» »

Slo. železnice, DARS vstop na borzo

Ramon dekers ::

Prepdpostavimo da DARS in Slo. železnice vstopita na borzo. Bi glede na stanje podjetij (prezadolženost, nesposobnost upravnih odborov...) sploh kdo kupil njune delnice? Ali sploh lahko prezadolženo podjetje vstopi na trg vrednostnih papirjev...Tega nisem zasledil na guglu.

DARS sicer ima obveznice s katerimi se lahko trguje na na prostem trgu Ljubljanske borze vendar me zanima kako bi bilo če bi vstopil na trg s prodajo deležev.

A bo kul Primož?;(

noraguta ::

Men se ne zdi ravno to model kako najbii funkconirala država. Glede na to da piodpiramo gospodarske družbe. Za Infrastrukturne se pa ne skrbi. Ampak ker se ne skrbi racionalno. Pa naj bo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Ramon dekers ::

noraguta je izjavil:

Men se ne zdi ravno to model kako najbii funkconirala država. Glede na to da piodpiramo gospodarske družbe. Za Infrastrukturne se pa ne skrbi. Ampak ker se ne skrbi racionalno. Pa naj bo.



Najbolj racionalno bi bilo če bi ti dve družbi vstopili na trg vrednostnih papirjev, šele tako se vidi kje družba je, in možnost pridobitve zasebnega kapitala, vendar je problem če sploh lahko prideta tja, ker 3 miljarde dolga kolikor ga ima Dars pač ni malo.

gendale ::

>Prepdpostavimo da DARS in Slo. železnice vstopita na borzo. Bi glede na stanje podjetij (prezadolženost, nesposobnost upravnih odborov...) sploh kdo kupil njune delnice? Ali sploh lahko prezadolženo podjetje vstopi na trg vrednostnih papirjev...Tega nisem zasledil na guglu.


odvisno od cene
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

monster-x ::

Heh, kakšna vprašanja.

Vprašaj samega sebe, če bi kupil delnico izgubarskega podjetja, pa boš dobil odgovor. DARS sicer dela profit, tako da tukaj neka opcija celo je. SŽ pač delajo izgubo in ne vem zakaj bi kdo kupil delnico podjetja, za katero ne more pričakovati donosa. Razen če novi vlagatelji poskrbijo za ustrezno reorganizacijo podjetij. To je pa druga stvar.
There comes a point when a dream becomes reality and reality becomes a dream.

Ramon dekers ::

mene je zanimalo če takšno podjetje sploh v prvi fazi lahko pride na trg. Normalno da ne bi kupil takšne delnice. Dars s tistim dobičkom pokriva kredite, denarja za nove projekte in vzdrževalna dela pa ni.

fosil ::

Dars je lahko zelo hitro dobičkonosen.
Uvede se plačevanje po kilometru in postavi ustrezno ceno in smo tam.
Dars ima izgubo predvsem zaradi vinjet, ki pa so bile predvolilno darilo, taka darila pa so vedno zelo draga.
Tako je!

Ramon dekers ::

Ja satelitsko cestninje, itak. Ampak še vseeno ni odgovora na moje vprašanje, ali lahko podjetje z visokimi posojili sploh vstopi na borzo:(?
Koliko dobičkonosen je lahko dars je relativno, če bodo podražili vinjete bodo večji prevozniki obšli Slovenijo, enako bi lahko veljalo za satelitsko cestninjenje. Dejstvo je da bi se moral tovor preseliti na železnice, ampak glede stare infrastrukture pač to ni možno.

Edit: pustimo politiko zadaj.

Zgodovina sprememb…

nejcek74 ::

DARS ima za svoje dolgove drzavno porostvo. In kot so ti ze omenili, skensla se vinjete in da trzno ceno cestnine, zlobira prepoved voznje tovornjakov izven AC in imas dobisckonosno podjetje, dolgovi gor ali dol.

SZ je pa tako, najprej se loci med infrastrukturo in prevozi. Tovorni prevozi so dobickonosni, infrastrutura to je pa odvisno od cene podjetja, naceloma je dobickonosna. Potniski promet ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nejcek74 ()

noraguta ::

fosil je izjavil:

Dars je lahko zelo hitro dobičkonosen.
Uvede se plačevanje po kilometru in postavi ustrezno ceno in smo tam.
Dars ima izgubo predvsem zaradi vinjet, ki pa so bile predvolilno darilo, taka darila pa so vedno zelo draga.

dars ne dela izgube, nevem od kje ti ta ideja.

Ramon dekers je izjavil:

noraguta je izjavil:

Men se ne zdi ravno to model kako najbii funkconirala država. Glede na to da piodpiramo gospodarske družbe. Za Infrastrukturne se pa ne skrbi. Ampak ker se ne skrbi racionalno. Pa naj bo.



Najbolj racionalno bi bilo če bi ti dve družbi vstopili na trg vrednostnih papirjev, šele tako se vidi kje družba je, in možnost pridobitve zasebnega kapitala, vendar je problem če sploh lahko prideta tja, ker 3 miljarde dolga kolikor ga ima Dars pač ni malo.

po moje pa niti ne, ker gre za infrastrukturo in iz tega se je zadeva financirala. ravno tako poroštva za kredite. sicer se he zadeva že itak privatizirala do zemljišč ampak vseeno. dršavo plačujemo za ceste,vodovod, kanalizacijo in elektriko. ne pa telekome, banke , ter ostale gospodarske družbe ... država naj ima roko nad infrastrukturo ostalega se naj pa losa.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Yohan del Sud ::

Dars ne dela izgube, je pa hudirjevo blizu. Sem za foro vtipkal v gugeljna "dars dela izgubo" in me je poslal na to temo. :D

Kolikor je verjet SN je pa blizu. V treh letih ima odplačat približno toliko dolgov, kolikor ima projektiranega profita. okrog 900 mio. In to brez da zaflika kolovoz, kaj šele naredi kaj novega. link tu

Kak se bo država vmešala pa ne vem, če se sploh s čim, razen gobecem lahko ...:8)
www.strancar.com

fosil ::

Dars sicer nima izgube, ampak ima pa ogromne kredite in tukaj se da zelo manipulirati s tem kakšen delež glavnice ti odplačaš v enem letu.
V skrajnem primeru lahko celo ne odplačaš nič glavnice, ampak plačaš samo obresti.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

zee ::

DARS & satelitsko cestninjenje: Brezveznost svetovnega formata. V Singapurju imajo brezkontaktno cestninjenje v prostem prometnem toku ze vec kot deset let. Brez uporabe satelitov.

SZ: Dokler lahko sindikati po lastni (bebavi) volji odslavljajo direktorje, niso SZ vredne prav nic.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

RejZoR ::

Prav itaq nikoli ne bo za nikogar. Prejšnji sistem na škatlice na šipi je bil zame bolj ugoden, ker grem manjkrat po avtocesti. Sedanji z vinjetam je zame manj ugoden, ker plačam polno ceno, grem pa parkrat. Je pa bolj ugodno za nekoga, ki se vozi vsak dan.

Da pa so firme takega kalibra v riti pa je lahko krivo le in samo vodstvo ter glupe poslovne odločitve.
V resnih firmah v takih primerih odstavijo vodstvo in ga zamenjajo, pri nas pa je itaq vse povezano in vsak samo baše v svoje žepe in se delajo neumne. Nakoncu pa najebemo itaq vsi mi, davkoplačevalci.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Ramon dekers ::

Ne, uvedeno bi moralo biti satelitsko cestnjinje, vožnja po kilometrih, če bi hotel imeti DARS dobiček (pravi dobiček, torej ne samo da odplačuje glavnice in obresti). Kar se tiče SŽ. V sž. naj bi začeli obnavljati proge in povečali število vlakov iz 72 na 82.

SZ: Dokler lahko sindikati po lastni (bebavi) volji odslavljajo direktorje, niso SZ vredne prav nic.


To pa zato ker imajo delavci - sindikati svoje člane v nadzornem svetu.

DARS & satelitsko cestninjenje: Brezveznost svetovnega formata. V Singapurju imajo brezkontaktno cestninjenje v prostem prometnem toku ze vec kot deset let. Brez uporabe satelitov.


Pa saj to ni nobena znanost, poglej si hitro cesto SR91 pa kjer se cestnina zaračunava na podlagi sistema Fastrak.

zee ::

V sž. naj bi začeli obnavljati proge in povečali število vlakov iz 72 na 82.


Infrastruktura SZ je zanic, ne pa toliko stevilo vlakov.

Pa saj to ni nobena znanost, poglej si hitro cesto SR91 pa kjer se cestnina zaračunava na podlagi sistema Fastrak.


Ce to ni nobena znanost, je zame misterij, zakaj je Slovenija (in EU) zmetala kar nekaj milijonov v implementacijo taksnega sistema. Omenjeni sistem bi sel pogledat, pa me ni v Sloveniji. >:D
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

RejZoR ::

Ne vem zakaj mi ni všeč ideja, da ti nekdo na državnem nivoju ves čas sledi kje si, kam se pelješ, koliko časa si od doma itd. Tud ne vem kako s satelitskim sistemom cestniniš tujce.

Če bi bilo narejeno na nivoju EU in bi imele VSE države satelitsko cestninjenje težave sploh ne bi bilo in bi zadeva celo imela nek smisel. Tko pa imajo nekje škatlice za na šipo, nekje se plačuje, drugje imajo vinjete spet tretji so že na satelitskem cestninjenju itd itd.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Ramon dekers ::

Infrastruktura SZ je zanic, ne pa toliko stevilo vlakov.


če mene prašaš bi sam vse skupaj prodal, ker ni vredno nič. Samo en kup denarja bi zmetal. Mi nismo sposobni izvest enega projekta ki bi bil realiziran tako kot načrtovan. Ne rečem večji projekti ajde, saj stroški narastaje še posebno na primer fresund link ali pa Rokavski preliv...Mi pa delamo s predora Šentvid znanost.

Ce to ni nobena znanost, je zame misterij, zakaj je Slovenija (in EU) zmetala kar nekaj milijonov v implementacijo taksnega sistema. Omenjeni sistem bi sel pogledat, pa me ni v Sloveniji.


Ta sistem ki sem ga omenil imajo v Zda. FasTrak @ Wikipedia.

Ma glej Zee pač Slovenija tone nimaš, kej. In potem pričakujemo tuje investicije. Ja od koga hudiča. Ceste so zabite, železnice pa neoperativne.

dope1337 ::

RejZoR je izjavil:

Ne vem zakaj mi ni všeč ideja, da ti nekdo na državnem nivoju ves čas sledi kje si, kam se pelješ, koliko časa si od doma itd ...


Ne se sekirat. Imamo mi Pirc Musarjevo, ki ne bi dopustila kej takega ... Kolikor se spomnem, ženska niti ni dopustila Googlu, da bi s Street View posnel ulice v Sloveniji, saj je to bil prevelik poseg v človekovo zasebnost.

Glede elektronskega cestninjenja, bo pa (v primeru, da se bo uvedel) vkolikor razumem, odvečna integracija naprave za cestninjenje z gps oddajnikom. Vsaj tako sem razumel v Mladininem intervijuju s Pirc Musarjevo (l. 2008)
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dope1337 ()

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Podatek o povečanju prepustnosti iz 72 na 82 vlakov dnevno se nanaša na koprsko progo, ki je enotirna, strma in najbolj izkoriščena pri nas. Od nje je v veliki meri odvisen obstoj in uspešnost koprske luke. O drugem tiru za Koper se govori že doolgo, tudi projekti so bojda že nared (med njimi so celo tako utopični, kot je dvotirna proga večinoma v tunelih - cca 24 km proge bi naj bilo v luknjah...)

Slovenska politika od ustanovitve goni mantro, da potrebujemo avtoceste. Te (skoraj v celoti) sedaj imamo, da pa so v tej državi tudi železnice, ki so pomemben dejavnik tovornega prometa, pa je politika pozabila. Torej tudi kakšne premišljene prometne politike na državnem nivoju (glej Švico in/ali Avstrijo) nimamo.

Tako se nam je že dejansko zgodilo, da smo zgubili V železniški koridor (smer vzhod - zahod (Italija - Slovenija - Madžarska). Italijani so izgradili svojo Pontebanno, Avstrijci pa s polno paro gradijo svoj Koralmtunnel (eden najdražjih železniških projektov v Evropi ta hip). Ko bo ta zgrajen, Avstrijci še samo posodobijo progo od Gradca (Graz) do Madžarske in mi lahko zapremo štacuno....

Pri tem se pa sprašujem, če je naša politika sploh zaznala, da se to pripravlja. Pa če tudi je, ni niti poskusila lobirati pri Avstrijcih in EU. Kajti Koralmtunnel je samo nadomestilo za proge izven avstrijskega teritorija, ki že obstajajo (Špilje (Spielfeld) - Maribor - Dravograd - Pliberk (Bleiburg)). Z ustrezno posodobivijo te smeri bi bil Koralmtunnel nepotreben. Imeli bi podobno situacijo, kot je med Salzburgom in Innsbruckom, ko večina avstrijskih vlakov gre preko nemškega ozemlja. Samo, tukaj smo že prepozni....

O infrastrukturi, ki ni niti "postavljena" na skupni imenovalec (beri: enako nosilnost proge vzdolž posameznih koridorjev. Posledično sedaj najnovejše SŽ lokomotive (Siemensovi Taurusi - SŽ 541) ne morejo pripeljati vlaka iz Kopra v Maribor) pa skoraj ni vredno izgubljati besed.

Izgleda, da bomo eden redkih narodov v zgodovini (če ne celo edini), ki mu bo uspelo celo "zafurati" svoje geostrateške prednosti....

LP

Jože

Ramon dekers ::

Jože dobra. Od kje ti vsi ti podatki?

black ice ::

Danes so nekaj govorili o tem po poročilih. Nisem prepričen, če so našteli vse te podatke, samo nekaj mi je precej znanih (poslušal sem samo z enim ušesom).

Karaya 52 ::

S progo od Dravograda naprej v Avstrijo so sosedje obupali, tako da bo na relaciji MB-Dravograd vozil samo se kaksen tovorni vlak, obcasno, po potrebi. Res ne vem zakaj bi se Avstrijci zanasali na Slovenijo, sploh po vsem fiasku za casa Jugoslavije na progi Maribor-Sentilj. O Koralmtunnel sanjajo ze vec kot sto let, na gradnjo pac ne moremo vplivati. Jebat ga. Izgubili bomo koridor, ga pa lahko dobimo nazaj, ko bomo naredili svoj del domace naloge.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

Ramon dekers ::

black ice je izjavil:

Danes so nekaj govorili o tem po poročilih. Nisem prepričen, če so našteli vse te podatke, samo nekaj mi je precej znanih (poslušal sem samo z enim ušesom).



Dobre informacije, letno porčilo ki so ga sposobni sestaviti skupaj je en kurc vredno, samo hvaljenje. No ampak bilance pa pokažejo svoje, skupaj z računskim sodiščem ki jih opozarja že x let, tako na poslovanje kot vse ostalo. Da o železniški infrastrukturi ne govorimo.

Zgodovina sprememb…

zee ::

skupaj z računskim sodiščem ki jih opozarja že x let, tako na poslovanje kot vse ostalo


Ovadbe, kazenski postopek, ... ? Brezzobi tiger, katerega v taksni obliki slovenska drzava dejansko ne potrebuje.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
thorin: Dual Xeon E5-2630v3, 32 GB RAM, Dual Tesla K40

Ramon dekers ::

Ovadbe, kazenski postopek, ... ? Brezzobi tiger, katerega v taksni obliki slovenska drzava dejansko ne potrebuje.


Mah ne gre to tako pri nas, mogoče kje drugje ampak ne v Sloveniji. Pri nas gre po tem principu: opazimo da potrebujemo štadion in imamo nekaj malega sredstev, nato začnemo z gradnjo, ko nam sredsstva začenjo usihati prosimo banke, banke nečejo dat nič, potem pa pač ne plačamo podizvajalcev in delamo dalje. Enako je s predorom Šentvid, no podoben princip.

Sicer pa kdo bo pa pri nas delal železnice? Strabag? Japajade, potem bodo prišli tudi avstrijci h nam na delo. Slovenija nima niti enega podjetja več ki bi bilo primerno za večje projekte.

Barbarpapa2 ::

Pozdravljeni

Ramon Dekers, spadam v tisto čudno sorto ljudi, ki jih železnica zelo zanima. Sam sem do sedmega razreda govoril, da bom strojevodja :D. Podatki so se nabrali skozi, čas, večina jih je iz javnih občil, ap tudi na forumu "železnicoljubcev", kjer se zbirajo tiči moje sorte, smo o tem kar obširno debatirali...

Karaya, res je, očitno Avstrijci na dravsko progo res ne računajo več. Ko so se pripravljali na gradnjo Koralmtunnel-a, je pri njih bila debata o izvedbi zelo močna. In ni jih bilo malo, ki so se zavzemali za posodobitev dravske proge, kar bi naj bilo precej ceneje, kot tunel. A naša politika tega ni zaznala, oziroma ni odreagirala. Ni se niti poskusila potruditi Avstriji dokazati, da pa smo morda le zaupanja vreden partner. Kolikor vem, so Avstrijci vmes spravili svoj Koralmtunnel pod evropski patronat, mi pa smo pred par leti EU morali vračati denar, ki smo ga dobili za posodobitev železniške infrastrukture, pa nismo delali domačih nalog. Praviš tudi, da Avstrijci Koralmtunnel sanjajo že kar dolgo... Ali imaš kakšen vir, kjer je omenmjeno, kdaj se je prvič pojavila ta ideja. Prvi projekt za obdravsko progo je bil izdelan že okoli leta 1830. Šlo je za progo Brixen (Bressanone v dansšnji Italiji) - Maribor. Na progi je bila sprva predvidena konjska vleka. No, zadeva je bila končno realizirana leta 1863. Za takratno K.u.K monarhijo je bila proga visokega pomena, kar se vidi po tem, da so določene gradnje bile že v začetku pripravljene za dvotirno izvedbo, če bi bila kdaj potrebna širitev. Žal so se geopolitične razmere od takrat dodobra spremenile in to večkrat. Aja, kdo bo gradil naše (hipotetične) proge v bodoče? No, no naše (bivše) velegradbene firme ravno bogatih izkušenj nimajo (niso imele). Smo v času naše neodvisnosti zgraditi eno samo progo, Murska Sobota - Hodoš, pa še to večinoma po ohranjeni trasi nekdanje proge... Strabag verjetno ne bo gradil, bi pa znal Swietelski, ki ima izredno mašinerijo za ta namen.... Lahko pa naše proge deklariramo kot muzejske, mogoče prepričamo UNESCO, da se jih splača zaščititi....

LP

Jože

Karaya 52 ::

Nimam vira, samo izmenjava informacij med fani zeleznicarstva in graditeljstva. :) Kolikor mi je znano, je takratni stajerski vojvoda izsilil Juzno zeleznico preko svojih fevdov. Konec koncev je bila tudi dolina Save tezek podvig, sicer prvotno misljena trasa skozi Tuhinjsko dolino. Kakorkoli, tehnologija je napredovala, sosedje imajo denar.

Unesco, sploh ni slaba ideja. Semmering je pod njegovim okriljem, mogoce bi lahko to naredili z Bohinjko. Mimogrede, tudi tunel mimo Semmeringa nameravajo graditi. :) Dunaj-Trst, Benetke, to bo nova arterija, zagotovo. Slovenija pa bo obticala s kapilarami.

Resnici na ljubo, je drugi tir do Kopra v sprejetem DPN, megalomanski projekt in povrhu vsega samo "slepi tir", ki se v Kopru zakljuci. Ce se hocejo prikljuciti na baltski koridor oz. Barcelona-Kijev, potem se bodo s Trstom tako ali drugace morali veliko bolje povezati.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

Ramon dekers ::

mi pa smo pred par leti EU morali vračati denar, ki smo ga dobili za posodobitev železniške infrastrukture, pa nismo delali domačih nalog. Praviš tudi, da Avstrijci Koralmtunnel sanjajo že kar dolgo.


Ja sah vem da sem tečen ampak vseeno imaš kje vire. Mislim da je šlo tukaj za gradnjo Trans European network.

Sicer pa:

V obdobju od osamosvojitve leta 1991 do leta 2009 se JŽI v Republiki Sloveniji ni bistveno spremenila, saj se ključne tehnične značilnosti JŽI niso bistveno spremenile. Zgrajena je bila nova proga Puconci-Hodoš (državna meja z Madžarsko), ki omogoča neposredno povezavo z madžarskim železniškim omrežjem, izvajala so se redna in investicijska vzdrževalna dela ter v manjšem obsegu investicijska dela. Največje spremembe so nastale pri obsegu prog, ki dopuščajo največjo obremenitev 22,5 ton na os. V primerjavi z letom 1992 je bilo leta 2009 za 110 kilometrov oziroma 21 odstotkov manj prog, na katerih je dovoljena najvišja obremenitev, to je 22,5 ton na os. (Revizijsko poročilo, 2009)

Jaja pa tujci nam bodo obnavljali železnice če sploh, to pa pomeni tudi njihove podizvajalce. Še pomnite kolegi ko so kitajci želeli izvajati javno - zasebno partnerstvo? Šlo pa naj bi za podjetje Seaway, ki bi skupaj s kitajskimi delavci privleklo tudi več sto inžinirjev. Ampak tako je, domači bomo brez dela, tujci nam bodo pa gradili infrastrukturo. To je nekako tako kot v Afriki, kjer kitajci gradijo Sudanu ceste in železnice. Očitno bomo postali 3 svet.

noraguta ::

Žal so se geopolitične razmere od takrat dodobra spremenile in to večkrat. Aja, kdo bo gradil naše (hipotetične) proge v bodoče? No, no naše (bivše) velegradbene firme ravno bogatih izkušenj nimajo (niso imele). Smo v času naše neodvisnosti zgraditi eno samo progo, Murska Sobota - Hodoš, pa še to večinoma po ohranjeni trasi nekdanje proge... Strabag verjetno ne bo gradil, bi pa znal Swietelski, ki ima izredno mašinerijo za ta namen.... Lahko pa naše proge deklariramo kot muzejske, mogoče prepričamo UNESCO, da se jih splača zaščititi....

hja strabag(hiče, ceste, želenico pa zgolj za dobro ceno) bo gradil če bodo razmere in plačila jasna sicer ne. nikoli ne gredo pod ceno če se kalkulacija ne izide.hudič je kdo bo projektiral, že sedaj so bili projekti bolj ali manj v kurcu za v prihodnje pa kaže zgolj še slabše. glede unesca pa ne kliči hudiča, to celo zmoremo!
drugače pa koralpe so tišičem avstrijski projekt kateri se bo na koncu izplačal ne zgolj kot lokalna povezava ampak glede na našo šantavost celo kot tranzitna. pa še izdatno podprta s strani EU.
ampak tega se od soseda ne znamo naučiti. samo avtocesta insbruck arlberg recimo. z tremi od od oka velikimi 10imi smučaskimi centri(pa recimo serfaus,ischgl, st.anton) ima daleč več prometa kot vse slovenske žičnice. ob teh je pa še ena plejada vaških smučišč in vse to noci denar. izgradno so pa poflikali večji del iz kohezijskih sredstev in večji del tudi že zamortizirali.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37718054 (7432) jest10
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14310049 (6173) MrBrdo
»

Zakaj rabimo strojevodje na vlakih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
1248697 (4413) Tear_DR0P
»

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!? (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
55624206 (10114) moowy123
»

Kaj manjka slovenski cestno prometni ureditvi? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
623649 (2258) sidd

Več podobnih tem