Morenov ::

mtosev je izjavil:

jaz do sedaj nisem imel nikakršnih pripomb glede CUja


Dokler se ti izdelek ne pokvari v garancijskem roku, jih nikdar nikjer nimaš. Če bi jaz kje prebral to kar sem pisal te dneve, 100% ne bi kupoval od njih in bi raje vzel pri MindFactory. Sedaj pa ne verjamem, da bom še kaj vzel iz Nemčije.

Vse kaže, da se bo ECC zavzel za to, da mi izplačajo tudi stroške pošiljanja SSDja nazaj. Nice.

smacker ::

Mah, jaz kupim kjer je ceneje. Ko crkne, kupim novo, da ne rabim čakat. Pokvarjeno pošljem v garancijo in ko se postopek reši prodam na bolhi ali ponucam kje drugje. Za tistih 20-30eur kaj zgubim, se mi ne da sekirat in kregat - tisti čas raje bolj pametno porabim. Itak pri nakupu iz tujine prišparaš 100-150eur pri celem PCju.

mat11 ::

Pri CU pomaga ponavadi, da napišeš na njihow facebook. Meni so tako odobrili pošiljanje na njihove stroške in tudi dobil novo stvar nazaj.
mat

fireX88 ::

to mi gre pa prav na kozlanje, da je FB primarni za komunikacijo, enako je bilo z HW-jem...
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

dxx ::

Ker ne uporabljam nobenega družbenega omrežja, sem potemtakem ohromljen...
Tudi meni ni prav nič všeč, da se pri resnih firmah gredo nekaj takega. Najboljše, da še prošnje za delo, socialno itd pošiljamo kar po FB....

mat11 ::

Tam se vsaj zmigajo.
mat

Morenov ::

mat11 je izjavil:

Pri CU pomaga ponavadi, da napišeš na njihow facebook. Meni so tako odobrili pošiljanje na njihove stroške in tudi dobil novo stvar nazaj.

Po tem, ko jih na fbju skurcaš in se jim gre za ugled, ker vsi preberejo in jim to zniža konverzijo, se pa lepo potrudijo.

@smacker: gre se za princip in za to, da ti ne bo nekdo kradel pred faco.

umetnic ::

Morenov je izjavil:


Po tem, ko jih na fbju skurcaš in se jim gre za ugled, ker vsi preberejo in jim to zniža konverzijo, se pa lepo potrudijo.

Tako je, enako je bilo tudi z HoH.De, dalec najhitreje so se zmigali če si jim kaj prilepil na FB Wall.

UPDATE: V sredo so poslali, danes v petek je ob 10:00 Slo poštar dostavil zadevo na jug Slovenije. Sem pa plačal Premium pošiljanje par dodatnih evrov. Sicer naj bi šlo za zgolj premium pakiranje a morda je vplivalo tudi na dostavni čas. Prišlo je zapakirano enako, mimogrede. Škatla, noter pa manjše škatle in malo rjavega papirja v enem kotu..
Backup not found: ( A )bort ( R )etry ( S )lap nearest essedi.it seller.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: umetnic ()

franckranc ::

Takole je to:
Philipskov brivnik serije 9000 (točna oznaka je S9711/31) je v Computer universe danes skupaj s 47% popustom dražji kot v Saturnu po redni ceni... :)
Nategatorji!



Zgodovina sprememb…

mtosev ::

pač niso vedno najcenejši. kaj je tukaj problem?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Mato989 ::

mtosev je izjavil:

pač niso vedno najcenejši. kaj je tukaj problem?


Problem je napizdevanje s popusti :) Tole občutno previsoko kazanje MPCja in potem kao generous popust... Nihče se ne bi obregnil če bi imeli MPC 250€ ampak tale 47% kao popust pa je višje od drugih je pa malo preveč prozorno.

Kenpachi ::

Nazalost znana in komplet nesankcionirana praksa kjerkoli po svetu.
Zaraki Kenpachi.

Infusion ::

Mater so nezanesljivi pri Computer Universe. Sem naročil ohišje pri njih samo zato ker je pisalo na spletni strani da ga imajo na zalogi in lahko takoj odpošljejo. Ko pa sem ga končno plačal se mi pojavi v kontrolni plošči sporočilo da ga dobijo šele naslednji teden. Nadležen občutek ko imaš doma že vse dele za sestavo računalnika pa ga ne moreš sestavit ker čakaš na ohišje...

Opozarjam tudi da so povišali ceno poštnine na 15EUR. Lani je bila poštnina še 10EUR. Predvidevam da zato ker so vsi uporabljali večkrat tiste bone za 5EUR popust, ki ga dobiš če se prijaviš na njihov newsletter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Infusion ()

Machete ::

Infusion je izjavil:

Mater so nezanesljivi pri Computer Universe. Sem naročil ohišje pri njih samo zato ker je pisalo na spletni strani da ga imajo na zalogi in lahko takoj odpošljejo. Ko pa sem ga končno plačal se mi pojavi v kontrolni plošči sporočilo da ga dobijo šele naslednji teden. Nadležen občutek ko imaš doma že vse dele za sestavo računalnika pa ga ne moreš sestavit ker čakaš na ohišje...

Opozarjam tudi da so povišali ceno poštnine na 15EUR. Lani je bila poštnina še 10EUR. Predvidevam da zato ker so vsi uporabljali večkrat tiste bone za 5EUR popust, ki ga dobiš če se prijaviš na njihov newsletter.


Pokličeš in prekličeš naročilo / zamenjaš za nekaj drugega. Se zgodi tudi najboljšim. Smo že debatirali, da če ne plačas s kartico ali paypalom, da se artikel lahko proda ta čas, ko 'čakajo' tvoje nakazilo. Tehnični škrat pri taki količini artiklov tudi ni nič nenavadnega. 15 eur poštnina pa je že kar nekaj let. Vsaj jaz jo vedno plačam toliko.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RejZoR ::

Mato989 je izjavil:

mtosev je izjavil:

pač niso vedno najcenejši. kaj je tukaj problem?


Problem je napizdevanje s popusti :) Tole občutno previsoko kazanje MPCja in potem kao generous popust... Nihče se ne bi obregnil če bi imeli MPC 250€ ampak tale 47% kao popust pa je višje od drugih je pa malo preveč prozorno.


Men je folk hecen. A kupuješ znesek popusta al končno ceno?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

darkolord ::

Machete je izjavil:

Pokličeš in prekličeš naročilo / zamenjaš za nekaj drugega. Se zgodi tudi najboljšim. Smo že debatirali, da če ne plačas s kartico ali paypalom, da se artikel lahko proda ta čas, ko 'čakajo' tvoje nakazilo. Tehnični škrat pri taki količini artiklov tudi ni nič nenavadnega.
Nima veze način plačila.

Vedno plačam s kartico ali paypal, pa mi povsod kjer na strani pri artiklu piše "in stock, ready for immediate shipping", v potrditvenem mailu naročila (ki ga dobim takoj) sedaj piše "kurzfristig verfügbar" namesto "auf Lager und sofort lieferbar".

Se mi zdi, da so se malo poslabšali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Infusion ::

Še ena pritožba čez Computer Universe. Potem naslednji dan so sicer spremenili status naročila in sicer na čakanje da se ohišje odpošlje (kar naenkrat so ga dobili?). Ne vem zakaj že 2 dni delovna dneva čakam da natisnejo račun in zapakirajo stvar.

chucki ::

Naročil par komponent v ponedeljek 28.8.2017, ki so bile na zalogi. Po oddanem naročilu in plačilu preko paypal sem dobil odgovor, da osnovna plošča ni na zalogi in je predvidena dobava 30.8.2017. V sredo dobim odgovor, da plošče niso prejeli, ker jo dobavitelj nima na zalogi, tako da bodo poizkusili pri drugem. 31.8.2017 dobim odgovor, da so ploščo prejeli, tako da so danes poslali paket naprej :) Mislim, da so to ta problem zelo hitro rešili, tako da moram priznati, da je to pozitivna izkušnja.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

xabre ::

Meni so par let nazaj prodali rabljeno grafično kot novo, v vrednosti 180eur. Pošljem nazaj pa dobim mal manj rabljeno lol. Da bi jih v krematoriju zakuru :)

vrtec ::

Kupil gtx 1080 od asusa pri njih za 600EUR, zato da dobim asusuovo promocijsko igro in pa igro od nvidie. Torej moral bi dobiti 2 codi za igri:
-Assassins creed origins in
-Middle-earth: Shadow of War.

Škatla odprta, dobil nisem niti ene kode, sem pisal na nvidio in asus. v obeh primer isti odgovor, obrni se na prodajalca. Prodajalec: ne dobim nič ker nisem rezident nemčije. Kljub temu da je cena za slovenijo višja!!! In da si upajo odpreti embalažo in kodo ven pobrat!!! Naj povdarim da sem do sedaj kupoval na casekingu in sem VEDNO dobil kode zraven. Tako da so me na computeruniverse obrali za 120EUR!!! Prvič in zadnjič. Se vračam na caseking.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vrtec ()

Lonsarg ::

Kokr vem se njim gre precej za reviewe in bodo najbrž pripravljeni nazaj vzeti pod grožnjo. Meni je recimo manjkala baterija pri Galaxy S3, pa so mi jo brez prigovarjanja poslali ekstra.

Namreč če oni trdijo da ta akcija velja za Nemčijo in to nikjer ne piše pač morajo vsaj vračilo sprejeti.

Aquinas ::

Jaz naslednji teden pričakujem Asusovo 1060 in bi moral dobit AC Origins. Bomo videli kako bo s tem, še poročam. Čeprav, če pogledamo Asusovo spletno stran, lahko izbereš samo Avstrijo, Dansko, Francijo, Nizozemsko, Švedsko, Belgijo, Finsko, Nemčijo in Norveško. CU je zgleda samo šlampast in ne daje popolnih informacij, ali pa namerno zavajajo.

Infusion ::

Mislim da se je že dolgo časa nazaj vedelo in je tudi pisalo na Computer Universe, da so te kode samo za rezidente Nemčije. Problem je ker tega ne prej preberete.

vrtec ::

Če bi imel to kje prebrati, bi prebral. Sploh pa nima veze to ker akcija velja tudi za slovenijo. Sem jim pisal na FB in sem dobil odgovor da jim pišem na mejl, po 1 tednu čakanja. Na mejl odgovorijo z isto zamudo, torej 1 teden da ti odgovorijo. Pisal na caseking in so mi zagotovili da dobim kode!!!

Kljub grožnjam mi computeruniverse ni ugodil. In sedaj je že rok za vračilo prekleto blizu(imajo 14 dni da vrneš nazaj) a kaj ko ti odpisujejo 1*tedensko. Kartico bom prodal naprej v slo, ker se mi neda več jebat znjimi in ne mislim imeti grafe v kompu od teh kretenov. Toliko denarja zapraviš in se obnašajo k največji cigani.

In še to, vsaka koda k jo dobiš od nvidie je vezana na serijsko številko kartice. Torej moraš met kartico v računalniku da ti jo zazna in se ti potem aktivira opcija da vneseš kodo, tako da to da niso dali kod zraven je taka glupost... in tudi response od nvidije je za lase privlečen " zmeni se z prodajalcem"

Uglavnem vi naročajte na C.U. kokr hočete, jst sm slepo verjel nekaterim dobrim reviewom ravno kle na tej strani. Jst grem nazaj na caseking.
««
10 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2733466081 (2723) darkolord
»

Caseking.de

Oddelek: Kaj kupiti
365510 (517) GrimReaper3
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912363040 (150155) integral15
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507274871 (109657) darkolord
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
425599 (3643) darkolord

Več podobnih tem