» »

Nesreča v ljubljani...

Nesreča v ljubljani...

«
1
2

Meizu ::

Sem imel zdaj eno manjšo nesrečo. Da bom karseda najboljše uveljavil zadevo pri zavarovalnici me zanima sledeče.

Vozil sem za enem avtom. Avto pred tem avtom pred mano je kar naenkrat izsilil prednost in se priklopil na moj pas, zaradi česar je moral voznik pred mano divje zabremzat. Njemu se je uspelo ustavit, meni (jebiga, sam spredej diski, zadaj boben) pa ne in sem mu s prednjim delom avta oplazil po zadnji strani avta.

Predvidevam, da sem v tem primeru jaz kriv ker "nisem držal varnostne razdalje"? Samo, da si potrdim tole, da ne bom brez potrebe prevzel krivde nase.

Hvala za odgovore.

mastah ::

nazalost mas prav, zadnji vedno naj*** :D nimas kej

M-XXXX ::

Predvidevam, da sem v tem primeru jaz kriv ker "nisem držal varnostne razdalje"? Samo, da si potrdim tole, da ne bom brez potrebe prevzel krivde nase.

Jap bo držalo, kolikor je en pred tabo in se njemu rata vstavit, tebi pa ne si milo rečeno fucked...

Pyr0Beast ::

A te kdo sili da prevzameš krivdo nase ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Meizu ::

Ne me ne, ampak nočem komplikacij, kasko imam, tako da tu ne bo problem. Sam rešit hočem zadevo kolikor se da ugodno. Če ne bi napisal, da se jaz kriv, utegne zavarovalnica komplicirat pri uveljavitvi, mar ne?

Zheegec ::

A te kdo sili da prevzameš krivdo nase ?

Ja, če JE kriv, potem common sense :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

šernk ::

Pyr0Beast je izjavil:

A te kdo sili da prevzameš krivdo nase ?


lahko bi klical še policijo, pa da še kazen nabije ane? :P

če v nekoga priletiš od zadaj si v vsakem primeru ti kriv, huje je to da si ti kriv tudi če stojiš v koloni in nekdo prileti vate in tebe potisne v vozilo pred tabo, avto imaš stolčen iz dveh strani, pa še prednji konec boš na lastne stroške popravljal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

M-XXXX ::

če v nekoga priletiš od zadaj si v vsakem primeru ti kriv, huje je to da si ti kriv tudi če stojiš v koloni in nekdo prileti vate in tebe potisne v vozilo pred tabo, avto imaš stolčen iz dveh strani, pa še prednji konec boš na lastne stroške popravljal.

Temule pa ne verjamem. Ker potem bi vsi v naletu polovico stroškov krili sami.

ZaphodBB ::

Temule pa ne verjamem. Ker potem bi vsi v naletu polovico stroškov krili sami.


Odvisno od okoliščin, če je "nalet" treh vozil, potem drugi krije prvemu, tretji pa drugemu. Če je pa večja zadeva se pa bolj zakomplicira in tedaj zavarovalnice ukrepajo kakor se zmenijo verjetno.

Alec999 ::

@šernk

to ni res. Kriv je povzorčitel verižne nesreče. Oba oškodovanca izpolnita EVRO poročilo z osebo, ki se je zaletela v kolono vozil. Govorim iz izkušenj, sem bil prvi (stali smo na semaforju) v koloni verižnega trčenja.

solatko ::

šernk - Ne brcaj v temo. Lani sem imel tak primer, daj je 3-ji avto porinil drugega v moje vozilo. Obe škodi je pokrila zavarovalnica dotične gospe, brez komplikacij - ja klicali smo tudi policijo, ker je imela gospa avto na leasing.

Ko ti stojiš, je tvoja krivda, ko te nekdo udari zadaj, izključena.

Drugače pa nisi kriv tudi takrat, ko pred teboj nekdo na hitro ustavi vozilo, brez razloga (za tiste, ki radi pohodijo zavoro, ko se jim nekdo prilima na rit. Sam uporabim vse štiri utripalke in to je po navadi zadosti, če ni, pač čakam, da bom moral zavirat, potem pa naj se tisti zadaj kar lepo zaletava. Zgornji primer ni iz te kategorije).
Delo krepa človeka

šernk ::

jah...tak dogodek se je zgodil par let nazaj. prvi v koloni italijan se je odpeljal zaradi praktično nevidne škode naprej, ker se mu ni dalo ukvarjat s policijo in itak si misliš, saj je uni zadaj krivec, policaj je pa nato vse skupaj zanikal, krivda zadnjega je da prileti vate, ti pa moraš avto imeti zavarovan proti premikom in dovolj varnostne razdalje do predhodnika. seveda se to ne da enačit z naleti par 10 vozil na avtocesti pri velikih hitrostih.

Alec999: moje izkušnje so kot vidiš od strani policista.

edit: @solatko: potem je pa očitno od nesreče do nesreče drugače in kot oceni policija, če te z neko veliko silo potisne naprej logično da ne moreš nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: šernk ()

Alec999 ::

ZaphodBB >> če prvo in drugo vozilo stojita npr. na semaforju (rdeča luč) in se tretje zaleti v drugega, drugega odbije v prvega, potem tretji krije škodo prvemu in drugemu vozilu, ker je tretje vozilo povzročilo nesrečo, drug tukaj ni nič kriv.

Vikking ::

Solatko ima prav: tudi meni se je pred leti zgodilo, ko sem stal v koloni. Vozilo priletelo v kombi, kombi v mene, jaz pa nasadu še nesrečnika spredaj. Brez kakršnihkoli problemov je bil ugotovljen povzročitelj. Tri vozila ki so utrpela škodo, smo dobili povrnjeno od zavarovalnice povzročitelja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

Alec999 ::

šernk >> mogoče je pri tebi vplivalo to, da je Italjan odpeljal in ni bilo dokaza za zavarovalnico, da je pred tabo sploh kdo bil. :\

šernk ::

policaj je rekel da imamo srečo, da drugače bi šlo iz naše police njegova škoda, tam se je potem stvar zaključila, ker na sprednjem delu škode ni bilo praktično nič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

šernk - Policaj te je zavajal. Ti moraš držati zavoro, vendar to ni zadosti, če dobiš udarec zadaj, te bo premaknilo vsaj za 1m, preprečiš pa s tem, da bi tvoj avto prosto poletel in zbil kakšnega pešca. Pri stanju v koloni, varnostne razdalje ni, če prav nekateri pustijo za cel avto prostora pred seboj.
Italjani se za manjše poškodbe sploh ne sekirajo, po navadi, če so sprednji in trk ni bil močan, sploh ne zapustijo vozila, pri njih je avto samo orodje, s katerim pridejo iz kraja v kraj, ne pa statusni simbol ali član družine, tako da smo za vsako prasko iz sebe.
Delo krepa človeka

St235 ::

Nikakor ne moreš bit kriv za proemtno nesrečo, če nekdo tretji z tako silo prileti vate da te odrine v drugo vozilo.

Drugače pa Meizu v dani situaciji si nedvoumno kriv, ker si imel prekratko razdaljo. Če bi xy oseba izsilila tebe in bi v to osebo trčil, bi še lahko kaj praskal. Tako pa v bistvu nimaš kaj, ker očitno je bilo dovolj prostora, da se je dalo ustavit, ti pa si preprosto imel prekratko varnostno. Jebat ga se zgodi, nikakor pa ne policije vmešavat ker te čaka še kazen in točke.

Meizu ::

Policije nisem vmešal, sva se oba strinjala, da je tako bolje. Sem pa že na poročilu napisal da sem kriv, tako da je potem ok.

Jah premajhna varnostna razdalja za mojstre, ki ne znajo vozit. Mogoče.

Gray_Warden ::

Meizu je izjavil:


Jah premajhna varnostna razdalja za mojstre, ki ne znajo vozit. Mogoče.



ti očitno ne znaš vozit.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Prekratko varnostno razdaljo si imel ti in ne tisti pred teboj, navadi se vozit malo bolj zadaj, saj ti lahko še tako dobri refleksi odpovedo, v danem trenutku. Mojstra, ki zna vozit ni, je samo pameten ali slab voznik. Ti in sopotniki se boste ob malo daljši varnostni razdalji, dosti bolje počutili, boš lahko vsaj kakšno fletno punco na pločniku opazil in ne samo tiste dve lučki malo pred nosom, katere ratajo kar naenkrat tri in bum.
Delo krepa človeka

SkIDiver ::

Če bo ženske na pločniku gledal bo v vsakem primeru bum:D

solatko ::

Ob primerni razdalji ne, saj nisem rekel, da mora vanjo zlest, dost je, da si oči spočije za kakšno sekundo.
Delo krepa človeka

SkIDiver ::

Še mlad in mlečen sem se s kolesem nasadil v zadek avtomobila, ker sem oči spočil na lepotici na pločniku:D Ni bla niti dobra sekunda počitka, ko sem se uzrl in je že pokalo:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

solatko ::

In si se naučil, da kadar si na dveh kolesih, se ne splača preveč gledat lepotičk, nekateri se zaradi tega v drog javne razsvetljave zabijejo peš.
Ni tako redko.
Delo krepa človeka

SkIDiver ::

Vem, da ni redko, ker mi je 1x celo uspelo (vendar ne zaradi lepotičke):D Naučil sem se, ko se gibljem gledam kam se gibljem ne glede na število nog ali koles;)
Sicer pa vsak po svoje. Važno, da je glava in preostanek do pet cel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()

Meizu ::

Gray_Warden je izjavil:

Meizu je izjavil:


Jah premajhna varnostna razdalja za mojstre, ki ne znajo vozit. Mogoče.



ti očitno ne znaš vozit.


Malce preveč naključen splet okoliščin je bil, da sem končal v prekratki razdalji, ko sem ga opazil da stoji na mestu praktično. Pred tem sem zamenjal iz zunanjega na notranji pas. Voznik pred mano je vozil še normalno, ko pa sm se še enkrat ozrl v ogledalo, da preverim, če res ni nobeden pred mano je že kar naenkrat stal. In je počilo. Drugače sem bil pred tem kakšni dve do tri sekundi za njim. Jebiga, se zgodi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

darkolord ::

Njemu se je uspelo ustavit, meni (jebiga, sam spredej diski, zadaj boben) pa ne
Samo za info, tudi če bi imel še zadaj diske, se ne bi čisto nič prej ustavil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Meizu ::

Sej tudi diski spredaj niso nič boljši. Napram diskom pežoja 407, ki ga mamo v bajti.

Ja darko, res je, zadnji diski služijo ročni.

Sicer pa ne rabite moralizirat, ker sam vem kaj je blo. Namen moje teme je bil zgolj potrditev moje krivde. To je to.

Očitno se ne zavedate, da se takšne stvari (še posebej v LJ, ki je kar se prometa tiče katastrofalna) lahko zgodijo vsakomur. Tudi vam. Poskrbite raje, da se vam to ne bo zgodilo. Če bo vsak takole pazil (in ne izsiljeval prednosti, kot je to pri slovenskih voznikih v navadi) bo svet lepši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

jype ::

Meizu> Poskrbite raje, da se vam to ne bo zgodilo.

We do! Pač puščaš ves čas veliko varnostno in jo še povečuješ, ko se ti not bašejo nova vozila, čemur se žal ne moreš izognit. Po predpisih druge izbire nimaš, tako da se moraš pač sprijaznit s tem, da po cestah, kjer je omejitev 60, hitreje kot 40 ob prometni konici ne bo šlo, če nočeš tvegat točno tega, kar se je zgodilo tebi.

solatko ::

To bo vedno problem, pomanjkanje vozniških izkušenj velike večine udeležencev v prometu. Samo to in nič drugega.
Delo krepa človeka

;-) ::

Zdaj če boš pameten te bo vse bolelo sem in tja pa obš dobo vsaj 1,5-3,4,5 (odvisno od tovjih sposobnosti napravljanja) k€

Zmajc ::

Pri prometni nesreči večih vozil škodo na vseh vozilih ponavadi krije povzročitelj celotne nesreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

_koki_ ::

Zato pa najbolš takim pederčinam, ko se štulijo in izsiljujejo sploh ne daš možnosti da te izsilijo in do takih stvari ne prihaja, če pa hoče na vso silo izsilit, pa pri meni drugače ne gre, ko da bo on zavrl ali pa bo spokalo po njegovi krivdi...

jype ::

_koki_> Zato pa najbolš takim pederčinam, ko se štulijo in izsiljujejo sploh ne daš možnosti da te izsilijo

Se raje takoj zaletiš, al kako?

_koki_ ::

jype je izjavil:

_koki_> Zato pa najbolš takim pederčinam, ko se štulijo in izsiljujejo sploh ne daš možnosti da te izsilijo

Se raje takoj zaletiš, al kako?

Seveda, raje vidim da se zaleti v mene kot da ga spustim, paše popravit avto na tuj račun, še od zavarovalnice dobim nadomestnega v času popravila, pa malo grem jamrat zdravniku za višjo odškodnino, v minus ne grem nikoli zaradi takih bedakov, ki mislijo da bojo nekaj pridobili, pol pa več časa izgubijo, ko je treba policijo klicat pa pisat evropske obrazce...
Če je gužva na cesti, je gužva za vse, največ takih pametnjakovičev je pa itak na križišču topniške in šmartinske, če bi bil policaj, bi svojih 8ur službe namenil temu križišču in samo pisal kazni takim pacientom, normo bi naredil v dveh urah, potem bi pa ostalih 6ur spal...

jype ::

_koki_> Seveda, raje vidim da se zaleti v mene kot da ga spustim

Verjamem, ja.

Jaz se pa raje umaknem, kot da pride do kakršnekoli neprilike.

_koki_> Če je gužva na cesti, je gužva za vse

Za vse tebi podobne, ki ne le, da ne znajo upravljat z vozilom, tudi zadostne samokontrole ne premorejo, da bi jim to lahko dovolili.

Pyr0Beast ::

V bistvu je problem ravno v tem da omogočamo takemu folku da se vključuje. Preprosta nagrada za njihovo malomarnost.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Nerdor ::

Sem glih hotu zapisat, kaj pa če prleti v kolono čakajočih vozil kamion. Se je zgodilo pri nas, da je kamion 5 vozil poškodoval in je zavarovalnica od kamiondžije povrnila nastale stroške. Četudi imaš varnostno razdaljo v koloni, te lahko za par metrov premakne, recimo vlačilec.
... for lifetime!

jype ::

Zato je pa bicikl daleč najboljša izbira, ker niti v gužvi nisi ujet med pleh.

_koki_ ::

Pyr0Beast je izjavil:

V bistvu je problem ravno v tem da omogočamo takemu folku da se vključuje. Preprosta nagrada za njihovo malomarnost.

+1
V bistvu ravno zaradi takih ljudi potem more cela kolona zavirat (ali še nekaj semaforjev dlje stat v vrsti) in promet ne teče tako, kot bi moral, potem se pa zaradi takih ljudi pripetijo take stvari kot so se avtorju te teme...

jype ::

Ker če se kar zaletiš v idiota, potem pa kolone ne čakajo?

šernk ::

če idiota ne bi bilo, ne bi nihče čakal. se strinjam, da vsi nekaj izsiljujejo (no ko jaz nisem, sem jih fasal od zadaj :'( )

enkrat iz črpalke na viču čakam da se vključim v promet in meni nič, tebi nič tisti za menoj skoči ven, potem pa vsi živčni, ker je itak celo tržaško zaustavil na tak način. večina nas zavira če kdo izsili, ker pač se ti ne da vlačit po zavarovalnicah. nazadnje sem rabil več kot mesec dni da sem dobil potrjeno iz zavarovalnice. pa še h cenilcu hodit, pa sem pa tja, skratka izguba časa ni vredna enega zaviranja, čeprav je pa odlična možnost za zaslužek, če popravljaš sam, ker prideš lahko z nekje 50% cene, ki ti jo da zavarovalnica skozi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

_koki_ ::

jype je izjavil:

Ker če se kar zaletiš v idiota, potem pa kolone ne čakajo?

Verjemi, da ko tak idiot naleti še na večjega idiota od sebe, hitro popusti, ker noče zlomit skup svoje gare za tistih par avtov ko je izsilil, ker točno ve da ga bo najebu!
Dokler nisi kaznovan za tako početje, oziroma nagrajen od takih ljudi kot si ti, boš še naprej to delal, ko te pa enkrat po žepu udari se pa zamisliš, če je vredno in se splača!
Mi je pa žal takih, ki plačajo pol za trenutek nepozornosti, zaradi takih bedakov...

jype ::

_koki_> Verjemi, da ko tak idiot naleti še na večjega idiota od sebe, hitro popusti

Ja, samo jaz vsem znakom navkljub nisem največji idiot, zato prvi zaviram - in ker tisti za menoj ne vzdržuje varnostne razdalje moram jaz dvojno, kar pomeni, da moram hkrati paziti na idiote spredaj in zadaj.

Ni tako težko, kot se sliši, pa močno pomaga povečati pretočnost, ker se ne ustvarjajo stoječa valovanja, ki zasledujejo vse tiste voznike, ki ves čas vozijo prilepljeni na oviro spredaj.

_koki_> Dokler nisi kaznovan za tako početje, oziroma nagrajen od takih ljudi kot si ti

Kaznovanje je naloga policije, moja naloga je pa za vsako ceno preprečiti nesrečo (tudi za ceno tega, da idioti ostanejo idioti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Vikking ::

_koki_ je izjavil:


Seveda, raje vidim da se zaleti v mene kot da ga spustim, paše popravit avto na tuj račun, še od zavarovalnice dobim nadomestnega v času popravila, pa malo grem jamrat zdravniku za višjo odškodnino, v minus ne grem nikoli zaradi takih bedakov, ki mislijo da bojo nekaj pridobili, pol pa več časa izgubijo, ko je treba policijo klicat pa pisat evropske obrazce...


Prvič ko te bo kakšen prepotentnež nabasu, ker se mu preprosto nisi umaknil (ponavadi, da se umakneš rešiš situacijo v 1 skundi in imaš mir). Takšen debilnež te bo porinil s ceste, naredil boš na vozilu totalko, sam sebe poškodoval da boš čutil posledice na telesu celo življenje. Na koncu pa dobil NIČ ker, mu ne bo kaj vzeti.
Konec koncu, pa bo takšen tipček pobegnil s kraja nesreče, saj bo imel le rahlo poškodvan nos ali bok vozila. Ti pa totalko v grabnu.
Moraš se zavedat, ko te nekdo od zadaj pošteno trešči, boš verjetno izgubil oblast nad vozilom. Zato ne misli kako fajn boš vozilo popravil, ko boš pri 90km/h poskušal nekemu divjaku onemogočit da te prehiti.

_koki_ ::

Vikking je izjavil:

_koki_ je izjavil:


Seveda, raje vidim da se zaleti v mene kot da ga spustim, paše popravit avto na tuj račun, še od zavarovalnice dobim nadomestnega v času popravila, pa malo grem jamrat zdravniku za višjo odškodnino, v minus ne grem nikoli zaradi takih bedakov, ki mislijo da bojo nekaj pridobili, pol pa več časa izgubijo, ko je treba policijo klicat pa pisat evropske obrazce...


Prvič ko te bo kakšen prepotentnež nabasu, ker se mu preprosto nisi umaknil (ponavadi, da se umakneš rešiš situacijo v 1 skundi in imaš mir). Takšen debilnež te bo porinil s ceste, naredil boš na vozilu totalko, sam sebe poškodoval da boš čutil posledice na telesu celo življenje. Na koncu pa dobil NIČ ker, mu ne bo kaj vzeti.
Konec koncu, pa bo takšen tipček pobegnil s kraja nesreče, saj bo imel le rahlo poškodvan nos ali bok vozila. Ti pa totalko v grabnu.
Moraš se zavedat, ko te nekdo od zadaj pošteno trešči, boš verjetno izgubil oblast nad vozilom. Zato ne misli kako fajn boš vozilo popravil, ko boš pri 90km/h poskušal nekemu divjaku onemogočit da te prehiti.

Ti pa res nimaš tri čiste, ti takoj dobiš od zavarovalnice to kar ti pripada, potem se pa z njim zavarovalnica ukvarja, zakaj pa sklepamo avtomobilska zavarovanja, ni to amerika kjer skleneš avtomobilsko zavarovanje po želji, ne rabiš it še v kake dodatne civilne tožbe (o tem kar ti razlagaš), poleg tega je pa tu govora predvsem o izsiljevanju po mestnih središčih, takih izsiljevanj je bistveno manj, praktično jih skoraj ni zunaj večjih mest, ker ni cest z večimi pasovi...

ZaphodBB ::


Ti pa res nimaš tri čiste, ti takoj dobiš od zavarovalnice to kar ti pripada, potem se pa z njim zavarovalnica ukvarja, zakaj pa sklepamo avtomobilska zavarovanja, ni to amerika kjer skleneš avtomobilsko zavarovanje po želji, ne rabiš it še v kake dodatne civilne tožbe (o tem kar ti razlagaš), poleg tega je pa tu govora predvsem o izsiljevanju po mestnih središčih, takih izsiljevanj je bistveno manj, praktično jih skoraj ni zunaj večjih mest, ker ni cest z večimi pasovi...


Heh jaz sem podobno razmišljal, dokler me ni šef (bivši dirkač) podučil, da v fender benderju vedno najebe sprednji ne zadnji.

Če so hitrosti velike to velja še toliko bolj. Od takrat dalje ga ne serjem kaj dosti, morda kaki smerniki in to je to. Rajši vozim defenzivno.

solatko ::

Za zadrgo pa naš koki še nikoli ni slišal.
Delo krepa človeka

gendale ::

koki kupi si tank
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9113910 (11125) Mavrik
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52191402 (82170) St235
»

Novi laserski merilniki in kazni za prekratko varnostno razdaljo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35865675 (58464) BlaY0
»

Prometna nesreča - pravno vprašanje (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
43533051 (21730) šernk

Več podobnih tem