Forum » Igre » Fallout 4
Fallout 4
Zmajc ::
Lvl 65+ so se počasi začele spreminjat pošasti ki jih srečujem na prostem. Najprej Super Mutant Primus ... zdaj pa še Mirelurk Queen.
oo7 ::
Fallout 4 gets first official PC patch, PS4 and Xbox One later this week
New features
Number pad keys can now be used for remapping (PC)
Remapping Activate now works on Quick Container (PC)
Fixes
General memory and stability improvements
Performance improvements inside the Corvega Assembly Plant
Optimizations to skinned decal rendering
Fixed issue with player becoming stuck in terminals
Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions
Fixed issue with "When Freedom Calls" where the quest would not complete
During "Confidence Man" fixed issue where player's health would continuously regenerate
Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games
Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly (PC)
New features
Number pad keys can now be used for remapping (PC)
Remapping Activate now works on Quick Container (PC)
Fixes
General memory and stability improvements
Performance improvements inside the Corvega Assembly Plant
Optimizations to skinned decal rendering
Fixed issue with player becoming stuck in terminals
Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions
Fixed issue with "When Freedom Calls" where the quest would not complete
During "Confidence Man" fixed issue where player's health would continuously regenerate
Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games
Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly (PC)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Če reši probleme glede questa se mi zdi, da je zelo uporabno Fixed issue with "When Freedom Calls" where the quest would not complete
Izi ::
Vse te popravke že imamo nameščene. To so dosedanji beta popravki združeni v enega, pa beta oznako so dali stran.
matobeli ::
@Izi:
Mislil sem na različno municijo istega kalibra npr. navadna, armor piercing, hollow point,...
F4 ima 24 različnih tipov municije, proti ostalim igram res ogromno, mampak, v FNV jih je čez 100, oziroma nekaj manj brez Gunners arsenal dodatka. Tudi samih surovih kalibrov je v FNV več.
Z "reloading" sem pa mislil polnenje municije na workbenchu. Meni je bilo kar zabavno razdirati odvečno in polnit tisto ki sem jo rabil.
Mislil sem na različno municijo istega kalibra npr. navadna, armor piercing, hollow point,...
F4 ima 24 različnih tipov municije, proti ostalim igram res ogromno, mampak, v FNV jih je čez 100, oziroma nekaj manj brez Gunners arsenal dodatka. Tudi samih surovih kalibrov je v FNV več.
Z "reloading" sem pa mislil polnenje municije na workbenchu. Meni je bilo kar zabavno razdirati odvečno in polnit tisto ki sem jo rabil.
MIHAc27 ::
Tisti disk je zelo v redu narejen, ampak mislim, da si večina ni zapisala gesla, potem je bil pa disk trapast
Seveda rabiš številke. Številke so vrstni red gesla.
Na rdeči črti zbereš 1R, 7A, 4L, 2A, 6O, 3I, 5R in 8D. Iz tega dobiš geslo, ko številke postaviš v pravi vrstni red.
A vi ste pa vsi kar v prvo trofnili 8 mestno geslo? Še posebno ker sploh ne veš koliko mest naj bi geslo imelo.
Kar priznajte, da ste poguglali za rešitev
Jaz sem najprej pogledal malo okoli, če je kje kaj napisano ampak nisem nič videl. Probal sem prvo besedo, ki mi je padla na pamet, in pri prvi črki R se moj lik oglasi z "That seems right."
Pogooglat do sedaj sem moral le to, kako v gradu dobiš dostop do orožarne. Namesto na Workbench bi moral kazat quest mark na tist kup peska... bi bilo dosti bolj logično.
To se mi je zdaj po več kot 100 urah igranja prvič zgodilo, da je bila žival v zraku
Meni je takoj na začetku, ko sem zapustil Sanctuary nekje v daljavi en avto naredil backflip... kar tko iz nič. Sem bil ves presran, če je že kje kak deathclaw, ampak ni bilo nikjer nič. Včasih doživiš kake take cvetke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIHAc27 ()
Izi ::
Pozabil sem zapisati vzrok zakaj večina igralcev pod vodo vidi zelo slabo oziroma skoraj nič.
Vzrok je tisti nebodigatreba efekt imenovan "Depth of Field", ki ga iz neznanega razloga izdelovalci tlačijo v vse novejše igre.
Depth of Field efekt močno poslabša sliko, saj zamegli vse oddaljene predmete, poleg tega pa tudi precej po nepotrebnem obremenjuje glavni procesor, ker je to naknadni efekt, ki ga procesor izdeluje čez vsako že končno izdelamo sliko. Pod vodo pa ima ta efekt sploh katastrofalne posledice in ne vidiš praktično nič.
Skratka za poslabšanje slike žrtvujemo kar precej procesorske moči
Depth of Field je sicer v nastavitvah za igro, ampak ima samo dve nastavitve in sicer low in high, ugasniti se ga pa ne da
Če hočeš imeti res lepo sliko in kristalno čist pogled pod vodo je rešitev samo ena in sicer da ta vsiljeni efekt ugasneš popolnoma, kar je mogoče samo ročno.
Pojdi v mapo za svoje dokumente, kamor Fallout 4 shranjuje nastavitve za igro in posnete pozicije ..\Documents\My Games\Fallout4\
Tam v datoteki Fallout4Prefs.ini poišči:
bDoDepthOfField=1
bScreenSpaceBokeh=1
Obe nastavitvi spremeni na 0 s čemer jih ugasneš:
bDoDepthOfField=0
bScreenSpaceBokeh=0
Depth of Field bo sedaj ugasnjen popolnoma, slika bo brez nepotrebnih zameglitev, pod vodo pa bo pogled kristalno čist.
POZOR:
Vsakič ko boš šel v Luncherju igre v Opcijske nastavitve bo igra bDoDepthOfField spremenila nazaj na 1, ker pač nastavitve 0 tam ni mogoče izbrati. Zato Fallout4Prefs.ini nastavi na read-only ali pa ne hodi v nastavitve.
Vzrok je tisti nebodigatreba efekt imenovan "Depth of Field", ki ga iz neznanega razloga izdelovalci tlačijo v vse novejše igre.
Depth of Field efekt močno poslabša sliko, saj zamegli vse oddaljene predmete, poleg tega pa tudi precej po nepotrebnem obremenjuje glavni procesor, ker je to naknadni efekt, ki ga procesor izdeluje čez vsako že končno izdelamo sliko. Pod vodo pa ima ta efekt sploh katastrofalne posledice in ne vidiš praktično nič.
Skratka za poslabšanje slike žrtvujemo kar precej procesorske moči
Depth of Field je sicer v nastavitvah za igro, ampak ima samo dve nastavitve in sicer low in high, ugasniti se ga pa ne da
Če hočeš imeti res lepo sliko in kristalno čist pogled pod vodo je rešitev samo ena in sicer da ta vsiljeni efekt ugasneš popolnoma, kar je mogoče samo ročno.
Pojdi v mapo za svoje dokumente, kamor Fallout 4 shranjuje nastavitve za igro in posnete pozicije ..\Documents\My Games\Fallout4\
Tam v datoteki Fallout4Prefs.ini poišči:
bDoDepthOfField=1
bScreenSpaceBokeh=1
Obe nastavitvi spremeni na 0 s čemer jih ugasneš:
bDoDepthOfField=0
bScreenSpaceBokeh=0
Depth of Field bo sedaj ugasnjen popolnoma, slika bo brez nepotrebnih zameglitev, pod vodo pa bo pogled kristalno čist.
POZOR:
Vsakič ko boš šel v Luncherju igre v Opcijske nastavitve bo igra bDoDepthOfField spremenila nazaj na 1, ker pač nastavitve 0 tam ni mogoče izbrati. Zato Fallout4Prefs.ini nastavi na read-only ali pa ne hodi v nastavitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Zmajc ::
Ja jaz sem to tudi spremenil ko sem se odločil raziskovat morje. Ker je vidljivost pod vodo tak v k***cu da glava boli.
Zmajc ::
Z konzolo je vklopil camera free move mode in naredil screenshote od zgoraj. Nič posebnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
BigWhale ::
BigWhale ::
Zmajc ::
Meni je všeč da so stavbam namenili dosti več detajlov kot F3/NV ter da so končno malo višje stavbe.
matobeli ::
V primerjavi z Washingtonom se men zdi veliko boljši. Večji, prehodnejši z ogromno detajli ampak obenem še vedno dovolj podrt ampak vseeno poven. Npr. New vegas je dajal nek občutek praznosti.
Boston ima več lokacij, več različnih stavb, in ogromno sovražnih in prijateljskih naselbin.
V podzemlje sem hodil samo toliko kot so zahtevale misije od mene.
New vegas/Freeside pa itak ne moreš primerjat, ker ga niso uničile bombe, to z kazinoji in dogajanjem v Freeside je bilo kar dobro narjeno, veliko za počet na majhnem območju. Ampak je vse skupaj precej majhno proti Bostonu, bolj zabaviščni park.
Mogoče v F4 pogrešam ta zaprti del kot je bil New Vegas, eno večje neutralno območje z navideznim redom, kjer vse poteka preko skritih kanalov in se uporablja bolj podle taktike kot pa so headshoti. Neko življenje/utrip mesta ki povezuje območje in ljudi skupaj v slabem in dobrem in ti lahko aktivno sodeluješ notri preko raznovrstnih misij. (zaenkrat tega v Diamond City še nisem našel, mogoče bo v nadaljevanju)
Boston ima več lokacij, več različnih stavb, in ogromno sovražnih in prijateljskih naselbin.
V podzemlje sem hodil samo toliko kot so zahtevale misije od mene.
New vegas/Freeside pa itak ne moreš primerjat, ker ga niso uničile bombe, to z kazinoji in dogajanjem v Freeside je bilo kar dobro narjeno, veliko za počet na majhnem območju. Ampak je vse skupaj precej majhno proti Bostonu, bolj zabaviščni park.
Mogoče v F4 pogrešam ta zaprti del kot je bil New Vegas, eno večje neutralno območje z navideznim redom, kjer vse poteka preko skritih kanalov in se uporablja bolj podle taktike kot pa so headshoti. Neko življenje/utrip mesta ki povezuje območje in ljudi skupaj v slabem in dobrem in ti lahko aktivno sodeluješ notri preko raznovrstnih misij. (zaenkrat tega v Diamond City še nisem našel, mogoče bo v nadaljevanju)
matobeli ::
Ja, je kar nekaj dogajanja notri (*Silveeer Šraaaud*). Ampak zgodbe niso hudo prepletene med seboj oziroma ni nič misterioznega v vsem skupaj.
Zmajc ::
Osebno v F4 pogrešam Slaverje ki so bili tradicionalno zastopani v vseh falloutih tukaj pa vse njimi misteriozno manjka.
oo7 ::
V primerjavi z Washingtonom se men zdi veliko boljši. Večji, prehodnejši z ogromno detajli ampak obenem še vedno dovolj podrt ampak vseeno poven. Npr. New vegas je dajal nek občutek praznosti.
Boston ima več lokacij, več različnih stavb, in ogromno sovražnih in prijateljskih naselbin.
V podzemlje sem hodil samo toliko kot so zahtevale misije od mene.
New vegas/Freeside pa itak ne moreš primerjat, ker ga niso uničile bombe, to z kazinoji in dogajanjem v Freeside je bilo kar dobro narjeno, veliko za počet na majhnem območju. Ampak je vse skupaj precej majhno proti Bostonu, bolj zabaviščni park.
Mogoče v F4 pogrešam ta zaprti del kot je bil New Vegas, eno večje neutralno območje z navideznim redom, kjer vse poteka preko skritih kanalov in se uporablja bolj podle taktike kot pa so headshoti. Neko življenje/utrip mesta ki povezuje območje in ljudi skupaj v slabem in dobrem in ti lahko aktivno sodeluješ notri preko raznovrstnih misij. (zaenkrat tega v Diamond City še nisem našel, mogoče bo v nadaljevanju)
Tudi meni se zdi, da je Boston večji kot Washington predvsem pa bolj odprt. Washington je imel polno enih preprek in zaradi tega si moral hoditi čez metro kjer je bil pa pravi labirint ampak je bilo več ali manj vse lepo povezano
Vegas je pa bolj majhen čeprav mi je bilo všeč tisto pred mestje- Freeside in sam center. Največje presenečenje v New Vegas mi je bila pa tista lokacija na koncu mape, kjer je bila ena vas v hribih in sneg edino škoda, ker je bila tam samo 1 vas in 1 jama.
Iatromantis ::
Še ena stvar, ki je bolj popreproščena je stanje opreme, v prejšnjih delih si moral stvari vseskozi popravljati, da niso propadle, tukaj je vse "pristine quality" :)
darkolord ::
Iatromantis je izjavil:
Še ena stvar, ki je bolj popreproščena je stanje opreme, v prejšnjih delih si moral stvari vseskozi popravljati, da niso propadle, tukaj je vse "pristine quality" :)Ja, meni je tole všeč. Prej je bilo treba zelo šparati orožja, zdej pa samo gasa
Furbo ::
Meni bi bilo vseeno, uporabljam samo 10mm pištolo, teh je pa v izobilju. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
BigWhale ::
matobeli ::
V F:NV je bilo smiselno, ker se je navezovalo z tvojo repair stopnjo do kje si lahko orožje popravil, pa še uporabit si moral ali repair kit ali pa enak kos opreme.
Je bilo potrebno stalno oprezati za surovinami, ki jih je bilo precej manj kot v F4, ali enakim orožjem, kar pa pri kakšnem boljšem kosu ni bilo ravno enostavno. Vzdrževanje opreme je predstavljalo za igralca nek iziv in ni bilo dolgočasno.
Oziroma če si dobro plačal so ti to nardili drugi.
V F4 pa vse deluje preko materialov in bi popravljanje orožja in opreme zahtevalo samo dodatni klik v workbenchu in tistih nekaj surovin, precej dolgočasno opravilo in bi večini igralcev presedalo.
Oziroma če že, bi to morali implementirati, vključno z hrano in vodo, v survival mode-u. Ampak ne vsake 3 dni malo popit in pojest, ampak hrana 3x na dan določeno količino, spanje obvezno, voda tudi. Drugače malusi na special
Je bilo potrebno stalno oprezati za surovinami, ki jih je bilo precej manj kot v F4, ali enakim orožjem, kar pa pri kakšnem boljšem kosu ni bilo ravno enostavno. Vzdrževanje opreme je predstavljalo za igralca nek iziv in ni bilo dolgočasno.
Oziroma če si dobro plačal so ti to nardili drugi.
V F4 pa vse deluje preko materialov in bi popravljanje orožja in opreme zahtevalo samo dodatni klik v workbenchu in tistih nekaj surovin, precej dolgočasno opravilo in bi večini igralcev presedalo.
Oziroma če že, bi to morali implementirati, vključno z hrano in vodo, v survival mode-u. Ampak ne vsake 3 dni malo popit in pojest, ampak hrana 3x na dan določeno količino, spanje obvezno, voda tudi. Drugače malusi na special
Izi ::
Točno, v F4 je veliko bolj zanimivih stvari za katere je treba stalno skrbeti, kot pa stanje orožja.
V prejšnjih Falloutih se je ponavadi dogajalo, da so igralci dobra orožja šparali in jih potem nikoli niso uporabili. Večinoma smo uporabljali tisti krš, ki smo ga sproti pobirali in ga takoj ko se je začelo pretirano zatikati odvrgli in pobrali drugega.
Na samo da je bilo popravljanje nadležno ampak dobrih orožij ni nihče uporabljal. Ves sistem orožij je bil tako praktično nedelujoč in zato so ga na številne prošnje končno ukinili.
V prejšnjih Falloutih se je ponavadi dogajalo, da so igralci dobra orožja šparali in jih potem nikoli niso uporabili. Večinoma smo uporabljali tisti krš, ki smo ga sproti pobirali in ga takoj ko se je začelo pretirano zatikati odvrgli in pobrali drugega.
Na samo da je bilo popravljanje nadležno ampak dobrih orožij ni nihče uporabljal. Ves sistem orožij je bil tako praktično nedelujoč in zato so ga na številne prošnje končno ukinili.
matobeli ::
Ah tako hudo pa ni bilo. Razumet si moral par principov in je bilo rešeno.
Kar je bilo res slabo narjeno je bil neobstoječ sistem razvrščanja v inventori.
Med 1001 jajcem si moral najti duct tape, wonderglue, wrench, scrap metal in scrap electronics. To je bilo pa res nadležno. Potem smo pa imeli razvrščeno v 100 različnih zabojev in omar, na levi strani cunje, na desni oklepi, v footlockerju orožja, nekje municija...
Če bi bil workbench tudi kontejner in bi avtomatično doziral potrebne materiale (tako kot sedaj v F4) bi sam sistem deloval veliko bolje in tudi ljudje ne bi obupavali nad craftanjem. (enako velja za campfire craftanje).
Pa seveda "Store All Junk" tipka, ter tista lupa ki omogoča lažje iskanje željenih surovin.
Je bilo pa treba dat kakšno točko v repair, oziroma kar precej njih (mislim da 50 za Weapon repair kit izdelat). Pri Repair 90 in lvl 14 pa si itak izbral Jury Riginng perk in je bilo težav praktično konec. V F4 lažje prideš brez perkov skoz ker lahko vedno razstaviš neko kupljeno/ukradeno orožje in porabiš hude dele da izboljšaš svojo pokalico.
Kdor je v FNV že od začetka nažigal samo tiste svari ki so dale najbolj očiten efekt se je pač zajebal in izgubil en "zanimiv" del igre.
Vem da je to postranska stvar, ampak najvišja težavnost bi lahko zajemala še kaj drugega kot to da moraš sovražnika večkrat pritisnit. To je čisto poneumljanje, oziroma nazadovanje če pogledamo proti FNV. (Survival je imel tam hrano+vodo+težo vsega)
Kar je bilo res slabo narjeno je bil neobstoječ sistem razvrščanja v inventori.
Med 1001 jajcem si moral najti duct tape, wonderglue, wrench, scrap metal in scrap electronics. To je bilo pa res nadležno. Potem smo pa imeli razvrščeno v 100 različnih zabojev in omar, na levi strani cunje, na desni oklepi, v footlockerju orožja, nekje municija...
Če bi bil workbench tudi kontejner in bi avtomatično doziral potrebne materiale (tako kot sedaj v F4) bi sam sistem deloval veliko bolje in tudi ljudje ne bi obupavali nad craftanjem. (enako velja za campfire craftanje).
Pa seveda "Store All Junk" tipka, ter tista lupa ki omogoča lažje iskanje željenih surovin.
Je bilo pa treba dat kakšno točko v repair, oziroma kar precej njih (mislim da 50 za Weapon repair kit izdelat). Pri Repair 90 in lvl 14 pa si itak izbral Jury Riginng perk in je bilo težav praktično konec. V F4 lažje prideš brez perkov skoz ker lahko vedno razstaviš neko kupljeno/ukradeno orožje in porabiš hude dele da izboljšaš svojo pokalico.
Kdor je v FNV že od začetka nažigal samo tiste svari ki so dale najbolj očiten efekt se je pač zajebal in izgubil en "zanimiv" del igre.
Za vodo in hrano imate mod če vas rajca.
Vem da je to postranska stvar, ampak najvišja težavnost bi lahko zajemala še kaj drugega kot to da moraš sovražnika večkrat pritisnit. To je čisto poneumljanje, oziroma nazadovanje če pogledamo proti FNV. (Survival je imel tam hrano+vodo+težo vsega)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
matobeli ::
oo7 ::
Točno, v F4 je veliko bolj zanimivih stvari za katere je treba stalno skrbeti, kot pa stanje orožja.
V prejšnjih Falloutih se je ponavadi dogajalo, da so igralci dobra orožja šparali in jih potem nikoli niso uporabili. Večinoma smo uporabljali tisti krš, ki smo ga sproti pobirali in ga takoj ko se je začelo pretirano zatikati odvrgli in pobrali drugega.
Na samo da je bilo popravljanje nadležno ampak dobrih orožij ni nihče uporabljal. Ves sistem orožij je bil tako praktično nedelujoč in zato so ga na številne prošnje končno ukinili.
To se je dogajalo pri meni v F3 in F:NV. Najboljša orožja sem šparal na koncu so mi ostala skoraj neuporabljena.
Zmajc ::
Izi ::
Vem da je to postranska stvar, ampak najvišja težavnost bi lahko zajemala še kaj drugega kot to da moraš sovražnika večkrat pritisnit. To je čisto poneumljanje, oziroma nazadovanje če pogledamo proti FNV. (Survival je imel tam hrano+vodo+težo vsega)
Bistvo Survival težavnosti je v tem, da ti zelo zelo upočasni Health regeneration.
Med Very Easy in Very Hard ni razlike v Helth Regeneration, vsaj jaz je nisem opazil, na Survival pa moraš spet začeti uporabljati Wait in Sleep, če hočeš priti do zdravja.
Hrana, voda, Stimpaki in kemija ti na Survival težavnosti tako počasi obnavljajo zdravje, da so vsi po vrsti skoraj neuporabni kasneje v igri, ko ti vsak sovražni zadetek vzame minimalno 100 zdravja.
Lifegiver in Solar Powered sta zato na Survival mode praktično obvezna, če se hočeš boriti konstantno brez počivanja ali spanja po vsakem malo daljšem boju.
matobeli ::
Bistvo Survival težavnosti je v tem, da ti zelo zelo upočasni Health regeneration.
Ma, nevem kolk HPja maš ti da je potek "zelo" počasen. Jaz sem lvl50 pa če sem res hudo ranjen počakam kakšno minuto, požrem 3 stimpake, kakšen psycobuff oziroma karkoli na psychotu, med-x, kakšen zrezek iz čudnega mesa ipd. in je spet vse OK. Pa imam samo lvl 1 perk medic (al kaj je že, nobenih drugih).
Je pa res da mi stimpaki stalno lafajo med fajtom, ker vem da bo drugače treba čakat.
Res je pa da ne hodim nag naokoli. Trenutno je najbolš kar imam Heavy combat armor, če pa je kaj bolj posebnega pa vzamem moj trusty power armor.
AngelOfDeath ::
Jaz sem kot level 30 prvič uporabil power armor x-01, Ker prej nikoli nisem uporabljal armorja... Mi lahko kdo napiše kako popraviš to zadevščino ? :)
Se da kako podaljšati trajanje corov ?
Se da kako podaljšati trajanje corov ?
edit: Slovnica
oo7 ::
AngelOfDeath je izjavil:
Jaz sem kot level 30 prvič uporabil power armor x-01, Ker prej nikoli nisem uporabljal armorja... Mi lahko kdo napiše kako popraviš to zadevščino ? :)
Se da kako podaljšati trajanje corov ?
Power armor popraviš na tisti rumeni power armor postaji. Dele lahko tudi izboljšaš če ima vse potrebne surovine.
Jaz sem level 45 in nisem še našel x-01
matobeli ::
Za podaljšanje trajanja cora je en perk. Z več stopnjami.
Pa nekje sem pomoje zasledil da je vsak novejši PA bolj šparoven, kdo ve če je res?
Pa nekje sem pomoje zasledil da je vsak novejši PA bolj šparoven, kdo ve če je res?
oo7 ::
X-01 sem napisal kar nekaj strani nazaj kje se nahaja. :P
Vem vem :)
Ampak jaz odkrivam lokacije postopoma, ko pridem tja ga bom pa vzel :)
Za podaljšanje trajanja cora je en perk. Z več stopnjami.
Pa nekje sem pomoje zasledil da je vsak novejši PA bolj šparoven, kdo ve če je res?
Jaz sem, do zdaj power armor uporabljal zelo malo takrat, ko sem ga se mi je pa zdelo, da te fusion baterije zdržijo kar dolgo. Trenutno jih imam že več kot 40.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Kateri perk je potreben, da imaš lahko v naseljih več kot 16 ljudi?
Noben perk ni za to. Odvisno je od višine Charisme.
Povsod pravijo, da je končno število naseljencev 10 + Charisma, ampak to ne drži popolnoma.
Jaz imam ves čas Charismo 6, nikoli ne uporabljam nobene Charisma opreme, pa imam v vseh naseljih od 16 do 24 naseljencev.
Ker imam vsa naselja popolnoma spedenana imam povsod maksimalno število ljudi in kot kaže ima vsako naselje različen maksimum. Najmanj je Charisma + 10, največ pa kot kaže Charisma + 18.
BigWhale ::
XsenO ::
Child of Atom so pa kar težak nasprotnik.
Nah daš si hazmat gor in lahko plešeš pred njim
1 + 1 = 1
oo7 ::
oo7 ::
ti igraš pol ure na dan :P?
Jaz končujem že drugi playtroug počasi. :P
Trenutno sem pri 126 urah. Odkril sem tam okoli pol mape čeprav ikon na mapi je že kar veliko ampak niso še vse odkrite. Kar se tiče glavne zgodbe sem pa nazadnje rešil det. Valentina pa pred kratkim sem se komaj pridružil skupini railroad :)
Igram bolj počasi raziščem vse in probam pobrati čisto vso kramo, ki jo vidim.
Izi ::
Končno sem ugotovil zakaj ni nikjer ženskih Super mutantk.
Ko sem naokoli vandral s Paladinom Danseom mi je zaupal. Da je njegov najboljši prijatelj postal Supar Mutant kot posledica okužbe z virusom od nekega Super Mutanta med bojem. Omenil je še, da se virus imenuje FEV.
Supat Mutanti se ne razmnožujejo spolno ampak se navadni ljudje okužijo z virusom in se počasi preobrazijo v Super Mutante ali pa v še kaj hujšega. Preobrazba se imenuje FEV effekt.
FEV (Forced Evolutionary Virus) je tisti krivec za vse pošati v Fallout svetu.
Celotna zgodba okoli tega virusa je neverjetno dodelana.
Ko sem naokoli vandral s Paladinom Danseom mi je zaupal. Da je njegov najboljši prijatelj postal Supar Mutant kot posledica okužbe z virusom od nekega Super Mutanta med bojem. Omenil je še, da se virus imenuje FEV.
Supat Mutanti se ne razmnožujejo spolno ampak se navadni ljudje okužijo z virusom in se počasi preobrazijo v Super Mutante ali pa v še kaj hujšega. Preobrazba se imenuje FEV effekt.
FEV (Forced Evolutionary Virus) je tisti krivec za vse pošati v Fallout svetu.
Celotna zgodba okoli tega virusa je neverjetno dodelana.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 27403 (551) | oo7 |
» | Fallout 76 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 77838 (2595) | todman74 |
» | Fallout 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 25540 (1309) | oo7 |
» | Fallout 3 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 53325 (5267) | oo7 |
» | Fallout: New Vegas (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 54497 (18632) | oo7 |