» »

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov

strani: « 1 2 3

MrStein ::

Sem že velikokrat slišal, prebral in tudi na cesti videl, da komu niso jasna pravila za kako prometno situacijo. Zato bi tule opisal(i) nekaj teh.

Začel bom s takoimenovanimi turbo krožišči. So bolj nova zadeva in zato nekaterim ne najbolj jasna, čeprav je stvar v bistvu še bolj preprosta od "starih", klasičnih krožišč.

Na kratko: Pred krožiščem se razporedimo na pravi pas in nadaljujemo po oznakah.

Pred krožiščem so označeni pasovi, kateri zavija kam. (skoraj enako kot razvrstitveni pasovi na navadnih križiščih)
Nadaljujemo po izbranem pasu v krožišče, le ena odločitev je še: izvoz na prvem ali drugem izvozu. (oziroma včasih je izvoz z enega pasu možen na treh mestih)

Najpogostejša napaka je menjava pasov v krožišču. Čeprav so fizično ločeni.
Tega se ne počne!
Res ne.
Ja, Andrej, tebe gledam. ;)


Še nekaj namigov (od tu: Osnovne_info_o_TK.doc - DCRS):

- Pred vstopom v krožno križišče se moram pravilno razvrstiti!

- Menjava prometnih pasov v turbokrižišču je prepovedana!

- Na vstopu ne vklopim smernikov, pri zapuščanju je vklop desnega smernega kazalca obvezen! (velja tudi za klasična krožišča)

Še en daljši dokument o turbo krožiščih: Turbo-krožno krožišče
(s skicami in slikami turbo krožišč)

Pa varno vožnjo!
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Highlag ::

Pravila so ljudem že jasna (no enim bolj drugim manj), vendar jih večina, na katere ti ciljaš mirno ignorira.
V smislu imam A8, ta pravila ne veljajo zame, ker imam dober avto pa se mi mudi domov. (Drugim se pač ne mudi domov)(Terenci tudi spadajo v to kategorijo)
Never trust a computer you can't throw out a window

toplakd ::

Dobro da niso smerokazi pri nas pod opcijsko opremo, ker jih marsikdo ne bi naročil :D

"Kaj pa jaz rabim žmigavce za nakazat smer, saj imam dober avto, me itak vsi gledajo" ;(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toplakd ()

Hammer123 ::

Mogoče hitreje opazimo folk z dražjim avtom oz. se nam bolj vtisne v spomin.
Sam pa sem opazil avte in šoferje raznih profilov, kateri smerokazov na vklapljajo, se pravi ni pogojeno s ceno avtomobila. Potem je tu še izvoz iz krožišča iz notranjega pasu, vožnja cel krog po zunanjem pasu(pri večjih krožiščih - ljubljanske Žale)....

V Mengšu sem že dobil kazen za neuporabo smerokazov in direktni izvoz iz notranjega pasu, pa policistov tu praktično ni. Nevem zakaj se ne naredi akcija pri večjih rondojih, npr. na vsak izvoz se postavi 5 policistov in se večje prekrške sankcionira.

RejZoR ::

Sploh ne vem zakaj so pri nas rondoji sploh večpasovni, ker so vsi po vrsti premajhni. In nakoncu imaš potem folk, ki ti po notranjem pasu seka počez, ker gre pred tabo ven na nek izvoz. Dugo je več pasov na rondojih velikosti tomačevskega... Recimo tisti poleg Toyota/Lexus v BTC-ju je čista neumnost z dvema pasovoma, ker kar kliče za crash.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

GrimReaper ::

Mene zanima za povsem tamala krožna, če zaviješ takoj desno, ali smeš dat že pred vstopom v krožišče desni smernik? Ker sem nekaj slišal, da nebi smel dajat.
Ker bodimo iskreni, notri si praktično samo sekundo, dve, in tisti smernik šele ko si notri, tistemu ki je na drugem uvozu, ne bo nič pomagal, ker se bo že prej moral ustavit.
Če pa ti daš pred uvozom smernik, pa tisti na drugem uvozu že lahko zapelje noter. Ali pa jest kaj tukaj ne razumem?
Za dvopasovna zastopim, tista so dovolj velika, da daš lahko smernik takoj ko si s celim avtom noter. Če bi dal pred vstopom sicer tudi ne vidim problema, ker se moraš itak prej desno razvrstit na zunanji pas, s katerega greš pa lahko samo na prvi izvoz.

Ker tudi drugače je pri nas velik problem zelo poznega dajanja smernika, ker meni nič ne pomaga če daš ti 10m prej smernik, da moram potem bremzat, če bi dal 50m prej bi pa lahko vmes že prestavil v tretjo in drugo brez bremz.
Kjer je več ulic zastopim, da moraš bit za kak avto mimo prejšnje, preden daš smernik. Če je možen samo en izvoz seveda tudi ne moreš dajat 500m prej smernika, ampak 200m pa komot.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

šernk ::

Teorija v krožnih je eno, praksa pa drugo. Isto je z ustvarjanjem reševalnega pasu na avtocestah pri nas. V teoriji je vse lepo videt, v praksi se pa vse skupaj zalomi, zaradi butaste zakonodaje.

v malih krožnih je itak bolj kot ne, smerokaz sam sebi namen, jaz ga dam praktično istočasno ko začnem zavijat ven, pomaga pa nikomur ne nič. Jaz gledam lego koles, da vidim ali bo avto šel iz krožnega ven ali nadaljeval pot, smerokaz v malih krožnih itak vidi le tisti za teboj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

MrStein ::

Highlag je izjavil:

Pravila so ljudem že jasna (no enim bolj drugim manj), vendar jih večina, na katere ti ciljaš mirno ignorira.

Dvomim. Če ima pred sabo ravno (no, malo ukrivljeno) cesto, prednost in to ve, zakaj se ustavi, zmedeno pogleda levo-desno in potem previdno čez betonski ločilnik zapelje na sosednji pas?
Objestnost pa spet ni, saj to nasprotje od "ustaviti se in negotovo ovinke delati, namesto s polno brzino iti skoz"
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

Druga nejasnost je prehitevanje v križišču.

Kot tudi drugje, je v križišču prehitevanje dovoljeno v enih pogojih, v drugih pa ne.

Bom kar citiral zakon, ker je preprost:

52. člen

(1) Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila:
12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu s 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;

(50. člen pove, da se vozilo, ki zavija levo, prehiti po desni)

Sorodno:

Po desni je dovoljeno prehiteti vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;

Podlaga: Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

galu ::

GrimReaper je izjavil:

Mene zanima za povsem tamala krožna, če zaviješ takoj desno, ali smeš dat že pred vstopom v krožišče desni smernik? Ker sem nekaj slišal, da nebi smel dajat.
Ker bodimo iskreni, notri si praktično samo sekundo, dve, in tisti smernik šele ko si notri, tistemu ki je na drugem uvozu, ne bo nič pomagal, ker se bo že prej moral ustavit.
Če pa ti daš pred uvozom smernik, pa tisti na drugem uvozu že lahko zapelje noter. Ali pa jest kaj tukaj ne razumem?
Za dvopasovna zastopim, tista so dovolj velika, da daš lahko smernik takoj ko si s celim avtom noter. Če bi dal pred vstopom sicer tudi ne vidim problema, ker se moraš itak prej desno razvrstit na zunanji pas, s katerega greš pa lahko samo na prvi izvoz.


Če bi vsi dajali smernik tako, bi bilo ok, ampak problem so taki, ki pred vsakim krožnim dajo desni žmigavec (ker pač zavijajo desno). V tem primeru bi lahko jaz pričakoval osebo kot si ti in mi hoče nakazati, da lahko grem notri, dobim pa osebo, ki ji CPP ni najbolj jasen in bum. Zato če srečaš mene, ne bom šel notri kljub tvojem žmigavcu - you never know.

No, maš pa tudi nekatere, ki v krožnih in pred njimi dajo levi žmigavec. Ti so mi še vedno uganka.
Tako to gre.

jype ::

V teoriji so krožišča super, ker ima v njih kolesar vedno prednost.

V praksi so kot vsako drugo križišče, ker tega nihče ne ve, ne upošteva ali kolesarjem kako drugače prepreči zakonito uporabo.

čuhalev ::

Kdor gradi krožišče se ne zaveda dejstva, da je krožišče predhodnik križišča, kajti če pošljemo notranji radij proti nič, dobimo križišče!!!111one

Poleg tega krožišče zahteva več površine za postavitev, česar se ne zavedajo, in naredijo dvopasovno krožišče, ki je tako majhno, da ni mogoče razlikovati med postopkom izvoza iz notranjega pasu na zunanjega in postopkom o zapustitvi krožišča; ali pa že komaj veliko križišče spreminjajo v premalo krožišče.

Tudi vožnja ni ekološka in ekonomska, kajti ljudje, ki nameravajo krožišče izpustiti blizu antipodne točke, krožijo, česar jim v križišču ni potrebno storiti.

Mit je, da je krožišče boljše od križišča, pa ni. ;((

Tezaab ::

Krozisce je boljse od krizisca, ce je primerno zasnovano in se vsi drzimo predpisov. Ker pa pogosto noben od nastetih pogojev ni izpolnjen... pa imas prav.

m0LN4r ::

Problem pri "turbo" kroziscih je, da neglede nato, da jih veliko ljudi pravilno uporablja, se najde še en kup drugih, ki jih ne in potem ti nč ne pomaga, če se ti prav razvrstiš in prav izpelješ, če te pol drugi zajebe. Smerniki so pa razred zase.

Predvsem so to šoferji, ki se vozijo izključno na relacijah šiht-dom cca. 5-10km in nič drugega v celem življenju. Izpit so opravili pred cca 30 leti in vozijo dobesedno na pamet. Takrat še tega krožnega na njihovi poti ni bilo.

Najlepši primer sta krožni pri Štuku v MB in relativno nov krožni v MS pri Lidlu.
Sem bil tam na pijači "artur" in smo opazovali folk.
Več je bilo tistih, ki so kršili pravila in vozili po svoje. Na uč bi rekel 80% prekrškov.

Razlog je, ker se nobenemu ne da na notranji pas za naravnost, ker je prvi izvoz parkirišče in tja ne gre noben.
Pol pa se uni prčkajo med sabo, keri bo koga spustu. Tisti ki pa hoče na 3. izvoz pa zadaj čaka za brezveze.
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

matonson ::

GrimReaper je izjavil:

Mene zanima za povsem tamala krožna, če zaviješ takoj desno, ali smeš dat že pred vstopom v krožišče desni smernik?

Po pravilih naj bi ga dal takrat, ko je prvi izvoz zelo blizu. To pa za vsa ta mala krožišča velja.

m0LN4r ::

Če maš malo večji avto, je to tak. Rit maš še na uvozu sprednji del pa je že skor izven :D

Veliko krožnih prinas ni narjenih sploh po Neufretovih standardih, to je tudi krivec za zmešnjave.
Glavni trg, koroška cesta...
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

RejZoR ::

Jezst v krožiščih vedno dam smernik že ko grem not, če grem ven na prvem izvozu. Če je večji ga dam šele ko dejansko zavijam ven. Nekako smiselno, da se pospeši pretok.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Scorpia ::

Če se gremo o krožiščih... je kdo že kdaj vozil, v milanu oziroma njegovi okolici, sploh ko je špica? Če prepočasi prideš v krožišče, ni šans da se uvrstiš... če pa priletiš z zajetno hitrostjo, tako kot oni počnejo... brez težav uletiš in še pustijo te. Če po njihovo voziš, gre vse fajn... Nisem neki hiter ali drugače nor voznik, ampak tam, čeprav so norci, promet, sploh na krožnih, ni niti neke gužve. V samem Milano, prideš hitro skozi vsa križišča... Ko bom kaj takega, tle srečal, bo super... tle če je že prazno krožišče, bo drug iz drugega izvoza, pred teboj, tolk pritisnil gas, sam da mu nebi ego....
////

Spajky ::

Tle na Obali, predvsem okolici KP so naredili ogromno premalih in pa provizoričnih krožišč in jih še delajo marsikje brez potrebe (posel za lokalne gradbince!). Da ne govorimo, da so prehodi za pešce in kolesarje preblizu izvozov in ti kar skačejo čez. Potem pa se folk z avti ustavlja na izhodu iz njih, pa oni za njim spet in se kao krožišče zaštopa; jaka pretočnost >:D ...
WHY a "Common Sense" Is So Uncommon These Days ?

MrStein ::

Apropo zavijanje levo:
59. člen
(vožnja na križišču)

(1) Voznik, ki zavija na križišču levo, zapelje do sredine križišča, razen če s prometno signalizacijo ni določeno drugače ali če tega ne dopušča promet z nasprotne smeri.


Ne pa stat pri semaforju in potem na koncu, ko je že rdeče, silit not. (s tem tudi vsem za sabo preprečiš vožnjo skoz križišče)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

m0LN4r ::

Ja, lahko bi imeli semaforje samo z zeleno in rdečo in nebi bilo nobene razlike. Bi vsaj nekaj malega prišparali...
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

Lonsarg ::

Predvsem bi morali zakonsko predpisati minimalni radij krožišča, da je lahko dvopasoven. 98% vseh dvopasovnih krožišč bi namreč morali spremeniti v enopasovnega. Ljudje k sreči povečini uporabljajo kmečko pamet in veliko teh dvopasovnih krožišč uporabljamo kot da so enopasovna.

A si predstavlate da bi se vključil v krožišče, potem dal lev žmigavec in šel na notranji pas krožišča in potem žmigavec desno za zunanji pas in navsezadnje zavil iz krožišča. Vse to v dveh sekundah!

Spajky ::

tudi za enopasovnega!
WHY a "Common Sense" Is So Uncommon These Days ?

m0LN4r ::

Heh, ja. Če maš malo večji avto. Je v nekaterih krožiščih tak: prednje tablice so že pred izvozom, zadnje so pa še v uvozu.
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

MrStein ::

Lonsarg je izjavil:


A si predstavlate da bi se vključil v krožišče, potem dal lev žmigavec in šel na notranji pas krožišča

???
Zapelješ direktno na notranji pas. Naknadno manevriranje je nesmiselno.
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Lonsarg ::

MrStein je izjavil:

Lonsarg je izjavil:


A si predstavlate da bi se vključil v krožišče, potem dal lev žmigavec in šel na notranji pas krožišča

???
Zapelješ direktno na notranji pas. Naknadno manevriranje je nesmiselno.

Ja točno o tem govorim zapeleš direkt čez krožišče in ignoriraš črte, ki ločujejo pasove. Ampak to ni čisto po pravilih...

Invictus ::

Dvopasovna krožišča bi morali ukiniti, razen tam kjer je dvopasovnica.

Ne vem kateri kreten se je to spomnil ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

Eden se sprašuje zakaj nekateri dajejo lev smerokaz, pred izvozi -
V 80-ih letih je bilo v LJ samo eno krožišče - Opekarska - Zihrlova in pravilo je bilo sledeče, pred uvozom v krožišče si moral dati desni smerokaz, če si imel namen iti na Zihrlovo - prvi izvoz, brez smerokaza, če si nameraval naprej po Opekarski ali iz obratne smeri na most, če pa si imel namen iti na tretji izvoz ali celo cel krog, pa si moral imeti skozi levi smerokaz. Neupoštevanje tega pravila, je bilo dovolj za neopravljen izpit.
Nekaterim je to ostalo in ni nič narobe, samo tistim, ki hočejo v krožišče pokažeš, da te bodo izsilili, če bodo zapeljali pred tebe.
Desni smerokaz pa daje za izvoz zelo redko število voznikov, če prav je kazen 300EUR/150 in 3 točke.

Invictus - Če bi vedel čemu je namenjen drugi vozni pas v krožišču, nebi trosil takih neumnosti, je pa res, da zelo malo voznikov to ve.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Lonsarg ::

solatko je izjavil:


Invictus - Če bi vedel čemu je namenjen drugi vozni pas v krožišču, nebi trosil takih neumnosti, je pa res, da zelo malo voznikov to ve.


Ne gre za to, zakaj je namenjen. Gre za to, da je radij tako majhen da je praktično nemogoče peljati izključno po enem pasu krožišča (če hočeš iti več kot 10km/h...) in pač peleš čez oba hkrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

m0LN4r ::

V Genterovcih sem se enkrat peljal skozi nov krožni. Zvoziš ga lahko skoraj povsem ravno, volan obrneš le za 1cm desno in levo.
AMD: Sooner or later TM
AMD Vega Waiting Evolved

galu ::

Lonsarg je izjavil:

MrStein je izjavil:

Lonsarg je izjavil:


A si predstavlate da bi se vključil v krožišče, potem dal lev žmigavec in šel na notranji pas krožišča

???
Zapelješ direktno na notranji pas. Naknadno manevriranje je nesmiselno.

Ja točno o tem govorim zapeleš direkt čez krožišče in ignoriraš črte, ki ločujejo pasove. Ampak to ni čisto po pravilih...


Wait what? Iz zunanjega na notranji pas, ter potem obratno? Kdaj si delal CPP?
Tako to gre.

MrStein ::

Nekje so animacije in testi za krožišče, če še komu ni jasno. :)

solatko, a se hecaš? Izpit je zahteval totalno napačno uporabo smernikov? ;((

Če je dovoz do krožišča en pas, krožišče pa ima dva pasa, se pelje direktno na notranji pas, ne pa najprej na zunanjega, potem pa menjava na notranjega. (mali kot so, je to skoraj nemogoče narediti)
Teštiram če delaž - umlaut dela: ä ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

solatko ::

MrStein - takrat je bil tak predpis - 1. izvoz - desni smernik ob vstopu v krožišče
2. izvoz - brez smernika
3.; 4. ..... levi smernik, pred izvozom pa desni smernik.
Delo krepa človeka

GrimReaper ::

m0LN4r je izjavil:

V Genterovcih sem se enkrat peljal skozi nov krožni. Zvoziš ga lahko skoraj povsem ravno, volan obrneš le za 1cm desno in levo.

Tukaj v Lescah je tudi po eni strani kar naravnost speljano.
Prejšnji teden je bil en pameten in je šel kar po levi strani naravnost, in to z ene 80km/h. Iz obratne smeri bi moral bit pa res neumen, ker nimaš nobenega pregleda na levo stran.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

msjr ::

solatko je izjavil:

Eden se sprašuje zakaj nekateri dajejo lev smerokaz, pred izvozi -
V 80-ih letih je bilo v LJ samo eno krožišče - Opekarska - Zihrlova.


Kje si pa ti našel to križišče v osemdesetih? Pa to pravilo? Ko sem jaz delal izpit je bilo edino krožno pri vojašnici na metelkovi (tukaj: http://goo.gl/maps/EBnll) in pravila so bila ista kot danes. Komur dela težavo krožno križišče naj se zamisli o svojih vozniških sposobnostih in naj gre delat kakšen obnovitveni tečaj.

No, da ne bom pameten, sem ga tudi jaz posral v Tržiču (Monfalcone), kjer pa je lepo označeno, da tisti v krogu nimajo prednosti. Ampak preden sem videl znak, sem veselo napizdil domačina (k.. Italijan, kdo je tebe uču vozit!!!111UNOUNO). Brez posledic k sreči :)

solatko ::

msjr - Krožišče še vedno obstoja - končna postaja avtobusa št.9
Janežičeva cesta - Trnovski pristan - Opekarska cesta (sem gor narobe napisal Ziherlova).
To krožišče je bilo narejeno zaradi obračanja mestnega avtobusa 9.
Delo krepa človeka

msjr ::

solatko je izjavil:

msjr - Krožišče še vedno obstoja - končna postaja avtobusa št.9.

Ja, samo po moje ni bilo zgrajeno v osemdesetih, bi rekel da je bilo to krožišče narejeno v poznih devetdesetih.

solatko ::

V 70-ih
Delo krepa človeka

Lakotnik29 ::

jype je izjavil:

V teoriji so krožišča super, ker ima v njih kolesar vedno prednost.

V praksi so kot vsako drugo križišče, ker tega nihče ne ve, ne upošteva ali kolesarjem kako drugače prepreči zakonito uporabo.


Po kakšni logiki imajo kolesarji absolutno prednost?

Lep primer, kjer kolesar nima prednosti, pa večina ne premore intelekta, da bi to dojela:
Rondo pri žalah

Še primer istega krožišča, kjer pa kolesar ima prednost:
Rondo žale drugič

Tako, da če že govorimo o mitih v prometu je den bolj bustih in neobstoječi "prehod za kolesarje). Torej pas kolesarske steze, ki pravokotno seka vozišče in na katerem si kolesarji domišljajo da veljajo enaka pravila, kot na prehodi za pešce.

Zgodovina sprememb…

msjr ::

solatko je izjavil:

V 70-ih

No, tega pa nisem vedel, sem bil 100% da je bilo tisto pri metelkovi edino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

Olórin ::

lakotnik, si prepričan?

(vožnja z vozilom na prehodu za pešce)

(1) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

(2) Določba prejšnjega odstavka tega člena se uporablja tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.


dodatno

32. člen

(območje za pešce)

(1) V območjih za pešce je dovoljen tudi promet uporabnikov posebnih prevoznih sredstev in kolesarjev oziroma kolesark (v nadaljnjem besedilu: kolesarjev), vendar le tako, da ne ogrožajo pešcev.


Pač kolesarji so neka golazen za katero ne moreš predvideti kaj bodo storili. Lahko ti skoči dol s kolesa in peš nadaljuje po prehodi za pešce, pa se ti lahko na trepalnice postaviš in bo imel on prednost. Zato vedno ravnaj tako, da jih obvaruješ, ker so pač nori. NIKOLI ne predvidevaj, da imaš ti prednost. Sklepaj da je nimaš, tudi če jo imaš, ker ti bo slej ko prej skočil kolesar pred havbo.

Sklepaj da je kolesar nek razvajen otrok, za katerega se pravila vedno prilagajajo in boš varen v prometu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Lakotnik29 ::

ja sem prepričan:

vožnja z vozilom na prehodu za pešce

(1) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja pooblaščena uradna oseba, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.

(2) Določba prejšnjega odstavka tega člena se uporablja tudi na prehodu za pešce na kolesarski stezi ali drugi prometni površini.


Pač kolesarji so neka golazen za katero ne moreš predvideti kaj bodo storili. Lahko ti skoči dol s kolesa in peš nadaljuje po prehodi za pešce, pa se ti lahko na trepalnice postaviš in bo imel on prednost. Zato vedno ravnaj tako, da jih obvaruješ, ker so pač nori. NIKOLI ne predvidevaj, da imaš ti prednost. Sklepaj da je nimaš, tudi če jo imaš, ker ti bo slej ko prej skočil kolesar pred havbo.


In bo kolesar pač povožen. Samo to nič ne spremeni dejstva, da je ideja, da ima kolesar kakršnokoli prednost (kar tako v tri dni) zgolj in le duševna motnja.

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

Lakotnik29 je izjavil:



In bo kolesar pač povožen.


kolesar, ki HODI ob svojem kolesu, je pešec.


torej v tvojem primeru lahko kolesar zavije s kolesarske steze na prehod za pešce, sestopi iz kolesa, kar naredi v največ 5 sekundah in dobi sudo prednost.

In na prehod za pešce brez problema lahko zavije, če s tem ne ogroža pešcev. Še po pločniku lahko pelje če mu je volja, nikjer ne piše da mora NUJNO uporabiti kolesarsko stezo. Še več, v členu ki si ga citiral, piše da LAHKO uporablja pločnike, prehode za pešce in sploh VSE površine namenjene pešcem.


Ti pa se postavi na trepalnice, kriv boš ti. Razen če bo kolesar še sedel na kolesu, kar bo dokazljivo s sodnim izvedencem. Če pa ni, pa kar dokazuj da je skočil s kolesa zadnji trenutek ;)


(na prehodi za kolesarje pa nima prednosti ne, velja klasično pravilo. ampak kot rečeno, si kolesar lahko prilagodi pravila in naredi kar mu je ljubše, pelje kjer mu je ljubše). Nekaj na kar neizkušeni vozniki ne pomislite, saj tega očitno niste še nikoli videli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

Lakotnik, tvoja prepričanost, samozaverovanost v to, da imaš v tem trenutku absolutno prednost pred kolesarjem je torej zgolj in le bolestna duševna motnja, ki je osnovana samo na tvojem nepoznavanju zakonika ;)

Da se izrazim na povsem isti, beden način, kot si se tudi sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Lakotnik29 ::

dokler je na kolesu je kolesar. Ko z njega sestopi je to druga zgodba. Samo to nikakor ne spremeni dejstva, da "prehod za kolesarje" kot tak ne obstaja. Ravno tako ne vem od kje tebi blodnja, da kolesar klahko kar tako v tri dni uporablja površine za pešce?

Kaj ko bi najprej sam prebral veljavno zakonodajo preden blodiš da glava peče?

32. člen se nanaša na specifično območje, ki ga definira zakon in se mu reče območje za pešce. Območje, ki mora biti ustrezno označeno. To, da lahko kolesar kjerkoli uporablja površine za pešce je, kot bi ti temu rekel, zgolj in le bolestna duševna motnja, ki je osnovana samo na tvojem nepoznavanju zakonika.

Kolesar niti pod razno ne sme uporabljat površin za pešce, razen v izjemnih primerih (območje za pešce). Kolesarjem je namenjena kolesarska steza ali pa cestišče.

Zgodovina sprememb…

Olórin ::

kolesar, ki HODI poleg kolesa ni kolesar temveč pešec. dojami to.

In v primeru, ki si ga TI dal, je pred prehodom za kolesarje tudi prehod za pešce. Kolesar v 5 sekundah sestopi iz kolesa, postane pešec in dobi absolutno prednost, ki mu jo kot voznik avta moraš dati. Piše tako v zakoniku.

In ti kot voznik ne moreš predvideti kaj bo kolesar storil. Lahko samo predvidevaš, da bo storil kar mu je volja, ker mu zakon to omogoča.

Še en hint? Kolesarjem NI NUJNO voziti po kolesarski stezi. Lahko iz kolesarske steze brez težav skoči na krožno križišče in tam nadaljuje pot.

V zakoniku ne piše da če je na voljo kolesarska steza, da jo mora kolesar NUJNO uporabiti.

saj ti pravim, koelsarji so golazen. ;)


Če pa se motim in v zakoniku piše da mora kolesar nujno vedno voziti po kolesarski stezi pa mi to prosim citiraj, da bom vedel.

Za pomoč pri tem vprašanju sicer najbolje da prosimo jypa, bo zagotovo vedel najbolje. Ampak smatram da mi bo pritrdil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

Lakotnik29 je izjavil:


Kolesar niti pod razno ne sme uporabljat površin za pešce, razen v izjemnih primerih (območje za pešce). Kolesarjem je namenjena kolesarska steza ali pa cestišče.


ne, v zakoniku jasno piše da kolesarji lahko uporabljajo površine za pešce če s tem ne ogrožajo pešcev.

Lakotnik29 je izjavil:


32. člen se nanaša na specifično območje, ki ga definira zakon in se mu reče območje za pešce. Območje, ki mora biti ustrezno označeno. To, da lahko kolesar kjerkoli uporablja površine za pešce je, kot bi ti temu rekel, zgolj in le bolestna duševna motnja, ki je osnovana samo na tvojem nepoznavanju zakonika.



32. člen

(območje za pešce)

(1) V območjih za pešce je dovoljen tudi promet uporabnikov posebnih prevoznih sredstev in kolesarjev oziroma kolesark (v nadaljnjem besedilu: kolesarjev), vendar le tako, da ne ogrožajo pešcev.

http://www.uradni-list.si/1/content?id=...

bolestno ne poznaš zakonika. Danes je 1. september, prosim vrni se v šolo.


Ne razumeš, da kolesar, ki HODI ob kolesu ni več kolesar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Lakotnik29 ::

jao, ampak nepismen si pa za šest...

Seveda je oseba, ki poriva kolo pešec, ampak to popolnoma nič ne vpliva na dejstvo, da se kolesarji ne zavedajo, da na "prehodu za kolesarje" nimajo prednosti. Zato se tudi mirno peljejo v svetem idiotizmu, da jim nihče nič ne more in ne skačejo s kolesa kot ti blodiš.

Ti pa vsekakor predlagam, da prebereš zakon preden blekneš naslednjo neumnost. Ker me vedno nasmeje folk, ki pametuje da glava peče o temah, ki jim niti približno niso dorasli.

Tako bi si recimo prihranil tale idiotizem o uporabi kolesarskih stez.

37. člen

(vožnja z vozilom po cesti)

(1) Voznik mora voziti po cesti ali delu ceste, ki je namenjen prometu tiste vrste vozil, ki ji pripada njegovo vozilo.

93. člen

(kolesa in kolesa s pomožnim motorjem)

(1) Vozniki koles morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni oziroma niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča v smeri vožnje.


Torej ja, če kolesarska pot je (in je prevozna) so jo dolžni uporabljat. Če je ni potem vozijo po vozišču skupaj z ostalim prometom. Vse ostalo so zgolj in le bolestne duševne motnje, ki je osnovana samo na tvojem nepoznavanju zakonika.

Olórin je izjavil:

Lakotnik29 je izjavil:


Kolesar niti pod razno ne sme uporabljat površin za pešce, razen v izjemnih primerih (območje za pešce). Kolesarjem je namenjena kolesarska steza ali pa cestišče.


ne, v zakoniku jasno piše da kolesarji lahko uporabljajo površine za pešce če s tem ne ogrožajo pešcev.

Lakotnik29 je izjavil:


32. člen se nanaša na specifično območje, ki ga definira zakon in se mu reče območje za pešce. Območje, ki mora biti ustrezno označeno. To, da lahko kolesar kjerkoli uporablja površine za pešce je, kot bi ti temu rekel, zgolj in le bolestna duševna motnja, ki je osnovana samo na tvojem nepoznavanju zakonika.



32. člen

(območje za pešce)

(1) V območjih za pešce je dovoljen tudi promet uporabnikov posebnih prevoznih sredstev in kolesarjev oziroma kolesark (v nadaljnjem besedilu: kolesarjev), vendar le tako, da ne ogrožajo pešcev.

http://www.uradni-list.si/1/content?id=...

bolestno ne poznaš zakonika. Danes je 1. september, prosim vrni se v šolo.


Ne razumeš, da kolesar, ki HODI ob kolesu ni več kolesar.


Tole je pa tako neumno, da sploh ne vem kje začet.

Kaj, ko bi najprej zadihal in si razčistil tole:
Pe%C5%A1cona @ Wikipedia

Ker moraš bit posebne vrste bedak, da misliš da je območje za pešce vsak pločnik ali druga površina, ki jo uporabljajo pešci.

Zgodovina sprememb…

Spajky ::

Olórin je izjavil:

kolesar, ki HODI ob svojem kolesu, je pešec
Na žalost večinoma kolesarji na kolesu ko gredo čez prehod za pešce ne sestopijo s kolesa, kot bi morali dokler ne pridejo na drugo stran ...
WHY a "Common Sense" Is So Uncommon These Days ?

jype ::

Spajky> Na žalost večinoma kolesarji na kolesu ko gredo čez prehod za pešce ne sestopijo s kolesa, kot bi morali dokler ne pridejo na drugo stran ...

Morali bi zato, ker tako pravi zakon. Drugega razloga za takšno početje nimajo in ker avtomobilisti nikoli ne upoštevajo prometnih predpisov, potem tudi kolesarji nimajo pretirane motivacije, da bi se jih držali.
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13311338 (3409) šernk
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
243433 (2690) Lakotnik29
»

Prednost na cesti (teorija)

Oddelek: Na cesti
101788 (1545) black ice

Več podobnih tem