Forum » Loža » Vožnja skozi ovinke
Vožnja skozi ovinke
šernk ::
Tudi mene že kratke luči zvečer in ponoči slepijo, sem zelo občutljiv na svetlobo. Ampak bolje da me slepijo in vsaj vem da je avto tam, kot pa da ga sploh ne vidim.
saj ni treba gledat nasproti vozečemu avtu direktno v luči, v tistem trenutku tvoj pogled skoncentriraš nekoliko bolj na rob vozišča
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
jrtjtejtt ::
Tudi mene že kratke luči zvečer in ponoči slepijo, sem zelo občutljiv na svetlobo. Ampak bolje da me slepijo in vsaj vem da je avto tam, kot pa da ga sploh ne vidim.
saj ni treba gledat nasproti vozečemu avtu direktno v luči, v tistem trenutku tvoj pogled skoncentriraš nekoliko bolj na rob vozišča
Saj ne gledam direkt v luči, mene moti svetloba, sploh če so kakšni frajerji s ksenonkami, ki so si jih sami namontirali, pa svetijo nekam visoko.
Pyr0Beast ::
5-10W bi bilo za ne trdo noč/večer vrh glave. S tem, da bi svetile v tla, ne v zrak.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Nekateri .. zelo zelo malo jih je. Poavadi Xeonski žarometi najbolj slepijo ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
flipflop ::
Slepijo tisti ki majo montirane razne ksenon kite, normalne ksenonke nič ne slepijo, pa tud kratke luči sredi belega dne ne. Vozila so pa hudo bolje vidna s prižganimi lučmi tudi podnevi, sploh v kakšni čudni svetlobi in če je avto slabše vidne barve (npr siva). Tudi motor z dolgimi lučmi prej opaziš - in potem ga pač ne gledaš direkt v luč.
zlobcek ::
ce smo ze prisli na xenon kite - flipflop so ti kdaj vozila za ritjo recimo jetra od audija Q7 z original xenoni?
si ze kdaj pripeljal nasproti hi class BMW 7xx, ki je imel previsoko nastavljene luči?
ne?
No moji kit xenon zarometi blescijo dosti manj, kot oba primera zgoraj. Kako vem? Ker avto vecinoma prevaza okoli moja najdrazja in sem bil ze nemalokrat nasproti lastnega avtomobila.
Pyrobeast, prebral sem celo temo in ti moram povedat, da je avto v leru dosti manj nadzorljiv, kot v prestavi. Ne glede na situacijo. To piše povsod, noben tukaj si tega ni zmislil. Recimo, da govorimo tukaj za osebna vozila. Si predstavljaš, da bi pripeljal v ovinek kombi s tono ali par tovora u leru? Jest si rajsi ne, pa dnevno prevazam okoli v mojem kombiju precej tezko prtljago.
Nimas prav, niti za luci.
si ze kdaj pripeljal nasproti hi class BMW 7xx, ki je imel previsoko nastavljene luči?
ne?
No moji kit xenon zarometi blescijo dosti manj, kot oba primera zgoraj. Kako vem? Ker avto vecinoma prevaza okoli moja najdrazja in sem bil ze nemalokrat nasproti lastnega avtomobila.
Pyrobeast, prebral sem celo temo in ti moram povedat, da je avto v leru dosti manj nadzorljiv, kot v prestavi. Ne glede na situacijo. To piše povsod, noben tukaj si tega ni zmislil. Recimo, da govorimo tukaj za osebna vozila. Si predstavljaš, da bi pripeljal v ovinek kombi s tono ali par tovora u leru? Jest si rajsi ne, pa dnevno prevazam okoli v mojem kombiju precej tezko prtljago.
Nimas prav, niti za luci.
Pyr0Beast ::
Si predstavljam, kaj bi se zgodilo. Vsekakor pa me bolj skrbi, ko se nasprotna vozila peljejo skoraj po tvojem pasu.
Če ovinka ne bom v leru zvozil, ga ne bom tudi v prestavi. In obratno IMHO. Da bi mi pa drselo iz ovinka se mi pa še ni zgodilo, in IMO se mi tudi ne bo.
Sej ne divjam 150+ v leru .. zvečer, 50, mogoče 60, dokler se mi kakšen voznik za ritjo ne lima. V glavnem, najbolj udobna hitrost, kar se da.
Luči od X5ke mi pa pridejo ravno na višino moje glave, tako, da stvar sigurno slepi. Če je za mano, pa se mi odbija od levega ali desnega špegla spet direktno v glavo.
Če ovinka ne bom v leru zvozil, ga ne bom tudi v prestavi. In obratno IMHO. Da bi mi pa drselo iz ovinka se mi pa še ni zgodilo, in IMO se mi tudi ne bo.
Sej ne divjam 150+ v leru .. zvečer, 50, mogoče 60, dokler se mi kakšen voznik za ritjo ne lima. V glavnem, najbolj udobna hitrost, kar se da.
Luči od X5ke mi pa pridejo ravno na višino moje glave, tako, da stvar sigurno slepi. Če je za mano, pa se mi odbija od levega ali desnega špegla spet direktno v glavo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
flipflop ::
Pravkar se mi je par cm za ritjo vozil A8 s ksenonom in me ni slepil, tud Q7 me še ni slepil, pravzaprav me noben ksenon ni še zaslepil, sploh pa ne sredi belega dne. Če ma pa kdo slabo nastavljene luči pa pogledaš malo proti desnem robu in ne moti več.
jrtjtejtt ::
Pravkar se mi je par cm za ritjo vozil A8 s ksenonom in me ni slepil, tud Q7 me še ni slepil, pravzaprav me noben ksenon ni še zaslepil, sploh pa ne sredi belega dne. Če ma pa kdo slabo nastavljene luči pa pogledaš malo proti desnem robu in ne moti več.
Pol pač nisi občutljiv na svetlobo. Jaz imam probleme poleti hoditi po soncu, če so okoli mene bele stavbe. Problem pozimi ko je sneg in sonce. Enostavno ne morem imeti odprtih oči, ampak na pol mižim.
Normalne luči seveda ne slepijo dosti, bolj problem so tisti, ki imajo snop nastavljen previsoko, tam mi gledanje desnega roba ceste ne pomaga preveč.
flipflop ::
Kaj pa če nosiš sončna očala, tisto bi verjetno pomagalo podnevi, ponoči pa seveda ne gre.
lufthammer ::
Pyr0Beast: Sej zato pa se splača, .. pa če je še dolina .. juhujupi !
A še po klancu navzdol??
Sem prebral tole in me malo skrbi za mladega šoferja PyroBeasta, še bolj pa za vse ostale, ki se vozijo v njegovi bližini, zato imam en predlog zanj.
Ker se ti ne da dopovedati, da je vožnja skozi ovinke v leru nevarna in ti je še bolj všeč, če gre navzdol ti predlagam, da se odpelješ na Ljubelj in se na avstrijski strani parkrat spustiš "v leru" do Podljubelja. Sedaj je bolj malo prometa tam in boš imel lep mir za experiment. Če bo šlo prehitro, malo pobremzaj in ko ti bo začelo čudno smrdeti po vročem železu vedi, da so diski verjetno že žareče rdeče barve, kar je nadvse zdravilno. Če te še to ne prepriča, se odpelji do Podkorena in si oglej prometni znak, ki predpisuje uporabo določene prestave pri vožnji navzdol.
Zakaj bi uničeval zavore, če zaviranje krasno opravi motor, pri praktično isti porabi, kot v leru? Par sekund? Na ta način prihranjenega bencina v celem letu ne boš nabral za en pošten fajercajg.
Lahko pa začneš pred ovinki še motor ugašat, bo "prihranek" še večji in vožnja prijetno tiha. Le prej nam povej, kje se voziš.
Voziti s prižganimi lučmi? Tudi dolge so boljše kot nikakršne.
Ni lepšega presenečenja kot v megli v padski nižini kak italijan s pozicijskimi!! No, tega še nisi doživel, si premalo časa "šofer".
Utk ::
heh no, z Ljublja dol se nihče ne bi v leru spuščal, če je pa glih pravi klanec, da ohranjaš hitrost, ni pa nč strašno narobe. Samo res ne vem zakaj bi pred vsakim ovinkom to delal. Z lerom se ne bremza.
Pyr0Beast ::
heh no, z Ljublja dol se nihče ne bi v leru spuščal, če je pa glih pravi klanec, da ohranjaš hitrost, ni pa nč strašno narobe. Samo res ne vem zakaj bi pred vsakim ovinkom to delal. Z lerom se ne bremza.
Ha, tam z ljubelja dol se da v ene tretji, praktično četrti pridt BP. Ja ler bi fajn pasal z rekuperacijo energije, ... mmm
Ni lepšega presenečenja kot v megli v padski nižini kak italijan s pozicijskimi!! No, tega še nisi doživel, si premalo časa "šofer".
Na dolenjskem ni nič/dosti bolje vedi.
Zakaj bi uničeval zavore, če zaviranje krasno opravi motor, pri praktično isti porabi, kot v leru? Par sekund? Na ta način prihranjenega bencina v celem letu ne boš nabral za en pošten fajercajg.
Tako zavore ne zrabiš za 1 mm. Pa sej ne zaviram na polno, kot sem že n-krat povedal. 50/100m pred ovinkom dam v ler in počasi zmanjšujem na primerno hitrost ponavadi brez bremzanja, za ovinkom pa nazaj v prestavo pa gasa.
Pakne so 17€/kom, ni nevemkakšen strošek, pa še sam jih lahko zamenjaš, kar je v primerjavi z servisom mašine zanemarljiv strošek.
Ha, tam z ljubelja dol se da v ene tretji, praktično četrti pridt BP. Ja ler bi fajn pasal z rekuperacijo energije, ... mmm
Ni lepšega presenečenja kot v megli v padski nižini kak italijan s pozicijskimi!! No, tega še nisi doživel, si premalo časa "šofer".
Na dolenjskem ni nič/dosti bolje vedi.
Zakaj bi uničeval zavore, če zaviranje krasno opravi motor, pri praktično isti porabi, kot v leru? Par sekund? Na ta način prihranjenega bencina v celem letu ne boš nabral za en pošten fajercajg.
Tako zavore ne zrabiš za 1 mm. Pa sej ne zaviram na polno, kot sem že n-krat povedal. 50/100m pred ovinkom dam v ler in počasi zmanjšujem na primerno hitrost ponavadi brez bremzanja, za ovinkom pa nazaj v prestavo pa gasa.
Pakne so 17€/kom, ni nevemkakšen strošek, pa še sam jih lahko zamenjaš, kar je v primerjavi z servisom mašine zanemarljiv strošek.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
lufthammer ::
Ha, tam z ljubelja dol se da v ene tretji, praktično četrti pridt BP.
Če tam voziš v četrti je isto, kot bi dal v ler, ali pa ne govoriva o istem klancu. Je neko pravilo, po katerem voziš navzdol največ v tisti prestavi, v kateri zmoreš isti klanec navzgor in motorju pomagaš z zavoro.
V kakšno avtošolo si ti hodil, prmejduš!
Pakne so 17€/kom, ni nevemkakšen strošek, pa še sam jih lahko zamenjaš, kar je v primerjavi z servisom mašine zanemarljiv strošek.
In 17€ je kolk bencina? Ne vem, zakaj omenjaš servis. Kaj naj bi toliko trpelo pri zaviranju z motorjem, da bi moral na servis? Kurbelvela?
Invictus ::
Pyr0Beast> si že sploh kdaj šel čez Ljubelj v Avstrijo ????
Jaz tam vozim maskimalno v tretji, kjer res dobro poznam ovinke ...
Kar se tiče rekuperacije energije, bi moral biti avto v prestavi, da bi se to zgodilo. Tudi pri elektro motorjih, sicer pri njih v eni prestavi, ampak vseeno. Ampak mislim da tam lera sploh ne bo, ker je rotor vedno v magnetnem polje, ergo vedno v prestavi.
LP I.
Jaz tam vozim maskimalno v tretji, kjer res dobro poznam ovinke ...
Kar se tiče rekuperacije energije, bi moral biti avto v prestavi, da bi se to zgodilo. Tudi pri elektro motorjih, sicer pri njih v eni prestavi, ampak vseeno. Ampak mislim da tam lera sploh ne bo, ker je rotor vedno v magnetnem polje, ergo vedno v prestavi.
LP I.
Pyr0Beast ::
Če tam voziš v četrti je isto, kot bi dal v ler, ali pa ne govoriva o istem klancu. Je neko pravilo, po katerem voziš navzdol največ v tisti prestavi, v kateri zmoreš isti klanec navzgor in motorju pomagaš z zavoro.
Dah, v tretji gre dol BP če nimaš nevem koliko prtljage zadaj. Četrta pa samo na nekaterih bolj položnih delih.
V kakšno avtošolo si ti hodil, prmejduš!
Hodil ? Ne so me kar z avtom prišli iskat ..
In 17€ je kolk bencina? Ne vem, zakaj omenjaš servis. Kaj naj bi toliko trpelo pri zaviranju z motorjem, da bi moral na servis? Kurbelvela?
17€ je od oka 15L dizla. Za 2x v ljubljano pa nazaj. S tem, da pakne zrabiš mogoče kakšen % več.
Menjava sklopke te pride okoli 400€, odvisno od avta. ('Nova' konzerva te pride ceneje)
Jaz tam vozim maskimalno v tretji, kjer res dobro poznam ovinke ...
Z bencinarjem se je tam dol res malce težje voziti v 3tji, dizl pa že kar zmore BP.
Kar se tiče rekuperacije energije, bi moral biti avto v prestavi, da bi se to zgodilo. Tudi pri elektro motorjih, sicer pri njih v eni prestavi, ampak vseeno. Ampak mislim da tam lera sploh ne bo, ker je rotor vedno v magnetnem polje, ergo vedno v prestavi.
Niti ne. Pri načinu pogona in zaviranja s 4 kolesi prestave odpadejo.
Dah, v tretji gre dol BP če nimaš nevem koliko prtljage zadaj. Četrta pa samo na nekaterih bolj položnih delih.
V kakšno avtošolo si ti hodil, prmejduš!
Hodil ? Ne so me kar z avtom prišli iskat ..
In 17€ je kolk bencina? Ne vem, zakaj omenjaš servis. Kaj naj bi toliko trpelo pri zaviranju z motorjem, da bi moral na servis? Kurbelvela?
17€ je od oka 15L dizla. Za 2x v ljubljano pa nazaj. S tem, da pakne zrabiš mogoče kakšen % več.
Menjava sklopke te pride okoli 400€, odvisno od avta. ('Nova' konzerva te pride ceneje)
Jaz tam vozim maskimalno v tretji, kjer res dobro poznam ovinke ...
Z bencinarjem se je tam dol res malce težje voziti v 3tji, dizl pa že kar zmore BP.
Kar se tiče rekuperacije energije, bi moral biti avto v prestavi, da bi se to zgodilo. Tudi pri elektro motorjih, sicer pri njih v eni prestavi, ampak vseeno. Ampak mislim da tam lera sploh ne bo, ker je rotor vedno v magnetnem polje, ergo vedno v prestavi.
Niti ne. Pri načinu pogona in zaviranja s 4 kolesi prestave odpadejo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Invictus ::
Saj kaj sem napisal - vedno v eni presstavi, ker samo eno tudi ima ...
Ampak potem tudi tebi ljub ler odpade ...
LP I.
Ampak potem tudi tebi ljub ler odpade ...
LP I.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Pyr0Beast ::
Hja, pri direktnem pogonu na kolesa prestave in prestavna razmerja odpadejo ..
Ler .. seveda da ne odpade. Preprosto odklopiš magnetizacijo/navitja, ni induciranega toka, ni zaviranja.
Ler .. seveda da ne odpade. Preprosto odklopiš magnetizacijo/navitja, ni induciranega toka, ni zaviranja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Ejsi_Disi ::
He he z Ljubelja dol v tretji, četrti prestavi. Tudi v peti se da, tam čisto na koncu (v podnu). Z vrha dol je pa par ovinkov, kjer je treba šaltat v drugo. Tako da so to buče.
Rock n' roll ain't noise pollution!
Utk ::
No, seveda, lahko greš tudi v leru dol, če imaš rezervne diske v prtljazniku. Bremzat moraš pa itak, drugač se bi tudi v drugi preveč razletel.
Pyr0Beast ::
Z manj kot s tretjo se dol nisem pelal.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Tam ene 50 je šlo ..
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
dëych ::
Odvisno tut od motorja, dizel pa sploh sam posebi dost bolj bremza, če spustiš pedal za plin kot pa kakšen bencinar.
šernk ::
In 17€ je kolk bencina? Ne vem, zakaj omenjaš servis. Kaj naj bi toliko trpelo pri zaviranju z motorjem, da bi moral na servis? Kurbelvela?
17€ je od oka 15L dizla. Za 2x v ljubljano pa nazaj. S tem, da pakne zrabiš mogoče kakšen % več.
Menjava sklopke te pride okoli 400€, odvisno od avta. ('Nova' konzerva te pride ceneje)
naj ti povem da če prestaviš iz 5 v ler je obraba sklopke večja kot pa če ovinek spelješ normalno v 5 brez gasa. lol. sklopko boš pa z menjavanjem zelo težko uničil... uničil jo boš z sunkovitim speljevanjem, čakanjem na mestu v prestavi itd...(ja vem nekateri me boste prekleli zaradi tega, vendar na semaforjih, če se le da opazujem semafor za pešce ko dobijo rdečo luč se potem počasi pripravim).
praviš da ne zaviraš dosti?? v leru po klancu navzdol ali pa v četrti prestavi še prekleto veliko zaviraš, pa čeprav z manjšo silo. zelo rad bi si ogledal tvoje zavore takoj ko prispeš v dolino. najbrž bi se dalo kakšno jajce scvreti na njih. motorja z zaviranjem pri avtu ne boš tako hitro uničil, najbrž bo prej vse ostalo za v smeti razen če delaš 500.000+ km letno, pa še takrat boš menjal zaradi normalne obrabe
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
hja ne vem, moj clio se bi po tistem klancu brez bremzanja tudi v drugi sigurno do 90 razletu, oz. dokler ne bi mašina ven pogledla. V tretji je pa praktično isto kot ler. Edino če dizel bistveno bolj bremza, ampak dvomim da spet tolk.
Zheegec ::
Saj bremzati moraš (recimo jaz grem vsak dan doli po Trojanskem klancu), samo motor v pravi prestavi ti še bistveno bolj pomaga. Drugače ne narediš izpita če se po klancu navzdol pelješ v leru. Garantirano ga ne narediš.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Na izpitu ne bi nihče tega delal, sej ni tvoj bencin :)
Jaz se včasih prešlepam kje z lerom, ampak ne zato, da bi bremzal z njim, ampak zato, da ne rabim gasa pritiskat, gre v leru hitreje in ceneje. Za hude klance pa to ni.
Jaz se včasih prešlepam kje z lerom, ampak ne zato, da bi bremzal z njim, ampak zato, da ne rabim gasa pritiskat, gre v leru hitreje in ceneje. Za hude klance pa to ni.
Zheegec ::
Na izpitu ne bi nihče tega delal, sej ni tvoj bencin :)
Jaz se včasih prešlepam kje z lerom, ampak ne zato, da bi bremzal z njim, ampak zato, da ne rabim gasa pritiskat, gre v leru hitreje in ceneje. Za hude klance pa to ni.
Očitno nisi dobro prebral vsega tega... Avto porabi pri vožnji v prestavi (brez pritiskanja na gas) nekje ~0L/100 Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, saj je treba vbrizgavati nekaj goriva, da se motor ohranja pri življenju (da crkne). Zato pred vsakim zaviranjem čim več uporabljaj motor, saj imaš nižjo porabo ter manj obremenjuješ bremze.
Zato padeš na izpitu z vožnjo v klanec navzdol v leru, pa tudi lažje tako pelješ, ker lažje uravnavaš hitrost avta z bolj blagimi(=natančnimi) pritiski na zavoro, kot če imaš v leru. Torej vožnja v leru nima NOBENEGA pozitivnega učinka.
[edit] Velja za novejše avte, torej vse stare nekje ~10let in novejše.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Pyr0Beast ::
naj ti povem da če prestaviš iz 5 v ler je obraba sklopke večja kot pa če ovinek spelješ normalno v 5 brez gasa. lol. sklopko boš pa z menjavanjem zelo težko uničil... uničil jo boš z sunkovitim speljevanjem, čakanjem na mestu v prestavi itd...(ja vem nekateri me boste prekleli zaradi tega, vendar na semaforjih, če se le da opazujem semafor za pešce ko dobijo rdečo luč se potem počasi pripravim).
Tolko, da sprostiš prenos in ga nazaj vklopiš ?
Kaj pa prestavljanje v nižjo, je tam obraba sklopke manjša slučajno ?
praviš da ne zaviraš dosti?? v leru po klancu navzdol ali pa v četrti prestavi še prekleto veliko zaviraš, pa čeprav z manjšo silo. zelo rad bi si ogledal tvoje zavore takoj ko prispeš v dolino. najbrž bi se dalo kakšno jajce scvreti na njih. motorja z zaviranjem pri avtu ne boš tako hitro uničil, najbrž bo prej vse ostalo za v smeti razen če delaš 500.000+ km letno, pa še takrat boš menjal zaradi normalne obrabe
Zaviram kvečjemu z zračnim uporom .. pa karoserija nič bolj ne razpada oz. se lušči zaradi tega.
Očitno nisi dobro prebral vsega tega... Avto porabi pri vožnji v prestavi (brez pritiskanja na gas) nekje ~0L/100 Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, saj je treba vbrizgavati nekaj goriva, da se motor ohranja pri življenju (da crkne). Zato pred vsakim zaviranjem čim več uporabljaj motor, saj imaš nižjo porabo ter manj obremenjuješ bremze.
Vem, ampak nimam priusa, da bi ga peljal.
Zato padeš na izpitu z vožnjo v klanec navzdol v leru, pa tudi lažje tako pelješ, ker lažje uravnavaš hitrost avta z bolj blagimi(=natančnimi) pritiski na zavoro, kot če imaš v leru. Torej vožnja v leru nima NOBENEGA pozitivnega učinka.
Nekam energija more jt. Al gre v zračni upor, ali v bremze ali pa v mašino. Pa sej, če daš v ler ne greš takoj 120.
Tolko, da sprostiš prenos in ga nazaj vklopiš ?
Kaj pa prestavljanje v nižjo, je tam obraba sklopke manjša slučajno ?
praviš da ne zaviraš dosti?? v leru po klancu navzdol ali pa v četrti prestavi še prekleto veliko zaviraš, pa čeprav z manjšo silo. zelo rad bi si ogledal tvoje zavore takoj ko prispeš v dolino. najbrž bi se dalo kakšno jajce scvreti na njih. motorja z zaviranjem pri avtu ne boš tako hitro uničil, najbrž bo prej vse ostalo za v smeti razen če delaš 500.000+ km letno, pa še takrat boš menjal zaradi normalne obrabe
Zaviram kvečjemu z zračnim uporom .. pa karoserija nič bolj ne razpada oz. se lušči zaradi tega.
Očitno nisi dobro prebral vsega tega... Avto porabi pri vožnji v prestavi (brez pritiskanja na gas) nekje ~0L/100 Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, saj je treba vbrizgavati nekaj goriva, da se motor ohranja pri življenju (da crkne). Zato pred vsakim zaviranjem čim več uporabljaj motor, saj imaš nižjo porabo ter manj obremenjuješ bremze.
Vem, ampak nimam priusa, da bi ga peljal.
Zato padeš na izpitu z vožnjo v klanec navzdol v leru, pa tudi lažje tako pelješ, ker lažje uravnavaš hitrost avta z bolj blagimi(=natančnimi) pritiski na zavoro, kot če imaš v leru. Torej vožnja v leru nima NOBENEGA pozitivnega učinka.
Nekam energija more jt. Al gre v zračni upor, ali v bremze ali pa v mašino. Pa sej, če daš v ler ne greš takoj 120.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
šernk ::
Nekam energija more jt. Al gre v zračni upor, ali v bremze ali pa v mašino. Pa sej, če daš v ler ne greš takoj 120.
in če jo porazdeliš med vse tri enako je najbolj ekonomično. zaviranje z motorjem te stane 100x manj kot zaviranje z zavorami.
priporočam še da si vgradiš padalo na zadek da ga boš odprl ob spuščanju navzdol
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Utk ::
Očitno nisi dobro prebral vsega tega... Avto porabi pri vožnji v prestavi (brez pritiskanja na gas) nekje ~0L/100 Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, saj je treba vbrizgavati nekaj goriva, da se motor ohranja pri življenju (da crkne). Zato pred vsakim zaviranjem čim več uporabljaj motor, saj imaš nižjo porabo ter manj obremenjuješ bremze.
[edit] Velja za novejše avte, torej vse stare nekje ~10let in novejše.
Jaz sem dobro prebral, ti nisi. Seveda v leru porabi nekaj, recimo pol litra ali pa malo več, če greš dost hitro, ampak še zmeraj je to manj, kot če v peti prestavi po klancu navzdol pritiskaš na gas, ker brez gasa ne bi šlo dost hitro. Imam potovalni računalnik in brez skrbi, da so mi jasne te stvari :)
Zheegec ::
Očitno nisi dobro prebral vsega tega... Avto porabi pri vožnji v prestavi (brez pritiskanja na gas) nekje ~0L/100 Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, saj je treba vbrizgavati nekaj goriva, da se motor ohranja pri življenju (da crkne). Zato pred vsakim zaviranjem čim več uporabljaj motor, saj imaš nižjo porabo ter manj obremenjuješ bremze.
[edit] Velja za novejše avte, torej vse stare nekje ~10let in novejše.
Jaz sem dobro prebral, ti nisi. Seveda v leru porabi nekaj, recimo pol litra ali pa malo več, če greš dost hitro, ampak še zmeraj je to manj, kot če v peti prestavi po klancu navzdol pritiskaš na gas, ker brez gasa ne bi šlo dost hitro. Imam potovalni računalnik in brez skrbi, da so mi jasne te stvari :)
Čakaj - če je velik klanec moraš prej zavirati, kot pa pritiskati na gas. Če ja pa manjši klanec pa ti tako in tako sam klanec ne da kaj veliko pospeška in moraš pritiskati na gas.
Očitno nisi dobro prebral vsega tega... Avto porabi pri vožnji v prestavi (brez pritiskanja na gas) nekje ~0L/100 Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, saj je treba vbrizgavati nekaj goriva, da se motor ohranja pri življenju (da crkne). Zato pred vsakim zaviranjem čim več uporabljaj motor, saj imaš nižjo porabo ter manj obremenjuješ bremze.
Vem, ampak nimam priusa, da bi ga peljal.
Prius si pri vožnji navzdol polni svojo baterijo, ampak sam Prius je pri rahlo bolj dinamični vožnji bolj potraten kot en povprečni dizel, tako da ga lahko izpustimo iz pogovora (kje sem ga pa jaz omenil???). Torej povprečni avto porabi pri zaviranju z motorjem 0L/100Km, pri vožnji v leru pa porabi nekaj, da motor ne crkne. Torej, vožnja v leru je iz vsakega pogleda nesmiselna. Tudi iz stališča porabe.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Utk ::
Ne, če je mali klanec boš v leru ohranjal hitrost, v prestavi boš pa moral gas pritiskat. Dej poskusi enkrat, če se ti ne da dopovedat. Res ne vem kaj je to tako tezkega za razumet.
Pyr0Beast ::
+1
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
solatko ::
Fantje sej nima smisla nasprotovat Pyr0Beast - u, on je car, edini na forumu obvlada vse zakone fizike, avtomobilizma, strojništva in zakonodaje. Ne vem zakaj ga še noben avtomoto klub ni našel, saj je idealen za kakšnega cestnohitrostnega voznika. Na vse ma odgovor, tisti, ki imamo trideset in več let vožnje za seboj, se moramo pri njem učit, ker dečko res obvlada vse skrivnosti avtomobilizma. Če bi podeljevali medalje za klobase, je sigurn zmagovalc.
Pyr0Beast ::
Resistance is futile
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WamPIRe- ::
Zanimiva debata :)
Priznam, da se tudi jaz včasih peljem v leru recimo po trojanskem klancu, ki ga poznam do vsake luknje in v lepem suhem vremenu pa če res ni avtov na cesti! Zakaj ne, če imam spodaj čez 110km/h brez tiščanja na gas in s to hitrostjo naredim še nekaj kilometrov :P
Da bi pa prestavljal v ler med vožnjo, med ovinki ali kako drugače pa nikoli. Da o spolzki, poledeneli in zasneženi cesti sploh ne govorim.
Recimo sem se spustil po zaledenelem klancu navzdol v 1. prestavi in seveda je avto začelo nesti, ni bilo drugega kot da sem hitro prestavil v 2. prestavo, da so kolesa spet dobila stik s podlago šele potem je sledilo zaviranje.
Priznam, da se tudi jaz včasih peljem v leru recimo po trojanskem klancu, ki ga poznam do vsake luknje in v lepem suhem vremenu pa če res ni avtov na cesti! Zakaj ne, če imam spodaj čez 110km/h brez tiščanja na gas in s to hitrostjo naredim še nekaj kilometrov :P
Da bi pa prestavljal v ler med vožnjo, med ovinki ali kako drugače pa nikoli. Da o spolzki, poledeneli in zasneženi cesti sploh ne govorim.
Recimo sem se spustil po zaledenelem klancu navzdol v 1. prestavi in seveda je avto začelo nesti, ni bilo drugega kot da sem hitro prestavil v 2. prestavo, da so kolesa spet dobila stik s podlago šele potem je sledilo zaviranje.
Zheegec ::
CrniE - ko se peljem recimo po trojanskem klancu. V ovinek ne moreš iti hitro, ker je zelo oster, potem pa moraš dati v prestavo, ker ni hud klanec in v leru pridobivaš hitrost počasi. Če je pa velik klanec pa moraš imeti v prestavi zaradi zaviranja.
Res ne vem od kje nekaterim takšne ideje - povsod svetujejo vožnjo VEDNO (brez izjem) v prestavi. Vsak serviser ti bo to povedal, vsak inštruktor vožnje. Tukaj imate 100 argumentov, pa še vedno nekaj po svoje. V leru nikoli! Razen, če si prepričan da si sam na cesti - torej da ni mene v avtu pred tabo, za tabo ali na nasprotnem pasu - potem pa kar delaj kar želiš, varnost drugih mi je manj važna kot moja lastna.
Res ne vem od kje nekaterim takšne ideje - povsod svetujejo vožnjo VEDNO (brez izjem) v prestavi. Vsak serviser ti bo to povedal, vsak inštruktor vožnje. Tukaj imate 100 argumentov, pa še vedno nekaj po svoje. V leru nikoli! Razen, če si prepričan da si sam na cesti - torej da ni mene v avtu pred tabo, za tabo ali na nasprotnem pasu - potem pa kar delaj kar želiš, varnost drugih mi je manj važna kot moja lastna.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
lufthammer ::
Diske se menja skupaj s paknami, v nasprotnem primeru nisi naredil čisto nič.
Sem tole danes povedal enemu mehaniku, mu je skoraj ušlo od smeha.
Menjava sklopke te pride okoli 400€, odvisno od avta. ('Nova' konzerva te pride ceneje)
Zakaj menjava sklopke? Zaradi zaviranja z motorjem? Sploh veš, kdaj je sklopka najbolj obremenjena?
Z bencinarjem se je tam dol res malce težje voziti v 3tji, dizl pa že kar zmore BP.
AX 1.4 dizel? Prvi klanec za tunelom 12 procentov, oster desni zavoj, naprej klanec 12 procentov, še bolj oster levi zavoj, itd. Samo izredno slab šofer to pelje v tretji in jasno, ob menjavi paken mora menjati še od pregretja zvite diske. Sedaj te razumem.
Videl sem že razsut menjalnik, ko je tip po klancu proti Kranju šparal bencin, pred stoječo kolono za ovinkom pa panično iskal pravo prestavo. Ni je našel.
Zaviram kvečjemu z zračnim uporom .. pa karoserija nič bolj ne razpada oz. se lušči zaradi tega.
A bi rad bedasto izpadel?? Se pošteno trudiš in ti lepo uspeva.
Edit:Procenti
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lufthammer ()
jype ::
lufthammer> Prvi klanec za tunelom 12 promilov, oster desni zavoj, naprej klanec 12 promilov
Saj se načeloma strinjam, da je vožnja po ovinkih in klancih v leru totalna idiotarija, ampak... A si tak pijanc, da že povsod promile vidiš? :)
Saj se načeloma strinjam, da je vožnja po ovinkih in klancih v leru totalna idiotarija, ampak... A si tak pijanc, da že povsod promile vidiš? :)
Utk ::
CrniE - ko se peljem recimo po trojanskem klancu. V ovinek ne moreš iti hitro, ker je zelo oster, potem pa moraš dati v prestavo, ker ni hud klanec in v leru pridobivaš hitrost počasi. Če je pa velik klanec pa moraš imeti v prestavi zaradi zaviranja.
Res ne vem od kje nekaterim takšne ideje - povsod svetujejo vožnjo VEDNO (brez izjem) v prestavi. Vsak serviser ti bo to povedal, vsak inštruktor vožnje. Tukaj imate 100 argumentov, pa še vedno nekaj po svoje. V leru nikoli! Razen, če si prepričan da si sam na cesti - torej da ni mene v avtu pred tabo, za tabo ali na nasprotnem pasu - potem pa kar delaj kar želiš, varnost drugih mi je manj važna kot moja lastna.
Sej nisem rekel, da je vsak klanec primeren za to. Malokater je.
Zakaj bi serviser to rekel? To me resno zanima.
Sej če je kdo pred mano, tega itak ne morem delat, če je za mano, bo pa tam tudi ostal, če ne, imamo pa spet prvi problem.
lufthammer ::
A si tak pijanc, da že povsod promile vidiš? :)
Ha, ha Jype, hvala. Imamo res eno debato tle o alkoholu in sem podzavestno napisal promile, ajej. Upam, da ni povzročene preveč škode.
Pyr0Beast ::
Sem tole danes povedal enemu mehaniku, mu je skoraj ušlo od smeha.
Mi je kar žal za tvoj avto .. in tvojo varnost, če mehanik nima tri jasne o menjavi diskov.
Zakaj menjava sklopke? Zaradi zaviranja z motorjem? Sploh veš, kdaj je sklopka najbolj obremenjena?
Med speljevanjem in nesinhroniziranem sklapljanju. Še kje drugje ?
Menjava sklopke ? Zakaj že. Pred semaforjem 4, 3, 2, 1.. ali pa 4 . . 0 . 1 (Dasiravno je skopka praktično neobremenjena v dajanju v ler.
Videl sem že razsut menjalnik, ko je tip po klancu proti Kranju šparal bencin, pred stoječo kolono za ovinkom pa panično iskal pravo prestavo. Ni je našel.
Jah, se isto dogaja z BMW ji, ko modeli na avtocesti iz 4 te premenjajo v prvo. Mašina naredi samo kabuum ... oz. še to ne. Do mehanika potrebuješ vleko.
Mi je kar žal za tvoj avto .. in tvojo varnost, če mehanik nima tri jasne o menjavi diskov.
Zakaj menjava sklopke? Zaradi zaviranja z motorjem? Sploh veš, kdaj je sklopka najbolj obremenjena?
Med speljevanjem in nesinhroniziranem sklapljanju. Še kje drugje ?
Menjava sklopke ? Zakaj že. Pred semaforjem 4, 3, 2, 1.. ali pa 4 . . 0 . 1 (Dasiravno je skopka praktično neobremenjena v dajanju v ler.
Videl sem že razsut menjalnik, ko je tip po klancu proti Kranju šparal bencin, pred stoječo kolono za ovinkom pa panično iskal pravo prestavo. Ni je našel.
Jah, se isto dogaja z BMW ji, ko modeli na avtocesti iz 4 te premenjajo v prvo. Mašina naredi samo kabuum ... oz. še to ne. Do mehanika potrebuješ vleko.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
šernk ::
Mi je kar žal za tvoj avto .. in tvojo varnost, če mehanik nima tri jasne o menjavi diskov.
in kdaj je po tvojem mnenju disk uničen oz. primeren za menjavo???
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dzinks63 ::
Pyro , ti se v tej temi najbrž norca delaš in prilivaš bencin na ogenj, potem se pa smejiš, ko prebiraš kako foumaše meče do plafona.
Če pa tole pišeš popolnma resno, bi se pa moral malo zamislit, ker avta očitno ne znaš vozit, vprašanje če sploh imaš izpit.
Če pa tole pišeš popolnma resno, bi se pa moral malo zamislit, ker avta očitno ne znaš vozit, vprašanje če sploh imaš izpit.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46724 (34947) | INSIDE |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24191 (22060) | Zheegec |
» | Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 12900 (10753) | darkolord |
» | Ročna zavora pozimi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29959 (21895) | ;-) |
» | Dva centa za pospeševanje iz cestninske postaje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7103 (4633) | Tomi |