» »

Ročna zavora pozimi

Ročna zavora pozimi

1 2
3
4 5

T0RN4D0 ::

Kaj je pa narobe z lerom pred semaforjem lol. Če maš trdo sklopko res ne vidim razloga da bi tri minute držal sklopko. Pač gledaš semafor za pešce in šaltaš par sekund preden je potrebno speljat.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Matev ::

Kaj je pa narobe z lerom pred semaforjem lol. šaltaš par sekund preden je potrebno speljat.


ti to resno?

dëych ::

Pred sefamorjem ko stojis in čakas na zeleno res ne rabis drzat sklopko, pa bremzo zravn. Zakaj bi obremenjeval svoje noge? No razn če veš, da rabis 5sek za v prvo dat pa ročno spustit. 8-O Al v cem je finta? Manjši izpust C02, ker drzis sklopko in bremzo istočasno?

T0RN4D0 ::

Resno ja. Povej mi en pameten razlog da bi par minut držal sklopko, če vidiš da si naletel na rdečo, in moraš počakat še tri minute. Razen če si tolk nesposobn da se bojiš da ne boš najdu prve.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Tilen ::

jaz se videl celo ljudi, ki prestavlajo v ler pred semaforjem
namesto da bi imali lepo v prvi in speljali hiro kot se spodobi


Kaj tocno je narobe s tem, ko ze od dalec vidim rdeco in dam v ler do semaforja? Ce si ti zivcen in rad iz 50 km/h zadnji meter zaviras imas problem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Ejsi_Disi ::

Kaj je pa narobe z lerom pred semaforjem lol. šaltaš par sekund preden je potrebno speljat.


ti to resno?


Matev, a ti to resno tako neumno sprašuješ. Res, da ni treba pred vsakim semaforjem dati v ler, samo če se ti pa ravno pred tabo prižge rdeča, zakaj ne bi spočil noge?
Rock n' roll ain't noise pollution!

tx-z ::

Tko te učijo u avtošoli xD
tx-z

WarpedGone ::

Mene so lepo naučili naj dam v ler. Škoda potisnega ležaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Pyr0Beast ::

Da v avtosoli, potem ti je pa avto crknu, ko si nogo zaradi utrujenosti nahitro spustu [:D]
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kixs ::

Mene bolj moti, da v koloni pred semaforjem drzijo zavoro, osvetljujejo voznika zadaj (ponoci precej motece) in pred speljevanjem vedno zamujajo, ker je potrebno najprej spustiti zavoro, dati v 1. in nato speljat...

Sam imam vedno v leru, ce ni ravno tudi malo zategnenjo rocno in vedno hitro speljem. Ce sem prvi na semaforju, prakticno takoj z rumeno, ker imam vse semaforje nastudirane.

krneki0001 ::

Problem manjših avtomobilov so zadnje pakne. Večina novejših in večjih avtomobilov ima zadaj diske in pozimi to ni problem, pa lahko zateguješ ročno kolikor ti paše. Tisti s paknami pa raje ne zategujte ročne pozimi. Sam problem je v vodi, ki pride med pakno in ohišje. Ta namreč zmrzne in primrzne pakno na ohišje. Ko spustite ročno, se pakna ne odmakne in ko z avtom speljete lahko odtrgate zmes na pakni, ki ostane na ohišju in ko naslednjič zabremzate, lahko kolo blokira in tako tudi ostane. Pomaga lahko malo rikverc in spet naprej, lahko pa samo servis, če se dobro se skupaj zakajla. Največkrat imajo te probleme clioti in poloti. Na teh smo največkrat šraufal te zadeve(malo je pa tudi od nekvalitetnih paken, ker je slabo skupaj dano in se masa odlepi hitreje, kot pa da bi led zdrobilo).

Pyr0Beast ::

Hah, jaz v nabitih kolonah, ko se ne premikas, kar ugasnem luci, da nimajo ludje okoli mene bolj svetlo v kabini noter kot da je dan.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

Če vam zmrzuje zajla/pakne pomeni, da je ohišje zajle preperelo in zarjavelo, tako da notr pride voda, ali pa ste pred parkiranjem peljali čez tako ogromno lužo, da vam je zalila boben in se še ni posušil. Ne vem, kako bi drugače v boben prišla voda/vlaga, ker pri bremzanjih se boben lepo segreje in slučajna vlaga izpari. Tako da tisti s problemi preglejte/zamenjajte komplet zajlo+ohišje, pa bo.
Meni še nikoli ni zamrznila zajla/pakne, pa jo redno uporabljam vsak teden, ko grem v hribe in parkiram na klancih. Tudi pri -10°C. Pri ornk klancih podstavim tudi kamen, ker ne bi rad kdaj našel avta v 10 in več metrskem prepadu...
Sicer pa pri parkiranju na ravnem dam samo v 1. prestavo. Pred semaforji pa v ler in po potrebi ročno. Ne vem zakaj bi med čakanjem obremenjeval nogi s tiščanjem pedal. Speljem pa že pri rumeni, ker gledam semafor za pešce.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

T0RN4D0 ::

Čakamo zdaj Mateva da nas bo razsvetlil zakaj je takšen greh dat v ler pred semaforjem :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

JanK ::

Problem manjših avtomobilov so zadnje pakne. Večina novejših in večjih avtomobilov ima zadaj diske in pozimi to ni problem, pa lahko zateguješ ročno kolikor ti paše.


Ce imas zadaj diske, se ne pomeni, da je rocna tudi na diske, temvec ima avto zlahka se boben za rocno zavoro. Razlog: mehansko je precej tezje z zajlo dovolj stisniti celjusti okoli diskov v primerjavi s silo, ki jo dobis v bobnu.

ivanuscha ::

Jst tud vedno dam pred semaforjem v ler. Prov noobovsko se mi zdi tiščat kuplengo in met v prvi... pa tud men grejo na živce uni ki tiščijo bremzo pred semaforjem, ker nervira ta močna rdeča luč! Potegne se ročno, če je že potreba.

kixs ::

Problem manjših avtomobilov so zadnje pakne. Večina novejših in večjih avtomobilov ima zadaj diske in pozimi to ni problem, pa lahko zateguješ ročno kolikor ti paše.


Ce imas zadaj diske, se ne pomeni, da je rocna tudi na diske, temvec ima avto zlahka se boben za rocno zavoro. Razlog: mehansko je precej tezje z zajlo dovolj stisniti celjusti okoli diskov v primerjavi s silo, ki jo dobis v bobnu.


Mas kak primer avta, ki ima poleg diskov zadaj, se bobne?

ogrskasalam ::

vsi bmwji in mercedesi, med drugim. pa nissan in se marsikdo ;)

El Barto ::

Sicer je čisto enostavno dovolj stisnit ploščice na disk z ročno, le čeljusti, ki to omogočajo so precej dražje od navadnih in ročna na diske precej bolje prime kot na boben. Problem je pa pri vročih diskih in ploščicah, ko se material ohlaja in krči, posledično pa prijem popušča - kar nekaj avtov je že ušlo zaradi tega.
Pri bobnih je pa pri ohlajanju ravno obratno in se pritisk pakn na boben povečuje pri ohlajanju.

Aja Daewooji imajo tudi zadaj kombinirane disk - boben zavore.

PS
Osebno tudi čakam v kolonah z ročno in v leru.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: El Barto ()

kixs ::

ogrskasalam:

Zanimivo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

Icematxyz ::

Ne da se strinjam s tem da moraš imeti v prvi in držati sklopko ko čakaš pred semaforjem ampak v avtošoli sem moral brezpogojno to početi. Večkrat mi je bilo to izrecno povedano.

Seveda tega ne počnem več in skoraj vedno dam v ler in stisnem zavoro ko čakam. Posebej še če vidim da je ravno rdeča se prižgala. Razen morda če sem prvi v vrsti takrat pa pač maš v prvi pa čakaš.

S tem da nebi več zavore zategoval v sodobnih avtomobilih? Ta se mi zdi bosa. Poleti in pozimi vedno ko oceniš da teren ni raven zategneš ročno...

Dr_M ::

Mas kak primer avta, ki ima poleg diskov zadaj, se bobne?


Prej sm mel kio sephio, mela disk za normalno bremzo, za rocno pa boben. Pravtako ima to Peugeot 406, ki si ga lastim...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

T0RN4D0 ::

Za sephie je vseen če bi mele ročne al pa ne. :D
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T0RN4D0 ()

Dr_M ::

Heh, dokler se ni avto premikal, je bla rocna zadovoljiva. >:D :D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

clothes ::

Tudi od mene je inštruktor zahteval, da imam avto v prestavi ko čakam na zeleno.

Povedal pa je tudi razlog zakaj to zahteva; namreč kandidati so izpitni vožnji nekoliko nervozni in rado se zgodi, da ob zeleni luči pozabijo dati v prvo in kar pritiskjo na gas v prazno!

Rekel je tudi, da po opravljenem izpitu pozabim na to pavilo!

šernk ::

Tudi od mene je inštruktor zahteval, da imam avto v prestavi ko čakam na zeleno.

Povedal pa je tudi razlog zakaj to zahteva; namreč kandidati so izpitni vožnji nekoliko nervozni in rado se zgodi, da ob zeleni luči pozabijo dati v prvo in kar pritiskjo na gas v prazno!

Rekel je tudi, da po opravljenem izpitu pozabim na to pavilo!



nič mi niso rekli naj pozabim na to pravilo, je pa res da sem trpel ko sem moral stalno držati sklopko in me ne prepriča nihče da bom po 2 min na mestu držal sklopko.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Sami neki invalidi, nihče ne more minuto sklopke držat, več kot toliko pa ni treba skoraj na nobenmu semaforju čakat. V nuli se bremenijo peresa na potisni plošči, zakaj še ne ugasnete avta, bi se še pozneje speljevalo v zeleno, pa več bi jih šlo v rdečo.

Dr_M ::

Nekateri hodimo v sluzbo, pa mogoce kdaj stojimo 8 ur...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

dzinks63 ::

>>>V nuli se bremenijo peresa na potisni plošči

Kakšni argumenti. Ne vem kateri avtomobil ti ni sposoben v leru prelaufat zastoje pred semaforji, kakšen levi izpred 50let?

Sicer pa tole nima nobene povezave z temo in ročno zavoro pozimi.

solatko ::

To pomeni, da se potisna plošča prej sesuje in je treba sklopko prej menjat, kar je pri nekaterih avtih kar velik strošek, toliko za tiste, ki šparajo potisni ležaj, s tem, da dajejo v nulo. Sklopka ni narejena tako, da bi z užitkom laufala na mestu in ji delovanje motorja na mestu z pogonom menjalnikove gredi, škodi mnogo bolj, kot vleka težke prikolice. Tudi če se da v nulo, je za sklopko bolje, če je lamela umaknjena od plošče, torej je potrebno držat pedal od sklopke ali ugasnit motor. Če se vam to dogaja cca desetkrat na dan, računajte na uničenje sklopke v cca 4-ih letih.

šernk ::

To pomeni, da se potisna plošča prej sesuje in je treba sklopko prej menjat, kar je pri nekaterih avtih kar velik strošek, toliko za tiste, ki šparajo potisni ležaj, s tem, da dajejo v nulo. Sklopka ni narejena tako, da bi z užitkom laufala na mestu in ji delovanje motorja na mestu z pogonom menjalnikove gredi, škodi mnogo bolj, kot vleka težke prikolice. Tudi če se da v nulo, je za sklopko bolje, če je lamela umaknjena od plošče, torej je potrebno držat pedal od sklopke ali ugasnit motor. Če se vam to dogaja cca desetkrat na dan, računajte na uničenje sklopke v cca 4-ih letih.



oz preračunano v kilometre cca 240k km in 14 let?? oz 8 let in 120k km oz. recimo yugo 20 let in 80k km (lahko ga izključimo ker vidi semaforje vsega nekajkrat letno)? le pri prvem je bila sklopka menjana pri 240k km, z vsemi avti vozimo vsi na isti način, na semaforju iz prestave. vsi tej avti so nizkega cenovnega razreda (fiat oz yugo, ki veljajo za slabše avte) pa niti eden od teh te tvoje teze ne potrdi. tako da bom kar verjel večim prekaljenim mačkom da držanje sklopke na mestu precej bolj škoduje kot pa da je ne držiš. saj delajte pač po svoje. lahko da se zgodi da štartam zaradi tega 10x na leto pozneje kot takoj ob prižigu zelene, saj večinoma opazujem luč na drugem semaforju in ko je tam rumena sem že v prestavi :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krneki0001 ::

To pomeni, da se potisna plošča prej sesuje in je treba sklopko prej menjat, kar je pri nekaterih avtih kar velik strošek, toliko za tiste, ki šparajo potisni ležaj, s tem, da dajejo v nulo. Sklopka ni narejena tako, da bi z užitkom laufala na mestu in ji delovanje motorja na mestu z pogonom menjalnikove gredi, škodi mnogo bolj, kot vleka težke prikolice. Tudi če se da v nulo, je za sklopko bolje, če je lamela umaknjena od plošče, torej je potrebno držat pedal od sklopke ali ugasnit motor. Če se vam to dogaja cca desetkrat na dan, računajte na uničenje sklopke v cca 4-ih letih.


Sklopka je zdržala 300.000 kilometrov in celih 14 let, preden sem jo menjal na avtu, pa na vsakem križišču kjer stojim prestavim v ler. Sicer vedno preden se prižge zelena imam že prestavljeno v prvo in čakam da bom speljal, ampak vseeno nekaj časa laufa v leru. Pozimi zjutraj ko vstanem, grem vžgat avto in potem notri še zajtrk pojest in nato v službo. Avto stoji vsaj 10 minut v leru in vžgan - in to delam vsako zimo, kadar je mrzlo zunaj.

Avto je narejen zato, da laufa ali v leru ali pa v prestavi - ne sme pa v leru bolj uničevat sklopke.


Potisni ležaj imam železen in ne plastičen, tako kot vsi novejši avtomobili.

energetik ::

Ta je pa malo lovska, da bi se sklopka uničevala v leru. Zakaj že? Pač poganja 1 gred menjalnika. Je 1000x bolj obremenjena ob speljevanju in raznih sunkih pri menjavi prestav, vožnji v klance..

Pyr0Beast ::

Sklopka deluje v leru popolnoma enako kot v prestavi :>
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

energetik ::

Ja, sej zato pa ne vem, zakaj eni bluzijo o uničevanju sklopke v leru - namesto celega avta v tem primeru poganja le eno gred v menjalniku...

JanK ::

...V nuli se bremenijo peresa na potisni plošči....


Kaksna bedarija. Ko je sklopka spuscena (sklopljena) so peresa manj obremenjena, kot ko je pritisnjena. Kaj pa mislis, da ti pritiska nazaj na pedal, kaksen dodaten feder v kabini? Nak! To kar cutis so peresa v sklopki, katerih sila se prenasa preko hidravlike ali zajle na pedal.

Ko pritisnes pedal sklopke, obremenis potisni lezaj in hkrati bolj obremenis peresa, kot so pri spuscenem pedalu.

Na strani http://auto.howstuffworks.com/clutch1.h... se na sliki prav lepo vidi kako se modra peresa zvijejo in dodatno obremenijo, ko kliknes na "Click here to disengage clutch".

Kot je ze nekdo omenil: ko je pedal spuscen, je od motorja do menjalnika mehanicna situacija identicna, ne glede na to ali je menjalnik v prestavi ali ne. Razen seveda tega, da, pri menjalniku v prestavi, sklopka dejansko prenasa navor, ko je menjalnik v leru, pa takorekoc nic (razen nekaj malega, toliko da vrti zobnike in gredi v menjalniku - premaguje trenje, ki je itak vedno prisotno). In ce nekdo trdi, da pri takorekoc nic prenosa navora pride do bistveno vecje obrabe, kot pri polni obremenitvi, bo moral to zelo dobro utemeljiti.

Bernardka ::

Danes pa se je ta nesreča zgodila meni, vsedem se v avto a avto nikamor :) oba zadnja kolesa sta čist zablokirala.. naj omenim le da se mi to čez celo zimo ni zgodilo niti enkrat,pa sm ročno zategovala tudi pri -25stopij..z 'rukanjem' in silo sem nekako prisilila celoten sistem da je zavora popustila..vendar me sedaj skrbi da ga nism kej "polomila" Torej,mi lahko kdo pove če obstaja možnost da se zajla vtrga oz. če je možno da ročna ni čist popustila..

Pyr0Beast ::

ce so tezave, na servis ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

;-) ::

Vedno ko sem pri rdeči luči zategnem ročno in dam v ler razen če predvidevam da se bo v naslednjih par sekundah pokazala zelena.

para! ::

Bernardka, tudi sam sem vedno zategoval ročno, tud pri temperaturah pod ničlo, pa ni nič zmrznilo. Nato sem se odločil, da grem na pranje podvozja zarad vse te soli na cesti, na parkirišču zategnil ročno in voila, drug dan avto ne gre nikamor :)

No, tudi sam sem drmal avto naprej in nazaj in zadeva se je zrahljala, sem pa zaradi sigurnosti pustil avto stati na soncu še par ur, pa je očitno vse skupaj odmrznilo.

lp
Death before dishonor!

fabrskd ::

Kaj pa če nimaš sklopke?
Screw you guys i'm going home!!!

Pyr0Beast ::

Pol tut avta nemas (razn ce se furas na strom) :>
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Matev ::

sklopke nimajo avtomatiki

oziroma nimajo pedala za sklopko...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

T0RN4D0 ::

Kar velika razlika je med tema dvema vrsticamama.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: T0RN4D0 ()

Zheegec ::

Hehe, ta je bila pa dobra zdajle :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Hehe. Že preprosta motorka ima sklopko :>
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

tx-z ::

Ja če maš avtomatika pač zategnš ročno tko k js. Do zdej nism nkol meu problema pa jo vedn do konca zategnm :)
tx-z

krneki0001 ::

Sklopko imajo vsi avtomobili.

joze67 ::

Sklopko imajo vsi avtomobili.


Vsaj vsi na motorje z notranjim izgorevanjem. Električni avto nima potrebe po sklopki.

Matev ::

sklopko ja

ampak pedal za sklopko je tisti ki manjka avtomatikom

in zatorej se reče da avto nima sklopke
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ugasnjen avto v prestavi leze naprej

Oddelek: Na cesti
366394 (4367) mikhaair
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7212823 (11147) Mavrik
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11726936 (24986) BigWhale
»

"Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15144568 (32791) INSIDE
»

Ročna zavora - vrgli so me na tehničnem. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15944872 (41301) šernk

Več podobnih tem