Forum » Loža » Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.
Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem.
francek1 ::
Eni imajo finte, ja. Moj Multivan ima 300.000, pa nikoli težav z avtomatskim menjalnikom.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Mavrik ::
Dajte vsaj malo prebrat kaj drugi pišejo no, noben ne govori o težavah z avtomatskim menjalnikom -_-.
The truth is rarely pure and never simple.
Venomus ::
Neke čudne možiclje imate na tehničnem pri vas... Jaz sem imel vse 4 diske zvite kot hudič, mi je že mehanik omenil, kot sem ga odpeljal na servis zaradi neke druge stvari. In tudi ko sem bremzal, je spredaj treslo kot da ABS dela.
In sem šel s takim na tehničnega, ravno 2 dni pred rednim servisom, kjer bi mi to zamenjali. In me je dec spustil čez, ko sem mu obljubil da bom uredil drugi dan. Z lahkoto bi me vrgel.
Treba se je znat zmenit
In sem šel s takim na tehničnega, ravno 2 dni pred rednim servisom, kjer bi mi to zamenjali. In me je dec spustil čez, ko sem mu obljubil da bom uredil drugi dan. Z lahkoto bi me vrgel.
Treba se je znat zmenit
-valvoline- ::
Neke čudne možiclje imate na tehničnem pri vas... Jaz sem imel vse 4 diske zvite kot hudič, mi je že mehanik omenil, kot sem ga odpeljal na servis zaradi neke druge stvari. In tudi ko sem bremzal, je spredaj treslo kot da ABS dela.
In sem šel s takim na tehničnega, ravno 2 dni pred rednim servisom, kjer bi mi to zamenjali. In me je dec spustil čez, ko sem mu obljubil da bom uredil drugi dan. Z lahkoto bi me vrgel.
Treba se je znat zmenit
Če maš zvite diske in jih ne zamenjaš pravočasno lahko totalno sfukaš avto. Od menjalnika,povozja,volansko letev,ležaji itn vse trpi zarad tresljajev pri bremzanju,enerija je ogromna.
St235 ::
Dajte vsaj malo prebrat kaj drugi pišejo no, noben ne govori o težavah z avtomatskim menjalnikom -_-.
Kako pa tam deluje sklopka kadar je sistem v Drive in stojiš na semaforju s pritisnjeno zavoro? Je to delovanje bližje, stisnjeni sklopki ali neutralni brzini (pri klasične mmenjalniku)?
In pri avtomatskem menjalniku moraš vedno, ko stojiš držat zavoro. A to pomeni, daima 99% avtomobilov z avtomatskim menjalnikom zvite diske? Ker jaz nikogar ne poznam, ki daje v neutral na semaforju.
darkolord ::
Je to delovanje bližje, stisnjeni sklopki ali neutralni brzini (pri klasične mmenjalniku)?Še najbližje temu, da je sklopka malo stisnjena - toliko, da je nekaj kontakta, ne pa dovolj, da bi ti avto pobegnil naprej ali da bi motor crknil. Se pa pač ne obrablja tako kot običajna lamelna sklopka.
Mesar ::
Diske boš prej zvil če boš z vročimi zapeljal v lužo.
al pa šel na AC bremzat pune bombe pri 200kmh
Your turn to burn!
Gray_Warden ::
zavore se ne zvijejo če jih držiš skupaj ko stojiš pred semarofjem.
se pa znajo zviti če voziš vsaj kakšne pol ure po klancu navzdol v koloni in je treba praktično ves čas zavirati ker kolona potuje 5km/h in ob tem ne znaš uporabljati motorja kot zaviralno sredstvo.
Bistveno hitreje pa se zvijejo če hitro voziš po ovinkih po klancu navzdol in je treba pred ovinkom močno zavirati ker pač divjaš.
se pa znajo zviti če voziš vsaj kakšne pol ure po klancu navzdol v koloni in je treba praktično ves čas zavirati ker kolona potuje 5km/h in ob tem ne znaš uporabljati motorja kot zaviralno sredstvo.
Bistveno hitreje pa se zvijejo če hitro voziš po ovinkih po klancu navzdol in je treba pred ovinkom močno zavirati ker pač divjaš.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Venomus ::
-valvoline- je izjavil:
Če maš zvite diske in jih ne zamenjaš pravočasno lahko totalno sfukaš avto. Od menjalnika,povozja,volansko letev,ležaji itn vse trpi zarad tresljajev pri bremzanju,enerija je ogromna.
Vem, sem seznanjen s tem. Par dni je minilo vsega skupaj, od kar sem opazil da tresejo in do zamenjave. Če bi šel tiste dni na avtocesto, bi bilo hitro sranje, če bi bilo treba na hitro bremzat, se verjetno nebi ustavil pravočasno.
šernk ::
Pa moj avto bo moral tudi na servis, ker ima že 120.000km pa nikoli ne dajem iz brzine pri semaforjih.
pa prepoznaš slabo delujočo sklopko (ne uničeno)? jaz, če nisem 100% skoncentriran na sklopko, je ne prepoznam, pa se precej spoznam na delovanje avta.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Definiraj kaj šteješ za slabo delujočo sklopko. Avto je vsakih 6-8 mesece na servisu (nazadnje 02/12) pa mi še noben ni rekel, da bi blo kaj narobe z sklopko. Ravno tako pri vožnji nimam nikakršnih težav.
Gray_Warden ::
taka, da slabo prime. Kar pomeni da prime že zelo na vrhu in ne tam kjer bi tovarniško mogla. Serviser pa ti ne bo težil da imaš zanič sklopko če le ta še vedno prime saj bi mu ti rekel da je bedak ki te hoče oskubiti denarja saj ko bi se vsedel v avto očitno ne bi bil zmožen prepoznati slabe sklopke.
Takšna sklopka sicer prime še vedno vendar glede na stanje avta ko pride iz trgovine prvi dan, je taka sklopka že zelo slaba in šibka, kar se najlepše pozna pri speljevanju v klanec brez uporabe ročne zavore....sklopka ki prime šele nekje pri vrhu bo bistveno bolj drsela kot sklopka ki prime tam kjer bi tovarniško morala.
kaj je ceneje..vsake toliko časa zategniti ročno zavoro ali počasi uničiti sklopko pa je stvar vsakega posameznika in od tega kje vozi. Če vozi samo po ljubljani, se bo to poznalo zelo pozno. Če pa vozi po hribih in speljuje s sklopko v klanec pa bo sklopka slaba precej hitro.
Takšna sklopka sicer prime še vedno vendar glede na stanje avta ko pride iz trgovine prvi dan, je taka sklopka že zelo slaba in šibka, kar se najlepše pozna pri speljevanju v klanec brez uporabe ročne zavore....sklopka ki prime šele nekje pri vrhu bo bistveno bolj drsela kot sklopka ki prime tam kjer bi tovarniško morala.
kaj je ceneje..vsake toliko časa zategniti ročno zavoro ali počasi uničiti sklopko pa je stvar vsakega posameznika in od tega kje vozi. Če vozi samo po ljubljani, se bo to poznalo zelo pozno. Če pa vozi po hribih in speljuje s sklopko v klanec pa bo sklopka slaba precej hitro.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
šernk ::
torej pišeš samo da nekaj pišeš, na zadevo se pa spoznaš toliko: dela/ ne dela. povprašaj na naslednjem servisu kako je s stanjem sklopke, kdaj prime, ali pravilno odvaja,... da je zanič ti dokler ne bo drsela praktično ne bodo rekli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
No potem ti lahko povem, da po 120.000km sklopka še ni uničena niti na poti tja. Ti čez pol leta poročam, kdo je imel prav, ko bom na 150.000km imel naslednji servis. Po tvoje bo do takrat zagotovo že trikrat hin.
Tako, da dajmo kak vir, da držanje sklopko do te mere uničuje. da ne bomo spet pristali pri temu, da je treba met par metrov kabla pod zicom, da dosežeš zamik pri zvočnikih.
Tako, da dajmo kak vir, da držanje sklopko do te mere uničuje. da ne bomo spet pristali pri temu, da je treba met par metrov kabla pod zicom, da dosežeš zamik pri zvočnikih.
Urc ::
Pri semaforju je res najbolje zategnit ročno, če stojimo dlje časa.
- Noga na sklopki - bognedaj, vse skupaj ne bo dočakalo lepih kilometrov,
- noga na nožni zavori pa rahlo zvija diske, če so vroči, sicer ponavadi ni to tak hud problem,
hitro pa se zvijejo kaki bolj športni diski. Ja pol pa trese pa ne bremza tak ko bi moglo pa je cel hudič
(kaj si pa moral tako stiskat vroče bremze pa vsem zadaj svetit s štop lučmi).
Hvala za polepšanje dneva. Eni pa ste za hece ja. hahah
Brane2 ::
Tipična avtomobilistična tema na ST.
Tip posta okrog smpl problema in temase razvije do najbolj skrajnih teorij.
Samo še čakam na pojasnilo, da se je zadnj Shuttle razpičkal, ko je tip pomotoma med dviganjem potegnu ročno...
Edit:ALi ker ni imel pravilno balansiranih felten. To bo prej...
Tip posta okrog smpl problema in temase razvije do najbolj skrajnih teorij.
Samo še čakam na pojasnilo, da se je zadnj Shuttle razpičkal, ko je tip pomotoma med dviganjem potegnu ročno...
Edit:ALi ker ni imel pravilno balansiranih felten. To bo prej...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
šernk ::
lakotnik lahko tudi čez 3 leta poročaš, da je sklopka OK, pa ti še vedno ne bom verjel, da je v enako dobrem stanju kot moja. dokaz je pa v razumevanju delovanja sklopke, če sklopke še nikoli nisi niti videl, tudi razumel nikoli ne boš zakaj je bolje da ne držiš sklopke. enostavno povedano: to so osnove strojništva 1, do takrat pa pač bodi skeptik, če mi bo ekonomist rekel da je sklopka fuč mu enostavno ne bom verjel pa čeprav bo avto skakal kot žaba, če bo pa poznan mehanik rekel da je sklopka pri koncu, mu bom pa verjel, čeprav ne bom vedel ali je res ali ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Daj ti nam butlom, ki naredimo 250.000km (tolk, jih je imel moj prvi avto) brez da bi nam odpovedala sklopka, razloži te osnove strojništva?
Pa utemelji mi zakaj je za sklopko slabše, da jo tiščim 2 minute, ali pa da jo v tem času dvakrat pritisnem. Ker tudi to, da pri vsakem semaforju izvedeš ekstra pritisk na stopalko se strojniško mora nekje poznat.
Pa utemelji mi zakaj je za sklopko slabše, da jo tiščim 2 minute, ali pa da jo v tem času dvakrat pritisnem. Ker tudi to, da pri vsakem semaforju izvedeš ekstra pritisk na stopalko se strojniško mora nekje poznat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mavrik ::
Lakotnik: Zakaj vam je nekaterim tako nemogoče razumeti, da to, da se nekaj TEBI ni zgodilo ne pomeni da se ne dogaja pogosto v splošnem primeru (glej: Anectodal Evidence)? Bemti saj razumet da "moj primer" != "splošni primer" pa ni raketna znanost.
The truth is rarely pure and never simple.
šernk ::
in kaj ti moram čestitat ker si prevozil 250k km s sklopko? mogoče je pa teh 250k km relacija LJ-torino.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Lakotnik: Zakaj vam je nekaterim tako nemogoče razumeti, da to, da se nekaj TEBI ni zgodilo ne pomeni da se ne dogaja pogosto v splošnem primeru (glej: Anectodal Evidence)? Bemti saj razumet da "moj primer" != "splošni primer" pa ni raketna znanost.
To z lahkoto razumem.
Ampak zakaj bi verjel na besedo, da se sklopka ob držanju na semaforju kvari, če:
a. Osebne izkušnje kažejo drugače
b. je edini argument nasprotne strani lastna avtoriteta. Če bi bil to tako pogosto in samoumevno zakaj potem ni nobenega vira?
c. teorijo zagovarja človek, ki je v sorodni temi trdil, da moraš imet desni zvočnik na par metrov predolgem kablu zato, da kompenziraš dejstvo, da sediš bližje enemu kot drugemu zvočniku.
in kaj ti moram čestitat ker si prevozil 250k km s sklopko? mogoče je pa teh 250k km relacija LJ-torino.
Nope, lahko mi kot strojniškemu laiku podaš kredibilen vir, da se sklopka občutno bolj uničuje, če jo držiš pritisnjeno pred smaforjem kot če takrat prestaviš v nevtralen položaj in sklopko po nepotrebnem pritisneš 2x.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gray_Warden ::
torej pišeš samo da nekaj pišeš, na zadevo se pa spoznaš toliko: dela/ ne dela. povprašaj na naslednjem servisu kako je s stanjem sklopke, kdaj prime, ali pravilno odvaja,... da je zanič ti dokler ne bo drsela praktično ne bodo rekli.
nisem rekel da je zanič. samo če boš ti trdil da je dobra, se motiš :D Naloži pol avto ljudi in spelji v 20 stopinjski klanec. Zagotavljam ti da avto s slabo sklopko ne bo tako lepo speljal kot avto z novo sklopko.
Prav tako slabe sklopke še ni treba zamenjati saj še ne drsi v večini primerov. Ko pa rabiš moč da spelješ...recimo z težko prikolico ali v zelo strm klanec z maksimalno obteženim vozilom pa se bo stanje sklopke zelo poznalo.
Jaz rajši vsakih 20.000 km zategnem ročno kot pa da bi vsakih 100.000 km menjal sklopko, teren po katerem vozim pa je zelo zahteven.
Letno s tem vozilom, ki ga imam za težje terene naredim približno 40.000 km tako da ročno zategujem vsaj 2x letno. Če tega ne bi počel, bi se od sklopke lahko poslovil že zdavnaj.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
St235 ::
Pa še vedno razen sklicevanja na lastno avtoriteto nisi sposoben skašljat enega dokaza za tvojo trditev.
Moj avto je pri 250.00km brez težav speljeval v klanec. Tako da so to o menjavanju sklopke na 100.000km zaradi ne spuščanja v križiščih so nebuloze. Osebno nikogar ne poznam, ki bi moral sklopko menjat tako hitro.
Kako vezo ima to, da ti dvakrat letno zategneš ročno s tem koliko časa zdrži sklopka?
Kaj to pomeni, da v 40.000 km naletiš na dve rdeči luči, ali da sploh ne veš o čem teče tema?
Moj avto je pri 250.00km brez težav speljeval v klanec. Tako da so to o menjavanju sklopke na 100.000km zaradi ne spuščanja v križiščih so nebuloze. Osebno nikogar ne poznam, ki bi moral sklopko menjat tako hitro.
Letno s tem vozilom, ki ga imam za težje terene naredim približno 40.000 km tako da ročno zategujem vsaj 2x letno. Če tega ne bi počel, bi se od sklopke lahko poslovil že zdavnaj.
Kako vezo ima to, da ti dvakrat letno zategneš ročno s tem koliko časa zdrži sklopka?
Kaj to pomeni, da v 40.000 km naletiš na dve rdeči luči, ali da sploh ne veš o čem teče tema?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Gray_Warden ::
sem napisal da vozim po zelo hudih terenih kar pomeni veliko speljevanja v klanec. To so klanci od 20 stopinj naprej. Če bi vsakič speljal s sklopko, bi le ta po 100.000 km bila neuporabna. zato speljujem z ročno, ki je nujno potrebna.
ali pa ne dojameš tega?
Če voziš oseben avtoček, po avtocesti in podobnih terenih pa lahko narediš s sklopko tudi 300.000 km saj sklopke nikoli ne boš resno obremenil, razen mogoče pri hitrem speljevanju kjer bodo šla kolesa v prazno.
Tako da če si ti naredil 250.000 km z osebnim avtom kjer sklopke nisi nikoli res obremenil...imaš pač srečo da voziš po takih lepih terenih.
Daj žakelj cementa v prtlažnik, pojdi na resen teren, potem pa poročaj kakšna je tvoja sklopka saj ne uporabljaš ročne. Dokler pa voziš po ravninah pa so tvoji posti povsem brezpredmetni.
ali pa ne dojameš tega?
Če voziš oseben avtoček, po avtocesti in podobnih terenih pa lahko narediš s sklopko tudi 300.000 km saj sklopke nikoli ne boš resno obremenil, razen mogoče pri hitrem speljevanju kjer bodo šla kolesa v prazno.
Tako da če si ti naredil 250.000 km z osebnim avtom kjer sklopke nisi nikoli res obremenil...imaš pač srečo da voziš po takih lepih terenih.
Daj žakelj cementa v prtlažnik, pojdi na resen teren, potem pa poročaj kakšna je tvoja sklopka saj ne uporabljaš ročne. Dokler pa voziš po ravninah pa so tvoji posti povsem brezpredmetni.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Gray_Warden ::
Sklepam torej da imaš zadaj bobne?
Da dajo kolesa dol, bobne narazn, očistijo zadevo in nastavijo zavore traja nekaj časa...Če ima mehanična delavnica drago postavko na uro, je 40 eur povsem normalno.
Zadevo je potem treba testirat na valjčkih da se vidi če obe kolesi primeta enako močno.
Če pa so ti dejansko samo OČISTILI zadevo in nič drugega, pa je 40 eur smešno visoka številka.
Da dajo kolesa dol, bobne narazn, očistijo zadevo in nastavijo zavore traja nekaj časa...Če ima mehanična delavnica drago postavko na uro, je 40 eur povsem normalno.
Zadevo je potem treba testirat na valjčkih da se vidi če obe kolesi primeta enako močno.
Če pa so ti dejansko samo OČISTILI zadevo in nič drugega, pa je 40 eur smešno visoka številka.
Why so serious?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Relanium ::
Pri semaforju je res najbolje zategnit ročno, če stojimo dlje časa.
- Noga na sklopki - bognedaj, vse skupaj ne bo dočakalo lepih kilometrov,
- noga na nožni zavori pa rahlo zvija diske, če so vroči, sicer ponavadi ni to tak hud problem,
hitro pa se zvijejo kaki bolj športni diski. Ja pol pa trese pa ne bremza tak ko bi moglo pa je cel hudič
(kaj si pa moral tako stiskat vroče bremze pa vsem zadaj svetit s štop lučmi).
Hvala za polepšanje dneva. Eni pa ste za hece ja. hahah
Me veseli da sem poleg strojništva in nekajletnih izkušenj z vzdrževanjem tovrstnega plehovja tudi dober komik
Evo še ena mojih najljubših: Klik
(ta avto je potem dobil komplet nove bremze)
Ampak zgoraj napisani problemi se ne pojavijo ob eni nedeljski vožnji.
Pojavijo se, ko doseže avto večjo kilometražo.
In če ti mozak ne namigne tega, pol se pa kar smej.
Jaz se bom pa smejal tistim, ki imajo avte pri 150kkm za na odpad.
Jaz jih pač vidim kot sredstva katerim ob pravilni uporabi in vzdrževanju lahko konkretno podaljšaš življenjsko domo.
PS: ker nekateri pač zelo površno berejo... zvijanje - VROČI diski, še enkrat: VROČI, sploh pa taki, ki niso prvogradnja
(ja ponavad se pa kupijo najcenejši, sj bo za neki časa dobr, ane )
Tako, upam da ste razumeli.
Pa lep pozdrav, se počas umikam iz teme, vidim da nimam kaj delat med računalničarji
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
St235 ::
Preden pobegneš, a si tako prijazen, da nas razsvetliš z kakšnim kredibilnim virom o tem, da se menjalnik občutno bolj uničuje, če na semaforjih držiš sklopko?
LOL, a si slučajno opazil, da se pogovarjamo o tem, kako se sklopka uničuje, če jo držiš pritisnjeno med tem ko čakaš na zeleno luč?
Gray_Warden je izjavil:
sem napisal da vozim po zelo hudih terenih kar pomeni veliko speljevanja v klanec. To so klanci od 20 stopinj naprej. Če bi vsakič speljal s sklopko, bi le ta po 100.000 km bila neuporabna. zato speljujem z ročno, ki je nujno potrebna.
ali pa ne dojameš tega?
Če voziš oseben avtoček, po avtocesti in podobnih terenih pa lahko narediš s sklopko tudi 300.000 km saj sklopke nikoli ne boš resno obremenil, razen mogoče pri hitrem speljevanju kjer bodo šla kolesa v prazno.
Tako da če si ti naredil 250.000 km z osebnim avtom kjer sklopke nisi nikoli res obremenil...imaš pač srečo da voziš po takih lepih terenih.
Daj žakelj cementa v prtlažnik, pojdi na resen teren, potem pa poročaj kakšna je tvoja sklopka saj ne uporabljaš ročne. Dokler pa voziš po ravninah pa so tvoji posti povsem brezpredmetni.
LOL, a si slučajno opazil, da se pogovarjamo o tem, kako se sklopka uničuje, če jo držiš pritisnjeno med tem ko čakaš na zeleno luč?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Mesar ::
Tudi s 4mi v avtu... to je voznik cca. 100kg + 3 osebe = cca. 270kg lahko spelješ v kar konkreten brez, ajmo malo trpi sklopka ampak za to je, 200k km bi ziher držala, če še tu in tam kopaš pa malo zezaš folk... pa folk kaj vam ni jasno, avto je zato, da se vozi, ne zato, da ga maš doma v garaži pa ga ližeš, tu in tam more smrdet po gumah pa še čem. Razen če se samo na banko po penzijo pelješ 1x na mesec, pol razumem, samo v tem primeru se bolj splača pecilk.
Your turn to burn!
Tear_DR0P ::
Mavrik, kljub temu da Lakotnik izvaja butasto akcijo, ima prav - ljudje nekako niso dovolj dobro razložili zakaj naj tiščanje sklopke ne bi bilo dovolj dobro - niso argumentirali svoje izjave in dejansko ni nekega razloga da bi jim verjel, če tvoj poizkus kaže drugače. Seveda pa moje izkušnje kažejo drugače - nekako tri menjave sklopke.
Sam sicer nisem avtomehanik in tega ne znam razložiti, mi je pa oče pred leti razložil, da je težava v potisnem ležaju v sklopki, ki ni namenjen resnim obremenitvam, ni mišljen da je vedno v delovanju, ampak le vsake toliko - in pri stisnjeni sklopki je v delovanju, zaradi česar se obrablja in sklopka sčasoma crknecrkne. Sklopke v avtomatikih so pa bojda narejene drugače. To mi je oče seveda razložil ko mi je že tretjič menjaval sklopko in me vprašal kaj počnem na semaforjih.
Sam sicer nisem avtomehanik in tega ne znam razložiti, mi je pa oče pred leti razložil, da je težava v potisnem ležaju v sklopki, ki ni namenjen resnim obremenitvam, ni mišljen da je vedno v delovanju, ampak le vsake toliko - in pri stisnjeni sklopki je v delovanju, zaradi česar se obrablja in sklopka sčasoma crknecrkne. Sklopke v avtomatikih so pa bojda narejene drugače. To mi je oče seveda razložil ko mi je že tretjič menjaval sklopko in me vprašal kaj počnem na semaforjih.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Mesar ::
Mavrik, kljub temu da Lakotnik izvaja butasto akcijo, ima prav - ljudje nekako niso dovolj dobro razložili zakaj naj tiščanje sklopke ne bi bilo dovolj dobro - niso argumentirali svoje izjave in dejansko ni nekega razloga da bi jim verjel, če tvoj poizkus kaže drugače. Seveda pa moje izkušnje kažejo drugače - nekako tri menjave sklopke.
Sam sicer nisem avtomehanik in tega ne znam razložiti, mi je pa oče pred leti razložil, da je težava v potisnem ležaju v sklopki, ki ni namenjen resnim obremenitvam, ni mišljen da je vedno v delovanju, ampak le vsake toliko - in pri stisnjeni sklopki je v delovanju, zaradi česar se obrablja in sklopka sčasoma crknecrkne. Sklopke v avtomatikih so pa bojda narejene drugače. To mi je oče seveda razložil ko mi je že tretjič menjaval sklopko in me vprašal kaj počnem na semaforjih.
Na katerem avtu si menjal potisni ležaj 3x pa v koliko časa?
Pa ne vem kaj v tem primeru delaš s sklopko? Podpolcaš jo ko prideš domov? Pa še v tem primeru trpi vzmet ne ležaj sam, drugače pa menjavaš gor pri speljevanju, naj bi menjaval dol pri zaviranju, če se gremo lepo in varčno vožnjo in če to delaš po mestu... si kr dosti na sklopki, ki več časa trpi če jo skoz pritiskaš kot pa če jo držiš...
Pa če ti je toliko do sklopke lahko brez nje menjavaš, samo moreš vedet na katerih obratih, pa malo bo ružlo, pa druge stvari bojo crknile... samo hej lahko se tolažiš, da bo sklopka kul... pa itak nebo
Your turn to burn!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mesar ()
energetik ::
Gray_Warden je izjavil:
sem napisal da vozim po zelo hudih terenih kar pomeni veliko speljevanja v klanec. To so klanci od 20 stopinj naprej. Če bi vsakič speljal s sklopko, bi le ta po 100.000 km bila neuporabna. zato speljujem z ročno, ki je nujno potrebna.Kako pa lahko spelješ brez sklopke?
Mr Hilter ::
Ste pa sami avtomobilski stručkoti:
Kako spelješ brez sklopke: daš v brzino in vžgeš avto.
Tear_DR0P pa vam je dosti dobro razložil zakaj se ne drži sklopke non stop.
Kako spelješ brez sklopke: daš v brzino in vžgeš avto.
Tear_DR0P pa vam je dosti dobro razložil zakaj se ne drži sklopke non stop.
St235 ::
Še vedno pa čakamo na kredibilen vir. Če je to tako splošno priznan pojav in je dokazljivo,da se sklopke bolj kvarijo, če jih držiš pri rdeči luči bi moralo o tem obstajat stotine zapisov.
It tearovega zapisa je sklepat, da je torej potisni ležaj tisti, ki se kvari in ne sama sklopka.
It tearovega zapisa je sklepat, da je torej potisni ležaj tisti, ki se kvari in ne sama sklopka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Tear_DR0P ::
Na katerem avtu si menjal potisni ležaj 3x pa v koliko časa?
Ford Mondeo letnik 1996 vsako leto 1x - bil sem zelo zelen voznik, na križišču standardno samo stisnil sklopko in držal, tudi v klanec sem speljeval samo s sklopko, brez ročne ...
Pa če ti je toliko do sklopke lahko brez nje menjavaš, samo moreš vedet na katerih obratih, pa malo bo ružlo
kako pa misliš da sem avto pripeljal do doma, ko je sklopka crknila? z avtovleko? seveda ne :D
sklopka je za to, da jo uporabljaš, ne da jo šparaš. nekako pa zaupam očetu, da me ni naplahtal z razlago, zakaj naj med čakanjem avto dajem v prosti tek, namesto da držim stisnjeno sklopko.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tear_DR0P ()
energetik ::
Jaz med čakanjem na zeleno že zato vržem v ler, ker se mi ne da tiščat sklopke in raje takrat razmigavam nogo. V bistvu vržem v ler že med približevanjem semaforju, ko v 3.prestavi obrati padejo pod 1500rpm. Potem samo še nežno pobremzam do ustavitve.
Ročno uporabim le v primeru, če se avto hoče še kaj premikat, ponavadi zadostuje 1. zob.
Ročno uporabim le v primeru, če se avto hoče še kaj premikat, ponavadi zadostuje 1. zob.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Mesar ::
Na katerem avtu si menjal potisni ležaj 3x pa v koliko časa?
Ford Mondeo letnik 1996 vsako leto 1x - bil sem zelo zelen voznik, na križišču standardno samo stisnil sklopko in držal, tudi v klanec sem speljeval samo s sklopko, brez ročne ...
Pa če ti je toliko do sklopke lahko brez nje menjavaš, samo moreš vedet na katerih obratih, pa malo bo ružlo
kako pa misliš da sem avto pripeljal do doma, ko je sklopka crknila? z avtovleko? seveda ne :D
sklopka je za to, da jo uporabljaš, ne da jo šparaš. nekako pa zaupam očetu, da me ni naplahtal z razlago, zakaj naj med čakanjem avto dajem v prosti tek, namesto da držim stisnjeno sklopko.
A ni pri potisnem ležaju problem, da se ne vrača? Verjetno je šlo bolj na trdo ampak če si možno vžgal po sklopki bi moglo it, problem je da se ne vrne in oz. ne prime.
http://www.mojvideo.com/video-dedek-se-... koliko se vas prepozna?
Your turn to burn!
Zheegec ::
Ste pa sami avtomobilski stručkoti:
Kako spelješ brez sklopke: daš v brzino in vžgeš avto.
Tear_DR0P pa vam je dosti dobro razložil zakaj se ne drži sklopke non stop.
ne gre, avto ne vžge če ga dam v brzino in hočem zalavat.
Pa ne vem, zakaj taka debata. V klanec se sklopka pri speljevanju enako obrabi če speljuješ z ročno ali ne. Itak brez ročne hill holder sam drži bremzo dokler ni dosti navora da lahko avto spelje...
Mesar ::
Ste pa sami avtomobilski stručkoti:
Kako spelješ brez sklopke: daš v brzino in vžgeš avto.
Tear_DR0P pa vam je dosti dobro razložil zakaj se ne drži sklopke non stop.
ne gre, avto ne vžge če ga dam v brzino in hočem zalavat.
Pa ne vem, zakaj taka debata. V klanec se sklopka pri speljevanju enako obrabi če speljuješ z ročno ali ne. Itak brez ročne hill holder sam drži bremzo dokler ni dosti navora da lahko avto spelje...
To pa ni res.
Your turn to burn!
šernk ::
Še vedno pa čakamo na kredibilen vir. Če je to tako splošno priznan pojav in je dokazljivo,da se sklopke bolj kvarijo, če jih držiš pri rdeči luči bi moralo o tem obstajat stotine zapisov.
in kaj še čakaš, v tem času bi lahko že 10x šel do dobrega mehanika (ne "mehanika", ki sem mu v zadnje skoraj ključe v glavo vrgel, ko je rekel, da je vse ok). Ker vsi dobri mehaniki ki jih jaz poznam interneta praktično ne uporabljajo (poznam pa cca 5 dobrih mehanikov), recimo primer slabega kleparja: trdil mi je da to ni od določenega udarca, da skoraj sigurno ne more biti, sam sem trdil da gotovo je in čeprav ima on 30 let izkušenj s kleparstvom (20 letni mulo ga pa ja ne bo učil) se je ob popravilu ugotovilo, da imam prav, najbolj ga je zajebalo pa to, da sem mu povedal, kaj se bo zgodilo in se je tudi zgodilo, kar je potrdilo mojo trditev.
vi se hvalite z avti pri 150k km, medtem ko sam govorim o številkah 300k km+, ker takrat počasi začne prehajat avto v stanje kjer se začne kazati njegova uporaba, 200k km bo zdržal skoraj vsak tudi če boš gonil do limita stalno, vendar ko daš pri 400k km dva enaka avta skupaj, bo od enega podrtija, drugi bo imel pa vidne sledi obrabe.
avtomatske menjalnike prosim, da če jih že omenjate da se jih ne primerja direktno...ker zadeva deluje na popolnoma drug princip.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zheegec ::
šernk ::
ja šernk izvoli nas razsvetlit.
1. tako ali tako moje mnenje ne velja nič, ker nisem kredibilen vir,
2. O delovanju avtomatskega menjalnika vem mnogo premalo, ker ga še vsaj lep čas ne bom imel v uporabi (lahko se me razglasi tudi za največjega nazadnjaka, idiota ali kaj tretjega, pa bom še vedno ostal zvest ročnemu (morda sekvenkčni))
sedaj pa veselo branje osnov: http://auto.howstuffworks.com/car-trans...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
šernk ::
Ker tako pravi lakotnik, če vsi dobri mehaniki, ki jih poznam trdijo eno on dokler ne vidi napisano črno na belem od top gear ne bo verjel oz. verjel bo, ko mu bo njegov mehanik to povedal, ker pa poznam preveč mehanikov, vem da takšnih zadev ne bodo omenjali dokler ne bo res kriza, ampak takšna kriza lahko hitro potegne za seboj še kaj drugega. In ja topgear je namensko izbran ne naključno.
in na zgornjem linku, ki sem ga prilepil po pravici povedano nimam pojma kaj piše, ker sem le na hitro preletel zadevo.
in na zgornjem linku, ki sem ga prilepil po pravici povedano nimam pojma kaj piše, ker sem le na hitro preletel zadevo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Matev ::
Kako spelješ brez sklopke: daš v brzino in vžgeš avto.
točno
sklopke so za pusije
pravi ded niti ključa ne rabi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8148 (6377) | IL_DIAVOLO |
» | Ugasnjen avto v prestavi leze naprejOddelek: Na cesti | 7037 (5010) | mikhaair |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29623 (27673) | BigWhale |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47000 (35223) | INSIDE |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 30122 (22058) | ;-) |