Forum » Loža » Ročna zavora pozimi
Ročna zavora pozimi
para! ::
Ma kdo izkušnje z zategovanjem ročne pri nizkih temperaturah? Meni je očitno zmrznila čez noč, ker mi blokira zadnje desno kolo.
Kar me najbolj zanima je, kaj narest, oziroma če je dost da je avto neki cajta prižgan, da se ročna "odtaja"?
:)
Hvala vnaprej za karkšenkol nasvet.
lp
Kar me najbolj zanima je, kaj narest, oziroma če je dost da je avto neki cajta prižgan, da se ročna "odtaja"?
:)
Hvala vnaprej za karkšenkol nasvet.
lp
Death before dishonor!
Phoebus ::
Čebo samo prižgan se ne bo odtajala. Lahko tudi da ti ni primrznila ampak da se ti je odlepila obloga (pakna). V vsakem primeru se zadevo reši tako da drkaš naprej-nazaj dokler se ne sprosti. Potem boš pa videl- če je pakna, bo hreščalo in zaviralo še nbaprej, če je zmrznilo bo vse ok.
BigWhale ::
Meni je enkrat pomagalo tudi to, da sem odmontiral kolo in potem po bobnu ene petkrat butnil s kladivom.
l0g1t3ch ::
Lohka ti je pa tud zajla zmrznila v tem primeru ga moreš dat pa na toplo d se odtaja in posuši.
para! ::
Kaj je to pakna - obloga česa? Zakaj bi se odlepila?
Zadeva je taka, da se kolo sploh ni vrtelo, pa sem potem takoj ustavil avto in ga premikal malo naprej malo nazaj in po nekje 3 minutah drmanja se kolo sicer vrti, ampak se še vedno čuti upor ročne. Lahko kej resno zjebem, če se peljem tko ? :)
Upam, da ne bo treba odmontirat kolesa al pa čakat otoplitve :\
lp
Zadeva je taka, da se kolo sploh ni vrtelo, pa sem potem takoj ustavil avto in ga premikal malo naprej malo nazaj in po nekje 3 minutah drmanja se kolo sicer vrti, ampak se še vedno čuti upor ročne. Lahko kej resno zjebem, če se peljem tko ? :)
Upam, da ne bo treba odmontirat kolesa al pa čakat otoplitve :\
lp
Death before dishonor!
shark_nm ::
Isto ku moja bejba. Skos mora to ročno vlečt. Jebemu mater še garaži ko je use ravno uno ročno vleče. Pa rukneš v prvo pa basta. Razen če je res klanc daš ročno. Glede na to, da ti samo eno kolo blokira, je pakna, ko zajla se mal težje primrzne in če bi zajla, bi ti tut drugo kolo, razen če imaš razštelano ročno. Če imaš kje garažo ga not rukn v garažo da se odtaji avto. Zdej ne vem sicer s kako vodo perejo v avtopralnicah, če z toplo bi tut to mogoče pomagalo. Če si pa dec, pa kar ročni brenar v roke, zadnje kolo dol pa kar boben mal segrej.
Pyr0Beast ::
Vrjetno bi ciscenje zajl (ce ze niso prerjavele) in menjava celotnega sistema bobna pomagala.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
šernk ::
1. Pravilo - Nikoli ne zateguj ročne če to ni nujno...
kje si pa to pravilo videl?
če zmrzuje zajla jo je bolje kar zamenjati in pa natančen pregled bobnov in čiščenje tudi ne bi škodoval (po potrebi tudi menjava)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
para! ::
Um, afaik, ma 307ka zadi diske? Je pa res, da nimam lih kej pojma o avtomobilih :\
lp
lp
Death before dishonor!
Ciklamen ::
šernk, bolje je, da v času, ko je mrzlo kot sedaj (kjer so temperature krepko pod ničlo), se ne zateguje ročne, saj se kar hitro primrzne...Drugače je v toplejšem delu leta, kjer takšnih problemov zagotovo ne bo.
Am, kolikor jaz vem, para!, ima vsak avtomobil spredaj in zadaj zavorne kolute.
Am, kolikor jaz vem, para!, ima vsak avtomobil spredaj in zadaj zavorne kolute.
- End of the Post ->
WarpedGone ::
Slabo veš, poglej v zadnje kolo, če je notr disk, podobno kot spredaj, maš diske, če je notr zarjavel boben imaš pač boben. Diski zadaj so na dražjih in težjih avtomobilih. Cenejše in lažje stvari imajo še bobne, tudi novi. Kolut = disk.
Zategnjena ročna je konstanten pritisk v zavornem sistemu. Stvari zdržijo dlje, če so neobremenjene. Js le izjemoma zategnem ročno, če sm res na ornk klancu, drugač pač lepo v prvo al pa rikver in ne gre nikamor. Kompresija 1:19 nardi svoje, kljub toni in pol.
Zategnjena ročna je konstanten pritisk v zavornem sistemu. Stvari zdržijo dlje, če so neobremenjene. Js le izjemoma zategnem ročno, če sm res na ornk klancu, drugač pač lepo v prvo al pa rikver in ne gre nikamor. Kompresija 1:19 nardi svoje, kljub toni in pol.
Zbogom in hvala za vse ribe
Ciklamen ::
Am, ja nevem, kako je pri manjših vozilih, vendar imamo doma 4 avtomobile, od tega 3 kombije in vsi imajo zadaj zavorne kolute oz diske.
- End of the Post ->
Pyr0Beast ::
Pri vecjih tezah in medosnih razdaljah bos tako ali drugace rabil diske :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
imagodei ::
Ročna je v avtu zato, da se uporablja. To je prvo pravilo, pika.
Pol pa avto ne pride čez tehničnega, k je zategnjena 2x letno, na najhujših klancih. Da ne pride čez tehničnega IOW pomeni, da avto ni izpraven.
Moj brat tudi ni zategoval ročne, oziroma jo je samo izjemoma, kot WarpedOne, na klancih. Tako je enkrat parkiral avto na kao ravnem delu makadamskega parkirišča in dal v prvo. Ko se je čez par ur vrnil, je našel avto v grabnu, kak meter in pol pod parkiriščem. Res je, da so na bližnje gradbišče mimo vozili tovornjaki, pa je bilo mogoče malo preveč tresljajev, samo jebi ga - če bi imel zategnjeno ročno, se to ne bi zgodilo.
Moj nasvet - ročno po pravilu zategovat, nezategovanje naj bo izjema. V res nizkih temperaturah, da ne primrzne, ali pa na kakšnih RAVNIH parkiriščih, kjer je možno, da bi koga zaparkirali. Drugače pa - avto želim dobiti na tistem mestu, kjer sem ga parkiral in ročna zelo dobro opravlja to nalogo: ena precej majhna verjetnost je, da je bratovemu avtu v graben pomagal kak vandal. Pri zategnjeni ročni bi bilo to nemogoče.
Pol pa avto ne pride čez tehničnega, k je zategnjena 2x letno, na najhujših klancih. Da ne pride čez tehničnega IOW pomeni, da avto ni izpraven.
Moj brat tudi ni zategoval ročne, oziroma jo je samo izjemoma, kot WarpedOne, na klancih. Tako je enkrat parkiral avto na kao ravnem delu makadamskega parkirišča in dal v prvo. Ko se je čez par ur vrnil, je našel avto v grabnu, kak meter in pol pod parkiriščem. Res je, da so na bližnje gradbišče mimo vozili tovornjaki, pa je bilo mogoče malo preveč tresljajev, samo jebi ga - če bi imel zategnjeno ročno, se to ne bi zgodilo.
Moj nasvet - ročno po pravilu zategovat, nezategovanje naj bo izjema. V res nizkih temperaturah, da ne primrzne, ali pa na kakšnih RAVNIH parkiriščih, kjer je možno, da bi koga zaparkirali. Drugače pa - avto želim dobiti na tistem mestu, kjer sem ga parkiral in ročna zelo dobro opravlja to nalogo: ena precej majhna verjetnost je, da je bratovemu avtu v graben pomagal kak vandal. Pri zategnjeni ročni bi bilo to nemogoče.
- Hoc est qui sumus -
kurjač ::
Sam sem se navadil zategovt ročno, ker mi je pred leti ušel. Škode ni bilo, razen da sem povozi otroški kamion.
Lansko leto je ušel očetu ko se je sam okol obrnu in na Roverju naredil za 1500 evrov škode.
Dobre tri tedne nazaj je nekdo soseda nategnil, da ne uporablja ročne zavore. Rezultat je bil poškodovan odbijač na mojem vozilu.
Zdej se pa odločte.....
Lansko leto je ušel očetu ko se je sam okol obrnu in na Roverju naredil za 1500 evrov škode.
Dobre tri tedne nazaj je nekdo soseda nategnil, da ne uporablja ročne zavore. Rezultat je bil poškodovan odbijač na mojem vozilu.
Zdej se pa odločte.....
WarpedGone ::
Pol pa avto ne pride čez tehničnega, k je zategnjena 2x letno, na najhujših klancih.
Sm pršu čez tehničenga b.p., čeprav sm mogu en mesc kasnej zamenjat oba zadnja diska in ploščice ker je blo totalno fuč. Tehnični pregled je žal ena sama birokracija.
Mi zna kdo povedat ZAKAJ je treba ročno zategovat na ravnem? Pa prosim, ne se sklicevat na biblijo.
Za nepismene: če ročne ne zategnem, ne pomeni da pustim avto v leru.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Pyr0Beast ::
Zakaj mislis, da bi sama kompresija zadrzala avto na mestu ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Ker na vsaj prbl. ravnem terenu ni ravno velikih sil, ki bi avto kam vlekle.
Zbogom in hvala za vse ribe
ZdravkoČolič ::
Um, afaik, ma 307ka zadi diske? Je pa res, da nimam lih kej pojma o avtomobilih :\
lp
Mislim, da diske. Že 206 z eno od "močnejših" mašin ima diske.
imagodei ::
W1> "Mi zna kdo povedat ZAKAJ je treba ročno zategovat na ravnem? Pa prosim, ne se sklicevat na biblijo."
1.) Zato, ker se včasih "ravnina" zgolj zdi ravna. Avto zapelješ v luknjo, ga ugasneš in vidiš, da se ne premika. Žal se kasneje premakne - morda zaradi tresljajev kamiona, močnega sunka vetra, neprevidnega kolesarja, ki se zaleti v avto, parčka, ki se v trenutku vneme v strastnem objemu naslanja na tvoj avto...
2.) Ker ga lahko namenoma nekdo premakne, lahko zlobni vandal ali pa zoprn sosed, ki se mu zdi, da je avto 20 cm preblizu njegove kante za smeti. Ko avto premakne, morda ni več na ravnem delu.
Ročna zavora ima stopnje. Na ravnem delu (pri izpravni ročni zavori) zadostuje, da potegneš do prvega ali drugega zobnika. Na zmernem klancu zategneš malo bolj, na hudem klancu pa še bolj. Res je pa popolnoma trapasto, da bi zategoval ročno zavoro do navpičnega položaja na ravnini, se strinjam.
1.) Zato, ker se včasih "ravnina" zgolj zdi ravna. Avto zapelješ v luknjo, ga ugasneš in vidiš, da se ne premika. Žal se kasneje premakne - morda zaradi tresljajev kamiona, močnega sunka vetra, neprevidnega kolesarja, ki se zaleti v avto, parčka, ki se v trenutku vneme v strastnem objemu naslanja na tvoj avto...
2.) Ker ga lahko namenoma nekdo premakne, lahko zlobni vandal ali pa zoprn sosed, ki se mu zdi, da je avto 20 cm preblizu njegove kante za smeti. Ko avto premakne, morda ni več na ravnem delu.
Ročna zavora ima stopnje. Na ravnem delu (pri izpravni ročni zavori) zadostuje, da potegneš do prvega ali drugega zobnika. Na zmernem klancu zategneš malo bolj, na hudem klancu pa še bolj. Res je pa popolnoma trapasto, da bi zategoval ročno zavoro do navpičnega položaja na ravnini, se strinjam.
- Hoc est qui sumus -
Pyr0Beast ::
Kompresija zadrzuje samo nenadne sunke avta, veter etc.
Bremze zadrzujejo stalno obremenitev avta.
Ventili v avtu niso gumjasti in tudi ne nalegajo popolno da bi se upirali kot kaksna hidravlicna roka.
Bremze zadrzujejo stalno obremenitev avta.
Ventili v avtu niso gumjasti in tudi ne nalegajo popolno da bi se upirali kot kaksna hidravlicna roka.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Blinder ::
Jaz v blizini kaksne osnovne šole ze nebi puscal avta parkiranega brez rocne
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WarpedGone ::
Kompresija zadrzuje samo nenadne sunke avta, veter etc.
Ok, tule maš določen point ampak ne čist. Kompresija zadržuje obračanje gredi. Če je avto v prvi prestavi pomeni da se bo kvečjemu premikal zelo zelo počasi. Ne bo se pa sredni noči nenadoma odpeljal kot da je v leru.
Še enkrat: avta NE PUŠČAM v leru ampak v 1. prestavi. Vedno in povsod razen na konkretni klancih, kjer pomaga še ročna. 3 leta skupaj je kompresija v 1.prestavi zadostovala da se avto celo noč ali tut cel tedn ni premaknu niti za 10 cm.
@Imago:
še posebi zate sm zgori napisal, da avta ne puščam v leru ampak v 1. prestavi. Rad bi videl tisti par ki se bo tako močno naslonu na avto da ga bo premaknu. Morda kak par slonov...
Enako kot kompresija lahko crkne tudi ročna. Ročna še pogosteje in še prej.
Zbogom in hvala za vse ribe
solatko ::
V avto šoli leta 1980 so učili, da se ročna zategne na klancu (kolesa se obrne proti robniku). Na ravnem in pozimi, naj se ročne ne bi zategovalo, ker lahko prilima zavorno oblogo (temperaturna razlika med bobnom ali diskom in zavorno oblogo, je zadosti, da pride do limanja in ko ročno spustiš, ti lahko oblogo odtrga in ostane na bobnu/disku in lahko polomiš komplet zavorni mehanizem), zamrzne zajla in tako postane avto za nekaj časa neuporaben. Na ravnini MORA motor zadrževati avto, da se ne premakne, razen wankla (tu je uporaba ročne obvezna - navodila RO-80). Pyr0Beast, imagodei sta že kdaj rinla avto v prvi brzini, gre samo če ima mašino popolnoma brez kompresije (pred generalno). Glede tehničnega pregleda - preden greš na pregled par krat potegneš ročno, sicer ti pa mehanik na servisu (če je pravi), stestira tudi ročno, preden da avto iz rok (po potrebi namaže zajle in te opozori, da bo potrebna zamenjava oblog).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
PARTyZAN ::
Res ne vem kaksne avtomobile imate to, da vam lezejo po ravninah v prestavi. Sam sem probal svojega porinit v prestavi ... pa se je stvar hudicevo upirala.
Tako kot nekaj ostalih v tej temi rocno zategujem samo, ko je to res potrebno. Do zdaj se nikoli nisem opazil kaksnega premika avta.
Tako kot nekaj ostalih v tej temi rocno zategujem samo, ko je to res potrebno. Do zdaj se nikoli nisem opazil kaksnega premika avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PARTyZAN ()
Pyr0Beast ::
Daj v 5to pa poglej, kako gre stvar 'naprej'. Na hitro ne bos nic dosegel. Treba je vztrajati s silo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Dr_M ::
Pri bencinarju se nikol nism opazil, da bi v prvi sprestavi zlezel po klancu, dizel pa kr hitro leze po klancu...
Drugac pa je moj fotr mogu zamenjat obe zadnji celjusti, ker sta zablokirali. Ene 4 leta nazaj sta zmrznili ampak ju je za silo zrihtu, lani je pa ena dokoncno zablokirala.
Drugac pa je moj fotr mogu zamenjat obe zadnji celjusti, ker sta zablokirali. Ene 4 leta nazaj sta zmrznili ampak ju je za silo zrihtu, lani je pa ena dokoncno zablokirala.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
para! ::
No, sem pustil avto na soncu stat par urc (brez ročne seveda), se je zgleda zadeva odtajala in zdej dela kot urca :)
Naj še omenim, da sem doslej vedno zategoval ročno (tudi v ravnini - better safe than sorry :D) in se mi tudi pri -10 stopinj to z zamrzovanjem ročne še ni zgodilo. Včeraj sem bil v avtopralnici na pranju podvozja in je očitno šla vsa sol dol, posledično je zajla ročne enostavno zmrznla. Važn, da se zdej lahko vozm :)
Glede debate, ki se je razvila tu, pa lahko povem da sm se malo prej zarad sigurnosti naslanjal z vso močjo na avto, celo na rahlem klancu, in v previ prestavi ga res ne moreš premaknit, samo malo se ziba.
Gre pa za 307ko, ki ima tudi zadaj diske, sem pogledal.
LP
Naj še omenim, da sem doslej vedno zategoval ročno (tudi v ravnini - better safe than sorry :D) in se mi tudi pri -10 stopinj to z zamrzovanjem ročne še ni zgodilo. Včeraj sem bil v avtopralnici na pranju podvozja in je očitno šla vsa sol dol, posledično je zajla ročne enostavno zmrznla. Važn, da se zdej lahko vozm :)
Glede debate, ki se je razvila tu, pa lahko povem da sm se malo prej zarad sigurnosti naslanjal z vso močjo na avto, celo na rahlem klancu, in v previ prestavi ga res ne moreš premaknit, samo malo se ziba.
Gre pa za 307ko, ki ima tudi zadaj diske, sem pogledal.
LP
Death before dishonor!
dolenska ::
fantje zategnt ročno ne se špilat. sva šla s zaročenko v novo mesto po nakupih. no potlej pa sva šla še po kebab in zatem domov. ker je kebab preveč dišal sva se raje ustavila na otočcu pri gradu.ustavm avto ter pričneva jesti. ni veliko manjkalo, da nisem zapeljal z avtom v krko, ker sem pozzabil zategnt ročno. tako da od takrat zategujem ročno.
Ciklamen ::
Ni vse v ročni, samo v prestavo bi ga dal, pa ne bi bil v krki ali kje drugje z avtom.
- End of the Post ->
Brane2 ::
Pri ročni zna biti res problem to, da obloge primrznejo na obroč.
Včasih se mi je dogajalo to, da se zalimajo na obroč celo pri poletnih temperaturah.
Kar pa se zajle tiče, je tudi ta lahko vzrok. In ni res, da zajla lahko vpliva samo na obe kolesi hkrati. Vsaj pri moji Astri ima zajla obliko črke "Y"- centralni del, ki pride od ročke, se deli na dva dela. Lahko ti zarusta tudi en ali drugi krak...
Včasih se mi je dogajalo to, da se zalimajo na obroč celo pri poletnih temperaturah.
Kar pa se zajle tiče, je tudi ta lahko vzrok. In ni res, da zajla lahko vpliva samo na obe kolesi hkrati. Vsaj pri moji Astri ima zajla obliko črke "Y"- centralni del, ki pride od ročke, se deli na dva dela. Lahko ti zarusta tudi en ali drugi krak...
On the journey of life, I chose the psycho path.
bond007 ::
Jst si ne predstavljam kakšen klanec bi moral biti, da bi moj avto začel lesti naprej v prvi prestavi. Glede na izkušnje bi (po mokrem) prej špuro potegnil, kot pa kolesa zasukal. PA je čist standard 1.6 bencinc, 1,1 tone, ... kompresija tam okoli 10. Mogoče obstaja kaka nevarnost, da ti skoči iz predstave... iz 1 v ler recimo? Čeprav, ko je prestava obremenjena, je verjetno za to malo možnosti?
Dr_M ::
Ja pozimi je pa res dobr vozit avto v avtopralnico. Sploh pri teh "visokih" temperaturah.
Men so 2 dni nazaj vrata primrznila na tesnilo...pa nism pral avta.
Men so 2 dni nazaj vrata primrznila na tesnilo...pa nism pral avta.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
šernk ::
Včasih se mi je dogajalo to, da se zalimajo na obroč celo pri poletnih temperaturah.
nam se je to redno dogajalo že takoj ob nakupu novega avtomobila, na naslednjem servisu so nam zaradi tega tudi menjali ploščice na garancijo, ker so bile iz napačnega materiala
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
shark_nm ::
Tudi meni ni jasno kako da vam v prvi lahko avto "zleze". Če vam pa kar tako iz brzine skoč, pšol imate pa probleme z menjalnikom. Aja glede parčka pa... V avtu sem natepaval ko zmešan, pa ni bla nikol ročna zategnjena(zato ker bi motila) pa še ker je blo v prvi je bilo več placa :).In če takrat se ni avto premaknil, pa je nazaj visel... Hmmm evo ideja za mitbasterja :)
Mr.B ::
Ročno zategoval pri mojem prvem avtu, dokler zajla ni zaribala. Od takrat dalje ne zategujem ročne, razen če parkiram na klancu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
SkIDiver ::
Prvi nasvet: Tistega nasveta, da greš boben al pa disk, ki je pozimi zablokiral segrevat z brenarjem v vaše dobro ne upoštevat še manj pa ne probavat! Če že ne uničiš gumic zavornega bata ali cilindra pa uničiš zaščitni obroček (semering) na zadnji osi kar posledično pomeni, da pride do kolesnega ležaja umazanija in na koncu imaš še zablokiran kolesni ležaj.
Drugi nasvet: Če se zgodi, da zadeva zablokira nikar guncat avtomobila naprej in nazaj da bo popustilo, ker ko ma hudič mlade jih ima veliko in ponavadi jih ima tudi v takem primeru, da odtrgaš zavorno oblogo iz pakne. Avto postaviš v garažo v kateri je temperatura nad lediščem in počakaš par urc.
Kar se tiče prve prestave in kompresije. 1:19 je kompresijsko razmerje. Kompresija pa je podatek koliko pritiska zdrži posamezni valj motorja. Torej kompresija in kompresijsko razmerje sta dve različni stvari. V tem primeru ali avto stoji na klancu v prvi prestavi ali ne je pomemben podatek kompresija.
Načeloma vsak motor, ki ima normalno oz pričakovano kompresijo (dizel ima mimogrede večjo kompresijo kot bencinar in po tej logiki kasneje zmašira po klancu navzdol, ker valji zdržijo večji pritisk) drži avto na klancu, če rečem iz glave pri 20-25% naklonu v prvi prestavi brez težav.
Če motor tega ne zmore potem je vsekakor nekaj narobe s kompresijo motorja!
PS: Vmes sem zasledil izjavo, da ventili ne tesnijo 100%. Če je mišljeno za ventile motorja je tole prepričanje zmotno. Ventili motorja tesnijo 100%, ker v nasprotnem primeru bi bil avto bolj nepremičnina kot premičnina, ker bi skozi ventile zgubljal kopmresijo.
Drugi nasvet: Če se zgodi, da zadeva zablokira nikar guncat avtomobila naprej in nazaj da bo popustilo, ker ko ma hudič mlade jih ima veliko in ponavadi jih ima tudi v takem primeru, da odtrgaš zavorno oblogo iz pakne. Avto postaviš v garažo v kateri je temperatura nad lediščem in počakaš par urc.
Kar se tiče prve prestave in kompresije. 1:19 je kompresijsko razmerje. Kompresija pa je podatek koliko pritiska zdrži posamezni valj motorja. Torej kompresija in kompresijsko razmerje sta dve različni stvari. V tem primeru ali avto stoji na klancu v prvi prestavi ali ne je pomemben podatek kompresija.
Načeloma vsak motor, ki ima normalno oz pričakovano kompresijo (dizel ima mimogrede večjo kompresijo kot bencinar in po tej logiki kasneje zmašira po klancu navzdol, ker valji zdržijo večji pritisk) drži avto na klancu, če rečem iz glave pri 20-25% naklonu v prvi prestavi brez težav.
Če motor tega ne zmore potem je vsekakor nekaj narobe s kompresijo motorja!
PS: Vmes sem zasledil izjavo, da ventili ne tesnijo 100%. Če je mišljeno za ventile motorja je tole prepričanje zmotno. Ventili motorja tesnijo 100%, ker v nasprotnem primeru bi bil avto bolj nepremičnina kot premičnina, ker bi skozi ventile zgubljal kopmresijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
koyotee ::
@Dr_M:
Pri bencinarju se nikol nism opazil, da bi v prvi sprestavi zlezel po klancu, dizel pa kr hitro leze po klancu..od kje tebi logika, da dizel manj "bremza", če pa ima višje komp. razmerje
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
dzinks63 ::
>>>Če se zgodi, da zadeva zablokira nikar guncat avtomobila naprej in nazaj da bo popustilo, ker ko ma hudič mlade jih ima veliko in ponavadi jih ima tudi v takem primeru, da odtrgaš zavorno oblogo iz pakne. Avto postaviš v garažo v kateri je temperatura nad lediščem in počakaš par urc.
Teoretično ok, praktično težko izvedljivo, razen če imaš avto pred garažo in ga nekak daš na "vageheber" in porineš noter.
Bo treba kar na terenu to nekak ogret, npr. elektični podaljšek in fen, ali pa previdno z kakšnim priročnim plinskim gorilcem.
Teoretično ok, praktično težko izvedljivo, razen če imaš avto pred garažo in ga nekak daš na "vageheber" in porineš noter.
Bo treba kar na terenu to nekak ogret, npr. elektični podaljšek in fen, ali pa previdno z kakšnim priročnim plinskim gorilcem.
Pyr0Beast ::
Pyr0Beast - govorimo o 1. brzini, ne o 5.
Da, vem. 5ta zato, da si ljudje ne predstavljajo, da ko dajo avto v prestavo, se le ta zabetonira v tla.
od kje tebi logika, da dizel manj "bremza", če pa ima višje komp. razmerje [:\\]
Dizel ima tudi malce drugacna prestavna razmerja :)
'Zavorna' moc ni vedno povezana samo s kompresijo, sam navor masine da skoraj bolje podatke.
Ventili motorja tesnijo 100%, ker v nasprotnem primeru bi bil avto bolj nepremičnina kot premičnina, ker bi skozi ventile zgubljal kopmresijo.
Ventili motorja tesnijo tam bolj 98%, ker pa se spremembe tlakov dogajajo relativno zelo hitro, da mimo ne pobegne kaj veliko plinov, ta deformacija ni kako hudo skodljiva.
Tako tudi sama kopresija ne 'varuje' da se masina ne zavrti. Ce bi kopresija igrala kaksno veliko vlogo bi potisnjen avto sunkovito odskocil nazaj.
Da, vem. 5ta zato, da si ljudje ne predstavljajo, da ko dajo avto v prestavo, se le ta zabetonira v tla.
od kje tebi logika, da dizel manj "bremza", če pa ima višje komp. razmerje [:\\]
Dizel ima tudi malce drugacna prestavna razmerja :)
'Zavorna' moc ni vedno povezana samo s kompresijo, sam navor masine da skoraj bolje podatke.
Ventili motorja tesnijo 100%, ker v nasprotnem primeru bi bil avto bolj nepremičnina kot premičnina, ker bi skozi ventile zgubljal kopmresijo.
Ventili motorja tesnijo tam bolj 98%, ker pa se spremembe tlakov dogajajo relativno zelo hitro, da mimo ne pobegne kaj veliko plinov, ta deformacija ni kako hudo skodljiva.
Tako tudi sama kopresija ne 'varuje' da se masina ne zavrti. Ce bi kopresija igrala kaksno veliko vlogo bi potisnjen avto sunkovito odskocil nazaj.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Dr_M ::
od kje tebi logika, da dizel manj "bremza", če pa ima višje komp. razmerje
Vozil sem 4 leta bencinarja, zdej vozim pol leta dizla. En korejski bencinar z 175k km je brez problema ostal na klancu, francoski (HDI) dizel z 75k km pa zacne pocasi lezt navzdol (ampak more bit ze kar velik naklon). Normalno sm pomislu, da je z avtom neki narobe, pa so mi dokazal da ni.
Vozil sem 4 leta bencinarja, zdej vozim pol leta dizla. En korejski bencinar z 175k km je brez problema ostal na klancu, francoski (HDI) dizel z 75k km pa zacne pocasi lezt navzdol (ampak more bit ze kar velik naklon). Normalno sm pomislu, da je z avtom neki narobe, pa so mi dokazal da ni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Matev ::
meni tudi če ga parkiram na klancu, ni potrebno zategovati ročne
avto se nikamor ne odpelje
seveda moraš imeti zadevo v prvi prestavi
lera pa itak ne uporabljam
avto se nikamor ne odpelje
seveda moraš imeti zadevo v prvi prestavi
lera pa itak ne uporabljam
PacificBlue ::
meni tudi če ga parkiram na klancu, ni potrebno zategovati ročne
avto se nikamor ne odpelje
seveda moraš imeti zadevo v prvi prestavi
Jaz se z tem ne bi igral. Kolega je delal isto pa se mu je enkrat avto lepo spustil po klancu dol na travnik direkt v daljnovod. Tisti kraj je bil cel dan brez štroma.
I’m out.
:3
:3
Pyr0Beast ::
Jah to je tako, kot bi bi pravil, da se dosedaj zaradi te (malomarnosti) ni se nic zgodilo. Posledicno se tudi ne bo.
Kaj pa ce ti zaradi diferenciala 'drzi' samo eno kolo ?
Na klancih se uporablja oba nacina zaviranja, da zaviras na vsaj 3 kolesa.
Zakaj sploh imate rocno ce jo ne uporabljate ?
Kaj pa ce ti zaradi diferenciala 'drzi' samo eno kolo ?
Na klancih se uporablja oba nacina zaviranja, da zaviras na vsaj 3 kolesa.
Zakaj sploh imate rocno ce jo ne uporabljate ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Scorpia ::
Eni napišete zakaj ne po ravnem zategovat ročne. Jst imam odgovor zakaj zategovati. Ker vemo kakšni antitalenti za volanom se vozijo po naših cestah in ti zna pri parkiranju pošteno ruknut avto. Pol bog ne daj da ni kakšne ovire za avtom pa kakšen klanc pod parkiriščem itd... Bi lahko velik primerov našteli, kaj vse se zgodi. Sam sem bil priča kako je en udaril avto in se je le ta premaknil in udaril v drugega.
////
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ugasnjen avto v prestavi leze naprejOddelek: Na cesti | 6979 (4952) | mikhaair |
» | Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14075 (12399) | Mavrik |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29332 (27382) | BigWhale |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46720 (34943) | INSIDE |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47285 (43714) | šernk |