» »

"Šparanje" sklopke na avtu

"Šparanje" sklopke na avtu

1
2
3 4

BlaY0 ::

S tem ko bremzaš z mašino in vmes šaltaš, bremzaš tudi s sklopko. Mah jaz tudi tako delam, hebiga. Ko jo bom pa skuril jo bom pa zamenjal... še vedno kasneje kot ženska v visokih petah.

Qcube ::

Jaz imam navado, kadar vidim rdeč semafor dam v ler in počasi pridem do semaforja in ustavim. Če ni ravno zategnem ročno, drugače nič. S tem ne mislim nič prišparat na sklopki, samo tak stil vožnje mi ugaja.

Venum ::

Obrablaš jo za manj kot sekundo dokler spet ne prime oz. avto začne "vlečt" ?


Včasih js tut že med premikanjem dam v ler, sam če hočeš bit čimbol šparovn se moreš odločit al bi rad sklopko obral za več prestavljanj (ko zaviraš z motorjem) al bi rad bol obrabo zavore :)

BlaY0 ::

Teh "sekund" se kar nabere. V leru kuriš bencin/nafto, pri zadostnem bremzanju z mašino pa ne.

šernk ::

Če vsi mehaniki to trdijo zakaj potem ni vsaj enkrat letno v vsaki od avto revij članek o tem? Zakaj, če vsi mehanikki to trdijo in je splošno sprejeto dejtvo tega ni v navodilih za uporabo avtomobila?


zakaj bi si pljuvali v lastno skledo? Več ljudi kot pride na menjavo več zaslužijo. Menjava sklopke pri avtu je lepo in zamudno delce, ki ga večina domačih mehanikov ne more naredit, tako kot velik servis. Zavore med drugim lahko zamenja vsak mal manjši bumbr, ki se ne boji umazat rok.

je pa to splošno znano dejstvo v krogih mehanikov, zakja ni med ljudmi pa ne vem, vprašaj tiste ljudi, sam se z njihovim načinom vožnje ne ukvarjam.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

aha, torej gre za cehovsko zaroto, ki jo podpirajo tudi vsi neodvisni avtomobiljski mediji in proizvajalci? Seveda imajo potem plačene ljudi kot sem jaz da trdijo, da se jim skplopka še ni pokvarila, kljub temu, da sem jo v okviru lobija že vsaj trikrat menjal?

šernk ::

Glej nimaš pojma...nakladaš iz naslonjača, in se lahko voziš že 2 leti s slabim ležajem in tega ne veš. Če pa ne, pol pa kapo dol, moj je bil s takim načinom vožnje fuč v 80.000km (prejšnji lastnik), fuč na način, da bi lahko sam naredil s tistim kompletom vsaj še 100.000km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

gendale ::

če poznam semafor, al pa če se vidi luč za pešce, dam vn iz prestave in spustim sklopko, pol dam pa v prvo, ko se pešcem ugasne zelena

če sem prvič na semaforju, pol pa odvisno kokr se mi zdi, če se mi zdi, da bo mel hitro zeleno, držim sklopko in mam v prvi, če ne pa ne

najraje bi mel pa avtomatika, ker to prestavljanje je muka, še posebej v kolonah, al pa ko je vsak semafor rdeč
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

echo ::

Ko smo že pr sklopki - a je za sklopko boljše hitro spuščanje med prestavami, tako da avto malo cukne ali počasno mehko spuščanje?
Podobno me zanima za speljevanje - boljš na hitro spustit sklopko (obrati opazno padejo), ali lepo v točki drsenja počakat, da se izenačijo obrati koles in motorja ter nato nadaljevati z vožnjo?

Mislim, da so to bolj pomembna vprašanja o šparanju sklopke, kot pa "ler vs. kuplunga do daske" (kakšna je sploh razlika za menjalnik med tema dvema? Razumem, da ler ne obrablja pedala.)

Ker mi je udobnost vožnje na prvem mestu, spuščam sklopko počasi oziroma v točki grabljenja malo upočasnim, tako da avto brez "jerk"-anja (slovensko se reče trzaj) nadaljuje v drugi prestavi. Včasih si pomagam tudi z gasom, tako da kinetična energija avta ne pospeši motorja, ker se ta že vrti z določenimi obrati.
Kakšno mnenje?

Mesar ::

Jaz pri semaforju vedno ustavim, zategnem ročno zavoro, izklopim vozilo, dam v prvo prestavo, zapustim kabino vozila, zaklenem vozilo in zapustim vozilo - grem na pločnik, kjer je prostor za pešce in od tam opazujem kdaj se bo prižgala zelena lučka na semaforčku, takrat ponovim postopek v obratnem vrstnem redu in odpeljem do naslednjega semaforja.
Your turn to burn!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Maxl ()

Daedalus ::

Ko smo že pr sklopki - a je za sklopko boljše hitro spuščanje med prestavami, tako da avto malo cukne ali počasno mehko spuščanje?
Podobno me zanima za speljevanje - boljš na hitro spustit sklopko (obrati opazno padejo), ali lepo v točki drsenja počakat, da se izenačijo obrati koles in motorja ter nato nadaljevati z vožnjo?


Takole iz glave - če mehko popuščaš sklopko, malo bolj trpijo lamele (zadeva pač drsi). Če jo sunkovito, trpi ves pogonski sklop, ker pač prenašaš obremenitev v bolj ali manj konkretnih sunkih. Pomoje je počasnejše popuščanje sklopke (pa ne lih tak, da bi jo z drsenjem "kuril") precej boljš, ko sunkovito. Zelo lepo se to demonstrira, če recimo pri prestavljanju navzdol na hitro spustiš sklopko (kr fino strese cel avto), al pa če jo popustiš bolj mehko in enakomerno. Pa seveda, ta drug način je precej bolj udoben za voznika in sopotnika.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

šernk ::

Sklopko se popušča z občutkom, da obremenitev lepo prime, sicer res da boš na tak način morda uničil lamelo (v 300.000km (naša je šla pri 430.000), da se ne bo lakotnik kaj obešal, da njegova je še vedno ok) vendar s tem prišparaš ogromno denarja na pogonskih sklopih, ker sunkovite obremenitve so najhujše. Pa gas se doda po zamenjavi prestave, avto že sam uravna obrate, je pa res da nekaterim avtom ob pritisku na sklopko obrati motorja narastejo (KIA), drugim padejo.

Mislim, da so to bolj pomembna vprašanja o šparanju sklopke, kot pa "ler vs. kuplunga do daske" (kakšna je sploh razlika za menjalnik med tema dvema? Razumem, da ler ne obrablja pedala.)


za menjalnik razlike ni, prej kot boste zastopli da ni problem v tvoji nogi in pedalu sklopke, temveč v ostalih premičnih delih, prej boste prišli do zaključkov zakaj ni dobro držati sklopke, za zastopit zadevo pa moraš vedet kako je sklopka sestavljena in kako deluje

kratka osnovna predstavitev:

ampak res samo osnovna za osnovno predstavo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

echo ::

Pa gas se doda po zamenjavi prestave, avto že sam uravna obrate

Ja, pri pritisku na sklopko (standard šaltanje) obrati motorja padejo na 700-800 rpm, ko prešaltamo v nižjo prestavo pa bodo spet narasli v skladu s hitrostjo koles in prestavnega razmerja.
http://www.drivingfast.net/car-control/...
Na ta način znižaš razliko v obratih med dvema ploščama sklopke.

Itak to ne igra bistvene vloge pri vsakodnevni vožnji, malce pa popestri zaviranje pred semaforji, če hočemo elegantno zavirati z motorjem in zmanjša trzaje pri "downshiftu". Uporabno je tudi pri "upshiftu".
Kako je pa z obremenitvami menjalnika in ostalih delov pri tem početju? Po moji logiki se zmanjšajo, sploh ko enkrat dobro ujamemo ritem.

flbroker ::

preveč komplicirate, sklopke imajo dolgo življenjsko dobo in ne crknejo kar tako...ponekod v tujini sploh ne uporabljajo ročnih zavor ampak uporabljajo sklopko/gas (uradna praksa), tudi če stojijo 2min na hribu

Zheegec ::

Vsekakor se sklopko najbolj špara tako, da se sploh ne gre na pot z avtom...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

blackbfm ::

mnja, šparat potrošni material je res bv..pač ne delaš agresivno z avtom in to je to..ne pa da se greš neko šparanje wtf:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Venum ::

flbroker: Zdej ko vem dejstva glede sklopke jo bom še kr lepo naprej spušču pa nebom nobenmu škodu :)

ALIEn3001 : Vzdigni se na naš nivo, če ga pa nisi sposoben dohajat nehi postat. Simpl ko pasulj :)

blackclw: To zdej kr tak govoriš, ker ti ni nič crknalo alpa si mogu menjat:) Pol ko dobiš račun za menjavo kakega dela za avto (za biloker avto so deli zlo dragi) ti je žau da nisi delu z avtom lepše oz. si ga bolj obremenjeval kot je blo potrebno. Kaj te pa stane če veš nektere reči pa se jih držiš? Nič. V primeru da se jih ne pač tvegaš popravilo (tut če se sklopke zlo malo kvarijo ti ni treba glih riskirat). No sej če se ti kaj pokvari na kolesu ni drago, tak da kr nadaljuj :)

energetik ::

echo je izjavil:

Kako je pa z obremenitvami menjalnika in ostalih delov pri tem početju? Po moji logiki se zmanjšajo, sploh ko enkrat dobro ujamemo ritem.
Vsekakor je za menjalnik (in ostale pogonske sklope) boljše mehko spuščanje sklopke. Drsenje lamel sklopke je pa itak primarna naloga teh lamel. ;)
Dobro, ne mislim s tem več minutne vožnje z drsečo sklopko, ampak da se jo spusti počasi, po možnosti še z uravnavanjem vrtljajev motorja z gasom. Če ujameš obrate, pravzaprav lahko prestaviš brez drsenja sklopke in brez sunkov.

Venum ::

A se lahko pretrga zobati jermen, če prehitro spuščaš sklopko?

blackbfm ::

Pol ko dobiš račun za menjavo kakega dela za avto (za biloker avto so deli zlo dragi) ti je žau da nisi delu z avtom lepše oz. si ga bolj obremenjeval kot je blo potrebno. Kaj te pa stane če veš nektere reči pa se jih držiš? Nič.


Pol pa najbolje da avto zaviješ v vato pa ga šparaš v garaži.

Venum ::

Neznaš brat? Preberi si še enkrat zadnji del mojega posta. Sej nimam nič proti temu kak voziš. Deli z avtom kak ti paše pa plačuj če maš preveč dnarja ;) Se vidi da maš polno rit vsega da neznaš cenit stvari...

flbroker ::

cela debata o uporabi sklopke je podobna tisti o porabi goriva, ljudje kupujejo avtomobile z prostornino 2.5k in več potem pa tekmujejo komu "manj žre" in kako voziti da bo "čim manj žrl", nesmiselno

sklopka je potrošni material tako kot so gume ali zavorni diski, to moraš vzeti v zakup drugače ne kupuj avtomobila, le da je poceni in zdrži celo večnost ter je prilagojena glede na avtomobil, to pomeni da sklopka v twingotu ni enaka tisti v E klasi in so življenjske dobe nekako si podobne, tam cca 200k km komot, zakaj taka panika? vozi normalno, sklopke ob "perfektni" uporabi ne boš kaj dosti ohranil, če sploh, sklopka se kuri ko ni v stanju 1 ali 0 torej stisnjena ali spuščena, če boš "normalno" spuščal ali pa poskusil biti "popoln" ne bo kaj razlike, skuriš jo tako da se kurčiš z burnouti tj. pri divjaškem speljevanju, vse ostalo ni omembe vredno

ti vozi normalno in redno servisiraj, avto pa je pleh in ne bo zdržal večno, če nič drugega bo zgnil od starosti

blackbfm ::

Neznaš brat? Preberi si še enkrat zadnji del mojega posta. Sej nimam nič proti temu kak voziš. Deli z avtom kak ti paše pa plačuj če maš preveč dnarja ;) Se vidi da maš polno rit vsega da neznaš cenit stvari...


Z avtom delam normalno, kaj pa ti počneš pa mi ni čist jasno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

WarpedGone ::

A se lahko pretrga zobati jermen, če prehitro spuščaš sklopko?

Če je jermen še v pravi formi, je dost močan da zdrži tudi to.
Če pa je svoje že oddelal, pa lahko takšen šok pomeni zanj preveč.

Ampak ta prehitro pomeni, da ti sunkovito in močno zabije obrate. Like močno pospeševanje na AC v četrti in namesto v peto daš v tretjo. Naredu parkrat... ni blo luštno občutit niti slišat. Je pa vse preživelo.

Kater pameten tri minute stoji na sklopki in še zavori? Za udobje še nikdar slišal?
Će se bo treba ustavit in ni očitno da bo trajalo le sekundo ali dve gre v ler, ko se ustavi tolk da je tut druga prehitra.
Če ni ravnina, še pritisk na ročno in je to to.
Zbogom in hvala za vse ribe

Venum ::

Sem še bolj mlad, brez stalnih prihodkov in sem dobil avto v dar od (ni važno). Ta specifičn avto mi ful vlko pomeni, zato bi ga rad mel čimdlje, pa ne vsakega, ampak sam tega. A kaj počnem? Poizkušam bit ne-potrošn. To ni normalno?

Good Guy ::

dsg->problem solved

flbroker ::

^^ @WarpedOne V veliki britaniji se v avto šolah uči speljevanje v klancu brez ročne, oni ročne ne uporabljajo tudi če v klancu stojiš min ali pet, nerelevantno, razen pri parkiranju na hribu (ko avto ne dela). Iz prve roke informacija ker sem moral izvoziti nekaj ur preden sem dobil njihovo vozniško. Čisto tako, kot zanimivost k celi debati o sklopkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: flbroker ()

Venum ::

Sry za double post. Ja takrat moreš bit še posebej nežn s sklopko (sem probal obratno) in avto se kr lepo zatrese. Bom sem mislil s prestavljanjem iz prve v drugo, saj se mi pogosto zgodi da nism preveč nežn, jermen pa tut ni najbolj "mlad". To je to kar si napisal, ampak eni delajo drugače, ker so preveč živčni, da bi nardili več stvari naenkrat in raje uberejo lažjo pot, iz tega in samo iz tega pa večina zagovarja svojo možnost, tut ko mehaniki pravijo drugače (tisti mehanik, ki je to povedal enemu forumašo je verjetno njegov prjatl, ki mu želi dobro) .

Good Guy je izjavil:

dsg->problem solved

Dvojna sklopka?

flbroker je izjavil:

^^ @WarpedOne V veliki britaniji se v avto šolah uči speljevanje v klancu brez ročne, oni ročne ne uporabljajo tudi če v klancu stojiš min ali pet, nerelevantno, razen pri parkiranju na hribu (ko avto ne dela). Iz prve roke informacija ker sem moral izvoziti nekaj ur preden sem dobil njihovo vozniško. Čisto tako, kot zanimivost k celi debati o sklopkah.


V sloveniji pa učijo oboje (speljevanje z ročno in z bremzo). Pač druga država :)

Kolko ur pa rabiš zvozit pri njih, da dobiš vozniško?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Venum ()

blackbfm ::

Sem še bolj mlad, brez stalnih prihodkov in sem dobil avto v dar od (ni važno). Ta specifičn avto mi ful vlko pomeni, zato bi ga rad mel čimdlje, pa ne vsakega, ampak sam tega. A kaj počnem? Poizkušam bit ne-potrošn. To ni normalno?


No vidiš, mlad si, pa se ti zdi da boš imel avto za večno...ampak pač narobe se ti zdi..ali bo zastarel, zgnil ali pa se ga boš naveličal:)

šernk ::

Človek je vprašal kaj je bolje in mi smo mu dali nasvet, kaj je tu narobe? Delimo napačne nasvete?

če je tako me prosim izpodbijte z dokazi, za moje dokaze pa pojdite vprašat vašega priljubljenega mehanika.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Dvojna sklopka?

Predvsem avtomatska.
S to dvojno sklopko jim je ratalo to avtomatiko speljat 'bol-na-mehko', enojna avtomatska se ni obnesla najbolje na dolgi rok.

^^ @WarpedOne V veliki britaniji se v avto šolah uči speljevanje v klancu brez ročne, oni ročne ne uporabljajo tudi če v klancu stojiš min ali pet, nerelevantno, razen pri parkiranju na hribu (ko avto ne dela). Iz prve roke informacija ker sem moral izvoziti nekaj ur preden sem dobil njihovo vozniško. Čisto tako, kot zanimivost k celi debati o sklopkah.

Verjamem. Men je inštruktor izrecno reku "na semaforju dej v ler, če vidiš da ne boš mogu takoj naprej". Speljevanje z ročno na klancu je bil klasični program, a smo se šli tudi speljevanje z drsečo sklopko kot se temu reče.
Zbogom in hvala za vse ribe

Venum ::

blackbfm je izjavil:

Sem še bolj mlad, brez stalnih prihodkov in sem dobil avto v dar od (ni važno). Ta specifičn avto mi ful vlko pomeni, zato bi ga rad mel čimdlje, pa ne vsakega, ampak sam tega. A kaj počnem? Poizkušam bit ne-potrošn. To ni normalno?


No vidiš, mlad si, pa se ti zdi da boš imel avto za večno...ampak pač narobe se ti zdi..ali bo zastarel, zgnil ali pa se ga boš naveličal:)


Ne daleč od tega, ampak če kaj crkne si nemorem privoščit novega dela takoj, vožnja iz A v B mi je pa zlo pomembna.

WarpedOne: Ta inštruktor je vrjetno svetla izjema, ker večina jih uči da držiš sklopko pa tut če čakaš 5minut.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Venum ()

šernk ::

Praviloma naj bi bilo da se sklopko drži, da si pripravljen na speljevanje...jaz sem v avtošoli trpel tako na pospeševanjih na avtocesto (avto se teralo do blokade), kot na semaforjih, ko je bilo treba imeti v prestavi.

sam se speljevanja z ročno niti nisem učil, vprašal me je, če gremo probat, pa se mi je mudilo domov ravno tist dan, poleg tega sem zadevo obvladal že prej, tako da me niti ni sekiralo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

WarpedGone ::

Rumena gori ravno dovolj časa da daš iz lera v prvo.
Ampak ker folk na semaforju dela vse kaj druzga kot spremlja dogajanje izven avtomobila, so raj spremenil učenje v "tiš kuplungo 5 minut" da boš prraveln takoj speljat. Itak da ne boš...
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

Sej to...če spremljam zadevo sam kljub prestavljanju ponavadi že speljujem ob rumeni, če pa šarim recimo po mobitelu pa ja...lahko gori zelena tudi dokler se tisti zadaj ne oglasi. Kar se mi zgodi lahko 1-2x letno.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

blackbfm ::

Ne daleč od tega, ampak če kaj crkne si nemorem privoščit novega dela takoj, vožnja iz A v B mi je pa zlo pomembna.


Če si ne moreš privoščit popravila je skoraj brezveze da imaš avto, čisto resno, v kolikor imaš pač alternativo - javni prevoz itd...

crknilo bo v vsakem primeru kaj, samo vprašanje časa..verjetno celo kakšna stvar na katero sploh nimaš vpliva pri vožnji

#000000 ::

@blackclw To da ne imet avta če si ne moreš privoščit popravila takoj, je držalo mogoče 15-20 let nazaj, danes je avto nuja, skor tko k mobitel. Strošek ampak bit pa more, tko k baba :)

blackbfm ::

Jah odvisno, samo za ceno registracije + zavarovanja pa mogoče vinjete se lahko kar nekaj prefuraš z javnim prevozom..kje so še ostali stroški, bencin, servisi. Zna bit pa problem če si iz kakšnih rovt, to pa verjamem.

Venum ::

blackclw: Ja bo, ampak bom čimveč pripomogu k temu da bo čimkasneje. Se pa strinjam z zadnjim komentarjem. Pač tak je naneslo da mam avto, čeprav še nism redno zaposlen in ga tut uporablam, ker mi je nujn. Problem je da javni prevoz vozi ko njim paše, ne tebi, zato se ga ogibam v čimširšem krogu. Ja so stroški pa kaj hočeš. Btw tema je sklopka ne al se splača met avto al ne.

LeQuack ::

Javni prevoz je počasen, ker je preveč avtov na cesti. Folk se vozi z avti, kjer je javni prevoz počasen...
Quack !

echo ::

Šparanje ni dobra beseda, ker implicira, da se nečemu odpoveš.
Mi se tu pogovarjamo o navadah, ki omogočajo dolgo življenjsko dobo sklopke - smotrna uporaba skratka.

Še en primer - znanec pri šaltanju v višjo prestavo nahitro spusti pedal za sklopko (zagrabi mu šele čisto na koncu oziroma že pr nekaj centimetrih pritiska začne popuščati - mogoče ve kdo razlog za to? Po mojem je popravilo trivialno), zato mu avto vsakič cukne in šele nato začne dodajati gas. Vožnja je zato zelo neenakomerna, jaz sem njegov avto pri "gas do daske" vožnji vozil trikrat lepše.
In to tako, da sem pri vsakem šaltanju malce preden sem spustil sklopko dodal gas in pomagal pospešiti motor, ki bi ga sicer s trenjem pospešilo vozilo. Zaradi manjšega trenja je tudi obraba manjša, pa čeprav samo za malenkost. Bistvo je seveda v udobni vožnji.

Ne vem zakaj nekatere moti naše teoretiziranje - dobra teorija je podlaga za pravilno prakso. Nekateri te stvari instinktivno usvojite, nekateri jih raje razumemo.
Če bi meni pred začetkom vožnje nekdo pokazal zgornji posnetek delovanja sklopke, mi ne bi bilo treba nič ugibati in voziti po občutkih, ter si za različne situacije delati različne scenarije (kaj je treba kdaj pritisnit, da bo prav).
Saj potem sem pravilno ugibal, da gre za dve drseči plošči, ampak prvih nekaj kilometrov je bilo "kr neki".

šernk ::

sej to je tisto ko ljudje mislijo, da vse kar dela pri avtu so tisti trije pedali, volan in ena ročica.

ne rečem, da bi morali vsi vse poznat, ampak vsaj osnove...da sklopka ni tisti pedal pod volanom itd.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mehmed ::

Nimam mnenja glede sparanja sklopke, ce imam utrujeno nogo jo pac ne bom tiscal po nepotrebnem.
Definitivno mi pa tista sekunda hitrejsega speljevanja ob zeleni ne bo narekovala kaj in kako. Kogar vrze iz tira sekundo kasneje speljat kot bi lahko je itak prizadet, ne bom se prilagajal takemu folku.
Mislim sekunda fak. Tak folk se verjetno zacne trest v dvigalu, ce ne pritisnes svojega nadstropja takoj. Tam lahko tudi po tri sekunde izgubis.

WarpedGone ::

In to tako, da sem pri vsakem šaltanju malce preden sem spustil sklopko dodal gas in pomagal pospešiti motor, ki bi ga sicer s trenjem pospešilo vozilo. Zaradi manjšega trenja je tudi obraba manjša, pa čeprav samo za malenkost. Bistvo je seveda v udobni vožnji.

Enako počnem sam, že čisto iz udobja.
Za vsako hitrost in prestavo dobiš občutek kje morajo bit obrati. In če pogoji vožnje zahtevajo le te okrog 2000, ob pritisku sklopke pa padejo pod 1000, jasno da bo bol na mehko in hitro šla menjava prestave če obrate dvigneš blizu zahtevanih glede na novo prestavno razmerje predno sklopka na polno zagrabi.

Imam tako 'divjo' sklopko da so bili prvi kontakti z avtomobilom cela sramota zame. Zagrabi iz 0 na 100% v manj 2mm hoda pedala. S tem načinom vožnje lahko menjam prestave brez da bi avto kakorkoli ruknu, povsem gladko.

Mislim sekunda fak.

Sekunda ni nič. Razen če moraš zaradi pacienta pred sabo stat v koloni pred zeleno lučjo in se je ta ta "sekunda" raztegnila proti polovici zelenega intervala. In bojo zato recimo štirje za tabo čakali še en cel interval. Vsak ma neki bonusa, ki pa ni neomejen.
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

šernk je izjavil:

Človek je vprašal kaj je bolje in mi smo mu dali nasvet, kaj je tu narobe? Delimo napačne nasvete?

če je tako me prosim izpodbijte z dokazi, za moje dokaze pa pojdite vprašat vašega priljubljenega mehanika.


sem, in je rekel, da je šparanje pri obrabi sklopke s spuščanje na križiščih (ler) približno tako učinkovito kot šparanje goriva s tem, da pri pospeševanju ugasneš avtoradio.

Ampak tebi nima smisla razlagat, ker veš in mi je to povedal samo zato, ker je že sešteval tisoče EUR ,ki jih bom v naslednjem letu pustil pri njemu, ko bo menjaval sklopke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

WarpedGone ::

Ne ločiš obrabe sklopke od obrape potisnega ležaja.
Niti ne znaš pravilno vprašat, še manj pa pravilno razumet podan odgovor.
Zbogom in hvala za vse ribe

St235 ::

imaš prav potisni ležaj ni del sklopke in s samo skplopko nima veze. Še dobro da vas je večina avtomehanikov samo na formu in ne v resničnem življenju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

compaq ::

Fantje a ni škoda, da se prepirate tukaj, vsak ima svoj način vožnje tak kot mu najbolj paše, zdaj pa tukaj en drugega posiljujete s svojimi teorijami, vozite tako kot ste navajeni. . .

AMEN

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: compaq ()

šernk ::

sem, in je rekel, da je šparanje pri obrabi sklopke s spuščanje na križiščih (ler) približno tako učinkovito kot šparanje goriva s tem, da pri pospeševanju ugasneš avtoradio.


če je to rekel:
a) menjaj mehanika
b) govoril je za lamelo sklopke, ker potisni ležaj ni del sklopke, ker če bi ga vprašal še kako je pa s potisnim ležajem, bi ti rekel: ja zadeva takrat trpi ampak ni bistveno.

sedaj mi pa razloži, kako lahko zadeva ki trpi se ne obrablja, jaz raje vidim da zadeva ne trpi. na dolgi rok je imel pa prav...prišpara se 100x manj v enem letu kot se uniči sklopka pri enem hitrem pospeševanju, ampak če imam možnost seči en ovinek ga tudi bom, pa ne zato ker bi prišparal 0,00001 mililitra bencina zaradi krajše poti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Točno o tem govorim. Ja potisni ležaj se obrablja in s prestavljanjem v ler prišparaš toliko kot prišparaš pri gorivu z ugašanjem avtoradija med psopeševanjem.

Je pa absurdno to razlagat kot bistveno razliko pri življenski dobi sklopke (kot celote), ker eno napako z prestavljanjem v napačno brzino, prehitrim/prepočanim spuščanjem sklopke, držanjem avtomobila pod sklopko na klancu itd. narediš več škode kot, prihaniš na potisnem ležaju v 100.000km z lerom na semaforjih.

Če k temu dodamo še pregovorno brzino slovencev pri speljevanju, potem s prestavljanjem v ler za večino voznikov pomeni dosti več škode kot koristi.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
597018 (5247) IL_DIAVOLO
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7212744 (11068) Mavrik
»

Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25723798 (14088) Malajlo
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15944774 (41203) šernk
»

Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24929006 (20942) ;-)

Več podobnih tem