Forum » Loža » Vožnja skozi ovinke
Vožnja skozi ovinke
menjalnik ::
Meni sploh ne gre v prvo prestavo, ko se avto premika, se je treba popolno ustavit potem pa gre
Blinder ::
lol, da bi v drugi prestavi šel do limitatorja pa ne a? da vidiš do kje tovarniško pustijo se vrtet motor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GrimReaper ::
Če misliš mene, dobro vem kje ima avto limiter (povečini je kar na začetku rdečega polja), sej s 105 konji rabiš skoraj pri vsakem prehitevanju it do konca v drugi. Da ne govorim o klancu gor. Sem šel pa tud že s četrto do konca.
S 7000 obrati nisem mislil tovarniškega limiterja. Ne vem kolk je že točna številka, pomoje na 80% zmogljivosti motorja dajo limiter, in če ti gre za kratek čas čez za 20% ni nobene panike.
S 7000 obrati nisem mislil tovarniškega limiterja. Ne vem kolk je že točna številka, pomoje na 80% zmogljivosti motorja dajo limiter, in če ti gre za kratek čas čez za 20% ni nobene panike.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
alexa-lol ::
Kaj pa na avtocesti ti gre v 2 naprimer?... možno da je menjalnik tako zasnovan, da ne bi mašine uničil... npr iz 5 v 1 pa gre mašina po gobe.
Blinder ::
10% večji obrati prinesejo 21% večje pospeške in sile, velja kvadratni zakon
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
GrimReaper ::
Kaj pa na avtocesti ti gre v 2 naprimer?... možno da je menjalnik tako zasnovan, da ne bi mašine uničil... npr iz 5 v 1 pa gre mašina po gobe.
Zgoraj je dal eden link od money shiftov.
En primer:
c. was going 110k in 5th wanted too pass someone so dropped it into 4th...actualy it was 2nd.. got a worn clutch so that saved me because the car seemed fine for the couple KM i drove it until i hit a off-ramp, then i realized i had no power stearing and my battery light was flashing...open the hood and none of my pulleys are running,the car sounds the same other then a wierd grinding noise with no consistant pattern.
Tko da očitno gre, samo ne verjamem da pri 130 enako lahko kot pri 90.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Daedalus ::
Kaj pa na avtocesti ti gre v 2 naprimer?... možno da je menjalnik tako zasnovan, da ne bi mašine uničil... npr iz 5 v 1 pa gre mašina po gobe.
Avta ne spraviš v prvo, dokler skoraj ne stojiš na mestu. Tako da takele downshifta ti ne bo ratalo spravit skup.
Pa tudi sicer se zelo težko "zašaltaš". 3. in 4. prestavo vedno "najde" menjalnik sam (sredinska pozicija ročice), ni nobene potrebe tiščati ročice levo-desno. Če lih ne menjuješ čisto brez občutka za prestavno ročico, ne boš iz 5. prestavil direkt v 2.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Malajlo ::
Men sicer rata v rally prestavlat (na srečo mi ne uspe) iz pete (v šesto, sam k je nima glih vsak avto).
Kolk se pa mašine vrtijo dandanes - če je šla stoenka na 10k... Omejitev je bila hitrost bata. 10m/s. To je bilo dobrih 100 v drugi in ene 140 v tretji. Na 8k ne bi smelo bit problem.
Večinoma se pa moraš kar potrudit, da šaltaš v nižjo pri napačni hitrosti. Sinhroni ti ne pustijo rade volje v tisto pozicijo in moraš bit res loj, da siliš hebl, kamor ne gre. Če padw, kamor pričakujem, pol je ok. Če pa neče tja (večinoma je takrat, če ne vozim svojega svojega avta), pa takoj popravim gib.
Kolk se pa mašine vrtijo dandanes - če je šla stoenka na 10k... Omejitev je bila hitrost bata. 10m/s. To je bilo dobrih 100 v drugi in ene 140 v tretji. Na 8k ne bi smelo bit problem.
Večinoma se pa moraš kar potrudit, da šaltaš v nižjo pri napačni hitrosti. Sinhroni ti ne pustijo rade volje v tisto pozicijo in moraš bit res loj, da siliš hebl, kamor ne gre. Če padw, kamor pričakujem, pol je ok. Če pa neče tja (večinoma je takrat, če ne vozim svojega svojega avta), pa takoj popravim gib.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47000 (35223) | INSIDE |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24316 (22185) | Zheegec |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12970 (10823) | darkolord |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 30121 (22057) | ;-) |
» | Dva centa za pospeševanje iz cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7142 (4672) | Tomi |