» »

Dražja registracija vozil

Dražja registracija vozil

Temo vidijo: vsi

Utk ::

Tu se samo en na polno spreneveda in njegovo ime je jype.

gendale ::

mogoče je že blo to vprašanje, ampak vseeno - zakaj je višina plačila odvisna od prostornine motorja? ne bi bilo bolj logično, če bi bila odvisna od teže vozila/moči motorja?
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

jype ::

Utk> Tu se samo en na polno spreneveda in njegovo ime je jype.

Pravi nekdo, ki je obseden z avtomobilom (o čemer pričajo njegove številne trditve o tem, da brez njega človek ne more preživeti).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Pro_moted ::

gendale je izjavil:

mogoče je že blo to vprašanje, ampak vseeno - zakaj je višina plačila odvisna od prostornine motorja? ne bi bilo bolj logično, če bi bila odvisna od teže vozila/moči motorja?


Zato ker se da dobro zaslužit. Isto je z kW (močjo) pri zavarovanju.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

gendale ::

ampak kw je še nekako razumljiva logika več kw -> lažje izvajaš potencialno nevarne manevre -> večja možnost za nesrečo

prostornina motorja je pa bolj tko, če gledamo obrabo cest, bi bilo bolje gledat težo vozila (oziroma težo/kolo ali kaj podobnega)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Utk ::

jype je izjavil:

Utk> Tu se samo en na polno spreneveda in njegovo ime je jype.

Pravi nekdo, ki je obseden z avtomobilom (o čemer pričajo njegove številne trditve o tem, da brez njega človek ne more preživeti).

Lahko preživi, ampak a bi bilo vredno?

jype ::

Utk> Lahko preživi, ampak a bi bilo vredno?

Seveda ne - eno samo trpljenje in žalost.

Pro_moted> Zato ker se da dobro zaslužit. Isto je z kW (močjo) pri zavarovanju.

Predvsem zato, ker je "dajanje po svojih močeh" temelj vzajemnosti (in miselnost, da če si lahko privoščiš vozilo z velikim motorjem, si lahko privoščiš tudi visoke dajatve).

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Pinzl ::

jype je izjavil:

Navadit se bo treba, da je avto dražji od javnega prevoza in da tudi javni prevoz postane znatno dražji, če imajo vsi lastne avtomobile.

DJ lulček> Ajde naj ti bo,

Mene v resnici ne zanima, kako zelo zanič javni prevoz imaš v svojem kraju (bi si želel, da bi vsak imel točno takšnega, kot mu najbolj ustreza, jasno, a to ni point), zanima me samo zakaj naša država toliko denarja vloži v subvencioniranje osebnega avtomobilskega prevoza.



Najlažje je pa gledat samo na svojo rit ane?

Mene v resnici ne zanima, kako zelo DOBER javni prevoz imaš v svojem kraju,(bi si želel, da bi vsak imel točno takšnega, kot mu najbolj ustreza, jasno, a to ni point), zanima me samo zakaj naša država karkoli denarja vlaga v javni prevoz, ker ga pri meni itak ni...

jype ::

DJ lulček> zanima me samo zakaj naša država karkoli denarja vlaga v javni prevoz, ker ga pri meni itak ni...

Država očitno vlaga v ceste, ki so jih zgradili celo do tebe, čeprav se to na nikakršen način nikoli ne bo moglo niti v teoriji povrniti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Pinzl ::

Država očitno vlaga v JP,čeprav se to na nikakršen način nikoli ne bo moglo niti v teoriji povrniti.

Bi blo bolš če bi tistih 400 milijonov vložil v subvencijo za cenejša goriva in večje/boljše ceste.


Sicer sej brezveze sploh o temu pogovarjat, namreč ti ki imaš dober JP, in pa biciklu, si sploh nemoreš predstavljat, kako je to.

Bi te postavil na mesto, nekoga izmed nas, za en teden, ali mesec, pa da na koncu poveš, ali potrebuješ avto...

Za po LJ je sicer Urbana, vsaj zame, pure WIN.Ampak kaj ko "20m" izven LJ, avtobus vozi na koledar..

_IKE_ ::

Pinzl je izjavil:



Najlažje je pa gledat samo na svojo rit ane?

Mene v resnici ne zanima, kako zelo DOBER javni prevoz imaš v svojem kraju,(bi si želel, da bi vsak imel točno takšnega, kot mu najbolj ustreza, jasno, a to ni point), zanima me samo zakaj naša država karkoli denarja vlaga v javni prevoz, ker ga pri meni itak ni...




Javni prevoz ima zelo dobro urejen saj živi v lj, torej je za njegovo ritko zelo dobro poskrbljeno ...


jype je izjavil:


Država očitno vlaga v ceste, ki so jih zgradili celo do tebe, čeprav se to na nikakršen način nikoli ne bo moglo niti v teoriji povrniti.




Aha torej bi za periferijo bile dovolj tlakovane poti iz srednjega veka, ker se cest do tja itak ne splača gradit?

Oh well.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

gendale ::

v lj je soliden javni prevoz zato ker je dovolj ljudi na kupu in se še nekako splača, ne zato ker bi zlobni žabarji kradli ostalim
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Pro_moted ::

gendale je izjavil:

v lj je soliden javni prevoz zato ker je dovolj ljudi na kupu in se še nekako splača, ne zato ker bi zlobni žabarji kradli ostalim


Saj je povsod tako. 5 ljudi prevažat z avtobusom se pač ne splača. Zato pa imamo avtomobile, da tudi tisti z odročnih krajev lahko gredo po žemljico v trgovino ko je zima in minus 20. Verjamem pa da se eni še tedaj vozijo s kolesom. Razdalja ni važna.Ker avtomobil je pač luksuz. Me zanima zakaj so nekdaj jezdili konje in niso hodili kar peš, kar konja je bilo tudi treba tankat in vzdrževat se pravi je bil luksuz.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pro_moted ()

jype ::

_IKE_> Aha torej bi za periferijo bile dovolj tlakovane poti iz srednjega veka, ker se cest do tja itak ne splača gradit?

Ne. Za periferijo je dovolj, da si sami v gojzerjih ustvarijo blatno gaz.

Pro_moted> Zato pa imamo avtomobile, da tudi tisti z odročnih krajev lahko gredo po žemljico v trgovino ko je zima in minus 20.

Fino, ja, mi pa plačujemo za to.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Pro_moted ::

Prosim povej mi kje ti kaj plačaš? Kje ti direktno plačaš za ceste ? Sploh tiste v odročnih krajih , kjer si ljudje odcepe morajo sami s pomočjo sokrajanov in občine financirat. Zdaj ali še nisi videl življenja izven LJ ali trolaš ali pa ..
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

gendale ::

Pro_moted je izjavil:

gendale je izjavil:

v lj je soliden javni prevoz zato ker je dovolj ljudi na kupu in se še nekako splača, ne zato ker bi zlobni žabarji kradli ostalim


Saj je povsod tako. 5 ljudi prevažat z avtobusom se pač ne splača. Zato pa imamo avtomobile, da tudi tisti z odročnih krajev lahko gredo po žemljico v trgovino ko je zima in minus 20. Verjamem pa da se eni še tedaj vozijo s kolesom. Razdalja ni važna.Ker avtomobil je pač luksuz. Me zanima zakaj so nekdaj jezdili konje in niso hodili kar peš, kar konja je bilo tudi treba tankat in vzdrževat se pravi je bil luksuz.

odgovarjal sem na tisto pritoževanje nekaterih čez lj, ki zgleda ne vejo tega in mislijo, da majo slab javni prevoz, ker se jim godi neka ogromna krivica
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

jype ::

Pro_moted> Kje ti direktno plačaš za ceste ?

Povsod, ker se ceste financira iz proračuna, proračun se pa napaja primarno iz DDVja, ki ga državi s prodajo izdelkov in storitev plačajo pravne osebe in iz trošarin, s čimer se niti stroškov sanacije degradiranega okolja ne pokriva, kaj šele ceste.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Pro_moted ::

gendale je izjavil:

Pro_moted je izjavil:

gendale je izjavil:

v lj je soliden javni prevoz zato ker je dovolj ljudi na kupu in se še nekako splača, ne zato ker bi zlobni žabarji kradli ostalim


Saj je povsod tako. 5 ljudi prevažat z avtobusom se pač ne splača. Zato pa imamo avtomobile, da tudi tisti z odročnih krajev lahko gredo po žemljico v trgovino ko je zima in minus 20. Verjamem pa da se eni še tedaj vozijo s kolesom. Razdalja ni važna.Ker avtomobil je pač luksuz. Me zanima zakaj so nekdaj jezdili konje in niso hodili kar peš, kar konja je bilo tudi treba tankat in vzdrževat se pravi je bil luksuz.

odgovarjal sem na tisto pritoževanje nekaterih čez lj, ki zgleda ne vejo tega in mislijo, da majo slab javni prevoz, ker se jim godi neka ogromna krivica


Se oproščam če si narobe razumel post. Nikakor ni bil naperjen proti tebi. Pravtako nimam nič proti meščanom LJ in sem vesel da vsaj ta imate/imajo porihtano. Ostali ki nimamo te sreče pač moramo vzdrževati avtomobile.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

šernk ::

jype je izjavil:


Država očitno vlaga v ceste, ki so jih zgradili celo do tebe, čeprav se to na nikakršen način nikoli ne bo moglo niti v teoriji povrniti.



Država ceste do mene ni gradila, ravnotako država ni gradila ceste do naslednjega zaselka. Ceste se je večinoma kar ročno gradilo, sedaj pa jih občine postopoma asvaltirajo. Jap, cesta mimo moje hiše je vrisana v zamljevidu ko slovenija ni niti obstajala. Cesta do moje hiše je pa zasebna, kamor ni država dala niti centa...v nasprotju še 20% davka na material je dobila od ceste!

čez 14 dni bo nekdo rekel kako je država gradila vodovod, da lahko imam pitno vodo, čez 1 mesec kako je država gradila telekomunikacijsko omrežje, da lahko imam DSL tehnologijo danes. Popravek...država ni zgradila skoraj nič razen avtocest v zadnjih 50ih letih!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pro_moted ::

jype je izjavil:

Pro_moted> Kje ti direktno plačaš za ceste ?

Povsod, ker se ceste financira iz proračuna, proračun se pa napaja primarno iz DDVja, ki ga državi s prodajo izdelkov in storitev plačajo pravne osebe in iz trošarin, s čimer se niti stroškov sanacije degradiranega okolja ne pokriva, kaj šele ceste.


Dokler bomo mi , ki veselo tankamo in plačujemo registracije vsako leto v proračun nabili miljardo evrov, tebe nima nič skrbeti za ceste. Če bi seveda denar od tega šel v ceste, ker pa ne gre pa nimaš kaj jokat da daješ za ceste , ampak da živiš v SLO kjer pač ni logike in zdrave pameti. Je pa veliko šolanih ljudi.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

jype ::

šernk> Ceste se je večinoma kar ročno gradilo

Dej ti koga druzga farbat no.

Pro_moted> Dokler bomo mi , ki veselo tankamo in plačujemo registracije vsako leto v proračun nabili miljardo evrov, tebe nima nič skrbeti za ceste.

Niti stotih milijonov ne naberete za celo državo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

imagodei ::

jype je izjavil:

_IKE_> PRORAČUN 2013 za prometno področje v Sloveniji:

Žal še vedno narobe gledaš. Subvencioniranje osebnega prevoza je drastično širši družbeni problem kot zgolj tisti del proračunskih sredstev, ki se porabljajo za promet.

Tako kot bi trdil, da ker v proračunu ni postavke za korupcijo, korupcije pri nas torej nimamo. Ne gre tako - velik del stroškov lahko zlahka izračunaš, ker so vsi prometni statistični podatki na voljo, glede preostanka stroškov si je pa stroka precej enotna, tako da tudi to ne bi smel biti pretrd oreh.

Razumem, kam meriš, vendar pa trdim, da si kiksnil za vsaj en velikostni red.

Obstaja možnost - pravzaprav - skorajda sigurno ne znam prav prebati proračuna za leto 2013, vanj se nisem poglabljal dlje kot 5 minut, verjetno sem zgrešil cel kup nekih postavk, ki jih ti upoštevaš. Prosil bi te, če jih lahko napišeš sem, morda zraven tudi tvojo oceno, v kolikšnem delu je določena postavka povezana s prometom (prometnimi nesrečami, rehabilitacijami, plačami zdravnikov...), pa bomo lahko vsi jasneje videli, od kod ti te številke (in debatirali na podlagi argumentov, namesto ugibali o čem kdo govori).
- Hoc est qui sumus -

_IKE_ ::

jype je izjavil:



Dej ti koga druzga farbat no..


Starejši z periferije bi ti znal kako štorijo na to temo povedat. Mestni gobček s tem seveda ne more imeti izkušenj ( kot običajno )

jype je izjavil:

Niti stotih milijonov ne naberete za celo državo.


17M bo naslednje leto samo iz cestnega sklada.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

gendale ::

Pro_moted je izjavil:

gendale je izjavil:

Pro_moted je izjavil:

gendale je izjavil:

v lj je soliden javni prevoz zato ker je dovolj ljudi na kupu in se še nekako splača, ne zato ker bi zlobni žabarji kradli ostalim


Saj je povsod tako. 5 ljudi prevažat z avtobusom se pač ne splača. Zato pa imamo avtomobile, da tudi tisti z odročnih krajev lahko gredo po žemljico v trgovino ko je zima in minus 20. Verjamem pa da se eni še tedaj vozijo s kolesom. Razdalja ni važna.Ker avtomobil je pač luksuz. Me zanima zakaj so nekdaj jezdili konje in niso hodili kar peš, kar konja je bilo tudi treba tankat in vzdrževat se pravi je bil luksuz.

odgovarjal sem na tisto pritoževanje nekaterih čez lj, ki zgleda ne vejo tega in mislijo, da majo slab javni prevoz, ker se jim godi neka ogromna krivica


Se oproščam če si narobe razumel post. Nikakor ni bil naperjen proti tebi. Pravtako nimam nič proti meščanom LJ in sem vesel da vsaj ta imate/imajo porihtano. Ostali ki nimamo te sreče pač moramo vzdrževati avtomobile.

ni potrebe po opravičevanju, v mislih sem imel uporabnika _IKE_ s tistim da je za ritko dobro poskrbljeno :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

jype ::

_IKE_> 17M bo naslednje leto samo iz cestnega sklada.....

Če je M milijon, potem je ta trditev zgovorna sama po sebi.

Glede izkušenj mi pa en smrkav osnovnošolček težko karkoli očita.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

-valvoline- ::

Zakaj pa mi vozniki sploh financiramo in subvencioniramo nesposobneže in njihov javni prevoz? Fuck off, ukinit subvencije in postavit realnih ekonomskih cen. Pa srečno naprej ko bo avtobusna in železniška vozovnica 3x sedajne cifre.
Aja,pa vsakemu potniku nabit še ene +30% zraven na vsako vozovnico,ceste in zelezniški tiri niso zastojn,naj prispevajo svoj delež za njihov luksuz.

Zgodovina sprememb…

_IKE_ ::

gendale je izjavil:


ni potrebe po opravičevanju, v mislih sem imel uporabnika _IKE_ s tistim da je za ritko dobro poskrbljeno :)


Če slučajno ni jasno, komentar je letel na blodnje svete krave ....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

Pro_moted ::

"Direkcija za ceste opozarja, da je trenutna ureditev financiranja vzdrževanja državnih cest neustrezna. Letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu so po zakonu o letnih dajatvah za uporabo vozil v cestnem prometu prihodek države, kar pomeni, da gredo vsa sredstva v državni proračun in se ne odvajajo posebej na račun upravljalca cest izključno z namenom vlaganj v ceste.
Od aprila 2010 do junija 2012 pa so bila vsa sredstva, zbrana s to dajatvijo, namenjena vlaganjem v železniško infrastrukturo, saj je to določal zakon o zagotavljanju sredstev za naložbe v javno železniško infrastrukturo. Šele z lanskim junijem, ko je stopil v veljavo zakon o zagotavljanju sredstev za investicije v prometno infrastrukturo, je direkcija za ceste dobila možnost, da pridobi del sredstev, zbranih z letno dajatvijo za uporabo vozil v cestnem prometu. Sicer so ta sredstva namenjena infrastrukturi kot celoti (ceste, železnice, letališča, pristanišča), kako so dejansko razporejena, pa se določi ob vsakokratnem sprejemu državnega proračuna.
Lani se je tako iz naslova letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu v proračun steklo približno 108 milijonov evrov, od tega pa je direkcija za ceste za vlaganja v cestno infrastrukturo prejela približno tretjino teh sredstev, okoli 33,8 milijona evrov. Preostalo je znova šlo v tire.

Na direkciji kot skrajno nesprejemljivo ocenjujejo dejstvo, da so bila v preteklosti namenska sredstva, zbrana za vlaganje v ceste, povsem preusmerjena na železnice. S tem je bil, tako na direkciji, povzročen triletni izpad prihodka, ki ima danes za posledico propadanje in slabšanje lastnosti voziščnih konstrukcij na pretežnem delu cest v upravljanju direkcije.

"To občutijo prav vsi uporabniki državnih cest, s katerimi upravlja Direkcija RS za ceste," so poudarili na direkciji in pojasnili, da je v letošnjem proračunu za redno vzdrževanje namenjenega nekaj več denarja, in sicer 56,9 milijona evrov."

Citirano iz dnevnika zurnal.

Prosim preberi si no. Aja pa to da moram vzdrževat avto in za vsak del plačat DDV hočem imet denar nazaj, ker gre za urejanje avtobusnih poti po katerih se voziš.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

gendale ::

_IKE_ je izjavil:

gendale je izjavil:


ni potrebe po opravičevanju, v mislih sem imel uporabnika _IKE_ s tistim da je za ritko dobro poskrbljeno :)


Če slučajno ni jasno, komentar je letel na sveto kravo ....

jureta?
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

šernk ::

jype je izjavil:

šernk> Ceste se je večinoma kar ročno gradilo

Dej ti koga druzga farbat no.


nekatere poti je gradil Napoleon, nekatere poti so gradili italijanski vojaki, nekatere avstrijski in oprosti ampak mislim da takrat niso poznali računalnika in pa 20 vrst kopačev. Vse trenutne ceste so pa večinoma samo asfaltirane izvedbe prejšnjih. Naši vršiča še splužit niso sposobni, kaj šele da bi ga zgradili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Pro_moted ::

"Direkcija za ceste opozarja, da je trenutna ureditev financiranja vzdrževanja državnih cest neustrezna. Letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu so po zakonu o letnih dajatvah za uporabo vozil v cestnem prometu prihodek države, kar pomeni, da gredo vsa sredstva v državni proračun in se ne odvajajo posebej na račun upravljalca cest izključno z namenom vlaganj v ceste.
Od aprila 2010 do junija 2012 pa so bila vsa sredstva, zbrana s to dajatvijo, namenjena vlaganjem v železniško infrastrukturo, saj je to določal zakon o zagotavljanju sredstev za naložbe v javno železniško infrastrukturo. Šele z lanskim junijem, ko je stopil v veljavo zakon o zagotavljanju sredstev za investicije v prometno infrastrukturo, je direkcija za ceste dobila možnost, da pridobi del sredstev, zbranih z letno dajatvijo za uporabo vozil v cestnem prometu. Sicer so ta sredstva namenjena infrastrukturi kot celoti (ceste, železnice, letališča, pristanišča), kako so dejansko razporejena, pa se določi ob vsakokratnem sprejemu državnega proračuna.
Lani se je tako iz naslova letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu v proračun steklo približno 108 milijonov evrov, od tega pa je direkcija za ceste za vlaganja v cestno infrastrukturo prejela približno tretjino teh sredstev, okoli 33,8 milijona evrov. Preostalo je znova šlo v tire.

Na direkciji kot skrajno nesprejemljivo ocenjujejo dejstvo, da so bila v preteklosti namenska sredstva, zbrana za vlaganje v ceste, povsem preusmerjena na železnice. S tem je bil, tako na direkciji, povzročen triletni izpad prihodka, ki ima danes za posledico propadanje in slabšanje lastnosti voziščnih konstrukcij na pretežnem delu cest v upravljanju direkcije.

"To občutijo prav vsi uporabniki državnih cest, s katerimi upravlja Direkcija RS za ceste," so poudarili na direkciji in pojasnili, da je v letošnjem proračunu za redno vzdrževanje namenjenega nekaj več denarja, in sicer 56,9 milijona evrov."

Citirano iz dnevnika zurnal.

@ Jype..Prosim preberi si no. Aja pa to da moram vzdrževat avto in za vsak del plačat DDV hočem imet denar nazaj, ker gre za urejanje avtobusnih poti po katerih se voziš.
Žaljenja, keteregakoli uporabnika si pač mislil, pa ne bom komentiral ker ne mislim it na tak nivo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pro_moted ()

jype ::

šernk> Vse trenutne ceste so pa večinoma samo asfaltirane izvedbe prejšnjih.

Tako je. Asfaltirane z mojim denarjem, ki bi moral biti porabljen za vrtce, šole in drugo, bistveno nujnejšo infrastrukturo kot neke ceste po nekih rovtah, ki jih nihče ne potrebuje.

Pro_moted> Aja pa to da moram vzdrževat avto in za vsak del plačat DDV hočem imet denar nazaj, ker gre za urejanje avtobusnih poti po katerih se voziš.

Videti je, da se niti približno ne zavedaš, da bi ob ukinitvi vzajemnosti ravno ti lahko svoje vozilo vozil izključno po svojem dvorišču, medtem ko bi mesto kljub vsemu ne le imelo, temveč tudi učinkovito financiralo prometno infrastrukturo - pa še ogromno denarja bi ostalo, ker ne bi bilo nobene potrebe po asfaltiranju cest nekim hribovcem, ki nujno potrebujejo avtomobil, da se lahko hodijo v oštarijo napit.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

imagodei ::

Ne. Pač pa asfaltirane z denarjem od dajatev za uporabo vozil, trošarin in davkov iz goriv, registracije avtomobila, ipd.

Vozniki sami pokrivamo to.

Tako, kot bi uporabniki drog sami pokrivali zdravstvene stroške in rehabilitacijo, če bi droge legalizirali, obdavčili in nanje nabili trošarino.

Zakaj si tak dvoličnež?
- Hoc est qui sumus -

jype ::

imagodei> Zakaj si tak dvoličnež?

Ker si asimetričnost prometne infrastrukture to zasluži. Periferija pizdi, kako so ceste slabe, mesto pa pizdi, ker periferija brez prestanka nosi not obilo življensko nevarnih smeti - hkrati si pa nihče ne more priznati, da je izključni vzrok za to poselitveni vzorec države, z nacionalnim idealom hišice ob robu gozda na čelu.

Vse to je treba plačat in ne, niti približno se ne izide, ne glede na to kako obrneš številke, če hočeš pokriti vse stroške ureditve, ki je nastala.

(In ja, v Nemčiji je avtomobil znatno dražji, omejitve na cestah drastično strožje in nižje, kvaliteta cest na periferiji pa primerna frekvenci prometa. Ni celotna evropa usekana, zgolj njen znaten del.)

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Pro_moted ::

jype je izjavil:

šernk> Vse trenutne ceste so pa večinoma samo asfaltirane izvedbe prejšnjih.

Tako je. Asfaltirane z mojim denarjem, ki bi moral biti porabljen za vrtce, šole in drugo, bistveno nujnejšo infrastrukturo kot neke ceste po nekih rovtah, ki jih nihče ne potrebuje.

Pro_moted> Aja pa to da moram vzdrževat avto in za vsak del plačat DDV hočem imet denar nazaj, ker gre za urejanje avtobusnih poti po katerih se voziš.

Videti je, da se niti približno ne zavedaš, da bi ob ukinitvi vzajemnosti ravno ti lahko svoje vozilo vozil izključno po svojem dvorišču, medtem ko bi mesto kljub vsemu ne le imelo, temveč tudi učinkovito financiralo prometno infrastrukturo - pa še ogromno denarja bi ostalo, ker ne bi bilo nobene potrebe po asfaltiranju cest nekim hribovcem, ki nujno potrebujejo avtomobil, da se lahko hodijo v oštarijo napit.


A ti bi pa avtobus fural kje če nebi bilo cest? Pa tvoje kolo ( verjetno specialko da lažje goniš) bi verjetno peljal po njivah ali kako? Ne ti vzajemnosti, a ostali ko avtomobile uporabljamo pa ne jemo, ne pošiljamo otrok v vrtce, se ne oblačimo itd. ?
Tisto v odebeljenem pa nebom komentiral ker se nebom spuščal na tvoj nivo. Smatrat nekoga kot drugorazrednega veliko pove o človeku.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

-valvoline- ::



jype je izjavil:

imagodei> Zakaj si tak dvoličnež?

Ker si asimetričnost prometne infrastrukture to zasluži. Periferija pizdi, kako so ceste slabe, mesto pa pizdi, ker periferija brez prestanka nosi not obilo življensko nevarnih smeti - hkrati si pa nihče ne more priznati, da je izključni vzrok za to poselitveni vzorec države, z nacionalnim idealom hišice ob robu gozda na čelu.

Vse to je treba plačat in ne, niti približno se ne izide, ne glede na to kako obrneš številke, če hočeš pokriti vse stroške ureditve, ki je nastala.

(In ja, v Nemčiji je avtomobil znatno dražji, omejitve na cestah drastično strožje in nižje, kvaliteta cest na periferiji pa primerna frekvenci prometa. Ni celotna evropa usekana, zgolj njen znaten del.)


Hvala bogu da ni,tu in tam se najde ksen usekan polnoletni praznoglavec brez avta.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Tako je. Asfaltirane z mojim denarjem, ki bi moral biti porabljen za vrtce, šole in drugo, bistveno nujnejšo infrastrukturo kot neke ceste po nekih rovtah, ki jih nihče ne potrebuje.


šole stojijo...prazne, ker si ljudje ne morejo privoščit otrok.
vrtci stojijo...bolj me moti to da mora biti v vrtcu zaposlena oseba z najmanj 6. Stopnjo izobrazbe in s tem seveda ustrezno plačo. Za pazit dvoletnega otroka? Zakaj že? Kaj te na faxu komaj naučijo kako se briše rit?

pa vprašanje kako bi gasilci s sodobnimi vozili prišli na kraj požara po kolovozu za konja? Al bi medtem ko američani gasijo z 40 tonskimi cisternami pri nas še vedno gasili z štrjnaki vode?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Pro_moted> A ti bi pa avtobus fural kje če nebi bilo cest?

Po pločniku.

Pro_moted> Smatrat nekoga kot drugorazrednega veliko pove o človeku.

Vsi smo drugorazredni.

-valvoline-> Hvala bogu da ni,tu in tam se najde ksen usekan polnoletni praznoglavec brez avta.

Pa ne da si se zaletu?

šernk> šole stojijo...prazne, ker si ljudje ne morejo privoščit otrok.

Seveda, če jim pa država namesto naraščaja subvencionira avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

_IKE_ ::

jype je izjavil:

imagodei> Zakaj si tak dvoličnež?

Ker si asimetričnost prometne infrastrukture to zasluži. Periferija pizdi, kako so ceste slabe, mesto pa pizdi, ker periferija brez prestanka nosi not obilo življensko nevarnih smeti - hkrati si pa nihče ne more priznati, da je izključni vzrok za to poselitveni vzorec države, z nacionalnim idealom hišice ob robu gozda na čelu.

Vse to je treba plačat in ne, niti približno se ne izide, ne glede na to kako obrneš številke, če hočeš pokriti vse stroške ureditve, ki je nastala.

(In ja, v Nemčiji je avtomobil znatno dražji, omejitve na cestah drastično strožje in nižje, kvaliteta cest na periferiji pa primerna frekvenci prometa. Ni celotna evropa usekana, zgolj njen znaten del.)


eem....avto znatno dražji ?
V nabavni ceni ?
V ceni goriva ?
V ceni cestnega sklada in registracije ter zavarovanja ?
Ali pa se se rad obesil na tiste dovolilnice za vožnjo po mestu ( glede na oznako euro )...

Omejitve strožje ?
Cesta na periferiji pa take kot pri nas ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

jype ::

šernk> pa vprašanje kako bi gasilci s sodobnimi vozili prišli na kraj požara po kolovozu za konja? Al bi medtem ko američani gasijo z 40 tonskimi cisternami pri nas še vedno gasili z štrjnaki vode?

Ja, ane, le kaj nardijo gasilci, kadar je požar na kraju, do koder ni speljana cesta?

OMG, hitro asfaltirat celo državo, da bodo gasilci dovolj hitro lahko na kraju požara!

_IKE_> eem....avto znatno dražji ?

Ja.

_IKE_> V nabavni ceni ?

Ja.

_IKE_> V ceni goriva ?

Ja.

_IKE_> V ceni cestnega sklada in registracije ter zavarovanja ?

Ja.

Vse to je v Nemčiji dražje.

_IKE_> Ali pa se se rad obesil na tiste dovolilnice za vožnjo po mestu ( glede na oznako euro )...

To je itak osnoven ukrep za zaščito zdravja gosteje poseljenih predelov, ampak pri nas tega še ni, ker bi se avtomobilskemu lobiju zmešalo, če bi uvedli.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hayabusa ()

-valvoline- ::

Če neb blo avtov bi SLO in EU bankrotirala v hipu,in se bo vse vrnilo v stoneageu in temu primerna kakovost življenja in pričakovana zivljenska doba. Najmanj 30% delovnih mest v EU je povezano z avtoindustrijo in prevozom nasploh.

jype ::

_IKE_> Omejitve strožje ?

Ja.

_IKE_> Cesta na periferiji pa take kot pri nas ?

Ne, bistveno slabše.

Ampak za nekoga, ki Nemčije še ni videl drugje kot po televiziji, bo to verjetno prehud šok, da bi lahko kar verjel na besedo.

-valvoline-> Če neb blo avtov bi SLO in EU bankrotirala v hipu,in se bo vse vrnilo v stoneageu in temu primerna kakovost življenja in pričakovana zivljenska doba. Najmanj 30% delovnih mest v EU je povezano z avtoindustrijo in prevozom nasploh.

Dobr da ni evropa propadla, ko je šu parni stroj prot hudiču.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

jype ::

šernk> Pa mi prosim že povej kaj je sedanjost :)

Samo zate, takšna: http://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/regi...

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

-valvoline- ::

To je bl povezano z tem da mamo v državi ene 50.000 odvečnih javnosektorskih fikusarjev kot pa z samimi vozniki.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Tako si to razlagajo zagamani hribovci, ki ne znajo niti na prste štet, medtem ko je večini stroke že dolgo časa jasno, da tako ne bo šlo naprej. Zdaj je dobra priložnost, da se jih privije, ker je itak kao kriza in je treba podražit, pa se ne boste preveč vsajali, ker brez avtomobila itak ne morete živet, z avtomobilom brez vzdrževanih cest ste pa tudi nekje v Bolgariji.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

-valvoline- ::

Pač z mojim audijem se bo fural bolgar ker je tam registracija manj k 100 evrov,jaz se bom fural z liliputančkom. I feel Slovenia,hvala vladi in komunajzarjem . Ti boš švical z kolesom in zvečer sanjal avtobuse..

Zgodovina sprememb…

jype ::

Ti pa takole:

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

-valvoline- ::

Avtu se noben ne bo odpovedal,jaz bom pač ustrezno vrnil žogo nazaj komunajzarskim krvosesom ki mislijo da mi bodo pobrali več ku sedaj.

jype ::

-valvoline-> Avtu se noben ne bo odpovedal

Bolgari so se mu morali.

No, ne vsi - farški gospodi so pustil enga.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

-valvoline- ::

Lada,lada vseeno,ti še tega nimaš. Oni so zate gospodje.

jype je izjavil:

Tako si to razlagajo zagamani hribovci, ki ne znajo niti na prste štet, medtem ko je večini stroke že dolgo časa jasno, da tako ne bo šlo naprej. Zdaj je dobra priložnost, da se jih privije, ker je itak kao kriza in je treba podražit, pa se ne boste preveč vsajali, ker brez avtomobila itak ne morete živet, z avtomobilom brez vzdrževanih cest ste pa tudi nekje v Bolgariji.

Jap,vse je jasno,grkom so že povedal da mora kastrirat 150.000 javnosektroskih delovnih mest do l.2015. Naslednja na vrsto za spametovat je Slovenija.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19931523 (21609) jb_j
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16338254 (33853) Invictus
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37743045 (32423) jest10
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23145625 (38869) krneki0001
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12222812 (20305) sirotka

Več podobnih tem