» »

Izkušnje s trgovino computer universe

Izkušnje s trgovino computer universe

««
12 / 17
»»

darkolord ::

Se da

tomzzi ::

Ima kdo izkušnje z vračilom?

Zadnjič sem par stvari naročil a sem bil prehiter in bi sedaj raje zamenjal določeno komponento za drugega proizvajalca. Oziroma novejšo stvar.
Poslal sem jim dva maila, da bi v naročilu nekaj spremenil in ni bilo odgovora.
Danes je pa že šlo naprej v dostavo naročilo.

Kako je z vračilom določene komponente (neodprta embalaža)?
Kakšen postopek je?
Nimam pa ustvarjenega računa pri njih. Sem kupil kot gost...

Počakam, da dobim robo. Kako jih potem kontaktiram? Ker bi rad eno stvar vrnil takoj ko jo prevzamem.
Imajo kakšen obrazec na strani ali kako?
Z maili so očitno počasni.

Machete ::

Če bi poklical, bi rešil takoj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

tomzzi ::

Ja če bi poklical. Če bi vedel, da ne bo nobenga odgovora.


Edit: verjetno se izpolni prek tega linka za vrnitev robe? https://www.computeruniverse.net/rma

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomzzi ()

Gospod Bruno ::

A kdo mogoče ve kako je z garancijo na computeruniverse?

MrStein ::

Piše pri vsakem izdelku. Ali pa vprašaš.
Pri enih izdelkih servisirajo oni (posredujejo servisu).
Pri drugih zna iti direktno s proizvajalcem ali pooblaščenim servisom.

Jaz imam izkušnje (dobre) s prvo možnostjo.

darkolord je izjavil:

Se da

No, bolj tak.
Naslov dostave se ne da spremeniti.
Na drugi email pa sploh niso odgovorili (niti avtomatski "sprejeli smo vaše sporočilo", sem dvakrat poslal).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

VANR ::

Imam dve vprašanji glede te trgovine:

1. Ali pošiljajo direktno v Slovenijo, tako kot Caseking oz. Amazon (tudi "navadnim" uporabnikom in ne samo na podjetja)?
2. Katera oblika plačila je priporočljiva? MasterCard ali Amazon Pay?

MrStein ::

Pošiljajo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

cabac ::

Pozdrav,

pred slabim letom sem iz Computer universe kupil prenosnik HP. Pred 2 mesecema so mi začeli crkovati pixli na ekranu, zato sem jih sedaj kontaktiral. Pravijo, naj se najprej obrnem na HP servis v Sloveniji. Ko vnesem serijsko prenosnika v njihov sistem, mi javi, da je garancija že potekla, čeprav sem laptop kupil šele junija... očitno HP garancija ne velja od dneva nakupa.

Ker bom očitno moral laptop poslati nazaj, me zanima, kakšen je postopek in kako dolgo to ponavadi traja? Bom dobil nov prenosnik ali bo ta popravljen? Kako vem, da bo garancija uveljavljena in ne bom samo pošiljal prenosnika na lastne stroške in potem še plačeval za popravilo - nenazadnje lahko storim tudi tukaj. So precej neodzivni preko maila, tako da če ima kdo kakšne izkušnje, naj prosim javi.

Sicer pa me čisto informativno zanima koliko stane menjava zaslona na HP Probook 440 G5?

Hvala že vnaprej.

Ales ::

Pa si dejansko *vprašal* na HP servisu v Sloveniji, ali ti garancija pri njih velja? Povej jim, da si prenosnik kupil tam in tam takrat in takrat (pripravi račun) in jih VPRAŠAJ.

Han ::

Če imaš račun z junijskim datumom, velja garancija vsaj do takrat. V kolikor je defektnih več kot 5 pikslov (navajam pavšalno), bodo menjali ekran. Če ga menjaš izven garancije, to pride ca. 100 eur.

cabac ::

Hvala. Sem zdaj pisal še direktno še na par pooblaščenih servisov za HP v Sloveniji, pa bom videl, kaj bo.

tikitoki ::

zakaj ne preberes kaj ti pise v garancijskih pogojih?

renofkinja ::

Zakaj pa ne poklices.? Je lazje tebi in njim vsem.

cabac ::

Glede garancije so mi tako ali tako javili, da naj se najprej pri nas obrnem na pomoč. Glede ostalih vprašanj pa tega v garancijskih pogojih ne piše in če jutri ne najdem rešitve, jih bom poklical. Ja, res bi bilo bolje že iz prve, če bi kar klical. Vseeno pa sem vprašal tudi tukaj, mporda pa ima kdo podobno izkušnjo, relativno vreden računalnik z vsemi podatki mi je pač malo težko pošiljati v Nemčijo na popravilo, sploh ker ga potrebujem vsak dan in ne vem kako dolgo vse to traja.

Mato989 ::

Tu se pa pol vidi ko je dejansko vcasih manj dela ce kupis drazje pri nas
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

MrStein ::

Mato989 je izjavil:

Tu se pa pol vidi ko je dejansko vcasih manj dela ce kupis drazje pri nas

16 mesecev po nakupu so mi popravili grafično (beri: zamenjali z novo). Zastonj. Brez vprašanj.
Pokvarila se je po moji napaki.
So dvakrat pošiljali. Ker prvič so po moji napaki poslali novega na napačen naslov.

Toliko o nivoju storitve Computeruniverse.

A bi rad slišal izkušnjo z domačimi serviserji? Rezerviraj si nekaj ur potem...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Mato989 ::

MrStein je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Tu se pa pol vidi ko je dejansko vcasih manj dela ce kupis drazje pri nas

16 mesecev po nakupu so mi popravili grafično (beri: zamenjali z novo). Zastonj. Brez vprašanj.
Pokvarila se je po moji napaki.
So dvakrat pošiljali. Ker prvič so po moji napaki poslali novega na napačen naslov.

Toliko o nivoju storitve Computeruniverse.

A bi rad slišal izkušnjo z domačimi serviserji? Rezerviraj si nekaj ur potem...


Ker drugje po svetu vkljucno s computer universe pa ni nobene slabe izkusnje =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

cabac ::

Torej, samo v vednost, mogoče komu informacija pride prav. Prenosnika nisem pošiljal nazaj na computeruniverse (kjer so sicer zelo počasi odzivni na mail), ampak sem ga poslal kar na HP servis v Birotehno. Prenosnik sem poslal v petek, ujel še zadnja dva dneva garancije ter dobil popravljenega nazaj po pošti naslednji petek. Zelo hitro in profesionalno opravljena storitev, vsekakor bolje, kot pa če bi ga pošiljal v Nemčijo.

GeForce RTX ::

Koliko dni ponavadi čakate, da paket prispe v Slovenijo?

Golf_GTI ::

30.7 sem poslal nazaj grafično kartico. V soboto, 3.8 so jo prejeli. Zahteval sem vračilo denarja in denarja še niso nakazali.

Machete ::

Kar grozno, celih dva dni že čakaš.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Golf_GTI ::

Koliko dni traja, da nakažejo denar? Ali bom sploh dobil denar nazaj? Od njih nisem dobil nobenega sporočila odkar so jo prejeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Golf_GTI ()

darkolord ::

Če si zahteval odstop o pogodbe v 14 dnevnem roku od prejema robe, potem imajo 14 dni časa za vračilo.

MrStein ::

Tudi če so nakazali, lahko traja dan ali celo več. Banke so še vedno v 19em stoletju...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Golf_GTI ::

Denar sem dobil nazaj. Poštnine nisem dobil povrnjene za nobeno smer.

Na njihovi strani piše to:

Revocation consequences

If you cancel this contract, we shall be required to repay to you all payments that we have received from you, including the delivery costs (with the exception of the additional costs resulting from the fact that you have selected a type of delivery other than the most favourable standard delivery offered by us),

Golf_GTI ::

Poslal sem jim račun poštnine. Zraven sem naročil še eno drugo stvar, ki je nisem vrnil.

Ales ::

Se pravi, naročil si dve stvari hkrati, eno od njih si vrnil?

Bi bila poštnina enaka tudi če bi naročil le to eno stvar, ki si jo obdržal?

lonewolf_ ::

Hočem naročit komponente vse razen ohišja in monitorja za cca 1600€ pa mi vrže ven poštnino 33€.. če dodam še za kolega 3600 2x8kit ram in še eno matično je poštnina 46€. Ni bila včasih fora za ohišja in večje stvari?
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

darkolord ::

Pač po masi in/ali velikosti seštevajo; ko presežeš, greš v "višji razred" poštnine

programercek ::

Zdravo,

mam en velik problem.
Že od 8.8 pričakujem paket od njih.
Naročil sem:

MSI X570-A PRO
Product number 90769941
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
173,26 € 1 173,26 €
AMD Ryzen 5 3600
Product number 90770178
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
214,27 € 1 214,27 €
Cooler Master Hyper 212 Black Edition
Product number 90740986
An Lager, sofort lieferbar
35,78 € 1 35,78 €
Seasonic PRIME FOCUS Modular (80+Gold)
Product number 90703309
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
75,40 € 1 75,40 €
Phanteks Eclipse P350X Midi-Tower
Product number 90731448
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
71,66 € 1 71,66 €
Ballistix Sport LT Grau BLS2K8G4D32AESBK 16GB DDR4 Kit
Product number 90747231
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
90,43 € 1 90,43 €
GIGABYTE GeForce RTX 2060 SUPER WINDFORCE OC
Product number 90773451
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
428,94 € 1 428,94 €
Corsair Force MP510 SSD PCIe M.2 NVMe
Product number 90741028
ab Lager lieferbar, für Sie reserviert.
92,85 € 1 92,85 €


Že od petka čakam:Cooler Master Hyper 212 Black Edition in imajo na zalogi vendar kot kaže ne pošljejo.

Koliko časa se čaka PC iz te trgovine? Tako slabih izkušenj še nisem imel. Prijatelj pravi da ni imel problemov. Prvič sem tukaj kupil in sem zelo razočaran, da se nemška trgovina tako obnaša.
Na mail ne odgovarjajo... Nekateri so čakali tudi po en mesec.

Mislil sem da so resna trgovina in da bodo poslali kot so rekli prejšnji teden da bo šlo naprej v ponedeljek.

darkolord ::

Kako misliš "že" od petka, danes je prvi delovni dan po petku.

Če imajo vse na zalogi, gre hitro. Če nimajo na zalogi, moraš pač počakati, da dobijo na zalogo.

programercek ::

Seveda imajo vse na zalogi. Da so dobili vse na zalogo sem čakal 10 dni, čeprav je že ob začetku bilo jasno in pisalo: 2-4 days delivery zato sem tudi naročil. In potem so rekli da ni na zalogi več kot polovico stvari in zdaj spet zajebavajo z enim izdelkom ki piše: An Lager, sofort lieferbar . tudi na strani piše da je na zalogi in jih ni mogoče dobit. edino če so na dopustu

Machete ::

Včasih je težava, da preden vidijo plačilo (če plačaš z nakazilom) zadeva dejansko gre iz zaloge in potem lahko kar čakaš. Nakazilo pa lahko poknjižijo šele 2. 3. delovni dan po plačilu.
Možni so dopusti itd..
Edino pametno kar lahko narediš je, da pokličeš in izveš zadevo v roku parih minut. To z vprašanji preko maila ne vem kako se vam da ukvarjati pri tako velikih trgovinah (kadar ste nestrpni oz. se kaj zalomi). Nisem pa razumel kaj zajebavajo ker 'An Lager, sofort lieferbar' pomeni na zalogi, dobavljivo takoj.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

lonewolf_ ::

V sredo 14. sem naročil in plačal s PayPal - vse na zalogi. V četrtek zjutraj mi javi, da ram ni na zalogi, in ga dobijo kao 16. augusta.

15. popoldan je bilo pa že odposlano, in v petek dopoldan v Sloveniji. Zdaj od petka pa naši nekaj mučkajo v LJ, saj se status danes sploh ni spremenil...

Se pravi, 600km je prepotovalo prej ko v 24 urah, tu pa naši 100km daleč jajčkajo... Meni je tak samo važno, da pride nepoškodovano, ampak če se jutri ne bo premaknilo mi bo pa že šlo malo na živce...

Drugače je kolega vzel zaj komponent za slabih 1600€, pa je 3 dni čakal, da je prišlo vse na zalogo in je danes bilo odposlano. Zaenkrat vse bp (mogoče bi z UPS imel že doma).
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

darkolord ::

Joj, v enem delovnem dnevu ni, pa je že panika. Dajte se malo relaksirat.

lonewolf_ ::

Normalno. Jaz ko dobim analizo za nardit je tudi panika, če ni v enem dnevu :D Moj poin je bil, kako so Nemci sposobni opravit vse v roku 24h, naši pač ne. Drugače so pa že tri šli pod zemljo, ker niso dobili pravočasno...
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

fuck_it_ ::

vi naročate preko UPS ali DHL iz tujine (recimo iz computer universe)?

kaj je bolje in hitreje? sem slišal da DHL so celo tak fajn da pokličejo ko bo dostavljeno?

Drugače pa trgovina ComputerUniverse je najbrž na dobrem glasu? nobenih hudih težav z njimi? tnx.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fuck_it_ ()

Lonsarg ::

Se sploh ne sekiram preko česa pošljejo, niti ne pogledam. Grem na idealo.de, ponavadi sicer vzamem al iz amazona al iz computer universe, ampak če je kaka druga cenejša pa ima dovolj dobre reviewe potem pač tisto.

BTW, včasih se lahko zgodi da je na angleškem Amazonu ceneje kot nemškem, se vedno splača oboje preverit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

lonewolf_ ::

Zdaj sva z kolegom naročila za čez 2000€ komponent, vse brez zapletov. Čeprav ramov niso meli na zalogi, sma prejela oba v 4. delovni dan od plačila. Čeprav ne vem, kaj si oni predstavljajo pod premium pakiranje za zaščito, ker sva oba dobila isto zapakirano, pa je on vzel pač to "premium" sr*nje, ker je imel višjo vrednost... Drugače pa če se kaj zalomi, baje hitro rešiš preko telefona, mail ne pride v poštev.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

MrStein ::

DHL nekaj dni prej pošlje SMS z linkom na stran kjer lahko slediš pošiljki in nastavljaš zadeve kot : spremenjen naslov dostave, izbira časa itd...

Če pokličeš se sicer lahko tudi na UPS zmeniš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Dzhimen ::

Ne vem če mi bo zdal kdo dat kako uporabno informacijo, ampak vseeno vprašam...

Pri njih sem kupil laptop novembra 2017. Laptop je tale: link.
Na tej strani piše, da ima laptop 2 leti garancije (Warranty: 2 Jahre Garantie).

Pred mesecem dni je začela tipkovnica nekaj hecat. Sem sformatiral, naložil zadnji BIOS/gonilnike, zadeva še vedno ne dela prav. Si rečem zakaj bi se zajebaval, če lahko pošljem v garancijo. Pred tremi tedni sem poslal mail in obrazložil situacijo ter napisal da bi rad poslal v garancijo. Oni so po poslali navodila kako zadevo poslat. Jaz sem spisal dopis, priložil vso dokumentacijo in zadevo poslal. Ko so jo oni prejeli pa so rekli da ne morejo popravit v okviru garancije, ker je potekla.
Sem jih potem klical in vprašal kaj je na stvari. Dve leti garancije poteče sredi novembra 2019.

Njihov odgovor je bil da so kontaktirali Acer in da je Acer odgovoril da včasih velja eno leto garancije in včasih dve (?). V mojem primeru je veljallo eno leto, torej garancija ne velja več. in sedaj lahko oni to popravijo in jaz plačam, ali pa mi pošljejo laptop nazaj.


Zanima me ali se je kdo že kdaj srečal s čim podobnim? Moja logika je da če piše na strani produkta da ima 2 leti garancije, potem bi moral imet dve leti garancije... 8-O

scipascapa ::

Podobno kot jaz z XFX...če ti rata kaj direkno z Acerjem ok, če ne, bi morda preko evropske direktive ali kaj so že....samo ne odgovarjajo....pomoje si pečen.

Gregor5816 ::

Imam kodo za 10€ popusta pri nakupu nad 79€, veljavno do 30.11.; podarim, če kdo rabi.

MrStein ::

Dzhimen je izjavil:


Zanima me ali se je kdo že kdaj srečal s čim podobnim? Moja logika je da če piše na strani produkta da ima 2 leti garancije, potem bi moral imet dve leti garancije... 8-O

Tako. Pa še na račun lahko pogledaš.
Če tam jasno piše 2 leti, potem je dve leti.

Če ne gre, lahko vprašaš za pomoč www.epc.si
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

5er13 ::

katastrofa!
Noben se ne javlja. Niti preko telefona niti prek maila!
Cel teden jih probam kontaktirat...

buttcrack ::

si probal preko FBja?

Machete ::

Čudno, kolega je naročil in dobil v parih dneh komponente za sestavo pcja. Vse bp.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

5er13 ::

1 Stück an Lager; Rest: Lagerbestand leider zwischenzeitlich abverkauft, wir bemühen uns um kurzfristigen Nachschub
To mi napise, pa skoz neki ni na zalogi
en item so mi skenslal-
Kako je z paypalom. Placam poln znesek, kakor sem narocil, al mi potem, ce dolocenega izdelka ni na voljo, odtrgajo delni znesek?

darkolord ::

Plačaš polno, razliko ti pa potem vrnejo.
««
12 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2733468415 (5057) darkolord
»

Caseking.de

Oddelek: Kaj kupiti
365548 (555) GrimReaper3
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912364528 (151643) integral15
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507275980 (110766) darkolord
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
425620 (3664) darkolord

Več podobnih tem