» »

Ročna zavora pozimi

Ročna zavora pozimi

strani: 1 ... 3 4 5 »

Urc ::

Pozabil si še 4 varovalo. Cokla pod gumo, ki vzame še ene 2 sekundi več :)

Pyr0Beast ::

Ah, ravno danes sem se spravil premakniti avto naokoli ter kmalu opazil, da je razvil nov sistem proti kraji - Tudi če ga vžgeš in vse narediš se ne moreš odpeljati :D

Snel kolesa, malce potolkel in segrel bobne in zadeva se je lepo sprostila, zraven še namazal sanke in to je to.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Double_J ::

Meni kar zategnjena včasih ostane. Če jo hočem odtegnit morem jit z ful gasom potem v rikverc.

Tako, da sedaj sploh ne zategujem, milste da je drago popravilo za kaj takega...
Dve šivanki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

Pyr0Beast ::

Niti ne, po vsej sreci je treba zajlo zamenjat, ce bos rinil kar tako bos kmalu se kaj odtrgal.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Sk25 ::

Se je že komu kdaj zgodilo da je zategnil tako da je vtrgal ali kako drugače poškodoval ročno?

Pyr0Beast ::

Ce je zajla zanic se strga seveda ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Double_J ::

Eto gotovo.

Zopet zataknjena ročna, samo da se tokrat ni odtaknila, poleg tega pa je občutek na bremzi podoben občutku sklopke. Juhu. A se je odlepila obloga ali kaj?
Dve šivanki...

imagodei ::

Mrzlo je zunaj...
- Hoc est qui sumus -

Pyr0Beast ::

Zopet zataknjena ročna, samo da se tokrat ni odtaknila, poleg tega pa je občutek na bremzi podoben občutku sklopke. Juhu. A se je odlepila obloga ali kaj?

Zrak v sistemu zagotovo (spužvast občutek bremze)? Prebito tesnilo bata, luknja kje drugje. ? Zagotovo negibljive sanke ter zanič mehanizem bobna.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Sk25 ::

Ali je možno, da če imamo en zelo stari kombi ( kakih 15 let) , pa če je v brzini in vseeno " gre"?
Ker sem nekaj popravljal, pa sem ga imel samo v brzini in je kar šel tako da sem moral zategniti ročno.

Pyr0Beast ::

Če je mašina popolnoma razjahana seveda. Lahko tudi zaradi drseče sklopke.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

KandazaR ::

Možno. Verjetno že slaba kompresija v motorju.

Sk25 ::

Ja, ker ko sem ga vgasnil je še kar kakega pol metra ali meter šel( je bil v kar strmem klancu) pa sm si mislo ni se za špilat pa sm ga zabremzav.

Lp,

Sk25 ::

Kaj pa pri speljevanju na kakšnem klancu, jo uporabljate?


Lp

Pyr0Beast ::

Če je potrebno da, drugače pa sklopko na točko prijemanja in po gasu :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

;-) ::

ja tak kuriš sklopko po nepotrebnem če maš bencinarja še tolko bolj. Jaz vedno uporabljam ročno, pri speljevanju v klancu, ko parkiram jo vedno zategnem, ko je treba parkirat tud v box potegnem, pa ko je treba obrnt =)

energetik ::

Zakaj misliš da se sklopka bolj kuri, če spelješ v klanec z navadno bremzo kot z ročno? Ker to je identično.
In zakaj bi bencinar bolj kuril sklopko? :|
Boš moral tole malo bolj fizikalno podkrepiti...

Pyr0Beast ::

Sklopki ni hudega, saj moraš v obeh primerih spustiti na točko prijemanja, le da moraš brez ročne kar se da hitro prestopiti iz bremze na gas pedal, z ročno pa imaš stopalo lahko že na pedalu.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

Bencinarji imajo načeloma manjše sklopke, vendar pa višje obrate in drugačen prenos, končni navor na kolesih pa je še vedno enak.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

Ja, pri mašinah iste moči imajo bencinarji malo večje obrate in nižji navor, zato je verjetno sklopka manjša. Skoznjo gre pa ista moč, vendar manjši navor. Kaj pa bolj nuca naležne površine v sklopki je pa vprašanje. Ali manjša medsebojna hitrost in večja sila pri dizlu ali obratno pri bencinarju. Po mojm ni neke hude razlike. Ko pa enkrat ne drsa več, je pa itak vseeno.

;-) ::

Ja če pri bencinarju spuščaš sklopko v bregu do točke prijemanja se začne kurit pa smrdet pa probajte.

imagodei ::

Ja, če s tretjo speljuješ.
- Hoc est qui sumus -

alexa-lol ::

Zdej pa vi men povejte kako bos na klancu spelu samo z bremzo. To se ne da k takoj k spustite se avto zacne nazaj pelat in ko dvignete sklopko samo crkne.

energetik ::

Očitno te tega niso učili na izpitu...ker mene je inštruktor učil.
Držiš z desno nogo bremzo, popustiš sklopko ravno toliko, da čutiš, da malce grabi. Potem pač spustiš bremzo in takoj dodaš gas in lepo spelješ. Z malo vaje gre komot. Če imaš v redu obutev in še z več vaje lahko pa hkrati tiščiš bremzo in gas, kot to delajo rally dirkači v ovinkih, da ohranijo obrate.
@;-) Meni nič ne smrdi, če je pa res ornk klanc in težek avto bo pa smrdelo tako pri bencinarju kot pri dizlu.

imagodei ::

alexa-lol,

ko boš imel izpit vsaj kake pol leta, bo precej lažje.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

> "Držiš z desno nogo bremzo, popustiš sklopko ravno toliko, da čutiš, da malce grabi. Potem pač spustiš bremzo in takoj dodaš gas in lepo spelješ. Z malo vaje gre komot. Če imaš v redu obutev in še z več vaje lahko pa hkrati tiščiš bremzo in gas, kot to delajo rally dirkači v ovinkih, da ohranijo obrate."

Ni potrebno. Sploh(!) se pa ni potrebno it rally dirkača. Izkušen voznik lahko to naredi z občutkom tako, da stopi iz bremze, takoj da nogo na gas in v istem trenutku popusti sklopko tako, da prime. Malo težav dela to samo, ko voziš avto, ki ga nisi navajen. Drugače pa je zelo enostavno.
- Hoc est qui sumus -

šernk ::

vse skupaj pa je še precej bolj enostavno z ročno, potem pa vidiš ko se prvi avto nasloni na drugega ki stoji za njim itd...

enostavnejše reči od speljevanja z ročno je ni...vsaj zame, ne vem kaj vam dela nekaterim takšne preglavice, pa tudi smrdelo mi ni še nikoli pa marsikdaj speljujem v 20% klanec, kaj vi delate nimam pojma
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

energetik ::

Saj jaz tudi speljujem z ročno, ker mi je lažje. Preglavice pa zgleda dela 2 osebkom tukaj. Smrdi pa meni, če speljujem v res hud klanec z 4-5 folka v avtu. Zgleda da imam prepoceni avto... :8)

imagodei ::

šernk,

ko sem jaz delal izpit, so me učili, da mora voznik, ki NI prvi v koloni stoječih vozil v klancu, sam poskrbeti za ustrezno razdaljo med vozili. IOW, rečeno mi je bilo, da ima vsako vozilo pravico do 50 cm "buffra" za sabo. Lahko, da se je to spremenilo, ampak IMO če se v klancu stoječemu avtomobilu nalimaš 5 cm blizu, si sam kriv. Nekateri tudi z ročno ne znajo speljat tako, da se ne bi nekoliko nazaj pomaknili.

Druga zadeva je pač ta, da če vidiš, da se ti je en pacient nalimal čist na zadnjo šajbo, boš pač speljal z ročno. Zaradi varnosti.


> "enostavnejše reči od speljevanja z ročno je ni"

Seveda je ;) Speljevanje brez ročne, z "drsečo sklopko".
- Hoc est qui sumus -

Music Man ::

Ni potrebno. Sploh(!) se pa ni potrebno it rally dirkača. Izkušen voznik lahko to naredi z občutkom tako, da stopi iz bremze, takoj da nogo na gas in v istem trenutku popusti sklopko tako, da prime. Malo težav dela to samo, ko voziš avto, ki ga nisi navajen. Drugače pa je zelo enostavno.

Tako je. Ko si nekega avta že dobro navajen, brez problema speljuješ brez ročne. Tudi s sklopko in gasom ga lahko držiš na klancu pri miru brez da bi bremzo pritisnil. Je pa verjetno to slabše za sklopko kot pa da tiščiš bremzo... :)

Pyr0Beast ::

Ni potrebno. Sploh(!) se pa ni potrebno it rally dirkača. Izkušen voznik lahko to naredi z občutkom tako, da stopi iz bremze, takoj da nogo na gas in v istem trenutku popusti sklopko tako, da prime. Malo težav dela to samo, ko voziš avto, ki ga nisi navajen. Drugače pa je zelo enostavno.
Pravzaprav lahko sklopko tako 'nastaviš' da lahko bremzo brez problema spustiš, pa se avto ne premakne, nato samo dodaš gas sklopko obdržiš na isti točki ter lepo spelješ. Resda mašini malce padejo obrati a to ni problem.

Z ročno pa sklopko na točko prijemanja, gas dokler zadnji konec ne 'počepne', sprostiš ročno, dodaš plin in se odpelješ.

Oba principa sta za izkušenega voznika enako 'lahka' navkljub temu, da imaš pri prvem večjo možnost, da ti crkne mašina.

Z dobrim inštruktorjem potrebuješ vsega 20 minut in znaš za celo življenje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Sk25 ::

šernk,

ko sem jaz delal izpit, so me učili, da mora voznik, ki NI prvi v koloni stoječih vozil v klancu, sam poskrbeti za ustrezno razdaljo med vozili. IOW, rečeno mi je bilo, da ima vsako vozilo pravico do 50 cm "buffra" za sabo. Lahko, da se je to spremenilo, ampak IMO če se v klancu stoječemu avtomobilu nalimaš 5 cm blizu, si sam kriv. Nekateri tudi z ročno ne znajo speljat tako, da se ne bi nekoliko nazaj pomaknili.

Druga zadeva je pač ta, da če vidiš, da se ti je en pacient nalimal čist na zadnjo šajbo, boš pač speljal z ročno. Zaradi varnosti.


> "enostavnejše reči od speljevanja z ročno je ni"

Seveda je ;) Speljevanje brez ročne, z "drsečo sklopko".


"Nekateri tudi z ročno ne znajo speljat tako, da se ne bi nekoliko nazaj pomaknili."

Hm, verjetno nimajo izpita:) Pa saj če potegneš ročno tako, da stisneš na gubm in to preden da spustiš nožno, se nima avto kam premaknit.

Itak pa ni treba zategniti ročno do navpičnega položaja:)


Lp

Steinkauz ::

Čakaš zategneš ročno. Vidiš da bo počas zelena, daš nogo na bremzo ter sklopko, daš v prvo, spustiš ročno, ko je cajt za spelat daš hitr nogo z bremze na gas ter spustiš sklopko. Mogoče ti gre za par centi nazaj. Ne kuriš ne sklopke ne ročne :)

;-) ::

Ni potrebno. Sploh(!) se pa ni potrebno it rally dirkača. Izkušen voznik lahko to naredi z občutkom tako, da stopi iz bremze, takoj da nogo na gas in v istem trenutku popusti sklopko tako, da prime. Malo težav dela to samo, ko voziš avto, ki ga nisi navajen. Drugače pa je zelo enostavno.

Tako je. Ko si nekega avta že dobro navajen, brez problema speljuješ brez ročne. Tudi s sklopko in gasom ga lahko držiš na klancu pri miru brez da bi bremzo pritisnil. Je pa verjetno to slabše za sklopko kot pa da tiščiš bremzo... :)


Moj avto nemore stat na mestu v klancu brez bremze, al crkne al pa kuriš sklopko (logično ker drsi ko stojiš pri miru pa grabi!) In tako obrabljaš sklopko in ti začne po kakem letu pedal od sklopke kak cm bol vn stat (zdaj pri novejših ko so samonastavljive), če pa boš še dolgo to delal pa bo stalno slabše. Pri dizlih je drugače ma dosti več navora ko spustiš sklopko in lahko skoraj spelješ tako. Najlažje je z ročno-tak ko so nas učili v avtošoli.

Pyr0Beast ::

Bah pa to obrabljanje sklopke. Za tisto enkrat ali dvakrat na leto/mesec se res ni treba sekirat.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Eto gotovo.

Zopet zataknjena ročna, samo da se tokrat ni odtaknila, poleg tega pa je občutek na bremzi podoben občutku sklopke. Juhu. A se je odlepila obloga ali kaj?


Možno. Odvisno od dejanjske izvedbe.

Če delaš sam, no big deal, tako časovno kot denarno.
On the journey of life, I chose the psycho path.

;-) ::

Bah pa to obrabljanje sklopke. Za tisto enkrat ali dvakrat na leto/mesec se res ni treba sekirat.


Jah jaz imam 1.6 motor bencinarja in večkrat vlečem počitniško prikolco pa zna bit problem sem že 2x menjal sklopko, stroški pa so tam 300-400€, zaj gre spet proti koncu. Sploh ko še ni blo viadukta na Črnem Kalu pa kolone v breg.

Pyr0Beast ::

1.4D 170kkm in 17 let pa sklopka še nikoli menjana ... :\
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

JanK ::

2.5l, 315kkm, 18 let, prva sklopka...

Music Man ::

Ja čakaj, to je drugo, če imaš ti polno natovorjen avto, zadaj pa vlečeš še - koliko, 1 tono težko prikolico? Potem itak da sklopka dosti bolj trpi. Jaz pa se v avtu večinoma vozim sam, kdaj sem nazadnje speljal z ročno ne pomnim več, po 120.000 km pa sklopka še vedno deluje povsem normalno.

T-h-o-r ::

lol, ljudje ne znajo več v klanec brez ročne :))
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

imagodei ::

;-) > "Moj avto nemore stat na mestu v klancu brez bremze, al crkne al pa kuriš sklopko (logično ker drsi ko stojiš pri miru pa grabi!) In tako obrabljaš sklopko in ti začne po kakem letu pedal od sklopke kak cm bol vn stat (zdaj pri novejših ko so samonastavljive), če pa boš še dolgo to delal pa bo stalno slabše. Pri dizlih je drugače ma dosti več navora ko spustiš sklopko in lahko skoraj spelješ tako. Najlažje je z ročno-tak ko so nas učili v avtošoli."

Če dolgo stojiš na miru, daš v ler in nogo iz sklopke. Sej ni treba sklopke tiščat, dokler te krč ne zagrabi. Ko se je treba premaknit, stisneš sklopko, daš v prestavo in izvedeš manever z "drsečo sklopko".

Z malo vaje gre kamot tudi na hujših klancih. Od začetka pa mogoče zgleda kot neizvedljivo. Meni osebno se speljevanje z ročno zdi skrajno nepraktično - pa brez skrbi, da znam.
- Hoc est qui sumus -

Sk25 ::

Ravno danes imel tehničnega, je moral zategniti tudi zajlo, ker je ročna že bolj tak tak prijela.

imagodei ::

Ja, evo, počas gre zima not, pa smo obudili temo...
- Hoc est qui sumus -

;-) ::

imagodei vem kaj misliš

Vseeno, speljevanje samo z sklopko in tako počakat na klancu je neumno početje če si ne pomagaš z ročno. Zato pa ti bo sklopka držala samo 50.000 naprimer, če pa jo normalno uporabljaš pa mora preživet avto ali dva ;)

Vsak trenutek ko sklopka drsi se zagreje toliko bolj in ko je vroča je obraba toliko večja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

WarpedOne ::

Zato pa ti bo sklopka držala samo 50.000 naprimer

?
173k and counting. 1,4t težek dizler. Ročna samo na dejanskem bregu ko je pri 1000rpm premalo navora da reč spelje.
How do you know what you don't know?

;-) ::

ja zgoraj sem omenil da je pri dizlih drugače ko imajo toliko navora, bencinar pa nima nekega navora pri 900 obratih oz. pri kolkih je v prostem teku da bi to počel razn če mate nevem kake mašine sam na nobenem našem avtu negre tega delat brez da bi škodoval sklopki pa da nebi "posmrdelo" potem.

Pyr0Beast ::

Na kolesih je navor približno isti, benz ali dizelaš. Samo sklopka se vrti toliko hitreje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Music Man ::

Ja mogoče pa samo ne znaš... moj avto ima čez 120.000 km in še vedno prvo sklopko pa zaenkrat nič ne kaže, da bi jo moral kaj kmalu menjat. Speljujem pa lahko še v tak klanec, pa ne bo nič smrdelo. Pa itak da ne boš pri bencinarju šel samo spuščat sklopke brez dodajanja gasa, razen če te veseli poskakovanje v avtomobilu.

;-) ::

Pyr0 zato ker se toliko hitreje vrti je ravno problem.

Music Man ja neboš šel pri bencinarju samo spuščat, samo tak so pisali da delajo oz. da zadržujejo avto samo z sklopko v klancu čeprav vsi vemo da je to non_go
strani: 1 ... 3 4 5 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25716662 (6952) Malajlo
»

Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1048268 (6121) darkolord
»

Opel Corsa

Oddelek: Loža
201760 (1072) iggy
»

motoroznanci, kakšna bo poraba goriva ?

Oddelek: Znanost in tehnologija
241843 (1498) snow
»

'Kuplunga' pri novejsih avtih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
596301 (5173) ali3n

Več podobnih tem