» »

Ko ima avto 200.000km + ga noben noče kupit.

strani: 1 2 3

black ice ::

Po mestu je edina logična opcija pedaliranje ali peš honda. Valvoline, tvoj A4 takšne porabe ne doseže četudi je parkiran v garaži.

Valvoline ::

@boobiz če ti z bencinarjem prideš skoz na 4.7l za 100km potle ti bo dci pil 3-3.5 na 100km XD
Za foro če bo šlo se zamenjaz z sestro pa sprobaj.Tole bi bil zanimiv test drive.
:D
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

black ice je izjavil:

Po mestu je edina logična opcija pedaliranje ali peš honda. Valvoline, tvoj A4 takšne porabe ne doseže četudi je parkiran v garaži.

mah, z valvolinom se je nesmiselno pogovarjati o avtomobilih
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

black ice ::

Prepričan sem, da dobi neke % za reklamo. Naj me koklja brcne.
Čeprav imamo pri hiši 2 Naziwagna (no enega, drugi je malo tega malo onega) ne bom tako vneto zagovarjal neke znamke pa če mi plačajo.


Razen če mi plačajo. Konkretno.

Zheegec ::

Najbrž je zaposlen v VW dealershipu kot prodajalec. Da hvali znamko. Potem imajo pa še zadaj na servisu enega, ki razlaga da je crkovanje turbin in injektorjev pri 100k km popolnoma normalno pri vseh znamkah :)

T-h-o-r ::

hehehe :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

black ice ::

Dobra. :D
Offtopic:
Injektorje zrihtaš s par € stroškov, samo 'nozzle' (trenutno ne najdem slovenske besede) zamenjaš. Takisto turbino. Ležaji stanejo cca 100€. Bom poročal, kritično obdobje se začne čez 10000 km. >:D

Edit: zgoraj napisano zveni, kot da bi bil avtor valvoline. :O

Zgodovina sprememb…

-valvoline- ::

Hint: *vložki za sobe* XD

black ice je izjavil:

Prepričan sem, da dobi neke % za reklamo. Naj me koklja brcne.
Čeprav imamo pri hiši 2 Naziwagna (no enega, drugi je malo tega malo onega) ne bom tako vneto zagovarjal neke znamke pa če mi plačajo.


Razen če mi plačajo. Konkretno.

Nic od tega.Ne morem si pomagat,kriv je pokojni dedek in to da sem mehanik v srcu.Vsak mehanik profi in amater že ve kaj je prava mašina.
Pomagam folku pr pravilnem odločanju.
:D

Zgodovina sprememb…

black ice ::

-valvoline- je izjavil:

Vsak mehanik profi in amater že ve kaj je prava mašina.

BMWjev šestak. Ni treba biti mehanik, to še vsaka čistilka ve.

T-h-o-r ::

prava mašina nima traktorskega zvoka in pri izpuhu se ne kadi črno, kot če kuriš plastiko, ko pritisneš gas
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

-valvoline- ::

black ice je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Vsak mehanik profi in amater že ve kaj je prava mašina.

BMWjev šestak. Ni treba biti mehanik, to še vsaka čistilka ve.

nop,dobr se ve kaj pije 5-6l cvička na 100.
:D
Btw novejše tdi in CR šobe nimajo vložkov.Če se ne motim tudi za moj tdi jih ni.Menja se komplet šoba.Zajeb in drag spas.Zato se kupi tdi ali sdi do l.02 pa mas mir,ker sobe ne crkavajo,pa tut ce ksna ribne dobis rabljeno pocen.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

No, tega pa nisem vedel. Sem mislil, da je pri vseh PD TDI enako.

Še tole potem pa preneham z offtopicom: rabim slovenski prevod za intake manifold. Je mogoče to glava motorja?

-valvoline- ::

black ice je izjavil:

No, tega pa nisem vedel. Sem mislil, da je pri vseh PD TDI enako.

Še tole potem pa preneham z offtopicom: rabim slovenski prevod za intake manifold. Je mogoče to glava motorja?

Usisni kolektor,usisna grana.
:D

black ice ::

Saj je nekako logično ja... ;((
Damn pa angleščino.

-valvoline- ::

Glava je cylinder head.
1 za angleščino.
XD

Zgodovina sprememb…

Boobiz ::

-valvoline- je izjavil:

Glava je cylinder head.
1 za angleščino.
XD


Tipićky BMW loverboi. :D
I'm drunk, what's your excuse?

tony1 ::

black ice je izjavil:

No, tega pa nisem vedel. Sem mislil, da je pri vseh PD TDI enako.

Še tole potem pa preneham z offtopicom: rabim slovenski prevod za intake manifold. Je mogoče to glava motorja?


Sesalni kolektor.

Še tistemu, ki bi šobe popravljal z menjavo kapic... Res je, to se dela pri obnovi šobe, ampak je namenjeno samo temu, da šoba lepo razprši gorivo. Če je šoba zanič (daje premalo ali preveč goriva - to se izmeri na testni mizi) jo je treba zamenjati.

Zheegec ::

black ice je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Vsak mehanik profi in amater že ve kaj je prava mašina.

BMWjev šestak. Ni treba biti mehanik, to še vsaka čistilka ve.

Ferrari/Maseratti 4.3 v8 pa res...

djordjevic ::

Zaenkrat smo še med smrtniki. ;)
No grave is deep enough to keep us in chains.

kixs ::

Boobiz je izjavil:

Clio 1.2 L.2k, 4.7L/100km, home < - > LJ center 80km/day.


Recimo, da verjamem porabo okoli 5.4L/100km z res lepo voznjo. Pod tem pa morda kdaj pa kdaj, pa se to, ce je veter v hrbet.

PS:
Ima brat takega Cliota in tudi sam sem ga nekaj tankov vozil - zelo sparovno in poraba na cel tank je bila 5.4L/100km.

PSS:
Ce bi bila taksna poraba realna, potem ne bi noben kupoval dieslov. Moj trenutni diesel ima celoletno povprecno 5.0L/100km ob sparovni voznji. Najnizjo pa 4.4L/100km.

Gregor P ::

Na naših spletnih portalih najdeš tudi avtomobile, ki so recimo stari cca 5 let in imajo prevoženih okoli 20.000km (da, dvajset tisoč) pa tudi ni vedeti, da bi se strašansko prodajala. Najbolj važen dejavnik je kot vedno pač cena; ni prav nobena težava kupiti dober avto z 200.000km, če je le cena dovolj nizka, zagotovo ima še vsaj 150.000km pred seboj (še posebej mi vzbujajo upanje prevoženi km pri taksijih; zadnjič je pisalo pri enem 750.000km)8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

djordjevic ::

Pri čemer je ravno vožnja taksijev takšna, kot se najbolj odsvetuje, sploh za dizle. Same kratke relacije (velja za večino mestnih taksijev), jajcanje po mestu in tisoč vžigov na dan. Ajde, pretiravam, ampak you get my point.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Gregor P ::

Ta boljši del pri tem je, da vse skupaj še vedno dela:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Aston_11 ::

djordjevic je izjavil:

Pri čemer je ravno vožnja taksijev takšna, kot se najbolj odsvetuje, sploh za dizle. Same kratke relacije (velja za večino mestnih taksijev), jajcanje po mestu in tisoč vžigov na dan. Ajde, pretiravam, ampak you get my point.



Po moje je to zato, ker se z občutljivostjo dizlov pretirava (urbani mit, kaj vse jim škodi, dizli pa še kar godejo dalje) in jim bolj sede mestna vožnja kot enakomerna podeželska vožnja. Sploh za vpeljevanje dizla je strup avtocestna enakomerna vožnja. Torej prvih 100k ga je bolje gnati po mestu, potem pa je itak že vpeljan.8-)

OmegaM ::

Jaz vem da za svojo AR pri cca 320k ne bom dobil skorajda nic, ker imam vse porihtano pa jo raje zvozim do konca.
Pa drugace sam nisem taki da bi moral avto absolutno menjati vsake toliko casa.
Drugace pa ce je avto vzdrzevan pa ceprav ima 200k se verjetno marsi kateri izplaca. Je pa res, da je velika razlika, ali je teh 200 vecinoma narejenih na avtocesti ali lokalni.
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

RejZoR ::

Gregor P je izjavil:

Ta boljši del pri tem je, da vse skupaj še vedno dela:D


Če je zate ogromen oblak črnega sranja, ko spelje "delovanje", potem pa naj bo. Ker tko nekako izgledajo zgonjeni dizli. Če je zate to normalno...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

T-h-o-r ::

RejZoR je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Ta boljši del pri tem je, da vse skupaj še vedno dela:D


Če je zate ogromen oblak črnega sranja, ko spelje "delovanje", potem pa naj bo. Ker tko nekako izgledajo zgonjeni dizli. Če je zate to normalno...

tako izgledajo tudi popolnoma novi dizli, ne le rabljeni .D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

djordjevic ::

Nabijaš, da glava boli. Sicer nisem pristaš eko-tehnologije na vsakem koraku, ampak DPF in še nekaj drugih filtrov je poskrbelo, da vsaj po izpuhu ne ločiš več dizla od bencinarja.
No grave is deep enough to keep us in chains.

RejZoR ::

Ne, ti ne veš kakšen črn dim mislim... tisto kar je pri novih ni nič.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Boobiz ::

T-h-o-r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Ta boljši del pri tem je, da vse skupaj še vedno dela:D


Če je zate ogromen oblak črnega sranja, ko spelje "delovanje", potem pa naj bo. Ker tko nekako izgledajo zgonjeni dizli. Če je zate to normalno...

tako izgledajo tudi popolnoma novi dizli, ne le rabljeni .D


In vedno bo tako, ker imas pri dizlu vedno presezek zraka ob polnem plinu, zato zgorevanje ne bo nikol popolno tud ce je bmw za 150kE.
I'm drunk, what's your excuse?

urosh ::

mi smo vedno imeli velike probleme prodati avto, ki ga je mati vozila za v službo. 2km v eno smer. Pa še to ne vsak dan...
Najbolj se spomnim pejeka, ki je bil star 4 leta, in je imel 8k km :) (1x/leto servis, zaradi olja - servisna potrjena ;) ) Na zadnjih sedežih gor še originalna plastika :)
Ni šans, da bi ga kdo kupil.
Je pač šel v menjavo - staro za novo... In potem je bil še jugo, zaj pa je modus. In dela še manj km, ker je mati v penziji :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: urosh ()

WarpedOne ::

djordjevic je izjavil:

Pri čemer je ravno vožnja taksijev takšna, kot se najbolj odsvetuje, sploh za dizle. Same kratke relacije (velja za večino mestnih taksijev), jajcanje po mestu in tisoč vžigov na dan.

Hja, ne nujno. Vsaj taksiji po ljubljani laufajo vsaj po par ur skupaj, od štarta do pavze, ki je pogosto dost kratka, da se mašina ne ohladi ornk, od konca pavze do konca 'šihta'.

Res je velik pospeševanja in bremzanja, ampak mašina se segreje in več al manj tam ostane. Topel štart je čist neki druzga kot mrzu štart.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

OmegaM ::

Pokadi lahko iz vecih razlog, to pa se ne pomeni da je avtomobil zgonjen.
Ce je racunalniski ventilator glasen a je zato racunalnik zgonjen?
Ni nam lahko, bo pa boljše!!!

RejZoR ::

OmegaM je izjavil:

Pokadi lahko iz vecih razlog, to pa se ne pomeni da je avtomobil zgonjen.
Ce je racunalniski ventilator glasen a je zato racunalnik zgonjen?


Če bi se kadilo iz njegove srčike bi reku, da je računalnik fuč ja. Ti očitno misliš, da se dim kar na lepem pojavi v izpušnem sistemu in gre nato ven. Veš, ta dim mora od nekje prit...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Furbo ::

urosh je izjavil:

mi smo vedno imeli velike probleme prodati avto, ki ga je mati vozila za v službo. 2km v eno smer. Pa še to ne vsak dan...
Najbolj se spomnim pejeka, ki je bil star 4 leta, in je imel 8k km :) (1x/leto servis, zaradi olja - servisna potrjena ;) ) Na zadnjih sedežih gor še originalna plastika :)
Ni šans, da bi ga kdo kupil.
Je pač šel v menjavo - staro za novo... In potem je bil še jugo, zaj pa je modus. In dela še manj km, ker je mati v penziji :)


A je z vsemi plačami sploh pokrila stroške za avto?
Lp,f

kalko ::

RejZoR je izjavil:

OmegaM je izjavil:

Pokadi lahko iz vecih razlog, to pa se ne pomeni da je avtomobil zgonjen.
Ce je racunalniski ventilator glasen a je zato racunalnik zgonjen?


Če bi se kadilo iz njegove srčike bi reku, da je računalnik fuč ja. Ti očitno misliš, da se dim kar na lepem pojavi v izpušnem sistemu in gre nato ven. Veš, ta dim mora od nekje prit...


Lahko samo pušča cev s turbine na sesalni kolektor ... lastnik v 10 letih in 250.000km še ni očistil EGR ventila ... ali je crknil MAF ... Vse našteto je ima za posledico dimno zaveso, je pa ranga crknjen ventilator v računalniku.

RejZoR ::

Pozabljate pa da ta dimna zavesa zabija DPF filter, ki se ob kratkih start/stop relacijah niti nima časa regenerirat. Pa raje povejte kakšen je strošek takega zjebanega filtra...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

black ice ::

Nov DPF pride od 1000€ naprej.

primar ::

Ne bojte se dima ki se ga vidi - vse kar naše oko zazna, tudi dlačice v nosu ujamejo. Veliko hujše je tisto kar ne vidimo, kar je tako malo da gre skozi filtre.
Drugače pa čisto vsak dizel kadi, zato ker je to narava njegovega zgorevanja. Vsak difuzijski plamen se zaključi z "tanko" nitko čistega ogljika - saj. Velikost tega pa je odvisna od tlaka vbrizgavanja, višji kot je bolj fina je atomatizacija goriva, finejše so saje.

šernk ::

Aston_11 je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Pri čemer je ravno vožnja taksijev takšna, kot se najbolj odsvetuje, sploh za dizle. Same kratke relacije (velja za večino mestnih taksijev), jajcanje po mestu in tisoč vžigov na dan. Ajde, pretiravam, ampak you get my point.



Po moje je to zato, ker se z občutljivostjo dizlov pretirava (urbani mit, kaj vse jim škodi, dizli pa še kar godejo dalje) in jim bolj sede mestna vožnja kot enakomerna podeželska vožnja. Sploh za vpeljevanje dizla je strup avtocestna enakomerna vožnja. Torej prvih 100k ga je bolje gnati po mestu, potem pa je itak že vpeljan.8-)


nikjer pa seveda ne piše kolikokrat je bila pri takšnem avtu menjana turbina kaj ne? pa tudi taksiji večinoma ko stojijo na mestu imajo vžgan motor.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

-valvoline- ::

šernk je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Pri čemer je ravno vožnja taksijev takšna, kot se najbolj odsvetuje, sploh za dizle. Same kratke relacije (velja za večino mestnih taksijev), jajcanje po mestu in tisoč vžigov na dan. Ajde, pretiravam, ampak you get my point.



Po moje je to zato, ker se z občutljivostjo dizlov pretirava (urbani mit, kaj vse jim škodi, dizli pa še kar godejo dalje) in jim bolj sede mestna vožnja kot enakomerna podeželska vožnja. Sploh za vpeljevanje dizla je strup avtocestna enakomerna vožnja. Torej prvih 100k ga je bolje gnati po mestu, potem pa je itak že vpeljan.8-)


nikjer pa seveda ne piše kolikokrat je bila pri takšnem avtu menjana turbina kaj ne? pa tudi taksiji večinoma ko stojijo na mestu imajo vžgan motor.

Če se tolk bojiš turbotov nabavis SDI pa mas mir.
Drgac pa za taxi tole je tapravi avto.The švaba:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=594...
Do 1.000.000km nimaš kej prčkat,olje nafta in gas.

M-XXXX ::

Drgac pa za taxi tole je tapravi avto.The švaba:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=594...
Do 1.000.000km nimaš kej prčkat,olje nafta in gas.

Haha, razen te malenkosti, da se nobeden ne bo hotu vozit s tabo, da zelo dobro za posu:D

Blinder ::

-valvoline- je izjavil:

šernk je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

djordjevic je izjavil:

Pri čemer je ravno vožnja taksijev takšna, kot se najbolj odsvetuje, sploh za dizle. Same kratke relacije (velja za večino mestnih taksijev), jajcanje po mestu in tisoč vžigov na dan. Ajde, pretiravam, ampak you get my point.



Po moje je to zato, ker se z občutljivostjo dizlov pretirava (urbani mit, kaj vse jim škodi, dizli pa še kar godejo dalje) in jim bolj sede mestna vožnja kot enakomerna podeželska vožnja. Sploh za vpeljevanje dizla je strup avtocestna enakomerna vožnja. Torej prvih 100k ga je bolje gnati po mestu, potem pa je itak že vpeljan.8-)


nikjer pa seveda ne piše kolikokrat je bila pri takšnem avtu menjana turbina kaj ne? pa tudi taksiji večinoma ko stojijo na mestu imajo vžgan motor.


http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=594...
Do 1.000.000km nimaš kej prčkat,olje nafta in gas.


... in do teh kilometrov zmečeš dodatniih 60.000€ za gorivo v primerjavi z sodobnejšim dizlom z enako močjo a polovično prostornino
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

M-XXXX ::

... in do teh kilometrov zmečeš dodatniih 60.000€ za gorivo v primerjavi z sodobnejšim dizlom z enako močjo a polovično prostornino

Pa ne no, če je poceni, pa še Nemc... Pa ni boljšega no, nimajo veze dodatni stroški, če je Nemc:D

amigo_no1 ::

black ice je izjavil:

-valvoline- je izjavil:

Vsak mehanik profi in amater že ve kaj je prava mašina.

BMWjev šestak. Ni treba biti mehanik, to še vsaka čistilka ve.

Meni je en mehanik, ki je že +30 let v poslu rekel, da imajo bavarci še vedno težave (in so jih imeli 20 let nazaj) s pregrevanjem motorjev.

T-h-o-r ::

djordjevic je izjavil:

Nabijaš, da glava boli. Sicer nisem pristaš eko-tehnologije na vsakem koraku, ampak DPF in še nekaj drugih filtrov je poskrbelo, da vsaj po izpuhu ne ločiš več dizla od bencinarja.

oh yes you do

med navadno vožnjo ne, pri pospeševnaju pa se takoj opazi
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

jalovec09 ::

V čem je point:
vw polo, 01, 93.000km, 3800 evrov
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=593...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=587...

OPTIMIST je prodajalec na prvem linku

T-h-o-r ::

lol 3800 €
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

kixs ::

Prodajalec lahko postavi ceno cisto po svoji volji in tako je tudi prav. Ce pa proda, je pa drugo vprasanje. Ko bo enkrat primoran prodat, bo cena seveda bolj normalna.

RejZoR ::

Tadrug Polo ima relativno realno ceno. Tistle jajček z 1.0 mašino in ceno za katero dobiš skoraj novo Dacio Sandero (James May approved!) pa je čist mimo. Folk kuje fauweje med zvezde kot da so iz zlata. Avto star 11 let s tolk shitty motorjem ni nikoli vreden niti 2000.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22726480 (18475) MAFIA
»

Nakup avtomobila... Octavia,Mondeo itd. do 6000€ (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
635849 (4080) genius11
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9212108 (10846) energetik
»

Mnenja glede menjave avta

Oddelek: Loža
453314 (2530) oldguy
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63622106 (12221) energetik

Več podobnih tem