Forum » Loža » Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.
Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.
Matev ::
Tehničnega pregleda nisem opravil - razlog je bil slabo delujoča ročna zovora.
Tehnični je bil prvič delan in ročne nisem niti enkrat orng uporabil v vsej dobi vožnje (mogoče parkrat ko sem parkiral zelo redko).
kaj je vzrok temu
razumem če bi mi šle običajne zavore
pa ne
avto štiri leta star - vse ok, ročna pa slaba
Tehnični je bil prvič delan in ročne nisem niti enkrat orng uporabil v vsej dobi vožnje (mogoče parkrat ko sem parkiral zelo redko).
kaj je vzrok temu
razumem če bi mi šle običajne zavore
pa ne
avto štiri leta star - vse ok, ročna pa slaba
Isotropic ::
pejt h mehaniku, da ti napne zajlo
pa zakaj ne das rocne pri parkiranju? ce ga pustis v prestavi, se lahko vseeno premakne (na klancu ali ce mu kdo pomaga), takrat pa lahko se jermen preskoci.
pa zakaj ne das rocne pri parkiranju? ce ga pustis v prestavi, se lahko vseeno premakne (na klancu ali ce mu kdo pomaga), takrat pa lahko se jermen preskoci.
Magic1 ::
Šla je ravno zato ker je ne uporabljaš:D
Zadnje zavore se zategnejo na hidravliko pri normalnem zaviranji in preko zajl z ročno. Z zajlami pa je lahko hudič, sploh če so vedno v istem položaju. Če jih debilno konstuirajo pri napeljavi je pa sploh žur.
Zadnje zavore se zategnejo na hidravliko pri normalnem zaviranji in preko zajl z ročno. Z zajlami pa je lahko hudič, sploh če so vedno v istem položaju. Če jih debilno konstuirajo pri napeljavi je pa sploh žur.
Magic
ABX ::
Jaz imam tudi kronične težave z ročno na vseh avtih ki sem jih imel do zdaj.
Predvsem zaradi tega ker je nikoli ne koristim. :)
Drugače pa kot so ti že povedali, naj mehanik preveri za kaj se gre, ponavadi je manjši strošek.
Predvsem zaradi tega ker je nikoli ne koristim. :)
Drugače pa kot so ti že povedali, naj mehanik preveri za kaj se gre, ponavadi je manjši strošek.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
kixs ::
Rocna je kar klasika na tehnicnih. Malo bolj jo moras uporabljat, ce ne zajla zarosta.
Pelji mehaniku, da ti preveri zajle. Meni se je celo zgodilo, da so bili zadnji diski ze bolj bogi in je bilo preveliko odstopanje med levo in desno stranjo. Sele potem, ko so menjali diske, je rocna dobro prijela. Nozna je dobro prijela tudi prej.
Pelji mehaniku, da ti preveri zajle. Meni se je celo zgodilo, da so bili zadnji diski ze bolj bogi in je bilo preveliko odstopanje med levo in desno stranjo. Sele potem, ko so menjali diske, je rocna dobro prijela. Nozna je dobro prijela tudi prej.
RejZoR ::
Mal čudno, da je že po 4 letih ročna fuč... Drugače pa če te na tehničnem vržejo imaš mislim da 3 dni, da zrihtaš in ti ne zaračunajo nič ekstra. Čeprav mi ni jasno kje zaboga tolk nujno rabiš ročno, da te vržejo zarad tega. SKor tko kot bi te vrgli zaradi polomljenega cup holderja...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Matev ::
jutri grem na servis
upam da je samo kaka zajla za zamenjati
je pa res traparija
ročne nikoli ne uporabljam in si ne predstavljam da bi z njo zaviral
je pa res da v primeru odpovedi glavne zavore - mora ročna biti na mestu delujoča v zadostni meri
upam da je samo kaka zajla za zamenjati
je pa res traparija
ročne nikoli ne uporabljam in si ne predstavljam da bi z njo zaviral
je pa res da v primeru odpovedi glavne zavore - mora ročna biti na mestu delujoča v zadostni meri
VelikiTun ::
Saj nima veze. Ročna zavora je del vozila in na tehničnem jih prav malo briga, če guncaš ročico namesto stopalke ali pa se je v celotni življenjski dobi niti ne dotakneš. V obeh primerih je pričakovano, da brezhibno deluje.
RejZoR ::
Predvsem zato ker nikol ne veš kdaj boš rabil driftat čez ovinke a? XD
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
mihec87 ::
V klancu se kaj naslonite na avto zadaj in speljete..Če bi bila ročna tako nepotrebna bi je ne bilo...Ravno tako pri parkiranju v klancu podlagate kamne?
Rejzor
Jst se tut ne prklepam, bwz tile pasi,sj ne vozim tok čez ovinke da bi me rabli držat......
Rejzor
Jst se tut ne prklepam, bwz tile pasi,sj ne vozim tok čez ovinke da bi me rabli držat......
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
Matev ::
ja saj sem rekel
ročna mora biti dobra
zanima me pa kakšni so tehnični razlogi da zadeva ne deluje kljub temu da je nisem uporabljal
je kaj v zvezi z rjavenjem zajle?
je mogoče raztezek te zajle?
ročna mora biti dobra
zanima me pa kakšni so tehnični razlogi da zadeva ne deluje kljub temu da je nisem uporabljal
je kaj v zvezi z rjavenjem zajle?
je mogoče raztezek te zajle?
mihec87 ::
Tako je dokler se ne pogleda ne moreš točno vedet..
Analogija zakaj se računalnik ne boota(isto lahko več stvari)...
Analogija zakaj se računalnik ne boota(isto lahko več stvari)...
šernk ::
Zajlo je pač treba malce našponat verjetno. Morda pa tudi rjavenje, če je prišla voda notri, kar pa je malo verjetno, če je nisi pogosto rabil. Lahko bo potrebno le našponati, lahko pa menjati zajlo.
če je kakšen večji problem, ponavadi postrani prime, takrat se pa šele stroški začnejo. Bobnaste zavore je priporočljivo pred tehničnem podreti in malce prah spihati.
vsako stvar je dobro vsake toliko uporabiti, tudi klimo je dobro zanjo, če jo 2-3x na zimo prižgeš za par minut. Tehnični razlog? Hmm morda obraba zavor...nisem pa siguren, ker se v to nisem posebej poglabljal, ročna zame je pač must have (pa ne za driftat, kot nekateri tu mislite, drift si privoščim izključno le po snegu, ker drugače je preveč komponent na težkem preizkusu)
če je kakšen večji problem, ponavadi postrani prime, takrat se pa šele stroški začnejo. Bobnaste zavore je priporočljivo pred tehničnem podreti in malce prah spihati.
vsako stvar je dobro vsake toliko uporabiti, tudi klimo je dobro zanjo, če jo 2-3x na zimo prižgeš za par minut. Tehnični razlog? Hmm morda obraba zavor...nisem pa siguren, ker se v to nisem posebej poglabljal, ročna zame je pač must have (pa ne za driftat, kot nekateri tu mislite, drift si privoščim izključno le po snegu, ker drugače je preveč komponent na težkem preizkusu)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
darkolord ::
Čeprav mi ni jasno kje zaboga tolk nujno rabiš ročno, da te vržejo zarad tega.Avto mora imeti vsaj dva neodvisna zavorna sistema. Če je delovna zavora v okvari, lahko avto zaustaviš s pomožno zavoro.
Matev ::
ima mogoče ročna dve ali več zajl
za vsako kolo ali par koles posebej?
ker meni je rekel da desna ročna ne prime
za vsako kolo ali par koles posebej?
ker meni je rekel da desna ročna ne prime
SkyEye90 ::
Meni je že nekaj mehanikov reklo, da pri avtomobilih, ki imajo zadaj diske ročna prime slabše kot pri starejših, ki imajo zadaj bobnaste zavore.
Sem že opazil, da pri veliko avtomobilih v hud klanec avta ne moreš držat na ročni, ali pa je med vožnjo tako zategniti, da se kolesa ustavijo.
Sem že opazil, da pri veliko avtomobilih v hud klanec avta ne moreš držat na ročni, ali pa je med vožnjo tako zategniti, da se kolesa ustavijo.
black ice ::
šernk ::
Ima dve zajli ja. A ko ročno zategneš na mestu kaj zaropota ali se le lepo napne? Če je zajla rjava se jo namreč ponavadi sliši in tudi čuti (pri zategovanju stisni gumb, da zaskočka ne ropota).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bajsibajsi ::
Glede na to, da je avto bolj nov, je skoraj zagotovo potrebno samo nasponati. Mehanik ti pri cliu to naredi v parih minutah. Odpre za menjalnikom pod rocno in zategne levo ali desno zajlo; dokler ne deluje pravilno.
-valvoline- ::
Ce je sistem z bobni so verjetno pakne obrabljene,al pa zarostal mehanizem ki avtomatsko stela luft.ce je sistem z plošcicami verjetno zaštekan mehanizem za ročno znotraj pesto. Zato poleti je najboljše da skoz uporabljaš ročno pri parkiranju da ne zašteka mehanizem.Pozimi ne ker lahko zajla zmrzne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Tear_DR0P ::
ja saj sem rekel
zanima me pa kakšni so tehnični razlogi da zadeva ne deluje kljub temu da je nisem uporabljal
AFAIK je point parkirne zavore v parkiranju. v LJ je tudi jaz nikoli nisem potreboval, v kakšnih rovtah na samih gričih, je pa prav prišla. sem pa tudi že doživel, da mi je avto na parkirnem mestu zlezel naprej, kljub temu da sem vtaknil v prvo - kar sem spet rešil s parkirno.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Janac ::
Meni je že nekaj mehanikov reklo, da pri avtomobilih, ki imajo zadaj diske ročna prime slabše kot pri starejših, ki imajo zadaj bobnaste zavore.
Sem že opazil, da pri veliko avtomobilih v hud klanec avta ne moreš držat na ročni, ali pa je med vožnjo tako zategniti, da se kolesa ustavijo.
bobnaste zavore velikokrat se zataknejo, enostavno zablokirajo in rabis mehanikarja da ti razdre pa mal podmaze in pol da skupaj nazaj in potem naj bi delovalo!
Relanium ::
Zajla bolj tezko zmrzne, primejo se pa obloge ob boben.
Ja uporabljat jo je treba cimvec (ne prevec, ok!?) ker pri novejših avtih ki imajo diske je boben znotraj in obloge samostojna zavora, ki je uporabljena izključno samo takrat ko zategneš ročko v kabini. Torej pranje, kondenz ipd. povzroči da od ne-rabe vse skupaj zarusta.
Aja pa pazit da ni zunanja zaščita zajl poškodovana, ker tam notri zaide sol in pol pa res zajla zarusta. Tist pa pol ne gre več kot bi moralo in je potrebna menjava, ker če zajla šteka so najvrjetneje še obloge skurjene.
Ja uporabljat jo je treba cimvec (ne prevec, ok!?) ker pri novejših avtih ki imajo diske je boben znotraj in obloge samostojna zavora, ki je uporabljena izključno samo takrat ko zategneš ročko v kabini. Torej pranje, kondenz ipd. povzroči da od ne-rabe vse skupaj zarusta.
Aja pa pazit da ni zunanja zaščita zajl poškodovana, ker tam notri zaide sol in pol pa res zajla zarusta. Tist pa pol ne gre več kot bi moralo in je potrebna menjava, ker če zajla šteka so najvrjetneje še obloge skurjene.
oracle ::
-valvoline- ::
All in one samostelujoča zadnja pesta varijanta.Vecina novejsih avtov ku zadaj majo diske ima podobn mehanizem.
Se moj a4 iz l.96 ma taksnega mehanizma.Nekateri modeli majo rocno posebej z pakni,ceprav so diski zadaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Relanium ::
Tako je.
Čeprav na zunaj zgleda da imaš samo disk, je znotraj v pestu (na sredini diska kamor pride kolo) še luknja.
Ta luknja je pravzaprav en manjši boben, znotraj tega pa mehanizem za zaviranje. In tista kompletna zaprta zavora je ročna zavora.
Čeprav na zunaj zgleda da imaš samo disk, je znotraj v pestu (na sredini diska kamor pride kolo) še luknja.
Ta luknja je pravzaprav en manjši boben, znotraj tega pa mehanizem za zaviranje. In tista kompletna zaprta zavora je ročna zavora.
opeter ::
JAz ročno zategnem, pa četudi je zunaj minus trideset.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
amigo_no1 ::
Pa a nimajo že ti "ta" novi avti ročnih, ki se same zategnjujejo ?
Nekateri imajo že dalj časa (2003), npr R Espace (avtomatska), mislim da je celo na prvi kolesi, tako da ne moreš driftati.
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Daedalus ::
AFAIK je point parkirne zavore v parkiranju. v LJ je tudi jaz nikoli nisem potreboval, v kakšnih rovtah na samih gričih, je pa prav prišla. sem pa tudi že doživel, da mi je avto na parkirnem mestu zlezel naprej, kljub temu da sem vtaknil v prvo - kar sem spet rešil s parkirno.
Nope. "Ročna" zavora je predvsem backup, če ti bremze grejo v maloro. Pa pri speljevanju v konkretne klance pomaga. Za parkiranje pa je, razen spet na konkretnem klancu, kot dodatek, ne rabiš. Avto v prvo ali rikverc (odvisno od pozicije na klančini), pa se 100% ne bo premaknil nikamor. Ročno zategovati na razgretih bobnih - lahko blokira. Isto velja za zimo - znajo zajle zmrznit... pol pa maš problem. Za parkiranje na ravnem/ne prehudem klancu, ne rabiš ročne zategovat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tero ::
Hm zanimivo. Jaz pa vedno in povsod ko parkiram zategnem ročno čisto podzavestno. To je lahko kaj slabega?
Give a man a fish, he'll be fed for a day.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
Teach a man to fish and he'll drown himself.
-valvoline- ::
Matev ::
Jaz pa vedno in povsod ko parkiram zategnem ročno čisto podzavestno.
meni to ne deluje nič napak
mi je pa smešno ko ljudje prestavijo v prosti tek in povlečejo ročno
ali pa držijo v prostem teku pred semaforjem in nato pri zeleni prestavljajo v prvo
Janac ::
Pa a nimajo že ti "ta" novi avti ročnih, ki se same zategnjujejo ?
Nekateri imajo že dalj časa (2003), npr R Espace (avtomatska), mislim da je celo na prvi kolesi, tako da ne moreš driftati.
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto...
ti bi rad z enoprostorcem driftal? da se prevrnes?
Hm zanimivo. Jaz pa vedno in povsod ko parkiram zategnem ročno čisto podzavestno. To je lahko kaj slabega?
ti mas avto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
jype ::
Matev> ali pa držijo v prostem teku pred semaforjem in nato pri zeleni prestavljajo v prvo
Jaz še vedno na vsakem semaforju potegnem ročno, odkar je nek BMW pospešil (na srečo samo nekaj deset centimetrov) v koloni, ker je šofer očitno napačen semafor gledal in se kanil odpeljat naprej kar skozi kolono pred njim.
Če takrat ne bi v zadnjem hipu pohodil zavore, bi še jaz priletel v tistega pred mano.
Kljub temu s speljevanjem nič ne zamujam.
Jaz še vedno na vsakem semaforju potegnem ročno, odkar je nek BMW pospešil (na srečo samo nekaj deset centimetrov) v koloni, ker je šofer očitno napačen semafor gledal in se kanil odpeljat naprej kar skozi kolono pred njim.
Če takrat ne bi v zadnjem hipu pohodil zavore, bi še jaz priletel v tistega pred mano.
Kljub temu s speljevanjem nič ne zamujam.
Gregor P ::
Na nekem starem avtomobilu avtomatiku nisem nikoli ročne uporabil do nekega dne, ko sem jo pa res rabil in je zajla počila; kot ste že ugotovili zgoraj, ravno zato ker jo prej nikoli nisem rabil
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
amigo_no1 ::
ti bi rad z enoprostorcem driftal? da se prevrnes?
Od kje ti taka ideja ? Samo povem, ker marsikdo tega ne ve.
Ročno na prvi kolesi so imeli že C BX pred 30 leti.
Nope. "Ročna" zavora je predvsem backup, če ti bremze grejo v maloro.
Veš mogoče kako ti v tem primeru pomaga avtomatska ročna pri R Espacu ?
Hm zanimivo. Jaz pa vedno in povsod ko parkiram zategnem ročno čisto podzavestno. To je lahko kaj slabega?
Ni, pač nisi doma v čisti ravnini in ročno dejansko uporabljaš.
mi je pa smešno ko ljudje prestavijo v prosti tek in povlečejo ročno
ali pa držijo v prostem teku pred semaforjem in nato pri zeleni prestavljajo v prvo
Kaj bi bilo s tem narobe ? Če avto miruje imaš čisto "komot" v leru pri dolgem semaforju (brez ročne).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Matev ::
Če avto miruje imaš čisto "komot" v leru pri dolgem semaforju (brez ročne).
ali pa držiš sklopko in normalno spelješ ko se prižge zelena
in ne da spelješ ko zelena že utripa oziroma vleče na rumeno
šernk ::
Vedno imam izven prestave na semaforju, ne predstavljam si kako pogosto menjaš sklopko, če stalno držiš po pol minute in več. In če zamujam pri speljevanju, zamujam zaradi kakšnega dekleta na pločniku, nikakor pa ne zato, ker moram prestavit v prvo. In spet imam občutek da bo šla tema offtopic, preden dosežemo drugo stran.
pozimi bo zajla zmrznila le če pride voda notri, če se to dogaja moraš zajlo menjat, ker je zaščita fuč in bo prej ali slej zajla tudi zarjevela.
pozimi bo zajla zmrznila le če pride voda notri, če se to dogaja moraš zajlo menjat, ker je zaščita fuč in bo prej ali slej zajla tudi zarjevela.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8046 (6275) | IL_DIAVOLO |
» | Ugasnjen avto v prestavi leze naprejOddelek: Na cesti | 6988 (4961) | mikhaair |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29355 (27405) | BigWhale |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46748 (34971) | INSIDE |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29984 (21920) | ;-) |