» »

hardwareversand.de

hardwareversand.de

1
...
37 38
39
»

Han ::

broken/link ::

Ali pa stvar pretipkaš in vržeš v google translate. Bo čisto dovolj dobro prevedeno, da boš dojel bistvo.

user-pass ::

Lahko pa tudi sem napises, je polno ljudi, ki znajo nemsko, pa se relevantno je.

Pesimist ::

nisem na tekočem. So propadli?

integral15 ::

Zdravo, morda kdo ve ali je res K&M computer nov hardwareversand oz je K&M computer prevzel hardwareversand ?? sprasujem zato ker bi rad uveljavljal garancijo za neko zadevo kupljeno v hardwareversand. Hvala

Lp

Han ::

Najprej poskusi navezat stik s proizvajalcem. Večina ima t.i. RMA postopek za uveljavljanje garancije.

integral15 ::

Zdaj kupil sem asus monitor ampak polek nism dobil nobenega garancijskega listka samo racun. Vprasal sem tudi sistem ena ki naj bi bil glavni zastopnik za slovenijo pa so mi rekli da ne popravljajo monitorjev ceprav pise na uradni strani od asusa da jih popravljo. Odgovor je bil tak (Žal nimamo servisa za monitorje. Prav tako imajo običajno lokalno garancijo, katera se uveljavlja preko uvoznika.)

Han ::

integral15 ::

Tnx za tole. Mal problemov sem imel pri izponjevanju podatkov ker tole je namenjeno za nemce pa avstrice, problem je bil pri postni stevilki moznost je samo nemcija pa avstrija tako da sem napisal postno od hardwareversand drugace nebi prisel naprej prazno pa ne smes pustit

Han ::

Si šel na "Reparaturformular" povezavo / obrazec? Če "de" na koncu zamenjaš s "si", lahko izpolniš v angleščini...

https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/p...

https://eu-rma.asus.com/pickup_europe/p...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

integral15 ::

Ce jast napisem Serial No. v prvem linku se pravi nemcija/avstrija mi lepo odobri in me spusti naprej ce pa napisem Serial No. v drugem linku se pravi za slovenijo mi pa napise (Sorry, the product cannot handled by this form, please contact your dealer for warranty) uglavnm sem poslal v prvem linku vse v nemscini in dobil se tak odgovor.

Sehr geehrter Kunde,
leider musste Ihr Reparaturauftrag abgelehnt werden.
Kommentar des Technikers:
Dear Customer,

we grant a EU-wide warranty for our LCD-Products.

Please contact your local Support.

Han ::

Odpiši jim, da so te pri S1 glede tega zavrnili, češ da ne servisirajo monitorjev. Tako ali tako si kupil ekran v nemški trgovini, zato ti ga morajo vzet v garancijsko popravilo...

Lahko vprašaš še Acord-92 d.o.o., ki je včasih servisiral Asus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

integral15 ::

Acord 92 je reku da to ne rihtajo oni ampak poslejo naprej in da je sam 1 poblascen servis za asus monitorje v evropi in to je v nemciji. Mi bo poslal meil kam naj pisem.
1
...
37 38
39
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Kaj kupiti
608107072 (253) Machete
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 441 42 43 44 )

Oddelek: Kaj kupiti
2193266234 (471) Tomi
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507224083 (58869) darkolord
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
424291 (2335) darkolord
»

Jacob direkt izkusnje (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
638139 (4003) kobal4

Več podobnih tem