» »

Nov laptop se prižge samo ko je narobe obrnjen (wtf?)

Nov laptop se prižge samo ko je narobe obrnjen (wtf?)

Dzhimen ::

Lp.

Okej, če je kdo kdaj doživel karkoli podobnega ali ima kakršnokoli idejo kaj se dogaja, lepo prosim za nasvet, ker kar takega pa sam prvič srečujem, pa sem imel v rokah že malo morje laptopov najrazličnejših znamk...

Torej prejšnji teden sem na computeruniverse naročil nov prenosnik Acer Aspire 5 (a517-51 model). Danes je prišel, ga priključim na napajalnik (baterija ni odstranljiva, torej je noter) in ga hočem prižgati. Prenosnik nima ločenega power gumba kot po navadi pride pri prenosnikih, ampak ima v desnem zgornjem kotu tale gumb kot dodatno tipko na tipkovnici (glej sliko). Ker je prenosnik iz Nemčije, je tipkovnica Nemška, ampak to mislim da nebo smelo imeti kaj dosti vpliva na delovanja power buttona...

 Power button

Power button



Ko pritisnem tale gumb, se ne zgodi nič. Ne zavrtijo se ventilatorji, ne prižge se ekran, ne zasveti nobena lučka, skratka kot bi pritisnil tipko "A". Nič.
Malo se mi čudno zdi, kaj je zdaj to, nikoli nisem videl da se laptop ne bi vsaj nekako odzval na pritisk power buttona. Resnično nič, sem z ušesom prav na ohišju poslušal za zvok česarkoli, ampak laptop je ugasnjen. Malo ga obračam, gledam kaj bi lahko bilo, pritiskam na tale gumb in kar naenkrat se prižge (po recimo 3 minutah wtf-janja)). V redu si mislim, lahko da je bilo ker je prvi boot, ali pa zaradi prazne baterije ali pa zaradi bog ve česa. Namestim na sveže WIndows 10, vse posodobitve, par programov, vmes ene 5x restartam, use štima. Pol pa ga izklopim in gledam ali se bo nazaj vžgal (minila je recimo ena ura, mogoče še več od kar sem ga prvič prižgal).

In spet ne vžge. Popolnoma nič se ne zgodi ob pritisku na power button. Pa spet gledam, se čudim, kaj je zdaj to. Pa ga malo obračam in gumb pritiskam in kar naenkrat se spet prižge ko power button pritisnem.
Po parih minutah testiranja sem ugotovil, da se prenosnik vedno prižge ob pritisku na gumb, če je obrnjen narobe. Torej ga držim v rokah nad glavo, tipkovnica paralelno s tlemi (tipke gledajo dol), če takrat pritisnem power button se vedno vžge. Če je navadno na mizi, se ob pritisku na gumb ne zgodi nič. 8-O

Kaj bi lahko bilo krivo? Kak stik, kak senzor narobe obrnjen? Res nisem še videl ničesar temu podobnega pri prenosniku...

Normalno razmišljam o uveljavljanju garancije, ampak me zanima ali bi mogoče kdo imel kakšno idejo kaj se dogaja? :))

Hvala lepa že vnaprej.
Lep pozdrav!

jype ::

Kul security feature. Kolk hočeš zanj?

A. Smith ::

Možen vzrok je lahko, da je kekšen ventilator zaštekan. In če laptop obrneš okrog, potem vent postane razbremenjen in se zavrti, laptop pa normalno štarta. Če je to to, potem je zadeva zrela za servis oziroma zamenjavo z novim, pravilno delujočim primerkom.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Tomson ::

Ali kakšen razrahljan kontakt, ki se sklene ob obračanju prenosnika ...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor

A. Smith ::

Ja, mogoče celo baterija izgubi kontakt. Ali laptop normalno štarta, če je priključen na napajalnik?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Dzhimen ::

Baterija ni snemljiva in je vedno not. Ni pa razlike ali je priključen na kabel ali ne. Če je okoli obrnjen štarta popolnoma normalno, če je na mizi ne reagira popolnoma nič na pritisk gumba.

Če bi bil kak kontakt baterije, predvidevam da bi računalnik crknil če ga bi odklopil iz napajanja, kar pa ne. Ko je enkrat prižgan, deluje popolnoma normalno, na kablu, brez kabla, na mizi, okoli obrnjen....
Samo prižig je problem.

Svašta! :))


A mogoče kdo ve kako naj uveljavljam garancijo? Naj kontaktiram computeruniverse in se z njimi zmenim al naj rešim to direkt preko pooblaščenega acer servisa? To je pri nas Sistem Ena d.o.o., v njihovi temi na Slo-Techu vidim same pozitivne komentarje o njih. :))

MIHAc27 ::

Moj osebni nasvet bi bil, da pošlješ v Nemčijo. Mogoče če pohitiš ti ga zamenjajo z drugim (in ne popravljajo tega).
Sam bi ugibal, da je mogoče z tipkovnico kaj. Pa dobi stik samo ko je na glavi.

Drugače pa HP ima po novem varnostni feature, da prvi vklop ne uspe, če ni notri priklopljen napajalnik. Po prvem zagonu iz škatle pa ga potem lahko normalno brez napajalnika vklapljaš.

Ampak pri tebi je vseeno tole malce drugače. Vsekakor zrelo za servis ali DOA/RMA.

Seljak ::

Posnemi kaj se dogaja in piši na njihov suport, ter priloži posnetek. To je zrelo za menjavo.

Dzhimen ::

Sem kontaktiral computeruniverse, oni so mi dali kontakt od Nemškega Acerja in so mi rekli da naj se pri njih posvetujem in da če ne bo druge, če Acer ne bo znal rešit težave, naj spet njih pokličem in se sproži vračilo izdelka.

Kličem torej na Acer Nemčija. Razložim da sem kupil nov prenosnik Acer in da power button ne dela. Pol me možak začne vodit skozi troubleshooting in me vpraša najprej ali je priključen na napajanje.
Jaz mu odgovorim, da je pač baterija vgrajena, lučka za baterijo je modra, torej je na 100%, problem se pojavi ne glede na to ali je prenosnik priključen na napajanje ali ne. Pa mu hitro omenim še da sem ugotovil eno čudno reč in sicer da se pa prenosnik normalno vžge ko je narobe obrnjen. In takoj ko sem mu to povedal je on sprve rekel "Oh! Yeah, the laptop needs to be returned."

Tako da občutek sem dobil da gre za kako serijsko napako ker me ni niti spraševal nič po tem, je samo rekel na kontaktiram spletno trgovino za vračilo, kot da bi točno vedel kaj je narobe in da je treba zadevo pač vrnit.

Tako da sedaj bom kontaktiral computeruniverse in sprožil postopek vračila izdelka. Upam na čim manj komplikacij, ker je zadnja stvar ki jo rabim jajcanje še s tem... :|

Seljak ::

No super,da si rešil zadevo. Z Computeruniverse ne boš imel nobenih problemov glede uveljavljanja garancije.

MIHAc27 ::

Meni osebno tipkovnice, kjer je power gumb gor niso všeč. Bolje je, če je ločeno (Če tipkovnica crkne še vedno lahko priklopiš USB tipkovnico. Ampak power gumba pa ne bo imela gor).

Se pa skoz učimo kot kaže. Po 15. letih servisiranja bom moral od sedaj naprej še vsak računalnik na glavo obračat, al kaj? LOL

mauriciofabi ::

poskusi ponoči ko smo vsi na glavi zaradi vrtenja zemlje

GupeM ::

Zemlja je tako ali tako ravna, tako da to ne bi smelo imeti vpliva.

shadeX ::

Sicer power gumb skupaj s tipkovnico ne spada samo pod nemški trg. Ko sem pred kratkim kupil gamerskega asusa je prišel s slovensko tipkovnico in gumbom natanko tam kjer ga ima OP.

Za vžig ga je potrebno držati sekundo, dve, za razliko mojega starejšega asusa(2014), ko si power gumb samo pritisnil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

mauriciofabi ::

da ne trollam, jaz bi dokler še lahko, naredil refund

pošlješ jim mail, da prenosnik ne dela kot je treba oni ti povejo kako poslat nazaj, pošlješ nazaj, dobiš novega

zdaj verjetno boš moral začasno krit poštnino nazaj, bi jo mogel pa dobit nazaj, ko oni dobio prenosnik

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Ribič ::

jype je izjavil:

Kul security feature. Kolk hočeš zanj?

Tole se pa popolnoma strinjam. Dobro bi bilo tudi npr, če laptop prižgeš v normalni legi, se ti zažene en čisto normalni OS, če ga pa prižgeš v narobe legi, pa se zažene nek skriti OS npr. Veracrypt hidden OS. Pa vse bi delovalo avtomatsko. Če bi ti pa prenosnik zaplenili, sem pa skoraj prepričan, da nebi nihče našel te skrite funkcije... itak kdo pa sploh prižiga prenosnik, ko je obrnjen napačno?
Vse ribe so mi pobegnile!

roCkY ::

Jaz ga občasno. Pa zagotovo vsak, ki ima touch ekran.

RC37 ::

Tole se pa popolnoma strinjam. Dobro bi bilo tudi npr, če laptop prižgeš v normalni legi, se ti zažene en čisto normalni OS, če ga pa prižgeš v narobe legi, pa se zažene nek skriti OS npr. Veracrypt hidden OS. Pa vse bi delovalo avtomatsko. Če bi ti pa prenosnik zaplenili, sem pa skoraj prepričan, da nebi nihče našel te skrite funkcije... itak kdo pa sploh prižiga prenosnik, ko je obrnjen napačno?

To bi mogli met desktop pcji da bi mogu tistih 10 kg okrog obrnt... Sigurno nihče ne bi tega delal. Je pa to ready za potovanje v kako bližnjevzhodno državo ko ti prenosnike pregledajo (in vse, kar je gor shranjeno).

janezvalva ::

Dzhimen je izjavil:

Lp.
...po recimo 3 minutah wtf-anja...


:)) :))

mauriciofabi je izjavil:

poskusi ponoči ko smo vsi na glavi zaradi vrtenja zemlje


:))
:D

Zgodovina sprememb…

Dzhimen ::

No, v petek popoldan sem prenosnik po njihovih navodilih poslal nazaj. Lepo varno zapakiran, jasno označen, paket standardne dostave v Nemčijo z tracking številko. Paket sem moral tudi zavarovati. Vrednost prenosnika je bila 665€, ampak pošiljke v Nemčijo lahko zavaruješ samo do 450€ max, tako da sem zavaroval pač za 450€.

Poštnina je prišla 30,5 € (kategorija 5-10 kg, vrednostna pošiljka al kaj je že), plus 7,68€ zavarovanje, torej skupaj 38,18€. To dobim povrnjeno (upam :))).

Use sem naredil po reglcih, vse jasno označeno, noter dopis, vse razloženo, vsi podatki, številke. Pa še mail sem jim poslal, kjer sem jim dal račun ter tracking številko paketa in moje podatke TRR, ker predvidevam da mi bojo tole preko TRR nakazali. Vse sem jim obrazložil še po mailu, da mam jasno črno na belem zabeleženo komunikacijo.

Zdaj mi pa samo preostane da čakam kaj bo nastalo iz te mineštre. Iz Nemčije sem naročil za približno 5-6k € elektronike v zadnjih treh letih, brez enega samega problema (Hardware versand, Mindfactory in Computeruniverse). Vedno ko komu svetujem naj prenosnik ali komponente za PC naroči iz Nemčije in prišpara par 100€ je vedno prvi odziv "Ja kaj pa če bo treba garancijo uveljavljat? Jaz to raje ne bi, bom kar na mimovrste naričil, da bo ziher". No, zdaj sem bom lahko iz prve roke prepričal ali so tej pomisleki upravičeni. Prvi občutki so dobri, sem začutil kar veliko mero profesionalizma iz njihove strani. Zdaj bom pa videl, lahko da majo pa samo customer suport kot fasado, ko bo pa treba dinčke izpljunit pa laptop zamenjat se bo pa zakompliciralo. :))

solatko ::

Brez skrbi, dobil boš brezhiben komp, kakšno darilce in nekaj strani opravičil, ker si imel probleme. Že nekajkrat vračal stvari v Nemčijo in drugod po evropi, povsod izgleda tako, kot po tujih trgovinah pri nas.
Nekaj reklamacij in zamenjav v Hofer, Bauhaus, momax, eLeclerc,..... vse brez problemov, malo so komplicirali samo v Harrvey Normanu, kjer pa se je vse uredilo, ko sem hotel za zamenjavo (tretjo), 200€ dražji komp, brez doplačila.
Delo krepa človeka

Dzhimen ::

No, da sporočim še epilog te zgodbe.

Okvarjen prenosnik sem z dopisom v petek 17.11. poslal nazaj v computeruniverse preko pošte. Istočasno sem poslal tudi mail z vsemi potrebnimi podatki, dobil sem avtomatski odgovor, da so zahtevek prejeli in da lahko postopek traja malo dlje kot običajno, ker majo gužvo.

V sredo, 22.11. so paket sprejeli (to sem videl preko tracking numberja), sprocesirali so ga v petek, 24.11. Takrat sem dobil mail, da so zadevo prejeli in da bo obdelana v najkrajšem možnem času.

V torek, 28.11. sem dobil mail, da bo znesek poštnine (38€) nakazan na moj račun, denar je prišel 30.11. V torek sem tudi dobil sporočilo, da je nov prenosnik bil poslan. Prenosnik je prišel včeraj, v četrek 30.11., prevzel sem da danes in zaenkrat dela vse kot je treba. Je popolnoma enak model, ampak ni isti prenosnik, ker ima drugo serijsko.

Torej manj kot 14 dni odkar sem poslal prenosnik je zadeva rešena. Nič mi ni bilo treba klicat, pisat mailov... Oni so me preko maila obveščali o poteku postopka, jaz pa sem samo pridno čakal. :))

Tako da če potegnem črto je bila zadeva elegantno in relativno hitro rešena, brez kakršnihkoli komplikacij in tako lahko rečem, da sem zelo zadovoljen s tole izkušnjo pri computeruniverse. :)

Jst ::

Mogoče tisti senzor, ki se aktivira ko ga "zapreš", ko je postavljen v normalno pozicijo misli, da je zaprt, če ga obneš okoli, se pa ravno toliko sprosti, da ne blokira. Edino kar mi pade na pamet.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

chucki ::

Dzhismen prosim, da v temi o computeruniverse prilepis to zgodbo.
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Seljak ::

Dzhimen je izjavil:

No, da sporočim še epilog te zgodbe.

Okvarjen prenosnik sem z dopisom v petek 17.11. poslal nazaj v computeruniverse preko pošte. Istočasno sem poslal tudi mail z vsemi potrebnimi podatki, dobil sem avtomatski odgovor, da so zahtevek prejeli in da lahko postopek traja malo dlje kot običajno, ker majo gužvo.

V sredo, 22.11. so paket sprejeli (to sem videl preko tracking numberja), sprocesirali so ga v petek, 24.11. Takrat sem dobil mail, da so zadevo prejeli in da bo obdelana v najkrajšem možnem času.

V torek, 28.11. sem dobil mail, da bo znesek poštnine (38€) nakazan na moj račun, denar je prišel 30.11. V torek sem tudi dobil sporočilo, da je nov prenosnik bil poslan. Prenosnik je prišel včeraj, v četrek 30.11., prevzel sem da danes in zaenkrat dela vse kot je treba. Je popolnoma enak model, ampak ni isti prenosnik, ker ima drugo serijsko.

Torej manj kot 14 dni odkar sem poslal prenosnik je zadeva rešena. Nič mi ni bilo treba klicat, pisat mailov... Oni so me preko maila obveščali o poteku postopka, jaz pa sem samo pridno čakal. :))

Tako da če potegnem črto je bila zadeva elegantno in relativno hitro rešena, brez kakršnihkoli komplikacij in tako lahko rečem, da sem zelo zadovoljen s tole izkušnjo pri computeruniverse. :)


Saj sem rekel, da z to trgovino ne bo nobenih problemov ;) So zelo profesionalni! Lepo,da se ti je vse izšlo.

Curly ::

Ste komunicirali v Nemščini ali Angleščini, jaz recimo nemško razumem zelo osnovno, ne predstavlajm si, da bi moral odpreti ticket v Nemščini in jim tam na pol strani razložit problem. Po Angleško bi se pa že zmenil, če bi bili oni pripravljeni to razumet.

Dzhimen ::

Jah, tudi moja nemščina se z "Ja", "Nein" in "Noch ein Bier, bitte!" konča. :))

Vsa komunikacija je v angleščini, tu ni nobenega problema. Maile sem prejemal/pisal v angleščini, ko sem pa na njihov support klical, pa se operater javi ter reče nekaj v nemščini, jaz pa sem nato samo rekel: "Is it possible to talk in english?", on je odgovoril "Sure, no problem!" in potem je pogovor potekal v angleščini brez problemov. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izkušnje s trgovino computer universe (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
833181599 (1142) Machete
»

Acer prenosnik kupljen v Computeruniverse ne dela

Oddelek: Kaj kupiti
132339 (1816) Thuban
»

Asus Servis

Oddelek: Pomoč in nasveti
359369 (7330) DOOM_er
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
425620 (3664) darkolord
»

Prenosnik se ne prižge

Oddelek: Pomoč in nasveti
172505 (1752) solatko

Več podobnih tem