Forum » Na cesti » Kazen za voznjo s kolesom
Kazen za voznjo s kolesom
Temo vidijo: vsi
Phantomeye ::
Kolega je bil na enem dogodku, kjer je spil par pirov. Na koncu dogodka je šel čez prehod za pešce po kolo, ki ga je imel zaklenjenega in se z njim zapeljal nazaj pred kraj dogodka (manj kot 20 m med točko A in B), kjer je imel namen pomagat pospravljat. Tam so do njega pristopili policaji, češ, da je vozil brez luči (tisti del je bil dobro osvetljen z javno razsvetljavo). Nato so mu pa dal pihat (napihal 0,43) in mu napisali plačilni nalog za 600€.
Ali je takšna kazen dejansko opravičena? Ker očitno gre za čisto banalen prekršek.
Ali je takšna kazen dejansko opravičena? Ker očitno gre za čisto banalen prekršek.
;-) ::
Je pa moral res bit pijan da je ustavil, se mi je že naredilo v mb da me je ustvljal policaj ki je bil peš, ampak pomislil nisem, da bi ustavil. Po nekaj metrih teka in dretja se je ustavil in nekaj pisal v beležko, tudi jaz se ustavil in ga gledal :)
Phantomeye ::
;-) ::
Pri nas je meja 0.24 :)
phantomeye pravim za "kolega" da je moral res bit trčen da je pomislil da bo ustavil policaju če je bil na kolesu.
phantomeye pravim za "kolega" da je moral res bit trčen da je pomislil da bo ustavil policaju če je bil na kolesu.
Phantomeye ::
Brez opomb. da ne omenim, da mu niso predstavili alkotesta in da še ni preteklo 15 min od spitega kozarca.
Saj pravim, iskat je šel kolo in šel nazaj na parkirišča, da bi nadaljeval s pospravljanjem.
Pri nas je meja 0.24 :)
phantomeye pravim za "kolega" da je moral res bit trčen da je pomislil da bo ustavil policaju če je bil na kolesu.
Saj pravim, iskat je šel kolo in šel nazaj na parkirišča, da bi nadaljeval s pospravljanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
francek1 ::
Sam si napisal, da je spil par pirov, zdaj pa že zvijanje, ne? Kdaj bodo ljudje priznali, da so ga polomili?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Phantomeye ::
francek1 ::
Phantomeye je izjavil:
Sam si napisal, da je spil par pirov, zdaj pa že zvijanje, ne? Kdaj bodo ljudje priznali, da so ga polomili?
samo pravim, da je se mi 10 m ne zdi vredno takšne kazni, ampak ok.
Lej, to bi potem lahko rekel vsak, ne? In policaji bi naj po tvoje temu verjeli in noben ne bi dobil kazni, ne? Sorazmernost pri kaznovalni politiki pa kar pozabi.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Magic1 ::
Sam pa je bil pa prbit, da se je za 10m na becikel vsedel in na tej relaciji parih korakov ni policajev videl... Zgleda da je bilo še polno droge v sistemu poleg alkohola. Je imel kar srečo, da ga niso na krvni test poslal.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
GabrieLeo ::
Podobno je bilo pri nas, ko je prijatelj prav zanalašč prišel s kolesom, ker je rekel da bo nekaj malega spil in da ne misli tvegati z vožnjo. Naslednje tri tedne je samo še jokal, ker je zagonil ves keš za potovanje v London. Meni osebno to ni prav, ampak kazen mora biti vzgojna, če je nedolžen je pa pač nedolžen rečejo ljudje, ampak ko se to enkrat njim zgodi je pa svetovna krivica in vzgojna kazen kar naenkrat izgine. Malo moraš imeti tudi nesrečo da naletiš na taprave kljukce, ki so za kak božič na dolžnosti, pa grejo grenit življenja ostalim civilistom
Blinder ::
peš bi bil moral it za tistih 20 metrov. sej za it s kolesom čez prehod za pešce moraš it peš.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Magic1 ::
Taksi te stane 5-10€, če greš sam. Ni logike, zakaj bi reskiral 600+€?!? Razen če si kronik vsak dan in ti že tako zmanjkuje za pijačo...
Magic
Klemzz ::
Phantomeye ::
Sam pa je bil pa prbit, da se je za 10m na becikel vsedel in na tej relaciji parih korakov ni policajev videl... Zgleda da je bilo še polno droge v sistemu poleg alkohola. Je imel kar srečo, da ga niso na krvni test poslal.
Sej jih je vidu, sam pač ni pomislu, da dejansko dela kej narobe, ker je v bistvu kolo sam čez cesto peljal in se ni nameraval odpravit domov. Dejansko so bili na kraju dogodka pa je policaj za njim prisel tja. in mu rekel, da nima luči in mu je dal za pihat.
Edit: to pomeni, da je bil pri miru. sedel na kolesu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Magic1 ::
Za naslednjič bo vedel, kaj se ne sme delat alkoholiziran... Draga šola, a ne najdražja...
Magic
čuhalev ::
Na vse zadnje je policaj čakal, da stori prekršek. Saj to ni prvič. V Ljubljani je enkrat policistka pri semaforju čakala na pešče, ki so prečkali rdečo luč. In res, v času ko sem čakal na zeleno, se je le ena ženska opogumila storiti prekršek.
Phantomeye ::
Na vse zadnje je policaj čakal, da stori prekršek. Saj to ni prvič. V Ljubljani je enkrat policistka pri semaforju čakala na pešče, ki so prečkali rdečo luč. In res, v času ko sem čakal na zeleno, se je le ena ženska opogumila storiti prekršek.
sej toj to. Ravno zaradi takšnih for bi jst uvedel sistem, kjer je kazen odvisna od okoliščin (za kolesa, predvsem, ne toliko za avte in druga motorna vozila)
Poznam nekoga, k ga je policaj videl 30 m pred lastno hišo, pa bi ga lahko opozoril, da ogroža promet in naj naslednjič merka. Ampak mu je raje kazen napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
mihaf ::
Phantomeye je izjavil:
Sej jih je vidu, sam pač ni pomislu, da dejansko dela kej narobe, ker je v bistvu kolo sam čez cesto peljal in se ni nameraval odpravit domov
Napisal si bistvo - ni pomislil, da dela kaj narobe. Kot voznik avtomobila in kot kolesar izredno sovražim kolesarje, ki v prometu večinoma delajo samo štalo. Slovenec se usede na kolo in misli, da zanj CPP ne velja. Lahko vozi pijan, skozi rdečo luč, malo po cesti, malo po kolesarki, malo po pločniku - po navdihu torej, pač glede na trenutne zelene luči. Ravno danes sem gledal družino na kolesih, oče, mama, dva otroka. Kolesarska steza ob vpadnici v LJ, zavijanje v levo. Najprej so prečkali prometnico v levo smer, ker je bilo očitno pretežko počakati zelen semafor za naravnost in potem levo čez.
Seveda je v tej smeri, kot so jo ubrali oni, samo semafor za pešce, ampak Slovenec tega ne razume oz. misli, da se lahko tako vozi s kolesom. Isto ko oni sem naredil jaz, tudi meni se ni dalo čakati, vendar sem sam sestopil dol iz kolesa in šel čez oba prehoda peš. Ker pač razumem CPP.
Če se je ta tvoj kolega ponoči vinjen peljal čez prehod za pešce, brez luči in ob tem še videl policaje, potem ne morem reči drugega, kot da je neumen.
Zagor_tenay ::
jz sem kot kolesar tudi že imel srečanje s policisti zaradi vožnje brez luči ponoči, enkrat pa zaradi vočnje v napačno smer po enosmerni ulici, pa sem jih obakrat s prijaznjim prepričevanjem prepričal, da sem jo odnesel samo z ustnim opozorilom.
hobbit ::
če se policaj odloči da te bo zjebal, te bo, ne glede na to kakšen je prekršek, majhen ali velik. Verjetno si imel pač srečo.
ah9559 ::
Phantomeye je izjavil:
Na vse zadnje je policaj čakal, da stori prekršek. Saj to ni prvič. V Ljubljani je enkrat policistka pri semaforju čakala na pešče, ki so prečkali rdečo luč. In res, v času ko sem čakal na zeleno, se je le ena ženska opogumila storiti prekršek.
sej toj to. Ravno zaradi takšnih for bi jst uvedel sistem, kjer je kazen odvisna od okoliščin (za kolesa, predvsem, ne toliko za avte in druga motorna vozila)
Poznam nekoga, k ga je policaj videl 30 m pred lastno hišo, pa bi ga lahko opozoril, da ogroža promet in naj naslednjič merka. Ampak mu je raje kazen napisal.
Jaz poznam primer kjer so policaji ustavil kolesarja pred njegovim vhodom in mu napisal ček za jurja!!!
bluefish ::
Saj veš, da ta podatek sam zase prav nič ne pove o naravi prekrška?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
jureus ::
ček za jurija? To je pa lepo od njih :) , ko bi meni napisali kakšen ček.
Dejstvo je da se ogromno prometnih nesreč zgodi ravno v bližini domov.
Dejstvo je da se ogromno prometnih nesreč zgodi ravno v bližini domov.
Mavrik ::
Naziv vsakemu, ki bo to peljal v biciklist vs. avtomobilist trolanje.
The truth is rarely pure and never simple.
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
Sej jih je vidu, sam pač ni pomislu, da dejansko dela kej narobe, ker je v bistvu kolo sam čez cesto peljal in se ni nameraval odpravit domov
Napisal si bistvo - ni pomislil, da dela kaj narobe. Kot voznik avtomobila in kot kolesar izredno sovražim kolesarje, ki v prometu večinoma delajo samo štalo. Slovenec se usede na kolo in misli, da zanj CPP ne velja. Lahko vozi pijan, skozi rdečo luč, malo po cesti, malo po kolesarki, malo po pločniku - po navdihu torej, pač glede na trenutne zelene luči. Ravno danes sem gledal družino na kolesih, oče, mama, dva otroka. Kolesarska steza ob vpadnici v LJ, zavijanje v levo. Najprej so prečkali prometnico v levo smer, ker je bilo očitno pretežko počakati zelen semafor za naravnost in potem levo čez.
Seveda je v tej smeri, kot so jo ubrali oni, samo semafor za pešce, ampak Slovenec tega ne razume oz. misli, da se lahko tako vozi s kolesom. Isto ko oni sem naredil jaz, tudi meni se ni dalo čakati, vendar sem sam sestopil dol iz kolesa in šel čez oba prehoda peš. Ker pač razumem CPP.
Če se je ta tvoj kolega ponoči vinjen peljal čez prehod za pešce, brez luči in ob tem še videl policaje, potem ne morem reči drugega, kot da je neumen.
Zdaj pa malo pretiravaš. Seveda so nekateri kolesarji nenormalni, tudi trezni (tako kot vozniki motornih vozil). Ampak tu je bistvo narava prekrška.
Boš rekel, da je njegov prekršek enakovreden prekršku nekoga, ki vidno pijan vijuga med pločnikom in cesto, prevaža rdeče luči, itd?
Aja tisto noč so policaji ustavili še eno deklino, ki ji je pobegnila s skuterjem (brez čelade), ampak ji ni uspelo. odpeljali so jo v avto, meli z njo pogovor. Odnesla jo je brez kazni (napihala je).
Vice ::
Phantomeye je izjavil:
Sam si napisal, da je spil par pirov, zdaj pa že zvijanje, ne? Kdaj bodo ljudje priznali, da so ga polomili?
samo pravim, da je se mi 10 m ne zdi vredno takšne kazni, ampak ok.
Odvisno kako vzameš, enim zaradi 1cm odbije prste...
White666 ::
Pri nas je meja 0.24 :)
phantomeye pravim za "kolega" da je moral res bit trčen da je pomislil da bo ustavil policaju če je bil na kolesu.
Pri nas je meja 0,24?
POPRAVEK. Aha... mg alkohola/l izdihanega zraka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: White666 ()
mihaf ::
Phantomeye je izjavil:
Boš rekel, da je njegov prekršek enakovreden prekršku nekoga, ki vidno pijan vijuga med pločnikom in cesto, prevaža rdeče luči, itd?
Njegov prekršek je nevaren ravno zato, ker kaže na dejstvo, da tip nima pojma o CPP. Ker je prekršek storil pred policajem, to pomeni, da se svojega naznanja sploh ne zaveda.
1. Tip ne ve, da je kolo vozilo.
2. Tip ne ve, da se s kolesom (vozilom!) ne sme voziti po prehodu za pešce.
3. Tip ne ve, da kolesa (vozila!) ne sme upravljati pod vplivom alkohola.
4. Tip ne ve, da se ponoči z vozilom ne sme voziti brez prižganih luči.
Tipu očitno ni jasno popolnoma nič. In kaj mu brani, da ne prevozi rdeče luči? Saj on ima kolo, saj zanj CPP ne velja, kajne? Videno skoraj vsak dan. Tudi površine za pešce lahko uporablja, kajne?
Kolikokrat se mi je zgodilo, da sem kot voznik avtomobila pred prehodom za pešce bremzal kot nor, ker se je čez z veliko hitrostjo pripeljal kolesar? Pešca vidiš, premika se relativno počasi in ne teče kot U. Bolt. Kolesar pa s polno hitrostjo čez ... Ko se bližaš prehodu, ga ni nikjer, potem pa kar uleti ...
Še ena cvetka od včeraj. Križišče, 3 smeri, potek prednostne ceste, kar je za marsikoga višja znanost. Bil sem na kolesu, ko me tik pred križiščem prehiti drug kolesar. Ker je vozil naravnost, je kljub znaku za neprednostno cesto kar zapeljal v križišče. Avto, ki je po prednosti prihajal z desne, je komaj ustavil, kolesar pa mirno naprej. Grem stavit, da sploh ni dojel, da je storil kaj narobe.
Zdaj pa k vprašanju, koliko je tak kolesar nevaren. CPP sploh ne razume, zato se vprašam, kakšen je kot voznik avtomobila.
In ko bo tak kolesar pristal na havbi avtomobila, bo uničil še kakšno življenje, ne samo svojega.
Slovenci imajo na splošno neke čudne predstave o CPP in o rdečih lučeh. Avto bo ustavil vedno, pa čeprav ob 03.00 zjutraj pred prehodom za pešce, kjer ni nikjer žive duše. Kolesar bo, če bo vozil po cestišču, tak semafor ignoriral in šel naprej. Čudno.
Največje težave pa imajo Slovenci z utripajočimi rdečimi lučmi pred železniškim prehodom z zapornicami. Dokler se ne spustijo zapornice, se pelje čez, sploh kolesarji. In ko vlak enega nabije, je kriva grda grda železnica.
TheJack ::
Če je res, kar je napisal OP, gre za popolno bedarijo (ostalega niti nisem bral, saj itak vem, kaj piše). Res je groza, da očitno pri nas niti nekateri pravniki ne vedo, kaj je smisel kazni (oz. posameznih zakonskih določb nasploh - še marsikateri sodnik najraje po poti najmanjšega odpora sodi kar po "jezikovni razlagi", ne da bi se vprašal, kaj je namen oz. smisel ("ratio") zakonske določbe, ki jo namerava uporabiti - rezultat so zanič in nesmiselne sodne odločbe, ki so v sramoto celemu sodnemu sistemu).
Smisel ("ratio") določbe, ki prepoveduje vožnjo v vinjenem stanju je v tem, da se prepreči, da bi vinjen človek (tj. tak, ki zaradi stanja v katerem je, ne zmore obvladati vozila, ki ga upravlja) vozil tono ali več težko vozilo, s katerim se lahko z enim napačnim gibom napravi ogromna in nepopravljiva škoda. Avto je težka, hitra in nevarna stvar, s katerim se lahko resno ogrozi življenje in premoženje ljudi. Ves smisel prometne zakonodaje je v tem, da se takšna nevarnost čim bolj omeji.
Predpis (oz. njegova uporaba), ki enako (ali celo podobno) kaznuje vinjenega na kolesu in za volanom avtomobila očitno nima smisla. Nevarnost prvega početja je bistveno manjša od nevarnosti prvega početja. Pijan šofer je huda nevarnost v prometu, posledica njegovega početja je lahko (večkratna) smrt. Pijan kolesar v najslabšem primeru ogroža sebe, če bi hotel ogroziti kogarkoli drugega, bi moral voziti res vratolomno (kar sicer vsakodnevno počnejo verjetno popolnoma trezni kolesarji vsak dan v centru Ljubljane, ko z veliko hitrostjo švigajo med pešci. nisem še videl, da bi kogarkoli od njih policaji ustavili, kaj šele kaznovali). Ampak ok. Tudi če se strinjamo, da lahko kolesar s svojim početjem povzroči nevarnost, bo verjetno le tepec zagovarjal stališče, da pijan kolesar predstavlja enako nevarnost za okolico, kot pijan voznik osebnega avtomobila.
Ampak zakon je zakon, ne? Udeleženec v prometu, pa to. Ni dvakrat za reči, da bodo policaji z več sto evri kmalu kaznovali tudi pijane pešce (saj so tudi oni "udeleženci v prometu", ne?). V zakonu tako piše, kaj bo policaje brigal ratio predpisa, ki ga uporabljajo, če le-ta pri nas ne zanima niti zakonodajalca in sodnikov?
Smisel ("ratio") določbe, ki prepoveduje vožnjo v vinjenem stanju je v tem, da se prepreči, da bi vinjen človek (tj. tak, ki zaradi stanja v katerem je, ne zmore obvladati vozila, ki ga upravlja) vozil tono ali več težko vozilo, s katerim se lahko z enim napačnim gibom napravi ogromna in nepopravljiva škoda. Avto je težka, hitra in nevarna stvar, s katerim se lahko resno ogrozi življenje in premoženje ljudi. Ves smisel prometne zakonodaje je v tem, da se takšna nevarnost čim bolj omeji.
Predpis (oz. njegova uporaba), ki enako (ali celo podobno) kaznuje vinjenega na kolesu in za volanom avtomobila očitno nima smisla. Nevarnost prvega početja je bistveno manjša od nevarnosti prvega početja. Pijan šofer je huda nevarnost v prometu, posledica njegovega početja je lahko (večkratna) smrt. Pijan kolesar v najslabšem primeru ogroža sebe, če bi hotel ogroziti kogarkoli drugega, bi moral voziti res vratolomno (kar sicer vsakodnevno počnejo verjetno popolnoma trezni kolesarji vsak dan v centru Ljubljane, ko z veliko hitrostjo švigajo med pešci. nisem še videl, da bi kogarkoli od njih policaji ustavili, kaj šele kaznovali). Ampak ok. Tudi če se strinjamo, da lahko kolesar s svojim početjem povzroči nevarnost, bo verjetno le tepec zagovarjal stališče, da pijan kolesar predstavlja enako nevarnost za okolico, kot pijan voznik osebnega avtomobila.
Ampak zakon je zakon, ne? Udeleženec v prometu, pa to. Ni dvakrat za reči, da bodo policaji z več sto evri kmalu kaznovali tudi pijane pešce (saj so tudi oni "udeleženci v prometu", ne?). V zakonu tako piše, kaj bo policaje brigal ratio predpisa, ki ga uporabljajo, če le-ta pri nas ne zanima niti zakonodajalca in sodnikov?
Bonis nocet, qui malis parcit.
solatko ::
TheJack - In kje vidiš problem, če bodo kaznovali (in na srečo jih) pešca, ki pijan kolovrati po vozišču?
Op - pravilno je, da ga je policist ustavil, ker ni imel luči, potem pa je opazil še to, da psihofizično ni najbolj v stanju, za varno upravljanje vozila v prometu.
O višinah kazni, bi lahko diskutirali, o samem kaznovanju pa ni debate. Tisti moment, je predstavljal nevarnost v prometu, pa magar samo 10m.
Za kaznovanje vinjenega voznika je dosti, da avto v takem stanju vžge, ni potrebno da spelje.
Tisto, kar si napisal pa v zadnjem postu (Aja tisto noč so policaji ustavili še eno deklino, ki ji je pobegnila s skuterjem (brez čelade), ampak ji ni uspelo. odpeljali so jo v avto, meli z njo pogovor. Odnesla jo je brez kazni (napihala je), je pa ena velika laž. Že s tem, da je pobegnila in so jo morali lovit, si je uredila določeno kazen, verjetno pa gre za predlog sodniku za prekrške, ker je vse skupaj več, kot je pristojnost policista. Lahko pa, da je hčerka lokalnega političnega veljaka, pa so uredil, malo po domače.
Op - pravilno je, da ga je policist ustavil, ker ni imel luči, potem pa je opazil še to, da psihofizično ni najbolj v stanju, za varno upravljanje vozila v prometu.
O višinah kazni, bi lahko diskutirali, o samem kaznovanju pa ni debate. Tisti moment, je predstavljal nevarnost v prometu, pa magar samo 10m.
Za kaznovanje vinjenega voznika je dosti, da avto v takem stanju vžge, ni potrebno da spelje.
Tisto, kar si napisal pa v zadnjem postu (Aja tisto noč so policaji ustavili še eno deklino, ki ji je pobegnila s skuterjem (brez čelade), ampak ji ni uspelo. odpeljali so jo v avto, meli z njo pogovor. Odnesla jo je brez kazni (napihala je), je pa ena velika laž. Že s tem, da je pobegnila in so jo morali lovit, si je uredila določeno kazen, verjetno pa gre za predlog sodniku za prekrške, ker je vse skupaj več, kot je pristojnost policista. Lahko pa, da je hčerka lokalnega političnega veljaka, pa so uredil, malo po domače.
Delo krepa človeka
TheJack ::
Strinjam se, da je treba pijanega kolesarja kaznovati (če to ni razvidno iz mojega prejšnjega posta). Problem je višina kazni, ki mora biti IMO sorazmerna povzročeni nevarnosti. 600 EUR za pijanega kolesarja je smešno previsoka kazen, ki kaže na to, da v Sloveniji sami sebe in svojega pravnega sistema sploh ne jemljemo več resno.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
jype ::
TheJack> Problem je višina kazni, ki mora biti IMO sorazmerna povzročeni nevarnosti.
Če to drži, je treba voznike težjih SUVov (RX450h, XC90, Q7, X5, X6 in podobnih krav) kaznovati vsaj stokrat strožje kot voznike majhnih osebnih vozil (katrce, jugoti, puntoti, stoenke).
Če to drži, je treba voznike težjih SUVov (RX450h, XC90, Q7, X5, X6 in podobnih krav) kaznovati vsaj stokrat strožje kot voznike majhnih osebnih vozil (katrce, jugoti, puntoti, stoenke).
TheJack ::
TheJack> Problem je višina kazni, ki mora biti IMO sorazmerna povzročeni nevarnosti.
Če to drži, je treba voznike težjih SUVov (RX450h, XC90, Q7, X5, X6 in podobnih krav) kaznovati vsaj stokrat strožje kot voznike majhnih osebnih vozil (katrce, jugoti, puntoti, stoenke).
Morebiti. Kar se mene tiče, me katrca pri 60 km/h ubije ravno tako sigurno, kot Q7. Celo več; glede na zadnje zahteve NCAP standarda (varnost peščev), je morda nevarnost za pešča pri novih avtih celo manjša kot pri starejših. Osebni avto (ne glede na znamko in velikost) je pač neprimerno večja nevarnost za okolico (v pogonu, se ve), kot kolo. Tu se strinjava, ne?
Takoj pa podpišem, da se mnogo strožje kaznuje tovornjakarje. Te zgodbe sicer ne bomo videli, saj je njihov lobi močan, s svojimi težkimi in velikimi stroji pa lahko takoj ohromijo promet v celi Evropi in naredijo za milijone EUR škode.
Bonis nocet, qui malis parcit.
LeQuack ::
Sorazmerno z maso bi rekel. Kazen bi bila lahko nek količnik, na primer 2 za vožnjo v nasprotno smer, pomnožen z maso vozila v kg. Kolesar bi dobil tako za 10kg težko vozilo 20 EUR, osebno vozilo za 1,5 tone težko vozilo 3000 EUR, voznik SUV-ja pa za svoje 3 tone 6000 EUR. A ne bi blo fajn.
Quack !
TheJack ::
Kolikor se jaz spomnim osnovnošolske fizike, pri moči udarca ne gre le za maso, ampak tudi za hitrost.
Aja, saj res. Morebiti bi bilo fino preveriti še krivdo. Ta je pri nekom, ki se pijan usede za volan, neprimerno večja, kot pri tistem, ki se pijan usede na kolo. Ali pač ne, po vašem?
Aja, saj res. Morebiti bi bilo fino preveriti še krivdo. Ta je pri nekom, ki se pijan usede za volan, neprimerno večja, kot pri tistem, ki se pijan usede na kolo. Ali pač ne, po vašem?
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
jype ::
TheJack> Morebiti bi bilo fino preveriti še krivdo.
To drži, ampak odgovornost v primeru voznika motornega vozila je vedno večja od odgovornosti pešca ali kolesarja, ne glede na krivdo.
To drži, ampak odgovornost v primeru voznika motornega vozila je vedno večja od odgovornosti pešca ali kolesarja, ne glede na krivdo.
TheJack ::
>Ja lahko bi vse to dali kot dodatne količnike v formulo.
hitrostxmasaxkrivda-olajševalne okoliščine.....= ...EUR
:)
Ne čutim se dovolj kompetentnega, da bi razpravljal o podrobnostih teorije kazenskega prava (krivda, odgovornost, prištevnost...itd.), saj to ni moje področje.
hitrostxmasaxkrivda-olajševalne okoliščine.....= ...EUR
:)
TheJack> Morebiti bi bilo fino preveriti še krivdo.
To drži, ampak odgovornost v primeru voznika motornega vozila je vedno večja od odgovornosti pešca ali kolesarja, ne glede na krivdo.
Ne čutim se dovolj kompetentnega, da bi razpravljal o podrobnostih teorije kazenskega prava (krivda, odgovornost, prištevnost...itd.), saj to ni moje področje.
Bonis nocet, qui malis parcit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheJack ()
jype ::
Sej to izvira iz obligacijskega zakonika, ni stvar kazenskega prava (ali celo prometnih predpisov).
St235 ::
AngelOfDeath ::
Bodi srečen da samo 600€
Kolegu se je zdelo predrago dati 20€ za taksi.. Je plačal pa 15k € namesto.
Tako da se vsak dam odloča kaj je ceneje.
Kolegu se je zdelo predrago dati 20€ za taksi.. Je plačal pa 15k € namesto.
Tako da se vsak dam odloča kaj je ceneje.
edit: Slovnica
TheJack ::
Sej to izvira iz obligacijskega zakonika, ni stvar kazenskega prava (ali celo prometnih predpisov).
Je odgovoril že Lakotnik. O odškodninski (obligacijski) odgovornosti jaz sploh nisem govoril, saj nima veze s kaznijo oz. s kaznovanjem. Gre za drug namen; posledica kazenske odgovornosti je kazen (sankcija), posledica obligacijske odgovornosti pa je odškodninska (restitucija) - oškodovanemu mora povrniti škodo. Nekdo, ki zbije pešca, bo odgovarjal kazensko (prekrškovno, če ni nihče hudo telesno poškodovan), morebiti pa tudi odškodninsko, v kolikor bo pešec zahteval odškodnino. Odškodninska odgovornost se bo presojala po (nekaterih) drugih kriterijih, krivda za nesrečo bo lahko deljena....itd. Skratka, jaz sem govoril le o kaznovanju oz. o smislu in namenu kaznovanja. Kazen mora ustrezati povzročeni škodi (ali nevarnosti) in še nekaterim drugim kriterijem (npr. krivdi), ki jih v prvem postu nisem omenil.
Bistvo: Nesmiselno je predpisati enako (ali podobno) kazen za ravnanje, katerega nevarnost za okolico je ogromna (pijan za volanom) in za ravnanje, katerega nevarnost je za okolico skorajda neznatna (pijan kolesar).
Bonis nocet, qui malis parcit.
solatko ::
Ta pijani kolesar, bo, ko ga bom zbil, nič kriv, od mene zahteval odškodnino po obligacijskem zakonu. Je že prav, da je kazen za prekršek enaka. Če bi imel ta človek, namesto kolesa, avto, bi se ravno tako vsedel, tak, za volan.
V prometu pač ni mesta opojnim substancam!
V prometu pač ni mesta opojnim substancam!
Delo krepa človeka
jype ::
TheJack> Bistvo: Nesmiselno je predpisati enako (ali podobno) kazen za ravnanje, katerega nevarnost za okolico je ogromna (pijan za volanom) in za ravnanje, katerega nevarnost je za okolico skorajda neznatna (pijan kolesar).
Namen kazni ni nikakršen pobot morebitnih posledic teh dejanj.
TheJack> Skratka, jaz sem govoril le o kaznovanju oz. o smislu in namenu kaznovanja.
To je očitno znatno težja dilema, ker je smisel kaznovanja v odvračanju od izvajanja dejanja, ki v tem primeru očitno ne deluje.
solatko> Ta pijani kolesar, bo, ko ga bom zbil, nič kriv, od mene zahteval odškodnino po obligacijskem zakonu.
Hvala bogu - tvoja odločitev za potovanje z avtomobilom je tisto, kar ogroža ostale udeležence.
Namen kazni ni nikakršen pobot morebitnih posledic teh dejanj.
TheJack> Skratka, jaz sem govoril le o kaznovanju oz. o smislu in namenu kaznovanja.
To je očitno znatno težja dilema, ker je smisel kaznovanja v odvračanju od izvajanja dejanja, ki v tem primeru očitno ne deluje.
solatko> Ta pijani kolesar, bo, ko ga bom zbil, nič kriv, od mene zahteval odškodnino po obligacijskem zakonu.
Hvala bogu - tvoja odločitev za potovanje z avtomobilom je tisto, kar ogroža ostale udeležence.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | je zebra oaza za pešce? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50838 (45386) | BigWhale |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41255 (36126) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40513 (36572) | jype |
» | Opravki s policijo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25000 (20854) | Keyser Soze |
» | pritožba na kazen - možnost ugoditve (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 16757 (12153) | bluefish |