» »

Ročna zavora pozimi

Ročna zavora pozimi

1 2 3
4
5

T0RN4D0 ::

A bejš?

Kaj če ma avtomatsko prižiganje luči, se pa reče da je brez luči?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zheegec ::

si kar predstavljam pri mehaniku:
"pri tem avtu brez sklopke (avtomatik) mi je crknila sklopka".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Matev ::

Kaj če ma avtomatsko prižiganje luči, se pa reče da je brez luči?


če ima ugasnjene

se reče da voziš brez luči

... sicer pa če nekdo noče razumeti - potem pač ne bo ...

Music Man ::

Hehehe, nekaterim "ekspertom" v tem topicu se pa preprosto moraš nasmejat :D

Meni se pa drugače čez zimo sedaj to dogaja, da čeprav ročne ne zategnem (vedno puščam avto v 1., razen če je res kakšen tak klanec, da malce podvomim v kompresijo :)) mi zadnja kolesa vseeno zablokirajo. No, danes sem ugotovil, da če, ko vžgem avto, zategnem ročno in jo takoj spustim, kolesa odblokirajo, sicer pa jih moram odblokirat s premikanjem avtomobila. Predvidevam, da je voda v bobnih in mi zmrzuje?

T-h-o-r ::

lol, nekateri kar poživčkajo, če slišijo, da si nekdo drzne dati v ler, zategniti ročno in sprostiti noge :D

neverjetno



res je pa malo moteče, če nekdo šele takrat, ko se že zelena prižge začne ročno spuščat in menjat :P
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Utk ::

Kaj če ma avtomatsko prižiganje luči, se pa reče da je brez luči?


če ima ugasnjene

se reče da voziš brez luči

... sicer pa če nekdo noče razumeti - potem pač ne bo ...

Aha, torej, ko se voziš brez sklopke... Dej raje razloži tisto z lerom in križišči. Da nekdo nekaj ne razume, je pa sigurno res.

Matev ::

Aha, torej, ko se voziš brez sklopke...


ljudje ki vozijo avto z avtomatskim menjalnikom ne uporabljajo pedala sklopke

... je sedaj povedano tako da razumeš ali še vedno ne?

Utk ::

To razumem. Da zato nekateri avti nimajo sklopke, kot si najprej napisal, pa tudi razumem. Ampak to ni isto.

Matev ::

človek tudi včasih brez glave hodi okoli

pa to še ne pomeni da je kot kura brez glave

Meki ::

Jaz sem delal izpit pred 5 leti in če se prav spomnim je bilo rečeno vedno kolesa proti robniku in potegnit ročno. Vedno parkiram z ročno zavoro in do sedaj se mi še ni zgodilo, da bi imel kakšen problem. Imam pa citroen xsaro 2001 letnik.

šernk ::

Jaz sem delal izpit pred 5 leti in če se prav spomnim je bilo rečeno vedno kolesa proti robniku in potegnit ročno. Vedno parkiram z ročno zavoro in do sedaj se mi še ni zgodilo, da bi imel kakšen problem. Imam pa citroen xsaro 2001 letnik.



problem ponavadi nastane ko avto ni 100% izpraven, ker zrak najbrž ne zmrzne ane :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

T0RN4D0 ::

Nima izpravnost veliko pri tem.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

šernk ::

Nima izpravnost veliko pri tem.


če pride voda v zajlo od ročne zavore...avto ni 100% izpraven, ker ne more bit, če nekaj ni vredu :) in rekel sem ponavadi

seveda obstajajo ekstremi kot povsod
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

energetik ::

Itak, da ma vezo, kako je ohranjen! Če je komplet zajla z ohišjem nova in namazana, ne more pod nobenim pogojem zmrznit.

T0RN4D0 ::

Avto je izpraven tud če nima ganz nove vakumsko zapakirane podmazane zajle, poleg tega problem ni nujno v zajli, lahko se zlimajo pakne...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

connel ::

izpravnost res nima nič pri tem, kaj kvasite, voda lahko in tudi pride v čisto nov boben, kje pa piše, da vedno zamrzne zajla??? se mi je že večkrat naredilo da so bila blokirana zadnja kolesa in nikoli ni zamrznila zajla, pa je avto star čez 10 let in ima še originalno zajlo, pakne pa nove,....

solatko ::

Ko sem jaz pred 30 leti delal izpit, je inštruktor še posebej omenil, da ročno na ravnem cestišču ni potrebno zategovat, normalno, če je avto v 1. brzini. Na klancu, obvezno prva kolesa proti robniku in če je hud klanec tudi ročno. Če je avto normalno vzdrževan, ne kakšna kripa s fajn črnim dimom od olja, potem v prvi ni boga, ki bi tak avto premaknu (tudi pod slučajno ga ni junaka, ki bi ga spravil čez robnik). Že takrat so učili, da je to pomožna zavora, ne pa zavora za parkiranje in stojo pred semaforji.

Matek ::

Ko sem jaz pred 30 leti delal izpit, je inštruktor še posebej omenil, da ročno na ravnem cestišču ni potrebno zategovat, normalno, če je avto v 1. brzini.
Brez zamere, ampak to je precej nerelevanten podatek. 30 let je dolga doba za napredke na področju avtomobilske tehnologije. Sicer pa, sam sem izpit naredil pred tremi leti in pol, inštruktor pa je eksplicitno naročil, da moram vsakič, ko avto ugasnem, zategniti ročno zavoro.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

KandazaR ::

Meni se pa najbolj zdi smešno to povdarjanje da je treba obrniti kolesa prot robniku. Kot da je na vsakem klancu robnik (no ja če ga ni ga pa s sabo prineseš:))).

dzinks63 ::

Kaj na podobno temo pravijo kolegi? Parkiranje v klanec

solatko ::

Če je fajn klanc, te itak učijo v avtošoli, da podložiš kakšen kamen, če ni robnika.

dukenukem ::

pri nas v firmi model ni zategnu ročne pri tovornjaku ,za tovornjak je bila pripeta prikolica za prevoz mehanizacije,model pusti tovornjak konc šihta in prav da jutri odpelje in da naj popoldne naložimo bager ,ko je z bagerjem pripeljal do unih ramp katere se spustijo da zapelje gor ,je tovornjak malo ruknilo ,seveda diesel nerab kluča da pali in kaj se je zgodilo tovornjak zalavfa in se pelje naravnost ,vrata pa zaklenjena ,pod štant gasom je podrl ograjo in priletel v palete, v katere je še kopal na mestu, da je gume kurlo ,ugasnil šele ko smo za kabino prekinili dotok goriva ,zdj pa če mate dizl avte ,vi kr ne zategujte ročne

Pyr0Beast ::

Haha. Se mi tole zdi bolj da je bil uničen selenoid ki je zapiral dotok goriva :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Music Man ::

Ko sem jaz pred 30 leti delal izpit, je inštruktor še posebej omenil, da ročno na ravnem cestišču ni potrebno zategovat, normalno, če je avto v 1. brzini.
Brez zamere, ampak to je precej nerelevanten podatek. 30 let je dolga doba za napredke na področju avtomobilske tehnologije. Sicer pa, sam sem izpit naredil pred tremi leti in pol, inštruktor pa je eksplicitno naročil, da moram vsakič, ko avto ugasnem, zategniti ročno zavoro.

Torej praviš, da če je kompresija obdržala avto na mestu pred 30 leti, da ga danes zaradi "napredka na področju avtomobilske tehnologije" ne more zadržati in moraš zategniti ročno?

C_maniak ::

pri nas v firmi model ni zategnu ročne pri tovornjaku ,za tovornjak je bila pripeta prikolica za prevoz mehanizacije,model pusti tovornjak konc šihta in prav da jutri odpelje in da naj popoldne naložimo bager ,ko je z bagerjem pripeljal do unih ramp katere se spustijo da zapelje gor ,je tovornjak malo ruknilo ,seveda diesel nerab kluča da pali in kaj se je zgodilo tovornjak zalavfa in se pelje naravnost ,vrata pa zaklenjena ,pod štant gasom je podrl ograjo in priletel v palete, v katere je še kopal na mestu, da je gume kurlo ,ugasnil šele ko smo za kabino prekinili dotok goriva ,zdj pa če mate dizl avte ,vi kr ne zategujte ročne


pa ne mors primerjat tovornjaka (na katerga nalagas bagra!) z avtom, ki pac stoji na klancu...

Meki ::

Meni se pa najbolj zdi smešno to povdarjanje da je treba obrniti kolesa prot robniku. Kot da je na vsakem klancu robnik (no ja če ga ni ga pa s sabo prineseš:))).


Saj ne gre za robnik, gre za to da kolesa obrneš proti robu cestišča oz. tako da bo avto v primeru, da zavora spusti naletel na oviro in ne bo šel lepo naravnost. Tudi če je to betonska ograja še vedno bolje praska kot pa čisto zbit avto na dnu klanca.

Meki ::

Ko sem jaz pred 30 leti delal izpit, je inštruktor še posebej omenil, da ročno na ravnem cestišču ni potrebno zategovat, normalno, če je avto v 1. brzini.
Brez zamere, ampak to je precej nerelevanten podatek. 30 let je dolga doba za napredke na področju avtomobilske tehnologije. Sicer pa, sam sem izpit naredil pred tremi leti in pol, inštruktor pa je eksplicitno naročil, da moram vsakič, ko avto ugasnem, zategniti ročno zavoro.

Torej praviš, da če je kompresija obdržala avto na mestu pred 30 leti, da ga danes zaradi "napredka na področju avtomobilske tehnologije" ne more zadržati in moraš zategniti ročno?


Gre za to, da pri novejših avtomobilih zmrzovanje ročne ni več tak problem kot včasih, verjetno zato danes učijo drugače. Vsaj meni se kaj takega še ni zgodilo in do pred kratkim sploh nisem vedel da tak problem obstaja.

Matev ::

pisalo je "ni potrebno, ker je itak v prvi in avto ne bo šel nikamor"

to je drugače kot "se ne sme zaradi zmrzovanja"

Meki ::

Potem je lahko razlog, da danes tako učijo tudi navada. Če si navajen vedno potegnit ročno, se ti verjetno ne bo zgodilo, da jo boš na klancu pozabil. Vsaj jaz jo zategnem čisto podzavestno takoj ko ugasnem avto, moj prijatelj, ki jo pa ne, je pa že 2 krat razbil avto. Pred hišo imajo klanec in ga je že dvakrat pustil brez ročne.

solatko ::

Meki- Tvoj prijatelj je pač eden tistih, ki se zanašajo na pomožno (to je tudi po 30-ih letih, ročna zavora), katera pa je namenjena samo v določenih situacijah. Material se pri segrevanju razteza, ko avto ustaviš imajo bobni na notranji strani cca 200 stopinj in kar nekaj desetink mm večji obseg. Na to zategneš ročno, ki je cca 150 stopinj hladnejša in ko pride spet do normalnega krčenja bobna, zadeve včasih ne premakneš več brez gretja. To je razlog zaradi katerega ni priporočljivo pustiti avto na mestu z zategnjeno ročno zavoro, če pa so slučajno toplejše pakne (lahko da se nekje drgne, se skrčijo za nekaj desetink mm) in bremza ne drži več, avto pa če ni v prvi - adijo. Te fizikalni zakoni o toploti in raztezanju materialov, se v 30. letih niso spremenili. Materiali so skoraj enaki, samo več bakra je v paknah (še večja razlika raztezanja), namesto azbesta (krčenja in raztezanja skoraj nima pri zelo visokih temp.), tako, da je situacija še slabša. Avto v vsakem primeru zadrži prva brzina, ročna je samo kot pomoč v klancu, kakor tudi za speljevanje v hudih klancih...

Sk25 ::

Osebno zategnem ročno zavoro skoraj vedno, s tem, da dam avto ven z brzine. Včasih pa tudi ne, če pozabim, pač ga imam v brzini. Zanima me nekaj: Ali vi zategnete ročno tako, da se sliši kkkk ali pritisnete na gumb in nato zategnete?

Lp

energetik ::

Če ž hočš vedeti - jaz vedno pritisnem na gumb med zategovanjem, ker ne maram tistega zvoka kkkk >:D

MadMax ::

Še dobro da nimaš Mercedesa ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Sk25 ::

Zakaj?

KandazaR ::

Ker ima nožno parkirno zavoro.

monster-x ::

Pravzaprav nimajo glih vsi Mercedesi nožne zavore, če smo čist natančni. ;)

Sicer pa boh pomagi kok znanosti zarad ročne. :)
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

JanK ::

:)

Pa tudi na tistih mercedesih , ki jo imajo, se lahko izognes kkkk-janju. Preden pritisnes pedal, povleces rocico za sprostitev zavore - deluje tako, kot gumb na rocki.

Sk25 ::

Meni se je ravno včeraj naredlo, da sem avto nekje "na ravnem" parkiro pa sm pozabo zategnit ročno pa mi je všov.
Samo ne davč. Tak da ni preveč hudega. No od zej naprej bom pa vedno zategno.

TribesMan ::

Predvidevam da nisi mel v prestavi?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

T0RN4D0 ::

No shit da ni mel :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Sk25 ::

vun z brzine je bil, ker mam navado da ga dam vun z brzine pa zategnem, se mi je pa mudilo pa sem pozabo.


Lp

Super Sonic ::

Ene 5,6 let nazaj je nek policaj hodil po BTC-jevem parkirišču, gledal v avtomobil(e) in talal kazni. Namreč po nekem zakonu naj bi bil pravilno parkiran avto v prvi prestavi in imel zategnjeno ročno zavoro. Drgače (lahko) padajo kazni.

Kako je danes kaj s tem? Je kdo dobil kdaj kazen te vrste?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Music Man ::

Jaz člena v ZVCP, ki bi predpisoval tako parkiranje, ne najdem.

T0RN4D0 ::

Da ni blo slučajno za odklenjene avte?
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Dr_M ::

Imet parkiran avto v leru je pa precej nevarna zadeva (kljub rocni zavori, ki niti priblizno ni tako zanesljiva kot menjalnik)
Takemu bi pripadala ena lepa mastna kazen.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

T0RN4D0 ::

Na ravnem zadostuje karkoli, če maš delujočo ročno ne bi smelo biti težav. Tud iz prestave ti lahko skoči hebl če maš kak čudn menjalnik.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

TribesMan ::

Če ti iz prestave skoči je zadnji čas za menjavo zobnikov menjalnika... ali pa kar novega.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Phoebus ::

Tisti ki pravite da ne rabite ročne in obračanja kolesa proti robnikom (ali klancem,...)- je kdo od vas kdaj parkiral na tistem klancu nad pacugom? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phoebus ()

T0RN4D0 ::

Tribes, ročko lahko po nesreči rukneš recimo, al pa jo zapneš z ruzakom ki ga vlečeš iz sovoznikovga sedeža...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Queen ::

No, ja, v breg v prvi ali pa rikverc, če si navzdol obrnjen, pa nima kaj bit. Vedno tako parkiram, ker mi je pozimi že parkrat ročna zmrznila (star avto pa to) poleg tega, da mi itak za en qrac prime. In sploh ne zategujem ročne v breg več. Sosedu tu na vrhu brega je avto že 2x ušel, ker se zanaša na ročno, ki je spustila. Enkrat je bila to celo nova astra! Iz brzine ti ga nena kr tak vrže, je večja verjetnost, da bo zajla spustla.
Najbolje je itak 3x zavarovat: brzina, ročna + kolesa obrnit v steno/robnik/škarpo/hrib...vzame pa 3 sekunde.

1 2 3
4
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ugasnjen avto v prestavi leze naprej

Oddelek: Na cesti
365356 (3329) mikhaair
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7210007 (8331) Mavrik
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11721786 (19836) BigWhale
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15139514 (27737) INSIDE
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15938900 (35329) šernk

Več podobnih tem