Forum » Na cesti » Opel - izklop Start/Stop
Opel - izklop Start/Stop
Nejcos ::
Start in stop se da prelisičiti samo tako da se v računalniku nastavi en senzor da ima stalno vrednost, da ima klima "občutek" da mora laufat na polno in se avto potem ne ugasne. To lahko testirate v hudih vročinah ko klima dela na polno ko se vsedetev pregret avto, takrat start/stop ne bo vključen. Nekdo v Lj to dela, nimam pa imena.
bastadu ::
Start in stop se da prelisičiti samo tako da se v računalniku nastavi en senzor da ima stalno vrednost, da ima klima "občutek" da mora laufat na polno in se avto potem ne ugasne. To lahko testirate v hudih vročinah ko klima dela na polno ko se vsedetev pregret avto, takrat start/stop ne bo vključen. Nekdo v Lj to dela, nimam pa imena.
Lahko da to drži za določeno znamko, ne pa za vse znamke, recimo pri BMWju se da skodirati tako, da si tipka za izklop S&S zapomni zadnjo stanje in potem imaš lahko vedno izklopljeno, brez prelisičenja senzorjev ... Še ena varianta pa je tudi, da ti nekako uspe spremniti pogoje, pri katerih se S&S vklopi, recimo spremeniš najnižjo temperaturo hladilne tekočine, pri kateri se S&S vklopi, recimo na 150°C in ker do te temperature nikoli ne pride se tudi S&S nikoli ne bo vklopil, seveda pa na ta način ne moreš kar tako S&S vklopiti nazaj, ko si zaželiš ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bastadu ()
zk_eu ::
S kod pa si, da ti lahko vsaj svetujem koga, ki bo vedel z tvoje okolice? Sam nimam tega sistema v avtu, se pa da z OP-COM testerjem marsikaj izklopiti in vklopiti, ne bom pa rekel, da tudi to.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Wrop ::
Te male 3cyl masine rabijo celo vecnost do delovne temperature. Vsaj pri 0.9tce je tako. Primerljiv z dizli.
0.9 tce se meni segreje v 2,5 km ravnine in z zelo rahlim vzponom (mogoče 50 m višinske razlike). Pri -15 °C, kot je bilo v začetku marca. Avto stoji pod pokritim parkiričem.
facepalm ::
Mogoce je bistvo v "rahlem vzponu".
Mi imamo pri hisi 2 tce masini. Cliota in twingota. Oba rabita dolgo da segrejeta vodo na optimalno temp.
Ko je bilo zunaj - 10°c in je pihala burja z okoli 100kmph, je bila temp vode ib zagonu avtomobila -4°c. Po cca 10km (4km ravnice), se je ogrela le do 50°c. Je pa to taka voznja, ko ne taknem 3k rpm.
Mi imamo pri hisi 2 tce masini. Cliota in twingota. Oba rabita dolgo da segrejeta vodo na optimalno temp.
Ko je bilo zunaj - 10°c in je pihala burja z okoli 100kmph, je bila temp vode ib zagonu avtomobila -4°c. Po cca 10km (4km ravnice), se je ogrela le do 50°c. Je pa to taka voznja, ko ne taknem 3k rpm.
forplan ::
@Nejcos :Bi lahko mogoče priskrbel ime, kakšno kontaktno informacijo
@zk_eu :Sem iz koroške, prav tako brat za cigar avto gre.. Ni pa problem toliko lokacija. Se nahaja brat večkrat mesečno LJ, MB, tako da bi se dogovoril za takrat
@zk_eu :Sem iz koroške, prav tako brat za cigar avto gre.. Ni pa problem toliko lokacija. Se nahaja brat večkrat mesečno LJ, MB, tako da bi se dogovoril za takrat
da se strinjam
Scorpia ::
Še dobro, da ste na Slo-tech.com sami strokovnjaki, ki veste več kot inžinirji po firmah.
Zadeva je čisto uporabna, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da je treba malce drugače postavljati levo nogo.
Zadeva je dovolj izpiljena, da zaradi tega še noben motor ni crknil.
Upam da se hecas, da je zadeva izpiljena. Ce bi inzenirji imeli proste roke pri razvoju in ne sefe s svojimi zahtevami, bi danes imeli drugacno sliko, kar se tice zanesljivosti. Danes kar so v s&s izpilili je boljsi akumulator, ki prenese vec zagonov in to je to. Ok kaksne premium znamke imajo se glajenje napetosti, da jim luci ne utripajo, ampak to so itak led katere ni problem par kondenzatorjev dat, da ne bo utripalo.
Toliko je že izpiljena, da ti niti približno nisi usposobljen in pristojen, da jo odklapljaš.
Avto je bil obdavčen tudi glede na uporabo te zadeve. Če to odklopiš izigravaš davkarijo. Na tehničnih bi morali tudi to preverjat.
Torej avto tehnicno ni izpraven, ker ima gumb za izklop s&s....
////
krepki ::
Sicer ne vem kako je pri drugih znamkah avtomobilov to urejeno s start/stop ampak na mojem leonu, zadeva deluje na principu, da moram spustit skopko in dat v nulo, ne razumem, kako potem lahko avtomobil, ki speljuje s parkirišča ugasne saj nima nobenih pogojev za to, meni se še ni zgodilo, da bi avto ugasnil brez, da bi jaz tako hotel.
Zgodovina sprememb…
- polepsal: Mavrik ()
springfield ::
Sem vozil z avtomatikom in ročnim menjalnikom start/stop pa nikjer nisem imel težav. Mogoče je pa v meni problem, ker se preprosto ne sekiram, če se je ugasnil motor, ker se dovolj hitro nazaj prižge, da bi kakorkoli oviralo mojo vožnjo.
facepalm ::
Nisem se vozil avtomatika s s&s sistemom ampak predvidevam, da bi me frustriralo konstantno priziganje in ugasanje motorja v prometni konici. Recimo 20x v 500m.
GR2 ::
Zdaj bom sicer offtopic, ampak ta start/stop ni še nič v primerjavi s tem kako so zakomplicirali speljevanje na klancu, samo zato ker ne znajo narediti, da bi delalo 100%.
Sam sem namreč začel voziti po poti kjer imam na vrhu klanca stop znak, nekje na levi (ni direktno naprej, tako da ga je treba najprej poiskat) pa ogledalo, tako da je to eno najtežjih speljevanj.
In od 24 dni mi je s speljevanjem s samo nožno zavoro (hill hold) avto 2x zlezel nazaj. Na cesti pa itak sami bedaki in se mi vedno ustavijo pol metra za odbijačem.
Z električno ročno sem uspel probat samo 2x, prvič sem moral sam pritisniti gumb za izklop, drugič mi je pa zlezel avto nazaj, tako da ta opcija je pa odvisna bolj od voznika.
Ma to bi moral najti eno klančino kjer ni prometa potem pa probat 20x eno in drugo opcijo, vmes kaj novega ugotovit, potem pa se odločit za tisto opcijo pri kateri pride manjkrat do lezenja avta nazaj.
Z navadno ročno sem se pa ravno dobro naučil, nekje 5-8 let je trajalo, ker pač nisem imel primerov da bi rabil speljevat z ročno. Pred tem sem preprosto nabil obrate na 4000 in speljal brez ročne.
Prej sem imel avtomatika z navadno ročno, mislim da je s takim avtom daleč najlažje speljevat, ampak če se prav spomnim hill hold tudi ni deloval 100%.
Sam sem namreč začel voziti po poti kjer imam na vrhu klanca stop znak, nekje na levi (ni direktno naprej, tako da ga je treba najprej poiskat) pa ogledalo, tako da je to eno najtežjih speljevanj.
In od 24 dni mi je s speljevanjem s samo nožno zavoro (hill hold) avto 2x zlezel nazaj. Na cesti pa itak sami bedaki in se mi vedno ustavijo pol metra za odbijačem.
Z električno ročno sem uspel probat samo 2x, prvič sem moral sam pritisniti gumb za izklop, drugič mi je pa zlezel avto nazaj, tako da ta opcija je pa odvisna bolj od voznika.
Ma to bi moral najti eno klančino kjer ni prometa potem pa probat 20x eno in drugo opcijo, vmes kaj novega ugotovit, potem pa se odločit za tisto opcijo pri kateri pride manjkrat do lezenja avta nazaj.
Z navadno ročno sem se pa ravno dobro naučil, nekje 5-8 let je trajalo, ker pač nisem imel primerov da bi rabil speljevat z ročno. Pred tem sem preprosto nabil obrate na 4000 in speljal brez ročne.
Prej sem imel avtomatika z navadno ročno, mislim da je s takim avtom daleč najlažje speljevat, ampak če se prav spomnim hill hold tudi ni deloval 100%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Mavrik ::
Nisem se vozil avtomatika s s&s sistemom ampak predvidevam, da bi me frustriralo konstantno priziganje in ugasanje motorja v prometni konici. Recimo 20x v 500m.
Pač ne pritisneš zavore čisto do konca in se ne ugasne. Če te že to tako moti (itak se na dobrih požene preden bremze popustijo).
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
facepalm ::
Torej se ugasne le ce je zavora konkretno pritisnjena? Nekdo je gor omenil, da mu motor ugasne se preden pride vozilo do full stopa. Nekako se ti dve izjavi ne ujemata..
bastadu ::
Zdaj bom sicer offtopic, ampak ta start/stop ni še nič v primerjavi s tem kako so zakomplicirali speljevanje na klancu, samo zato ker ne znajo narediti, da bi delalo 100%.
Sam sem namreč začel voziti po poti kjer imam na vrhu klanca stop znak, nekje na levi (ni direktno naprej, tako da ga je treba najprej poiskat) pa ogledalo, tako da je to eno najtežjih speljevanj.
In od 24 dni mi je s speljevanjem s samo nožno zavoro (hill hold) avto 2x zlezel nazaj. Na cesti pa itak sami bedaki in se mi vedno ustavijo pol metra za odbijačem.
Z električno ročno sem uspel probat samo 2x, prvič sem moral sam pritisniti gumb za izklop, drugič mi je pa zlezel avto nazaj, tako da ta opcija je pa odvisna bolj od voznika.
Ma to bi moral najti eno klančino kjer ni prometa potem pa probat 20x eno in drugo opcijo, vmes kaj novega ugotovit, potem pa se odločit za tisto opcijo pri kateri pride manjkrat do lezenja avta nazaj.
Z navadno ročno sem se pa ravno dobro naučil, nekje 5-8 let je trajalo, ker pač nisem imel primerov da bi rabil speljevat z ročno. Pred tem sem preprosto nabil obrate na 4000 in speljal brez ročne.
Prej sem imel avtomatika z navadno ročno, mislim da je s takim avtom daleč najlažje speljevat, ampak če se prav spomnim hill hold tudi ni deloval 100%.
Tole se meni bere, kot da ti hill hold ne deluje bp.
Mavrik ::
Torej se ugasne le ce je zavora konkretno pritisnjena? Nekdo je gor omenil, da mu motor ugasne se preden pride vozilo do full stopa. Nekako se ti dve izjavi ne ujemata..
Verjetno je odvisno od avta do avta. Jaz mam Mazdo pa moraš bremzo do konca pritisnit da se sistem vklopi in komot držiš avto pri miru brez da bi ugasnil (na hribu itd. pa se itak ne ugasne).
The truth is rarely pure and never simple.
GR2 ::
Najbolje bi bilo, da bi bila na armaturi lučka, da bi videl kdaj je vklopljen. Ker to zdaj je bolj loterija.
Drugače sem bral tudi na Astra K forumu, nimam samo jest tega problema.
Ampak pomoje je najboljša rešitev, da če vidiš da začne lezti nazaj, hitro še enkrat pritisneš zavoro, v drugo pa potem že mora delovat. Ker sam sem namreč v paniki stisnil po gasu na ene 3000rpm.
Drugače sem bral tudi na Astra K forumu, nimam samo jest tega problema.
Ampak pomoje je najboljša rešitev, da če vidiš da začne lezti nazaj, hitro še enkrat pritisneš zavoro, v drugo pa potem že mora delovat. Ker sam sem namreč v paniki stisnil po gasu na ene 3000rpm.
facepalm ::
A pol pa ni nek bavbav ta s&s pri (nekaterih) avtomatikih. Dokler lahko voznik vpliva na vklop sistema je ok.
GR2 ::
Samo zavore ne pritisnit do konca ni tako lahko kot Mavrik piše.
Seveda za približevanje krožnemu ali semaforju ne rabiš dat takoj do podna, pa itak se S/S ne vklopi med premikanjem. Ampak avto je pa precej težko ustavit na mestu brez da bi pritisnil zavoro do konca.
Tudi take stvari ne spadajo v promet, da moraš razmišljat koliko moraš pritisnit zavoro. Res da če je samo na pol pritisnjena, avto tudi ne bo poletel naprej, ampak pravilno je da se jo pritisne z normalno močjo.
Tudi ne vem kako bi se drugače sploh lahko ustavil pred semaforjem, če ti prideš z gasom s 50km/h, to bi se moral res počasi približat, potem pa seveda spet jeziš tiste za tabo, kar spet ne spada v promet. Ker glavno načelo je da se ozira tudi na druge, katerega itak noben ne spoštuje, videno popolnoma vsak dan. Vedno se najde kdo, ki misli da je sam na cesti, oz. sam še v takem primeru ne vem če bi tako vozil.
Seveda za približevanje krožnemu ali semaforju ne rabiš dat takoj do podna, pa itak se S/S ne vklopi med premikanjem. Ampak avto je pa precej težko ustavit na mestu brez da bi pritisnil zavoro do konca.
Tudi take stvari ne spadajo v promet, da moraš razmišljat koliko moraš pritisnit zavoro. Res da če je samo na pol pritisnjena, avto tudi ne bo poletel naprej, ampak pravilno je da se jo pritisne z normalno močjo.
Tudi ne vem kako bi se drugače sploh lahko ustavil pred semaforjem, če ti prideš z gasom s 50km/h, to bi se moral res počasi približat, potem pa seveda spet jeziš tiste za tabo, kar spet ne spada v promet. Ker glavno načelo je da se ozira tudi na druge, katerega itak noben ne spoštuje, videno popolnoma vsak dan. Vedno se najde kdo, ki misli da je sam na cesti, oz. sam še v takem primeru ne vem če bi tako vozil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
FTad ::
Zdaj bom sicer offtopic, ampak ta start/stop ni še nič v primerjavi s tem kako so zakomplicirali speljevanje na klancu, samo zato ker ne znajo narediti, da bi delalo 100%.
Sam sem namreč začel voziti po poti kjer imam na vrhu klanca stop znak, nekje na levi (ni direktno naprej, tako da ga je treba najprej poiskat) pa ogledalo, tako da je to eno najtežjih speljevanj.
In od 24 dni mi je s speljevanjem s samo nožno zavoro (hill hold) avto 2x zlezel nazaj. Na cesti pa itak sami bedaki in se mi vedno ustavijo pol metra za odbijačem.
Z električno ročno sem uspel probat samo 2x, prvič sem moral sam pritisniti gumb za izklop, drugič mi je pa zlezel avto nazaj, tako da ta opcija je pa odvisna bolj od voznika.
Ma to bi moral najti eno klančino kjer ni prometa potem pa probat 20x eno in drugo opcijo, vmes kaj novega ugotovit, potem pa se odločit za tisto opcijo pri kateri pride manjkrat do lezenja avta nazaj.
Z navadno ročno sem se pa ravno dobro naučil, nekje 5-8 let je trajalo, ker pač nisem imel primerov da bi rabil speljevat z ročno. Pred tem sem preprosto nabil obrate na 4000 in speljal brez ročne.
Prej sem imel avtomatika z navadno ročno, mislim da je s takim avtom daleč najlažje speljevat, ampak če se prav spomnim hill hold tudi ni deloval 100%.
Tole se meni bere, kot da ti hill hold ne deluje bp.
Na mojem avtu je tako, da hill hold drzi cca 2-3 sekunde, kar je dovolj, da spustim sklopko in dodam gas. Nikoli se ni bilo problema s speljevanjem.
Nisem preprican, da je hill hold misljen, da ti drzi toliko casa (>10 sekund), dokler ti ne zelis speljati. Za to se ima menda rocno. Kako je na drugi avtih pa ne vem.
Mavrik ::
Samo zavore ne pritisnit do konca ni tako lahko kot Mavrik piše.
Seveda za približevanje krožnemu ali semaforju ne rabiš dat takoj do podna, pa itak se S/S ne vklopi med premikanjem. Ampak avto je pa precej težko ustavit na mestu brez da bi pritisnil zavoro do konca.
Tudi take stvari ne spadajo v promet, da moraš razmišljat koliko moraš pritisnit zavoro. Res da če je samo na pol pritisnjena, avto tudi ne bo poletel naprej, ampak pravilno je da se jo pritisne z normalno močjo.
Tudi ne vem kako bi se drugače sploh lahko ustavil pred semaforjem, če ti prideš z gasom s 50km/h, to bi se moral res počasi približat, potem pa seveda spet jeziš tiste za tabo, kar spet ne spada v promet. Ker glavno načelo je da se ozira tudi na druge, katerega itak noben ne spoštuje, videno popolnoma vsak dan. Vedno se najde kdo, ki misli da je sam na cesti, oz. sam še v takem primeru ne vem če bi tako vozil.
Ne razumem kompliciranja. Ja, pred rdečo pritisneš do konca in zadržiš (mašina se ne ugasne TAKOJ kot pritisneš bremzo). Se pač mašina ugasne, dvigneš nogo in preden bremze popustijo se mašina požene. Kje je problem? :)
The truth is rarely pure and never simple.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19734 (13004) | WizzardOfOZ |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21305 (18182) | fikus_ |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29627 (27677) | BigWhale |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47548 (43977) | šernk |