» »

Vožnja skozi ovinke

Vožnja skozi ovinke

WarpedGone ::

kst, dej bolje citiraj, tole zgoraj zgleda kot da odgovarjaš meni, čeprav dejansko odgovarjaš CoolBitsu
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Vožnja v leru oz. s sklopko v ovinku ni dobra iz vsaj 2 razlogov. a) V ovinku ne moreš pospeševati kar otežuje manevriranje in izmikanje morebitnim oviram. b) Če sredi ovinka iz lera daš v prestavo ali spustiš sklopko se na pogonska kolesa sunkovito prenese moč kar lahko povzroči zdrs.
a. Pospešiti v 10m ravno ne moreš na nevemkako hitrost. Izmikanje oviram na tvojem pasu je težavno, če greš s prehitro v ovinek. In s prenosom ali brez te bo zaneslo.
b. Ker voziš v leru to ni mogoče :)

V leru se kolesa preprosto prosto vrtijo, v pogonu pa imaš z diferencialom vezan prvi par.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

IceIceBaby ::

Govorim za normalno vožnjo po normalni cesti. Torej, bolj ali manj po omejitvah.

a. Če imaš v prestavi lahko normalno pospešuješ in nadziraš smer. V leru se sicer to da, ampak zgubiš možnost pospeševanja in kontrole vozila s plinom.

b. Dokler voziš v leru ne, ko pa hočeš pospešiti moraš dati v prestavo ali spustiti sklopko. Če to narediš v ovinku lahko pride do zdrsa, tudi, če hitrost sicer ni prevelika. Še posebej se to pozna na mokri cesti.

V leru se kolesa preprosto prosto vrtijo, v pogonu pa imaš z diferencialom vezan prvi par.


Kako to misliš, da so pogonska kolesa vezana z diferencialom? Če ima avto navaden, odprt diferencial, kakršnega ima velika večina avtomobilov se kolesa vrtijo prosto v vsakem primeru.

Karaya 52 ::

Nisem strojnik, tako da je velika verjetnost da se v sledečem motim. Keep that in mind. Če imaš v leru, potem je ja še večja verjetnost da kolesa "zbezljajo"? Odprt diferencial plus ler = nobena sila ki preprečuje nezaželjeno vrtenje levega ali desnega kolesa? Torej vrteča gred služi kot vajeti oz. drži nekaj kontrole nad diferencialom, posledično kolesi?

OrkAA ::

Dobro da se kdorkoli od vas sploh upa vozit s kolesom, ker gor slučajno ni nobenega motorja pripetega.

darkolord ::

Zato se pa s kolesi počas vozimo! :)

Utk ::

Če imamo take na cesti kot so nekateri tu, sem kar srečen, da se ne vozijo več kot 70.

Pyr0Beast ::

Keep that in mind. Če imaš v leru, potem je ja še večja verjetnost da kolesa "zbezljajo"?
V leru se kolesa prosto vrtijo, kar pomeni, da na njih (če ne zaviraš) ne deluje nobena druga sila, kot centrifugalna sila avta in sila lepenja gume na podlago. Sile med gumo/podlago so tako minimalne.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

darkolord ::

Pa sila teže :P

Pyr0Beast ::

Sila lepenja je neposredno odvisna od navpične komponente teže, .. sicer, če ti paše ..
Pa sila teže ja [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

A ce das avto v ler diferencial neha 'delat'?

Kako pa lahko diferencial neha delat? Oziroma, kaj se zgodi s kolesi, ce neha delat?

dëych ::

S kakšno hitrostjo se pa to pelješ, da moraš dajat v ler pred ovinkom, da ga lahko varno spelješ?:O

Utk ::

Jaz tudi ne vidim nobene koristi tega. Če imaš v prestavi in enako gasa, bo avto vseeno šel malo počasneje, in še zmeraj lahko spustiš gas, bremzaš, karkoli. Zakaj bi glih vsakim ovinkom šaltal...čist brez veze.

energetik ::

Ja, jst ne vem o kakšnih ovinkih to govorite? A govorimo o divjanju skozi ovinke al o normalni vožnji?
Ker jaz z lahkoto večino ovinkov odpeljem s konstantno hitrostjo, večino v peti prestavi. Če moraš pa prej zmanjševati hitrost, pa pomeni, da ali divjaš, ali pa so zelo ostri ovinki. Takrat je pa logično da moraš prej zavirati.
Jaz dam v ler le v redkih primerih, ko se peljem proti rdeči luči ali pa na kakem klancu, ko avto ohranja v leru konstantno in primerno hitrost. Zakaj bi pa v ovinku dal v ler pa ne vem...pač se pelješ konstantno naprej v isti prestavi, če je pa oster ovinek pa zaviraš z motorjem/bremzo, glede na obrate prestaviš (ali ne) in potem spet pospešiš. Ne vem kaj eni zdaj to na novo odkrivajo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

solatko ::

Ovinke skozi katere se vidi, lahko odpelješ brez da bi zmanjševal hitrost, prestavljal v nižjo brzino, vse ovinke katerih potek ne vidiš ali ne poznaš pa je pametno dati v nižjo brzino (brez nižanja hitrosti), ker postane avto tako bolj odziven, lahko pa (tako večina) hitrost pred takim ovinkom znižaš in večina jih pri tem pretirava. Če daš v nižjo prestavo in v primeru, da si moral znižati hitrost, boš v nižji prestavi lažje pospešil, ko prideš na točko vidnosti. Torej obstojajo ovinki, katerih oblika izgleda grozno, ko pa se približaš pa opaziš, da vse skupaj ni nič takega in v takem ovinku ni potrebe po zmanjševanju. Če pred ovinkom zaviraš in pelješ naprej v V. prestavi, boš rabil veliko časa za dosego normalne hitrosti (poraba goriva se poveča), poleg tega pa kar naenkrat postaneš ovira vsem zadaj.

BigWhale ::

Ovinke skozi katere se vidi, lahko odpelješ brez da bi zmanjševal hitrost, prestavljal v nižjo brzino, vse ovinke katerih potek ne vidiš ali ne poznaš pa je pametno dati v nižjo brzino (brez nižanja hitrosti),


No ja, skozi ovinek se lahko vidi, pa je vseeno tako oster, da moras zmanjsati hitrost... :)

solatko ::

In kaj pol? Nekaterim je ni potrebno.

BigWhale ::

A mas tak avto k batman, da izstreli ven kavelj in se swingnes skozi ovinek? ;>

solatko ::

Kako si vedu?

dzinks63 ::

Avtomobili niso vsi enaki. Imajo različna: težišča, širino kolotekov, medosno razdaljo, kakovosti in dimenzije pnevmatik (stare, nove), nastavitev podvozij (mehko, trdo),... faktorjev je še veliko, pač nek avto bo zvozil določen ovinek pri določeni hitrosti kot za šalo, nekateri drugi na zgornji meji ali pa sploh ne. Obstojajo razni testi; losov test, vožnja v krogu, ...

Poseben kriterij je pa sam voznik. Kakšen računalniški geek, kateremu je bencinska tehnika španska vas, se bo vožnje čisto drugače lotil, kot kakšen etuzijast avtomobilizma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Pyr0Beast ::

A ce das avto v ler diferencial neha 'delat'?
Ločen je od mašine.

Kako pa lahko diferencial neha delat? Oziroma, kaj se zgodi s kolesi, ce neha delat?
Nekako ne more nehat delat. Sicer odvisno od izvedbe, vendar ponavadi v ovinkih pogon deluje samo na eno kolo, katerega, diferencial loči od drugega, ker se vrtita z različno hitrostjo.
Pri nekaterih izvedbah je potrebna majhna zunanja sila, da razmakne zobnike in loči kolesa, pri nekaterih ne.

S kakšno hitrostjo se pa to pelješ, da moraš dajat v ler pred ovinkom, da ga lahko varno spelješ?[:O]
Peljem se s konstantno hitrostjo. V ler dajem zaradi tega, ker, če želim minimirati sile moram tako ali drugače dodati toliko gasa, da mašina ne bremza, ne zavira. V leru pač ne potrebuješ tega.

Najraje se pa peljem z neko konstantno hitrostjo v hrib/dolino, tako, da mi ni potrebno pretirano zavirati ali pospeševati.

Če pred ovinkom zaviraš in pelješ naprej v V. prestavi, boš rabil veliko časa za dosego normalne hitrosti (poraba goriva se poveča), poleg tega pa kar naenkrat postaneš ovira vsem zadaj.
Poraba se poveča, a ti to resno ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

No no, tole pa ni res. Diferencial nič ne loči koles. Stalno je povezan z obema, pa če stisneš sklopko ali če daš v ler. Pa tudi ni pogona v ovinku na 1 kolo ampak na oba enako, zato obstaja diferencial! Navor se neenakomerno porazdeli na kolesi le, če je pod enim od koles (pre)gladka podlaga.
Predlagam ti malo branja - nekje na sredi strani je opisan diferencial. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Pyr0Beast ::

Navor se neenakomerno porazdeli na kolesi le, če je pod enim od koles (pre)gladka podlaga.
Potem pa razloži, zakaj pri slabem oprijemu diferencial 'vrti' le eno kolo, odvisno, v katero smer je obrnjen volan ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

darkolord ::

Zato ker je pri slabem oprijemu takrat "(pre)gladka podlaga"

Karaya 52 ::

Dobro, očitno ni tako pomembno kakšen je diferencial. Se pa spomnim besed Grönholmovega mehanika pred neko etapo, ko je rekel da bi bilo smrtno nevarno če mu pri visokih hitrostih vrže iz prestave v ler. Imeli so probleme z menjalnikom.

Ti kar minimiraj sile, tudi trenje med gumo in cesto če znaš, js bom vseeno verjel temu mehaniku. Prepričat te je nemogoče.

Pyr0Beast ::

Dobro, očitno ni tako pomembno kakšen je diferencial. Se pa spomnim besed Grönholmovega mehanika pred neko etapo, ko je rekel da bi bilo smrtno nevarno če mu pri visokih hitrostih vrže iz prestave v ler. Imeli so probleme z menjalnikom.
Pri 4WD Rallyu se z močno mašino -izkoplješ- iz ovinka. Če ti ne uspe, se z bokom zapelješ čez grbino in začneš bočno prevračati.

Sm pa trdoglav, priznam. Še posebej, če drugi nimajo konkretnih argumentov.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ah to je približno tako pametna, kot tista, da z kratkim in močnejšim bremzanjem manj zrabiš diske kot če bremzaš manj in kakšno sekundo dlje. Vem, idiotsko, ampak poznam ljudi, ki so to res izvajali. Do naslednjega servisa, ko so morali diske menjat. Ali naslednjega manjšega fizičnega napora, ko jih je bolel hrbet in vrat.
No, z lerom glih ne uničiš ničesar, koristi ti pa tudi ne. In manj bencina boš porabil, če se boš čez ovinek vozil v prestavi, kot če boš pred vsakim ovinkom dajal v ler. Hudiča, sej v Sloveniji bi na ta način težko sploh kdaj imel v prestavi.

Karaya 52 ::

Pyr0Beast> Pri 4WD Rallyu se z močno mašino -izkoplješ- iz ovinka.

Po snegu in po pesku... Kakšno je tukaj trenje oz. kakšno je razmerje med normalnim avtom in asfaltom? Ne rečem da lahko vsak ovinek rešiš z gasom, imaš pa več možnosti kot v leru. Zagotovo!

solatko ::

Če bi imel računalnik s trenutno porabo, bi to zlahka opazil, če hočeš iz 60 potegniti na 90 v V. brzini, moraš dodat več plina in dle časa, kot pa če to narediš iz tretje in, ko pride do 90 prestaviš v V. (poraba je pri nižjem navoru večja).

Pyr0Beast ::

Ah to je približno tako pametna, kot tista, da z kratkim in močnejšim bremzanjem manj zrabiš diske kot če bremzaš manj in kakšno sekundo dlje. Vem, idiotsko, ampak poznam ljudi, ki so to res izvajali.
Kako boš tako manj rabil diske mi ni jasno. Pravzaprav jih boš še prej uničil zaradi močnega lokalnega pregrevanja in deformacij. Da ne omenimo, da se nato ploščice zapečejo v diske.
Pložčice nove, za sprednji par Ax-a so 17€ .. IMHO to sploh ni noben strošek !

In manj bencina boš porabil, če se boš čez ovinek vozil v prestavi, kot če boš pred vsakim ovinkom dajal v ler.
...
Mašina je brez elektronike. Da ohranjam konstantne obrate (torej ne bremzam in ne zaviram) mašine potrebujem dodajati gas. Namesto tega, dam nekaj 10 metrov pred ovinkom raje v ler in se furam s štand-gasom, ter do ovinka z zračnimi, kotalnimi in ostalimi izgubami zmanjšam hitrost. Ovinek prepeljem bolj ali manj s konstantno hitrostjo, ter na koncu ovinka dodam malce gasa ter prestavim.

Hudiča, sej v Sloveniji bi na ta način težko sploh kdaj imel v prestavi.
Sej zato pa se splača, .. pa če je še dolina .. juhujupi !

Če bi imel računalnik s trenutno porabo, bi to zlahka opazil, če hočeš iz 60 potegniti na 90 v V. brzini, moraš dodat več plina in dle časa, kot pa če to narediš iz tretje in, ko pride do 90 prestaviš v V. (poraba je pri nižjem navoru večja).
To je tudi res, saj izkoristek z padcem navora pada, vseeno pa to velja v obe smeri.
V 3ti ima mašina pri 75km/h okoli 4000 obratov, plina ravno toliko, da s tem ne pospešujem več. Če sedaj prestavim v peto, lahko z istim vgrezom (ali malce večjim) pedala še pospešujem, dovedena količina goriva je pa manjša, saj je na en vbriz vbrizgana ista količina goriva, vendar je vbrizgov manj.

Računalnik s trenutno porabo pa meri povprečje zadnjih 10s, zatorej ti prikazuje večjo porabo pri daljšem pospeševanju.
Seveda je spet odvisno, ali imaš injektorje (najverjetneje) ali uplinjač. Pri injektorjih je praktično vseeno kako tiščiš gas, pri uplinjaču pa je moč motorja neposredno odvisna od odprtosti lopute, in pri majhni odprtosti le te, so izgube zaradi padca tlaka na loputi ogromne, zatorej je bolj varčno pospeševati z okoli 70% moči, kot s 25%, ter voziti v najvišji možni prestavi, saj je tako lahko loputa bolj odprta, zaradi manjše moči motorja, posledično je splošni izkoristek večji in poraba manjša.
Z nižanjem vakuma pred vstopom mešanice v motor lahko tako učinkovito zmanjšamo porabo, če v npr. 2 valja dovajamo čisti zrak, v druga 2 pa mešanico. Druga 2 valja lahko delujeta pri polno odprti loputi, moč je pa še vedno primerna. Pri tistih 2 valjih, katera sesata zrak pa so izgube zaradi vakuma minimalne.
Pri dizlu teh težav in izgub ni, saj v valje doteka čisti zrak, gorivo pa se vbrizga naknadno v valju.

Seveda pri vseh motorjih velja, da nad 80% moči ne delujejo najbolje, saj se močno poveča količina emisij in neizgorelih OH (bencinarji) ali saj (dizli). Posledično se mašina paca, življenska doba samega motorja in sistemov pa zmanjšuje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Karaya 52 ::

Pyr0Beast> Mašina je brez elektronike. Da ohranjam konstantne obrate (torej ne bremzam in ne zaviram) mašine potrebujem dodajati gas. Namesto tega, dam nekaj 10 metrov pred ovinkom raje v ler in se furam s štand-gasom, ter do ovinka z zračnimi, kotalnimi in ostalimi izgubami zmanjšam hitrost. Ovinek prepeljem bolj ali manj s konstantno hitrostjo, ter na koncu ovinka dodam malce gasa ter prestavim.

Ni veliko razlike v hitrosti če imaš v leru ali v prestavi (v ovinku). Sploh pa v drugi polovici ovinka že pospešuješ.

Mene je inšturktor skoraj tepel, zaradi priučene slabe navade (ko sem bremzal sem hkrati stisnil še sklopko). Mi grejo vse dlake kvišku ko pomislim da bi tako ustavljal v snegu ali poledici. Saj načeloma mi je vseeno dokler nisva skupaj v ovinku. Ker je vožnja v leru nevarna/neodgovorna v nekaterih državah velja za prekršek. Če mi ne verjameš pa vpiši v google "coasting illegal" ali kaj podobnega.

Pyr0Beast ::

Ni veliko razlike v hitrosti če imaš v leru ali v prestavi (v ovinku). Sploh pa v drugi polovici ovinka že pospešuješ.
Sej ne drvim skozi ovinke s 110+ ...
Ohranjam pač bolj ali manj konstantno hitrost.

Ker je vožnja v leru nevarna/neodgovorna v nekaterih državah velja za prekršek
.. ja, a tam imajo povečini avtomatske menjalnike. Razlog za to omejitev naj bi bil zato, ker v leru bremze -slabše- primejo. Kako naj bi se to zgodilo mi ni jasno.

Pri nas velja, da je prekršek, če se voziš brez prižganih kratkih luči. IMHO popolnoma idiotsko.

V nekaterih krajih velja za prekršek, da sam ne smeš šravfati avta, če nisi pooblaščen mehanik. (Torej ne moreš tudi olja in tlaka v gumah pregledati -> narediš prekršek)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Karaya 52 ::

Vseeno kakšen je menjalnik, ko je v leru je v leru! Razlika je pa tudi v tem, da pri avtomatskem dodatno obremenjuješ komponente.

Ko je sneg in nevarnost poledice, voziš ovinke v leru in ustavljaš samo z bremzami?

šernk ::

Pri nas velja, da je prekršek, če se voziš brez prižganih kratkih luči. IMHO popolnoma idiotsko.


pa veš ti koliko bolj viden je avto z prižganimi lučmi??? to je daleč najbolj pametna stvar kar so jih kadarkoli uvedli
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

C_maniak ::

to je res. sploh če je samo avto v senci, okoli pa močno sonce in po možnosti še kak temen avto... ni primerjave.

MadMax ::

Pred uvedbo tega zakona smo pazili na vse avte, zdaj pa se marsikdo zanaša na to, da bo z lučmi avto bolj viden.
Torej tistega, ki se slučajno vozi brez prižganih, zdaj veliko lažje spregledaš...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

C_maniak ::

ravno to sem še hotel dodat, ampak potem lahko ukinemo tudi semaforje, ker se pač zanašamo na to, da se bo vsak ustavil itn.

Utk ::

Najboljše, da še airbage, abs-e in esp-je ven poberemo, ker se ljudje zanašajo na njih in zato morda kdo vozi hitreje. O glej, saj jih včasih nismo imeli, pa smo imeli dvakrat do trikrat več mrtvih kot zdej.

Pyr0Beast ::

//Ko je sneg in nevarnost poledice, voziš ovinke v leru in ustavljaš samo z bremzami?
Se ne vozim v takih vremenskih pogojih (zaenkrat).

//pa veš ti koliko bolj viden je avto z prižganimi lučmi??? to je daleč najbolj pametna stvar kar so jih kadarkoli uvedli
Sredi belega dneva popolnoma nič. Zvečer/v kolonah, te pa take luči slepijo.
Statistika pravi drugače. Prometnih nesreč med avtomobili je resda manj, je pa zato v mestih več zbitih pešcev.

//O glej, saj jih včasih nismo imeli, pa smo imeli dvakrat do trikrat več mrtvih kot zdej.
A večina današnjih -nemrtvih- vegetira na aparatih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

>> Sredi belega dneva popolnoma nič

Če si superman potem že mogoče.
Sploh v ogledalu avto z lučmi opazim bistveno hitreje.
Enako če ti pripelje nasproti na dolgi asfaltni cesti, kjer se avto dobesedno pojavi iz tal. Ni primerjave. Pa naj sonce še tako močno sije.

Ker zanašanje na sonce pomeni samo, da bo folk fural brez luči v skorajda dobesedni temi. Doživel kljub obveznim lučem.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

1. že to kaže kolk in kako se voziš
2. dejmo se zvečer nehat vozit z lučmi, da ne bomo koga zaslepili. Pa ponoči tudi, je še bolj nevarno.
3. leta 78 je blo čez 700 mrtvih. Kje je teh 300 rastlin na aparatih, ki so ne-mrtvi? Pa je blo takrat vsaj petkrat manj prometa. Dej bodi resen :)

Pyr0Beast ::

1. že to kaže kolk in kako se voziš
Kaže na to, da se ne matram po lokalnih cestah in da upoštevam vreme, preden grem na vožnjo.

2. dejmo se zvečer nehat vozit z lučmi, da ne bomo koga zaslepili. Pa ponoči tudi, je še bolj nevarno.
Bi bilo super.

3. leta 78 je blo čez 700 mrtvih. Kje je teh 300 rastlin na aparatih, ki so ne-mrtvi? Pa je blo takrat vsaj petkrat manj prometa. Dej bodi resen :)
Leta 78 praktično ni bilo avtocest.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Pyr0Beast - ti si pa res en težak model - kdo v tvoji okolici te sploh prenaša.

Utk ::

Mislim, da je vseeno zdaj po vseh lokalnih cestah brez avtocest vsaj trikrat več prometa kot ga je bilo leta 78 vse skupaj.
Drugo pa sploh ni za komentirat.

dolenska ::

nekajkrat sem se rešil, ko sem šel po klancu navzdol cesta pa je bila zasnežena ali poledenela. peljem se z drugo prestavo (golf 1 dizel) in avto prične izgubljati oprijem tako da me potegne po cesti naprej, če nebi pritisnil sklopke, ovinka neb speljal. menim da v določenih situacijah pomaga če pritisnemo sklopko. ne pomaga pa vedno.
moj stric je imel vectro z avtomatskim menjalnikom, ko je spustil gas po klancu navzdol je avto pričel prestavljati v hitrejše prestave. če je pa pritisnil neko tipko, pa avto ni prestavil naprej in je lepo držal v isti prestavi. sem pa pozabil kaj je bilo narisano na tipki mogoče S ali pa zvezdica.

C_maniak ::

overdrive mogoče. drži vedno v najvišji možni prestavi ali pa v dodatni za ta namen. zaviralna sila motorja je potem manj kritična na splozki podlagi. odvidno kater letnik ma. če je novejši je pa verjetno res kak snow program, pa že elektronika uredi vse potrebno glede na hitrost.

ivanuscha ::

Haha Pyr0beast kake klatiš to ni res...upam da tudi ne boš šel na cesto ko bo sneg, ker taki ljudje brez vsakih izkušenj ne znate niti hitrosti prilagodit razmeram primerno... Vožnja podnevi z vklopljenimi lučmi pa je defninitivno veliko veliko bolj varna, tuki sploh debate ni nobene. Če npr. motoristi ne bi imeli podnevi luči, bi se jih sigurno še pol več spregledalo. Po sebi vidim, da avto brez luči podnevi kasneje opazim. Pa dobro opazujem.

ivanuscha ::

Skratka da na kratko povzamem experta varne vožnje Pyr0beasta: Skozi ovinke je najbolje peljati v leru in po možnosti brez vklopljenih luči, ker slepijo. (Kaj se zgodi v snežnih razmerah *zaenkrat na srečo* še ni sprobal). Si že pomislu, da bi postal inštruktor? >:D

dolenska ::

Pyr0beast glede sklopke se ornk motš..tvojga avta pa nebi želel kupiti, ker je vrjetn sklopka že slaba če na vsakem ovinku stiskaš sklopko. brezveze in celo nevarno. pri majhni hitrosti kot sem to naredil jaz, se avto drugače obnaša.
tudi glede luči imaš zmotno mišljenje. vrjetno nisi naredil veliko kilometrov, saj če bi jih nebi takole pisal. če te luči že ob mraku slepijo in delajo težave, potlej pejt k okulistu.

jrtjtejtt ::

Tudi mene že kratke luči zvečer in ponoči slepijo, sem zelo občutljiv na svetlobo. Ampak bolje da me slepijo in vsaj vem da je avto tam, kot pa da ga sploh ne vidim.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144516 (32739) INSIDE
»

Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7722621 (20490) Zheegec
»

Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10412441 (10294) darkolord
»

Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24929031 (20967) ;-)
»

Dva centa za pospeševanje iz cestninske postaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
636783 (4313) Tomi

Več podobnih tem