Forum » Loža » Opravki s policijo
Opravki s policijo
St235 ::
No vidiš, moje mnenje pa je, da je ravno zaradi ljudi ki brezglavo rinejo v križžšča in na vsak način z vso hitrostjo lovijo oranžno luč, toliko zastojev po ljubljani. Če bi ljudje aktivno spremljali promet in dejansko speljali ko se prižge zelena luč (in imeli seveda pri tem možnost prepeljat križišče) in bi seveda tudi ustavili, ko se luč menja nazaj na rdečo, bi bil probmet bolj tekoč. Tako pa danes na zeleno ne moreš speljat ker bosta čez križišče pripeljala vsaj še dva avtomobila, ki bosta po možnosti obstala v križišču in ju ne bo mogoče obvozit. Ko pa se ti prižge oranžna luč za zavijanje v levo, pa bo v 99% vsaj še en avto zapeljal naravnost v križišče. V obeh primerih tako ravnaje drastično zanjšuje pretočnost.
Se pa strinjam, da v vsesplošni nekulturi voznikov v Ljubljani en sam šofer z mojo logiko vožnje naredi več zmede kot koristi. Tako, da tudi sam vozim po principu when in rome...
Mam pa izkušnje s številnih evropskih predvsem pa ameriških cest kjer tega na srečo tega ni. Najbolj sem bil fasciniran nad križišče all way, kjer imajo vsi štirje kraki stop znak in ljudje vozijo po principu first in, first out. V Sloveniji bi bil masaker, čez lužo pa zadeva deluje.
Se pa strinjam, da v vsesplošni nekulturi voznikov v Ljubljani en sam šofer z mojo logiko vožnje naredi več zmede kot koristi. Tako, da tudi sam vozim po principu when in rome...
Mam pa izkušnje s številnih evropskih predvsem pa ameriških cest kjer tega na srečo tega ni. Najbolj sem bil fasciniran nad križišče all way, kjer imajo vsi štirje kraki stop znak in ljudje vozijo po principu first in, first out. V Sloveniji bi bil masaker, čez lužo pa zadeva deluje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
M-XXXX ::
No vidiš, moje mnenje pa je, da je ravno zaradi ljudi ki brezglavo rinejo v križžšča in na vsak način z vso hitrostjo lovijo oranžno luč, toliko zastojev po ljubljani. Če bi ljudje aktivno spremljali promet in dejansko speljali ko se prižge zelena luč (in imeli seveda pri tem možnost prepeljat križišče) in bi seveda tudi ustavili, ko se luč menja nazaj na rdečo, bi bil probmet bolj tekoč. Tako pa danes na zeleno ne moreš speljat ker bosta čez križišče pripeljala vsaj še dva avtomobila, ki bosta po možnosti obstala v križišču in ju ne bo mogoče obvozit. Ko pa se ti prižge oranžna luč za zavijanje v levo, pa bo v 99% vsaj še en avto zapeljal naravnost v križišče. V obeh primerih tako ravnaje drastično zanjšuje pretočnost.
Če ti z normalno hitrostjo zapelješ v oranžno luč boš ti že zdavnaj iz križišča, ko se bo drugim prižgala zelena in bo speljal. To ne pomeni, da podpiram da voziš že v rumeno-rdečo, sam pa ponavadi, če le imam malo večjo hitrost zapeljem v zeleno-oranžno ker s tem izključno večaš pretočnost križišča in ne zmanjšuješ kakor trdiš ti. Se pa strinjam s tabo, da bi se dalo veliko narediti na pretočnosti s tem, da bi ljudje speljevali pri rdeči in ne 5-10sekund po tem.
amigo_no1 ::
Predlagam da uvedemo sledeče: prakso voznikov, bolj točno 10 ur vsakdanje vožnje po Kairu ali Carigradu za vse.
Za bolj pogumne tudi po New Delhiju.
Za bolj pogumne tudi po New Delhiju.
šernk ::
a se ti resno nič ne voziš po LJ ob 15 uri? ker je v vsakem tretjem križišču vse blokirano in najbolj od vsega te boli, ker prvi čaka na prehodu za pešce in ne v sredini križišča? sploh te pa ne moti tistih 5 ki grejo skozi rdečo zaradi katerih mimogrede se potem cela LJ ustavi?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Keyser Soze ::
ker je v vsakem tretjem križišču vse blokirano in najbolj od vsega te boli, ker prvi čaka na prehodu za pešce
Če je cesta zabita, potem čakaš PRED! prehodom za pešce. Se pravi tam kjer si se ustavil na semaforju. Če je smer(cesta) kamor zavijaš prosta, potem se pomakni v SREDINO križišča.
Nikakor pa prvi ne čaka NA prehodu za pešce, ali TIK ZA prehodom za pešce (kar se dogaja na redni bazi). Nikoli.
OM, F, G!
M-XXXX ::
Mavrik ::
Tik pred prehodom kot se moraš ustaviti jasno. Prav neverjetno je kako eni nimate pojma o osnovah CPP. A ste kupli izpit?
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
Keyser Soze ::
@M-XXXX
Te bo še kdo resno vzel. In bo potem res vedno na vseh večjih križiščih čakal tik za prehodom.
P.S.: Se pripelješ po Šmartinki (smer center) in pri poslovni stavbi BTCja zaviješ levo, proti BTCju. A tam čakaš tik za prehodom al v sredini križišča? Tam nebroj pacientov samo čez prehod zapelje in nato čaka, da se prižge dodatna luč za levo.
Te bo še kdo resno vzel. In bo potem res vedno na vseh večjih križiščih čakal tik za prehodom.
P.S.: Se pripelješ po Šmartinki (smer center) in pri poslovni stavbi BTCja zaviješ levo, proti BTCju. A tam čakaš tik za prehodom al v sredini križišča? Tam nebroj pacientov samo čez prehod zapelje in nato čaka, da se prižge dodatna luč za levo.
OM, F, G!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Križišče med Šmartinsko, Vilharjevo in Topniško (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11009 (8896) | noraguta |
» | globa za prekršek...mnenje? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21918 (20038) | Roadkill |
» | Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9309 (7122) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50255 (46208) | floyd1 |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 62080 (55270) | jype |