» »

Ročna zavora pozimi

Ročna zavora pozimi

strani: 1 2 3 4 5

Dr_M ::

A ni bilo neki casa celo prepovedano zategovat rocno pri parkiranmu avtu? Nevem zakaj mam skos to v glavi :D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

TribesMan ::

Sam sem imel že več pripetljajev z ročno zavoro, eden je bil enak kot v prvem postu. Zima zunaj -20 pridem do avta, spustim ročno in se je čutilo da je bila ročica ohlapna... ergo zamrznjen kabel. Ker nisem mel šanse da avto odtajam sem najprej pustil prižgan avto nekaj časa, potem sem se pa počasi peljal. In ko avto pri 50km/h kuri 12l/100km veš da bo šlo nekaj hudo narobe... in je šlo :D Zakurjen zadnji disk in ploščice.

Druga štorija se je na srečo končala brez posledic lahko pa bi bilo precej bolj žalostno vseskupaj.
Šli smo na morje (Pag) ko smo se pripeljali do pristanišča v Prizni smo avto postavili lepo v kolono in šli kupit karte. Ročno sem zategnil in dal v rikverc. Ko smo prišli nazaj se je kolona že premikala naprej zato sem premaknil avto naprej. A glej ga zlomka, ko sem zategnil ročno zavoro drugič se je zaslišal pok in ročica je šla prosto gor... strgana zajla. Kako bi zgledalo če bi se zajla strgala medtem ko me ni bilo pri avtu si niti nočem predstavljati.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

imagodei ::

> "Kako bi zgledalo če bi se zajla strgala medtem ko me ni bilo pri avtu si niti nočem predstavljati. "

No, bilo bi podobno, kot če je ne bi zategnil. >:D

Simpl: do težav pač pride. Govorimo o napravi, o avtomobilu. Sem pa dokaj gotov, da do strganih ter zarostanih zajl prihaja bistveno redkeje, kot do raznih problemov z mašino, ležaji, ipd. Vse te zadeve so pod bistveno večjimi obremenitvami, kot ena zajla, ki jo zategneš in spustiš.

Pa še enkrat: na ravnem ni treba ročne zategovat do navpičnega položaja. Zadostuje čisto malo. In ja, izjeme obstajajo. Zelo nizke temperature so gotovo tak primer.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Na ravnini se nikoli na potegne ročne, tudi če ti nekdo trči v avto, bo prva glih toliko zadržala avto, kot ročna, če gdo ne vrjame naj proba. Z drugim avtom se nasloni na odbijač in ga poizkusi porint, ko je v prvi in ko ima ročno, bo takoj opazil, da prva bolj drži avto na mestu, kot ročna (pomožna zavora).

dukenukem ::

jah to sam v brzin pustiš, če rado primrzne ročna,men je odtrgal en fedr na desni pakni in je pol ročna mal zezala

imagodei ::

solatko> "Na ravnini se nikoli na potegne ročne, tudi če ti nekdo trči v avto, bo prva glih toliko zadržala avto, kot ročna, če gdo ne vrjame naj proba."

No, jaz jo bom zategoval, tako kot sem povedal - na ravnini in na "ravnini" narahlo, na klancu pa toliko, da avto ostane na mestu.

Če mojemu bratu na "ravnini" ne bi avto zgrmelv jarek, zaradi česar je imel precejšnjo škodo, bi jaz morda tudi pametoval o nezategovanju ročne. Tako pa - sem se sposoben učiti iz napak drugih in ni treba, da se podobno zgodi tudi meni, da bom verjel.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Ta tvoj ljubi brat je pustil avto v leru, ker če bi ga v 5. ne bi na rahlem klančku odpeketal.

imagodei ::

Hja, jaz mu kar verjamem, kako je pustil avto, v keri prestavi in kako. Lahko pa vi, zagovorniki nezategovanja ročne, testirate, kako fajn vam avto drži na rahlih in na hujših klančkih. Govorite namreč tako, kot da je ročna en glup ostanek iz starih časov - tako kot da bi poleg avtomobila dobil še vinto, da bi ga lahko spredaj zakurblal.
- Hoc est qui sumus -

Matev ::

če jaz pustim avto v prvi na ravnanini

ga ni med vami junaka ki bi ga uspel premakniti

kaj šele da bi ga premaknil ptič ki se usede gor
kot je nekdo prijavil

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matev ()

T0RN4D0 ::

Če je klanec avto pač pustiš v obratni prestavi, se pravi če si nagnjen navzdo daš v rikverc in načeloma ne sme bit težav. Če težave vseeno so, so približno tako verjetno kot da se ti odtrga zajla... Se mi je pa že zgodilo da sem pozabu na oboje na kakšni "ravnini" enkrat sem že začel klet kdo mi šov kombi spredi tako zaparkirat, dokler nism ugotovil da se je moj sam odvalil počas naprej do naslenjega avta... Ampak tako narahlo da se ni na nobenem vozilu poznalo nič.... :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

bibip ::

Matev...

En dogodek... nekaj časa je že, ampak ne bom nikoli pozabil...
Na parking sta se dva enkrat pripeljala v jugecu. Placa ni bilo. Pa sta začela gledat enga golfa, ki je imel še malo placa pred sabo in za sabo (Parking ob cesti-avti eden za drugim). Proba eden malo "poguncat" golfa (naprej-nazaj). Reče:"Samo v brzini je..." Pa sta začela. Ni bilo 15 sekund, pa sta ga "naguncala" za več kot en meter. Tip parkira jugeca in odide s kolegom. Pa nista bila ravno neka gozdna vola. Če bo kdo hotel, ti bo avto premknil.

Po tistem, ko sem to videl, vedno potegnem ročno.

Mimogrede... Kakšen avto je to, da mu zajlo za ročno utrgaš?

Pyr0Beast ::

Nevzdrzevan :>
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

SkIDiver ::

bibip poskusi z domačim vozilom, ki ima dobro kompresijo in mu ne drsi sklopka motorja.

Pyr0Beast glede tesnosti ventilov motorja ravno ne bom trdil. Po moji logiki bi morala bit 100% al pa kak 0.1% manj, ker bi drugače odneslo pokrovček za olje iz odprtine, če ga postaviš gor oz ga ne bi prisesalo, ko dvigneš obrate motorja iz prostega teka.

Phoebus ::

Spet se izumlja topla voda :)
Ravnica in rahel klanec gor, prva. Rahel klanec dopl, rikverc.
Močnejši klanec ali sumljiv teren- prva/rikverc + ročna.

tx-z ::

Eni mormo pa vedn ročno zategvat, k v prestavi se ne da pustit(easytronic) :P (pustmo na silo ugašanje predn uspe dat v ler)
tx-z

Pyr0Beast ::

Tesnosti ventilov imajo bolj malo veze s tesnostmi batnih obrockov in z njihovim netesnjenjem povezanega 'mimotoka', zaradi keterega vsak motor potrebuje 'oddusnik'
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

dolenska ::

ma jaz sem ga imel v leru, ker mi je avto laufal. pa bi kmal skočil v krko...

Matako ::

Svoje čase se je priporočalo tudi, da se na klancih volan obrne tako, da bi se avto itak odvalil stran od cestišča (če bi popustila ročna, si predstavljam) oz. tako, da se bo ustavil, recimo če je rob ceste dvignjen ali je ob njem bankina. Volan se itak zaklene, ko daš ključ ven. Niti ni slaba ideja.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

___ ::

grem stavt da vsi ki pravite da ročne ni treba zategovet le to uporabljate le na ledu, da gre avto lepo postrani???????

JA ZAKAJ PA JE ROČNA ZAVORA POTEM?:) ko je mraz je popolnoma logično da nesmeš ročne zategniti....najdite kakšno res res ful mrzlo kovinsko palico in jo pozkusite polizati:) potem pa na toplo in počakat da se jezik odlepi:):):):)


ravnin=prva prestava
rahel klanec prva/rikverc + ročna do polovice + volan do konca na levo/desno
klanec prva/rikverc + ročna do konca + volan do konca na levo/desni...


tisti ki trdite da ni potrebno ročne zategovat pa nehajte sanjat in se zbudite......pojdite na vršič in nekje na sredini klanca avto ustavite in dajte v prvo.potem pojdite do zgornje strani avta in se nanj naslonite....če avto ostane na mestu okej...če nebo ostal na mestu pa upam da boste imeli nekoga v avtu, da vam ga bo ustavil:)


če tako delaš ni variante da bi se avto odpeljal sam od sebe...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ___ ()

dzinks63 ::

>>>JA ZAKAJ PA JE ROČNA ZAVORA POTEM?:)
Ročna je namenjena tudi za speljevanje v klancu. Drugače pa je pozimi v določenih primerih za preštudirat, če je res smiselno in nujno zategovanje ročne zavore.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

K0K0 ::

Ročna je v avtu zato da se jo uporablja! Če vam zamrzne imate verjetno preparene oz poškodovane bovdne zajle.
Sam vedno in za vsak drek potegnem ročno pa mi ni še nikoli zamrznila.

El Barto ::

Ročno uporablam tako poleti, kot pozimi, delovanje pa je odvisno od vzdrževanja. No in ker pri nas je itak večinoma na psu, imamo take primere in splošno "znano", da se ročne nesme uporabljat ... :\ :\
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: El Barto ()

WarpedOne ::

amo take primere in splošno "znano", da se ročne nesme uporabljat

A je mogoče kdo kaj tazga trdil? Potem se pa čudimo da mamo 75% funkcionalno nepismene populacije. Dokazi so pred očmi.
How do you know what you don't know?

___ ::

evo vzemite leseno kocko dimenzij 15 krat 15 cm in jo diagonalno prežagajte, tako da bo kot 45 stopinj...potem to kocko dajte v prtlažnik in ko boste na klancu ustavili, jo lepo dajte pod kolo:)potem pa res neboste potrebovali ročne..


dzinks86-> ja res je za speljevanje v klanec se rabi.....po logiki nekaterih "dobrih" voznikov se da tam izvrstno nadomestiti ročno z drsečo sklopko...

T0RN4D0 ::

Ni vse le v vzdrževanju, različni avtomobili majo različno poštelane zadeve okol ročne. Sephie naprimer majo ročne tako v riti da zdrži po servisu še kakšnih 5k km, obračat se pa z njo ne moreš sploh. Vseh zadev ki so ti v življenju na voljo dejansko ni potrebno skos uporabljat. Če ma avto 200 konjev, še ne pomeni da je treba met skos vse vprežene. Airbagi tud bolš da kr ostanejo tam kjer so. Prav tako ne bo nikomur škodilo, če ročna ni vedno zategnjena.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

___ ::

še najlažje je če poiščeš ravnino, parkiraš blizu kakšenga snega ali česa podobno neškodljivega, daš avto v prestavo in volan obrneš do konca proti tistemu snegu...tako pač tudi če avto uide, nebo šel daleč

nasvet pač...

jaz pa najrajši poiščem nekaj čimbolj podobnega ravnini, pa še tam obrnem volan, če se slučajno najde kakšen čudak ki bi se odločil prestavit avto....poleti je pa itak ročna zategnjena

Dr_M ::

Ko na vikendu parkiram v senco (precej hud klanec), dam v prvo, zategnem rocno pa se en kamen podpozim po kolo. In nikamor ne gre. Pozim pa pac ne parkiram v senci in zato ne rabim rocne zategovat >:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

shark_nm ::

Dejansko bi se dalo naredit kako diplomsko nalogo, ali pa morda celo magisterijsko na temo Zateg ročne zavore s podnaslovom. Ali je smiselno zategniti ročno zavoro pozimi. Morda bi v metodološki del vključil anketo uporabnikov vozil in kak poglobljeni intervju s serviserjem zavor, učiteljem varne vožnje in prevoznikom s 1.000.000 kilometri izkušenj. Prav tako bi se dalo vključiti še praktični primer in narediti vrsto preizkusov. Vsekakor zanimiva tema.

MrBrdo ::

Js bi samo rekel da je zgleda to letos kar problem. Namreč meni se je to zgodilo in prav tako moji mami.
Pri meni je tako, da sem moral naprej mal naprej-nazaj, občutek je bil kot da bi mel zategneno ročno (avto je "počepnil" ko sm šel v rikverc). No potem čez kako minuto vožnje pa je ratalo vse OK. Mi je še malo drsel po cesti tako da je treba previdno :) Imam ravno nek servis itak in bom rekel naj tudi to pogledajo.

Drugače se pa strinjam da velikokrat zategnemo ročno takrat ko sploh ni treba... Je treba vedet da tudi prestava drži. Mogoče pri takem mrazu kot ga imamo letos res ni pametno preveč zategovat ročne.
MrBrdo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MrBrdo ()

Tear_DR0P ::

če bi ročno pravilno imenovali (parkirna zavora) bi lažje vedeli da se uporablja ko je avtomobil parkiran - določena vozila višjih cenovnih rangov jo imajo namreč na nožnem pedalu :)
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

marsovcek ::

Za vsako parkiranje je tudi ni potrebno uporabiti, podobno kot parkirno uro :D.

Moj recept, ki me še ni pustil na cedilu je: ravnina ali rahel naklon -> brez ročne. Večji klanec -> ročna do konca (na polovici še ne prime kaj prida). Hud klanec ali sneg/led -> ročna + kamen pod kolo.

solatko ::

Ročna ali pomožna zavora, nožna ali delovna zavora - poglejte si na listu za tehnični pregled. Škoda da se noben iz šole dobre vožnje ne oglasi, kaj se priporoča pri uporabi ročne. Mene so v avtošoli učili, da na ravnini ne zateguješ ročne, samo kolesa obrneš proti robniku ali najbližji oviri, da če slučajno pride do premika (lahko tudi zaradi naleta drugega vozila), ne naredi preveč škode. Ja z guncanjem se da premaknit avto, samo če bi jaz nekoga videl, da to počne z mojim avtom, mu preštejem par kosti, saj lahko s takim manevrom pride do preskoka jermena in posledično generalne, res pa je da nikoli ne parkiram tako, da bi bilo več kot 20cm do drugega avta.

Zheegec ::

Mene so učili vedno ročno+prva prestava. Seveda tega sedaj ne upoštevam vedno, ko mi je enkrat pri -15C zablokiralo zadnje desne kolo :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dr_M ::

Men je instruktor vedno govoru, da ce res ni nujno potrebno, nikol rocne zategovat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

El Barto ::

Mene so učili vedno ročno+prva prestava. Seveda tega sedaj ne upoštevam vedno, ko mi je enkrat pri -15C zablokiralo zadnje desne kolo

Men je instruktor vedno govoru, da ce res ni nujno potrebno, nikol rocne zategovat.



A je mogoče kdo kaj tazga trdil? Potem se pa čudimo da mamo 75% funkcionalno nepismene populacije. Dokazi so pred očmi.

No in kaj sedaj ???
V končni fazi pa važno da si zadovoljen ...:P
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

jJack ::

Vsak po svoje neki govori. Mal ročno zategnem pa v prvo šaltam in je mir, me ne skrbi da bi mi kdo avto prestavlu po parkirišču ali pa da bi se sam avto odpeljal do naslednjega grabna :|

solatko ::

Nekateri ste pa res paranoiki, a mate tudi aspirine skoz s seboj, če bi vas slučajno gripa najdla.

Mr.B ::

Dej mal ročno zategni pa prešalti iz prestave pa pojdi ven, pa cukni, boš videl kako gre.
Ko sem dal starega cliota, v prvo, je bilo potrebno kar nekaj truda da se je avto premaknil, pa še takrat je kolcal oziroma skakal. Moraš imeti defekten avto, da ti ga kdo na ravnini premakne...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

KandazaR ::

guncanjem se da premaknit avto, samo če bi jaz nekoga videl, da to počne z mojim avtom, mu preštejem par kosti


Besede človeka, ki v drugi temi razlaga kako lomi ogledala:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

solatko ::

KandazaR - lastniki garaž, avtomobilom parkiranim tako, da je uvoz ali izvoz iz garaže nemogoč. To pa je popolnoma druga zadeva, če bom nekomu zaprl dostop, lahko zaradi mene avto tudi sesuje, saj je to moja napaka, če pa je avto normalno parkiran, ga pa nima kaj premikat ali kako drugače se izživljat, na njem. Ne mešaj hrušk in jabolk. Kolikor toliko se držim pravil, predpisov in etičnih norm, zato tudi od drugih lahko to pričakujem, če pa storim napako in drugemu zaradi moje nepazljivosti ali objestnosti storim, neko nezaželjeno dejanje, pa tudi kazen (pa četudi je to odbito ogledalo), mirno požrem.

BigWhale ::

Kdor nekomu steje rebra, se NE drzi eticnih norm. :>

solatko ::

Včasih etika zahteva tudi to - predvsem pri izobraževanju neetičnih.

imagodei ::

... S temi besedami je Tito opravičeval Goli otok...
- Hoc est qui sumus -

WarpedOne ::

Od ročne zavore do golega otoka. Svašta ...
Lahko prosim da se držimo teme?
How do you know what you don't know?

napasi ::

Vsi nekaj pametujete okoli ročne.
Nabolj pametni pa so tisti, ki na ravnem pred semaforjem zategujejo ročno do konca

Mr.B ::

Nikoli ne veš, kateri debil te bo na semaforju od zadaj pofočkal. Še huje, kaj če tu takrat poizkusijo ukrasti Avto, sej ne bo dojel da je ročna zategnena, Tat seveda...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

kixs ::

Nikoli ne veš, kateri debil te bo na semaforju od zadaj pofočkal. Še huje, kaj če tu takrat poizkusijo ukrasti Avto, sej ne bo dojel da je ročna zategnena, Tat seveda...


:))

Ce te bo uspel vrzt iz avta, bo zelo verjetno tudi rocno znal odtegnit :))
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike tip 286, 386, 486, Pentium in
njihove komponente (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Matev ::

Še huje, kaj če ti takrat poizkusijo ukrasti Avto, sej ne bo dojel da je ročna zategnena, Tat seveda...


tole je seveda čisti sarkazem

profii ::

sam osebno jo pred semaforjem dostikrat zategnem, vendar samo zob ali dva, pa še to če se mi je šele prižgala rdeča.

Matev ::

sam osebno jo pred semaforjem dostikrat zategnem


jaz se videl celo ljudi, ki prestavlajo v ler pred semaforjem
namesto da bi imali lepo v prvi in speljali hiro kot se spodobi
strani: 1 2 3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja skozi ovinke (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
25716674 (6964) Malajlo
»

Poraba sodobnega vozila pri vožnji po klancu navzdol (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1048279 (6132) darkolord
»

Opel Corsa

Oddelek: Loža
201762 (1074) iggy
»

motoroznanci, kakšna bo poraba goriva ?

Oddelek: Znanost in tehnologija
241844 (1499) snow
»

'Kuplunga' pri novejsih avtih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
596310 (5182) ali3n

Več podobnih tem