Forum » Na cesti » Dražja registracija vozil
Dražja registracija vozil
Temo vidijo: vsi
jype ::
-valvoline-> Jap,vse je jasno,grkom so že povedal da mora kastrirat 150.000 javnosektroskih delovnih mest do l.2015. Naslednja na vrsto za spametovat je Slovenija.
Najprej bomo prodal tvoj avto, pol pa naprej.
Najprej bomo prodal tvoj avto, pol pa naprej.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
imagodei ::
jype> "Vse to je treba plačat in ne, niti približno se ne izide, ne glede na to kako obrneš številke, če hočeš pokriti vse stroške ureditve, ki je nastala."
Še enkrat, potniški promet je izrazito demand driven. Ne moreš se jit ponudnika potniškega prometa, če se prav trudiš, da se nihče ne vozi na tvojih linijah. Če je ureditev tega področja nacionalni interes, bi se lahko že davno uvedlo subvencije za prevoz. Na ureditev železniških prog čakamo že najmanj 20 let, na ureditev nekaterih odsekov celo že stoletje.
Če niti zasebni vlagatelji, niti država že desetletja ni sposobna urediti prometnega področja, kaj te pravzaprav čudi?
imagodei>> Zakaj si tak dvoličnež?
jype> Ker si asimetričnost prometne infrastrukture to zasluži.
Aplavz. Torej, ureditev problematike drog z legalizacijo zagovarjaš le toliko časa, dokler ne bo postalo jasno, da so rekreativni uživalci in zasvojenci pomemben potrošnik proračunskih sredstev - taistih, ki jih sami prispevajo v proračun in še to le dela teh sredstev. Takrat pa se boš za uporabnike drog zmislil obvezno registracijo in posebno postavko na dohodninski napovedi, po kateri naj jim država pobere dodatne 3, 5, 7, 10% dohodka?
To ti pa je pragmatičnost, nategnjena do absurda.
Še enkrat, potniški promet je izrazito demand driven. Ne moreš se jit ponudnika potniškega prometa, če se prav trudiš, da se nihče ne vozi na tvojih linijah. Če je ureditev tega področja nacionalni interes, bi se lahko že davno uvedlo subvencije za prevoz. Na ureditev železniških prog čakamo že najmanj 20 let, na ureditev nekaterih odsekov celo že stoletje.
Če niti zasebni vlagatelji, niti država že desetletja ni sposobna urediti prometnega področja, kaj te pravzaprav čudi?
imagodei>> Zakaj si tak dvoličnež?
jype> Ker si asimetričnost prometne infrastrukture to zasluži.
Aplavz. Torej, ureditev problematike drog z legalizacijo zagovarjaš le toliko časa, dokler ne bo postalo jasno, da so rekreativni uživalci in zasvojenci pomemben potrošnik proračunskih sredstev - taistih, ki jih sami prispevajo v proračun in še to le dela teh sredstev. Takrat pa se boš za uporabnike drog zmislil obvezno registracijo in posebno postavko na dohodninski napovedi, po kateri naj jim država pobere dodatne 3, 5, 7, 10% dohodka?
To ti pa je pragmatičnost, nategnjena do absurda.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
imagodei> absurda
Najboljši katalizator sprememb v vsakem javnem mnenju.
Še valvoline ni več popolnoma ziher, če res ni njegov avto glavni problem slovenske države.
Najboljši katalizator sprememb v vsakem javnem mnenju.
Še valvoline ni več popolnoma ziher, če res ni njegov avto glavni problem slovenske države.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
imagodei ::
Sranje je, ko svoja načela podrediš pragmatičnosti. Čeprav, pri tebi še vedno nisem prepričan, da ni problem v svojevrstni zasvojenosti.
- Hoc est qui sumus -
jype ::
imagodei> zasvojenosti
Ne skrbi, gre za povsem običajen intelektualni napuh.
Ne skrbi, gre za povsem običajen intelektualni napuh.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Utk ::
Država očitno vlaga v JP,čeprav se to na nikakršen način nikoli ne bo moglo niti v teoriji povrniti.
Bi blo bolš če bi tistih 400 milijonov vložil v subvencijo za cenejša goriva in večje/boljše ceste.
Sicer sej brezveze sploh o temu pogovarjat, namreč ti ki imaš dober JP, in pa biciklu, si sploh nemoreš predstavljat, kako je to.
Bi te postavil na mesto, nekoga izmed nas, za en teden, ali mesec, pa da na koncu poveš, ali potrebuješ avto...
Za po LJ je sicer Urbana, vsaj zame, pure WIN.Ampak kaj ko "20m" izven LJ, avtobus vozi na koledar..
Kje ima on dober JP? V Ljubljani? Ne se hecat. V Ljubljani si še zmeraj hitrejši z avtom (avtobus ne leti), v nekaterih primerih pa celo peš, s kolesom pa itak, ampak to ni za vsakega in za povsod.
Tudi javni prevoz iz recimo Kamnika do Ljubljane je katastrofa.
Madona, še iz kakšnih Vrhovcev rabiš dobre pol ure z busom do centra. Da ne govorimo o kakšnem BTC-ju ali Bežigradu. V tem času tudi peš prideš. Nihče v Sloveniji ne živi v takih rovtah, da v tem času ne bi prišel do morja ali vsaj Balatona, kaj šele do neke trgovine, kina, službe. Tako da ni lepo, da Vrhovčane jype zmeraj z zagamanimi hribovci.
Sicer jaz mislim, da je on samo fauš tistim, ki jim ni treba živet in kolesarit v betonu.
Vsak, ki je kdaj živel v Ljubljani in kjerkoli izven ve, da veliko veliko hitreje opraviš karkoli "na vasi" kot v Ljubljani, čeprav so razdalje večje. Ni logično, ampak tako je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
_IKE_ ::
Ne skrbi, gre za povsem običajen intelektualni napuh.
Združen z zavistnostjo, saj so tvoje izjave tukaj, v skladu z izjavo loooke zapisano v mojem podpisu.
Le da sedaj ni govora o tem kdo zmore več odteči,preplavat, dvignat....ampak o čisto enostavni zadevi kot je : vožnja osebnega vozila!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
m0LN4r ::
Pločnik je tudi asfaltiran ne?
Sem bil v nemčiji za 10 dni v eni vasi zraven Wolfsburga, živel v mali hiški z eno obično družino.
Imeli so pa enga ganz neu Tuarega in mogoče leto starega Passata, zato da sta se starša vozila na šiht v isti kraj.
Tam starejšega avta od pet let ni bilo.
V vasi na asfaltu nobene luknje.
Tam sem se vozil tudi z javnim prevozom iz vasi v mesto, fensi šmensi mikrobus za 1,20€ vsako uro.
Ne glede na ta super javni prevoz, pri vsaki hiši v vasi vsaj dva avta. V mestu pa ogromna parkirišča za avte.
Hčerka pa še ni mela vozniške, ampak je lahko vozila tuarega z spremstvom staršev in so ji rekli, če bo pridna ji ga dajo oni pa si kupjo novi avto.
Seveda hiša pa ni bila več kot 150m2. Pa sosedova tudi ne, pa v celi ulici tudi ne.
Pa men se zdi da se ravno tej avtoindustriji lahko zahvalijo za razkošje po vaseh v okolici od koder se VSI vozijo z avtom.
Z mikrobusom se pa vozijo srednješolci, osnovnošolci in babice pa dedeki, ki nemorejo več vozit.
Majo pa ful poceni mesečno vozovnico. Pa kljub temu se vozijo z avti. Šment.
Moja zgodba iz nemčije. Aja kolesarje sem videl samo v mestu, tu pa tam. Biznismani z aktovko se tam vozijo z Phaetoni itd. ne pa s kolesom.
Sem bil v nemčiji za 10 dni v eni vasi zraven Wolfsburga, živel v mali hiški z eno obično družino.
Imeli so pa enga ganz neu Tuarega in mogoče leto starega Passata, zato da sta se starša vozila na šiht v isti kraj.
Tam starejšega avta od pet let ni bilo.
V vasi na asfaltu nobene luknje.
Tam sem se vozil tudi z javnim prevozom iz vasi v mesto, fensi šmensi mikrobus za 1,20€ vsako uro.
Ne glede na ta super javni prevoz, pri vsaki hiši v vasi vsaj dva avta. V mestu pa ogromna parkirišča za avte.
Hčerka pa še ni mela vozniške, ampak je lahko vozila tuarega z spremstvom staršev in so ji rekli, če bo pridna ji ga dajo oni pa si kupjo novi avto.
Seveda hiša pa ni bila več kot 150m2. Pa sosedova tudi ne, pa v celi ulici tudi ne.
Pa men se zdi da se ravno tej avtoindustriji lahko zahvalijo za razkošje po vaseh v okolici od koder se VSI vozijo z avtom.
Z mikrobusom se pa vozijo srednješolci, osnovnošolci in babice pa dedeki, ki nemorejo več vozit.
Majo pa ful poceni mesečno vozovnico. Pa kljub temu se vozijo z avti. Šment.
Moja zgodba iz nemčije. Aja kolesarje sem videl samo v mestu, tu pa tam. Biznismani z aktovko se tam vozijo z Phaetoni itd. ne pa s kolesom.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
VaeVictis ::
Kaj govorite sedaj bedarije?
Davki ne rešujejo problema, edina rešitev problema je takojšnja in striktna prepoved avtomobilov!
V Sloveniji je nujno, da vsi prodamo avtomobile in kupimo kolesa ali pa začnemo uporabljati samo javni prevoz...
Vsi, ki uporabljajo avto za službo (dostavljalci, tehniki,...) se bodo morali voziti z javnim prevozom.
Avtomobili bodo v Sloveniji prepovedani.
Tujec, ko bo vstopil v Slovenijo, bo dal takoj na meji avto na vlak in se lepo z vlakom prevozil čez Slovenijo!
Tako bomo rešili še železniški promet!
Tole je edina in pravilna rešitev krize.
Avtomobilisti smo krivi za krizo, ne bančniki, produktivnost,...
S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Takoj, ko avtomobilov v Sloveniji ne bo več, bo tukaj Indija Koromandija.
Davki ne rešujejo problema, edina rešitev problema je takojšnja in striktna prepoved avtomobilov!
V Sloveniji je nujno, da vsi prodamo avtomobile in kupimo kolesa ali pa začnemo uporabljati samo javni prevoz...
Vsi, ki uporabljajo avto za službo (dostavljalci, tehniki,...) se bodo morali voziti z javnim prevozom.
Avtomobili bodo v Sloveniji prepovedani.
Tujec, ko bo vstopil v Slovenijo, bo dal takoj na meji avto na vlak in se lepo z vlakom prevozil čez Slovenijo!
Tako bomo rešili še železniški promet!
Tole je edina in pravilna rešitev krize.
Avtomobilisti smo krivi za krizo, ne bančniki, produktivnost,...
S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Takoj, ko avtomobilov v Sloveniji ne bo več, bo tukaj Indija Koromandija.
VaeVictis ::
Kaj govorite sedaj bedarije?
Davki ne rešujejo problema, edina rešitev problema je takojšnja in striktna prepoved avtomobilov!
V Sloveniji je nujno, da vsi prodamo avtomobile in kupimo kolesa ali pa začnemo uporabljati samo javni prevoz...
Vsi, ki uporabljajo avto za službo (dostavljalci, tehniki,...) se bodo morali voziti z javnim prevozom.
Avtomobili bodo v Sloveniji prepovedani.
Tujec, ko bo vstopil v Slovenijo, bo dal takoj na meji avto na vlak in se lepo z vlakom prevozil čez Slovenijo!
Tako bomo rešili še železniški promet!
Tole je edina in pravilna rešitev krize.
Avtomobilisti smo krivi za krizo, ne bančniki, produktivnost,...
S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Takoj, ko avtomobilov v Sloveniji ne bo več, bo tukaj Indija Koromandija.
Davki ne rešujejo problema, edina rešitev problema je takojšnja in striktna prepoved avtomobilov!
V Sloveniji je nujno, da vsi prodamo avtomobile in kupimo kolesa ali pa začnemo uporabljati samo javni prevoz...
Vsi, ki uporabljajo avto za službo (dostavljalci, tehniki,...) se bodo morali voziti z javnim prevozom.
Avtomobili bodo v Sloveniji prepovedani.
Tujec, ko bo vstopil v Slovenijo, bo dal takoj na meji avto na vlak in se lepo z vlakom prevozil čez Slovenijo!
Tako bomo rešili še železniški promet!
Tole je edina in pravilna rešitev krize.
Avtomobilisti smo krivi za krizo, ne bančniki, produktivnost,...
S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Takoj, ko avtomobilov v Sloveniji ne bo več, bo tukaj Indija Koromandija.
jype ::
_IKE_> Združen z zavistnostjo
Tovariš, svoje težave zelo radi projicirate na druge.
VaeVictis> S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Tako je - pa še nataliteta bi zrastla.
Tovariš, svoje težave zelo radi projicirate na druge.
VaeVictis> S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Tako je - pa še nataliteta bi zrastla.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
VaeVictis ::
_IKE_> Združen z zavistnostjo
Tovariš, svoje težave zelo radi projicirate na druge.
VaeVictis> S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Tako je - pa še nataliteta bi zrastla.
Kolk bi šele zrasla BDP in nataliteta, če bi prepovedali vse avtomobile in kolesarje, pa da bi morali potem vsi peš hoditi ali pa se voziti z javnim prometom?
MuadDib ::
_IKE_> Združen z zavistnostjo
Tovariš, svoje težave zelo radi projicirate na druge.
VaeVictis> S tem, ko se bo avtomobil prepovedal, bo v Sloveniji proračun rešen in izravnan!
Tako je - pa še nataliteta bi zrastla.
Kolk bi šele zrasla BDP in nataliteta, če bi prepovedali vse avtomobile in kolesarje, pa da bi morali potem vsi peš hoditi ali pa se voziti z javnim prometom?
hmm... le zakaj slutim tukaj sarkazem? :P
Buggy ::
ce sem prav slisal naj bi se zdej zaradi prezadolzenega in korumptiranega DARS-a, ki so ga doloceni veljaki uporabljali za kanaliziranje denarja v privat zepe, podrazila se vinjeta za 15%. Od "3x predragih kot drugje" avtocest ima po vecini najvec tovorni tranzit preko nase kokoske in manj drzavljani...pa se od tega tranzita ne znamo nic potegniti. Zdej bomo se tukaj placevali mi, ki avtocestnega krica takorekoc skoraj ne povohamo...jeah baby
kmetek ::
Dobro, Italijani imajo 1€ za 10km....do Rima in nazaj te pride cca 150€...Hrvati imajo dražjo, prav tako Huni.....edini sosedje so Avstrijci, ki imajo ceneje.
m0LN4r ::
Prinas bi tudi lahko uvedli kako dnevno vinjeto. Al na kilometre. Eni bi šli na AC samo 2-3krat na leto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Castiel ::
da vas še malce podkurim: vinjete bodo tudi dražje.
http://www.24ur.com/novice/slovenija/bo...
http://www.24ur.com/novice/slovenija/bo...
Castiel ::
Točno tako kot je danes zjutraj omenil že buggy :)
ce sem prav slisal naj bi se zdej zaradi prezadolzenega in korumptiranega DARS-a, ki so ga doloceni veljaki uporabljali za kanaliziranje denarja v privat zepe, podrazila se vinjeta za 15%. Od "3x predragih kot drugje" avtocest ima po vecini najvec tovorni tranzit preko nase kokoske in manj drzavljani...pa se od tega tranzita ne znamo nic potegniti. Zdej bomo se tukaj placevali mi, ki avtocestnega krica takorekoc skoraj ne povohamo...jeah baby
BALAST ::
Kar naj Janku Medji, dr. Boštjanu Jazbecu in dr. Urošu Čuferju zmanjšajo plačo, ne pa da davkoplačevalci plačujemo za zavožene naložbe...
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
-valvoline- ::
Avstrija letna vinjeta 80 eur za 3000km+ avtocest povprečna plača 1700e+,Slovenija vinjeta 110e po novem za 650km avtocest povp. plača 1000 evrov. Komunizem at its best.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Utk ::
Če se vinjete podražijo za 10%, se komot tudi njihova prodaja zmanjša za 10%, lahko še za več. In kje bo pol profit.
Castiel ::
-valvoline- je izjavil:
Avstrija letna vinjeta 80 eur za 3000km+ avtocest povprečna plača 1700e+,Slovenija vinjeta 110e po novem za 650km avtocest povp. plača 1000 evrov. Komunizem at its best.
Da se pelješ do rima in nazaj plačaš cca 100 eur cestnine za 700 km tja in 700 nazaj. Za 1 pot.
Pri nas plačaš 100 eur in se voziš po mili volji, lahko narediš tudi 500.000 km, če imaš denar za gorivo. Ni tolk slabo, kot misliš, da je. Zaenkrat. bomo pa vidli kako bo po podražitvi, za koliko mislijo podražit..
V sloveniji je registrirani približno 1 milijon vozil. Če bi za vsako vozilo kupili vinjeto, bi to naneslo samo ubogih 100 milijonov eurov..kaj misliš da lahko dars s tem denarjem naredi? To je komaj dovolj za flikat luknje na cestah kaj šele da bi položili kvaliteten nov asfalt. bodi realen človek, poglej še mal iz njihove strani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Castiel ::
v avstriji je registriranih 6 milijonov vozil (oziroma približno 4.5 milijonov avtomobilov).
Torej preračunano, dars dobi največ 100 milijonov eurov od slovencev zaradi vinjet (verjetno manj, nevem koliko je avtov, se mi ne da iskat) medtem ko avstrija dobi za ceste zaradi vinjet in svojega prebivalstva tam do 480 milijonov eurov (avtov imajo sicer "le" 4.5 milijona), čeprav imajo nižje vinjete. Je razlika, kajne? Enostavno imamo premalo ljudi tako da če hočejo gradit in vzdrževat avtoceste, mora to nekdo plačat.
https://www.statistik.at/web_de/statist...
Torej preračunano, dars dobi največ 100 milijonov eurov od slovencev zaradi vinjet (verjetno manj, nevem koliko je avtov, se mi ne da iskat) medtem ko avstrija dobi za ceste zaradi vinjet in svojega prebivalstva tam do 480 milijonov eurov (avtov imajo sicer "le" 4.5 milijona), čeprav imajo nižje vinjete. Je razlika, kajne? Enostavno imamo premalo ljudi tako da če hočejo gradit in vzdrževat avtoceste, mora to nekdo plačat.
https://www.statistik.at/web_de/statist...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
MuadDib ::
-valvoline- je izjavil:
Avstrija letna vinjeta 80 eur za 3000km+ avtocest povprečna plača 1700e+,Slovenija vinjeta 110e po novem za 650km avtocest povp. plača 1000 evrov. Komunizem at its best.
Da se pelješ do rima in nazaj plačaš cca 100 eur cestnine za 700 km tja in 700 nazaj. Za 1 pot.
Pri nas plačaš 100 eur in se voziš po mili volji, lahko narediš tudi 500.000 km, če imaš denar za gorivo. Ni tolk slabo, kot misliš, da je. Zaenkrat. bomo pa vidli kako bo po podražitvi, za koliko mislijo podražit..
V sloveniji je registrirani približno 1 milijon vozil. Če bi za vsako vozilo kupili vinjeto, bi to naneslo samo ubogih 100 milijonov eurov..kaj misliš da lahko dars s tem denarjem naredi? To je komaj dovolj za flikat luknje na cestah kaj šele da bi položili kvaliteten nov asfalt. bodi realen človek, poglej še mal iz njihove strani.
V sloveniji pa placas trenutno 95eur za to da se (ce se) enkrat na leto peljes 50km??? Italjani imajo svoj sistem z uticami, kot smo ga imeli tudi mi. Ce se preracuna, je bil tisti sistem veliko bolj pravicen, le da je povzrocal neznanske kolone! Zdaj pa ce ze moram imeti vinjeto, se cena letne vinjete izracuna na podlagi povprecne uporabe AC za doloceno kategorijo! Ravno zato je bila prvotna cena tako 'nizka' (ce se ne motim je bila 60eur?)! V koncni fazi imamo eno izmed najcenejsih (ce ne najcenejso) AC v Evropi za tranzit in pa eno izmed najdrazjih (ce ne najdrazjo) AC v Evropi na prevozen kilometer (gledane VSE drzave ki uporabljajo vinjeto!). Ampak v sloveniji nikoli ni dovolj denarja za vzdrzevanje AC! Prosim vas lepo! Jaz bi tut mel novo hiso nekje na soncni legi!
LP, BB
Castiel ::
ne bluzi, imajo italijani neprimerljivo dražjo avtocesto. Če primerjaš, primerjaj z vsemi državami, ne le avstrijo, ki je imela zadosti denarja za gradnjo avtocest že od nekdaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Buggy ::
...najprej naj najdejo, kaznujejo in zamenjajo odgovorne za tako drage in slabo zgrajene avtoceste, da lahko sedaj se z vzdrzevanjem takorekoc novega cestisca se naprej mastno sluzijo. DARS je takoj za NLB najvecje gnezdo korupcije, nesposobnosti in zgresenega vodenja (namerno ali nenamerno)
Ko so z uvedbo (ugodnih) vinjet vecji delez prometa iz prenatrpnaih in sedaj se bolj unicenih regionalk spravili na AC, se je zmanjsalo stevilo nesrec...sedaj politicna modrost ocitno ugotavlja, da to ni v ravno njihovem interesu?
Ko so z uvedbo (ugodnih) vinjet vecji delez prometa iz prenatrpnaih in sedaj se bolj unicenih regionalk spravili na AC, se je zmanjsalo stevilo nesrec...sedaj politicna modrost ocitno ugotavlja, da to ni v ravno njihovem interesu?
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Avstrija letna vinjeta 80 eur za 3000km+ avtocest povprečna plača 1700e+,Slovenija vinjeta 110e po novem za 650km avtocest povp. plača 1000 evrov. Komunizem at its best.
Da se pelješ do rima in nazaj plačaš cca 100 eur cestnine za 700 km tja in 700 nazaj. Za 1 pot.
Pri nas plačaš 100 eur in se voziš po mili volji, lahko narediš tudi 500.000 km, če imaš denar za gorivo. Ni tolk slabo, kot misliš, da je. Zaenkrat. bomo pa vidli kako bo po podražitvi, za koliko mislijo podražit..
V sloveniji je registrirani približno 1 milijon vozil. Če bi za vsako vozilo kupili vinjeto, bi to naneslo samo ubogih 100 milijonov eurov..kaj misliš da lahko dars s tem denarjem naredi? To je komaj dovolj za flikat luknje na cestah kaj šele da bi položili kvaliteten nov asfalt. bodi realen človek, poglej še mal iz njihove strani.
V Nemčiji je pa kolk?
Castiel ::
http://www.kba.de/nn_125264/DE/Statisti...
43 milijonov avtomobilov.
je bistveno lažje dati poceni vinjeto, če imaš takšno maso avtomobilov. Če imaš le milijon VOZIL (nevem koliko je le avtov v sloveniji) nimaš kaj dosti čarat..nekdo mora plačat avtoceste.
43 milijonov avtomobilov.
je bistveno lažje dati poceni vinjeto, če imaš takšno maso avtomobilov. Če imaš le milijon VOZIL (nevem koliko je le avtov v sloveniji) nimaš kaj dosti čarat..nekdo mora plačat avtoceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Utk ::
jype pravi, da nas zdravstvo zaradi prometa stane vsako leto 3 milijarde evrov, pomeni, da so avtoceste samo zaradi tega že odkar imamo vinjete pa do danes odplačane zaradi manj nesreč, pa tudi manjšega onesnaževanja po naseljih.
šernk ::
Od vinjet se pobere slabih 300M letno.
pa če primerjate ceno italijanske avtoceste z našimi kolovozi hja no. Pri nas vedno razmišljam ali se mi sploh splača it po AC ali je bolje po stari, v Italiji tega vprašanja ni, ker pri njih se promet ne ustavi vsakih 10 kilometrov. Daš svojih 130 notri in voziš od venezie do milana po 3 pasovnici, brez dotika zavore (dokler ne pride slovenc pred tabo, pol je pa itak meni nič tebi nič z svojih 100km/h po tretjem pasu)
pa če primerjate ceno italijanske avtoceste z našimi kolovozi hja no. Pri nas vedno razmišljam ali se mi sploh splača it po AC ali je bolje po stari, v Italiji tega vprašanja ni, ker pri njih se promet ne ustavi vsakih 10 kilometrov. Daš svojih 130 notri in voziš od venezie do milana po 3 pasovnici, brez dotika zavore (dokler ne pride slovenc pred tabo, pol je pa itak meni nič tebi nič z svojih 100km/h po tretjem pasu)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Castiel ::
Od vinjet se pobere slabih 300M letno.
pa če primerjate ceno italijanske avtoceste z našimi kolovozi hja no. Pri nas vedno razmišljam ali se mi sploh splača it po AC ali je bolje po stari, v Italiji tega vprašanja ni, ker pri njih se promet ne ustavi vsakih 10 kilometrov. Daš svojih 130 notri in voziš od venezie do milana po 3 pasovnici, brez dotika zavore (dokler ne pride slovenc pred tabo, pol je pa itak meni nič tebi nič z svojih 100km/h po tretjem pasu)
v bistvu se ustavi in ko se ustavi stojiš doooooolge ure ker je toliko večja masa avtomobilov na cesti. trust me. ne boš verjel ampak v italiji dejansko poznajo prometne nesreče tako kot pri nam ;)
Ko že omenjaš cesto do venecije pa rečem sam oda avtocesti mimo stare gorice delajo pomojm dlje kot imamo euro v sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
-valvoline- ::
Najboljša rešitev bi bila ukinitev DARSa in vinjet vso to parazitsko golazen zmetat na cesto prihranek bo gromozanski in naj podražijo nadomestilo za ceste še za 50 evrov. Malo nepravično spet za tiste ku se manj vozijo in tistih k ne rabijo AC ampak vendar boljše kot trenutno stanje. Za tujce pa še vedno tedenska vinjeta po 15 evrov.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Castiel ::
-valvoline- je izjavil:
Najboljša rešitev bi bila ukinitev DARSa vso to parazitsko golazen zmetat na cesto prihranek bo gromozanski in naj podražijo nadomestilo za ceste še za 50 evrov. Malo nepravično spet za tiste ku se manj vozijo in tistih k ne rabijo AC ampak vendar boljše kot trenutno stanje. Za tujce pa še vedno tedenska vinjeta po 15 evrov.
in kdo bo uporavljal ceste? Resno vprašam. imaš pametno rešitev ali samo VRŽTE JIH NA CESTO?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Najboljša rešitev bi bila ukinitev DARSa vso to parazitsko golazen zmetat na cesto prihranek bo gromozanski in naj podražijo nadomestilo za ceste še za 50 evrov. Malo nepravično spet za tiste ku se manj vozijo in tistih k ne rabijo AC ampak vendar boljše kot trenutno stanje. Za tujce pa še vedno tedenska vinjeta po 15 evrov.
in kdo bo uporavljal ceste?
Lokalne skupnosti
Castiel ::
-valvoline- je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
Najboljša rešitev bi bila ukinitev DARSa vso to parazitsko golazen zmetat na cesto prihranek bo gromozanski in naj podražijo nadomestilo za ceste še za 50 evrov. Malo nepravično spet za tiste ku se manj vozijo in tistih k ne rabijo AC ampak vendar boljše kot trenutno stanje. Za tujce pa še vedno tedenska vinjeta po 15 evrov.
in kdo bo uporavljal ceste?
Lokalne skupnosti
aha, tako kot je to po mestih, kjer so same luknje in jih ne popravijo 20 let. seveda. Bog ne daj da tisti ki vlečejo optiko in ostale kable ne slišijo za avtocesto. So tolk zabiti, da jo bodo šli še rezat in kable pod asfalt dajat, če bo tole v lasti lokalne skupnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
-valvoline- ::
Zato ker gre denar od pokasiranih nadomestil izključno za krpanje proračuna. Oz za vzdrževanje državnoparazitskega nadstandarda,v cestah in vzdrževanje teh gre zanemarljiv %.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
v bistvu se ustavi in ko se ustavi stojiš doooooolge ure ker je toliko večja masa avtomobilov na cesti. trust me. ne boš verjel ampak v italiji dejansko poznajo prometne nesreče tako kot pri nam ;)
Ko že omenjaš cesto do venecije pa rečem sam oda avtocesti mimo stare gorice delajo pomojm dlje kot imamo euro v sloveniji.
ja ko se ustavi zaradi crasha je problem, ampak ta problem je isti pri nas, s tem da pri nas se ustavi brez crasha.
gradijo jo že precej časa ja, ampak bo vsaj zgrajena kot je treba. Pri nas predor markovec gradijo že 15 let, pa ko ga bodo končno zgradili bo predor:
A) z zastarelimi standardi in bo potrebno ga zapreti še preden se bo odprl
B) po 1 mesecu bo zaprt zaradi vzdrževanja
izbiraj
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Castiel ::
s tem da nismo mi krivi, je kriva avstrijska firma ki je propadla zdaj in prekinila posle.
Pri nas je še najbolj zanimivo to, da so izjemno stare lokalne ceste, ki so jih gradili še italijani ponavadi vsaj tako dobre kot tiste, ki so jih naša podjetja zgradila včeraj :D Je pa seveda odvisno od pokrajine do pokrajine. Se mi zdi da gorenjska ima še daleč najboljši asfalt (ki ga nonstop uničuje led pozimi),saj je zadosti hrapav, da imaš vedno oprijem, štajerska je nekje vmes medtem ko primorska ima katastrofalno gladek asfalt ki ni uporaben niti poleti v dežju, kaj šele pozimi ko je mraz.
Ljubljano pa itak krpajo nonstop.
Samo kaj lahko naredimo? Tisti drobiž ki gre za avtoceste ni omembe vreden, s tem ne moreš nič pametnega naredit. Lahko bi vrgli dars proč in ustanovili novo podjetje ki bi skrbelo za naše AC samo to podjetje bi se slej ko prej znašlo pred istimi problemi..300 milijonov prihodkov na leto za vzdrževanje starih in grajenje novih avtocest..pa to ni nič.
1 KILOMETER AVTOCESTE STANE 9.5 MILIJONA EUROV.
http://www.delo.si/clanek/27864
Pri nas je še najbolj zanimivo to, da so izjemno stare lokalne ceste, ki so jih gradili še italijani ponavadi vsaj tako dobre kot tiste, ki so jih naša podjetja zgradila včeraj :D Je pa seveda odvisno od pokrajine do pokrajine. Se mi zdi da gorenjska ima še daleč najboljši asfalt (ki ga nonstop uničuje led pozimi),saj je zadosti hrapav, da imaš vedno oprijem, štajerska je nekje vmes medtem ko primorska ima katastrofalno gladek asfalt ki ni uporaben niti poleti v dežju, kaj šele pozimi ko je mraz.
Ljubljano pa itak krpajo nonstop.
Samo kaj lahko naredimo? Tisti drobiž ki gre za avtoceste ni omembe vreden, s tem ne moreš nič pametnega naredit. Lahko bi vrgli dars proč in ustanovili novo podjetje ki bi skrbelo za naše AC samo to podjetje bi se slej ko prej znašlo pred istimi problemi..300 milijonov prihodkov na leto za vzdrževanje starih in grajenje novih avtocest..pa to ni nič.
1 KILOMETER AVTOCESTE STANE 9.5 MILIJONA EUROV.
http://www.delo.si/clanek/27864
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
šernk ::
1 KILOMETER AVTOCESTE STANE 9.5 MILIJONA EUROV.
kar je približno enako nemški ceni. S tem da nemci imajo pod avtocesto čez celotno državo praktično most (nasip-beton-asvalt in ne vsakega 10cm kot pri nas - Vrhniški klanec je prvi, ki sem ga videl pri nas obnavljati na tak način).
takšna cena naših AC je izključno ker so izpeljane po napačnih mestih in z napačnimi gradbinci. Saj vidimo kje so SCT, Primorje...aja za predor markovec so krivi avstrijci. Tega pa nisem vedel. Če se ne motim je kar ene par firm ga gradilo, ki so bolj kot ne propadle umes (CPM)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Castiel ::
1 KILOMETER AVTOCESTE STANE 9.5 MILIJONA EUROV.
takšna cena naših AC je izključno ker so izpeljane po napačnih mestih in z napačnimi gradbinci. Saj vidimo kje so SCT, Primorje...aja za predor markovec so krivi avstrijci. Tega pa nisem vedel. Če se ne motim je kar ene par firm ga gradilo, ki so bolj kot ne propadle umes (CPM)
nevem če so samo avstrijci ampak zadnja firma, ki je spet propadla in ne bo več gradila je pač avstrijska. Zdaj bo ponoven razpis...očitno je predor zaklet..:D
Z ostalim se strinjam, nujno bi morali narediti plast peska, betona in šele nato asfalt, bi zdržalo neprimerno dlje.
Samo spet: German autobahns @ Wikipedia
nemčija ima 12.500 km avtocest, za njih vzdrževat pa lahko zaračunajo 45 milijonov avtomobilom iz nemčije in vsem, ki se peljejo čez nemčijo. mi imamo nekje do 700 km avtocest in 1 milijon vozil vse skup. Računaj razliko. Oni imajo samo 15x več avtocest in 45x več avtomobilov, ki jim lahko računajo .
Sicer vinjet nimajo samo sigurno kako drugače dobijo denar notri pri registraciji vozil ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
jype ::
Nemci pač niso lenuhi, ki bi se prevažali gor in dol po avtocestah za zabavo, zato se tudi ne vsajajo, ampak za avtocesto plačajo.
Pa tudi ne cepetajo in ne kričijo, čeprav imajo na posameznih odsekih zelo drastične omejitve.
Pa tudi ne cepetajo in ne kričijo, čeprav imajo na posameznih odsekih zelo drastične omejitve.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
šernk ::
Nimajo pa tranzitne lege, ki jo ima Slovenija. Praktično vse italija/Francija/Španija/VB gre prek nas.
Vinjete logično da se bodo podražile, saj je potrebno pripravit denar, ki ga bomo plačali EU, ker satelitskega cestninjenja zaradi zadnjih problemov ne bo pravočasno vspostavljenega. Ob uvedbi vinjet so se nekaj hvalili, da bo Slovenija med prvimi v Evropi z dokončanim sistemom. Sedaj ga pa zelo verjetno do roka, ne bo niti postavljenega.
Vem še za eno stvar, ki do roka ne bo zgrajena in bo potrebno spet precej miljonov evropskih sredstev vrniti. To je nadražje za davkoplačevalce. Postavi se določen cilj, ki ga itak v 95% primerih v Sloveniji nismo sposobni izpeljat. V EU je pa za razliko od naših pajacov, ki se jim gradnja avtoceste med projektom podraži za 200% in jo seveda plačamo, malce drugače poskrbljeno. Danes je 31.12.2013 imaš zgrajeno za kar smo dali denar? Nimaš, torej vrni denar!
Vinjete logično da se bodo podražile, saj je potrebno pripravit denar, ki ga bomo plačali EU, ker satelitskega cestninjenja zaradi zadnjih problemov ne bo pravočasno vspostavljenega. Ob uvedbi vinjet so se nekaj hvalili, da bo Slovenija med prvimi v Evropi z dokončanim sistemom. Sedaj ga pa zelo verjetno do roka, ne bo niti postavljenega.
Vem še za eno stvar, ki do roka ne bo zgrajena in bo potrebno spet precej miljonov evropskih sredstev vrniti. To je nadražje za davkoplačevalce. Postavi se določen cilj, ki ga itak v 95% primerih v Sloveniji nismo sposobni izpeljat. V EU je pa za razliko od naših pajacov, ki se jim gradnja avtoceste med projektom podraži za 200% in jo seveda plačamo, malce drugače poskrbljeno. Danes je 31.12.2013 imaš zgrajeno za kar smo dali denar? Nimaš, torej vrni denar!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MuadDib ::
Ne bi se rad spuscal v podrobnosti koliko vozil in koliko km ac imamo...
V vsakem primeru imamo AC prepolne!!! Tovornjaki do kod ti seze oko! Pomeni da imamo zelo dobro izkoriscene nekatere odseke s cimer bi naj imeli pokrito vzdrzevanje!
To koliko vozil pa dejansko uporablja AC pa nihce ne pove!!! Vsi govorite le o 1 mio vozilih, ki jih pac imamo slovencki (moj avto je imel le eno - prvo - leto letno vinjeto!), nihce pa niti na priblizno ne pomisli na tiste avstrijceke, nemceke, holandce in mogoce se koga, ki se vozijo po nasih AC in seveda PLACAJO vinjeto in s tem uporabo AC! Pol pa so tu se enkrat tovornjaki! Najdrazja tarifa ene voznje od CP Pesnica do CP Dane je 63,50EUR. Recimo samo v sosednji Avstriji je najdrazja tarifa 0,4053EUR kar prinese na enaki razdalji strosek 89,53EUR! Za koji qrac mora v sloveniji placat navadni uporabnik AC, ko v tujini lepo kasirajo od tistih ki AC tudi najvec uporabljajo? Nemci imajo se bolje reseno, saj osebno vozilo ne placa cestnine za AC, LKW pa jo placa (sicer ni ne vem koliko pa vendar).
V vsakem primeru imamo AC prepolne!!! Tovornjaki do kod ti seze oko! Pomeni da imamo zelo dobro izkoriscene nekatere odseke s cimer bi naj imeli pokrito vzdrzevanje!
To koliko vozil pa dejansko uporablja AC pa nihce ne pove!!! Vsi govorite le o 1 mio vozilih, ki jih pac imamo slovencki (moj avto je imel le eno - prvo - leto letno vinjeto!), nihce pa niti na priblizno ne pomisli na tiste avstrijceke, nemceke, holandce in mogoce se koga, ki se vozijo po nasih AC in seveda PLACAJO vinjeto in s tem uporabo AC! Pol pa so tu se enkrat tovornjaki! Najdrazja tarifa ene voznje od CP Pesnica do CP Dane je 63,50EUR. Recimo samo v sosednji Avstriji je najdrazja tarifa 0,4053EUR kar prinese na enaki razdalji strosek 89,53EUR! Za koji qrac mora v sloveniji placat navadni uporabnik AC, ko v tujini lepo kasirajo od tistih ki AC tudi najvec uporabljajo? Nemci imajo se bolje reseno, saj osebno vozilo ne placa cestnine za AC, LKW pa jo placa (sicer ni ne vem koliko pa vendar).
šernk ::
Tu bi se lahko nekaj podražalo vendar ne preveč, čeprav kakšne dobre alternative za v zahodno evropo ni. po drugi strani bi se pa moralo spustit cene goriva. Torej da bi ves ta tranzit tankal pri nas. 5 centov razlike v ceni se ne sliši veliko, vendar znese na 1000 litrov 50€ razlike, nekateri imajo tudi po 2 tanka za nafto, kar znese 70-100€ razlike v končnem računu. Danes pač lahko pride tovornjak čez celo zahodno evropo brez tankat, zato kar precej gledajo kje tankajo in jim teh 500km čez slovenijo ne pomeni kaj dosti (pač 150 litrov nafte...še vedno jo imajo za 3000km), kar pogosto pomeni da komot lahko tanka komaj na madžarskem za nazaj oziroma, kjer je pač ceneje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Castiel ::
Nemci imajo se bolje reseno, saj osebno vozilo ne placa cestnine za AC, LKW pa jo placa (sicer ni ne vem koliko pa vendar).
ker se naši tovornakarji zjočejo in bridko propadejo eden za drugim. tujim pa naj kar zaračunajo ja!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Castiel ()
Vitez ::
No recimo v moji okolici (znanci/sosedje) nima praktično nobeden pod 1000€. Ubistvu jih ima večina nad 1250, ter recimo več kot 50% nad 1500€ (neto seveda). Pa je čisto obična navadna ulica. Ampak se zaradi tega ne derem, da imajo vsi nad 1500 plače.
Uglavnem povprečna plača je 1000€. Ni 550, ni 750, ni 1500 ampak 1000€.
Vam otrokom zgleda ni jasno, da ni cela Slovenija Ljubljana. Večina Slovencev dobiva plače v višini 750-900 eurov.
MuadDib ::
hmm... sam dobim cca 1600eur nakazano vsakega 15. v mesecu, zivim pa v MB :D
Je pa res da delam in kupujem (ter tankam) v sosednji Avstriji ;)
Je pa res da delam in kupujem (ter tankam) v sosednji Avstriji ;)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31523 (21609) | jb_j |
» | Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 38254 (33853) | Invictus |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 43045 (32423) | jest10 |
» | Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 45626 (38870) | krneki0001 |
» | Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 22812 (20305) | sirotka |