» »

Dražja registracija vozil

Dražja registracija vozil

Temo vidijo: vsi

Pithlit ::

Do kakih 10 let nazaj sem se prevažala izključno z javnim prevozom. Ker se je še nekako dalo zorganizirat dan okol tega. Pol so pa ukinil par linij in je taka oblika prevoza postala nemogoča. Sedaj pa že par let sploh nisem videla avtobusa na redni liniji, kaj šele da bi imela šanso se s to obliko prevoza dejansko premaknit od A do B in nato nazaj do A... v dostojnem roku.
Life is as complicated as we make it...

m0LN4r ::

- Eni prišparajo 10 minut na dan z avtom in to 20x na mesec, kar je 40 ur na leto.
- V mojem primeru, sem na dan prišparal uro pa pol, kar je v desetih mescih bilo že 300 ur.
- Punca rabi iz BR do MB 3 ure (v ta čas je všteto to, da jo nekdo odpelje na železniško) s prevozi pa max 90 minut. Za vlak plača +8€ za prevoz pa 5€ pa še pripelje se do bližine stanovanja.

- Jaz če bi pred leti šel od doma z javnim prevozom v MB bi mi vzelo nekaj € za benz, ker me nekdo mora odpeljat 20km daleč na železnico aka bus. Ta ista oseba mora it še z avtom domov (torej 40km). Od doma pa do stanovanja pa je 70km. Torej že več k pol poti mora nekdo, zato prevozit. Nato pa še 2-3 ure z vlakom za +6€.
Suma summarum (od doma do MB):
- do železniške in nazaj z avtom 4€ + karta 6€ = 10€; traja pa od 2,5 do 3,5 ur odvisno, če pragersko ali ne. Plus še tist k me pelje mora imeti čas.
- z avtom 6€ v slabi uri. Če pa peljem še (90% vedno) 3 osebe za 3€ mam pa pokrite vse ostale stroške. Noben ne rabi svoj čas porabit za mene in še tisti trije, ki so se zmano pelal so srečni, ker niso šli z vlakom.

Računal sem ceno benza za takratnih 1€/L

Luksus pa tak al tak vsi plačamo, ker se še vedno splača in vsi prišparamo na času in mukah. Kam pa gre ta enorma količina denarja je pa druga stvar. V popravljanje cest ziher ne. Tega v sloveniji ne delajo. Prinas se vsako leto pokrpa tu pa tam kaka lukna, ki bo čez zimo postala spet lukna.

Avtocesta pa vemo zakaj je tako draga. Ne zarad asfalta pa delavcev, ampak tiste ogromne količine dnara, ki so šle za parcele.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

digitalcek ::

Še moja kalkulacija:

Do 2 leti nazaj sva imela avto. Da se je ona vozila v službo, da sva se malo vozakala v BTC in včasih k sorodnikom
Potem sva z avtom zaključila, ker je kalkulacija pokazala, da naju je stal kakih 3000 evrov letno. Preveč.

Letošnji stroški prevoza: dopust v maju (Hrvaška) : rentacar 8 dni 126 evrov. Firma, z računom. Plus 3/4 tanka bencina.
Dopust bo spet v septembru (Hrvaška): 14 dni rentacar cca. 200 evrov + tank bencina.
Strošek prevozov v letu 2013 bo: največ 450 evrov.

Sedaj pridejo sorodniki do naju. Ker nimava avta. In ker ga oni (še) imajo...
V BTC pa enkrat na teden. Z nakupovalno torbo na koleščkih. Mestni avtobus 27, cena prevoza 1.20 evra, tja in nazaj.

Zannec, ki dela v Avstriji, pravi: situacija glede avtov v Sloveniji bo normalna šele, ko bo liter benza v Sloveniji 3 evre in registracija vsaj 1000 evrov. Prej pa ne...
Kajti to, da ljudje s 600 ali 700 evri plače dajejo na mesec 200 ali 250 evrov za avto, NI normalno.
Pa tudi to, da imajo mnoge tročlanske ali štiričlanske družine po dva ali nekatere celo tri avtomobile, NI normalno.
Ne glede na slab javni prevoz.

In ja, v Sloveniji ne bo NIKOLI tiste mobilnosti, ki jo poznajo v Nemčiji in Avstriji. Ker imajo tam 70% višje plače. Ki jim omogočajo, da se vozijo dnevno v službo 80 ali 150 km.
Sicer pa znanec v Avstriji dobi povrnjene VSE stroške, ker stanuje več kot 50 km od delovnega mesta.

Ko pa bo v Sloveniji satelitsko cestninjenje, bodo ljudje dajali, da bodo lahko pripeljali do službe, tudi do 30% plače. Da bo delodajalec te stroške povrnil? Kakor kje. V glavnem ne...

m0LN4r ::

Eno je, če se voziš 10km/teden maksimalno ali 10km/dan minimalno.

Pa je normalno, da ima štiričlanska družina tri male avte (recimo 3x polo 1,4 tdi). Če ti mama dela v enem kraju, ki je oddaljen 20km. Hčerka v srednjo v en drug kraj, ki je 25km, foter dela na terenu 4-5 vasi. Sin pa študira v mb 70km. Tak da ja. In v podobni situaciji so večinoma VSI, ki ne živijo v mestih ali predmestju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Mesar ::

A dajmo, registracija i to za neko malo jajčko te pride 350EUR (http://www.amzs.si/izracun_registracije..., sploh če maš dober bonus že... če se zaletavaš pa plačaj, če hočeš luksuz (4000ccm mašino) plačaj... ampak to ni stvar debate, samo da vemo pri čem smo. Torej 350EUR, letni servis te pride 200EUR za tako jajčko, pa guma 60EUR (240EUR) pa moreš kr dosti km delat, da jih vsako leto menjaš (continentalke za tak dnar 50kkm zdržijo). Pa je to 670EUR če menjaš gume na 2 leti...

3000 - 670 = 2330EUR

Naprej glede na http://www.petrol.si/ je bencin trenutno 1,493EUR/L torej dobiš za 2330EUR enih 1560L bencina, pri porabi 6L/100km je to 26000km letno za ta denar (dobrih 71km na dan ... 365 na leto). 71km na dan pa je že kr dosti za nekoga, ki se vozi samo v trgovino, v mesto, k sorodnikom in v službo v mesto (če nisi povrh tega še doma v mestu).

Pa če dodamo tukaj še ceno vinjete zraven, še vedno stroški niso tako visoki kot jih hočete nekateri prikazati, niti približno.
Your turn to burn!

bond007 ::

Potem sva z avtom zaključila, ker je kalkulacija pokazala, da naju je stal kakih 3000 evrov letno.

Koliko km letno sta pa naredila? Ker 3k EUR je pa mal huda cifra za mal jajcanja... Jst dam manj kot 1k EUR na leto pri 5k km za komplet (bencin, registracija, gume, servis), pa ni ravno jajček, pa tudi nek šparovček ne (1.8 bencinar). Tko da če lahko malo razdelaš po postavkah to kalkulacijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

digitalcek ::

m0LN4r je izjavil:


Pa je normalno, da ima štiričlanska družina tri male avte (recimo 3x polo 1,4 tdi). Če ti mama dela v enem kraju, ki je oddaljen 20km. Hčerka v srednjo v en drug kraj, ki je 25km, foter dela na terenu 4-5 vasi. Sin pa študira v mb 70km. Tak da ja. In v podobni situaciji so večinoma VSI, ki ne živijo v mestih ali predmestju.



Ni normalno!

Mama naj se pelje s sodelavkami (-1 avto, prihranek 2500 letno).
Hčerka naj se vozi z lokalnimi avtobusi (-1 avto, prihranek 2000 € letno).
Foter naj ima avto (teren).
Sin študent naj se v nedeljah zvečer in v petek popoldne nazaj domov pelje s prevozi.org (vožnja 4-6 €). Spet -1 avto, še en prihranek 2000 €.

Skupni prihranek torej 6000 - 8000 evrov letno.

Ampak seveda - ni ga čez komot. Only in Slovenia...

m0LN4r ::

Sodelavke so iz drugih koncev iz drugih vukojebin hebote, nobena ni iz iste vasi. Mesečna za bus je 130EUR (od tega ima na razpolago en bus zjutri, popoldanski pa jo prpele do sosednje vasi. Študent pa za prevoze rabi nekoga, ki ga pripelje do mesta, kjer pobirajo. 40km tja pa nazaj. Ni tak enostavno, kak ti misliš.
Pri "lokalnimi avtobusi" bi te popravil na "lokalNI" avtobus (ednina). Ko pa majo v srednji popoldanski pouk (2 leti) pa bi itak moral nekdo po njo.

Mesar jaz bi samo še dodal, da 4 gume za 200EUR so dovolj za 4 leta. Vinjete pa po vaseh iz ene občine v drugo ne rabiš. Tak, da ja. Mi damo okol 3kEUR za 3 avte na leto all inclusive.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

digitalcek ::

m0LN4r je izjavil:

Mi damo okol 3kEUR za 3 avte na leto all inclusive.


Poceni. Skoraj zastonj...

Eni imajo v familiji tri avte dejansko iz potrebe. Nekateri pa zato, ker se NE znajo organizirati.

Eni pa avte dobesedno zbirajo: več avtov pred hišo = boljši/impresivnejši vtis. Ne mi rečt, da ni takih... Jih je veliko.

Terenca (ki pa seveda ne bo videl makadama), pa samo za nedeljske izlete.
Tak je (preverjeno!) ljubljanski trend. Mogoče tudi domžalski, mengeški, trzinski.

Govorim seveda o NEOMAJNI ljubezni Slovenca do (dobrega) avta. Pa naj stane, kolikor hoče. Hrano pa kupovat v Eurospinu...
Ne govorim na pamet, sem pogosto v BTC-ju in opazujem, kam gredo ljudje iz dobrih avtov.
In ne me prosim prepričevat, da ni tako. V Ljubljani je točno tako.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Če bi bilo tako enostavno. Vsakih 15min ja, v LJ vozi avtobus ob konicah na 6 minut. Ker živim ob glavni liniji vozi avtobus 1x na uro (seveda večino ljudi bi pustil minimalno 2km od delovnega mesta), večinoma, kdor ne živi ob glavni liniji pa avtobusa že 20 let sploh nima več. Nekoč je bil v kombinaciji s šolskim vsaj za starejše, danes šolarje prevaža privatnik in ne pobira nikogar več. Ljudje na 50km dolgi trasi so odvisni od ene same stvari: avta! Alternative nimajo niti 1x dnevno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

digitalcek ::

Firme, ki niso v Ljubljani, ali mogoče Mariboru, bodo pač na dolgi rok (najkasneje z satelitskim cestninjenjem) - zaprle.

Le redki mazohisti bodo lahko dali tretjino plače za pot na delovno mesto. Bo treba delovna mesta približat ljudem (industrijske cone na obrobju večjih mest, ne pa ustanavljat firmice v vukojebinah), ali pa jih pustiti (če ne gre za proizvodnjo, ali servisiranje), da delajo doma, ali od doma.

Drugače niti ne more biti. Ker (kot že rečeno) nismo Avstrija.

V neki točki bodo pač ljudje (ko jim bo po odbitju potnih stroškov ostalo le 350 do 450 evrov) reklo delodajalcu: hvala lepa in adijo.

P.S. tudi Kitajci in Srbi ne bodo vzeli takih služb. Ker NIMAJo niti za rabljen avto in registracijo. Da o novih gumah niti ne govorimo.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

digitalcek> Sin študent naj se v nedeljah zvečer in v petek popoldne nazaj domov pelje s prevozi.org (vožnja 4-6 €). Spet -1 avto, še en prihranek 2000 €.

Aha, torej vsi študenti naj dajo avte stran in začnejo hoditi na prevozi.org, me zanima kako bi se to tam poznalo (predvsem na količini ponudbe).

digitalcek> Firme, ki niso v Ljubljani, ali mogoče Mariboru, bodo pač na dolgi rok (najkasneje z satelitskim cestninjenjem) - zaprle.

Drzna napoved.

digitalcek> Le redki mazohisti bodo lahko dali tretjino plače za pot na delovno mesto. Bo treba delovna mesta približat ljudem (industrijske cone na obrobju večjih mest, ne pa ustanavljat firmice v vukojebinah), ali pa jih pustiti (če ne gre za proizvodnjo, ali servisiranje), da delajo doma, ali od doma.

Jaz pa mislim, da takih ni tako malo kot si ti misliš, sploh če pogledamo še tiste, ki ne živijo v LJ.

digitalcek> V neki točki bodo pač ljudje (ko jim bo po odbitju potnih stroškov ostalo le 350 do 450 evrov) reklo delodajalcu: hvala lepa in adijo.

Ja seveda, pri 15% brezposelnosti kjer si lahko delodajalec menja kader vsak mesec če mu je volja.

digitalcek> P.S. tudi Kitajci in Srbi ne bodo vzeli takih služb. Ker NIMAJo niti za rabljen avto in registracijo. Da o novih gumah niti ne govorimo.

Tisto je en drug sistem, ki drugače funkcionira, v večini primerov pa ta "delovna sila" ni primerljiva z našo, tako da so debate v tej smeri tako ali tako brezpredmetne.
Your turn to burn!

digitalcek ::

Mesar je izjavil:

digitalcek> Sin študent naj se v nedeljah zvečer in v petek popoldne nazaj domov pelje s prevozi.org (vožnja 4-6 EUR). Spet -1 avto, še en prihranek 2000 EUR.

Aha, torej vsi študenti naj dajo avte stran in začnejo hoditi na prevozi.org, me zanima kako bi se to tam poznalo (predvsem na količini ponudbe).


Seveda le tisti, ki hočejo. Prihraniti...
Eno nedeljo je šlo iz MS za Ljubljano ob 18. uri vsaj 10 avtov. Vsak je vzel tri sopotnike. In kaj? Bo šlo pa 20 avtov s tremi dodatnimi potniki.... Ali 20 avtov s štirimi potniki. Kot vem, se v avtu lahko pelje tudi pet oseb.

Mesar je izjavil:


digitalcek> V neki točki bodo pač ljudje (ko jim bo po odbitju potnih stroškov ostalo le 350 do 450 evrov) reklo delodajalcu: hvala lepa in adijo.

Ja seveda, pri 15% brezposelnosti kjer si lahko delodajalec menja kader vsak mesec če mu je volja.


Potem pa delaj/delajte 200-250 ur mesečno za ostanek dohodka 400 evrov.
Lahko objaviš formulo za preživetje?

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Digitalcek: torej kraški pršut bi po tvojem lahko sušili na tržaški v LJ? Ne bo šlo, ker ni podnebja in ne bo uspelo :D

mate mal narobe svet. Pa nemci se tud vozijo po 200km stran pa jim uspeva. Hmmmmmmmm
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

digitalcek ::

šernk je izjavil:

Digitalcek: torej kraški pršut bi po tvojem lahko sušili na tržaški v LJ? Ne bo šlo, ker ni podnebja in ne bo uspelo :D
mate mal narobe svet. Pa nemci se tud vozijo po 200km stran pa jim uspeva. Hmmmmmmmm


Nemec: 1300 do 1700 evrov plače. Minus 250 za vožnjo v službo. Ki jih pogosto dobi nazaj.

Slovenec: 550 do 700 evrov plače. Minus 150-250 (sat. cestnjinjenje) za vožnjo v službo. Ki jih pogosto ne bo dobil nazaj. Narobe svet. Adijo zdrava pamet!

Brezposelnost pa, kot posledica sat. cestninjenja na 200.000-250.000 ljudi.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

digitalcek> Seveda le tisti, ki hočejo. Prihraniti...

Torej odkar nimata več avta vama vsako leto na koncu leta ostane 3 jurje več? Al jih vseeno porabita? Potem to ni prihranek ampak reorganizacija. Prioritete!

digitalcek> Potem pa delaj/delajte 200-250 ur mesečno za ostanek dohodka 400 evrov. Lahko objaviš formulo za preživetje?

Zato pa je potrebno pravi čas delat na tem, da ne rabiš delat za jurja al pa manj na mesec.

digitalcek> Slovenec: 550 do 700 evrov plače. Minus 150-250 (sat. cestnjinjenje) za vožnjo v službo. Ki jih pogosto ne bo dobil nazaj. Narobe svet. Adijo zdrava pamet!

Sat. cestninjenje bo za avtoceste, tam pa že zdaj potrebuješ vinjeto. Aja kje pa si dobil cene za sat. cestninjenje pri nas? Lahko prosim navedeš vir.
Your turn to burn!

šernk ::

Slovenec: 550 do 700 evrov plače. Minus 150-250 (sat. cestnjinjenje) za vožnjo v službo. Ki jih pogosto ne bo dobil nazaj. Narobe svet. Adijo zdrava pamet!


strojanovi to že vejo, zato pa raje vlečejo socialno ker dobijo isto s tem da so lahko doma.

slovenc pa raje za isti dnar dela. Zdaj se pa odloči kaj je bolje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

digitalcek ::

Je bila dve leti nazaj debata na enem forumu.
Sat. cestninjenje, relacija Novo Mesto - Ljubljana, 6 dni v tednu.
Strošek cca. 150 evrov mesečno. Zdi se mi da celo brez stroškov goriva.

Iskal pa ne bom. Moj lajf NI iskanje linkov na googlu. Ali kreganje z mesarji.

Imaš pa dejansko veliko dela z menoj! Odgovoriš prav na vsaj moj post. In to že nekaj mesecev. Očitno si si zadal za nalogo, da oporekaš čisto vsemu, kar napišem.
Magari če napišem, da je sedaj ura 20.23.

Ti pameten, jaz neumen? Na osnovi česa?

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

hmm. jaz imam čez kakšen mesec registracijo avta. Koliko dražje me bo prišlo glede na to da imam 3200cm^3?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

digitalcek ::

šernk je izjavil:


strojanovi to že vejo, zato pa raje vlečejo socialno ker dobijo isto s tem da so lahko doma.
slovenc pa raje za isti dnar dela. Zdaj se pa odloči kaj je bolje?



Vsekakor je najbolje biti Strojan. Še bolje Elka Strojan, ki mesečno dobiva za mladež, zdi se mi, 1200, ali celo 1400 evrov.

In ja, Slovenec je dejansko butelj. In mazohist! NIČ NOVEGA.

connel ::

Imaš nekje na teh straneh primerjave, sicer pa na AMZS strani preveri, ni točno ampak približno boš pa vedel kaj te čaka.

korenje3 ::

digitalcek je izjavil:

šernk je izjavil:

Digitalcek: torej kraški pršut bi po tvojem lahko sušili na tržaški v LJ? Ne bo šlo, ker ni podnebja in ne bo uspelo :D
mate mal narobe svet. Pa nemci se tud vozijo po 200km stran pa jim uspeva. Hmmmmmmmm


Nemec: 1300 do 1700 evrov plače. Minus 250 za vožnjo v službo. Ki jih pogosto dobi nazaj.

Slovenec: 550 do 700 evrov plače. Minus 150-250 (sat. cestnjinjenje) za vožnjo v službo. Ki jih pogosto ne bo dobil nazaj. Narobe svet. Adijo zdrava pamet!

Brezposelnost pa, kot posledica sat. cestninjenja na 200.000-250.000 ljudi.


to o 550÷700€ plače za slovenca je en larifari. take plače so sam za novinarje ipd. Sem poslušal radio center enkrat, ko so podvojeval plače tistim ki so poklicali. Ni bilo človeka ki je imel pod 1000€. večina tam 1400÷1600€. toliko o slovenski plači.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

digitalcek ::

korenje3 je izjavil:


to o 550÷700€ plače za slovenca je en larifari. take plače so sam za novinarje ipd. Sem poslušal radio center enkrat, ko so podvojeval plače tistim ki so poklicali. Ni bilo človeka ki je imel pod 1000€. večina tam 1400÷1600€. toliko o slovenski plači.

Se ti je skisalo?
Državno povprečje je okrog 980 evrov NETO. Link si poišči kar sam.
Večina pa ima 550 do 750 evrov.

korenje3 ::

digitalcek je izjavil:

korenje3 je izjavil:


to o 550÷700€ plače za slovenca je en larifari. take plače so sam za novinarje ipd. Sem poslušal radio center enkrat, ko so podvojeval plače tistim ki so poklicali. Ni bilo človeka ki je imel pod 1000€. večina tam 1400÷1600€. toliko o slovenski plači.

Se ti je skisalo?
Državno povprečje je okrog 980 evrov NETO. Link si poišči kar sam.
Večina pa ima 550 do 750 evrov.


glede na to da je radio center pretežno ljubljanski radio, povprečna slovenska plača je 1010€, povprečna ljubljanska plača pa 1250€, sklepam da so številke točne.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

M-XXXX ::

Se ti je skisalo?
Državno povprečje je okrog 980 evrov NETO. Link si poišči kar sam.
Večina pa ima 550 do 750 evrov.

Haha, vidim, da ti logika ter matematika ne špila najbolje.

No če se ti družiš s samimi reveži ne trdi, da je tako povsod in glej celo sliko.

No recimo v moji okolici (znanci/sosedje) nima praktično nobeden pod 1000€. Ubistvu jih ima večina nad 1250, ter recimo več kot 50% nad 1500€ (neto seveda). Pa je čisto obična navadna ulica. Ampak se zaradi tega ne derem, da imajo vsi nad 1500 plače.

Uglavnem povprečna plača je 1000€. Ni 550, ni 750, ni 1500 ampak 1000€.

digitalcek ::

korenje3 je izjavil:


glede na to da je radio center pretežno ljubljanski radio, povprečna slovenska plača je 1010EUR, povprečna ljubljanska plača pa 1250EUR, sklepam da so številke točne.


Niso točne. In Ljubljana NI Slovenija. Govorimo o povprečni SLOVENSKI plači. Ki je vsekakor POD 1000 evrov.

Link, ampak jih v bodoče ne mislim lepit:

http://www.stat.si/novica_prikazi.aspx?...

Zgodovina sprememb…

korenje3 ::

digitalcek je izjavil:

korenje3 je izjavil:


glede na to da je radio center pretežno ljubljanski radio, povprečna slovenska plača je 1010€, povprečna ljubljanska plača pa 1250€, sklepam da so številke točne.


Niso točne. In Ljubljana NI Slovenija. Govorimo o povprečni SLOVENSKI plači. Ki je vsekakor POD 1000 evrov.


če sem ti malo naprej pisal da je nad 1000€.

06/2013 04/2013 1.516,82 1.061,77

1516€ bruto oziroma 1061€ neto.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

bluefish ::

Digitalček ima celo delno prav.
Povprečna plača je res okrog tisočaka, vendar jo dobi manj kot tretjina (enkrat je bila v enem od časopisov objavljena konkretna tabela z deleži). Velika večina dobiva manj.

No, nazaj na topic.
Dražja registracija za velike mašine niti ni problematična. Je pa manj logična za male in pol leta za prejšnjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

korenje3 ::

glede na to da večina ljudi dela pri privatnikih, jim privatniki pokradejo del plače zaradi davka. tako imajo prikazano 1000€, na roke dobivajo pa še 300€+nadure tako kot jaz.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Mesar ::

digitalcek je izjavil:

Je bila dve leti nazaj debata na enem forumu.
Sat. cestninjenje, relacija Novo Mesto - Ljubljana, 6 dni v tednu.
Strošek cca. 150 evrov mesečno. Zdi se mi da celo brez stroškov goriva.

Iskal pa ne bom. Moj lajf NI iskanje linkov na googlu. Ali kreganje z mesarji.

Imaš pa dejansko veliko dela z menoj! Odgovoriš prav na vsaj moj post. In to že nekaj mesecev. Očitno si si zadal za nalogo, da oporekaš čisto vsemu, kar napišem.
Magari če napišem, da je sedaj ura 20.23.

Ti pameten, jaz neumen? Na osnovi česa?


Ko te prosim, da svoje trditve podkrepiš z viri pa me začneš osebno napadati?

Mislim, da napisano pove dovolj o tebi.
Your turn to burn!

korenje3 ::

no karkoli že, vidim da bom moral plačevati 300€ več za mojega mercedesa 3200ccm. prej 700, zdej 1000€. to je tak rop da ni večjega.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

gruntfürmich ::

za te prepotrošne gare še premalo plačujete...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

Pithlit> Do kakih 10 let nazaj sem se prevažala izključno z javnim prevozom. Ker se je še nekako dalo zorganizirat dan okol tega. Pol so pa ukinil par linij in je taka oblika prevoza postala nemogoča. Sedaj pa že par let sploh nisem videla avtobusa na redni liniji, kaj šele da bi imela šanso se s to obliko prevoza dejansko premaknit od A do B in nato nazaj do A... v dostojnem roku.

Linijo so zagotovo ukinili zaradi prevelike količine potnikov, ki so se želeli izogniti nakupu osebnega avtomobila.

Utk ::

jype je enostavno preveč mentalno omejen, da bi razumel, da so v Sloveniji območja kjer živi približno 5 ljudi na km2, ali pa še manj, in povsod pač ne more stalno vozit avtobus na 15 minut, niti vsako uro. To je kot da bi v Ljubljani vsak štuk bloka moral imet svoje linije (v najmanj dve smeri) do centra Ljubljane. Jaz ne vem kako je to tako težko razumet. Ne moreš iz vasi, ki ima 50 prebivalcev, vsako uro furat avtobusa. Edino če s komunajzerskim dekretom urediš, da vsi delajo 6h-2h, šole enako, po 2. uri pa vsi obvezno doma.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

jype ::

Ljudje mislijo, da Ljubljana je pa dovolj gosto poseljena za učinkovit javni prevoz. Ni.

Asfaltiranje celotne države seveda ni niti smotrna, niti najcenejša rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: bluefish ()

Mesar ::

Kaj pa? Bi bilo betoniranje boljše? V kombiniranju s soljenjem pozimi, si upam trditi, da ne.
Your turn to burn!

jype ::

Boljše bi bilo urediti tako, da vozniki plačajo vse stroške.

Brias ::

digitalcek je izjavil:

P.S. tudi Kitajci in Srbi ne bodo vzeli takih služb. Ker NIMAJo niti za rabljen avto in registracijo. Da o novih gumah niti ne govorimo.


pa a ti verjames, da v srbiji policaj iz Nisa dobi prekomando za 1 leto v Beograd ...

nima avta ...

nima denarja za bus za vsak dan ...

in ljudje stopajo ...

ali to ... ali pa strike one, strike two .. evo ti radna knizica ...

in ta kader ni edini ....

šernk ::

jype je izjavil:

Boljše bi bilo urediti tako, da vozniki plačajo vse stroške.


saj jih že plačujemo, pa zraven plačujemo še vse stroške železnice, pločnikov, kolesarskih poti, tajkunov... Trenutno za vsak zapravljen liter bencina dam državi več kot 83 centov! Vsak liter! pri 50 literskem tanku znese to 41€. To je čisti denar ki gre v žep državi!

za lansko leto:
V prvih štirih mesecih letos je država pobrala 318 milijonov evrov trošarin na energente


torej 900 miljonov evrov letno prispevamo avtomobilisti samo iz naslova trošarin! Temu moraš prišteti še 300 miljonov evrov davka iz goriv + 120 mio od cestnih tax, + 280 mio od vinjet + 22% na vsa zavarovanja.

torej skoraj 2 miljardi praktično prinesemo v proračun RS letno samo vozniki vozil. Komplet avtocestni križ je torej iz strani uporabnikov avtov poplačan v 3 letih! Gradi se ga pa 40 let že! Za vzdrževanje vseh cest se potrebuje 500mio letno, torej damo v državno blagajno več kot 1 miljardo več kot se potrebuje za ceste vsako leto. Pa ne mi sedaj rečt da so avti krivi za obratovalne stroške v velikosti dvakratnika kliničnega centra v LJ, ker toliko mi preplačamo ceste! Avti so po tvoje krivi za 2 miljona zdravniških obravnav letno! To pomeni da VSAK slovenec gre 1x letno na pregled v bolnico zaradi bolezni povezane z avtomobili.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Double_J ::

jype se tudi vozi z avtom in uporablja ceste, samo na tak način, da državi manj prispeva denarja, kot če bi imel svojega. Potem pa ostalim govori, kako on več plačuje...
Dve šivanki...

-valvoline- ::

M-XXXX je izjavil:

Se ti je skisalo?
Državno povprečje je okrog 980 evrov NETO. Link si poišči kar sam.
Večina pa ima 550 do 750 evrov.

Haha, vidim, da ti logika ter matematika ne špila najbolje.

No če se ti družiš s samimi reveži ne trdi, da je tako povsod in glej celo sliko.

No recimo v moji okolici (znanci/sosedje) nima praktično nobeden pod 1000EUR. Ubistvu jih ima večina nad 1250, ter recimo več kot 50% nad 1500EUR (neto seveda). Pa je čisto obična navadna ulica. Ampak se zaradi tega ne derem, da imajo vsi nad 1500 plače.

Uglavnem povprečna plača je 1000EUR. Ni 550, ni 750, ni 1500 ampak 1000EUR.

Japajade. Takšne cifre se sučejo predvsem v javnem sektorju in pr paradržavnih monopolistov. V 95% realnega gospodarstva jurja lahko sanjaš,10 diplom ti ne bo pomagalo. v MB se plače v gospodarstv gibljejo 600-800 evrov.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

jype je izjavil:

Linijo so zagotovo ukinili zaradi prevelike količine potnikov, ki so se želeli izogniti nakupu osebnega avtomobila.

Že mogoče. Bolj mogoče pa je da je javni prevoz catch22 (ni linije (ni dovolj poceni/komot/whatever) -> ni potnikov -> ni linije (ni dovolj poceni/komot/whatever)). Vrtenje v krogu ki ga nihče noče presekat.

Ampak kar se mene tiče sem jaz ostala brez alternative avtomobilu.

Ne moreš kar vsepovprek opletati z luksuzom pa morilci. Nekateri smo dejansko prisiljeni v uporabo teh stvari. Bi se pa, ako bi živela v Lj (recimo)... naokoli z veseljem prekladala z biciklom/peš/trolo. Tako kot sedaj ko grem tja. Parkiram in se pol sprehajam. Tudi več km peš.

Avto je luksuz ko ga ljudje uporabljajo iz lenobe, ker se jim ne da 200m peš do frizerja. Avto ni luksuz ko se moraš ti premaknit za 50km zato da do dohtarja prideš (alternativo je pa kapitalizem odnesel).
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Sej, zato se pa izogibamo javnemu prevozu, z avtom je pa to keks. Odsurfaj na avtobusne vozne rede in si izberi dva naključna malo večja slovenska mesta v razdalji do 50 km in poglej koliko časa vozi bus, koliko stane in predvsem koliko na dan jih imaš. Če bi bilo več potnikov, bi se to zadnje morda popravilo, prvo in drugo pa čisto nič, še dražje bi postalo, ker ne bi bilo denarja za subvencionirat toliko busov.

jype ::

Utk> z avtom je pa to keks.

jype> Objestni vozniki radi ignoriranju dejstev rečete "razumevanje", a beseda žal ne ustreza.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

Utk ::

Če se z avtom voziš povprečno 60, boš rabil za 30 km pol ure. Odsurfaj na vozne rede in poglej koliko časa rabi avtobus za 30 km.

jype ::

Utk> Če se z avtom voziš povprečno 60, boš rabil za 30 km pol ure.

Mhm, dokler se večina ljudi ne vozi z lastnim avtomobilom in so ceste ustrezno vzdrževane, je taka povprečna hitrost smiselna in pričakovana.

V Sloveniji je povprečna hitrost okoli 30km/h ali manj, več pa izključno za ljudi, ki uporabljajo avtocesto in poti ne začnejo in ne končajo v večjem mestu.

Utk> Odsurfaj na vozne rede in poglej koliko časa rabi avtobus za 30 km.

Najbolje bo, če se preseliš v Varno in se vsak dan z avtobusom voziš v Dublin na delo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Utk ::

Jaz imam povprečno hitrost dobrih 60, če merim čez cel tank goriva. Če grem na avtocesto še več.

Castiel ::

pri tebi me neizmerno moti da ne dojameš, da v ljubljani živi le majčken del naših državljanov. V ljubljani se lahko voziš z javnim prevozom, avta ne rabiš niti v najbolj čudaških sanjah (razen za nedeljske voznike, ki poleti zabijejo cesto do Kopra, pozimi pa do Kranjske gore).

Pomisli malo kako naj se ljudje vozijo v službo, če živijo izven Ljubljane, kjer so povezave javnega prometa za zjokat slabe.

Moja povprečna hitrost je okoli sodeč po garminu 80. Vsak dan vožnja v službo in nazaj zelo, zelo daleč, avtocesta ali normalno prevozne lokalne ceste.

Imam pa vklopljeno tako, da meri samo, ko se dejansko premikam. Dejansko hitrost, ne tudi čas ko čakam vlak ali semafor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Castiel ()

Mavrik ::

Bo kar dovolj osebnih napadov in žaljenja od obeh strani.
The truth is rarely pure and never simple.

Utk ::

Resnica je, da v Sloveniji javnega prevoza ni, avto je marsikomu potreben, ceste so pa slabe glede na to koliko denarja se zbere samo od nadomestila za njih.
Jaz se vozim 10 km, in z veseljem bi šel z busom, če bi obstajal. Niso rovte, je dosti šolskih busov, zjutraj bi še šlo, popoldan pa bi moral vsak dan še par nadur naredit, da mi ne bi bilo dolgčas ko bi čakal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930793 (20879) jb_j
»

Ukinitev vinjet na ravni EU (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Problemi človeštva
16337706 (33305) Invictus
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37742627 (32005) jest10
»

Nizozemska testira satelitsko cestninjenje vseh cest (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
23145001 (38245) krneki0001
»

Primerjava cen vinjet z drugimi državami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12222472 (19965) sirotka

Več podobnih tem