» »

"Šparanje" sklopke na avtu

"Šparanje" sklopke na avtu

strani: 1 2 3 4

šernk ::

Če k temu dodamo še pregovorno brzino slovencev pri speljevanju


ta pregovorna brzina je kot sem že rekel problem drugje, zanimivo da sam pogosto uspem prestavit v prestavo in spustit ročno in speljat med tistim ko se prižge rumena luč, če pride pa kakšna luštna mimo v kratkem krilcu, se mi pa j*** za tiste za mano, speljal bom počasi, če se ti mudi se jezi sam nase, ker si šel prepozno od doma, itak se me je pa bolje izogibat, ker spadam med morilce.

govoriti z nekom o tem, ki sklopke še ni držal v roki je brezpredmetno. si že videl strojni del, za katerega je ugodno večja obremenitev od potrebne? koliko zadeva zdrži je pri tem sploh nepredmetno.

s traktorjem doma lepo delam, pa čeprav je star več kot 30 let, in če se bo lepo delalo z njim bo doživel starost tudi 60 let, torej zakaj bi moral čez 15 let zadevo imeti fuč, če lahko zdrži 30 let?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

echo ::

Sam ko prešaltaš v ler morš prtisnt sklopko, jo spustit in ko hočeš potem prestavt v brzino morš spet ponovit cikel - torej dvakratni hod. A je to boljš za pedal kot enkratni hod, s tem da vmes tiščiš? :))

šernk ::

pedalu je vseeno :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

amigo_no1 ::

Kdor rad na semaforjih po par minut vsakič tišči pedal sklopke naj to počne še naprej, nekateri smo to že davno prerasli.

Good Guy je izjavil:

dsg->problem solved

Googlaj za "dsg problem".



Venum je izjavil:

Eni očitno rabijo znanstveno raziskavo da kaj vrjamejo :) Sicer pa vsakemu svoje, nej vsak dela tak kot misli da je vredu :=)

energetik: Js tut podobno bremzam ko sem še malo oddaljen od rdečega semaforja. Pač v vedno nižjo prestavo šaltaš da sploh nerabiš bremze pol če maš srečo se sploh nerabiš čisto ustavlat :)

Raje zamenjam zavorne ploščice kot počen jermen in izrabljeno sklopko.
Da nabijanja motorja v obrate in hrupa pri tem brez potrebe niti ne omenjam.Avto ni tovornjak, ki ima motorno zavoro.

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

Raje zamenjam zavorne ploščice kot počen jermen in izrabljeno sklopko.
Da nabijanja motorja v obrate in hrupa pri tem brez potrebe niti ne omenjam.


Zaviranje z motorjem povzroča manj obrabe, kot pritiskanje na bremzo za vsako malenkost. Motor se pač - vrti, nekaj kar itak počne. Se pa splača menjavat navzdol pri ustrezni hitrosti, ne pa pri 60 km/h iz četrte direkt v drugo vsekat... Tisto nekaj dodatnega hrupa me ne moti, sem ga navajen med pospeševanjem>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Lakotnik29 ::

šernk je izjavil:

pedalu je vseeno :)


potisnemu ležaju pa ne. Pa tudi predal se izrablja, glede na to da iščemo dlake v jajcu, da racionaliziramo svoje vozne navade.

r3dkv1c4 ::

M-XXXX je izjavil:

Če sklopka ne grabi (pritisnjen pedal), ni obrabe..

potisni ležaj trpi....plošča pač ne drsa in se ne obrablja.

šernk ::

Lakotnik29 je izjavil:

šernk je izjavil:

pedalu je vseeno :)


potisnemu ležaju pa ne. Pa tudi predal se izrablja, glede na to da iščemo dlake v jajcu, da racionaliziramo svoje vozne navade.



bi kaj rekel, pa nisi dovolj usposobljen za mi iskat dlako v jajcu :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

SasoS ::

echo je izjavil:

Sam ko prešaltaš v ler morš prtisnt sklopko, jo spustit in ko hočeš potem prestavt v brzino morš spet ponovit cikel - torej dvakratni hod. A je to boljš za pedal kot enkratni hod, s tem da vmes tiščiš? :))


Če daš v ler ti načeloma ni treba sklopke stisnt. Sklopko rabiš samo da ujameš zaklop prestave.

Drugače pa če si malo pozoren in spremljaš kdaj se zapre luč na križišču, ni težko spustit ročno in dat v prestavo predno je zelena...

Pyr0Beast ::

Glede iz shem je zadeva taka:
Obraba sklopke - Zadeva se obrablja le ko obstaja trenje (Razlika med obrati menjalnika in mašine)
Obraba potisnega ležaja - Zadeva se obrablja venomar ko se vrti - Če imaš v 5ti in stisnjeno sklopko se bo le ta veselo obrabljal. Samo ležaj bo crknil zaradi drugih razlogov - pomanjkanje lubrikanta, rja etc. Ko avto stoji ali je v leru in s stisnjeno sklopko se zadeva ne bo vrtela, obraba = 0

Obraba vzmeti - Zadeva je navaden kos pleha

Obraba menjalnika - zanemarljiva - vendar imajo nekateri menjalniki lastno pumpo katera cirkulira olje naokoli - če je zadeva v leru ne dela
Obraba motorja - pri stisnjeni sklopki se ne obrabljajo ležaji ki fiksirajo pogonsko gred levo-desno, vendar je ta čas minimalen, tako da je brezveze.

Na kratko je skoraj bolje kuriti bremze kakor sklopko in mašino.
Kakor je bilo že rečeno - bremze lahko menja vsak dripec - in bolje je da jih več uporabljaš kakor premalo, drugače se ne čistijo.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

fosil ::

Ko smo že ravno pri tej temi.
Kaj je boljše, pred semaforjem (ali kje drugje) bremzat z motorjem in pri tem ene dvakrat prestavit, ali dat v ler in bremzat z bremzo?
Tako je!

Pyr0Beast ::

V brzino dokler so injektorji odklopljeni, ko dovolj padejo obrati daš v ler.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

echo ::

Po mojem je pri tem bistveno odgovorit, ali zmanjšana poraba bencina odtehta povečano obrabo sklopke in motorja.

In ja, to so malenkosti, ki pa jih je lepo vedet, če ne drugega.

fosil ::

Pyr0Beast je izjavil:

V brzino dokler so injektorji odklopljeni, ko dovolj padejo obrati daš v ler.

Kakšni injektorji?
Povej laično :)
Tako je!

Pyr0Beast ::

Ok: Pri določenih obratih (tam 1500+) mašina odklopi injektorje.
Če z njo bremzaš nad temi obrati ne bo kurila goriva
Ko so obrati pod to cifro kuri gorivo

echo je izjavil:

Po mojem je pri tem bistveno odgovorit, ali zmanjšana poraba bencina odtehta povečano obrabo sklopke in motorja.

In ja, to so malenkosti, ki pa jih je lepo vedet, če ne drugega.


Ne odtehta ker je tak čas prekratek - pozna se na kakšnem klancu navzdol.

Obremenjuješ pa cel pogonski sklop, vključno z nosilci, ležaji, jermeni etc, vzvodi, zajlami, motorčki gasa ...

Za dizle, ki nimajo lopute - če tako bremzaš ohladiš turbino in nekako tudi mašino. Vprašanje pa je če je turbino bolje ohranjati segreto kot pa jo ohlajati in greti
Glede obrabe motorja ni za skrbeti - pri takem obratovanju ne nastajajo saje in olje ostaja čisto - mašina se kvečjemu čisti in izdatneje maže.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

MadMicka ::

Mislm, kakšne nekateri kvaste. Sej se sploh ne gre za to, kaj je boljše za en usran avto, a bo zdržal 20 k letno al pa 21 k letno do servisa. Gre se za udobje! Normalno, da je za človeka lažje, če ima pred semaforjem v leru, razen, če ni hud športnik, ki bilda mišice na nogi.

Niti ne verjamem, da en izkušen, dolgoletni šofer, pred semaforjem drži non-stop v prvi prestavi.

Pa to bremzanje z mašino. Itak, občasno, po občutku. Ampak bistveno večkrat pride v poštev pri neki zmerni vožnji, da pravočasno odstaviš nogo z gasa, ne pa da tišiš potem pa bremzaš bodisi z bremzo ali pa z mašino.

Pyr0Beast ::

Eh, vsakomur svoje.
Razlike med tiščanjem sklopke ko avto miruje in je v leru, ni.

Če se da komu tiščat naj, če ne je pa tudi ok.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

GrimReaper ::

Daedalus je izjavil:

Raje zamenjam zavorne ploščice kot počen jermen in izrabljeno sklopko.
Da nabijanja motorja v obrate in hrupa pri tem brez potrebe niti ne omenjam.


Zaviranje z motorjem povzroča manj obrabe, kot pritiskanje na bremzo za vsako malenkost. Motor se pač - vrti, nekaj kar itak počne. Se pa splača menjavat navzdol pri ustrezni hitrosti, ne pa pri 60 km/h iz četrte direkt v drugo vsekat... Tisto nekaj dodatnega hrupa me ne moti, sem ga navajen med pospeševanjem>:D

Sam spadam med voznike, ki veliko raje uporabljajo sklopko kot zavore.
Skrajni primer je, če recimo vozim 100 in je pred mano oster ovinek. Ker vem da gre druga prestava samo do 95km/h, pritisnem prej tolk na bremzo da pridem na 90km/h in prestavim v drugo.
Kot rečeno je to skrajni primer, oz. sem enkrat dol iz Ljubelja to naredil celo pri 100km/h in je šlo do 6800 obratov (blokada/rdeče polje je pri 6500), ampak itak ima vsak avto rezerve še vsaj 500 obratov.

Da pa pri 60 nebi smel v drugo dat je pa res pretirano šparanje avtomobila. Od 60-70 sigurno brez kakšne velike obrabe sklopke.
Zase vem da mi je avto primarno v užitek, že takoj prvi mesec ko sem dobil prvi avto sem začel vozit enako kot to sedaj.
Če bi kupil nov avto, predvidevam da bi imel zavore za 200k km, sklopko pa za 50-100k km (trenutni avto je pri 80k s prvo sklopko, sam sem ga dobil pri 60k).
Ampak tista sklopka, max 500EUR, na 50k km, če jih delaš 10k na leto, ni noben strošek.
Lahko da so zavore cenejše, ampak meni osebno se zdi izredno neumno uporabljat zavore tam kjer jih dejansko ne rabiš.
Sam uporabljam zavore največ samo da se ustavim pred semaforjem, ker drugače pač ne gre, če bi šlo z lahkoto v prvo že pri 50, bi pa raje tako. Ampak ponavadi sem srečen že če gre pri 30.

In pomoje je največji pokazatelj dobrega ali slabega voznika količina zaviranja. Najlepši primer za slabega sem videl pred kratkim, ko je šla ena starejša gospa po hudem klancu dol v tretji prestavi in je skos gorela rdeča luč.
Sam ko sem začel vozit po tem klancu, sem ga prve parkrat zvozil s samo drugo prestavo. Res da so šli obrati na 4000, ampak meni ni to nič mar, motor je narejen za to da se vrti.
Ampak je šlo prepočasi, če sem hotel še hitreje so šli pa obrati že na 5000. Potem sem ugotovil, da dam lahko v drugo samo da zvozim prvi ovinek, nato pa takoj v tretjo. Resda gre hitrost pri tem hitro na 80, ampak ker ni več ostrih ovinkov se da normalno speljat brez zaviranja.
Ne rečem, da bi morali vsi vozit tako kot opisujem, ampak na tem da bi vozili več s sklopko in manj z zavorami bi pa morali skoraj vsi delat.

Potem drugi pokazatelj slabega voznika je varnostna razdalja. Veliko jih vozi povsem za ritjo. Seveda smo pri tem priča spet prejšnjemu, to je pretiranemu zaviranju.

Tretji bi bil pa vključevanje na glavno cesto, brez da bi se dobro prepričal o hitrosti vozečega na glavni cesti, in brez da bi pri tem konkretno pospešil, če že delaš kaj takega.
4x zapored v dveh kilometrih, 4x!, se mi je to zgodilo samo danes (pa že prej v dnevu ene parkrat). Prvega sem lepo prehitel, ker sem mel sam noter že 80, on pa speljeval počasi in je imel komaj 50. Pri naslednjih treh sem malo stopil po bremzi, ampak vseeno se po mojem niso imel kaj vključevat pred mano, če morš sam bremzat, pa tut če čist malo, je to že napaka.
Če sem se sam kdaj vključil pred drugim, čeprav to zelo redko, sem to storil tako da sem pospešil največ kar avto da, tako da sem bil na koncu še veliko pred drugim.

Pa še ena stvar, če vidim da me kdo prehiteva, mu omogočim, da to izvede čimbolj varno, se pravi da prestavim v nižjo in stopim narahlo oz. če je treba tudi močneje po bremzi.
Mislim da je tudi v CPP tako zapisano. Seveda pa je večini voznikom malo mar če ti prehitevaš.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

... bom komentiral zgolj stvari ki si mi pa res mocno padle v oci >:D

Ampak tista sklopka, max 500EUR, na 50k km, če jih delaš 10k na leto, ni noben strošek.
Lahko da so zavore cenejše, ampak meni osebno se zdi izredno neumno uporabljat zavore tam kjer jih dejansko ne rabiš.
Sam uporabljam zavore največ samo da se ustavim pred semaforjem, ker drugače pač ne gre, če bi šlo z lahkoto v prvo že pri 50, bi pa raje tako. Ampak ponavadi sem srečen že če gre pri 30.


nisi povedal kaj vozis, vendar sklopka (lamela in vztrajnik + potisni lezaj po potrebi) pri mojem avtu pride z delom vred (avto se konkretno podre) krepko nad jurjem. Sam sem dal elemente sklopke pri menjavi sicer karbonizirati, ker je bil motor naknadno modificiran ...vsekakor pa sklopka ni potrosni material v takem smislu kot so zavorni diski in ploscice. Za komplet novih Brembo diskov in Ferodo ploscic, sem po 80Kkm dal z montazo, ki je za zavore rutinska cca 200€


Sam ko sem začel vozit po tem klancu, sem ga prve parkrat zvozil s samo drugo prestavo. Res da so šli obrati na 4000, ampak meni ni to nič mar, motor je narejen za to da se vrti.
Ampak je šlo prepočasi, če sem hotel še hitreje so šli pa obrati že na 5000. Potem sem ugotovil, da dam lahko v drugo samo da zvozim prvi ovinek, nato pa takoj v tretjo. Resda gre hitrost pri tem hitro na 80, ampak ker ni več ostrih ovinkov se da normalno speljat brez zaviranja.


ker se imas za dobrega voznika, verjetno ves da moras imeti v ovinku motor v optimalnem obmocju (na voljo zadosti manevrskega prostora pri obratih motorja), kar dosezes z menjavo navzdol in istocasnim pribremzavanjem (prenos teze na kolesa) to pa zato, da odvisno na kateri osi imas pogon, pravocasno z dodajanjem plina potegnes avtomobil iz zavoja. Nizanje prestave delas istocasno z potrebnim pribremzavnajem, ce so obrati previsoki.


konstantno bremzanje za vsak drek ali celo visenje na bremi ne samo da je potratno, tudi nevarno je, saj zavorne luci gorijo isto ali bremzo lizes ali pa jo stisnes do konca, kar za teboj vozecega po dolocenem casu lahko hitro prevara glede pojemka ki ga imas na svojem avtu. Varnostna razdalja gor ali dol (zaradi takih jo sam se povecam). Ravno zadnjic sem imel izkusnjo, ko sem vozil v koloni za nekim velikim in sirokim SUV-om z zatemnjenim zadnjim steklom po obvoznici, tako da nisem imel moznosti videti par avtomobilov naprej, zato nisem imel moznosti predvidevanja on pa je konstantno imel prizgane zadnje zavorne luci (take imenujem bremzavcki..ponavadi je to povezano z avtomatskim menjalnikom) nakar je kar naenkrat (verjetno ni bil pozoren) zabremzal na polno jaz pac otopel od vedno prizganih zavornih ta pojemek relativno kasno registriral a na sreco se pravocasno zabremzal in oddvil na vozni pas, za mano pa je ze pokalo :8)

sem pa tudi sam zelo veliko na menjalniku in zaradi predvidevanja zelo malo na zavori, res pa je da imam zelo dinamicno voznjo in zelo razgibano regionalno cesto (hribovita z ovinki ter luknjami :D)

GrimReaper ::

Pri prejšnjih dveh, 106-ki in Puntu, je blo okol 300€ z delom vred. Tko da sem predvideval da za en povprečen avto nižjega srednjega razreda nebi smelo bit več kot 500€.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

SplitCookie ::

Pa kere bedarije tule vidiš to ni res.

Menjava sklopke pomeni menjava še vsaj vseh ostalih komponent sklopke, ležaja, po možnosti še lamele, s takimi bedarijami kot jih nekateri počenjate tukaj še dvomasnega vztrajnika.
S takim režimom uničevanja avta pa ti kmalu odletijo še nosilci motorja in komplet menjalnik ter sinhroni. Da ne omenjam stresa na alternator in ostalo periferijo.

Ma ne, sklopko menjat je lažje kot zamenjat tisti par jebenih zavornih ploščic, za katere rabiš 5 minut da snameš kolo dol ter drugih 5 da jih zamenjaš. Ne, lažje je plačevati 10 ur mehanikovega dela, ki ti na koncu razjebe pol mašine, ter slabo namesti sklopko, kar pomeni da bo tresla pri speljevanju. LOL

To da za določene wagne rabiš vzeti dol celoten menjalnik in pomaknit celo mašino stran, ne da ga sam odmakneš je sam +. Pa s znucano sklopko rabiš postružit še vztrajnik da je vsaj približno raven kar spet pomeni ekstra delo.



Če bi kupil nov avto, predvidevam da bi imel zavore za 200k km, sklopko pa za 50-100k km (trenutni avto je pri 80k s prvo sklopko, sam sem ga dobil pri 60k).

Budala da to res ni.

Original sklopka je na 1.8 16V citroenu zdržala 340.000km, pa še to je ležaj začel ropotat, drugače bi še dlje.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::

Sam sem dal elemente sklopke pri menjavi sicer karbonizirati, ker je bil motor naknadno modificiran

LOOLOOOOOL

Kera glupost

(take imenujem bremzavcki..ponavadi je to povezano z avtomatskim menjalnikom)

A to da tip visi na sklopki in ti ne daje informacije da naenkrat močno zabremza z mašino je pa bolje lol

Drugače pa drži razdaljo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

GrimReaper ::

Kakorkoli, ne vem zakaj bi morali vsi šparati največ kolker se da, in imeti nek cilj priti do čimveč kilometrov.
Če sam hočem tako delati z avtom, bom pač delal. Če ne drugega, bom probal razbit kakšen mit o tem, tako o tem da ne smeš z mrzlim čez 4000, kot o tem da pretirano prestavljanje v nižjo močno skrajša življenjsko dobo motorja/sklopke. Seveda jo, ampak toliko kot nekateri mislijo pa tud ne.
Pa recimo da bi sam imel 100k, nebi šel kupit avta za 100k kot večina, ampak bi kupil avto za 20k in ga izkoristil na max, potem če bi bla pri tem res kaka huda okvara, pa šel po drugega.
Sej tako je tudi sedaj, samo da govorimo o manjših vsotah.

Pa nasploh sam rad delam tisto kar ostalim sploh na pamet ne pride, recimo drugih ne boš videl da se vozijo 50 v prvi, jest pa rečem, zakaj pa ne, če lahko. Seveda se tud men zdi neumno, ampak 1x, 2x na leto pa to naredim ravno iz tega razloga, da drugim pokažem da se da.

Kar se bremzanja z mašino tiče, pa tud če gredo obrati do 6000, to tistega ki vozi za tabo nebi smel zmotit, ker je avto preprosto pretežek da bi se hitreje ustavil, kot pa tisti zadaj pobremzal.
Pa itak če imaš tako visoke obrate, nebi smel bit nobenga za tabo. Pri normalnih, tam 4000, pa res ni nobene panike.
Drugo je pa pri motorju. Ko sem vozil z avtom za fotrom na motorju, in sem držal normalno varnostno razdaljo, sem se sicer lahko ustavil ko je dal on iz tretje v drugo, ampak sem moral konkretno stopit na bremzo. Tako da sem mu omenil naj pazi na to in raje prej vsaj malo pritisne na bremzo, tolk da se ve da bo zaviral.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

To da za določene wagne rabiš vzeti dol celoten menjalnik in pomaknit celo mašino stran, ne da ga sam odmakneš je sam +. Pa s znucano sklopko rabiš postružit še vztrajnik da je vsaj približno raven kar spet pomeni ekstra delo.


...pa ce mojstrom rata vztrajnik se pregret ( se vidijo ze na oko lepi mavricasti odtenki) ti tudi brusenje ne pomaga vec.

Sam sem dal elemente sklopke pri menjavi sicer karbonizirati, ker je bil motor naknadno modificiran


LOOLOOOOOL

Kera glupost


a dej ga srat, kje si pa ti zrastu, da te se niso ukradli :))

Avto je imel ze serijsko poddimenzionirani skopko in je bila v garancijskem roku tudi tudi kot celota menjana. Prejsni lastnik avta se je sel instruktorja voznje s svojo zeno in so bile posledice pac take, da so enkrat ze menjali komplet komponente z novimi serijskimi. Ko sem avto kupil, sem dal reklamacijo na opravljeno delo, saj se je mocno slisal potisni lezaj in ko so ponovno razdrli so se ze spet videle sledi pregrevanja. Ker sem imel avto namen tudi chiptunat in je bila sklopka ze podrta me ni kostalo veliko, da sem dal na komponente karbonsko prevleko, ki pri povecanem navoru ne spodrsava.

A to da tip visi na sklopki in ti ne daje informacije da naenkrat močno zabremza z mašino je pa bolje lol

Drugače pa drži razdaljo


ja genj...danes res vsi na polno bremzamo tako da dajemo v rikverc..zame nic bat...paciente zavoham na dalec in primerno povecam razdaljo se pa se zgodi da me kaksen genijalec, ki je prevec pameten preseneti :))

Buggy ::

@GrimReaper : zaradi mene vozi kot zelis, vedi pa da avtu s tem nacinom voznje ne delas usluge! Pa nikar s svojim nacinom voznje ne razmisljaj nikoli o nakupu kaksnega dvotaktnega Wartburga >:D

SplitCookie ::


Sej tako je tudi sedaj, samo da govorimo o manjših vsotah.

Aja, pol zgoniš in drago prodaš naprej. E fejst to vedt.


Kakorkoli, ne vem zakaj bi morali vsi šparati največ kolker se da, in imeti nek cilj priti do čimveč kilometrov.


Ma zakaj potem sploh speljuješ v prvi, zakaj ne v 5
Pa zakaj nimaš vsak teden novih gum in novega olja v mašini



...pa ce mojstrom rata vztrajnik se pregret ( se vidijo ze na oko lepi mavricasti odtenki) ti tudi brusenje ne pomaga vec.


A sem slučajno rekel da se ga brusi
Struži se ga in ja, s struženjem gredo mavričasti odtenki stran.

Ker sem imel avto namen tudi chiptunat in je bila sklopka ze podrta me ni kostalo veliko, da sem dal na komponente karbonsko prevleko, ki pri povecanem navoru ne spodrsava.

LOL
Ta tvoja karbonska prevleka se spremeni v prah prvič ko sklopka zdrsi.



ja genj...danes res vsi na polno bremzamo tako da dajemo v rikverc..zame nic bat...paciente zavoham na dalec in primerno povecam razdaljo se pa se zgodi da me kaksen genijalec, ki je prevec pameten preseneti :))

Se najde en kup takih genijev na ac.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Buggy ::

A sem slučajno rekel da se ga brusi
Struži se ga in ja, s struženjem gredo mavričasti odtenki stran.


ko imas enkrat material pregret ne pomaga ne brusenje ne "struzenje" saj ti bo karkoli bos caral tresel.

Ker sem imel avto namen tudi chiptunat in je bila sklopka ze podrta me ni kostalo veliko, da sem dal na komponente karbonsko prevleko, ki pri povecanem navoru ne spodrsava.


LOL
Ta tvoja karbonska prevleka se spremeni v prah prvič ko sklopka zdrsi.


bom zaenkrat kar zaupal vec strokovnjakom na tem podrocju, ki so mi svetovali ta poseg. Hvala za skrb!

Se najde en kup takih genijev na ac.


genijev takih in drugacnih opazam, da je zmeraj vec.

SplitCookie ::


ko imas enkrat material pregret ne pomaga ne brusenje ne "struzenje" saj ti bo karkoli bos caral tresel.

Pomaga, pomaga.



bom zaenkrat kar zaupal vec strokovnjakom na tem podrocju, ki so mi svetovali ta poseg. Hvala za skrb!

So ti strokovnjaki zaposleni na marketingu ? Ker če ja, jim precej dobro uspeva.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

GrimReaper ::

Eto kako je lepo downshiftal v prvo, zabremzal pa samo malo na koncu:

Pri levem se pa vidi, da je že zdavnaj prehitro pritisnil na bremzo.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Buggy ::

SplitCookie je izjavil:


ko imas enkrat material pregret ne pomaga ne brusenje ne "struzenje" saj ti bo karkoli bos caral tresel.

Pomaga, pomaga.



bom zaenkrat kar zaupal vec strokovnjakom na tem podrocju, ki so mi svetovali ta poseg. Hvala za skrb!

So ti strokovnjaki zaposleni na marketingu ? Ker če ja, jim precej dobro uspeva.



naslednjic ti pripeljem avto na diagnostiko in popravilo...seveda racunam na garancijo...smatass :P

SplitCookie ::


Eto kako je lepo downshiftal v prvo, zabremzal pa samo malo na koncu:

sploh če ti mašina sama dviguje obrate če imaš paddleshift da ne cukne ko konj


naslednjic ti pripeljem avto na diagnostiko in popravilo...seveda racunam na garancijo...smatass :P

Daj ti raje njih trajbaj za garancijo. Jaz ti lahk sam povem da so vsi ti modni dodatki samo to in nimajo nobenega efekta na performans
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Buggy ::


naslednjic ti pripeljem avto na diagnostiko in popravilo...seveda racunam na garancijo...smatass :P


Daj ti raje njih trajbaj za garancijo. Jaz ti lahk sam povem da so vsi ti modni dodatki samo to in nimajo nobenega efekta na performans


modni dodatek? Ti pa res ne ves o cem govoris kajneda? Mogoce si ti res zadovoljen s tem, ko na avto dodas kromirane obloge ogledal in ovcjo kozo na volan ter na izpuh nasadis fake dvojne ali qaud rore, mogoce kaksna shark antena tudi zadovolji tvoje potrebe, meni je vazno, da mi renomirani ljudje, kjer sem tunal avto (v navezi s servisom in njihovimi internimi informacijami) argumentirano povedo, kje so sibke tocke mojega avta in kako se lahko z preventivo priblizam temu, da bo avto deloval (tudi po posegu nad elektroniko) tako kot mora se naslednjih 100kkm.

guslaj ti svoje kakor ces...kaj naj ti recem? Resno no!

SplitCookie ::

Ti pa ne guslaj naprej traparije s katerimi so te drugi nasrali do te mere, da jim ti daš svoj keš, da ne bo nasedel njim še kdo drug.


Sklopka ima fiksno cifro koliko navora zdrži preden začne drseti, to povečat pomeni ali zamenjati vzmet in prilagoditi ležaje v mašini da ne bo vse raztolklo stran, ali povečati površino sklopke in malce manj povečati silo vzmeti

Obdelovati površine je neumnost, saj imaš še vedno popolnoma neobdelan vztrajnik

'karbonizirati' lamele ali pa krkoli drugega, potisni ležaj in hidravlični cilinder je pa tako ali tako ena največjih bedarij


Pač nasrali so te, get real and stop crying over it
Zaračunali so ti ekstra za standardne rešitve
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Buggy ::

vidim da ti tudi osnovne reci niso jasne tako da sem se teboj zakljucil debato!

karbonizira se izkljucno samo lamelo, izredno tudi vztrajnik nikakor pa niso v igri nobeni lezaji. Mene ni nihce nategnil, saj sem imel na izbiro ob menjavi le to, da od Sinterja dodam karbonsko prevleko na svojo zeljo za cca 150EUR, ali pa se pod garancijskimi pogoji strinjam z vgradnjo serijskih komponent.

ti pa trolaj s vojimi citroen riksam naprej...znalac :))

...pa da ne bo nesporazuma..v mojem pimeru govoriva o turbo benicnarju 210KM+ in 1.6 tone obicajnem avtu...na zunaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

SplitCookie ::


...pa da ne bo nesporazuma..v mojem pimeru govoriva o turbo benicnarju 210KM+ in 1.6 tone obicajnem avtu...na zunaj.

Phaahaha.
Kje so ti namerili 210KM pri 1.6 bencinarju ?


vidim da ti tudi osnovne reci niso jasne tako da sem se teboj zakljucil debato!

Jebiga če napišeš tako: " Sam sem dal elemente sklopke pri menjavi sicer karbonizirati, ker je bil motor naknadno modificiran"
Elementi so vsi od sklopke do potisnega ležaja dalje. Kaj jst vem kako trapasti so uporabniki ker pri avtih vidiš praktično vse.


ti pa trolaj s vojimi citroen riksam naprej...znalac :))

Dan je sam primer koliko lahko klasična sklopka zdrži. Če je zate rikša nekaj kar zdrži tak dolgo pa tudi ok.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Barbarian ::

splitcookie prosim umakni se iz debate saj ti manjka osnovno znanje o avtih.

Glede tvojega žaljivega komentarja glede konskih moči ti lahko povem da že ford focus z 1.6 motorjem doseže 185 konjskih moči
http://www.ford.si/OsebnaVozila/Focus/M...

Glede karboniziranja sklopke?!? Zakaj bi naredil tako traparijo, da je sklopka vredna več kot cel tvoj avto?!? Zakaj bi sploh pedenal citroena...aka peugeota?

Pelji to na odpadno železo in si kupi avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Barbarian ()

SplitCookie ::

splitcookie prosim umakni se iz debate saj ti manjka osnovno znanje o avtih.

Ga imam precej precej precej več od tebe


Glede tvojega žaljivega komentarja glede konskih moči ti lahko povem da že ford focus z 1.6 motorjem doseže 185 konjskih moči

Jajajajaja
Daj mi dyno graph. Tak kjer piše še korekcijski faktor gor.


Pelji to na odpadno železo in si kupi avto.

In ti mi o žaljenju bwahahha.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: connel ()

milkooo18 ::

No zdj bi pa še js neki vprašu, pa upam da dobim odgovor.

Kolegu sm posodil avto da ga "sproba". Avto je normalno vozil, mirno, zanima me pa, ko se je vsedel je cca dvakrat - trikrat čudno spustil sklopko, pač ni vedu kdaj zagrabi (avto se ni ugasnu) in jo je hitro spustu, v bistvu kot bi trznu, spusti na pol in potem "ugotovi" da hitro prime in jo nazaj pohodi. Pač tisti filing ko se prvič usedeš v avto in si malo "smotan". Koliko to škodi avtu, sklopki, ali je lahko kaj narobe? avto sicer normlano dela ma me čisto tako zanimna?

mihec87 ::

To je fertik kaput sam še za odpad...:) ok dost heca...

Tiste parkrat se nikjer ne pozna....

chucki ::

Kakšna vprašanja. Jaz se res ne čudim, da nas vsi prehitevajo po levi in desni...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/
Asus ROG PG248Q + PS4 PRO + VR <3

Raptor F16 ::

chucki je izjavil:

Kakšna vprašanja. Jaz se res ne čudim, da nas vsi prehitevajo po levi in desni...



Pa da ne govorimo o kompliciranju. Resno eni celo znanost potegnejo iz riti, kot da tisti ki avtomobile že več let proizvajajo niso nikol pomislili na probleme in delajo avte iz kristalnega stekla. Sicer sledeči primer je čisto izven teme ampak lepo pokaže koliko kompliciranja za prazen nič nekateri delajo. Že pametovanja o luftanju mašin pri filtrih na novejših dizlih so čisto mimo na primer, ok sej zadeva deluje ampak ni pa potrebe po tem da mašino teraš, če ni treba. (Mogoče boste opazili pri dizlih, da imajo v leru včasih višje obrate kot navadno. Pa upam da boste znal povezat kje je keč tega, da motor takrat mal bolj vrti.) Zaradi takih in podobnih for je na forumih totalno neumno spraševati, ko se gre za zadeve ki presegajo zahtevnost razumevanja menjave olja/vitreksa/hladilnih tekočin, centriranja gum in ostalih osnov.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Furbo ::

milkooo18 je izjavil:

No zdj bi pa še js neki vprašu, pa upam da dobim odgovor.

Kolegu sm posodil avto da ga "sproba". Avto je normalno vozil, mirno, zanima me pa, ko se je vsedel je cca dvakrat - trikrat čudno spustil sklopko, pač ni vedu kdaj zagrabi (avto se ni ugasnu) in jo je hitro spustu, v bistvu kot bi trznu, spusti na pol in potem "ugotovi" da hitro prime in jo nazaj pohodi. Pač tisti filing ko se prvič usedeš v avto in si malo "smotan". Koliko to škodi avtu, sklopki, ali je lahko kaj narobe? avto sicer normlano dela ma me čisto tako zanimna?


Zaračunaj mu 0,10€ nadpovprečne obrabe.
Lp,f

Roadkill ::

Ma mulc je fotrov avto kolegu dal za peljat, pa ga je strah zdaj.

Večja šansa je, da je sklopka obrabljena, če tako nenadno grabi.
Ü

M-XXXX ::

Večja šansa je, da je sklopka obrabljena, če tako nenadno grabi.

To je pa res zelo odvisno od avta do avta. Meni grabi na približno zadnjih 10% (aka prvih 90% ne). Tako je pač zasnovano...

Raptor F16 ::

Roadkill je izjavil:

Ma mulc je fotrov avto kolegu dal za peljat, pa ga je strah zdaj.

Večja šansa je, da je sklopka obrabljena, če tako nenadno grabi.


Navadno so glavni simptomi obrabljene sklopke zdrsovanje, kar opaziš da obrati narastejo, avto pa ne gre nikamor in pa da sklopka prime šele čisto pri koncu (če je prej grabila bolj zgodaj).

To da sklopka takoj oz. kmalu ko spuščaš pedal grabi, je v redu, ker mora zagrabit. Razen če je mehanizem od pedalke zmahan pa prehitr sklopko skupaj stisne.
Imajo pa nekateri probleme pri speljevanju ko presedejo iz avta kjer grabi pri kraju v avto kjer je sklopka takoj odzivna. Večinoma po domače rečeno crkne. In vice versa, le da tam se je v prve par poskusih malo preveč navijanja gasa v prazno, ker nimajo občutka al bo sklopka zagrabila al ne. Na to so imuni le tisti, ki redno vozijo avte z obema situacijama in so vajeni tega.

M-XXXX je izjavil:

Večja šansa je, da je sklopka obrabljena, če tako nenadno grabi.

To je pa res zelo odvisno od avta do avta. Meni grabi na približno zadnjih 10% (aka prvih 90% ne). Tako je pač zasnovano...


Renault? Informativno sprašujem, ker sem pri večih renojih to opazil, pri ostalih niti ne toliko.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

INSIDE ::

Imam en problem in sicer gre za avto audi a4 letnik 2012 prevoženih 160k in sicer se sliši ob speljevanju neka vzmet, ampak samo ko je avto mrzel torej ob prvem speljevanju, nato tega zvoka ni več za slišat. Zdi se mi da gre za vzmeti na sklopki, pa me zanima ali bo zaradi tega potrebna menjava, drugače sklopka še ni slaba?

r3dkv1c4 ::

INSIDE je izjavil:

Imam en problem in sicer gre za avto audi a4 letnik 2012 prevoženih 160k in sicer se sliši ob speljevanju neka vzmet, ampak samo ko je avto mrzel torej ob prvem speljevanju, nato tega zvoka ni več za slišat. Zdi se mi da gre za vzmeti na sklopki, pa me zanima ali bo zaradi tega potrebna menjava, drugače sklopka še ni slaba?

nič menjat, kar avto prodaj, težave izginejo takoj!!
Vsaka stvar ima svojo mejo.

shmandi ::

Mogoče je vzmet na pedalu ali pa podvozju. Poglej malo v to smer. Sklopke bi ob normalni vožnji morale zdržati najmanj 300k km

tx-z ::

Moje mnenje:

Že iz varnostnih razlogov ni dobr držat sklopke - zakaj? Recimo si na križišču, držiš sklopko in kr naenkrat al te krč prime, al popustiš, al distrakcija, spustiš sklopko, avto skoči naprej in povoziš pešca - pa mislim da je takih primerov na svetu že preveč.
Drug razlog je da zakaj mamo pa rumeno drugo kot za to da prestavmo iz lera, potem ko je pa zelena pa spelješ - torej nič ne oviraš prometa kokr un k itak čaka na zeleno.

No, predvsem to.
tx-z

INSIDE ::

shmandi je izjavil:

Mogoče je vzmet na pedalu ali pa podvozju. Poglej malo v to smer. Sklopke bi ob normalni vožnji morale zdržati najmanj 300k km


kakšno vzmet na podvozju imaš v mislih?
strani: 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pedal za sklopko se slabo odziva (predvsem v desnih ovinkih)

Oddelek: Na cesti
171731 (1303) dronyx
»

Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13610270 (6890) Domobrancek
»

Dve butasti vprašanji - žarnice & zavore

Oddelek: Na cesti
252808 (1558) Lakotnik29
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7710070 (7939) Zheegec

Več podobnih tem