Forum » Loža » Klub Počasni voznik
Klub Počasni voznik
BigWhale ::
dronyx ::
@BlueRunner: Ne, mislim da ne bo šlo. Tu kot kaže ne bomo zbližali stališč, kar pa ni nič narobe, saj nismo komunisti, kjer morajo vsi razmišljati enako. Zame ste pač samo še ena ovira na cesti več, ki jo moram nekako prehiteti, da ne zaspim za volanom.
;-) ::
a. ) čudno mi je da na nasprotnem pasu ni odrgnin in nič, ne da ni po tem
b. ) če bi ga imel nebi povleko niti takih špur
b. ) če bi ga imel nebi povleko niti takih špur
BlueRunner ::
@BlueRunner: Ne, mislim da ne bo šlo. Tu kot kaže ne bomo zbližali stališč, kar pa ni nič narobe, saj nismo komunisti, kjer morajo vsi razmišljati enako. Zame ste pač samo še ena ovira na cesti več, ki jo moram nekako prehiteti, da ne zaspim za volanom.
Kdo "mi"? A tisti, ki vozimo po omejitvah tudi tam, kjer jih ti šteješ za nesmiselne?
To ni zbliževanje mnenj. To je butanje s tvojo lastno glavo v steno. Neproduktivno, boleče in na cesti tudi potencialno nevarno.
BigWhale ::
@BW 1,5m špura za Astro brez ABS
Caki, te bom spomnil kaj si napisal...
Me pa čudi da ne vidim niti enih sledov zaviranja ali drgnjenja gum in nobene strani, niti nobenega poškodovanega robnika itd.
Sicer pa o dolzini ne mores govoriti. Prvo je slika ze tako ali tako stisnjena, drugo je pa perspektiva, ki ti ne omogoca realnega ocenjevanja dolzine sledi na cesti.
jype ::
;-)> Včeraj sem se peljal iz smeri iz katere naj bi pripeljala povročiteljica pa ni nič videt.
Kaj za vraga se maš za ubadat s tem med vožnjo?
Kaj za vraga se maš za ubadat s tem med vožnjo?
WarpedGone ::
Kdo "mi"? A tisti, ki vozimo po omejitvah tudi tam, kjer jih ti šteješ za nesmiselne?
Ne delaj se bol papeškega od papeža.
Primer: na ravnem dolgem povsem preglednem blagem desnem ovinku (tako blagem, da težko sploh rečeš ovinek) kjer vidiš 2 km daleč so se spravili kositi travo, ki je bila visoka cca 40-50 cm. Postavijo tablo za delo na cesti z napisom "košnja trave" in omejitev 40.
Trdiš, da bi to omejitev upošteval komplet čez cela 2 kilometra čeprav ti je točno jasno zakaj je postavljena in čeprav točno vidiš da je komplet odsek že pokošen in da se je mašina ravno prestavila na nasprotni pas?
Trdiš, da upoštevaš 40 do konca omejtive na cestninskih postajah? 40 na izvozih iz AC?
Še žlender ni rekel da to upošteva, ampak se samo trudi upoštevat ...
Zbogom in hvala za vse ribe
Truga ::
WarpedGone je izjavil:
Trdiš, da bi to omejitev upošteval komplet čez cela 2 kilometraZakaj pa ne?
WarpedGone je izjavil:
Trdiš, da upoštevaš 40 do konca omejtive na cestninskih postajah? 40 na izvozih iz AC?
Tole je mal bolj problematicno. Jaz bom naceloma uposteval, ampak ce je guzva in se mi nekdo prilepi zadaj bom vseeno malo pospesil, da nebom mel pocenga odbijaca zad. Ce ni guzve, te pa tak lahko prehiti.
Ce so omejitve smiselne ali ne ni stvar voznika. Ce se vozniku omejitev zdi nesmiselna verjetno ni seznanjen z vsemi dejstvi na cesti. Ja, saj so kje nesmiselne, ampak jaz vseeno raje ne bom tvegal.
;-) ::
Tole je mal bolj problematicno. Jaz bom naceloma uposteval, ampak ce je guzva in se mi nekdo prilepi zadaj bom vseeno malo pospesil, da nebom mel pocenga odbijaca zad. Ce ni guzve, te pa tak lahko prehiti.
Kaj ne, če je kdo zadaj še sem bolj vesel po glupi omejitvi pelajt.
Truga ::
Tole je mal bolj problematicno. Jaz bom naceloma uposteval, ampak ce je guzva in se mi nekdo prilepi zadaj bom vseeno malo pospesil, da nebom mel pocenga odbijaca zad. Ce ni guzve, te pa tak lahko prehiti.
Kaj ne, če je kdo zadaj še sem bolj vesel po glupi omejitvi pelajt.
Problem je da ljudje avtomatsko pricakujejo da prec ko zapeljes s postaje pohodis gas do podna. Preden opazijo da se drzis omejitve je lahko ze prepozno.
WarpedGone ::
Tole je mal bolj problematicno.
Nima bit kaj problematično. Nisi na nujni vožnji, ergo nimaš pravnega alibija za prekoračitev omejitve hitrosti. Lahko se zanašaš na svojo presojo, ki je pa v tej in drugi temi nonstop pljuvana da nikakor ne sme iti nad omejitev. S pospeševanjem bi se umaknil tistemu, ki ti dirja od zadaj, morda v bolidu F1, v osebnem avtomobilu pač ne.
In smo pri jedru problematike - nekatere omejitve hitrosti so postavljene smiselno absolutno npr večina omejitev na 30 v dnevnem času, nekatere druge so pa bol kot ne v opozorilni vlogi, češ dej mal pazi, nekaj se dogaja in jih še največji pravičniki ne upoštevajo absolutno (razen kadar hočemo zajebavat folk). Npr. omejitev 70 10 m pred križiščem na pregledni regionalki, omenjene 40 na izvozih iz AC in podobno.
Problem tega je, da v podzavesti šibijo absolutnost omejitve in pumpajo pomembnost lastne presoje. Table z omejitvijo nebi nikdar smeli postavljal v smislu opozorila. Tista 40 ki je namalana na tleh pred cestninskimi postajami in policija uradno priznava da meri prekoračitev nad 60 je točno to - voznike trenira v sposobnosti ignoriranja omejitev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Ziga Dolhar ::
Ali pa se celo zaveda (ustavnega) načela zakonitosti v kaznovalnem pravu.
https://dolhar.si/
jype ::
WarpedOne> nimaš pravnega alibija za prekoračitev omejitve hitrosti.
Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!).
Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!).
WarpedGone ::
Ali pa se celo zaveda (ustavnega) načela zakonitosti v kaznovalnem pravu.
Nezakonite označbe na cestah "i nikome ništa"?
@jype: Jajca.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
koyotee ::
lahko bi že te debilne cestninske postaje podrli, ker bi jih itak že zdavnaj morali pa raje še malo kasirajo, dokler se da. Dejansko pa predstavljajo večjo nevarnost kot vozniki sami. Najbrž jih vsaj polovica ne ve, da ima desni po zapuščanju cp prednost!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
username ::
WarpedOne> nimaš pravnega alibija za prekoračitev omejitve hitrosti.
Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!).
Zanimivo. Je to res? (kak link bi se prilegel)
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
]Fusion[ ::
WarpedOne> nimaš pravnega alibija za prekoračitev omejitve hitrosti.
Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!).
Zanimivo. Je to res? (kak link bi se prilegel)
Je res, edini problem pri tem je zagovarjat policistu, da bi se zgodila nesreča, če ti ne bi za 20hmh prekoračil hitrost :P
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
St235 ::
lahko bi že te debilne cestninske postaje podrli, ker bi jih itak že zdavnaj morali pa raje še malo kasirajo, dokler se da. Dejansko pa predstavljajo večjo nevarnost kot vozniki sami. Najbrž jih vsaj polovica ne ve, da ima desni po zapuščanju cp prednost!
Po kakšni logiki? moja ocena je da gre za tipičen primer združevanja več pasov, kar pomeni pravilo zadrge.(5. odstavek, 26. člen, ZVCP - uradno prečiščeno besedilo)
koyotee ::
ja po tvoji oceni si ti oh in sploh, na vseh področjih. Gre se za križišče enakovrednih cest, kjer ima prednost desni.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Malajlo ::
Kako križišče?!? Aja, nisi voznik...
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...
http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=3...
Kako se po prevozu cestninske postaje pravilno vključevati v promet? Če se boste ravnali zgolj po talnih označbah prometnih pasov, se vam lahko zgodi, da bo "vašega" prometnega pasu kar nenadoma zmanjkalo. Označbe so namreč takšne, da se prometni pasovi z desne strani priključujejo prometnim pasovom na levi strani. Le povsem levi prometni pas je zarisan s prekinjeno črto v celotni dolžini, kar pomeni, da naj bi se po tem prometnem pasu peljali z enakomerno hitrostjo in brez zaviranja.
;-) ::
Tole je mal bolj problematicno. Jaz bom naceloma uposteval, ampak ce je guzva in se mi nekdo prilepi zadaj bom vseeno malo pospesil, da nebom mel pocenga odbijaca zad. Ce ni guzve, te pa tak lahko prehiti.
Kaj ne, če je kdo zadaj še sem bolj vesel po glupi omejitvi pelajt.
Problem je da ljudje avtomatsko pricakujejo da prec ko zapeljes s postaje pohodis gas do podna. Preden opazijo da se drzis omejitve je lahko ze prepozno.
Vrjetno le ni tolk takih bedakov na cesti, ker rabim samo 1ga takega pa se vsaki dan 2-4x peljem čez cestninsko pa noben k*** noče prtisnit.
St235 ::
ja po tvoji oceni si ti oh in sploh, na vseh področjih. Gre se za križišče enakovrednih cest, kjer ima prednost desni.
Srčno upam, da se nikoli v življenju ne znajdeva na isti cesti, ker kaj tako neumnega že dolgo nisem slišel. Daj preberi definicijo križišča preden take neumnosti javno razlagaš.
Kot sme ti z konkretnim virom pojasnil gre za združevanje več smernih pasov v enega kjer zakon voznikom nalaga, da to opravijo po principu zadrge.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
gokky ::
"Še Žlender ni rekel da to upošteva, ampak se samo trudi upoštevat ..."
Žlender je sicer ene svoje vrste kaveljc. Ko sem mu leta 2008 jasno povedal, da bi bilo prav, da se vsaj formalno trudi za ureditev prometne signalizacije, je naredil NIČ, NADA, NIENTE, NOTHING,... skratka zgolj toliko kot pos?anci in pos?anke. Hkrati pa na ves glas razlaga o tem, kako se moramo držati predpisov in omejitev hitrosti. Vse v smislu tistega župnika na Gorah, ki je že pred mojim rojstvom menda rekel: "Ne me gledati, poslušajte me".
"Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!)."
@jype: Citiraj prosim ustrezen člen zakonodaje/pravilnika/česarkoli pravno vzdržnega, ki ti eksplicitno dovoljuje preseganje omejitve v takem primeru. Bi nam prišel zelo prav ;-)
So pa policisti dostikrat zelo tolerantni, ko gre za vožnje nujnega značaja, recimo v porodnišnico ali na urgenco in celo ponudijo svoje spremstvo v takem primeru.
"Najbrž jih vsaj polovica ne ve, da ima desni po zapuščanju cp prednost!"
@koyotee: IMO gre za združevanje pasov in velja pravilo zadrge. Če bi bilo to križišče, potem omejitev 40 preneha veljati takoj in sploh ne bi bilo vprašanje, ali je potrebno voziti 40 do znaka "Prenehanje vseh omejitev".
Je pa res, da imajo na nekaterih CP na določenih prehodih čez CP postavljen tudi znak "Križišče s prednostno cesto", kar pa de-iure pomeni, da v takem primeru pa gre za križišče.
"Ce so omejitve smiselne ali ne ni stvar voznika. Ce se vozniku omejitev zdi nesmiselna verjetno ni seznanjen z vsemi dejstvi na cesti. Ja, saj so kje nesmiselne, ampak jaz vseeno raje ne bom tvegal"
+1 Ni stvar voznika, da ocenjuje nesmiselnost. Problem je tam, kjer so omejitve dvoumne (kot sem že večkrat omenil razne nikjer začete ali nikjer končane cone, naselja,...).
Žlender je sicer ene svoje vrste kaveljc. Ko sem mu leta 2008 jasno povedal, da bi bilo prav, da se vsaj formalno trudi za ureditev prometne signalizacije, je naredil NIČ, NADA, NIENTE, NOTHING,... skratka zgolj toliko kot pos?anci in pos?anke. Hkrati pa na ves glas razlaga o tem, kako se moramo držati predpisov in omejitev hitrosti. Vse v smislu tistega župnika na Gorah, ki je že pred mojim rojstvom menda rekel: "Ne me gledati, poslušajte me".
"Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!)."
@jype: Citiraj prosim ustrezen člen zakonodaje/pravilnika/česarkoli pravno vzdržnega, ki ti eksplicitno dovoljuje preseganje omejitve v takem primeru. Bi nam prišel zelo prav ;-)
So pa policisti dostikrat zelo tolerantni, ko gre za vožnje nujnega značaja, recimo v porodnišnico ali na urgenco in celo ponudijo svoje spremstvo v takem primeru.
"Najbrž jih vsaj polovica ne ve, da ima desni po zapuščanju cp prednost!"
@koyotee: IMO gre za združevanje pasov in velja pravilo zadrge. Če bi bilo to križišče, potem omejitev 40 preneha veljati takoj in sploh ne bi bilo vprašanje, ali je potrebno voziti 40 do znaka "Prenehanje vseh omejitev".
Je pa res, da imajo na nekaterih CP na določenih prehodih čez CP postavljen tudi znak "Križišče s prednostno cesto", kar pa de-iure pomeni, da v takem primeru pa gre za križišče.
"Ce so omejitve smiselne ali ne ni stvar voznika. Ce se vozniku omejitev zdi nesmiselna verjetno ni seznanjen z vsemi dejstvi na cesti. Ja, saj so kje nesmiselne, ampak jaz vseeno raje ne bom tvegal"
+1 Ni stvar voznika, da ocenjuje nesmiselnost. Problem je tam, kjer so omejitve dvoumne (kot sem že večkrat omenil razne nikjer začete ali nikjer končane cone, naselja,...).
jype ::
Načela cestnega prometa
2. člen
(1) Udeleženec oziroma udeleženka (v nadaljnjem besedilu: udeleženec) cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
Pa še glede "invalidov, ki niso za na cesto", v istem členu:
(3) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim, če zakon tako določa, tudi pomagati.
2. člen
(1) Udeleženec oziroma udeleženka (v nadaljnjem besedilu: udeleženec) cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
Pa še glede "invalidov, ki niso za na cesto", v istem členu:
(3) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim, če zakon tako določa, tudi pomagati.
gokky ::
Iz gornjega načela nikjer ni razvidno, da smeš pri tem prekoračiti najvišjo dovoljeno hitrost.
St235 ::
točno tako, so pa zato naprej členi, ki jasno prepovedujejo prekoračitev najvišje hitrosti.
egonk ::
WarpedOne> nimaš pravnega alibija za prekoračitev omejitve hitrosti.
Seveda imaš - če moraš pospešit, da preprečiš nesrečo, ker vozilo za teboj ne upošteva varnostne razdalje, potem to pač moraš storiti (tudi po zakonu!).
To delajo provide (oz. vsaj meni se je v Avstriji zgodilo, da so me sprovocirali), da ti lahko kazen napišejo. Pa smo tam...
BlueRunner ::
Iz gornjega načela nikjer ni razvidno, da smeš pri tem prekoračiti najvišjo dovoljeno hitrost.
Seveda je. Če je očitno, da boš samo s prekoračitvijo dovoljene hitrosti ali kakšnim drugim siceršnjim prekrškom dejansko preprečil nesrečo, zmanjšal škodo, ki sicer nastane ali kako drugače neposredno prispeval k temu, da bo promet bolj varen, potem se boš lahko pred sodnikom smiselno zagovarjal.
Bo to sicer zelo zahteven zagovor, ne pa nemogoč.
Preprečevanje premajhne varnostne razdalje pa še ne pomeni, da je pospeševanje edina možnost. Ravno nasprotno. Umirjeno upočasnjevanje in umik je ravno tako možnost za zmanjašanje nevarnosti, ki hkrati ne predstavlja kršitve drugih členov. Ker obstaja alternativa, ki je celo bolj varna od pospeševanja, tako pospeševanje samo zato, ker se ti nekdo lima na zadnji odbijač pač ni upravičeno.
IMHO, seveda...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
solatko ::
egonk - Ti pa orenk prbijaš, v Avstriji so te šli provocirat, dej to v gostilni razlagej, ne pa na S-T. Kazen si pa plačal koliko 20€.
BlueRunner - ko je bila otvoritev City parka v BTC, je bil dobesedno zabit desni pas od Polja proti Mostam. Ker me je dohitel rešilec na nujni vožnji, sem pospešil do 130 km/h, saj sem šele v križišču s Kajuhovo, šel na desno, da je rešilec šel naprej. Dobil sem pohvalo rešilca, pa tudi policaj ni noben nič težil, bili pa so prav v vseh križiščih. Če je nuja, se na omejitev pač ne gleda, je pa potrebno upoštevati vse ostale predpise.
Naprej sem šel lepo po omejitvi, se je pa nadebudni Moščan zapodil za rešilcem, vendar samo do Proletarske.
BlueRunner - ko je bila otvoritev City parka v BTC, je bil dobesedno zabit desni pas od Polja proti Mostam. Ker me je dohitel rešilec na nujni vožnji, sem pospešil do 130 km/h, saj sem šele v križišču s Kajuhovo, šel na desno, da je rešilec šel naprej. Dobil sem pohvalo rešilca, pa tudi policaj ni noben nič težil, bili pa so prav v vseh križiščih. Če je nuja, se na omejitev pač ne gleda, je pa potrebno upoštevati vse ostale predpise.
Naprej sem šel lepo po omejitvi, se je pa nadebudni Moščan zapodil za rešilcem, vendar samo do Proletarske.
Delo krepa človeka
dronyx ::
Zakaj menim, da hitrost sama po sebi ne ubija, sem poskušal argumentirati malo daljše na blogu. V nasprotno me ni prepričal tule še nihče, sem pa vedno odprt za pametne argumente, ki sesujejo moje teze.
solatko ::
onyx - to jim jaz razlagam že 6 ali 7-mo temo, vendar se jih ne da prepričat. Noben voznik v moto športu ne bi bil več živ, če bi ubijala hitrost. Ubija nesposobnost obnašanja v prometu, pomanjkanje vozniških izkušenj v extremnih situacijah in v nemalo primerih neustrezne ceste.
Našim "strokovnjakom" je najlažje napisat hitrost ubija, to podkrepit s statistiko mrtvih (morda 1% zaradi prehitre vožnje) in lepo omejit hitrosti, povišat kazni in je zadeva rešena.
V neki drugi temi sem napisal, da v SLO ne bi smelo biti enega mrtvega pešca, če bi se obnašali po črki zakona - hoja po levi strani vozišča v smeri vožnje, prečkanje ceste, ko je to za njih varno in nakazovanje namena tega dejanja.
Da bi moralo biti zelooooooo malo mrtvih kolesarjev - če bi uporabljali vsa predpisana označevalna sredstva, vozili v pravi smeri, pri prečkanju ceste uporabljali glavo.....
Da bi bilo skoraj 0 čelnih trčenj, če bi bili vsi sposobni voziti na zgornji meji omejitev ali vozili po zakonu in se v primeru počasnejše vožnje, dosledno umikali na prvem možnem mestu.
Potem bi dejansko ostali samo prehitri motoristi, katere voznik prepozno opazi pri vključevanju iz stranske ceste, nesposobni vozniki, ki prekoračijo svoje znanje in seveda, klasični slovenski pijančki in zadrogiranci.
Prvo in drugo kategorijo prometnih udeležencev se da zelo hitro izobrazit, na otroke, invalide in starčke, MORAJO vsi vozniki še posebej paziti in potem ostanejo samo še neprilagojeni, ki se nimajo dovolj radi in skačejo pred vozilo v gibanju.
Zakaj ne bi tudi vlakom določili, da morajo pazit na srečanjih z drugimi udeleženci in jim predpišemo 5km/h, strojevodjem, ki bi hitrost prekoračili pa vsaj 1k€ in 10 kazenskih točk. Vlaki so v prometnih nesrečah udeleženi, kar z visokim procentom.
Našim "strokovnjakom" je najlažje napisat hitrost ubija, to podkrepit s statistiko mrtvih (morda 1% zaradi prehitre vožnje) in lepo omejit hitrosti, povišat kazni in je zadeva rešena.
V neki drugi temi sem napisal, da v SLO ne bi smelo biti enega mrtvega pešca, če bi se obnašali po črki zakona - hoja po levi strani vozišča v smeri vožnje, prečkanje ceste, ko je to za njih varno in nakazovanje namena tega dejanja.
Da bi moralo biti zelooooooo malo mrtvih kolesarjev - če bi uporabljali vsa predpisana označevalna sredstva, vozili v pravi smeri, pri prečkanju ceste uporabljali glavo.....
Da bi bilo skoraj 0 čelnih trčenj, če bi bili vsi sposobni voziti na zgornji meji omejitev ali vozili po zakonu in se v primeru počasnejše vožnje, dosledno umikali na prvem možnem mestu.
Potem bi dejansko ostali samo prehitri motoristi, katere voznik prepozno opazi pri vključevanju iz stranske ceste, nesposobni vozniki, ki prekoračijo svoje znanje in seveda, klasični slovenski pijančki in zadrogiranci.
Prvo in drugo kategorijo prometnih udeležencev se da zelo hitro izobrazit, na otroke, invalide in starčke, MORAJO vsi vozniki še posebej paziti in potem ostanejo samo še neprilagojeni, ki se nimajo dovolj radi in skačejo pred vozilo v gibanju.
Zakaj ne bi tudi vlakom določili, da morajo pazit na srečanjih z drugimi udeleženci in jim predpišemo 5km/h, strojevodjem, ki bi hitrost prekoračili pa vsaj 1k€ in 10 kazenskih točk. Vlaki so v prometnih nesrečah udeleženi, kar z visokim procentom.
Delo krepa človeka
jype ::
solatko> Noben voznik v moto športu ne bi bil več živ, če bi ubijala hitrost.
Say hi, Senna.
Say hi, Senna.
dronyx ::
solatko> Noben voznik v moto športu ne bi bil več živ, če bi ubijala hitrost.
Say hi, Senna.
Škoda ker ne moreš vsaj eno tekmo odpeljati bolida F1, da bi v živo videl, kaj je to zares hitrost in predvsem pospeški. Zame je fenomenalno, kako je v F1 tako malo poškodovanih in ta šport je res slavospev človeškemu napredku in tehniki.
dronyx ::
BigWhale ::
egonk ::
egonk - Ti pa orenk prbijaš, v Avstriji so te šli provocirat, dej to v gostilni razlagej, ne pa na S-T. Kazen si pa plačal koliko 20€.
Kaj pa so avstrijci toliko boljši, a so nadljudje? Evo kopipejst iz avtomobilizem.com, če verjameš ja, če ne pa ne.
Pa mogoče še ena dodatna prigoda: pred časom sem se peljal mimo Beljaka skozi tunele kjer je 100. Bila je kar velika kolona vozil in sem se odločil, da grem prehitevat s tempomatom 100 po garminu (ostali so se peljali verjetno 100 po števcu, kar je recimo dejanskih 94?). V samem tunelu, kjer tudi garmin ne dela, se mi je na res noro majhno razdaljo prilepil temen pasat - komaj sem videl luči v zadnji šipi! Kaj več nisem videl, ker je bilo ponoči. Ker je bila kolona res dolga, sem malo pospešil. Ta situacija se je vlekla do izhoda iz tunela, kjer sem pospešil na 135 po garminu, da bom čimprej fraj klopa na riti. No in ko sem končno prišel do voznega pasa, pasat po gasu, pred mene in seveda "POLIZEI". Zaračunal mi je dve kazni - 115 v tunelu in 135 izven. To je bilo 2x25EU, kar sem pač plačal na mestu in šel dalje.
Naslednjič, ko bom bolj pri sebi, se bom pač pritožil. Vprašanje sicer koliko haska bo...
Ziga Dolhar ::
BlueRunner - ko je bila otvoritev City parka v BTC, je bil dobesedno zabit desni pas od Polja proti Mostam. Ker me je dohitel rešilec na nujni vožnji, sem pospešil do 130 km/h, saj sem šele v križišču s Kajuhovo, šel na desno, da je rešilec šel naprej. Dobil sem pohvalo rešilca, pa tudi policaj ni noben nič težil, bili pa so prav v vseh križiščih. Če je nuja, se na omejitev pač ne gleda, je pa potrebno upoštevati vse ostale predpise.
Naprej sem šel lepo po omejitvi, se je pa nadebudni Moščan zapodil za rešilcem, vendar samo do Proletarske.
Fino! Kdaj sta se pa potem z voznikom rešilca srečala, da ti je izrekel pohvalo?
https://dolhar.si/
]Fusion[ ::
Noben voznik v moto športu ne bi bil več živ, če bi ubijala hitrost.
Hmm, dejansko je v motošportu tako, da se predvideva nesreča. Prirejena vozila, varnostna oprema, proga z izletno stezo... Seveda so to tudi profesionalni vozniki...
Žal pa na naših cestah tega ni. Še najbolj bi lahko avtoceste primerjal, tam pa je itak najmanj nesreč. Problem so nepričakovani dogodki, ki se lahko zgodijo na cesti. Na te se dosti lažje prilagodiš, če imaš nižjo hitrost.
"I am not an animal! I am a human being! I... am... a man!" - John Merrick
martincek1 ::
solatko ::
Ziga Dolhar - Ko je peljal mimo, je sovoznik pokazal z roko znak odlično, čez dve uri smo se srečal Povodnem možu - slučajno pri kavici.
Delo krepa človeka
jype ::
martincheq> AFAIK je s pedalom treščil v betonski zid in odletel po tleh.
Od tega se pri 20 km/h praviloma ne umira. Ker je vozil z 80 km/h, mu seveda ni bilo pomoči.
Od tega se pri 20 km/h praviloma ne umira. Ker je vozil z 80 km/h, mu seveda ni bilo pomoči.
šernk ::
samo eno vprašanje, a resno vas večina tu gor ko se premika po AC v koloni cca 10km/h vozi 100% skoncentrirano? ker če takrat nimate obeh rok na volanu v pravilnem položaju, itd... ste po vaši definiciji nevarni vozniki.
dejstvo je: počasneje kot greš manj si pozoren, pa ne mi reči, da vi niste. le da se očitno tega ne zavedate, sam se tega zavedam in zato ponavadi vozim z dvojno varnostno razdaljo, z muziko precej naglas, s prehitevanjem sem pa itak več ali manj zaključil, ker do naslednjega ovinka se ne splača, tam bo itak naslednji "varen" voznik z očmi skozi šipo, ker mora videti kaj se dogaja 1m pred avtom vozil še počasneje kot prejšni.
dejstvo je: počasneje kot greš manj si pozoren, pa ne mi reči, da vi niste. le da se očitno tega ne zavedate, sam se tega zavedam in zato ponavadi vozim z dvojno varnostno razdaljo, z muziko precej naglas, s prehitevanjem sem pa itak več ali manj zaključil, ker do naslednjega ovinka se ne splača, tam bo itak naslednji "varen" voznik z očmi skozi šipo, ker mora videti kaj se dogaja 1m pred avtom vozil še počasneje kot prejšni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5430 (1891) | fikus_ |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55756 (44962) | Oki |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49057 (43677) | BlueRunner |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 159321 (150565) | BlueRunner |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 89573 (62326) | BlueRunner |