Forum » Loža » Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?
Opel Ampera - avto leta; začetek sprememb?
lonz ::
A je ta dogodek po vašem mnenju začetek odločnejših sprememb ali samo eko floskula?
...arrrrrr, shiver me timbers...
Zheegec ::
Ko je bil avto leta še ni bil v prodaji ali pa možnost testiranja, tako da je čisto stvar marketinga. Pa 43k€ za avto, ki je slabši od drugouvrščene Alfe Giuliette (no, malenkost večji) za več kot pol manj cene pomeni, da imaš še za 20k€ goriva tukaj "vračunanega".
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
lonz ::
Vodikove celice mogoče? Tehnologija proizvodnje vodika se baje pocenjuje z nastopom novih metod.
...arrrrrr, shiver me timbers...
BALAST ::
Mogoče ga bodo kupili eko-fašisti, tako da bodo paradirali na vsakršni proslavi kako zeleni so.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
Zheegec ::
Električni avto je definitivno vozilo prihodnosti. Ampak ne na baterije.
To bo pa trg povedal... Seveda, ko ukinemo subvencije na vse zadeve ker "naj bi bile eko".
Kolikor vem ima Ampera direct-injection bencinarja, kar pomeni, da v zrak spusti več drobnih škodljivih (za pljuča) trdih delcev, kot Ferrari 458 Italia ali pa Euro5 dizel z DPF filtrom.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
s1m0n ::
Heh, nevem če je Ampera/Volt sploh uporaben.
Od tega, da so že meli odpoklice in nevem kakšne vse "probleme". Možno pa da naftna industrija kaj zavira :)
Se bolje splača še vedno "gnat" na to kar je še zaenkrat poceni!
Od tega, da so že meli odpoklice in nevem kakšne vse "probleme". Možno pa da naftna industrija kaj zavira :)
Se bolje splača še vedno "gnat" na to kar je še zaenkrat poceni!
RejZoR ::
Hja, delci že delci, ampak ti primerjaš emisije teh delcev na podlagi navadnih motorjih, ki preko menjalnika poganjajo kolesa. Ampera deluje po principu Fiskersa oz Geoffa, torej generator, ki poganja izključno elektromotorje. Sem prepričan, da ima generator manjše emisije na vseh nivojih, ker se ga ga sfrizirat, da vedno deluje v idealnih pogojih.
Kar pa pri konstantnem nihanju obratov in obremenitvam pri navadnih avtih tega niti slučajno ne moreš zagotovit.
Še vedno sem mnenja, da bi sranje od baterij lahko mirno zmetal ven in uporabil en mega kondenzator (oz več njih) kot buffer za energijo (oz nekaj drugega, cenovno efektivnega). Akumilatorji so čist zgrešena tehnologija v trenutni obliki. Li-ion gor ali dol, trenutna akumulatorska tehnologija je neuporabna in bi bilo bolje, da bi bil avto izključno generatorsko gnan električni avto, pa bi bila stvar rešena. Krepko manjša poraba, večji navor skozi cel range in relativno nizka cena, ker ni treba zmetat gore denarja za brezvezne akumulatorje, ki so praktično največji strošek električnih avtomobilov.
Kar pa pri konstantnem nihanju obratov in obremenitvam pri navadnih avtih tega niti slučajno ne moreš zagotovit.
Še vedno sem mnenja, da bi sranje od baterij lahko mirno zmetal ven in uporabil en mega kondenzator (oz več njih) kot buffer za energijo (oz nekaj drugega, cenovno efektivnega). Akumilatorji so čist zgrešena tehnologija v trenutni obliki. Li-ion gor ali dol, trenutna akumulatorska tehnologija je neuporabna in bi bilo bolje, da bi bil avto izključno generatorsko gnan električni avto, pa bi bila stvar rešena. Krepko manjša poraba, večji navor skozi cel range in relativno nizka cena, ker ni treba zmetat gore denarja za brezvezne akumulatorje, ki so praktično največji strošek električnih avtomobilov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
pegasus ::
Ponuja premalo za preveč denarja. Osebno bi še vedno raje videl aptero v množični proizvodnji ...
dzinks63 ::
To je šele prva resnejša generacija električarjev, izboljšave bodo sledile, po eni 5-ti generaciji čez recimo 30 let ta sedanja ne bo za prepoznat, kot da primerjaš Golf 1 z Golf 6 , vse zahteva svoj čas. Če imaš denar in hočeš imeti el. avtomobil, je ta Ampera odličen nakup, Volt je že dobil malenkost močnejšo baterijo, Ampera jo bo prav tako.
Zheegec ::
Samo potem to ni avto leta. To je potem "prototipni avto leta". Ne pozabit, da je zadeva dobila nagrado za avto leta, ko se sploh še testnih modelov ni dobilo in je ni nihče moral sprobati.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
-valvoline- ::
To je šele prva resnejša generacija električarjev, izboljšave bodo sledile, po eni 5-ti generaciji čez recimo 30 let ta sedanja ne bo za prepoznat, kot da primerjaš Golf 1 z Golf 6 , vse zahteva svoj čas. Če imaš denar in hočeš imeti el. avtomobil, je ta Ampera odličen nakup, Volt je že dobil malenkost močnejšo baterijo, Ampera jo bo prav tako.
Hehe povprečna poraba 5.5l na 100 (za dizle) se ni spremenila 30 let,pa oba lahko naredijo 800-1000km z enim tankom.Khm,praktično nobene izbolšave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
dzinks63 ::
Tudi pri Amperi poraba elektrike čez 30 let ne bo bistveno manjša od sedanje, pač za premikanje mase rabiš energijo, poraba se bo zmanjšala le, če bodo avtomobili lažji (pri aerodinamiki je bolj malo rezerve), če pa v avtomobil vedno dodajo nekaj nove opreme, varnosti, se teža povečuje, razen če se bo karbon bistveno pocenil, da bo primeren za množično proizvodnjo in široko uporabo v avtomobilu, potem se lahko nadejamo tudi nižje porabe goriva oziroma el. energije.
Zheegec ::
-valvoline- je izjavil:
To je šele prva resnejša generacija električarjev, izboljšave bodo sledile, po eni 5-ti generaciji čez recimo 30 let ta sedanja ne bo za prepoznat, kot da primerjaš Golf 1 z Golf 6 , vse zahteva svoj čas. Če imaš denar in hočeš imeti el. avtomobil, je ta Ampera odličen nakup, Volt je že dobil malenkost močnejšo baterijo, Ampera jo bo prav tako.
Hehe povprečna poraba 5.5l na 100 (za dizle) se ni spremenila 30 let,pa oba lahko naredijo 800-1000km z enim tankom.Khm,praktično nobene izbolšave.
Ja, samo Ampera je še vedno bolj čista, kot 30 let star dizel. Samo manj, kot večina ostalih novejših avtomobilov (zadnjih 5 let), če ima res direct-injection atmosferca. Vsaj izgleda, da je tako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
s1m0n ::
Ah to, da so današnji avti (na fosilno gorivo) vedno bolj čisti še bo postal pravi problem!
Bodo v ozračju le še nano delci ker bodo ostale filtri predobro "lovili" in si narava kaj preveč z nano delci ne bo mogla začet (npr.: dež jih ne bo spral iz ozračja nazaj na zemljo...)
Ampera/Volt sta prvo kot prvo kar zanimive oblike (posebaj sprednja maska), zadaj še lahko kaj spremenijo :)
Tehnološko ni slab avto a je predrag ne glede na to kar ponuja!
Poraba pa med današnjih in prvim Golfom ni kaj nič boljša. Res pa da so avtomobili zdaj težji.
Bodo v ozračju le še nano delci ker bodo ostale filtri predobro "lovili" in si narava kaj preveč z nano delci ne bo mogla začet (npr.: dež jih ne bo spral iz ozračja nazaj na zemljo...)
Ampera/Volt sta prvo kot prvo kar zanimive oblike (posebaj sprednja maska), zadaj še lahko kaj spremenijo :)
Tehnološko ni slab avto a je predrag ne glede na to kar ponuja!
Poraba pa med današnjih in prvim Golfom ni kaj nič boljša. Res pa da so avtomobili zdaj težji.
-valvoline- ::
Oplovi bifuel na metan (VW se je tut zbudil in razmigal in že ponujajo ecofuel varijante na metan),to je zaenkrat prihodnost. Vsaj dokler tehnologija za shranjevanje štroma ne ponudi neke konkretne rešitve in izboljšave glede cene in avtonomije,pa tudi čas polnenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
WarpedGone ::
Samo potem to ni avto leta. To je potem "prototipni avto leta". Ne pozabit, da je zadeva dobila nagrado za avto leta, ko se sploh še testnih modelov ni dobilo in je ni nihče moral sprobati.
Tut Obama je dobil nobelovo za mir praktično še preden je bil izvoljen. Yes We Can!
Neki je reklama, neki je Hype, neki je pa občutek v vožnji. Amper kar se zadnjega tiče zelo hvalijo. Alfa je pa... sm bil na testni vožnji. Meh in zeh.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zheegec ::
Tut Obama je dobil nobelovo za mir praktično še preden je bil izvoljen. Yes We Can!
Tisto je bila še večja neumnost, se strinjam. Samo ne opraviči drugih neumnosti.
Alfa je pa... sm bil na testni vožnji. Meh in zeh.
No ja, Giulietta je pač konkurenca Golfu in zato tudi ni kaj veliko boljša, je pa cenejša... Ampak ima za razliko od Ampere razumno ceno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Dr_M ::
Ampak Ampera zgleda pa hudo. Eden lepsih avtov zadnje case.
Enkrat bolj zgodaj spomladi sem videl 2 v BTCju (pravzaprav sem jo prvic videl v zenevi 2 leti nazaj), ena rdeca in druga bela. Celjust do tal.
Enkrat bolj zgodaj spomladi sem videl 2 v BTCju (pravzaprav sem jo prvic videl v zenevi 2 leti nazaj), ena rdeca in druga bela. Celjust do tal.
RejZoR ::
V rit je grda ko smrt. Sprednjo masko pa uporabljajo tud nekateri drugi Opli (novejši modeli). Enoprostorca sem že videl s takim designom spredaj...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
blackbfm ::
Avti (ali karkoli drugega) nekih vesoljskih oblik niso nikol lepi, žal pa je lepa (klasična) oblika rezervirana za avte najvišjega cenovnega razreda. Tale ampera zgleda kot ena kapsula za na luno
RejZoR ::
Vsi ti eko hibridi so grdi v rit. Tazadnji Prius niti ne izgleda tko slabo, bočna linija do zadnjega kolesa je tud ok. Naprej od zadnjega kolesa in v rit pa je designerska katastrofa. Vse na račun aerodinamike i guess...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Dr_M ::
Ampera je mnogo lepsa, kot katerakoli Alfa, ki naj bi veljale za "lepe".
To se slep vidi, kaj sele tisti, ki to ni.
To se slep vidi, kaj sele tisti, ki to ni.
c00L3r ::
Po podatkih iz wikipedije je celoten doseg baterije + gorivo 610km. Od tega jih lahko naredi do 80 s elektriko. Torej 530km z polnjenjem baterij iz bencinskega motorja. Rezervoar je 35L. Če izračunamo porabo je ta 6,6L/100km. To pa ni ne vem kak prihranek. To zmorejo sodobini dizli tudi. Celo nekateri bencinski motorji.
Ford je recimo razvil novi 123KM 1.0 bencinski motor za Focusa. Mestna višja poraba je 6,3L/100km.
Če se voziš samo na kratke razdalje je OK, sicer je PREDRAG ta avto. Če pa se voziš na kratke razdalje, kupiš rajši dosti, dosti cenejši mali avto. Tak da se nekako ne splača najbolj.
Ford je recimo razvil novi 123KM 1.0 bencinski motor za Focusa. Mestna višja poraba je 6,3L/100km.
Če se voziš samo na kratke razdalje je OK, sicer je PREDRAG ta avto. Če pa se voziš na kratke razdalje, kupiš rajši dosti, dosti cenejši mali avto. Tak da se nekako ne splača najbolj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c00L3r ()
lonz ::
Zakaj pa nihče ne pokombinira metana in elektrike? Predrago? Prezakomplicirano?
...arrrrrr, shiver me timbers...
Zheegec ::
waw, 6.6 litra... Moj večji 170HP avto ima takšno pri lepi vožnji, pa še ni umazan direct-injection :))
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Roadkill ::
Mi avto ni nič posebno všeč, ampak sem ponosen na svojo napoved:
Meni se še najbolj smiselna zdi ideja, da bi avtomobili bili še naprej na motor z notranjim izgorevanjem (=bencin), ta motor fila nek "mali" akumulator, ki pa poganja elektro motor.
Tako bi lahko po mojem že dobili večji izkoristek, ker bi bencinski motor vedno tekel pri idealnih pogojih in samo takrat, ko se ga rabi.
Elektromotor bi pa poganjal avto in se polnil še iz zaviranja.
Za tako zadevo bi bil pomojem povsem zadosti nek motor manjsi od 1000ccm.
Težo bi zmanjšali zaradi odprave menjalnika in pripadajočih zadev.
No ja... sliš se mi smiselno. Ampak dokler ne bi tole zalaufal v masovni proizvodnji, bi bile cene seveda retardirano visoke.
Bi pa takole ostali srečni tako naftni mogotci, kot proizvajalci avtov.
Ü
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Roadkill ()
Good Guy ::
waw, 6.6 litra... Moj večji 170HP avto ima takšno pri lepi vožnji, pa še ni umazan direct-injection :))
Olja right?
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
dzinks63 ::
Glede na to da se železo kuje dokler je vroče, se pri Oplu lotevajo tudi malo drugačne "reklame", lahko bi rekli kar v živo. Pojavlja se vse več izposoj Ampere. Nekdo si jo bo izposodil iz firbca, nekdo drug za temeljit test pred končnim nakupom, tretji samo za izposojo kot logično izbiro za njegove trenutne potrebe.
Zheegec ::
waw, 6.6 litra... Moj večji 170HP avto ima takšno pri lepi vožnji, pa še ni umazan direct-injection :))
Olja right?
M? 1200Km z 72 litri pri 130Km/h tempomat, 4 v avtu, klima. Avto 170HP in 1500Kg prazen. Če tale zgoraj navedena poraba drži je to zeloo slabo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Good Guy ::
waw, 6.6 litra... Moj večji 170HP avto ima takšno pri lepi vožnji, pa še ni umazan direct-injection :))
Olja right?
M? 1200Km z 72 litri pri 130Km/h tempomat, 4 v avtu, klima. Avto 170HP in 1500Kg prazen. Če tale zgoraj navedena poraba drži je to zeloo slabo.
Moja A6 3.0 240 KM zmore tako porabo s tem da ma avto 2 toni, quattro pogon...
Vsekakor avto od forda žre manj. ne vem kje ste dobil te podatke.
Ma pa Kia zdele avto zuni k naj bi pil 4 litre(če ni lihk nova ceed)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Zheegec ::
Jaz sem imel z A7 3.0 Quattro DSG letnik 2011 porabo po moji relaciji nekje 8+ litrov... Trojanski klanec in ovinki pač poberejo svoje. Ja, 110 po AC pe je sigurno kakšnih 5.5 litrov.
Anyway, to je čisto pobrano iz proizvajalčevih podatkov... Saj po mestu ima manjšo porabo kot dosti drugih avtov, ampak še vedno je za po mestu boljši avtobus. Za po AC pa dosti drugih 3x cenejših avtomobilov. Za okolje pa tudi večina drugih stvari (bencinarji brez direktnega vbrizga, dizli z DPF)...
Anyway, to je čisto pobrano iz proizvajalčevih podatkov... Saj po mestu ima manjšo porabo kot dosti drugih avtov, ampak še vedno je za po mestu boljši avtobus. Za po AC pa dosti drugih 3x cenejših avtomobilov. Za okolje pa tudi večina drugih stvari (bencinarji brez direktnega vbrizga, dizli z DPF)...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
energetik ::
Nekdo si jo bo izposodil iz firbca, nekdo drug za temeljit test pred končnim nakupom, tretji samo za izposojo kot logično izbiro za njegove trenutne potrebe.Tako drag avto ne more biti logična izbira. Kvečjemu nakup za igranje/razkazovanje.
Če hočeš šparati, nabaviš Ceeda za 12k€ in imaš za razliko do 40k€ konkretno količino bencina. Tako, ki bi meni zadostovala za 28 let vožnje.
Če hočeš biti eko, kupiš rabljen avto in imaš še več bencina za razliko.
Če hočeš biti še bolj eko, se pelješ v biciklom ali hodiš peš.
Vodikove celice mogoče? Tehnologija proizvodnje vodika se baje pocenjuje z nastopom novih metod.Haha. Tudi v teoretično najboljšem primeru porabiš za proizvodnjo vodika kvečjemu enako energije, kot jo boš potem dobil iz vodika nazaj. Verjetno ti ni treba omenjati, da je v praksi zadeva še mnogo, mnogo slabša. Vodik je fail, samo dodatna pretvorba energije, ki znižuje izkoristek.
Zaenkrat je še vedno najboljša rešitev za boljši izkoristek fosilnega goriva hibridni pogon z majhnimi akumulatorji, ki poberajo energijo zaviranja in ki pomagajo držati ICE v optimalni delovni točki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
c00L3r ::
Naj povem, da sem za Ampero sem izračunal najmanjšo možno porabo (torej največji doseg) po podatkih iz Wikipedie. Poraba na bencinu je 6,6L/100km. Dopuščam pa možnost, da imajo ti električni avtomobili manjše razlike v porabi med mestno in AC vožnjo, kot klasični bencinski avti.
Za tisti Ford-ov 1L motor pa sem napisal mestno porabo, ne AC.
Če bi ta Ampera stala isto kot npr. Opel Insignia bi rekel super, kupim, bom probal čimveč vozit na elektriko Če pa stane 2x toliko, pa rečem da si nor, ker se račun ne izide.
Za tisti Ford-ov 1L motor pa sem napisal mestno porabo, ne AC.
Če bi ta Ampera stala isto kot npr. Opel Insignia bi rekel super, kupim, bom probal čimveč vozit na elektriko Če pa stane 2x toliko, pa rečem da si nor, ker se račun ne izide.
dzinks63 ::
Ampera zaenkrat v svojem razredu nima kunkurence, za njo se ozirajo samo kupci kateri hočejo imeti prav takšen el. avtomobil. Povprečnega kupca klasičnega avtomobila pač ne bo prepričala, bo pa vseeno dovolj drugih. In če se že primerja porabo na bencinu, je le ta za tako težak avtomobil zelo primerna, ko pa se vozi na elektriko, je pa poglavje zase. Po njej posegajo predvsem takšni, katerim je dovolj električni radius katerega dosega Ampera, bencin je samo za zlato rezervo.
energetik ::
Pri nakupu avta za 42k€ je o porabi sploh brez veze govoriti.
Za relacije in AC je in še dolgo bo turbodizel ali turbobencinar najboljša izbira.
Če se pa govori o okolju in krajših mestnih vožnjah ter ekologiji, pa bi morali izdelati električne dvosede z maso max 500kg, širine 0,75m in recimo s 3 kolesi z gumami širine 50mm. Za ceno tam do max 3000€. To bi bila res revolucija, ne pa 2-tonske limuzine z ogromnim čelnim presekom za 42k€.
Za relacije in AC je in še dolgo bo turbodizel ali turbobencinar najboljša izbira.
Če se pa govori o okolju in krajših mestnih vožnjah ter ekologiji, pa bi morali izdelati električne dvosede z maso max 500kg, širine 0,75m in recimo s 3 kolesi z gumami širine 50mm. Za ceno tam do max 3000€. To bi bila res revolucija, ne pa 2-tonske limuzine z ogromnim čelnim presekom za 42k€.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Zheegec ::
Po njej posegajo predvsem takšni, katerim je dovolj električni radius katerega dosega Ampera, bencin je samo za zlato rezervo.
Samo za takšne kratke razdalje je bolje avtobus/skuter/taxi!??!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
c00L3r ::
Ampera zaenkrat v svojem razredu nima kunkurence, za njo se ozirajo samo kupci kateri hočejo imeti prav takšen el. avtomobil. Povprečnega kupca klasičnega avtomobila pač ne bo prepričala, bo pa vseeno dovolj drugih. In če se že primerja porabo na bencinu, je le ta za tako težak avtomobil zelo primerna, ko pa se vozi na elektriko, je pa poglavje zase. Po njej posegajo predvsem takšni, katerim je dovolj električni radius katerega dosega Ampera, bencin je samo za zlato rezervo.
Kdo pa si ti kupci? Smug people, kot smo jih videli v South Park, ki vozijo Pruise? Vozijo jih zato, ker jima marketing vcepa v glavo, da je to "green"? Če pa si malo izračunaš porabo pa vidiš da ni. Prav tako ni green proizvodnja avtomobilov.
Avto ni boljši od dizelske Opel Insignia-e v nobenem pogledu. Ceno pa ima x2. Kot sem že napisal, za kratke/mestne razdalje pa je ta avto prevelik. Razen mogoče za USA trg, kjer ta avto izpade majhen.
Architect ::
sicer povsem offtopic vprašanje ampak kako je lahko avto, ki se niti prodajati še ni začel, avto leta?!?
Prav tako me izjemno na priusa spominja, kot da bi bil proizvajalec isti. Nazadnje pa..zakaj morajo biti vsi "green" avti tako grdi? Zakaj ne naredijo "green" avto normalnih oblik...
Prav tako me izjemno na priusa spominja, kot da bi bil proizvajalec isti. Nazadnje pa..zakaj morajo biti vsi "green" avti tako grdi? Zakaj ne naredijo "green" avto normalnih oblik...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Architect ()
dzinks63 ::
Kot sam avtomobil zaenkrat Ampera ni racionalen nakup, je še mnogo drugih klasičnih avtomobilov kateri prav tako niso, pa se vseeno prodajajo. Pač ljudje so različni in nekateri hočejo le izstopati, biti med prvimi ali kako drugače vzbujati pozornost,..., v ozadju vsega tega pa imajo še nekaj opravičil, s katerimi se lahko hvalijo v pogovorih.
Sicer pa nekaj več o Amperi, Test:
Sicer pa nekaj več o Amperi, Test:
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109194 (68076) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28670 (24875) | RedDrake |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28617 (24419) | krneki0001 |
⊘ | Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Loža | 107910 (97010) | Ziga Dolhar |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28447 (25870) | IceIceBaby |