Forum » Loža » Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit.
Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit.
jalovec09 ::
Ga ne prodajam, vidim pa preko avto.net da se avti s 200.000km + prodajajo in prodajajo sploh pa, če je avto star 10 let in manj.
Če pa se zavrti kilometrino na čudežnih 135.000km pa se vsaj ostali tako pravijo bistveno lažje proda. Dobro, če je tu kak avto, ki ni pogost na cesti je redek model se proda tudi z več kilometri.
Jaz sem enkrat šel gledat avto s 360.000km star je bil takrat 11 let, motor suh ko popr, nobenih oljnih madežev, notranjost kot nova a na žalost je bila zunanjost slabša.
Če pa se zavrti kilometrino na čudežnih 135.000km pa se vsaj ostali tako pravijo bistveno lažje proda. Dobro, če je tu kak avto, ki ni pogost na cesti je redek model se proda tudi z več kilometri.
Jaz sem enkrat šel gledat avto s 360.000km star je bil takrat 11 let, motor suh ko popr, nobenih oljnih madežev, notranjost kot nova a na žalost je bila zunanjost slabša.
Tilen ::
Z lahkoto. Seveda mora imeti servisno knjigo, slovensko poreklo in račune od servisov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
RejZoR ::
Men ni jasno zakaj se kilometrina ne registrira ob tehničnih pregledih ter kupoprodajnih pogodbah, da bi pač bila sledljivost. Če je avto imel ob registraciji 250k jih ne more imet leto kasneje 120k. Oz ko si ga prodal nekomu je imel 80k, ne more jih imet 2 dni za tem 35k (v npr primeru preprodajalcev). Plain and simple logika. Sicer ne vem kako bi se situacija urejala za uvožene avtomobile (in fine detajle) ampak če bi EU to imela urejeno na globalnem nivoju bi previjanje praktično v celoti eliminiral. Pol pa naj goljufajo če hočejo.
Če pa avto ne bo imel neke sledljivosti pa se ga na veliko izogneš. Ponaredbe teh dokumentacij pa bi morale bit sankcionirane z ogromnimi kaznimi.
Če pa avto ne bo imel neke sledljivosti pa se ga na veliko izogneš. Ponaredbe teh dokumentacij pa bi morale bit sankcionirane z ogromnimi kaznimi.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RejZoR ()
xerror ::
Men ni jasno zakaj se kilometrina ne registrira ob tehničnih pregledih ter kupoprodajnih pogodbah, da bi pač bila sledljivost. Če je avto imel ob registraciji 250k jih ne more imet leto kasneje 120k. Oz ko si ga prodal nekomu je imel 80k, ne more jih imet 2 dni za tem 35k (v npr primeru preprodajalcev). Plain and simple logika. Sicer ne vem kako bi se situacija urejala za uvožene avtomobile (in fine detajle) ampak če bi EU to imela urejeno na globalnem nivoju bi previjanje praktično v celoti eliminiral. Pol pa naj goljufajo če hočejo.
Če pa avto ne bo imel neke sledljivosti pa se ga na veliko izogneš. Ponaredbe teh dokumentacij pa bi morale bit sankcionirane z ogromnimi kaznimi.
Na kupoprodajni pogodbi se zabeležijo kilometri.
Jaz sem lani kupil 12 let star avto s 230 000 prevoženimi km. Če je bil avto lepo vožen in redno vzdrževan ni nobenega problema. Moraš pa še vseeno nekaj denarja vložiti v tako star avto, ker je kakšna stvar za zamenjati pri tolikih kilometrih.
RejZoR ::
Ja, sam ali imaš vpogled v kilometre za nazaj? Če nekam zapišeš in se to izgubi je vseeno če sploh ne.
Ker pol bi tud v primeru previjanja bile razlike zelo majhne, sploh če se je avto veliko prodajal, ker med vsako prodajo bo beleženo in ne boš mogu imet nakoncu manj kilometrov kot eno prodajo nazaj. Oz povsem enako kot ob nakupu po 2 letih. Verjetnost, da bi nekomu stal kupljen avto na mestu je zelo zelo zelo malo verjetna.
Ker pol bi tud v primeru previjanja bile razlike zelo majhne, sploh če se je avto veliko prodajal, ker med vsako prodajo bo beleženo in ne boš mogu imet nakoncu manj kilometrov kot eno prodajo nazaj. Oz povsem enako kot ob nakupu po 2 letih. Verjetnost, da bi nekomu stal kupljen avto na mestu je zelo zelo zelo malo verjetna.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
compaq ::
Tudi sam sem že opazil to, so pa tudi izjeme če ima avto visoko število kilometrov in nizko ceno se pa takoj proda, torej tudi cena igra vlogo. Če bi šel kupovat avto, pa raje kupim avto z 200.000 km, redno servisiranega, kot pa enega s 90.000 pa brez servisne.
Je pa tudi nekaj, avto z manj kilometri je lahko bolj "utrujen" kot pa tisti z veliko kilometri, tudi razdalja šteje...
Je pa tudi nekaj, avto z manj kilometri je lahko bolj "utrujen" kot pa tisti z veliko kilometri, tudi razdalja šteje...
klemenSLO ::
jst sm lani prodal xaro 1.6 bencinar letnik 1998, 202k km za 500@ .So klical čobani za med :)
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
para! ::
Nov avto se dobi že od dobrih 6k EUR naprej, tako da res ni razloga, da bi kupoval avtomobile s toliko km, razen če gre za kakšne posebne želje. Tud, če kupuješ avto za manj denarja, je dosti ponudbe z manj kilometri, kot pa 200k+.
Death before dishonor!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: para! ()
Zheegec ::
Moj 6 let star ima 200k Km pa se mi ne zdi ravno veliko. Saj SLovenija ni tako majhna. V tujini pa imajo 6 let stari dizli preko 300k Km praktično vsi...
Ljudje imajo radi občutek, da so "kupili manj rabljen" rabljen avto, čeprav je vožnja po avtocesti v 6. prestavi (kjer se kilometri največ nabirajo) za avto izredno neobremenjujoča. Vožnja po mestu, kjer se kilometri ne nabirajo tako hitro pa je zelo slaba za vse dele (sklopka, menjalnik, motor, avto se kasneje segreje...).
Če kupujem rabljen avto gledam, da ima vsaj 30k km na leto, kar pomeni da je videl redno vožnjo in dosti avtoceste. Torej 10 let star mora imeti vsaj kakšnih 300k če je dizel in 150k če je bencinar minimalno. Vse ostalo je ali veliko stanja na miru/vožnje po mestu ali pa prevrteno (pa še po možnosti zaleten, ko se že ravno to popravlja se še kilometre prevrti).
Ljudje imajo radi občutek, da so "kupili manj rabljen" rabljen avto, čeprav je vožnja po avtocesti v 6. prestavi (kjer se kilometri največ nabirajo) za avto izredno neobremenjujoča. Vožnja po mestu, kjer se kilometri ne nabirajo tako hitro pa je zelo slaba za vse dele (sklopka, menjalnik, motor, avto se kasneje segreje...).
Če kupujem rabljen avto gledam, da ima vsaj 30k km na leto, kar pomeni da je videl redno vožnjo in dosti avtoceste. Torej 10 let star mora imeti vsaj kakšnih 300k če je dizel in 150k če je bencinar minimalno. Vse ostalo je ali veliko stanja na miru/vožnje po mestu ali pa prevrteno (pa še po možnosti zaleten, ko se že ravno to popravlja se še kilometre prevrti).
krucymucy ::
Tudi sam sem že opazil to, so pa tudi izjeme če ima avto visoko število kilometrov in nizko ceno se pa takoj proda, torej tudi cena igra vlogo. Če bi šel kupovat avto, pa raje kupim avto z 200.000 km, redno servisiranega, kot pa enega s 90.000 pa brez servisne.
Je pa tudi nekaj, avto z manj kilometri je lahko bolj "utrujen" kot pa tisti z veliko kilometri, tudi razdalja šteje...
Ja, ampak take poceni avte z veliko kilometri kupijo dilerji in "servisirajo" števec.
Servisna se pa naredi čez noč, z računi vred če je treba.
amigo_no1 ::
Yugos ::
krneki0001 ::
Kupil sem avto z 290.000km. Naredil z njim okoli tisoč km, da sem preveril če dobro dela, in potem direktno čez celo evropo do maroka, par tisoč km po maroku in nazaj. Avto sem še vedno uspešno prodal. Človek, ki ga je kupil, ga vozi in ima ravno tako enako število težav z avtom, kot sem jih imel jaz - NIČ.
Uglavnem meni je danes vseeno koliko ima kilometrov avto, ki ga kupujem. Važno mi je da ni gnil in da vse na avtu deluje. Pa hočem realne kilometre, da ga lahko potem tudi servisiram tako kot se ga moram ker veš da na 300 ali 400k kilometrih se dela drugačen servis kot na 130.000 km.
Uglavnem meni je danes vseeno koliko ima kilometrov avto, ki ga kupujem. Važno mi je da ni gnil in da vse na avtu deluje. Pa hočem realne kilometre, da ga lahko potem tudi servisiram tako kot se ga moram ker veš da na 300 ali 400k kilometrih se dela drugačen servis kot na 130.000 km.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
ABX ::
2. Pri Triglavu ti dajo popust če delaš manj kot 10k km na leto (nekaj v tem stilu) in hoče vedeti trenutno kilometrino.
Resno? Ker jaz jih delam ene 3k na leto, imam pa že 50% popust.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
-valvoline- ::
Bencinca takintak noben ne povoha,ponudba rabljenih bencinarjev je ogromna tudi avti ki res realno imajo zelo malo km,in zato zjahani z vec km se tezko prodajo. Zdele k se je bencin fejst podrazil je kr opazno da se je ponudba rabljenih bencinarjev občutno povečala.Dizla prodas v 15ih minutah če je cena realna.
Heh,avtor se vseskozi pritozuje na svoj avto da mu pije olja,in da mu masina ruzi k traktor,zdele pa se sprasuje zakaj folk tole ne kupuje.
Heh,avtor se vseskozi pritozuje na svoj avto da mu pije olja,in da mu masina ruzi k traktor,zdele pa se sprasuje zakaj folk tole ne kupuje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
#000000 ::
Ah ne bencinca tud prodaš, dizla preplačaš, sta pa tako bencin in nafta predraga že nekaj časa, ampak če delaš tam 20.000 letno se sigurno ne splača dizla preplačat.
Za pravo ceno pa prodaš karkoli.
Za pravo ceno pa prodaš karkoli.
WarpedGone ::
225.000, 7 let, zloglasna Laguna II, prodal avtohiši brez pardona. Res da za kazga jurja ceneje, kot so jo oni nato prodal naprej ampak vseeno - ni blo problema se zadeve znebit.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
WarpedGone je izjavil:
225.000, 7 let, zloglasna Laguna II, prodal avtohiši brez pardona. Res da za kazga jurja ceneje, kot so jo oni nato prodal naprej ampak vseeno - ni blo problema se zadeve znebit.
Hehe,probi bencinsko laguno prodat ali dat v racun kak bo slo,sploh pa z taksnimi kilometri.
Za mojga a4 sem ze parkrat dobo ponudbo dab ga takoj prodal za 2ke,čeprav ima že 315.000km gor.Na kolenih so me prosili.
xD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
RejZoR ::
-valvoline- je izjavil:
Bencinca takintak noben ne povoha,ponudba rabljenih bencinarjev je ogromna tudi avti ki res realno imajo zelo malo km,in zato zjahani z vec km se tezko prodajo. Zdele k se je bencin fejst podrazil je kr opazno da se je ponudba rabljenih bencinarjev občutno povečala.Dizla prodas v 15ih minutah če je cena realna.
Heh,avtor se vseskozi pritozuje na svoj avto da mu pije olja,in da mu masina ruzi k traktor,zdele pa se sprasuje zakaj folk tole ne kupuje.
Ko bi folk šele vedel kako zjahani so dizli, ki jih ima folk za po mestu samo zato ker ima porabo 3,7L na 100km in mislijo kolk so eko in varčni v resnici pa samo uničujejo srce avta.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
-valvoline- ::
Hehe.
Bil sem na mariborskem avtosejmu,sploh nisem sel avto prodajat cist tako na sprehod.Pa kaj si ja nor ko so navalil z vseh strani na parkiriscu kupci,makedonci,bolgari,domaci svercarji itn,ne mores verjet. Nikol v zivljenu nisem vidu taksnega navala po vwjevih dizelasev.
Zjahanega noben noce,seveda mora avto bit ohranjen.Kilometri niso pomembni,prodas ga tudi ce ima 500.000km gor sam da je lep,ohranjen in da je masina v redu.
Bil sem na mariborskem avtosejmu,sploh nisem sel avto prodajat cist tako na sprehod.Pa kaj si ja nor ko so navalil z vseh strani na parkiriscu kupci,makedonci,bolgari,domaci svercarji itn,ne mores verjet. Nikol v zivljenu nisem vidu taksnega navala po vwjevih dizelasev.
-valvoline- je izjavil:
Bencinca takintak noben ne povoha,ponudba rabljenih bencinarjev je ogromna tudi avti ki res realno imajo zelo malo km,in zato zjahani z vec km se tezko prodajo. Zdele k se je bencin fejst podrazil je kr opazno da se je ponudba rabljenih bencinarjev občutno povečala.Dizla prodas v 15ih minutah če je cena realna.
Heh,avtor se vseskozi pritozuje na svoj avto da mu pije olja,in da mu masina ruzi k traktor,zdele pa se sprasuje zakaj folk tole ne kupuje.
Ko bi folk šele vedel kako zjahani so dizli, ki jih ima folk za po mestu samo zato ker ima porabo 3,7L na 100km in mislijo kolk so eko in varčni v resnici pa samo uničujejo srce avta.
Zjahanega noben noce,seveda mora avto bit ohranjen.Kilometri niso pomembni,prodas ga tudi ce ima 500.000km gor sam da je lep,ohranjen in da je masina v redu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Zheegec ::
walda, preprodajalci pa prevrtijo kilometre in ga prodajo naprej, saj o tem gre tukaj debata.
Sam sem svojo bivšo AR145 JTD kupil nekje 6 let staro. Imela naj bi "110k km", čeprav mi je bilo jasno, da ima iz ita uvožena jtd alfa vsaj 250k km. Sem naredil kakšnih 100k km brez težav in potem 3 leta nazaj avto dal na avto.net po smešno nizki ceni (2k eur nekje). Prvi me je klical taisti diler, ki mi jo je prodal takrat :) in namesto da bi ga prodal njemu in bi spet se avto znašel s "110k km" na cesti, sem raje počakal na zasebnika, ki jo bo (upajmo) vsaj pošteno prodal dalje.
Sam sem svojo bivšo AR145 JTD kupil nekje 6 let staro. Imela naj bi "110k km", čeprav mi je bilo jasno, da ima iz ita uvožena jtd alfa vsaj 250k km. Sem naredil kakšnih 100k km brez težav in potem 3 leta nazaj avto dal na avto.net po smešno nizki ceni (2k eur nekje). Prvi me je klical taisti diler, ki mi jo je prodal takrat :) in namesto da bi ga prodal njemu in bi spet se avto znašel s "110k km" na cesti, sem raje počakal na zasebnika, ki jo bo (upajmo) vsaj pošteno prodal dalje.
šernk ::
Za mojga a4 sem ze parkrat dobo ponudbo dab ga takoj prodal za 2ke,čeprav ima že 315.000km gor.Na kolenih so me prosili.
če bi ti vedel koliko ljudi je povpraševalo po naši tempri...bencinc, servisna knjižica nazadnje potrjena leta 1995 pri 35.000km, avto je imel pa 450k km+. Vsak je spraševal, če prodamo, ravno tako vsak sprašuje za yugota...prodam z veseljem, ampak nikakor ne za 100€ več kot se prodaja večina krip, ker potem naj raje kupijo kripo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
RejZoR ::
-valvoline- je izjavil:
Hehe.
Bil sem na mariborskem avtosejmu,sploh nisem sel avto prodajat cist tako na sprehod.Pa kaj si ja nor ko so navalil z vseh strani na parkiriscu kupci,makedonci,bolgari,domaci svercarji itn,ne mores verjet. Nikol v zivljenu nisem vidu taksnega navala po vwjevih dizelasev.
-valvoline- je izjavil:
Bencinca takintak noben ne povoha,ponudba rabljenih bencinarjev je ogromna tudi avti ki res realno imajo zelo malo km,in zato zjahani z vec km se tezko prodajo. Zdele k se je bencin fejst podrazil je kr opazno da se je ponudba rabljenih bencinarjev občutno povečala.Dizla prodas v 15ih minutah če je cena realna.
Heh,avtor se vseskozi pritozuje na svoj avto da mu pije olja,in da mu masina ruzi k traktor,zdele pa se sprasuje zakaj folk tole ne kupuje.
Ko bi folk šele vedel kako zjahani so dizli, ki jih ima folk za po mestu samo zato ker ima porabo 3,7L na 100km in mislijo kolk so eko in varčni v resnici pa samo uničujejo srce avta.
Zjahanega noben noce,seveda mora avto bit ohranjen.Kilometri niso pomembni,prodas ga tudi ce ima 500.000km gor sam da je lep,ohranjen in da je masina v redu.
To, da ima zabasan katalizator, zjeban DPF filter, zjahane turbine itd itd, to pa nima veze ne?
Dizli so narejeni za kontsnatno obratovanje, ne pa za jajcanje po mestih kjer povprečna relacija traja 2km.
Ampak kakor vidim je trend, da za vsak drek kupiš dizla, ker ima nizko porabo in oh in sploh.
Očitno sem jezst edini bebec, ki sem kupil bencinarja ravno zato, ker delam vglavnem samo zelo kratke relacije, sem in tja kakšno mal daljšo. In sem na pdolagi tega vzel avto najbolj primeren za dano nalogo.
Za nekoga, ki se vsak dan vozi 50km daleč v službo je dizel super. Za jajcanje po mestu od trgovince do trgovince in za službo 4km stran pa dizel ni ravno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
-valvoline- ::
Kupiš sdi. Buletproof.
Prav za po mestu dizel se najbolj splača saj porabi 5-10l manj na 100km k bencinar
Prav za po mestu dizel se najbolj splača saj porabi 5-10l manj na 100km k bencinar
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
black ice ::
Bulletproof.
Ja, pa 95% časa deluje v hladnem območju. Definitivno najboljše kar lahko storiš za avtomobil.
Ja, pa 95% časa deluje v hladnem območju. Definitivno najboljše kar lahko storiš za avtomobil.
Vikking ::
-valvoline- je izjavil:
Kupiš sdi. Buletproof.
Prav za po mestu dizel se najbolj splača saj porabi 5-10l manj na 100km k bencinar
Ne pretiravaj no o teh razlikah. Če bi diesel bil tako strašen sonček bi že zdavnaj nehal delat bencinarje. Saj je res da imaš dizla in se voziš na kurilno olje. Ko te bo carina dobila, pa ne boš verjetno veselo razlagal o tistih par tisoč evrov kazni.
Pretiravat ti res ni treba.
black ice ::
Če se dobro spomnim se kazen vrti okrog 1000€. Za ta denar moraš kar nekaj kilometrov prevoziti, da se ti splača (in paziti na policijo).
-valvoline- ::
black ice ::
S turbino ali brez, olje doseže optimalne mazalne lastnosti šele, ko je ogreto na delovno temperaturo.
RejZoR ::
Ne vem zakaj pol ni pametno gonit nobenega motorja, dokler ni ogret...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Kupiš sdi. Buletproof.
Prav za po mestu dizel se najbolj splača saj porabi 5-10l manj na 100km k bencinar
Ne pretiravaj no o teh razlikah. Če bi diesel bil tako strašen sonček bi že zdavnaj nehal delat bencinarje. Saj je res da imaš dizla in se voziš na kurilno olje. Ko te bo carina dobila, pa ne boš verjetno veselo razlagal o tistih par tisoč evrov kazni.
Pretiravat ti res ni treba.
Kolko realno pije a4 npr 1.8 vožnja izključno po mestu? Si upam stavit da najmanj 13l na 100km
-valvoline- ::
Clio 1.2 L.2k, 4.7L/100km, home < - > LJ center 80km/day.
Ah,kje pa.Tolko pije dci.Evo ti podatke za cliota:
http://autokatalog.autoscout24.de/renau...
dodaj še 10-20% na te številke pa dobiš realno porabo.
Cliota itak ne štejem za omembo vrednega avta.Liliputanček pač.Plastični tarabant xD.
Evo podatki npz za a4 benz in tdi 96-2000:
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/...
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/...
Tu tudi so realne številke porabe +10-20% navedenih.
Po mestu je realna razlika v porabi najmanj 5l na 100km v prid dizlu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Valvoline ::
Za mojga a4 sem ze parkrat dobo ponudbo dab ga takoj prodal za 2ke,čeprav ima že 315.000km gor.Na kolenih so me prosili.
če bi ti vedel koliko ljudi je povpraševalo po naši tempri...bencinc, servisna knjižica nazadnje potrjena leta 1995 pri 35.000km, avto je imel pa 450k km+. Vsak je spraševal, če prodamo, ravno tako vsak sprašuje za yugota...prodam z veseljem, ampak nikakor ne za 100€ več kot se prodaja večina krip, ker potem naj raje kupijo kripo.
Ja,to kupijo srbi in peljejo dol za rezervne dele,dobu boš tm med 50-200e in to v primeru da je avto še ksn mesec registriran.Realno tempra ni vredna več k 100e.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
djordjevic ::
-valvoline- je izjavil:
Cliota itak ne štejem za omembo vrednega avta.Liliputanček pač.Plastični tarabant xD.
Ki je FYI varnejši od tvoje 20 let stare audijevske kangle. Ampak OK, če ti laže ponoči zaspiš ...
No grave is deep enough to keep us in chains.
šernk ::
HAHAHAHAHA
isti vir navajaš a pri enem upoštevajo 10-20% več, pri drugem pa ne, daj a se ti sploh bereš?
In zakaj clio ni avto? ceneje od katerega koli audija te pripelje na cilj.
torej naloga avta: pripeljati te od A do B čimceneje, to tudi clio RS opravlja bolje od 80% audijev, glede udobnosti pa...pustimo zadevo pri miru, ker doslej sem se najbolj udobno peljal v avtobusu :)
glede srbov, je le en bil med kupci, ostali pa vsi slovenci in ne noben avto ni na prodaj za nobeno ceno dokler je v enem kosu, ker avto ki veš da je lepo vožen in pravilno vzdrževan, se ne splača prodajat, ker je vreden x2 glede na ostale avte.
isti vir navajaš a pri enem upoštevajo 10-20% več, pri drugem pa ne, daj a se ti sploh bereš?
In zakaj clio ni avto? ceneje od katerega koli audija te pripelje na cilj.
torej naloga avta: pripeljati te od A do B čimceneje, to tudi clio RS opravlja bolje od 80% audijev, glede udobnosti pa...pustimo zadevo pri miru, ker doslej sem se najbolj udobno peljal v avtobusu :)
glede srbov, je le en bil med kupci, ostali pa vsi slovenci in ne noben avto ni na prodaj za nobeno ceno dokler je v enem kosu, ker avto ki veš da je lepo vožen in pravilno vzdrževan, se ne splača prodajat, ker je vreden x2 glede na ostale avte.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
-valvoline- ::
Ne vem zakaj pol ni pametno gonit nobenega motorja, dokler ni ogret...
To velja tut za bencince.SDI glede tega ni nc slabsi k bencinar.
Ce mene vprasas ce ne rabis avta za dirkat si nabavi sdija,to ti bo najboljša investicija za avto v zivljenju.Prakticno neunicivo,nima se kej pokvarit ce se ga redno servisira. Predno sem kupu a4 se hotel kupit golfa4 sdi,zelo tezko dobis lepo ohranjenega od dolgoletnega lastnika,seveda za pametno ceno.Cene so bile tm 3000-3500e,hudo zasoljeno. Zato pa sem si kupu a4,pa še tdi je. Splača se tudi seate pogledat,ibiza,cordoba,leon sdi je top izbira,masina itak od golfa,vzdržljivost popolnoma enaka.
HAHAHAHAHA
isti vir navajaš a pri enem upoštevajo 10-20% več, pri drugem pa ne, daj a se ti sploh bereš?
In zakaj clio ni avto? ceneje od katerega koli audija te pripelje na cilj.
torej naloga avta: pripeljati te od A do B čimceneje, to tudi clio RS opravlja bolje od 80% audijev, glede udobnosti pa...pustimo zadevo pri miru, ker doslej sem se najbolj udobno peljal v avtobusu :)
glede srbov, je le en bil med kupci, ostali pa vsi slovenci in ne noben avto ni na prodaj za nobeno ceno dokler je v enem kosu, ker avto ki veš da je lepo vožen in pravilno vzdrževan, se ne splača prodajat, ker je vreden x2 glede na ostale avte.
Za vse navedeno velja 10-20%+,narobe si me razumel.
p.s.
Za audija sem jaz že parkrat dobu 2ke na roko,za tempro pa ti ne bos nikol dobu vec k 100e.
XD
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
black ice ::
Cordoba SDI je s svojimi 64KM nepremičnina. Potem že bolje, da nabaviš bencinarja z nekaj KM več.
Valvoline ::
Cordoba SDI je s svojimi 64KM nepremičnina. Potem že bolje, da nabaviš bencinarja z nekaj KM več.
Gre,gre.Sej bencinarji 1.4 in 1.6 niso nič boljši.Pije pa 5l na 100km kar je dejansko najbolj pomemben podatek.Pa ni zbirčna glede goriva,popije vsako župico in se nič ne pritožuje.
Boobiz ::
-valvoline- je izjavil:
Clio 1.2 L.2k, 4.7L/100km, home < - > LJ center 80km/day.
Ah,kje pa.Tolko pije dci.Evo ti podatke za cliota:
http://autokatalog.autoscout24.de/renau...
dodaj še 10-20% na te številke pa dobiš realno porabo.
Cliota itak ne štejem za omembo vrednega avta.Liliputanček pač.Plastični tarabant xD.
Evo podatki npz za a4 benz in tdi 96-2000:
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/...
http://autokatalog.autoscout24.de/audi/...
Tu tudi so realne številke porabe +10-20% navedenih.
Po mestu je realna razlika v porabi najmanj 5l na 100km v prid dizlu.
Pa dobro, tbh mi je čist vseeno če mi ne verjameš. Tankam vedno čist do fulla, pokuril sem 36.5L in naredu 780km preden sem šou tankat.
Sestrin 1.5 dci extreme l.04 popije 4.2-4.5L.
Varnost se pa strinjam da je vprašljiva pri 900kg težkem avtu, sploh ob tankih, ki se vozijo po cestah danes.
I'm drunk, what's your excuse?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boobiz ()
RejZoR ::
Lol, sej sem napisal NOBENEGA. Razumen človek bi tja vtaknil tud bencinarja se ti ne zdi? Tud ne vem iz kje si potegnil porabo Audija 13L po mestu. Imam feeling kot da si čist izgubil stik z realnostjo in misliš, da bencinarji žrejo 50x več kot dizli. Jezst imam 7.3L pa imam 90% mestne vožnje in ga ne šparam pretirano. Res da imam "samo" 1.4 motor ampak lahko mirno trdim, da Audijev 1.8 bencinar ne bo žrl 5 litrov več zaradi 0.4 večje prostornine...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
-valvoline- ::
Lol, sej sem napisal NOBENEGA. Razumen človek bi tja vtaknil tud bencinarja se ti ne zdi? Tud ne vem iz kje si potegnil porabo Audija 13L po mestu. Imam feeling kot da si čist izgubil stik z realnostjo in misliš, da bencinarji žrejo 50x več kot dizli. Jezst imam 7.3L pa imam 90% mestne vožnje in ga ne šparam pretirano. Res da imam "samo" 1.4 motor ampak lahko mirno trdim, da Audijev 1.8 bencinar ne bo žrl 5 litrov več zaradi 0.4 večje prostornine...
Dej poglej zgoraj še enkrat podatke o bencinskem a4,to so tovarniški podatki in tam piše 12l za vožnjo po mestu.Tak da 13-14 na 100 za takle audi je realna poraba.Sem ze nestetokrat povedal,majhni avteki z mlinčkom do 1300ccm na bencin je ok kombinacija, limuzina+bencin=bankrot tule je ednina opcija dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
T-h-o-r ::
zakaj bi sploh kdo prodajal 10 let star avto
mater, voziš ga še tistih 5 let, dokler ne odpove, pa takrat nabaviš nekaj novega :D
mater, voziš ga še tistih 5 let, dokler ne odpove, pa takrat nabaviš nekaj novega :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenega avta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15304 (11206) | Netrunner |
» | Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 66809 (47273) | blay44 |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28627 (24429) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198159 (163172) | Spajky |
» | Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20702 (18576) | RejZoR |