Forum » Na cesti » Vzdržljivost sklopk izven mesta
Vzdržljivost sklopk izven mesta
zobnik ::
Odvisno od načina vožnje, ampak če recimo voziš ene 50% regionalna, 40% AC in 10% mestne.
Kolk so vam pri takem načinu zdržale....
Kolk so vam pri takem načinu zdržale....
ZaphodBB ::
Moj avto, ki je bil očitno (glede na starost in kilometre) vožen na tak način je imel pri 250k sklopko še dovolj dobro, da sem celo razmišljal, da bi jo dal nazaj.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Scorpy84 ::
Vsakič mi je med 150-200k mi odpovedal ležaj ali pa potisni ležaj. Ko pa že vse razstaviš, preventivno menjaš sklopko, čeprav bi ta še dosti več zdržala.
Siddh ::
Imam preko 200 tisoč prevoženih na prvi sklopki, po občutku še bo dolgo držala. S tem da še vsaj enrkat na mesec vlečem prikolico. Motor pa je 1.6 bencinar.
fikus_ ::
Čisto odvisnoi kako voziš! Če pri speljevanju visiš na sklopki, ni dobro, prav tako da avto v klancu držiš s sklopko, ali pa pred semaforjem s stisnjeno sklopko (ležaj bo prej odpovedal), . . . .
Podobni je z zavorami, ko nekateri vozijo za ritjo in potem na polno po zavori. Vozite z dovolj veliko razdaljo in naj tudi motor zavira.
Podobni je z zavorami, ko nekateri vozijo za ritjo in potem na polno po zavori. Vozite z dovolj veliko razdaljo in naj tudi motor zavira.
feryz ::
Jaz kupujem avte z "doživljenjsko", vsaj tako proizvajalec trdi. Tako da se bolj poraja vprašanje, zakaj ostali kupujete drugačne.
Res pa je, da avtov nimam "doživljenjsko". Se jih prej znebim.
Sicer imam en prastari primerek Forda Mondeo. Niti olje še ni bilo menjano v menjalniku, avto ima preko 500 kkm.
Kaj pa ima zaviranje veze z obrabo sklopke?
Res pa je, da avtov nimam "doživljenjsko". Se jih prej znebim.
Sicer imam en prastari primerek Forda Mondeo. Niti olje še ni bilo menjano v menjalniku, avto ima preko 500 kkm.
Kaj pa ima zaviranje veze z obrabo sklopke?
zk_eu ::
Koliko bo zdržala sklopka je največ odvisno od voznika samega in popolnoma enako je z vztrajnikom.
Jaz imam na moji Insigniji 60% mestne vožnje in 40% avtoceste, pri čemer naredim malo manj kot 30.000 km na leto. Pri 220.000 km sklopka še vedno začne grabiti skoraj čisto pri dnu. Prejšnjo Astro sem prodal pri 320.000 km s prvo sklopko.
V obeh primerih je oziroma je postala sklopka že malenkost trša, kar pomeni, da je koš zaradi mestnih voženj že vseeno malo utrujen, vendar še zdaleč ni sile in takšna sklopka lahko zdrži še enkrat toliko. Predčasno zagotovo ne bom menjaval.
Po drugi strani smo na Focusu letniku 2016 pred 1 mesecem menjali komplet sklopke pri 30.000 km, ker ženske nogo počivajo na njej med vožnjo...
Zagotovo se sklopka na avtu, ki se vozi samo po AC manj obrabljala, vendar pa lahko s pametno vožnjo tudi na vozilih, ki se vozijo po mestu zdrži zelo zelo dolgo.
Točno tako. Potisni ležaj ne bo crknil, če ga boste uporabljali tako kot je bilo predvideno. To pomeni, da, ko avto ustaviš, prestaviš v prosti tek in daš nogo dol s sklopke, saj ni bil nared, da boste nogo ves čas gor tišali, kar počne 90% ljudi, s katerimi sem se vozil. In, če normalno spelješ, je obraba sklopke minimalna. Sklopka se največ obrablja, ko imaš visoke obrate motorja in ležeš kot polž.
Jaz imam na moji Insigniji 60% mestne vožnje in 40% avtoceste, pri čemer naredim malo manj kot 30.000 km na leto. Pri 220.000 km sklopka še vedno začne grabiti skoraj čisto pri dnu. Prejšnjo Astro sem prodal pri 320.000 km s prvo sklopko.
V obeh primerih je oziroma je postala sklopka že malenkost trša, kar pomeni, da je koš zaradi mestnih voženj že vseeno malo utrujen, vendar še zdaleč ni sile in takšna sklopka lahko zdrži še enkrat toliko. Predčasno zagotovo ne bom menjaval.
Po drugi strani smo na Focusu letniku 2016 pred 1 mesecem menjali komplet sklopke pri 30.000 km, ker ženske nogo počivajo na njej med vožnjo...
Zagotovo se sklopka na avtu, ki se vozi samo po AC manj obrabljala, vendar pa lahko s pametno vožnjo tudi na vozilih, ki se vozijo po mestu zdrži zelo zelo dolgo.
Čisto odvisnoi kako voziš! Če pri speljevanju visiš na sklopki, ni dobro, prav tako da avto v klancu držiš s sklopko, ali pa pred semaforjem s stisnjeno sklopko (ležaj bo prej odpovedal), . . . .
Podobni je z zavorami, ko nekateri vozijo za ritjo in potem na polno po zavori. Vozite z dovolj veliko razdaljo in naj tudi motor zavira.
Točno tako. Potisni ležaj ne bo crknil, če ga boste uporabljali tako kot je bilo predvideno. To pomeni, da, ko avto ustaviš, prestaviš v prosti tek in daš nogo dol s sklopke, saj ni bil nared, da boste nogo ves čas gor tišali, kar počne 90% ljudi, s katerimi sem se vozil. In, če normalno spelješ, je obraba sklopke minimalna. Sklopka se največ obrablja, ko imaš visoke obrate motorja in ležeš kot polž.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Buggy ::
Sklopka ali del nje (lamela, vztrajnik ali potisna plosca z lezajem) je ze v startu za kaksen avto/motor lahko poddimenzionirana. Seveda ni vseeno ali imamo voz z 60KM ali pa 250+..sicer pa je navor tisti, ki povzroci da sklopka zdrsne. Dostkrat ko grejo ljudje cipat avto in se poveca navor je praviloma govora tudi o zdrsevanju sklopke.
Tudi trakcija je pomembna. Ce na hitro splejes in bo od viska navora zavrtelo gumo je za sklopko boljse, kot pa pri 4x4 pogonu, kjer bo vecje breme nase prevzela sklopka in menjlanik. Ko k temu pristejemo nebroj razlicnih nacinov vozenj in speljevanja je prakticno nemogoce narediti nek pameten zakljucek.
Tudi bremzanje (po klancu dol z pred ovinkom zaviramo tako da damo v nizjo prestavo) lahko sklopko izrablja.
Skratka tema nekak nima prave vrednosti in je spet nekaj v smislu gum tem, ki je na enem avtu lahko super na drugem pac ne.
Tudi trakcija je pomembna. Ce na hitro splejes in bo od viska navora zavrtelo gumo je za sklopko boljse, kot pa pri 4x4 pogonu, kjer bo vecje breme nase prevzela sklopka in menjlanik. Ko k temu pristejemo nebroj razlicnih nacinov vozenj in speljevanja je prakticno nemogoce narediti nek pameten zakljucek.
Tudi bremzanje (po klancu dol z pred ovinkom zaviramo tako da damo v nizjo prestavo) lahko sklopko izrablja.
Skratka tema nekak nima prave vrednosti in je spet nekaj v smislu gum tem, ki je na enem avtu lahko super na drugem pac ne.
Scorpy84 ::
Eh to skos počnem, ko se ustavim, v ler, nikoli ne visim na sklopki al kaj kar omenjate itn... tudi pri pospeševanju pazim da ne trza, sploh ko imam prikolico. OK astra mi je zdržala 280k ko je ležaj šel, passat, zafira jima je šel potisni ležaj, 307 je že pri 130k šel ležaj ki ni odvisen od uporabe sklopke, tako kot pri astri. No sej po menjavi potisnega ležaja sem naredil še vsaj 200k pol pa prodal naprej...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
anketar ::
Arzen28 ::
Moj meganček odkar sem ga pred 6 leti kupil zagrabi šele v zadnji tretjini plus malce zatrese. Ko sem pelal k mehaniku, je rekel menjaj sklopko, ko dokončno crkne in da je ziher kriva sklopka. Saj je probal on, jaz, moja, pa še kdo, vsem zatrese malo. No, po 6 letih še vedno isto, sklopke nisem menjal, avto pa v tem trenutku star 12 let in realnih 150.000km prevoženih. Pred tem sta ga vozili 2 babici in v 6 letih naredile 48.000km.
One vozile skoz mestno, jaz nekako 20% mestne, 20% avtoceste in 60% regionalne, pri semaforju dajem v ler.
One vozile skoz mestno, jaz nekako 20% mestne, 20% avtoceste in 60% regionalne, pri semaforju dajem v ler.
stara mama ::
Odvisno od speljevanja v hrib, vleke tovora/naloženga avta in voznikove agresivnosti v strm klanec.
Ponavadi prej menjaš avto, al pa v celotnem lastništvu 1x sklopko - velika vrjetnost da tud potisni ležaj odpove prej.
Če jo menjaš dvakrat, pol se že moraš vprašat, kakšen voznik si.
Ponavadi prej menjaš avto, al pa v celotnem lastništvu 1x sklopko - velika vrjetnost da tud potisni ležaj odpove prej.
Če jo menjaš dvakrat, pol se že moraš vprašat, kakšen voznik si.
Ekologija™ in Trajnost™
zobnik ::
Men se je včeraj na 290.000km obrnil na cliotu 1.2, vožen nekak tako kot napisal zgoraj, se mi zdi da ne bo dolg zdržala. Prva sklopka, če imam srečo se mi včasih pri hladnem po 1km sliš, ko prestavim iz prvo v drugo neka "brušenje kovine s fleksarco" včeraj tega zvoka nisem slišal in tud kak dan pred.
Drugi "problem je" klenkajoč zvok.
Vozim avto po načelu ekološkega, da dokler dela, dela pol pa na razgradnjo.
Drugi "problem je" klenkajoč zvok.
Vozim avto po načelu ekološkega, da dokler dela, dela pol pa na razgradnjo.
T-h-o-r ::
Na Focusu je delovala še po 15 letih in 308 tisoč kilometrih.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Pentium ::
Prej ckrne vztrajnik kot sklopka na 80% 4 valjnih dizlov ;)
Menja se seveda potem cel komplet.
Menja se seveda potem cel komplet.
energetik ::
Moj meganček odkar sem ga pred 6 leti kupil zagrabi šele v zadnji tretjini plus malce zatrese. Ko sem pelal k mehaniku, je rekel menjaj sklopko, ko dokončno crkne in da je ziher kriva sklopka. Saj je probal on, jaz, moja, pa še kdo, vsem zatrese malo. No, po 6 letih še vedno isto, sklopke nisem menjal, avto pa v tem trenutku star 12 let in realnih 150.000km prevoženih. Pred tem sta ga vozili 2 babici in v 6 letih naredile 48.000km.Enako tudi pri mojem Hyundaiu (1,6 bencin). Kupil od enga "dedka" iz rovt pri 30.000km. Treslo pri speljevanju že takrat, prijela v zadnji tretjini. Očitno ogromno vožnje z drsečo sklopko.
One vozile skoz mestno, jaz nekako 20% mestne, 20% avtoceste in 60% regionalne, pri semaforju dajem v ler.
No, sedaj po 8 letih in dodatnih 100tkm se situacija ni spremenila, menjal bom če/ko bo potrebno. Bedno je, ker je treba za menjavo podret pol avta, sicer bi jo šel sam menjat.
Ganon ::
Ko stojim, vedno prestavim v prosti tek, nikoli ne držim sklopke. Opažam, da sem eden redkih, ki to počne.
radmannsdorf ::
kupil avto s 130k km in v treh letih naredil še 70k ne samo mestne, ampak "od hiše do hiše" službene vožnje v 90%, potem je bila menjava. fiat.
Arzen28 ::
Moj meganček odkar sem ga pred 6 leti kupil zagrabi šele v zadnji tretjini plus malce zatrese. Ko sem pelal k mehaniku, je rekel menjaj sklopko, ko dokončno crkne in da je ziher kriva sklopka. Saj je probal on, jaz, moja, pa še kdo, vsem zatrese malo. No, po 6 letih še vedno isto, sklopke nisem menjal, avto pa v tem trenutku star 12 let in realnih 150.000km prevoženih. Pred tem sta ga vozili 2 babici in v 6 letih naredile 48.000km.Enako tudi pri mojem Hyundaiu (1,6 bencin). Kupil od enga "dedka" iz rovt pri 30.000km. Treslo pri speljevanju že takrat, prijela v zadnji tretjini. Očitno ogromno vožnje z drsečo sklopko.
One vozile skoz mestno, jaz nekako 20% mestne, 20% avtoceste in 60% regionalne, pri semaforju dajem v ler.
No, sedaj po 8 letih in dodatnih 100tkm se situacija ni spremenila, menjal bom če/ko bo potrebno. Bedno je, ker je treba za menjavo podret pol avta, sicer bi jo šel sam menjat.
Problem je, ko sem za foro dve leti nazaj prodajal avto, mi je folk govoril sklopka je fuč, kupim za 500 evrov manj. Sem se samo nasmejal in raje obdržal avto. Letos bo pa moral iti, ker je 3vraten, rabim pa 5 vraten avto, ker se nam bo pridružil še en član :) Ko je avto zamorjen, ga še nekako spraviš da postane čez čas bolj odziven, sklopka pa dela še naprej isto. Žal. Ampak glavno, da dela.
brbr21 ::
240kkm, 500Nm, diesel, 1. dvomasni vztrajnik, 1. sklopoka, 1. ležaj. delovanje kot 1. dan. Verjetno, še danes dela z isto. :)
Pri tem avtu sicer z naskokom moj rekord po št. kilometrov, vendar tudi pri vseh ostalih civilnih avtih z ročnim menjalnikom BP. Pa nisem ravno počasen voznik... imam kar nekaj sezon aktivnega dirkanja za seboj (pa ne pred monitorjem).
Zelo je odvisno kaj počneš. Sklopka ne mara dolgotrajnega drsenja in s tem pregretja lamel ali nepotrebne obrabe. Je bolje bolj na 'trdo' speljevati, kot pa z dolgo drsečo sklopko. Seveda potem, če si precej grob in PREDVSEM brez občutka trpijo tudi drugi deli (zglobi, vztrajnik...). Najbolje je, da z manj gasa spelješ toliko, da sklopka popolnoma prime in šele potem daš gas do konca. Sploh če voziš avto z veliko Nm. Abosultno pa sovraži nogo na stoplalki. Tako na semaforjih ('talenti' celo kompenzirajo klančino), kot med vožnjo. Sicer so že dolgo potisni ležaji narejeni tako, da se konstantno vrtijo (tudi med sklopljeno sklopko), vendar pri počivanju noge na stopalki pride do komaj opaznega podrsavanja in pregrevanja. Že dolgo so na levi strani narejene spodobne opore za nogo. Tam ji je mesto in ne na kuplungi.
Če pa imaš željo, se pa da sklopko precej hitro podelat. Moj rekord - 5 štartov. 4x4 300+KM, serijska sklopka.
Pri tem avtu sicer z naskokom moj rekord po št. kilometrov, vendar tudi pri vseh ostalih civilnih avtih z ročnim menjalnikom BP. Pa nisem ravno počasen voznik... imam kar nekaj sezon aktivnega dirkanja za seboj (pa ne pred monitorjem).
Zelo je odvisno kaj počneš. Sklopka ne mara dolgotrajnega drsenja in s tem pregretja lamel ali nepotrebne obrabe. Je bolje bolj na 'trdo' speljevati, kot pa z dolgo drsečo sklopko. Seveda potem, če si precej grob in PREDVSEM brez občutka trpijo tudi drugi deli (zglobi, vztrajnik...). Najbolje je, da z manj gasa spelješ toliko, da sklopka popolnoma prime in šele potem daš gas do konca. Sploh če voziš avto z veliko Nm. Abosultno pa sovraži nogo na stoplalki. Tako na semaforjih ('talenti' celo kompenzirajo klančino), kot med vožnjo. Sicer so že dolgo potisni ležaji narejeni tako, da se konstantno vrtijo (tudi med sklopljeno sklopko), vendar pri počivanju noge na stopalki pride do komaj opaznega podrsavanja in pregrevanja. Že dolgo so na levi strani narejene spodobne opore za nogo. Tam ji je mesto in ne na kuplungi.
Če pa imaš željo, se pa da sklopko precej hitro podelat. Moj rekord - 5 štartov. 4x4 300+KM, serijska sklopka.
Buggy ::
tako je! Imeti moras seveda tudi nekaj obcutka, kot pri vsaki stvari. Tudi mocno pospesevanje z visoko prestavo iz nizkih obratov na dvomasni vztrajnik ne deluje zdravo, zato mi je zgornja trditev cisto jasna. Taksna dinamicna voznja in predvidevanje pa ugodno pripomore na vse sklope.
Na prvi Vectri 2.0T je bila sklopka v celoti dvakrat menjana ze pri 80Kkm. Ko sem avto kupil, sem dal lamelo k Sinterju karbonsko prevlect in speljeval tocno tako kot je napisal brb21. Ko sem avto prodal po naslednjih 200Kkm je bila se zmeraj tipi top.
Zgleda imam tako sreco da vse avte kupim od zenske voznice, tako da nekaj je verjetno tudi na tem :)
Na prvi Vectri 2.0T je bila sklopka v celoti dvakrat menjana ze pri 80Kkm. Ko sem avto kupil, sem dal lamelo k Sinterju karbonsko prevlect in speljeval tocno tako kot je napisal brb21. Ko sem avto prodal po naslednjih 200Kkm je bila se zmeraj tipi top.
Zgleda imam tako sreco da vse avte kupim od zenske voznice, tako da nekaj je verjetno tudi na tem :)
hojnikb ::
glede na to, da mas clio 1.2, bi te mogla menjava sklopke bolet glih en mal bolj, kot ce bi sel kupit v trgovino mlek.
Menjas in vozis dalje. Ce ti to predstavlja $$$ problem, avto prodaj in kupi bus karto.
/thread
Menjas in vozis dalje. Ce ti to predstavlja $$$ problem, avto prodaj in kupi bus karto.
/thread
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
jah, ce pa odpiras take neumne teme. Ne recem, da ti motor katastrofalno zaruzi, tu se pa pogovarjamu o strosku celih 25€
#brezpodpisa
zobnik ::
200 je mejava sklopke
ker sem jo že na enem menjal
ker sem jo že na enem menjal
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
hojnikb ::
25EUR je menjava, ce nimas dveh levih rok. Med tem ko si odpiral temo, bi si ze lahko pripravil avto za menjavo :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: FTad ()
hojnikb ::
Big deal, se en karton mleka zram in mas vse komplet
stvar lahko dobesedno sam doma na dvoriscu nardis z nekaj osnovnega orodja.
stvar lahko dobesedno sam doma na dvoriscu nardis z nekaj osnovnega orodja.
#brezpodpisa
energetik ::
+ ogromno delovnih ur. Treba je podret obe roki, odtočit olje iz menjalnika, ven potegnit obe polosi, nato če imaš srečo začneš stran šraufat menjalnik. Če pa nimaš sreče, moraš odšraufat še del izpuha in most. Seveda vse to, če zarustani šraufi sodelujejo. Ni glih za 2h dela...
SambaShare ::
Big deal, se en karton mleka zram in mas vse komplet
stvar lahko dobesedno sam doma na dvoriscu nardis z nekaj osnovnega orodja.
No ja. Ne bom pameten za specifičen motor, ampak v splošnem menjava sklopke ni preprosto opravilo. Ponavadi je treba odstraniti nosilec motorja, posledično dvigniti še motor, odstraniti polos, .... Menjalnik je takoj 50kg+, morata biti najmanj dva...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
zobnik ::
Zakaj bi to sam delal, če mam tle okol več fušarjev, doma menjaš ploščice, kak končnik, štarter, ....ne pa sklopke
hojnikb ::
Jah, če si penny pincher, potem morš nardit sam. V nasprotnem primeru pa to nardiš pri lokalnem fušarju, brez 10 tem na forumih in facebookih.
Do it and be done with it.
Sklopka je dejansko precej "fina" okvara, ker te opozori že dost časa pred tem da bo šla, da lahk počakaš vsaj do naslednje plače.
Do it and be done with it.
Sklopka je dejansko precej "fina" okvara, ker te opozori že dost časa pred tem da bo šla, da lahk počakaš vsaj do naslednje plače.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
tony1 ::
Sssaga ::
Mesta + regionalna vožnja, '98 japonski atmosferc z nikakvim navorom. Sklopka dela bp, 350k+ km, vozim med 2000-3000 rpm, vsak rečmo tretji dan 2. prestava do 6800 rpm (ravno pred blokado; ogret avto), ko se vključim na hitro cesto.
Nikoli ne matram sklopke, na klancu uporabljam ročno in z njeno pomočjo tudi speljujem. Se je pa ročna že mau zrahljala, ker jo zategnem k na dojcu...
Nikoli ne matram sklopke, na klancu uporabljam ročno in z njeno pomočjo tudi speljujem. Se je pa ročna že mau zrahljala, ker jo zategnem k na dojcu...
m0LN4r ::
Odvisno od načina vožnje, ampak če recimo voziš ene 50% regionalna, 40% AC in 10% mestne.Vecno.
Kolk so vam pri takem načinu zdržale....
Odvisno od načina vožnje, ampak če recimo voziš ene 50% regionalna, 40% AC in 10% mestne.Vec je odvisno od voznika in od relacije skoraj 0 v tem primeru. Najhujsi so tisti, ki v kriziscu stojijo na sklopki in ki brez obcutka saltajo navzdol brez prilagajanja obratov, vsaj malo.
Kolk so vam pri takem načinu zdržale....
Vglavnem bolj odvisno je od tega, kako dolgo drajsas sklopko. Ruski sosed jo je unicil doma na dvoriscu, ko je v rahel klanec porival tono pa pol ciglov na avtoprikolici.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
c3p0 ::
brbr21 ::
Dej hojnikb ne pametuj preveč. Verjamem, da si že v kakšnem računalniku disk zamenjal, komentiranje šraufanja avtov pa prepusti drugim.
Kot je že nekdo omenil Clio in podobni spredaj natlačeni FWDji niso ravno pet minut z levo roko. Tule si lahko pogledaš čaranje na dvorišču z 'nekaj osnovnega orodja'
Pa po možnosti, ko boš sam dol menjalnik vlekel, ti bo padel na tla in boš odlomil kak kos ohišja....
Če si parkrat zamenjal olje in filtre na avtu, te to še ne kvalificira za menjavo sklopke oz. boš kr fajn kri scal v taprvo. Se bolj splača najti popoldanca z dvigalom in vsaj tremi uspešnimi poskusi menjave za seboj...
Kot je že nekdo omenil Clio in podobni spredaj natlačeni FWDji niso ravno pet minut z levo roko. Tule si lahko pogledaš čaranje na dvorišču z 'nekaj osnovnega orodja'
Pa po možnosti, ko boš sam dol menjalnik vlekel, ti bo padel na tla in boš odlomil kak kos ohišja....
Če si parkrat zamenjal olje in filtre na avtu, te to še ne kvalificira za menjavo sklopke oz. boš kr fajn kri scal v taprvo. Se bolj splača najti popoldanca z dvigalom in vsaj tremi uspešnimi poskusi menjave za seboj...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: brbr21 ()
K0l1br1 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Seveda z dizlom je nemogoče peljat rikverc brez da bi stal na sklopki.Ni to rikša, da se ne bi dalo.
energetik ::
Dej hojnikb ne pametuj preveč. Verjamem, da si že v kakšnem računalniku disk zamenjal, komentiranje šraufanja avtov pa prepusti drugim.Se strinjam. Sam menjam olje, filtre, hladilno, zavorno, glavni zobati jermen, diske, pakne itd; ampak sklopke se doma ne bi lotil (čeprav mi je vse jasno, kako se zamenja).
Kot je že nekdo omenil Clio in podobni spredaj natlačeni FWDji niso ravno pet minut z levo roko. Tule si lahko pogledaš čaranje na dvorišču z 'nekaj osnovnega orodja'
Pa po možnosti, ko boš sam dol menjalnik vlekel, ti bo padel na tla in boš odlomil kak kos ohišja....
Če si parkrat zamenjal olje in filtre na avtu, te to še ne kvalificira za menjavo sklopke oz. boš kr fajn kri scal v taprvo. Se bolj splača najti popoldanca z dvigalom in vsaj tremi uspešnimi poskusi menjave za seboj...
Časovno in fizično prezahtevno. Oz. bi se, če bi bil brez šihta. Z malo časa in samo osnovnim orodjem bi bila kar zafrkancija. Pri tem delu izredno prav pride dvigalo, pnevmatska pištola pa še kakšen po višini nastavljiv nosilec (da gor nasloniš menjalnik in ga spustiš).
stara mama ::
Prej ckrne vztrajnik kot sklopka na 80% 4 valjnih dizlov ;)
Menja se seveda potem cel komplet.
Ziher si VAG-ovc.
Se ti ne čudim.
Ekologija™ in Trajnost™
hojnikb ::
Dej hojnikb ne pametuj preveč. Verjamem, da si že v kakšnem računalniku disk zamenjal, komentiranje šraufanja avtov pa prepusti drugim.
Kot je že nekdo omenil Clio in podobni spredaj natlačeni FWDji niso ravno pet minut z levo roko. Tule si lahko pogledaš čaranje na dvorišču z 'nekaj osnovnega orodja'
Pa po možnosti, ko boš sam dol menjalnik vlekel, ti bo padel na tla in boš odlomil kak kos ohišja....
Če si parkrat zamenjal olje in filtre na avtu, te to še ne kvalificira za menjavo sklopke oz. boš kr fajn kri scal v taprvo. Se bolj splača najti popoldanca z dvigalom in vsaj tremi uspešnimi poskusi menjave za seboj...
brez skrbi, sem že tut menjaval kuplonge in vem kaj gre v to. In vem tudi, da če hočeš, lahko to tut nardiš sam doma. Ni pa to job za med malco, to pa.
Ampak če se treseš za vsakih 10EUR, ki grejo v strošek avta, ti pač kaj druga ne preostane.
V tem primeru je iskanje poceni delov na autodoc in DIY varjanta čez kakšen vikend edina rešitev. Pa še kakšena spretna roka zram.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
zobnik ::
Tud sam se jo nebi lotil menjat, čeprav sem menjal že na drugih avtih kompletne amortizerje, zavore, končnike, spone, roke, polosovine, hladilnike, pečke, ležaje....itak pa rabiš ogrevano garažo, ker tole zunaj šranfat....pa še nad menjalnikom je plinska napeljava, bi jo moral odstrant, da sploh lahko šranfaš.
matter ::
Kako pa je z bremzanjem s sklopko ?
Jaz to redno počnem, pa me zanima ali je bolje več bremzati z zavorami in delam napačno. Sam namreč celotno pot iz vasi do mesta (20km) komaj kaj pritisnem na bremzo, pa imam sedaj dvome, če morda to ni najbolje za menjalnik/sklopko.
PS: Enkrat sem malo zakuril sklopko z drugo prestavo, pa mi sedaj občasno podrsava prva prestava. Ampak to mi občasno (ne vedno) dela že 80000km. Kaj sem fental ?
Jaz to redno počnem, pa me zanima ali je bolje več bremzati z zavorami in delam napačno. Sam namreč celotno pot iz vasi do mesta (20km) komaj kaj pritisnem na bremzo, pa imam sedaj dvome, če morda to ni najbolje za menjalnik/sklopko.
PS: Enkrat sem malo zakuril sklopko z drugo prestavo, pa mi sedaj občasno podrsava prva prestava. Ampak to mi občasno (ne vedno) dela že 80000km. Kaj sem fental ?
Grem basket pa bom neloke metal
K0l1br1 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31730 (16760) | OChack |
» | Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26349 (12447) | krneki0001 |
» | Problem s sklopko - nateg?Oddelek: Na cesti | 10178 (9303) | 69charger |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46587 (34810) | INSIDE |
» | Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 47192 (43621) | šernk |