» »

pritožba na kazen - možnost ugoditve

strani: 1 2 3

solatko ::

perci - napačno je tvoje razmišljanje - vozniki morajo posebej paziti na otroke in starejše, ostali udeleženci MORAJO najprej paziti NASE. Če se vozi v kontra smer, če pridrvi na prehod za pešce, če vozi ponoči brez osvetlitve, ga pri največji volji ne morem pazit, ker ga enostavno zagledam pre pozno. Kolesarji so udeleženci v prometu, ki imajo dolžnost se obnašati po predpisih za enosledna vozila, vključno z predpisano opremo in načinom vožnje. Za njih veljajo prometni predpisi, kot za ostale udeležence, s tem da so poleg rolkarjev, mopedistov in motoristov, precej šibkejši člen, kot avtomobilisti. Take, ki se teh pravil držijo, se tudi da pazit, vendar so tudi vozniki zmotljivi, tako da morajo šibkejši še bolj paziti, saj ti to, da si imel prednost, na pokopališču ne nudi posebnega zadovoljstva. Tisti pa, ki se nočejo obnašat v skladu s predpisi, pa dobesedno izzivajo usodo.

perci ::

solatko: A ti res mislis, da bom debatiral s tabo, ce se ti se prebrati mojega posta ne da?

solatko ::

perci "Napačno je razmišljanje, da morajo kolesarji sami poskrbeti za svojo varnost"
- kolesarji morajo najprej poskrbeti za svojo varnost-
Tema govori o pritožbi na kazen zaradi neupoštevanja prometnih predpisov. Vem tudi kaj si mislil z ustavljanjem ob robu (nekatere ceste pač ne omogočajo ustavljanja 50cm od roba vozišča, tam lahko tudi kolesar počaka za drugimi udeleženci (ne boš trdil, da spelje skozi križišče hitreje od avta). Vedeti moraš, da je večina voznikov le občasnih uporabnikov avtomobila, da je nekaterim muka vozit po mestih, da jih je veliko, ki se ne znajo prilagoditi voznim tokovom in te imajo toliko dela s samim seboj, da ne morejo, oziroma niso sposobni paziti še na druge, zato mora vsak, ki se ima vsaj malo rad, najprej poskrbeti za svojo varnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

perci ::

Eh, še vedno nisi prebral...ne da se mi več.

balkanec ::

Danes sem imel priloznost opazovati tisto blondno policajko, katero opisuje WiseBear. Zenska je pred postajo Konzorcij, tocno pred vhodom v DZS (al karkoli je ze tam, k prodajajo knjige), lotila ena mladoletnice. Po videzu sodec je bila punca temne barve, ciganskega izgleda. Simpaticna in urejena, lepo oblecena. Policajka jo je nekaj zaslisevala, potem pa zacela otipavat po bundi. Zahtevala od nje, naj pokaze kaj ima v zepih in pod bundo... Folka pa okol na miljone :) Ona jo pa skor slece tam.. Medtem uleti se ena podobna "osumljenki" in se pridruzi seansi. Druge sicer ni slacila, samo nekaj sprasevala. Slisal nisem, ker sem bil malo predlec. na zalost nisem imel fotkica, da bi vam omogocil kako sliko. Mislil sem, da je mala nekaj sunila v trgovini in da jo ona tam preiskuje ali pa, da je po pomoti bila cesa obdolzena. Izgledala je cisto nedolzno. V smeh me je stavilo dejstvo, da sta punci izigrali policajko :) Blondi je po ene 10 minutah le kapnilo, da ni uredu, ce smkrljo slaci tam pred ljudstvom. Vzame bundo od male in jima ukaze, da naj gresta za njo tja v vhod (hodnik) stavbe. Pametna blonda je sla naprej, mali pa za njo. In tista druga, ki je prisla kasneje, dvigne prvi zadaj pulover in izvlece ven neke papirje in jih pospravi :) Kako je slo naprej, ne vem.. sem sel na trolo. Mogoce jih je kr slekla tam, do konca :)

Komaj cakam dan, ko bo se kako (do konca) slekla tam, pred narodom :) Jao, jao...
Ti si ziher pozigalec !!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: balkanec ()

kmetek ::

Kaj ni nobene notranje kontrole teh zaposlenih?

Dead-eye ::

Imam eno zelo zanimivo prigodo... namreč: Včeraj se pri nas doma zglasi policist, keterega imena še sedaj ne vem, in zatrdi da sem ga izsilil dan prej zvečer ko se je vračal iz službe (v civilnem avtomobilu, sam in nima ne slike ne posnetka da sem bil to jaz, trdi da so njegove oči dovolj). Mene sicer v času obiska ni bilo doma tako da sem za ta obisk zvedel od staršev. ok. se oglasim na policiski postaji in prvo moram čakat policista da pride do pol. postaje, preden je tip vsopil notr me je že začel nadirat kaj se grem, kaj mislem da sm, da tako vozim .. itd.. potem mi vzame vozniško in prometno .. in z nasmehom na obrazu začne mahati z vozniško in reče da gre adijo.. z jezo v glasu me pošlje v prostor za razgovore, kjer ga moram čakat cca 15 min. Ko končno pride tja me najprej hinavsko upraša če vem kaj ima v rokah.. ja sm vedu ja.. plačilni nalog. tega naloga mi niti v upogled ni dal.. in zahteval da ga podpišem. ta podpis sem zavrnil. Nato napiše na nalog... z besom da nočem podpisat in mi še pridgo nardi .. seveda z povzdignjenim glasom.. da me bo merkov in opazvov.. in da bom ob prvi napaki do konc živlena brez izpita.. itd.. grožnje na kubik uglavnem... odtrga iz plačilnega naloga 2 strani in položnico. ko sem hotel zadevo pobrat iz mize.. mi skoraj v glavo z silo vrže še prometno in vozniško.. ter mi reče da se vidmo na sodišči in se zadere name naj se mu speljem pred izpred oči.... sedaj pa bistvo.. ali mi lahko sploh napiše kazen policist dan po prekršku, ki to sploh ni bil, stem da je biv on kot normalen voznik (in ne v službi, z privat avtomobilom).. in kaj mislite da se bo zgodilo na sodišču.. mi uspe dobit tožbo?

se opravičujem če je objava brez repa in glave.
lp Dead-eye

solatko ::

Dead-eye - Najprej se zberi in lepo razločno napiš, za kakšen prekršek je sploh šlo. Glede na to, da te ni ustavil na licu mesta, bo težko dokazal, da si vozil ti. Napiši za kakšen znesek gre, da vidimo, če se ti sploh splača, saj glede na to, da nima nobenih materialnih dokazov (slika, radar, drugi policaj, kot priča....), ni mogel napisat ne vem kako visok znesek.

kmetek ::

Če je to vse res, ti ne more NIČ. NIČ......

Pa začnite že enkrat uporabljat diktafone ali gsm, in snemajte pogovore.

Dead-eye ::

kazen je 500€ če takoj plačam .. če pa ne pa 1000e pa 17 kazenskih.

prekršek naj bi bil prehitevanje čez polno črto v ovinku in v škarje, nato po njegovih besedah izguba nadzora nad avtomobilom in vijuganje, malce pred naseljem naj bi še nekoga prehitel z smernikom in nato z nespremenjeno hitrostjo nadaljeval vožnjo.

Smešno mi je pa tole: staršem je rekel da sem prletu za njega.... in da mi je nakazov da naj ga prehitim, in ga nism in da sm zažev se izživljat nad njemu in vijugat levo in desno...

zgodilo se je pa tko: pripeljem za ta avto in vožnjo prilagodim njegovi hitrosti... potem on na sredi najman preglednega ovinka zabremza iz 80 na 50 da smernik naj ga prehitim...??? zakaj bi ga sredi ovinka prehitel... potem pa ko sva bila že oba na dolgi ravnini cca 2-3 km.. sem ga prehitel.. peljal še 100 m po levem pasu in nato varno zavil na desnega, na cesti ni bilo nobenega vozila več razen vozila takrat že za mano, pred naseljem zmanšal na omejitev, čez naselje 50 potem pa po omejitvah naprej +/- 5KMh.

tu se spet ne sklada z zapisnikom kjer piše da: sem prehiteval v nepreglednem ovinku, takrat opazil nasproti vozeče vozilo in sunkovito zapeljal pred ta avto. Nato naj bi izgubil nadzor nad avtomobilom in vijugal levo in desno...(moj komentar: v žilvjenju še nisem izgubil nadzora nad avtomobilom). Nato naj bi prehitel še eno vozilo brez smernik in z nespremenjeno hitrostijo nadaljeval vožnjo.
lp Dead-eye

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dead-eye ()

kmetek ::

ne plačaj nič, to bo padlo na sodišču....ni te ustavil na kraju samem = end of story.

perci ::

Napiši pritožbo. V pritožbi povej celotno zgodbo. Na lep civiliziran način.

Dead-eye ::

Fora je da me je prijavil kot civilna oseba in ne kot policist.. brez dokazov.

@perci .. pritožba se piše... z strani bodoče odvetnice... (manka ji sam še diploma)
lp Dead-eye

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dead-eye ()

AndrejS ::

Jaz bi se še 1x zglasil na postaji in zahteval pogovor s komandirjem.

Dead-eye ::

to lahk dele nardim.. je skor moj sosed:)
lp Dead-eye

Invictus ::

V prometu morajo močnejši vedno pazit na šibkejše. Ergo, avtomobilisti morajo pazit na kolesarje, kolesarji na pešce ,...

Sam precej kolesarim, po sicer bolj neprometnih cestah, če se da (nedeljski šoferji me kar precej ogrožajo). Mi je žena že rekla da mi bo prepovedala kolo, ko je enkrat videla kako se vozi po teh cestah. Pa niti niso najbolj prometne.

Zato prosim vse zabite, vase zaverovane, zakompleksane voznike avtov, avtobusov in tovornjakov naj malo gledajo na cesto.

Kolesar ima vedno prednost pred avtom.

Ampak večina slovenskih šoferjev bi si raje kupila antikolesarske odbijače in brisalce za lažjo odstranitev le teh, če bi bilo možno.

Kar se pa tiče ustavljanja kolesarjev v Ljubljani zaradi vožnje v napačno smer ... grem stavit da je takrat vsaj 10 avtomobilov naredilo prekršek.

LP I.

perci ::

Prijavil kot civilna oseba? Kaj prijavil? Izrocil ti je placilni nalog. S tem je nastopil kot nosilec pooblastil.

Sicer pa sploh ne razumem kaj hodiš na policijsko postajo. Pošto bi ti lahko poslal po ZUP-u osebno in bi jo dobil v kaselc. Če je ne bi dobil, je pa pač ne bi dobil.

Bodoči odvetnici pa do odvetništva manjka še kaj več kot diploma. Vsaj 2 leti sodniškega pripravništva, opravljen državni pravniški izpit in šele potem si odvetniški kandidat - ne odvetnik.

imagodei ::

Dead-Eye,

zakaj si sploh šel na razgovor na policijsko postajo? Zakaj si se sploh pustil takole zlorabljat?

Kot je meni znano, te gospodje policisti nimajo kaj pridrževat na postaji, razen če si aretiran. Vse ostalo je tvoja dobra volja. Kako lahko policist postopek izpelje dan kasneje, mi tudi ni jasno. Da je policist lahko hkrati prijavitelj in uradna oseba, je najmanj nehigienično in neetično. Nekaj drugega je, če je v civilu in te opazi, da greš pri rdeči čez cesto, nekaj drugega pa, če je sam del situacije, ki je nastala kot posledica domnevnega prekrška.

Mah, po mojih izkušnjah so sodniki za prekrške na okrožnih sodiščih res žal samo uradniki, ki bodo dali uradni štempelj na policistovo zgodbo. Zato je treba na vso stvar pritisnit zdaj, dokler je sveža in dat pritožbo na policijo (zoper policista).
- Hoc est qui sumus -

TekO ::

Kako pa je vedel kje živiš? Če si je zapomnil registrsko in te tako izsledil ali je to sploh zakonito, če je biu pa civilist..se je tega iskanja lotil na "lastno pest".. ne zveni zelo zakonito ali pač je?

Pomoje je tole, v kolikor je to res kar navajaš, zrelo za v medije.. če res hočeš iti do konca. Novinarji majo radi takšne zgodbe:).. Takemu policistu bi se takoj moralo odvzeti značko.
Ideas are bulletproof.

Dead-eye ::

ubistvu sem podlegel ustrahovanju in grožnjam saj mi je zagrozil da bo če se ne zglasim včeraj do 22:00 na policiski postaji prišel in zasegel avto ter ga poslal na uničenje, prav tako pa bi mi vzel izpit.. sam sem biv v šoku in ne daleč od pol.postaje zato sem se še v šoku odpravil tja.. zakaj nevem.. če bi si vzev 10 min časa za razmislek me nebi bilo tam.

sam plačilni nalog je brezpredmeten vsaj po posvetu.

pritožba zoper policista in plačilni nalog je že skoraj napisana vročena bo v ponedeljek (v obsegu 8 dnevnega roka za pritožbo) osebno na policisko postajo.

če bo še karkoli več gre to naravnost v časopis, kjer imam kot športni fotograf kar nekaj vez.

glede tega kako je zvedel kje živim... ja zapomnil si je mojo reg. tablico.. ker je že itaq simpl k pasulj LJ S0 - 009 .. res težko ne.. potem pa je vse kar je delov verjetno na svojo roko. saj je plačilni nalog napisal sam, sam mi ga je dav, ... obbenem pa mi je še grozil da me bo za vedno spravu iz ceste... itd...

sj verjetno se nebi spravil name če nebi mel že 3 grehe za nazaj.. skupno 8 kazenskih.. od tega so me za 4 nategnili... takrat kot mladi voznik sem jim še verjev... zj jim ne več... tako da me ne bojo nategval.. ker dobr vem kaj je blo.. in sem prpravlen to zagovarjat na vse načine

tako da i hope ill won this
lp Dead-eye

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dead-eye ()

imagodei ::

> "ubistvu sem podlegel ustrahovanju in grožnjam saj mi je zagrozil da bo če se ne zglasim včeraj do 22:00 na policiski postaji prišel in zasegel avto ter ga poslal na uničenje, prav tako pa bi mi vzel izpit"

No, ja... Vsaka šola nekaj stane. Naslednjič pa najprej do pravnika, če ne kar do odvetnika, pa potem na policijsko postajo.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Invictus - Kje si pa ti to prebral. Priporočam ti, da takoj nehaš delat sranje po cesti s kolesom ali pa si vzemi priročnik za kolesarje in si oglej, kako se mora kolesar obnašat v prometu. Misliš, da za tebe ne veljajo prometni predpisi? Ubogaj ženo in kolo na DINOS.

Beli_Zajcek ::

Invictus - Kje si pa ti to prebral. Priporočam ti, da takoj nehaš delat sranje po cesti s kolesom ali pa si vzemi priročnik za kolesarje in si oglej, kako se mora kolesar obnašat v prometu. Misliš, da za tebe ne veljajo prometni predpisi? Ubogaj ženo in kolo na DINOS.


Solatko- Kje si pa ti to prebral. Priporočam, da takoj nehaš delati sranje na cesti z avtomobilom ali pa si vzemi priročnik za avtomobiliste in si oglej, kako se mora avtomobilist obnašat v prometu. Misliš, da za tebe ne veljajo prometni predpisi?

TESKAn ::

Če bi vozniki avtomobilov kršili predpise v takem številu, kot to počnejo kolesarji, bi imeli po Lj vsak dan par mrtvih in kupe stolčene pločevine. Ne zmenijo se, po kateri strani ceste vozijo, ne zmenijo se za semaforje, ne zmenijo se za opremo bicikla (da bi se ga vsaj videlo v temi), pa še kaj verjetno.
Še zmeraj imam živo v spominu modela, ki je s punco na štangi zapeljal _direkt_ pred mene _kljub_ temu, da sem imel že nekaj časa zeleno (en avto je že pred mano speljal) in je križišče pregledno, tako da semafor lahko že na daleč vidiš.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Beli_Zajcek ::

In nekako še vedno, kljub tej blazni ljubezni do predpisov, ki jo avtomobilisti čutijo, uspejo zakriviti večino smrtnih žrtev na cesti. Pešci in kolesarji kar nekako zbledijo v tej statistiki. Še zmeraj imam živo v spominu modela, ki se mi je zabil v rit, kljub temu, da sem ustavil pešcu, ki je imel zeleno. Pa modelko, ki se mi je zabila v rit kar tako. Pa modela, ki se je zabil v avto medtem ko sem bil sopotnik (vozil je oče) na popolnoma preglednem vaškem križišču. Joj pa ti živi spomini.

TESKAn ::

Ne pravim, da s(m)o vozniki avtomobilov angelčki, pravim samo, da kolesarji niso nič boljši.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Double_J ::

Zajebal si ker si šel tja. Sedaj boš imel nekaj dela(drugače nebi imel nobenega), ampak sedaj ga lahko spraviš ob službo, če boš vztrajen.;)
Dve šivanki...

šernk ::

@Beli_Zajcek: sploh veš kaj je Invictus napisal?

Invictius - Kolesar ima vedno prednost pred avtom.


od kdaj je pa to pravilo v veljavi? kolesar nima prednosti pred avtom:
- če gre čez prehod za pešce (ker tam nima kaj iskati po vseh pisanih pravilih)
- če vozi po napačni strani kolesarske (že tako se hitro spregleda kolesarja ponoči, še sploh pa če ti pride po napačni strani, oblečen v temna oblačila, in brez ene same luči - verjetno ta zakon ni nikjer napisan...vendar če sklepamo, da ko gre avtomobilist po napačnem pasu tudi nima prednosti pred ostalimi)
- če ima rdečo luč na semaforju
- če se vključuje iz stranske na glavno cesto
- verjetno se najde še kaj...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bluefish ::

- če gre čez prehod za pešce (ker tam nima kaj iskati po vseh pisanih pravilih)
Am, kaj?

šernk ::

- če gre čez prehod za pešce (ker tam nima kaj iskati po vseh pisanih pravilih)
Am, kaj?


vsaj tako so me učili...kolesar čez prehod za pešce se NE SME peljati. Mora sestopiti iz kolesa in iti peš čez. Drugo je prehod kolesarske steze.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

bluefish ::

Ja, glede tega imaš najbrž kar prav. Čeprav strogo gledano tudi po pločniku ne sme voziti oz. le s 5km/h, če ni označene kolesarske steze, kar pa je glupost glede na kilometrino prog pri nas.

solatko ::

blueFish - Vsa prometna ureditev pri nas je ena velika glupost, saj terjamo in preganjamo samo eno vrsto udeležencev v prometu in to so vozniki motornih vozil, vsi ostali pa bi se po mnenju večine, sploh pa Zajčka, lahko obnašali kakor komu paše, pa še nagrajeni bi morali biti za to.

Vedno se vzgoja začne pri najšibkejših udeležencih v prometu (vsi vozniki smo pretežno tudi pešci in kolesarji - večina se jih tako tudi obnaša).

Če prav naj bi bili po ustavi vsi enaki pred zakonom, smo vozniki, zaradi naših inkasantov, krepko oškodovani, saj se praviloma kasira samo za prekrške voznikov, ostali udeleženci pa praviloma lahko kršijo vse predpise, pred očmi inkasantov, pa pridejo praviloma brez kazni skoz. Neenakopravnost na kub.

bluefish ::

Strinjam se, da bi morali pričeti pri vzgoji kulture peščev, kolesarjev in nato voznikov raznoraznih motornih vozil.
Kljub vsemu pa to ni nekaj, kar bi dosegel s kaznovanjem vse počez. Statistično gledano je namreč še vedno največ nesreč, ki jih povzročijo avtomobilisti (tudi če izvzameš nesreče, kjer so udeleženi ostali udeleženci v prometu).

Skratka, vzgoja prometne kulture bi se morala pričeti že zgodaj v osnovni šoli in se nato zmerno nadaljevati.
Pri nas se spomnim, da smo imeli kolesarski izpit nekje v četrtem razredu, kjer smo predhodno spoznali večino prometnih znakov, pravil etc. in večina nas je od tega odnesla nekaj uporabnega. Kljub vsemu pa tisti trije meseci niso dovolj in bi se moralo spoznavanje prometa nadaljevati tudi pozneje - seveda nekateri starši ne dajejo ravno pozitivne podobe.

solatko ::

V primeru, da z prevzgojo in kaznovanjem dosežemo ničelno stopnjo smrti kolesarjev in pešcev, bi za promet naredili več, kot le s kaznovanjem (denarnim) voznikov, za vsak najmanjši prekršek.

Z avtomobili bo še naprej veliko nesreč, saj več kot pol imetnikov izpita, dobesedno ne obvlada dogajanja v prometu. Dokler ne bo nad sposobnostjo za vožnjo skrbel osebni zdravnik, bo toliko in toliko voznikov vozilo pod vplivom določenih zdravil, mamil, pijače...

Razen za nekatere voznike, je en pregled pred opravljanjem vozniškega izpita in še ta pri zdravstveni organizaciji, kateri gre samo za denar - medicina dela, je absolutno premalo.

Vzroke nesreč bi bilo potrebno malo bolj raziskat, saj zame statistični podatek, da je največ nesreč samo zaradi prevelike hitrosti, enostavno ne drži.
Mnogo je nesreč pri katerih bi lahko okrivili cesto službo, neustrezno vozišče, kontra nagnjen ovinek, zadrževanje prometnega toka s strani mnogo počasnejšega voznika, nenaden prihod pešca ali kolesarja pred vozilo od "nikoder".

Poznam ogromno motoristov in voznikov, ki dejansko norijo po cestah, vendar do danes še noben ni bil med povzročitelji prometne nesreče, so pa kar pridni polnilci državnega proračuna. So pač vozniki, ki znajo predvidevati, obvladajo vozilo in vožnjo in dejansko med vožnjo ne počnejo ničesar drugega (telefoniranje, nastavljanje radia, kajenje in prižiganje cigaret...), kot opazujejo promet in se ustrezno prilagajajo.

Imam pa starejšega soseda, srčni bolnik, komaj hodi, zaradi obrabljenih kolkov, se pa redno vozi na relaciji LJ - dolenjska, pa če prav je poln zdravil, nikoli ne ve kdaj ga bo zagrabil infarkt, vendar je varen in počasen voznik - najmanj 20% pod omejitvijo. Nekajkrat sem ga dohitel na cesti in lahko povem, da se z njem ne bi upal peljat 1km. Možakar je po celi cesti, pred vsakim ovinkom zavira, ne vidi kaj se dogaja za njim, na zvočna in svetlobna opozorila ne reagira, vendar v življenju še ni plačal kazni pa, če prav vsak dan pripelje kolono 20-ih in več vozil v Ljubljano. Koliko hudih nesreč se je že zgodilo, zaradi njegove počasne in nevarne vožnje ne vem, vem pa zagotovo, da bi bilo za vse druge bolje, če bi uporabljal taxi in izpit enostavno vrnil.

Pšenični ::

"Poznam ogromno motoristov in voznikov, ki dejansko norijo po cestah, vendar do danes še noben ni bil med povzročitelji prometne nesreče, so pa kar pridni polnilci državnega proračuna. So pač vozniki, ki znajo predvidevati, obvladajo vozilo in vožnjo in dejansko med vožnjo ne počnejo ničesar drugega (telefoniranje, nastavljanje radia, kajenje in prižiganje cigaret...), kot opazujejo promet in se ustrezno prilagajajo."


Jaz imam kar v redu avto, ampak zame ni noben problem vozit 50 po mestu. Ej glej zadevo. Pred 2 mesecema grem iz Borovnice proti Vrhniki. Pred črpalko me že začnejo prehitevat, ker pač vozim mal nad omejitvijo. Prehitevajo me v glavnem taki, ki majo končno hitrost tam kjer jaz prestavim v peto. In me prehiti eden model s hondo. Čez 1km vidim eno gužvo tam na cesti ( pri kapelci), honda uničena totalno in hvalabogu nobenemu nič. Nauk te zgodbe je nasprotni od tiste zgoraj.

kaj naj rečem da je kultura, prometna na psu. Če vozim po pravilih doživim blendanje od takih, ki se jim kar naprej mudi. Sem velik zagovornik predpisov. Je pa res da ga vsi včasih lomimo. Vendar kolikor jaz vem, npr. na Švedskem take ki vozijo po mestu enkrat več kot je dovoljeno zbašejo brez pardona na psihiatrijo.

Mislim, da bi morali tako tud pri nas. Ne samo točke tud mal norišnice za kakšen teden. Če je treba pa tud več.

solatko ::

telbanc - Moj post govori ravno o takih, ki znajo pritiskat na gas, nimajo pa pojma o vožnji in prometu. Tudi jaz osebno vozim nekje 5-10 km/h nad omejitvijo (razen kjer je znak šola, bolnišnica, tam se striktno držim tistih 40km/h - po števcu, to pomeni cca 36-37km/h), tam pa kjer je cesta pregledna, brez naselij, pešcev in podobnega (tam so inkasanti najraje), bi pa marsikdo vozil varno, tudi kakšnih 40km/h hitreje, vendar zaradi trapastih omejitev, pač ni mogoče.

Govorim o voznikih, ki že več kot 20 let vozijo po naših cestah krepko čez omejitev, pa v življenju še niso povzročili prometne nesreče. Govorim o tem, da hitrost sama po sebi ne ubija (saj bi moralo že na naših cestah biti nekaj sto mrtvih mesečno, če bi to držalo). Problem je neobvladovanje prometnih situacij in vozil, ker to zadeva več kot 50% voznikov, smo z omejitvami prizadeti vsi.

Vožnja vozila v prometu je eno najkompleksnejših opravil človeka, za to delo pa že po naravi niso sposobni vsi, ki imajo sicer narejen vozniški izpit.
Za situacijo kakršno imamo, so ogromno kriva sredstva javnega obveščanja (marketing), prodajalci vozil..., saj vsi prodajajo najbolj varna vozila. Še take naprave v vozilu, pa ne morejo zajebat fizike.
Ko bo vsak prodajalec kupca opozoril na nevarnosti in mu dopovedal, da razne naprave, seveda ob pravilni uporabi, samo pomagajo vozniku, ki vožnjo že dobro obvlada, ne pa da te varnostne naprave rešujejo življenja, vsakemu kretenu, ki zna pritisnit na gas, bo tudi nesmiselnega pritiskanja na gas, manj.

Poznam nekaj visokošolanih ljudi, ki navkljub opravljenem vozniškem izpitu, ne vozijo avtomobila, ker so spoznali, da je to opravilo enostavno prenevarno in prezahtevno, za njihove sposobnosti. Uporabljajo javna prevozna sredstva in službene voznike, pa zato niso nič manj vredni, temveč so s tem pokazali velik naravni IQ.

Tudi hodit nas zna večina, pa ne plezamo vsi v Himalajo, še na Triglavu nismo bili vsi.

Ales ::

Vzroke nesreč bi bilo potrebno malo bolj raziskat, saj zame statistični podatek, da je največ nesreč samo zaradi prevelike hitrosti, enostavno ne drži.
Mnogo je nesreč pri katerih bi lahko okrivili cesto službo, neustrezno vozišče, kontra nagnjen ovinek, zadrževanje prometnega toka s strani mnogo počasnejšega voznika, nenaden prihod pešca ali kolesarja pred vozilo od "nikoder".
Ti očitno nisi sposoben dojet, da ravno zaradi takih primerov obstajajo normirane omejitve hitrosti. Marsikaj ne bi bilo "nenadno" ali "presenetljivo", če bi bebci bili sposobni voziti po omejitvah in dajati duška svojim nervozam in frustracijam kje, kjer ne ogrožajo drugih.

Poznam ogromno motoristov in voznikov, ki dejansko norijo po cestah, vendar do danes še noben ni bil med povzročitelji prometne nesreče ....

Govorim o voznikih, ki že več kot 20 let vozijo po naših cestah krepko čez omejitev, pa v življenju še niso povzročili prometne nesreče.
Ma dej... Ti dejansko poznaš enega ali dva bedaka, ki veselo nakladata kako "obvladata" in da omejitve že niso za njih. Če še nista ubila koga, je daleč večja verjetnost, da ga bosta, kot pa kdo, ki vozi po omejitvah. Po napačnih ljudeh se zgleduješ. Če je eden od njih celo kdo od tvojih bližnjih, očka naprimer, si čimprej najdi boljšega vzornika.

Kak dober psihološki test bi moral bit podlaga za dokončanje ali ponovno opravljanje vozniškega izpita. IMHO.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

solatko ::

Ales - Izgleda, da ti ne živiš v današnjem svetu. Hitrost ne ubija, saj bi v nasprotnem primeru težko našli kakšnega rally voznika živega po koncu sezone.

Problem je v obvladanju vozila, dogajanja v prometu in predvidevanja.

Tudi sami inkasanti poznajo precej odličnih voznikov, ki še nikoli v življenju niso vozili po omejitvah, imajo za seboj ogromno kilometražo pa niso še nikoli v življenju povzročili prometne nesreče. To je realnost.

Slabi vozniki pa večinoma vozijo na 120 in še več %-ih svojih zmožnosti. Ne sledijo prometni situaciji, saj večinoma razmišljajo o dogodku, ki se je že zgodil, na pa o tem, kaj se še bo in, ko se kaj zgodi, niti slučajno ne znajo pravilno reagirat. Vsak bedak pa zna stisnit gas do konca, brez razmišljanja o tem, da bo potrebno tudi ustavit in brez izkušenj in znanja, kako se to naredi. Imajo konje, ki jih tudi slučajno ne obvladajo, telefonirajo med vožnjo, štelajo radio, veselo debatirajo s sopotnikom, ne vidijo kaj je spredaj, ob straneh in zadaj, ne vedo čemu so smerokazi, v naselju vozijo tako, kot na popolnoma prazni cesti.......
Slabih voznikov je vožnje strah, med vožnjo so napeti, živijo v stalnem strahu pred seboj in drugimi, pogosto povzročajo kolone ali pa prehitevajo v situacijah, ko je to najmanj primerno. Večina pijančkov je slabih voznikov, ki jim alkohol še bolj sesuje njihove, že tako slabe sposobnosti.
Slab voznik NIKOLI ne postane dober ali vsaj povprečen. Takih voznikov je okoli 30%.

Povprečen voznik vozi tako kot živi. En dan je izredno dober voznik, obvlada situacijo, se večinoma drži predpisov, če se počuti dobro, je vožnja s takim voznikom lahko zelo ugodna. Konje večinoma obvlada, lahko ga preseneti kakšna situacja, predvsem zaradi pomanjkanja izkušenj. Ta isti voznik pa se krepko približa pojmu slabi voznik, vozi pač tako kot se počuti. Premišlja o vsem drugem, samo o sami vožnji ne. Takrat je vožnja s takim voznikom velika muka.

Dober voznik bo pritisnil pač tam, kjer ve, da s svojim početjem ne ogroža sebe in drugih, vozi z veliko rezervo, kar pomeni, da nikoli ne gre do maximuma svojih vozniških sposobnosti - za maximum uporabi poligon ali Grobnik. Vsi so začeli na kakšnih yugotih, fičotih in podobnem, ter postopno z izkušnjami, povečevali tudi število konjičkov. Dober voznik je stalno 100%-no skoncentriran na vožnjo in ga vožnja predvsem veseli in v njej uživa.
Praviloma dobri vozniki vozijo skrajno defenzivno, ko prehitevajo to storijo tam, kjer je to mogoče, za to porabijo minimalno časa in prostora, nikoli pa v škarje ali v nepreglednem delu ceste. NIKOLI ne vozijo v tako ali drugače drogiranem stanju. Takih voznikov je maximalno 20%.

bluefish ::

Izgleda, da ti ne živiš v današnjem svetu. Hitrost ne ubija, saj bi v nasprotnem primeru težko našli kakšnega rally voznika živega po koncu sezone.
Trdiš, da rally vozniki vozijo enake avte kot vsi drugi? Hitrost ne ubija?

Problem je v obvladanju vozila, dogajanja v prometu in predvidevanja.
In ravno to je velikokrat povezano s preveliko hitrostjo. Hm, le zakaj se ni dalo speljati ovinka?

Skratka, ne enači dobrih voznikov s tistimi, ki znajo pritisniti na gas, misleč da ne ogrožajo drugih.

solatko ::

blueFish - Marsikdo ima danes zmogljivejši avto za na cesto, kot rally vozniki, saj tam ni pomembna hitrost, oziroma to prilagajajo z različnimi menjalniki.
In ravno to je velikokrat povezano s preveliko hitrostjo. Hm, le zakaj se ni dalo speljati ovinka?

Dobrim voznikom se to ne dogaja, ker vedno vozijo z določeno rezervo, razen na poligonu in Grobniku.

Kdo enači dobre voznike s tistimi, ki znajo samo pritiskat na gas - zakon in inkasanti.

Dobri vozniki nikoli ne ogrožajo drugih udeležencev v prometu, navkljub včasih višji hitrosti, predvsem zato, ker znajo prilagoditi vožnjo trenutnim razmeram v prometu, nikoli pa tudi niso ovira drugim udeležencem, ker se znajo pravi čas umaknit, saj promet opazujejo tudi v ogledalih. Na žalost je teh zeloooooooooooo malo.

koyotee ::

Danes sem imel priloznost opazovati tisto blondno policajko, katero opisuje WiseBear.

To je pa zihr ena blond policistka v krilu, k zgleda k en POF**** NAZI!!!!!!!!!!!!!!!!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Mehmed ::

kej tazga pol :D

Pyr0Beast ::

Eh. Ravno prejšnji delavnik so me skoraj 7x zbili. Nič nenavadnega za take razmere. Prehod, gužva. Voznik ne pričakuje da bo kdo izstopil iz kolone, ker so vsi popolnoma nabiti skupaj.

Problem je ker tega ne moreš delati večno. Čeprav znaš in si sposoben je možnost napake prisotna.

Lahko ti 99x uspe ampak enkrat boš padel po tleh.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Opanka ::

Dead-eye,

verjetno sem že prepozen za nasvet, a dejstvo je, da danes državni represijsko-sodni aparat deluje po naslednjem sistemu, imenujmo to sistem prisilnega polnjenja državne malhe:

1. policist ti izda plačilni nalog
2. sledi pritožba oz. zahteva za sodno varstvo
3. sodišče slednje ne upošteva, upošteva le policijski zapisnik ter izda pravnomočno odločbo, na katero pritožba ni več mogoča

PIKA

in to je žal Slovensko pravosodje. In poznam dva primera, ki sta po nedolžnem bila spoznana za kriva, ena je bila celo žrtev prometne prevare, ko se ji je nekdo zaletel v parkiran avto nakar je pobegnil, potem pa prijavil policistu, še preden se je ona vrnila do avta, da je ona pobegnila z kraja nesreče.
Epilog se je zgodil po zgoraj opisanemu sistemu... 600€ kazni ter 1300€ kazni s strani zavarovalnice. Referent ji je celo dejal, da so zadnje čase te stvari kar pogoste.

in zaključek, v naddemokratični Sloveniji si v takšnem primeru NEMUDOMA najemite odvetnika, tako, kot to naredijo tudi vsi kriminalci. Oni najbolje vedo, kako to gre...

in Dead-eye, prav tako bi ga moral prijaviti komandirju policije, to je nasvet pravnika.

Sporoči, kakšen bo epilog, upam, da se v svoji napovedi motim.

balkanec ::

@Dead-eye

Jest bi v pritozbi napisal, da sem takrat bil doma in starsi bi to tudi potrdili. Basta.
Ti si ziher pozigalec !!!

Cosmo ::

Danes so tudi mene dobili inkasanti v modrem. Prekršek - vožnja s kolesom v napačno smer, globa 120 EUR.
Zanimivo se mi zdi pa to, da je pod vrsta voznika/udeleženca naveden "pešec". Kot pešec seveda nisem mogel kršiti 6. odstavka 25. člena :)
Se ima smisel pritožiti?

I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: OmegaBlue ()

blaz87 ::

Najbolj smešno je že samo to, da so ti policisti napol pismene osebe. Že samo pisavo si poglejte.

MrBrdo ::

Če je možnost se samo odpelješ, peš te itak ne bojo ujeli. Ko jih jebe, da sploh težijo s tem kje se s kolesom voziš.
MrBrdo

darkolord ::

Če je možnost se samo odpelješ, peš te itak ne bojo ujeli.
Sej se šališ, ane?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

MrBrdo ::

Ja no razen če zelo počasi pelješ :) Jaz bi to naredil, se mi zdijo te kazni absurnde sploh pa znesek le-teh.
MrBrdo
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Izpit za avto - 17 let (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1108485 (3884) Mavrik
»

Presenetljivo : Ljubljana najnevarnejša EU prestolnica (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
934185 (1666) Tear_DR0P
»

prekrški ??? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1294260 (2133) Invictus
»

izpit za kolo z motorjem

Oddelek: Loža
75714 (5514) bi0s
»

Bike commuting (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
764025 (2676) jype

Več podobnih tem