Forum » Loža » Klub Počasni voznik
Klub Počasni voznik
dronyx ::
Z 1. julijem ta država baje zopet povišuje kazni za prometne prekrške, ki so glede na standard že do sedaj bile pri nas zelo visoke. Tako te baje mislijo oglobiti za prekoračitev hitrosti za borih 10 km/h v coni umirjenega prometa ali območju omejene hitrosti kar za 300 €, kar je polovica zajamčene plače.
To je zame absurdno, sploh če pomislim, da za tako marginalen prometni prekršek dobiš tako kazen, medtem ko se v tej isti državi tisti, ki so nezakonito pokradli milijone € in spravili državo skoraj na kolena, samo smejejo, ker se nikomur ne zgodi nič.
Zato jaz ustanavljam klub Počasni voznik, kjer bomo člani kluba enkrat na teden vozili po naših cestah z minimalno možno hitrostjo, torej hitrostjo, kjer še ne kršiš nobenih predpisov, je pa zanesljivo bistveno nižja od najvišje dovoljene. V območjih 30 km/h se bomo tako morda vozili pa 15 km/h ali še počasneje. Kar se mene tiče imam čas in sem ravno dovolj zloben, da bom to z veseljem počel.
Če se mi kdo želi pridružiti v akciji, ki bo upam stekla 1. julija, je dobrodošel. Razmišljam pa da bi si dali ko nas bo nekoliko več natisniti tudi posebne nalepke Klub Počasni voznik, ki bi jih potem nalepili na zadnje vetrobransko steklo avtomobila, da bodo ostali udeleženci vedeli, da gre za promocijsko akcijo.
Zapis na blogu tule.
To je zame absurdno, sploh če pomislim, da za tako marginalen prometni prekršek dobiš tako kazen, medtem ko se v tej isti državi tisti, ki so nezakonito pokradli milijone € in spravili državo skoraj na kolena, samo smejejo, ker se nikomur ne zgodi nič.
Zato jaz ustanavljam klub Počasni voznik, kjer bomo člani kluba enkrat na teden vozili po naših cestah z minimalno možno hitrostjo, torej hitrostjo, kjer še ne kršiš nobenih predpisov, je pa zanesljivo bistveno nižja od najvišje dovoljene. V območjih 30 km/h se bomo tako morda vozili pa 15 km/h ali še počasneje. Kar se mene tiče imam čas in sem ravno dovolj zloben, da bom to z veseljem počel.
Če se mi kdo želi pridružiti v akciji, ki bo upam stekla 1. julija, je dobrodošel. Razmišljam pa da bi si dali ko nas bo nekoliko več natisniti tudi posebne nalepke Klub Počasni voznik, ki bi jih potem nalepili na zadnje vetrobransko steklo avtomobila, da bodo ostali udeleženci vedeli, da gre za promocijsko akcijo.
Zapis na blogu tule.
- zaklenil: Gandalfar ()
jype ::
onyx> Tako te baje mislijo oglobiti za prekoračitev hitrosti za borih 10 km/h v coni umirjenega prometa kar za 300 €, kar je polovica zajamčene plače.
In edino prav. Saj vendar veš, kaj je prekoračitev hitrosti za 10km/h v coni umirjenega prometa, ane? To je dvakrat višja hitrost od dovoljene.
Če se boš tule vozil 5 km/h in se bo kdo pritoževal, mora imeti resne težave.
In edino prav. Saj vendar veš, kaj je prekoračitev hitrosti za 10km/h v coni umirjenega prometa, ane? To je dvakrat višja hitrost od dovoljene.
Če se boš tule vozil 5 km/h in se bo kdo pritoževal, mora imeti resne težave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mipe ::
Jaz sem bolj šokiran, da ljudje sploh prekoračijo hitrost tam... Zdaj pa jokajo in ustanavljajo protestne klube.
dronyx ::
Mislim da to velja tudi za območja omejene hitrosti, kjer je najvišja dovoljena hitrost 30 km/h. Če pogledam Ljubljano, so ti znaki razmetani praktično povsodo, razen na glavnih vpadnicah, pa čeprav marsikje ni nobenega razloga.
Kako je lahko tule znak 30 km/h?
Jaz nima problemov z omejitvami, kjer so te upravičene. Samo pri nas očitno te znake lahko postavlja vsak župan tako, kakor se mu zazdi in brez nekih strokovnih podlag.
In prometni Einsteini, ali se vam zdi zdravorazumsko, če mi vzamejo vozniško, če se peljemponoči 40 km/h po območju umirjenega prometa, ko ni nikjer žive duše.
Slovenci ste res narod brez hrbtenice, ki požre mirno vsako natego, ki mu jo servirajo. In nove kazni se bodo zanesljivo uporabljale samo za to, kar slovenec najbolj obvlada. NATEGO.
Kako je lahko tule znak 30 km/h?
Jaz nima problemov z omejitvami, kjer so te upravičene. Samo pri nas očitno te znake lahko postavlja vsak župan tako, kakor se mu zazdi in brez nekih strokovnih podlag.
In prometni Einsteini, ali se vam zdi zdravorazumsko, če mi vzamejo vozniško, če se peljemponoči 40 km/h po območju umirjenega prometa, ko ni nikjer žive duše.
Slovenci ste res narod brez hrbtenice, ki požre mirno vsako natego, ki mu jo servirajo. In nove kazni se bodo zanesljivo uporabljale samo za to, kar slovenec najbolj obvlada. NATEGO.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
jalovec09 ::
Mislim, da je vsakemu vozniku jasno, da se v območju umirjenega prometa pelje pač 30, jaz v naselju vozim 55, mal tulerence, mal laže števc, pa pride na 50.
jype ::
onyxov link> Z velikim veseljem pa ta del ceste prevozim s 50 km/h in se smejem, ko kakšnega kolesarja skoraj odpihne s kolesa.
Zaradi takšnih kretenov, ki ne upoštevajo prometnih predpisov (ki pravijo, da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram, kar pomeni tudi upočasnitev pri prehitevanju kolesarja in vožnji mimo pešcev, ki lahko stopijo na vozišče) je dobro, da se prestopnike disciplinira.
Tisti, ki vozimo po predpisih, ne bomo plačali nič več kot prej.
onyx> In prometni Einsteini, ali se vam zdi zdravorazumsko, če mi vzamejo vozniško, če se peljemponoči 40 km/h po območju umirjenega prometa, ko ni nikjer žive duše.
Ja, zdi se mi zdravorazumsko, še posebej ponoči, ko očitno nikogar ne pričakuješ, še najmanj pa policista z radarjem, kar očitno pomeni, da upravljanja avtomobila ne jemlješ niti približno dovolj resno.
Zaradi takšnih kretenov, ki ne upoštevajo prometnih predpisov (ki pravijo, da je treba hitrost vožnje prilagoditi razmeram, kar pomeni tudi upočasnitev pri prehitevanju kolesarja in vožnji mimo pešcev, ki lahko stopijo na vozišče) je dobro, da se prestopnike disciplinira.
Tisti, ki vozimo po predpisih, ne bomo plačali nič več kot prej.
onyx> In prometni Einsteini, ali se vam zdi zdravorazumsko, če mi vzamejo vozniško, če se peljemponoči 40 km/h po območju umirjenega prometa, ko ni nikjer žive duše.
Ja, zdi se mi zdravorazumsko, še posebej ponoči, ko očitno nikogar ne pričakuješ, še najmanj pa policista z radarjem, kar očitno pomeni, da upravljanja avtomobila ne jemlješ niti približno dovolj resno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
dronyx ::
Lepo vas prosim, jaz v življenju nisem na naših cestah plačal ene same kazni za prometni prekršek, razen lansko leto za eno napačno parkiranje v Ljubljani. Vozim pa tako, da ni nihče ogrožen zaradi moje vožnje, hkrati pa poskrbim za to, da se promet odvija tekoče.
jalovec09 ::
Lepo vas prosim, jaz v življenju nisem na naših cestah plačal ene same kazni za prometni prekršek, razen lansko leto za eno napačno parkiranje v Ljubljani. Vozim pa tako, da ni nihče ogrožen zaradi moje vožnje, hkrati pa poskrbim za to, da se promet odvija tekoče.
Jaz tudi, samo enkrat plačal eno kazen za kao nepravilno parkiranje, ker nisem označil v modri coni čas prihoda, kazen 20 evrov.
jype ::
onyx> Lepo vas prosim, jaz v življenju nisem na naših cestah plačal ene same kazni za prometni prekršek, razen lansko leto za eno napačno parkiranje v Ljubljani. Vozim pa tako, da ni nihče ogrožen zaradi moje vožnje, hkrati pa poskrbim za to, da se promet odvija tekoče.
Čemu se torej pritožuješ? Kazni so namenjene tistim, k vozijo narobe.
Čemu se torej pritožuješ? Kazni so namenjene tistim, k vozijo narobe.
Senitel ::
Kazni za prekrške v cestnem prometu so podaljšek Loterije Slovenije. Ti prav čist nič ne pomaga, če zvišajo kazen za prehitro vožnjo v coni umirjenega prometa na 2000€, če se pa kaznuje vsakega tisočega. In ob vseh teh briljantnih ukrepih, ki se sprejemajo za naše dobro, bi enkrat že resnično rad videl eno strakovno razlago, zakaj je določen ukrep dober. V konkretnem primeru recimo vsaj kakšno statistiko.
BlueRunner ::
Mislim da to velja tudi za območja omejene hitrosti, kjer je najvišja dovoljena hitrost 30 km/h.
Daj link na spremembo, pa bomo vsi lahko prebrali kaj tam piše in ne to, kar ti misliš, da tam piše.
Območje omejene hitrosti je namreč svetlobna leta daleč od območja umirjenega prometa. Pa tudi v območju 30 je 10km/h prekoračitev za 33%. Nekako tako, kot bi v naselju namesto 50 vozil 66.
Bodo pa mestni redarji s svojimi radarji zagotovo zelo veseli. Tega pa ne zanikam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
dronyx ::
Čemu se torej pritožuješ? Kazni so namenjene tistim, k vozijo narobe.
Kot je Sentinel lepo zapisal, so kazni pri nas predvsem podaljšek Loterije Slovenije. K sami varnosti dodatno zviševanje kazni ne bo ničesar doprineslo, bodo pa posamezniki, ki bodo imeli smolo, lahko plačali astronomske kazni za marginalen prekršek. Ob tem, da bo verjetno marsikatero "mestno redarstvo" zelo kreativno pri nabiranju sredstev za občinski proračun.
Bo pa moj klub Počasni voznik upam pokazal to, kar govorim že vrsto let, da so počasni vozniki, ki povsod vozijo 50 km/h enako ali še bolj nevarni kot divjaki. Ti vozniki naredijo ostale živčne in potem prihaja do nesreč.
@BlueRunner:
Tole je včerajšnji članek na žurnal24, kjer so omenjene nove kazni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
jype ::
onyx> Kot je Sentinel lepo zapisal, so kazni pri nas predvsem podaljšek Loterije Slovenije.
Super. Več kot je torej kretenov, manjši je proračunski primanjkljaj in manj ko je kretenov, manj je možnosti za nesreče s poškodbami.
Win-win!
onyx> Bo pa moj klub Počasni voznik upam pokazal to, kar govorim že vrsto let, da so počasni vozniki, ki povsod vozijo 50 km/h enako ali še bolj nevarni kot divjaki.
Ne, ne bo. Če se ne boste namerno zaletavali, boste pri polovico nižji hitrosti od dovoljene bistveno lažje ustavili v ključnih situacijah.
Super. Več kot je torej kretenov, manjši je proračunski primanjkljaj in manj ko je kretenov, manj je možnosti za nesreče s poškodbami.
Win-win!
onyx> Bo pa moj klub Počasni voznik upam pokazal to, kar govorim že vrsto let, da so počasni vozniki, ki povsod vozijo 50 km/h enako ali še bolj nevarni kot divjaki.
Ne, ne bo. Če se ne boste namerno zaletavali, boste pri polovico nižji hitrosti od dovoljene bistveno lažje ustavili v ključnih situacijah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mipe ::
Prešaltajte na bicikl. Boste enako hitro vozili in še kondicije si boste nabrali, da ne omenjam prihranka (bencin, itd.).
BlueRunner ::
Bo pa moj klub Počasni voznik upam pokazal to, kar govorim že vrsto let, da so počasni vozniki, ki povsod vozijo 50 km/h enako ali še bolj nevarni kot divjaki.
Naj ti bo... kaj ima to za opraviti z vožnjo nad omejitvijo v naseljih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
dronyx ::
@BlueRunner: Ne vem če ima sploh smisel polimizirati, pa vendar. Niso problem omejitve, ki so postavljene logično. Imaš pa pri nas čuda omejitev, ki po moje z logiko nimajo veze in ravno tam te bodo lovili na radarje. V "pravem" naselju z hišami in otroci na cesti, kjer komaj pelješ 50 km/h oziroma je to bistveno prehitro, te sigurno nihče ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
@onyx: Err. Ti že leta trdiš, da so vozniki, ki povsod voziko 50 nevarni. Mene samo zanima kaj ima to zveze z dvigom kazni v območjih s posebnimi omejitvami s čemer si odprl to temo.
Kar se tiče tega, pa imamo tudi za to čisto posebno arcnijo. Če boš/boste pri svojem početju koga ovirali, boste lahko dobili drugo (nižjo seveda) kazen. Če pa ne boste nikogar ovirali, pa lahko vozite tudi 0km/h, pa to ne bo nikogar tikalo.
Zato jaz ustanavljam klub Počasni voznik, kjer bomo člani kluba enkrat na teden vozili po naših cestah z minimalno možno hitrostjo, torej hitrostjo, kjer še ne kršiš nobenih predpisov, je pa zanesljivo bistveno nižja od najvišje dovoljene. V območjih 30 km/h se bomo tako morda vozili pa 15 km/h ali še počasneje. Kar se mene tiče imam čas in sem ravno dovolj zloben, da bom to z veseljem počel.
Kar se tiče tega, pa imamo tudi za to čisto posebno arcnijo. Če boš/boste pri svojem početju koga ovirali, boste lahko dobili drugo (nižjo seveda) kazen. Če pa ne boste nikogar ovirali, pa lahko vozite tudi 0km/h, pa to ne bo nikogar tikalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Senitel ::
Obenem pa pri takih akcijah ne pozabit na tretji odstavek 30. člena ZVCP-1.
Najboljše je vozit tako da ti pač ne vzamejo niti centa, torej točno po omejitvi. Bi pa bil pa že čas, da se recimo po enih dveh letih od takih ukrepov zagrabi pristojnega ministra/ministrico ja j**** in naj postreže s statistiko, kjer se jasno vidi, da se je število nesreč zmanjšalo, sicer naj pa odgovorni pač prizna, da je to samo sredstvo za zmanjševanje proračunskega primankljaja.
Hja... Tudi z biciklom lahko prideš marsikje tudi izven naselji blizu omejitve ali pa tudi čez. Na originalnem primeru s cono umirjenega promega pa sploh.
Najboljše je vozit tako da ti pač ne vzamejo niti centa, torej točno po omejitvi. Bi pa bil pa že čas, da se recimo po enih dveh letih od takih ukrepov zagrabi pristojnega ministra/ministrico ja j**** in naj postreže s statistiko, kjer se jasno vidi, da se je število nesreč zmanjšalo, sicer naj pa odgovorni pač prizna, da je to samo sredstvo za zmanjševanje proračunskega primankljaja.
Prešaltajte na bicikl. Boste enako hitro vozili in še kondicije si boste nabrali, da ne omenjam prihranka (bencin, itd.).
Hja... Tudi z biciklom lahko prideš marsikje tudi izven naselji blizu omejitve ali pa tudi čez. Na originalnem primeru s cono umirjenega promega pa sploh.
dronyx ::
@BlueRunner: Poglej. Oba verjetno veva, da je promet kompleksna zadeva, ki se jo ne da gledati samo skozi zakone in kazni. Jaz sem v bistvu presenečen, kako malo je dejansko žrtev ob vsem tem prometu na cestah. Za varno vožnjo moraš imeti občutek, sposobnost predvidevanja nepredvidljivega itd, ne pa samo slepo slediti tablam, kot robotsko vozilo in naglo zavirati iz 90 km/h na 50 km/h, ker se pokakaš ob vsakem pogledu na ob cesti parkiran avto, kjer bi bil lahko skrit radar.
Ampak očitno je pri nas še vedno precej ljudi, ki bi podprlo tudi smrtno kazen za prometni prekršek.
Ob vsem tem pa mi je seveda jasno, kako uspe politikom v tej državi tako nategovati ljudi. Slovenci so pač very fuckable.
Ampak očitno je pri nas še vedno precej ljudi, ki bi podprlo tudi smrtno kazen za prometni prekršek.
Ob vsem tem pa mi je seveda jasno, kako uspe politikom v tej državi tako nategovati ljudi. Slovenci so pač very fuckable.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
@Mipe: Kaj je zate nemoralno pri tem in prosim na dan s številko, koliko je bilo mrtvih na območjih umirjenega prometa?
Kot sem že večkrat napisal, baje v Ljubljani v enem letu umre nekaj 1000 ljudi zaradi onesnaženega zraka. Je to po tvoje pa moralno?
Kot sem že večkrat napisal, baje v Ljubljani v enem letu umre nekaj 1000 ljudi zaradi onesnaženega zraka. Je to po tvoje pa moralno?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
WarpedGone ::
Poglejte, vsaka nesreča in smrt sta totalno nesprejemljiva.
In jasno je tudi da ob Dovolj™ visokih kaznih, ne bo nesreč (ker ne bo nihče več sploh upal za volan, a pustmo to).
Posledično so vse prihodnje nesreče, do katerih bo še prišlo odgovornost države, ker je postavila očitno prenizke kazni.
Zakaj končno že enkrat ne postavijo Dovolj ™ visokih kazni, da se bomo končno nehal fentavat na cesti?
Predno mi odgovarjate z neumnostmi, dobro premislite poanto. Če ste tega sploh sposobni.
In jasno je tudi da ob Dovolj™ visokih kaznih, ne bo nesreč (ker ne bo nihče več sploh upal za volan, a pustmo to).
Posledično so vse prihodnje nesreče, do katerih bo še prišlo odgovornost države, ker je postavila očitno prenizke kazni.
Zakaj končno že enkrat ne postavijo Dovolj ™ visokih kazni, da se bomo končno nehal fentavat na cesti?
Predno mi odgovarjate z neumnostmi, dobro premislite poanto. Če ste tega sploh sposobni.
Zbogom in hvala za vse ribe
Keyser Soze ::
Hja, modela ki ima v garaži par butičnih avtov pa res boli džoko kako visoka je kazen. Ganejo ga mogoče kazenske točke, al pa še te ne.
Ne razumem, kako si ljudje predstavljajo v primeru takšnih denarnih kazni zagotoviti načelo sorazmernosti. Spet imamo strokovnjake na delu.
Ne razumem, kako si ljudje predstavljajo v primeru takšnih denarnih kazni zagotoviti načelo sorazmernosti. Spet imamo strokovnjake na delu.
OM, F, G!
Seti5000 ::
"Z velikim veseljem pa ta del ceste prevozim s 50 km/h in se smejem, ko kakšnega kolesarja skoraj odpihne s kolesa."
Tipična ljubljanska pederčina.
Tipična ljubljanska pederčina.
dronyx ::
Kar se mene tiče v prometu sta same dve možnosti. Ali mi pustite, da vozim po pameti, ali pa bom začel voziti po predpisih. Druga možnost bo za vas bistveno slabša.
jype ::
onyx> Druga možnost bo za vas bistveno slabša.
Ne, ne bo - le ti očitno ne poznaš predpisov.
Ne, ne bo - le ti očitno ne poznaš predpisov.
Matako ::
No jaz sem bolj za progresivno kaznovanje - je boljše s psihološkega stališča. Tisti, ki res nima namena divjati bo nehal že pri nizkih, simboličnih kaznih. Ostali se mi zdijo pri vztrajnem ponavljanju (istega) prekrška legitimna tarča tudi za astronomske kazni (1 ali 2 povp. mesečni plači ali več).
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
dronyx ::
BlueRunner ::
@BlueRunner: Poglej. Oba verjetno veva, da je promet kompleksna zadeva, ki se jo ne da gledati samo skozi zakone in kazni. Jaz sem v bistvu presenečen, kako malo je dejansko žrtev ob vsem tem prometu na cestah. Za varno vožnjo moraš imeti občutek, sposobnost predvidevanja nepredvidljivega itd, ne pa samo slepo slediti tablam, kot robotsko vozilo in naglo zavirati iz 90 km/h na 50 km/h, ker se pokakaš ob vsakem pogledu na ob cesti parkiran avto, kjer bi bil lahko skrit radar.
Od kje si sedaj privlekel zaviranje ob parkiranih vozilih? Kaj ima to veze z višanjem kazni tam kjer so omejitve 40, 30, 10 in 5?
Zaviranje iz 90 an 50 zaradi parkiranega avta verjetno pomeni, da voziš 90, tam kjer je omejitev nižja, ali pa sploh pojma nimaš koliko je omejitev na odseki in besno zaviraš na "nekaznivo hitrost". Torej se ne prilagajaš, ne spoštuješ signalizacije ali pa sploh ne spremljaš kaj se okoli tebe dogaja. Kar je seveda ista kategorija kot "vsepovsod vozi 50".
Ravno tako je tema "višanje kazni v območjih z dodatnimi omejitvami hitrosti". Torej območja 40 ter 30, območja umirjenega prometa in območja za pešce. Tam bodo kazni nabite. S tem si odprl temo, lepo bi bilo, če se je bi sam držal. Je tudi o tej signalizaciji kaj zanimivega za povedati, ne rabiš osirati z nepovezanimi stvarmi.
Pa na eno stvar se tudi še nisi odzval... Če ne boste nikogar ovirali, potem "akcija" nima ravno kakšnega velikega efekta. Če boste s svojim početjem koga ovirali, potem ste pa tako ali tako v prekršku. Morda pa se bo začel dogajati čudež in boste (upravičeno) kaznovani zaradi tega.
Torej morda pa ni dobro biti preveč pameten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
dronyx ::
@BlueRunner: Kakor jaz razumem omejitve gre za diskretne vrednosti. Izven naselja do 90 km/h, tabla naselje do 50 km/h. Štekaš? Marsikje je tabla za "naselje" že par kilometrov pred prvimi hišami, ker gre za upravno zadevo in ni bil mišljen v prvi vrsti promet ter omejitve. Ampak fanatike težko prepričujem, tako kot ne bom šel Al Kaidovcem razlagat, da pobijat nedolžne civiliste ni ravno smiselno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
BlueRunner ::
Čisto te razumem kako se počutiš, ko te besno (in občasno tudi nevarno) prehitevajo kakšni loleki, ki se jim ne da počakati še tistih nekaj 100m (niso ravno km, ampak štekam poanto dolgčasa vožnje po koncu strnjenega naselja) medtem, ko ti/jaz/marsikdo vozi v skladu z omejitvami.
Ravno v tej luči podpiram kontrolo tudi na teh odsekih, dokler se tabel ne bo prestavilo, ker me takšni divjaki konec koncev ogrožajo. Podpiram pa tudi to, da se signalizacijo postavlja čim bolj smiselno, da bo takšnih odsekov čim manj in, da se bo povečalo splošno zaupanje voznikov v smiselnost postavietv označb.
Če sam pri sebi doma vidim nesmiselne označbe, potem jih malo tako-tako gledam tudi drugje. Če pa so vse domače označbe smiselne, potem pa mije lažje verjeti, da so tudi drugje smiselne... projekcija znanega na neznano, pač.
Še vedno pa nisi pojasnil zakaj je namerno in zavestno povzročanje prekrška dobra stvar. Klin se s klinom izbija, ali kako?
Ravno v tej luči podpiram kontrolo tudi na teh odsekih, dokler se tabel ne bo prestavilo, ker me takšni divjaki konec koncev ogrožajo. Podpiram pa tudi to, da se signalizacijo postavlja čim bolj smiselno, da bo takšnih odsekov čim manj in, da se bo povečalo splošno zaupanje voznikov v smiselnost postavietv označb.
Če sam pri sebi doma vidim nesmiselne označbe, potem jih malo tako-tako gledam tudi drugje. Če pa so vse domače označbe smiselne, potem pa mije lažje verjeti, da so tudi drugje smiselne... projekcija znanega na neznano, pač.
Še vedno pa nisi pojasnil zakaj je namerno in zavestno povzročanje prekrška dobra stvar. Klin se s klinom izbija, ali kako?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
dronyx ::
>Še vedno pa nisi pojasnil zakaj je namerno in zavestno povzročanje prekrška dobra stvar. Klin se s klinom izbija, ali kako?
Zakon in signalizacija govori o najvišjih dovoljenih hitrostih, to pa ne pomeni, da moram jaz zares toliko vozit. Jaz lahko vozim bistveno počasneje od omejitev, pa ne kršim nobenega zakona. Samo ko se bo nabrala kolona za mano boste izgubljali živce in prehitevali v ovinke. Pa to ni moj problem, jaz slabo vidim, kadar sem pijan (recimo) in imam pravico, da vozim počasi. Ha, ha, ha...
Mimogrede, po katerih cestah se vi vozite, da vas ni nikjer videti?
Zakon in signalizacija govori o najvišjih dovoljenih hitrostih, to pa ne pomeni, da moram jaz zares toliko vozit. Jaz lahko vozim bistveno počasneje od omejitev, pa ne kršim nobenega zakona. Samo ko se bo nabrala kolona za mano boste izgubljali živce in prehitevali v ovinke. Pa to ni moj problem, jaz slabo vidim, kadar sem pijan (recimo) in imam pravico, da vozim počasi. Ha, ha, ha...
Mimogrede, po katerih cestah se vi vozite, da vas ni nikjer videti?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Seti5000 ::
Ne poznaš dobro CPP, naj te razsvetlim: Če se za tabo dela kolona, si dolžan odstaviti vozilo na prvem primernem mestu.
Hitrost vožnje
30. člen
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Celotna akcija je FAIL in nepremišljena.
Hitrost vožnje
30. člen
(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.
(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.
(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.
Celotna akcija je FAIL in nepremišljena.
BlueRunner ::
Smo imeli eno zelooooooooo dolgo temo kaj je težava s prepočasno vožnjo, kjer nekdo ovira promet.
Čeprav nimam čisto nič proti vožnji pod omejitvijo kot takšni, pa nimam razumevanja v primeru, da to povzroča zastoje ali pa je celo rezultat namernega in otročjega obnašanja v prometu, kar reklamiraš, da bi bilo potrebno storiti. Otročje obnašanje ne spada v promet - to se verjetno strinjava.
No, zakon za takšno otročje in v splošnem moteče obnašanje v prometu predpisuje ustrezne ukrepe in globe.
Morda se bo tokrat prvič začelo dogajati, da se bodo te kazni dejansko tudi začele izrekati. Če pa slabo vidiš, potem pa najbolje, da se ti na licu mesta prepove nadaljno vožnjo (psihofizična sposobnost) in napoti na zdravniški pregled, kjer se bo ugotovilo kako to stanje "sanirati". :D
Čeprav nimam čisto nič proti vožnji pod omejitvijo kot takšni, pa nimam razumevanja v primeru, da to povzroča zastoje ali pa je celo rezultat namernega in otročjega obnašanja v prometu, kar reklamiraš, da bi bilo potrebno storiti. Otročje obnašanje ne spada v promet - to se verjetno strinjava.
No, zakon za takšno otročje in v splošnem moteče obnašanje v prometu predpisuje ustrezne ukrepe in globe.
Morda se bo tokrat prvič začelo dogajati, da se bodo te kazni dejansko tudi začele izrekati. Če pa slabo vidiš, potem pa najbolje, da se ti na licu mesta prepove nadaljno vožnjo (psihofizična sposobnost) in napoti na zdravniški pregled, kjer se bo ugotovilo kako to stanje "sanirati". :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlueRunner ()
Matako ::
Evo, tole si lahko vzamemo kot osnutek za logotip akcije.
Je pa kolega dal dobro idejo, da bi bilo bolje narediti magnetne table z napisom, ki se lahko odstranijo, ker sicer ti lahko zagovorniki visokih kazni in spoštovanja zakonodaje demolirajo avto ali prisolijo kakšno na gobec.
Dobijo se tudi poceni tekoči svetlobni napisi - dalo bi se ga namestiti na polico za zadnjimi sedeži.
Samo vprašanje, če ni to že motenje sovoznikov ...
/\/\.K.
profii ::
Opazil sem tudi trend raztegovanja naselji. Pri nas so v zadnjem letu dve sosednji vasi raztegnili eno za cca. 200m drugo pa za več kot pol kilometra. Seveda zaradi dveh bajt.
IceIceBaby ::
Bo pa moj klub Počasni voznik upam pokazal to, kar govorim že vrsto let, da so počasni vozniki, ki povsod vozijo 50 km/h enako ali še bolj nevarni kot divjaki. Ti vozniki naredijo ostale živčne in potem prihaja do nesreč.
Tole me spomni na razne posiljevalce, ki razlagajo, da je ženska sama izzivala, ker je mel kratko kiklo oblečeno.
Živčnost ne more biti izgovor za delanje neumnosti. Če kdo vozi (pre)počasi ga prehiti, kjer je to možno pa je stvar rešena. Če se ti mudi pa pojdi drugič 5 minut prej od doma.
Disclaimer: nisem počasen voznik, se pa strikno držim omejitev v naseljih. Nikoli ne veš kdo ti bo skočil na cesto.
Poglejte, vsaka nesreča in smrt sta totalno nesprejemljiva.
Se ne morem bolj strinjati. Jaz bi preventivno kastriral vse moške in plačal splav vsem trenutno nosečim ženskam. Enostavno ne moremo dopustiti, da bi se komu kdaj zgodila kakšna nesreča. Karambole je treba izkoreniniti pa naj stane kar hoče.
Izi ::
onyx, sicer nisem zloben, ampak srčno upam, da boš ti in tebi podobni čimprej ostal brez izpita za avto. Vožnja avta ne zahteva samo fizično znanje vožnje, ampak je na prvem mestu duševna zrelost, ki je tebi močno primanjkuje in kot tak niti približno nisi sposoben za vožnjo kateregakoli motornega vozila.
Klub počasni voznik, sploh ne bi bil slaba ideja, če ga ne bi predlagal iz popolnoma napačnih in samo tebi razumljivih razlogov.
Na srečo večino slovenskih voznikov že počasi srečuje pamet, po naših avtocestah je dandanes povprečna hitrost avtomobilov okoli 100 km/h, kar je precej manj od dovoljenih 130 km/h. Na žalost je vzrok počasne vožnje zaenkrat še visoka cena bencina in ne večja pamet voznikov.
Glede raztegovanja naselij pa otroci se ne ozirajo na table za naselja in včasih iz kakšnega grmovja pritečejo, ali prikolesarijo na cesto tudi 100 metrov pred ali za naseljem.
Zato vsak pameten voznik počasi zmanjša hitrost proti 50 km/h že ko v daljavi zagleda tablo za naselje in ne šele tik ob tabli divje bremza iz 90 na 50 km/h.
Klub počasni voznik, sploh ne bi bil slaba ideja, če ga ne bi predlagal iz popolnoma napačnih in samo tebi razumljivih razlogov.
Na srečo večino slovenskih voznikov že počasi srečuje pamet, po naših avtocestah je dandanes povprečna hitrost avtomobilov okoli 100 km/h, kar je precej manj od dovoljenih 130 km/h. Na žalost je vzrok počasne vožnje zaenkrat še visoka cena bencina in ne večja pamet voznikov.
Glede raztegovanja naselij pa otroci se ne ozirajo na table za naselja in včasih iz kakšnega grmovja pritečejo, ali prikolesarijo na cesto tudi 100 metrov pred ali za naseljem.
Zato vsak pameten voznik počasi zmanjša hitrost proti 50 km/h že ko v daljavi zagleda tablo za naselje in ne šele tik ob tabli divje bremza iz 90 na 50 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
IceIceBaby ::
Na srečo večino slovenskih voznikov že počasi srečuje pamet, po naših avtocestah je dandanes povprečna hitrost avtomobilov okoli 100 km/h, kar je precej manj od dovoljenih 130 km/h. Na žalost je vzrok počasne vožnje zaenkrat še visoka cena bencina in ne večja pamet voznikov.
Kolk so nemci neumni, k vozjo 250 po avtocestah :)
globoko grlo ::
servilnost je res odlika slovencev
vsi, ki podpirate višje kazni se mal zamislite nad samim sabo
kazni same po sebi ne bodo nič spremenile, oz. zelo malo
plačevat velike zneske za marginalne napakice je nesmiselno in nepravično
vse skupaj je samo pobiranje denarja!!!
vsi, ki podpirate višje kazni se mal zamislite nad samim sabo
kazni same po sebi ne bodo nič spremenile, oz. zelo malo
plačevat velike zneske za marginalne napakice je nesmiselno in nepravično
vse skupaj je samo pobiranje denarja!!!
Izi ::
IceIceBaby je izjavil:
Kolk so nemci neumni, k vozjo 250 po avtocestah :)
Ali pa če bi se kdaj peljal po Nemških avtocestah in šele potem komentiral. Uradno sploh nimajo omejitev, ker so Nemci za razliko od Slovencev dovolj zreli, da ne divjajo brezglavo, bistvo pa je, da tam redko srečaš kakšnega, ki bi vozil več kot 110 km/h, čeprav omejitve sploh ni.
Sicer pa so že tudi Nemci predlagali uveljavitev omejitve hitrosti na njihovih avtocestah, in to ne na 130 km/h kot pri nas, ampak na 110 km/h, seveda ne zaradi varnosti ampak zaradi ekološkega vidika, ker čim hitreje voziš, bolj onesnažuješ okolje. Ampak kot kaže jim zadeve ne bo treba uvesti ker že sedaj večina Nemcev vozi dovolj počasi.
St235 ::
In rešitev problema, visokih kazni in slabe vozniške kulture je oviranje ostalih udeležencev v prometu, povzročanje potencialno nevarnih situacij in na splošno otročje obnašanje v prometu?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
IceIceBaby ::
Ali pa če bi se kdaj peljal po Nemških avtocestah in šele potem komentiral. Uradno sploh nimajo omejitev, ker so Nemci za razliko od Slovencev dovolj zreli, da ne divjajo brezglavo, bistvo pa je, da tam redko srečaš kakšnega, ki bi vozil več kot 110 km/h, čeprav omejitve sploh ni.
Ali pa, če bi ti prej dejansko kdaj peljal po nemčiji. Razen, če se po drugih avtocestah voziva?
Tam se vozi 120 ko je omejitev, na unlimited delih pa večinoma precej hitro. Nazadnje sem za policijskim kombijem vozil nekaj časa 170, potem pa praktično celo pot do cilja 230, 240 pa še vedno nisem bil najhitrejši.
Izi ::
Najlepše pri visokih kaznih je, da jim plačujejo samo divjaki in pijanci. Ostali jih nikoli ne plačamo.
Tako ubijemo 2 muhi na en mah. Divjaki in pijanci se vsaj malo zamislijo preden ogrožajo sodržavljane in hkrati polnijo naš vedno prazen državni proračun.
Jaz vidim torej samo 2 zelo pozitivni lastnosti visokih kazni, in prav nobene negativne lastnosti.
Tako ubijemo 2 muhi na en mah. Divjaki in pijanci se vsaj malo zamislijo preden ogrožajo sodržavljane in hkrati polnijo naš vedno prazen državni proračun.
Jaz vidim torej samo 2 zelo pozitivni lastnosti visokih kazni, in prav nobene negativne lastnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Koliko vozniki opazujejo/mo prometno signalizacijoOddelek: Loža | 5430 (1891) | fikus_ |
» | Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 55756 (44962) | Oki |
» | Pojav cone 30km/h v LJ in MB (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 49057 (43677) | BlueRunner |
» | Referendum o kaznih za prometne prekrške (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 159320 (150564) | BlueRunner |
» | perverzna lopovščina (1000 eur) (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 89572 (62325) | BlueRunner |