» »

Izkušnje s trgovino computer universe

Izkušnje s trgovino computer universe

««
11 / 14
»»

Machete ::

Ne delaj drame no in jokcanja zaradi enga špila.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

vrtec ::

Machete je izjavil:

Ne delaj drame no in jokcanja zaradi enga špila.

Am, če nisi opazil je to stran kjer daješ mnenje o trgovini computeruniverse. Tako da kaj je tvoj point kle??? Provociranje?
Ali si ne moreš pomagat ker imaš v krvi "če se da koga nategnt, je to njegov problem"?

Ne gre se za 1 špil, ali celo 2 ki so mi ga dolžni(v vrednosti 120EUR!!!) ampak za to da so dejansko šli odpret škatlo(plombe pretrgane0)in ven pobrat kode. Gre se za to da sem pošteno plačal, ampak nisem dobil kar sem plačal. Da imajo response time 1*tedensko in se tako ne moreš nič pozanimat ali zmenit. To je moja izkušnja in verjetno bo komu prav prišla pri odločitvi kje bo kupoval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vrtec ()

Machete ::

lol no, daj poslušaj se. Kot 5 letnik, ki mu zmaknejo sladoled.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

fireX88 ::

Jaz se pa strinjam, ce kupis robo naj bo zapakirana!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

shadeX ::

Kakšne so še dobre alternative C.U, da imajo vse od A do Ž kar se elektronike tiče?

Tuje seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

vrtec ::

Machete je izjavil:

lol no, daj poslušaj se. Kot 5 letnik, ki mu zmaknejo sladoled.

Me zanima kako bi se ti v realnem svetu počutu ko daš 600€ in v paketu ni robe v vrednosti 120€. Samo teb je lažje srat po forumu k kaj razmišljat.

pierch ::

Jaz sem prejšnji teden naročil SSD in PSU pri njih, pa je šlo vse gladko. Naročil sem pa tu, ker sta bila iskana artikla s poštnino v SLO najcenjša.
Pierch

Machete ::

Seveda. BTW promo roba nima cene, tako da ne vem kaj bluziš o 120 eurskem oškodovanju. Če že gre za vrednost najcenejše ponudbe na g2a pa še to ne, ker se moraš ponavadi v teh akcijah registrirati in jim raven poslati še mamo, preden ti pošljejo key.
Se pa strinjam, da naj bi bili paketi zalepljeni oz. artikli zapečateni. Ne delam pa drame če tako ni in ni znakov uporabe.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

vrtec ::

Machete je izjavil:

Seveda. BTW promo roba nima cene, tako da ne vem kaj bluziš o 120 eurskem oškodovanju. Če že gre za vrednost najcenejše ponudbe na g2a pa še to ne, ker se moraš ponavadi v teh akcijah registrirati in jim raven poslati še mamo, preden ti pošljejo key.
Se pa strinjam, da naj bi bili paketi zalepljeni oz. artikli zapečateni. Ne delam pa drame če tako ni in ni znakov uporabe.


Kakšna promo robo, se vidi da samo pišeš nekaj v tri krasne da imaš koga za kurcat. Preberi si prvi post ki sem ga napisal. Gre za dve AAA igre z izidom ta mesec v vrednosti 120€ obe.
Vidim da res nimaš druzga za počet kot nekaj bluzit po forumu. Za koji kurac sploh pišeš pod to temo ko nimaš nič za povedat. A maš res tolk gnil lajf da si našel drug folk jebat v glavo. Pizda si en kreten. Pejt si ga tm drkat na wc pa pusti druge pri miru. Jst te mam polhn kurac, in da se take kot si ti ne sankcionira. Samo blatiš teme in spravljaš druge ob živce. Mene ne vidite več sm.

Machete ::

:] Jaz sem odgovarjal nekemu drugemu nicku. Koda priložena kartici je promo roba in nima cene. Kakšnih 120 eur, ne sanjaj.

Drugače pa če imaš res občutek nepopisne krivice, pojdi cryat river tukaj: http://epc.si/pages/si/domov.php
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Kenpachi ::

Pa večinoma so te igre (sploh za nemški trg) regijsko zaklenjene, tako da bi jih težko prodal komu izven Nemčije. Podobna štorija je z rusi.
Zaraki Kenpachi.

Machete ::

Niso zaklenjene, kar sem imel jaz izkušenj. Sem jih že nekaj odkupil. Ponavadi za okoli 10 eur (in nikakor ne 60eur).
Drugače pa glede na neodzivnost, meni so se vedno javili po max 10. sekundah zvonenja. Ne vem zakaj bi kdo čakal 1 teden na odgovor. Če tako čakaš, potem se pač nikamor ne mudi in ne vem zakaj je kdo dolžan odgovoarjat v realnem času na emaile. Sploh pri takem obsegu strank. Če pa ne znaš nemško ali angleško pa ne kupuj v tujini.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Kenpachi ::

Hm, potem se je verjetno ze kaj spremenilo na tem podrocju. Sam se spomnim, da so nekoc igre za nemski trg morale biti izdane pod posebno licenco zaradi njihove cenzure in podobnih stvari.
Zaraki Kenpachi.

Dzhimen ::

Lp.

Pri computeruniverse gledam en prenosik, in pri dobavi piše "An estimated dispatch date cannot be given". Ima kdo mogoče kako izkušnjo glede tega v kolikem času bi jaz to zadevo dobil, če jo naročim? Dva tedna? Mesec? A je možnost da ni več zalog in bom moral drugega izbrat?

Gre se za novejši prenosnik (i5-8250U procesor), piše tudi "Listed since: September 2017". Res nebi rad naročil, plačal, in potem čakal dva meseca :D

xabre ::

Ce se priblizno ne znajo povedat kdaj bo, pol jaz nebi naroceval

DV_cam ::

Ali ima kdo kakšne informacije kaj je z naročevanjem v slovenijo z computeruniverse. Pri naročilu moraš vpisati UPS postal code, ampak v nobene primeru ne gre skozi. Kaj vi spišete. Bojim se da ne pošiljajo več v slovenijo. Vedno prikaže obvestilo: Unfortunately it is not possible to deliver your product selection to your destination.

LP
DV_cam

darkolord ::

Kaj pa naročaš? Kaj večjega?

DHL ne moreš izbrati?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

fireX88 ::

sem ravno danes hotel naročit grafično z njihovim blackfraday popusti pa kur.. imajo veljavne kode samo za DE.

UPS je dražji kot DHL, preko DHL-a gre!
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

DV_cam ::

Zanimivo je ker DHL sploh nimam možnosti izbrati. Naročam vse dele za sestaviti PC, cca 700€.

LP
DV_cam

Machete ::

Emm meni pri accountu, ko gledam ballance (ker imam na enem nekaj dobropisa že dolgo) da ga skurim, napiše:

Maintenance work
The "Order administration" is currently unavailable due to maintenance
Please visit us again later!

Many thanks,
Your computeruniverse Team

Tako da lahko so kake težave s tem povezane.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

DV_cam ::

Zdaj sem ugotovil da sem imel previsoko naročilo. Pri manjšem dobim možnosti, je pa res da black fridaj kode oz. kuponi ne veljajo za pošiljke izven Nemčije. Škoda.

LP
DV_cam

Dzhimen ::

Že vrsto let naročam elektroniko od nemških trgovin, naročil sem že za 5-6k € računalniških komponent in prenosnikov v zadnjih parih letih in nisem imel ene slabe izkušnje. Na nakupovanje v tujini gledam tako, kot najbrž velika večina ljudi tukaj na ST: Ceneje je kot pri nas, zato je nakup v tujini logična poteza.

Ko me kdo vpraša za nasvet o prenosniku ali pa o konfiguraciji računalnika, mu vedno svetujem naj naroči v Nemčiji in tako prišpara 15% ali pa dobi malo boljši sistem/prenosnik kot pri nas za isto ceno. A vendar ima veliko ljudi pomisleke glede nakupa v tujini in opažam, da (vsaj po mojih izkušnjah) jih najbolj skrbi kako bo z garancijo v primeru, da gre kaj narobe. Veliko večina ljudi ne ve kakšni so pogoji in obveze garancije, kako točno se jo uveljavlja ipd. Vedo samo, da če kupiš prenosnik v merkator tehniki in da se pokvari ko se nebi smel, ga preprosto neseš nazaj tja in ti ga popravijo ali zamenjajo. Ko gre za Nemčijo, ljudje niso sigurni ker so skeptični kako bo s pošiljanjem izdelka nazaj v Nemčijo, pa ali garancija sploh velja za Slovenijo in podobne reči in tako nimajo občutka da sploh imajo "garancijo" pri nakupu.

Na te pomisleke nisem znal odgovoriti, ker pač nisem še imel nikakršnih problemov z izdelki, naročenimi iz tujine. Moj odgovor je bil vedno da se pač ni kaj bati, garancija je garancija in v primeru da se kaj zgodi, da se že da urediti. Ampak najbolj skeptičnih pa s tem nisem prepričal. :)

Pred kratkim pa se mi je zgodilo, da sem pri Computeruniverse naročil prenosnik, ki je prišel z okvaro (ni se prižgal oz. imel je napako gumba za prižig). In tako sem moral prvič uveljavljat garancijo v tujini, in sedaj po predlogu uporabnika v temi, kjer sem opisal težavo in kako sem uveljavljal garancijo, mojo pozitivno izkušnjo delim še tukaj. Če bo slučajno kdo moral uveljavljat garancijo, ali pa če ga to ovira pri nakupu v tujini, lahko da vam bo v pomoč. :)

Link to teme

Povzetek:

Dzhimen je izjavil:

Lp.

Okej, če je kdo kdaj doživel karkoli podobnega ali ima kakršnokoli idejo kaj se dogaja, lepo prosim za nasvet, ker kar takega pa sam prvič srečujem, pa sem imel v rokah že malo morje laptopov najrazličnejših znamk...

Torej prejšnji teden sem na computeruniverse naročil nov prenosnik Acer Aspire 5 (a517-51 model). Danes je prišel, ga priključim na napajalnik (baterija ni odstranljiva, torej je noter) in ga hočem prižgati. Prenosnik nima ločenega power gumba kot po navadi pride pri prenosnikih, ampak ima v desnem zgornjem kotu tale gumb kot dodatno tipko na tipkovnici (glej sliko). Ker je prenosnik iz Nemčije, je tipkovnica Nemška, ampak to mislim da nebo smelo imeti kaj dosti vpliva na delovanja power buttona...

 Power button

Power button



Ko pritisnem tale gumb, se ne zgodi nič. Ne zavrtijo se ventilatorji, ne prižge se ekran, ne zasveti nobena lučka, skratka kot bi pritisnil tipko "A". Nič.
Malo se mi čudno zdi, kaj je zdaj to, nikoli nisem videl da se laptop ne bi vsaj nekako odzval na pritisk power buttona. Resnično nič, sem z ušesom prav na ohišju poslušal za zvok česarkoli, ampak laptop je ugasnjen. Malo ga obračam, gledam kaj bi lahko bilo, pritiskam na tale gumb in kar naenkrat se prižge (po recimo 3 minutah wtf-janja)). V redu si mislim, lahko da je bilo ker je prvi boot, ali pa zaradi prazne baterije ali pa zaradi bog ve česa. Namestim na sveže WIndows 10, vse posodobitve, par programov, vmes ene 5x restartam, use štima. Pol pa ga izklopim in gledam ali se bo nazaj vžgal (minila je recimo ena ura, mogoče še več od kar sem ga prvič prižgal).

In spet ne vžge. Popolnoma nič se ne zgodi ob pritisku na power button. Pa spet gledam, se čudim, kaj je zdaj to. Pa ga malo obračam in gumb pritiskam in kar naenkrat se spet prižge ko power button pritisnem.
Po parih minutah testiranja sem ugotovil, da se prenosnik vedno prižge ob pritisku na gumb, če je obrnjen narobe. Torej ga držim v rokah nad glavo, tipkovnica paralelno s tlemi (tipke gledajo dol), če takrat pritisnem power button se vedno vžge. Če je navadno na mizi, se ob pritisku na gumb ne zgodi nič. 8-O

Kaj bi lahko bilo krivo? Kak stik, kak senzor narobe obrnjen? Res nisem še videl ničesar temu podobnega pri prenosniku...

Normalno razmišljam o uveljavljanju garancije, ampak me zanima ali bi mogoče kdo imel kakšno idejo kaj se dogaja? :))

Hvala lepa že vnaprej.
Lep pozdrav!



Dzhimen je izjavil:

Sem kontaktiral computeruniverse, oni so mi dali kontakt od Nemškega Acerja in so mi rekli da naj se pri njih posvetujem in da če ne bo druge, če Acer ne bo znal rešit težave, naj spet njih pokličem in se sproži vračilo izdelka.

Kličem torej na Acer Nemčija. Razložim da sem kupil nov prenosnik Acer in da power button ne dela. Pol me možak začne vodit skozi troubleshooting in me vpraša najprej ali je priključen na napajanje.
Jaz mu odgovorim, da je pač baterija vgrajena, lučka za baterijo je modra, torej je na 100%, problem se pojavi ne glede na to ali je prenosnik priključen na napajanje ali ne. Pa mu hitro omenim še da sem ugotovil eno čudno reč in sicer da se pa prenosnik normalno vžge ko je narobe obrnjen. In takoj ko sem mu to povedal je on sprve rekel "Oh! Yeah, the laptop needs to be returned."

Tako da občutek sem dobil da gre za kako serijsko napako ker me ni niti spraševal nič po tem, je samo rekel na kontaktiram spletno trgovino za vračilo, kot da bi točno vedel kaj je narobe in da je treba zadevo pač vrnit.

Tako da sedaj bom kontaktiral computeruniverse in sprožil postopek vračila izdelka. Upam na čim manj komplikacij, ker je zadnja stvar ki jo rabim jajcanje še s tem... :|



Dzhimen je izjavil:

No, v petek popoldan sem prenosnik po njihovih navodilih poslal nazaj. Lepo varno zapakiran, jasno označen, paket standardne dostave v Nemčijo z tracking številko. Paket sem moral tudi zavarovati. Vrednost prenosnika je bila 665€, ampak pošiljke v Nemčijo lahko zavaruješ samo do 450€ max, tako da sem zavaroval pač za 450€.

Poštnina je prišla 30,5 € (kategorija 5-10 kg, vrednostna pošiljka al kaj je že), plus 7,68€ zavarovanje, torej skupaj 38,18€. To dobim povrnjeno (upam :))).

Use sem naredil po reglcih, vse jasno označeno, noter dopis, vse razloženo, vsi podatki, številke. Pa še mail sem jim poslal, kjer sem jim dal račun ter tracking številko paketa in moje podatke TRR, ker predvidevam da mi bojo tole preko TRR nakazali. Vse sem jim obrazložil še po mailu, da mam jasno črno na belem zabeleženo komunikacijo.

Zdaj mi pa samo preostane da čakam kaj bo nastalo iz te mineštre. Iz Nemčije sem naročil za približno 5-6k € elektronike v zadnjih treh letih, brez enega samega problema (Hardware versand, Mindfactory in Computeruniverse). Vedno ko komu svetujem naj prenosnik ali komponente za PC naroči iz Nemčije in prišpara par 100€ je vedno prvi odziv "Ja kaj pa če bo treba garancijo uveljavljat? Jaz to raje ne bi, bom kar na mimovrste naričil, da bo ziher". No, zdaj sem bom lahko iz prve roke prepričal ali so tej pomisleki upravičeni. Prvi občutki so dobri, sem začutil kar veliko mero profesionalizma iz njihove strani. Zdaj bom pa videl, lahko da majo pa samo customer suport kot fasado, ko bo pa treba dinčke izpljunit pa laptop zamenjat se bo pa zakompliciralo. :))


Dzhimen je izjavil:

No, da sporočim še epilog te zgodbe.

Okvarjen prenosnik sem z dopisom v petek 17.11. poslal nazaj v computeruniverse preko pošte. Istočasno sem poslal tudi mail z vsemi potrebnimi podatki, dobil sem avtomatski odgovor, da so zahtevek prejeli in da lahko postopek traja malo dlje kot običajno, ker majo gužvo.

V sredo, 22.11. so paket sprejeli (to sem videl preko tracking numberja), sprocesirali so ga v petek, 24.11. Takrat sem dobil mail, da so zadevo prejeli in da bo obdelana v najkrajšem možnem času.

V torek, 28.11. sem dobil mail, da bo znesek poštnine (38€) nakazan na moj račun, denar je prišel 30.11. V torek sem tudi dobil sporočilo, da je nov prenosnik bil poslan. Prenosnik je prišel včeraj, v četrek 30.11., prevzel sem da danes in zaenkrat dela vse kot je treba. Je popolnoma enak model, ampak ni isti prenosnik, ker ima drugo serijsko.

Torej manj kot 14 dni odkar sem poslal prenosnik je zadeva rešena. Nič mi ni bilo treba klicat, pisat mailov... Oni so me preko maila obveščali o poteku postopka, jaz pa sem samo pridno čakal. :))

Tako da če potegnem črto je bila zadeva elegantno in relativno hitro rešena, brez kakršnihkoli komplikacij in tako lahko rečem, da sem zelo zadovoljen s tole izkušnjo pri computeruniverse. :)




TL;DR : Sem izredno zadovoljen s postopkom uveljavljanja garancije pri Computeruniverse. Tisto malo garancij, ki sem jih pri naših trgovinah uveljavljal je bilo bolj PITA kot tole. Tako da glede garancije v tujini se nimate kaj bat. Ene stvari jim ni za očitat, še posebej glede na to, da je za okvaro prenosnika bil "kriv" Acer. ;)

Gizoman ::

Naročil sem izdelek, ki je bil na zalogi. Plačal preko UPN in čez dva dni so dobili nakazilo, ampak so psi že prodali med čakanjem in ni več na zalogi in tudi ne bo več na zalogi. Sedaj imam "store credit" in bi želel, da se mi ta znesek nakaže nazaj na moj TRR račun.

Ima kdo izkušnje s tem? Na meil mi še niso odgovorili.


Še nekaj, če se odločim nekaj kupiti, kako izkoristim ta store kredit pri nakupu? Ko grem do konca košarice ni nikjer možnosti uveljavlanja tega zneska v dobrem (do predzadnjega koraka - preden zavezujoče naročiš).

Machete ::

Keš ti bodo vrnili bp, najbolje da pokličeš, govorijo angleško.
Maili trajajo.
Kako skoristiš dobropis, ne vem.

Plačevanje preko upnja je tricky zaradi zaloge, sem že nekaj časa to izpostavil, da se lahko zgodi ravno to, kar se je tebi. Da izdelka ne bo več na voljo pa je res še dodatna smola, včasi samo traja nekaj dni več, da dobijo zalogo.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Gizoman ::

Sem bil v dvomih, ker piše v zavihku dobropisa sledeče: "Disbursing online credit is only possible with a German invoice address. Please contact our customer service at info@computeruniverse.net>".

Če ti vrnejo store credit nazaj na TRR je pol to super, bom počakal na potrditveni meil. Če ne bodo odgovorili v doglednem času jih pa pokličem.

Gizoman ::

So poslali pozno popoldne odgovor in teli podatke kam naj nakažejo. Kaj mulci ne znajo dat nazaj od tam kjer so dobili dnar? Čupovci.
No ja, sem jim poslal podatke in to je upam to. Nikoli več bančni transfer z njimi...

Hvala za pomirjujoč odgovor Machete :)

mat3 ::

Na mail rabijo za odgovor nekaj dni. NA FB itak ne odgovarjajo. Da bi pa gospode v 21. stoletju po telefonu klicaril v Nemčijo je pa tudi malo mimo. To je včasih še največji minus, drugače pa pohvala.
GigaByte GA-X58A-UD5, Intel i7 920@4,00GHz, Samsung SSD 256GB 850 Pro
GigaByte GTX 970 4GB, 4x 4GB Crucial Ballistix Tactical
http://www.bozic17.blogspot.com

radmannsdorf ::

So pa res počasni Computeruniverse..
Plačal sem prejšni torek 9.1.2018, pisalo je da je za nemce dostava 1-2 dni, zame kot slovenca pa 3-4 dni.
Paket je od njih šel šele po šestih dneh, v ponedeljek 15.1.2018.
Danes je sreda 17.1.2018, pa tracking kaže da je paket danes šel iz Nemčije via SLO, in da naj trackam preko Pošte Slovenije. Sepravi bo v najboljšem primeru paket tukaj jutri, po 9. dneh. Nič narobe, če bi pisalo tako, ne pa da nategujejo z datumi. Se lahko kosajo z Mimovrste v neresnosti. :)

opeter ::

Jaz sem lani aprila pri njih naročil neke zadeve, za katero je pisalo, da imajo vse na zalogi razen enega polnilca -> za katero je pisalo, da bo na voljo v 3-4 dneh. Veliko stvari je bilo iz oddelka z rabljenimi zadevami (Outlet).



Na paket sem čakal skoraj en (1) mesec!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

darkolord ::

radmannsdorf, prek česa si pa plačal?

Jaz sem v ponedeljek zvečer naročil, danes so poslali.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

radmannsdorf ::

darklord, Paypal. Ob 12:30 popoldne. Slovenska trgovina ponavadi še isti dan pošlje naprej, če plačaš ob taki uri, ti so pa čakali 6 dni. Res sem presenečen nad tem. :)

Zgodovina sprememb…

shintaro ::

Machete je izjavil:

lol no, daj poslušaj se. Kot 5 letnik, ki mu zmaknejo sladoled.

lmao

Dejstrum ::

Mafija so podrazil postino zdaj je 21€... prej pa 12€

darkolord ::

Odvisno od teže.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

darkolord ::

Hm, z večjimi naročili se jim pa očitno čisto vedno zatakne pri pošiljanju.

Kadar naročim veliko ohišje + monitor, očitno ne gre v eno škatlo in jim potem stoji nekaj dni "ready for shipping". Ponavadi jih spomnim, pa se potem malo podvizajo.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Paradajz1 ::

Živjo,

potreboval bi malo pomoči, ker kot sem tudi že sam prebral, po mailih niso ravno odzivni. Pred 10 dnevi sem naročil prenosnik, na kar so mi čez 2 dni poslali mail da moje plačilo ni bilo sprejeto. V mailu je med drugim bilo navedeno da morata naslovnik in kreditna kartica biti na isto ime in naslov. Ker njihov sistem ne sprejme črke Ć sem napisal celotno ime in priimek brez šumnikov. Bi lahko to bil razlog zakaj plačilo ni šlo skozi?

Sam sem preveril na svoji banki in so mi zagotovili, da na moji strani vse štima in da na computer universe niso potrdili plačila. Tako da je problem zagotovo pri njih. Pred par dnevi sem naročilo na njihovi strani preklical in sem danes ponovno poskusil. Tokrat pa plačilo sploh ni steklo in se mi je napisalo sporočilo, da naj poskusim z drugo kartico. Je mogoče, da mi še vedno "sedijo" na kartici in posledično potem nimam dovolj denarja za plačilo?

lp

zzbil ::

Kako je kaj z tem computeruniverse? Je varno narocit prenosnik za 900€? Plus, ali gre narocit na firmo brez davka?

darkolord ::

Ja, ja. Pri njih sem nabavil za 40k robe brez davka, vse bp.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Machete ::

zzbil je izjavil:

Kako je kaj z tem computeruniverse? Je varno narocit prenosnik za 900€? Plus, ali gre narocit na firmo brez davka?

Prejšnji teden kupil na firmo za jurja pa pol. Med drugim tudi prenosnik in 27' monitor. Vse bp in kot pričakovano.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

zzbil ::

Kako pa je z garancijo?

Machete ::

Pojma nimam. Jaz kupujem 'shoot first, ask later'.
Drugače pa pač pošlješ nazaj. Kako leto sigurno lahko na to računaš.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

MrStein ::

A imajo kaki formular za reklamacije/servis?

Sem jim kar na email sporočilo odgovoril (na retoure@computeruniverse.net) pa po dveh dneh niso odgovorili niti "sprejeli smo vaš email, bomo v kratkem odgovorili" ali podobno.

V vsebini maila v podpisu sicer piše retouren@computeruniverse.net (dodaten N v imenu). c.c.c ni to pregovorna nemška natančnost...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

darkolord ::

Pravi naslov je retoure. Pogosto rabijo nekaj časa, da odgovorijo.

Pregovorna nemška natančnost drži izključno takrat, ko gre vse po planu (happy path). Takoj, ko je nekaj malenkost drugače in je potreben kakšen ekstra korak, gre vse to down the toilet.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

antiz ::

Ima kdo izkušnje z naročanjem preko firme v Avstrijo? Namreč Mindfactory ne pošilja naprav za shranjevanje (SDD, HDD ...), ne vem kako pa je pri njih.

Machete ::

Od kdaj pa to? Pol leta nazaj sem bp naročil razno razne diske.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

antiz ::

Glede na njihov odgovor že nekaj časa ne pošiljajo naprav za shranjevanje v Avstrijo, podobno ne baje tudi Amazon, gre pa za neko pravno finto ali nekaj takega ...

MrStein ::

Mogoče "davek na pirate" ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

A ve kdo s kakim ponudnikov dostavljajo v Slovenijo?

Njihova stran za tracking sicer linka na DHL, in tudi če na https://nolp.dhl.de/nextt-online-public... ročno vtipkam sledilno kodo, mi jo najde.

Slovenski DHL pa trdi, da gre pošiljka z Deutsche Post in bo mi dostavila slovenska Pošta.

(rad bi se nekaj detajlov glede dostave dogovoril)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Machete ::

Nič se ne boš dogovoril, ker kot so ti povedali, dostavila bo PS.
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

MrStein ::

Z PS se nič ne da dogovoriti? ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
««
11 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 443 44 45 46 )

Oddelek: Kaj kupiti
2250287894 (65) FlyingBee
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
789276729 (10053) PrimozR
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912299249 (86364) integral15
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507232411 (67197) darkolord
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
424465 (2509) darkolord

Več podobnih tem