» »

Izkušnje s trgovino computer universe

Izkušnje s trgovino computer universe

««
5 / 17
»»

matjazpet ::

Nisem vedel, da bom dobil službenga. Star je pa 1 teden.

solatko ::

Po nabavni ceni, z vsemi papirji, ga boš lahko prodal v SLO, zakaj bi ga vračal?
Delo krepa človeka

Mare2 ::

Dvomim, če bo dobil tolk. Ponavadi ni tako.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Za en teden star prenosnik, ki je cenejši, kot so podobni modeli pri nas, skoraj sigurno, če bo pa hotel kaj zaslužit pa težko.
Delo krepa človeka

fantasycamp ::

Kako je z reklamacijami prenosnikov? Koliko te stane da pošlješ nazaj?
Je dostava hitra?

Leprechaun ::

Če je stal nad 40€ ti poštnino pokrijejo oni, vsaj meni so tako napisali. Drugače pa je okoli 13€.
LP
*************************************************************

worteleven ::

kako poteka procedura vračanja izdelka? Izpolniš obrazec pa potem pošlješ paket? Ker tam pri tistem obrazcu jaz nisem nikjer zasledil kje opišeš težavo.

fantasycamp ::

Leprechaun je izjavil:

Če je stal nad 40€ ti poštnino pokrijejo oni, vsaj meni so tako napisali. Drugače pa je okoli 13€.
LP


kako ti jo pa krijejo?
Kaj ti denar nazaj na paypal naložijo?

YaN-cH ::

worteleven je izjavil:

kako poteka procedura vračanja izdelka? Izpolniš obrazec pa potem pošlješ paket? Ker tam pri tistem obrazcu jaz nisem nikjer zasledil kje opišeš težavo.

Jaz sem prejšnji teden vrnu jim nazaj en RAM, včeraj so mi že poslali novega.
Pisal sem jim na njihov info mail in so mi poslali naslov kam naj pošljem. Poslal sem kar priporočeno preko pošte slovenija (4€), je pa šlo vse kot pismo.

worteleven ::

YaN-cH je izjavil:

worteleven je izjavil:

kako poteka procedura vračanja izdelka? Izpolniš obrazec pa potem pošlješ paket? Ker tam pri tistem obrazcu jaz nisem nikjer zasledil kje opišeš težavo.

Jaz sem prejšnji teden vrnu jim nazaj en RAM, včeraj so mi že poslali novega.
Pisal sem jim na njihov info mail in so mi poslali naslov kam naj pošljem. Poslal sem kar priporočeno preko pošte slovenija (4€), je pa šlo vse kot pismo.


A to potem ni tako kot pri nas, ko najprej serjejo, da more proizvajalec odobrit zamenjavo, kar se vse skupaj zavleče na 3 mesce?

YaN-cH ::

Zgleda, da ne, so bol človeški.

Leprechaun ::

fantasycamp je izjavil:

Leprechaun je izjavil:

Če je stal nad 40EUR ti poštnino pokrijejo oni, vsaj meni so tako napisali. Drugače pa je okoli 13EUR.
LP


kako ti jo pa krijejo?
Kaj ti denar nazaj na paypal naložijo?


Kolikor sem razumel, moraš najprej sam plačati poštnino do njih. Če potem za izdelek sprejmejo v garancijsko popravilo (da ni nekih fizičnih poškodb, udar strele ipd.) ti denar nakažejo na TRR - jim ga moraš prej posredovati.
Vsaj tako je bilo pred nekaj meseci.
*************************************************************

Zgodovina sprememb…

matjazpet ::

Jaz sem izpolnil njihovo formo "Returning an item you have already received". Poslal sem jim nazaj preko DPD; sedaj pa čakam da pride pošiljka do njih.

alpinum ::

Lep pozdrav v prihodnjih dneh nameravam kupovat pri Computer universe.Sem davčni zavezanec zato bi pa nekoga prosil,ki je že kupoval na firmo preko te trgovine,če mi lahko napiše kaj vse potrebujem za nakup in kako ga izvršim?

Hvala lepa!

darkolord ::

Registriraš se kot poslovni uporabnik, vneseš ID za DDV in kupuješ brez davka.

matjazpet ::

matjazpet je izjavil:

Jaz sem izpolnil njihovo formo "Returning an item you have already received". Poslal sem jim nazaj preko DPD; sedaj pa čakam da pride pošiljka do njih.


evo da se nadaljujem; pošiljka je preko DPD prispela 10.2. nazaj na ComputerUniverse; danes 13.2. pa so mi zadevo že uredili in so mi vrnili kupnino na PP.:)

fantasycamp ::

če kupiš Della pri njih lahko uveljaviš garancijo v SLO ali pošiljaš nazaj?

Ascendor ::

Imam namen kupiti laptop preko njihove strani, na razpolago imam UPS in DHL delivery, kaj predlagate?

fireX88 ::

vseeno je, oboji ti morajo pripeljat na cilj zadevo brez poškodb.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Mare2 ::

A ni UPS mal cenejši?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ascendor ::

Naročil kar z DHL-om, je bil malce cenejši. V glavnem naročil laptop in torbo v četrtek ob 8h zjutraj, dobil danes (V soboto) malo po osmi. Zaenkrat vse vredu, zadovoljen. :)

Mare2 ::

A je tipkovnica Nemška, pa windowsi? Kako je z garancijo? Katerega si pa kupil?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Ascendor ::

Tipke so nemške, tako da imaš delete, insert, ipd. vse v nemščini, prav tako ni š, ž, č ampak razne črke z umlaudi, ampak ko inštaliraš OS tako ali tako naštimaš na slovensko tipkovnico in je vredu. Laptop, ki sem ga naročil je bil brez windowsov (Sem študent zato sem si zloadal operacijski sistem kar iz dreamsparka).

Naročil sem tega: http://www.computeruniverse.net/en/prod... (Iskal sem nekaj budget, predvsem samo za faks)
Garancija je, če se ne motim 1 leto.

Mare2 ::

Takole na oko si pa precej ugodno dobil. Sploh pa primerjam z eno temo Hofer ponudba

Za tipke se pa itak nalepke dobi. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

lunnja21 ::

Živjo.
Kupila sem prenosnik v spletni trgovini computeruniverse.
Prenosnik je danes prispel.
Vse lepo in prav, a ko sem prižgala prenosnik sta se na sredini ekrana pojavili 2 zeleni piki v razmaku približno 3cm.
Kaj lahko storim?
Lahko zahtevam menjavo prenosnika?
Ali je bolje, da odstopim od nakupa (vendar bi prenosnik rada kupila in ne želim naročiti čez dva tedna ponovno isti prenosnik, da potem dobim istega nazaj)?
Hvala za pomoč
lp tina

Machete ::

Slikaj najprej nam in prilepi da vidimo to čudo, potem pa jih pač obvesti, poslikaj, pripni v email, sprintaj obrazec za vračilo in nesi na pošto.
Istega ti ne bodo prodali. Predolgo živiš v Sloveniji da tako razmišljaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

worteleven ::

Okej, a ma kdo izkušnje pri njih z zamenjavo komponente?

kakšnih 20 dni nazaj sem jim poslal komponento nazaj, opisal vse kaj je narobe in zahteval zamenjavo za isti izdelek. Nekaj dni kasneje sem dobil obvestilo od dostavljenem paketu. Sedaj to tako stoji že več kot 2 tedna. Na njihovi spletni strani, ko grem pod "Returns" sicer piše status:



ko pa kliknem na tist vprašaj pa vrže ven to:


A se komu kaj sanja kaj se dogaja? Sem jim napisal mail, pa ponavad niso lih najboljši z odgovori.
Pa da se razumemo, nisem nepotrpežljiv, sam ko se 20 dni nič ne spremeni, se mal zamisliš kaj bi lahko bilo narobe.

shadeX ::

Jaz bi jih na tvojem mestu poklical. In že sedaj si vsaj 13 dni prepozen. Jaz bi jih že po enem tednu če se status ne bi spremenil. Bog ve kje se je lahko tvoja pošiljka pri njih izgubila.

worteleven ::

shadeX je izjavil:

Jaz bi jih na tvojem mestu poklical. In že sedaj si vsaj 13 dni prepozen. Jaz bi jih že po enem tednu če se status ne bi spremenil. Bog ve kje se je lahko tvoja pošiljka pri njih izgubila.


Ma ja, vem, sam nočem sitnarit zarad tega. Vem, da so verjetno precej zasedeni. Če bi šlo za slovensko firmo, bi 100% poklical, ker vem, da so pri nas precej nesposobni kar se tega tiče.

Drugače pa pod "Current orders" imam prav ta izdelek odprt, dne 23.2.2015, kjer piše:
Total product value: 0,00€
Total shipping costs: inapplicable
total value: 0 €
Deliver to: invoice address

To vse skupaj mi ne gre v račun, po eni strani piše, da imam odprto naročilo, po drugi strani pa piše "Product not marketable or faulty" (prejšnji post)

shadeX ::

Izvedel boš samo če boš poklical. In to da imajo "veliko" dela ni noben razlog da jih nebi poklical. Itak imajo vedno enega ki odgovarja na telefonske klice strank.

Sem že sam klical in ti lahko povem da sem bil s podporo po telefonu zelo zadovoljen. Če ne znaš nemško, začneš pogovor v angleščini. :)

darkolord ::

Če bi šlo za slovensko firmo, bi 100% poklical, ker vem, da so pri nas precej nesposobni kar se tega tiče.
Nemci so precej bolj nesposobni, kar se tiče komunikacije.

Machete ::

Nah, to zato ker znajo Slovenci bolje buče prodajat in imaš samo občutek da si se nekaj zmenil.

jnovak ::

Mare2 je izjavil:

A je tipkovnica Nemška, pa windowsi? Kako je z garancijo? Katerega si pa kupil?
Pred dnevi sem kupil prenosnik v Nem (HP ProBook) - tipkovnica seveda nemška, Win 7 mi je pa ob prvem zagonu prenosnika ponudil izbiro jezika ANG ali NEM (fiksno, z opozorilom, da ni možnosti kasnejše menjave). Pri novejših verzijah Win, torej od 8 dalje, se pa lahko jezike enostavno menja (v bistvu enako kot na Androidu), tako da sploh ni problem, če kupiš PC v tujini.

worteleven ::

a mi lahko nekdo, ki je že klical Computeruniverse, pove kaj govori ko pravi: pritisnite 1 za blablabla, 2 za blabla itd... Rad bi poklical, pa znam nemščino ravno toliko kot mandarinščino.

exibo ::

Zanima me kako je s plačilom na tej strani? Kakšne so možnosti?
zanima me ta prenosnik
http://www.computeruniverse.net/product...
Ta cena je verjetno že z davkom?

darkolord ::

Zraven ti piše "incl. 22,0% VAT", kar pomeni, da vključuje DDV.

Prav tako imaš na levi "Payment options" - Paypal, bančno nakazilo, kreditne kartice, ...

exibo ::

hvala:)
kako pa je s poštnino?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: exibo ()

darkolord ::

Joj no. Takoj zraven izdelka piše "plus Dispatch". Klikni tja.

Next-Gen ::

Poštnina je 10€, kar tukaj noben ne omenj je to da z nakupi dobis točke, ki jih lahko kasneje pametno koristiš :)
drugace pa firma zelo odzivna na use mejle mi odvovorijo v manj kot minuti
uceraj narocil ekran cez en tedn se komp po kosih sporocim kako bi slo

paramedic86 ::

Zdravo, zanima me ali lahko s svojim računom naročim izdelek brez ddv, če vpišem id za ddv neke druge osebe (na firmo), ali mora ta oseba vpisati svoje podatke in dobi izdelek na svoj naslov?

darkolord ::

Za račun imaš možnost drugega naslova kot za dostavo, seveda pa mora naročilo plačati firma.

paramedic86 ::

Ok, hvala za informacije, odbije pa se cel davek ane, 22%?

simongrega ::

Kaj je to mogoče, da je tukaj celih 200€ cenejši ipad mini 2 128gb LTE kot pri nas?
http://www.computeruniverse.net/product...

LP,
Simon

shadeX ::

Mogoče je. Jaz sem kupil 16GB mini 2, za 275EUR iz Computer Universe. Nimam problemov dosedaj (uporaba 8mescev).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

marko33 ::

pozitivne izkusnje, nizke cene + varno zapakirano in hitra dostava

opeter ::

Imam eno vprašanje za tiste, ki ste že naročali pri tej spletni prodajalni: približno koliko časa traja dostava, če bodo paket poslali 22. julija (jutri)?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

fireX88 ::

v treh dneh je bil pri meni (petek, če je bil v sredo poslan).
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

BlaY0 ::

V petek je bilo plačano, včeraj pa pri meni doma...

opeter ::

Najlepša hvala za odgovore. Torej približno tri dni? Super, res so hitri!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

mtosev ::

jaz sn vedno dobil v roku 3.4dni
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
««
5 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

MindFactory mnenje (strani: 1 2 3 452 53 54 55 )

Oddelek: Kaj kupiti
2733468293 (4935) darkolord
»

Caseking.de

Oddelek: Kaj kupiti
365544 (551) GrimReaper3
»

hardwareversand.de (strani: 1 2 3 436 37 38 39 )

Oddelek: Kaj kupiti
1912364422 (151537) integral15
»

Hoh.de (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Kaj kupiti
1507275925 (110711) darkolord
»

computeruniverse.net - kako dolgo se čaka?

Oddelek: Kaj kupiti
425618 (3662) darkolord

Več podobnih tem