» »

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit.

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit.

1 2
3
»

primar ::

Ma ne sklepat prehitro. Ravno pred kakim mescom je žlahtnik prodajal SDI golfa 98 letnik za 3500. Ga je ponudil meni, pa sem mu rekel da kakih 2,5kEUR še dam, tolko pa ne. A za čuda ga je v treh dneh prodal. Kilometri pa seveda 250+ gdo ve kolko.

LP

jalovec09 ::

1.9 SDI je druga zgodba, te motorji so enih najboljših !!!

Evo še linki:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=596...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=591...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=584...

OPTIMISTI

Razn dizle, audije in BMW- je tu ne moreš štet.

-valvoline- ::

primar je izjavil:

Ma ne sklepat prehitro. Ravno pred kakim mescom je žlahtnik prodajal SDI golfa 98 letnik za 3500. Ga je ponudil meni, pa sem mu rekel da kakih 2,5kEUR še dam, tolko pa ne. A za čuda ga je v treh dneh prodal. Kilometri pa seveda 250+ gdo ve kolko.

LP

Hey man,ti si dobr tehnično podkovan,al je to res na linku in posnetku ali ne? Hammer mod.Če je res grem se malo spilat z bosch crpalko.Ne vem ce mod velja tut za sdi,verjetno da ja:D
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult...

Urc ::

RejZoR je izjavil:

Men ni jasno zakaj se kilometrina ne registrira ob tehničnih pregledih ter kupoprodajnih pogodbah, da bi pač bila sledljivost. Če je avto imel ob registraciji 250k jih ne more imet leto kasneje 120k. Oz ko si ga prodal nekomu je imel 80k, ne more jih imet 2 dni za tem 35k (v npr primeru preprodajalcev). Plain and simple logika. Sicer ne vem kako bi se situacija urejala za uvožene avtomobile (in fine detajle) ampak če bi EU to imela urejeno na globalnem nivoju bi previjanje praktično v celoti eliminiral. Pol pa naj goljufajo če hočejo.
Če pa avto ne bo imel neke sledljivosti pa se ga na veliko izogneš. Ponaredbe teh dokumentacij pa bi morale bit sankcionirane z ogromnimi kaznimi.


Pozabil si edino na to, da tehničnega pregleda do 4 leta ni.

Nobenega tistega od zgornjih 2 Polotov ne bi kupil. Ne za 3800 €, niti za 1950 €. Kako ima lahko 11 let star avto, ki ima ceno ob nakupu recimo 10 000 €, zdaj še vedno take cene? Aja zato ker je VW... kakor razne Honde na avto.net pa to...

lp

-valvoline- ::

Ta polo je vredn max 1000e,ker nima klime. Ce bi mel klimo morda do 1500e.Golf4 bencinar sploh pa z klincevin 1.4 16v v nobenem primeru ni vredn vec ku 1500e.Do 2000e mogoce nek res ohranjen 1.6 ali 1.8.

@urc,predvidevam da mas nov avto,vsi nimajo kesa za nouga oz se nocejo zapufat za sijoci pleh.Ce ze mas nouga si pa zracunaj kolk in kako hitro zgubis dnarja na njem. 10kE ni isto k 1-2kE. A4 tdi novi stane čez 25kE,jaz sem ga kupu za 1300e. Ce je avto res lepo ohranjen in vzdrzevan ni nic slabsi v prometu od novega.

Zgodovina sprememb…

primar ::

-valvoline- je izjavil:

primar je izjavil:

Ma ne sklepat prehitro. Ravno pred kakim mescom je žlahtnik prodajal SDI golfa 98 letnik za 3500. Ga je ponudil meni, pa sem mu rekel da kakih 2,5kEUR še dam, tolko pa ne. A za čuda ga je v treh dneh prodal. Kilometri pa seveda 250+ gdo ve kolko.

LP

Hey man,ti si dobr tehnično podkovan,al je to res na linku in posnetku ali ne? Hammer mod.Če je res grem se malo spilat z bosch crpalko.Ne vem ce mod velja tut za sdi,verjetno da ja:D
http://www.myturbodiesel.com/1000q/mult...



Ja to drži, samo moreš imeti VAG-COM priklopljen, da vidiš kje si. Lahko pa tudi sqamo preko VAG-COM-a premikaš vbrizgano količino. Ta Hamer metoda se uporabi takrat ko ga samo z elektroniko ne moreš spraviti v meje...

Si že poskusil čiščenje motorja z vbrizgavanjem vode? Jaz bom glih ta vikend probal na svojem. Sem najprej probal pri kolegu, pa ful hvali...pa da vidim kaj bo :).

LP

FlyingBee ::

na širšo sliko je treba pogledat, večina rabljenih se iz zahoda proda na vzhod, mi smo pa nekako vmes
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

aiko ::

Da noben ne kupi avta z 200k km? hmmm... moj jih je imel lih 200k ko sem ga vzel...sedaj jih ima 310k pa še vedno dela vse super. Tako, da osebno raje vzamem 10 let star avto z 220k km, kot enega ki jih ima 120k, ker pri slednjem ne bom nikoli vedel koliko jih ima v resnici.

FlyingBee ::

veste pri teh avtomobilih je tako, Pride and Prejudice
P200 MMX, 32mb ram, 2gb HDD, s3 virge 2mb, 14" CRT 640x480
New Sphincter Kvartet:
Roko Spestner, Namaž Zlevčar, Daje Heading, Maraje Spetan

jalovec09 ::

-valvoline- je izjavil:

Ta polo je vredn max 1000e,ker nima klime. Ce bi mel klimo morda do 1500e.Golf4 bencinar sploh pa z klincevin 1.4 16v v nobenem primeru ni vredn vec ku 1500e.Do 2000e mogoce nek res ohranjen 1.6 ali 1.8.



Golf 4 sploh ni redek primerek, je kr pogost na naših cestah in ne vem zakaj cena 3000 evrov, brez klime se ne splača kupovat avta.

aiko je izjavil:

Da noben ne kupi avta z 200k km? hmmm... moj jih je imel lih 200k ko sem ga vzel...sedaj jih ima 310k pa še vedno dela vse super. Tako, da osebno raje vzamem 10 let star avto z 220k km, kot enega ki jih ima 120k, ker pri slednjem ne bom nikoli vedel koliko jih ima v resnici.



Bratrančeva škoda octavia stara 8 let ima danes preko 650.000km, sem videl na lastne oči, pravi dela brez težav, ampak avto je ohranjen.

Zgodovina sprememb…

borisk ::

Moj kolega (mehanik) je kupu A6 karavana, starega cca 10 let. kupil ga je od drugega mehanika :) Ko ga je kupil je imel na števcu 450k km, pa je reku, vsaj kilometrov nima zbitih :) ampak ne, ko je priklopu na vagcom, je vidu da je en že zbil 100k km. Avto drugače ohranjen bolj kot tričetrt 5 let starih avtov.

tony1 ::

primar je izjavil:

Si že poskusil čiščenje motorja z vbrizgavanjem vode? Jaz bom glih ta vikend probal na svojem. Sem najprej probal pri kolegu, pa ful hvali...pa da vidim kaj bo :).


Direktno v cilindre, da bi odstranil saje nezgorelega goriva, ki so se tam nabrale v 10, 15ih letih? Brezveze. Veš zakaj? To se je počelo dvajset let nazaj (pa še takrat na 15 let starih avtih), ki so imeli to težavo zato, ker so imeli vbrizg goriva narejen z vplinjačem, kar je bilo (relatvno) nenatančno.

Če gre za avto z elektronskim vbrizgom goriva (vsak spodoben avto zadnjih 20ih let je tak), je poseg nepotreben, ker saj tam ni dovolj ni po toliko in toliko letih.

jalovec09 ::

borisk je izjavil:

Moj kolega (mehanik) je kupu A6 karavana, starega cca 10 let. kupil ga je od drugega mehanika :) Ko ga je kupil je imel na števcu 450k km, pa je reku, vsaj kilometrov nima zbitih :) ampak ne, ko je priklopu na vagcom, je vidu da je en že zbil 100k km. Avto drugače ohranjen bolj kot tričetrt 5 let starih avtov.


To sploh ni težava, če je avto vožen po AC, recimo 400km/dan (relacija MB-KP), letno to znese skoraj 100.000km, v samo 5 letih 500.000km, pa naredi te kilometre na regionalni, hribi, mestna vožnja.

Pri nas je problem, ker noben ne bo šel beležit kilometrov, namreč si upam rečt, da ima 1/3 avtov zbite kilometre, sploh pa uvoženi in, če se začnejo beležit kilometri bo cela zmešnjava, čist preprosto na tem področju ni simpl.

username ::

Aston_11 je izjavil:

se z občutljivostjo dizlov pretirava (urbani mit, kaj vse jim škodi, dizli pa še kar godejo dalje)
Predvsem oziroma najbolj jim pa škodi, če niso dovolj redno servisirani, predvsem menjava olja je ključna.

Menda npr. Renault predpisuje (če se že ni spremenilo) redno menjavo olja na 2 leti/30.000 km. To je norost, olje skupaj z oljnim filtrom je treba menjati najkasneje po 15.000 km, oz. v vsakem primeru po enem letu, tudi če v tem času nisi prevozil 15.000 km.

Dosti se govori o težavah z dCi motorji, predvsem kako crkavajo turbine - hja če folk res menja olje na intervalu 2 leti/30.000 km (eni pa še to ne), niti ni čudno, ampak potem ni kriva zasnova in izdelava motorja, temveč neustrezno vzdrževanje...
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Buggy ::

tudi jaz delam letno 35Kkm in menjam olje na cca 15Kkm ceprav mi v servisni knjizici pise, kot za vse motorje tega koncerna (ampak res vse), da se menja na 30Kkm. To je postala marketinska fora, saj bozenedaj, da bi sel na servis prej kot konkurenca...si ze v startu kao slabsi :(
Ker pa v koncernu (GM) na splosno zelo radi, kar posplosijo se posebej, ce imas kaksno malo bolj eksoticen motor (SAAB za isti motor ima predvideno menjavo na 15k..in tudi doloceno longlife olje, ki ustreza standardu GM-LL-A-025) kupujem na odprtem trgu namesto na servisu, Mobil 1 0W-40 in ga vsake drugic skupaj s filtrom menjam sam. Se vedno pa mi na redni servis potem stempljajo knjizico, ko pripeljem avto na scheduliran servis seveda s svojim oljem (imam veze, tako da vem da ga tudi not dajo :)).

za dobrih 50€ na pol leta pa res ne bom zganjal hudica...avto ima pa po 5-ih leti ze 145.000 km in prede ko mucka.
Zanimivo je da ko sem ga kupil po dveh letih (uradni servis -starejsi gospod) sem imel problem z odmikacem pogonske verige za ventile (motor in ketno) in to samo zaradi tega, ker se je bivsi lastnik drzal specifikacaij menjave olja na 30K.

Buggy ::

sem pa tudi sam prodal 11 let star avto z 280Kkm, ker se mi je stal na dvoriscu sem ga dal pod ceno in zanj dobil 1700€, avtu ni pa popolnoma nic manjkalo razen, da je bil na olju proti koncu tako pozresen da ga vec nisem menjal ampak samo se dolival (cca 1 na 5000km)...je pa res da avto pod 3.500 obrati ni nikol laufal..pac premalo konjev za mojo cesto :)

Kupec je bil seveda s tem seznanjen in se ni popolnoma nic obotavljal, ko sem mu pokazal servisno knjigo in po tem, ko se je sel zapeljat...eh lepi spomini :)

M-XXXX ::

Menda npr. Renault predpisuje (če se že ni spremenilo) redno menjavo olja na 2 leti/30.000 km. To je norost, olje skupaj z oljnim filtrom je treba menjati najkasneje po 15.000 km, oz. v vsakem primeru po enem letu, tudi če v tem času nisi prevozil 15.000 km.

Ne vsi Renault avtomobili...

Po drugi strani: večina jih ima (tako kot si rekel 30k km) in zadnja leta praktično NOBENIH okvar, nobenih problemov, nič... (statistično gledano seveda)... Tako da bo 30k km čisto ok...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

-valvoline- ::

Olje je najboljš menjat na vsakih 10.000km,sploh pa če maš dizla. Več k to je trpinčenje mašine.Ne splača se šparat.5l extralube + oljni filter(ki ga ni treba vsakič menjat,recimo na 20 ali 30.000) stane 25e skupaj.Tiste tovarniske specifikacije o 30.000km si pa lahk v rit vtaknejo,sploh pa pr nas ku se po prodajnih policah prodaja raznorazni madžarski in poljski srot od olja.

Zgodovina sprememb…

ssokec ::

sam vozim avto ki ima trenutno malo več kot 280.000 km olje menjam na približno 24.000 km (variabilni longlife servisni interval), po mojem mnenju se servisni intervali menjave olja podaljšujejo tudi zaradi ekološkega vidika (pred 20 leti so skoraj vsi avtomobili imeli predpisan interval menjave na 10.000 km).

borisk ::

-valvoline- je izjavil:

Ne splača se šparat.5l extralube


Tole ne gre omenjat tako blizu. Motul 8100 dobiš dokaj ugodno, glede na to da je res prava sintetika (ne castrol sintetika ipd..)

Fizikalko ::

Moja Škoda SUperb ima zdaj 232.000 km in je ne mislim prodajat, ker teče kot urca. Vreden ni niti 5k najbrž, nov je 30k, ne vidim pa prav nobene prednosti novega avta...

RejZoR ::

Iz ekološkega vidika bi bilo idealno, da bi nekakšen senzor preverjal kvaliteto olja in te opozoril šele ko bi ga bilo dejansko potrebno zamenjat, ne na fiksne intervale, pa če je menjava potrebna ali pa ne. Podobno za razne filtre.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Tilen ::

RejZoR je izjavil:

Iz ekološkega vidika bi bilo idealno, da bi nekakšen senzor preverjal kvaliteto olja in te opozoril šele ko bi ga bilo dejansko potrebno zamenjat, ne na fiksne intervale, pa če je menjava potrebna ali pa ne. Podobno za razne filtre.


Kako bi pa potem razni domači mojstri služili in uradni servisi? Dejstvo je, da smo 20 let nazaj uporabljali bistveno slabša maziva, intervali so pa bili daljši. Go figure.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

RejZoR ::

Moraš pa tud razumet, da si včasih lahko v avto nalil brozgo od bencina (dobesedno) pa ni bilo nobene škode. Dandanes si s preciznimi šobami, visokotlačnimi črpalkami itd tega ne moreš privoščit. Glede olja ne bom trdil ampak sem siguren, da je situacija dost podobna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

username ::

-valvoline- je izjavil:

Olje je najboljš menjat na vsakih 10.000km,sploh pa če maš dizla. Več k to je trpinčenje mašine.Ne splača se šparat.5l extralube + oljni filter(ki ga ni treba vsakič menjat,recimo na 20 ali 30.000) stane 25e skupaj.Tiste tovarniske specifikacije o 30.000km si pa lahk v rit vtaknejo,sploh pa pr nas ku se po prodajnih policah prodaja raznorazni madžarski in poljski srot od olja.
Se strinjam, razen glede oljnega filtra - ga je tudi vsekakor treba menjat pri vsaki menjevi olja. Strošek je v rangu 10-12 EUR; tako da tu res nima nobenega smisla šparat.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Zheegec ::

saj nekateri avtomobili to imajo. Moj kaže nivo olja (ne samo ko je prazen, ampak tudi pokaže po stopnjah) in pa senzor za kvaliteto olja in goriva. Ampak to opozori ko je reeees že prepozno.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9814317 (10219) Netrunner
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27162829 (43293) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526136 (21938) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187302 (152315) Spajky
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9719732 (17606) RejZoR

Več podobnih tem